Avatar
 ricsi
#9665
folytassuk itt, mert ide tartozik.

szóval Steeve-nek reflektálva, én biztos nem adnék 4,5-5 millió körüli összeget egy 2011-es első generációs multiért.
Avatar
 Kele
#9664
Ez nagyon ott van, ha valaki tud erről a mociról plusz képeket, akkor kérem ossza meg...
El tudnám képzelni a sajátomat is ilyen piros&fekete összeállításban...a gumik nagyon brutálisak (gyakorlatilag ilyen enduro gumikat szerettem volna én is). Viszont egy triovál karbon oldal kipuval jobban nézne ki a gép, bár ez a rövid termi sem rossz-gyárinál szebb!
ilyesmit fogok most takolni medmex stilusban, mert folyamat sarban kozlekedek. hasonlo butykos gumikkal. a piros vaz nem jon be. fekete vaz es matt fekete vagy katonazold tank, asszimterikus bmw elso lampa raccsal, tovabb nem tudom...
jól hangzik a terv! ...kacérkodtam a gondolattal, hogy bütykös gumit veszek, de nem használom olyan helyen és az aszfalton elméletileg nem úgy viselkedik mint egy utcai társa...bár hozzáteszem nem vagyok az a lapon fordulós, szuperkedős!
grat az átalakításokhoz, csini a zard! :)
koszi! sztem nem lehet olyan gaz az a gumi. sok nagy utcai "enduro"n van hasonlo, es azok nem is igazan mennek terepre
Avatar
 PR
#9663
Ez nagyon ott van, ha valaki tud erről a mociról plusz képeket, akkor kérem ossza meg...
El tudnám képzelni a sajátomat is ilyen piros&fekete összeállításban...a gumik nagyon brutálisak (gyakorlatilag ilyen enduro gumikat szerettem volna én is). Viszont egy triovál karbon oldal kipuval jobban nézne ki a gép, bár ez a rövid termi sem rossz-gyárinál szebb!
ilyesmit fogok most takolni medmex stilusban, mert folyamat sarban kozlekedek. hasonlo butykos gumikkal. a piros vaz nem jon be. fekete vaz es matt fekete vagy katonazold tank, asszimterikus bmw elso lampa raccsal, tovabb nem tudom...
jól hangzik a terv! ...kacérkodtam a gondolattal, hogy bütykös gumit veszek, de nem használom olyan helyen és az aszfalton elméletileg nem úgy viselkedik mint egy utcai társa...bár hozzáteszem nem vagyok az a lapon fordulós, szuperkedős!
grat az átalakításokhoz, csini a zard! :)
Avatar
 Kele
#9662
Ez nagyon ott van, ha valaki tud erről a mociról plusz képeket, akkor kérem ossza meg...
El tudnám képzelni a sajátomat is ilyen piros&fekete összeállításban...a gumik nagyon brutálisak (gyakorlatilag ilyen enduro gumikat szerettem volna én is). Viszont egy triovál karbon oldal kipuval jobban nézne ki a gép, bár ez a rövid termi sem rossz-gyárinál szebb!
ilyesmit fogok most takolni medmex stilusban, mert folyamat sarban kozlekedek. hasonlo butykos gumikkal. a piros vaz nem jon be. fekete vaz es matt fekete vagy katonazold tank, asszimterikus bmw elso lampa raccsal, tovabb nem tudom...
Avatar
 dino74
#9661
Itt valami készül... ;)
aha, készül, hazamotorozunk lábon ;)
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (260.01 KiB) Megtekintve 10553 alkalommal
Avatar
 RSkiller
#9660
Itt valami készül... ;)
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (1.23 MiB) Megtekintve 10553 alkalommal
image.jpeg
image.jpeg (35.95 KiB) Megtekintve 10553 alkalommal
image.jpeg
image.jpeg (1.26 MiB) Megtekintve 10553 alkalommal
Avatar
 Doki83
#9659
Ez nagyon ott van, ha valaki tud erről a mociról plusz képeket, akkor kérem ossza meg...
El tudnám képzelni a sajátomat is ilyen piros&fekete összeállításban...a gumik nagyon brutálisak (gyakorlatilag ilyen enduro gumikat szerettem volna én is). Viszont egy triovál karbon oldal kipuval jobban nézne ki a gép, bár ez a rövid termi sem rossz-gyárinál szebb!
Én is néztem ezt a fajta gumit, annyi a baja, hogy 160 km/h-ig bírja csak az iramot.
Mit és hol akarsz 160 km/h felett?
azért abba a 160-ba nem olyan nehéz belecsúszni.
Avatar
 76
#9658
Ez nagyon ott van, ha valaki tud erről a mociról plusz képeket, akkor kérem ossza meg...
El tudnám képzelni a sajátomat is ilyen piros&fekete összeállításban...a gumik nagyon brutálisak (gyakorlatilag ilyen enduro gumikat szerettem volna én is). Viszont egy triovál karbon oldal kipuval jobban nézne ki a gép, bár ez a rövid termi sem rossz-gyárinál szebb!
Én is néztem ezt a fajta gumit, annyi a baja, hogy 160 km/h-ig bírja csak az iramot.
Mit és hol akarsz 160 km/h felett?
ott kapcsoljuk ki a robot pilótát,csak hogy játszunk a gázzal! :)
Avatar
 mts
#9657
Ez nagyon ott van, ha valaki tud erről a mociról plusz képeket, akkor kérem ossza meg...
El tudnám képzelni a sajátomat is ilyen piros&fekete összeállításban...a gumik nagyon brutálisak (gyakorlatilag ilyen enduro gumikat szerettem volna én is). Viszont egy triovál karbon oldal kipuval jobban nézne ki a gép, bár ez a rövid termi sem rossz-gyárinál szebb!
Én is néztem ezt a fajta gumit, annyi a baja, hogy 160 km/h-ig bírja csak az iramot.
Mit és hol akarsz 160 km/h felett?
Avatar
 Doki83
#9656
Ez nagyon ott van, ha valaki tud erről a mociról plusz képeket, akkor kérem ossza meg...
El tudnám képzelni a sajátomat is ilyen piros&fekete összeállításban...a gumik nagyon brutálisak (gyakorlatilag ilyen enduro gumikat szerettem volna én is). Viszont egy triovál karbon oldal kipuval jobban nézne ki a gép, bár ez a rövid termi sem rossz-gyárinál szebb!
Én is néztem ezt a fajta gumit, annyi a baja, hogy 160 km/h-ig bírja csak az iramot.
Avatar
 PR
#9655
Ez nagyon ott van, ha valaki tud erről a mociról plusz képeket, akkor kérem ossza meg...
El tudnám képzelni a sajátomat is ilyen piros&fekete összeállításban...a gumik nagyon brutálisak (gyakorlatilag ilyen enduro gumikat szerettem volna én is). Viszont egy triovál karbon oldal kipuval jobban nézne ki a gép, bár ez a rövid termi sem rossz-gyárinál szebb!
Csatolmányok:
multistrada.jpg
multistrada.jpg (348.18 KiB) Megtekintve 10553 alkalommal
Avatar
 Doki83
#9653
Sziasztok,

Szeretnék új kipufogó rendszert az mts 1000 ds motoromra. Keresek olyan szakit akinek van meglévő megoldása a típushoz, illetve olyan szakembert aki le tud koppintani egy meglévő működő rendszert.

Előre is köszi

Üdv
Doki
Szeva! Cegléden láttam a dokinál..termit kérdezz rá!
Köszi. Ráírok.
Avatar
 Szmoli
#9652
Sziasztok,

Szeretnék új kipufogó rendszert az mts 1000 ds motoromra. Keresek olyan szakit akinek van meglévő megoldása a típushoz, illetve olyan szakembert aki le tud koppintani egy meglévő működő rendszert.

Előre is köszi

Üdv
Doki
én is ugyan ezt tervezem a Multim-on, én jelenleg odáig jutottam, hogy Martin dobok készítőjével beszéltem és kb 80 a két dob plusz még majd hozzá jön egy katalizátort kiváltó rész!
Én ott tartok hogy tavasszal amit jó idő lesz egyeztetek vele hogy mikor tudja meglesni és az alapján tud pontos árat!
Illetve bármely más szakszerű tapasztalt mühely is szóba jöhet (pl. Bodis, Raptor,)
bodis többet fog mondani mint a motor ér. Lőjetek netről, a mivv elég jó és nem túl drága
Igen a bodis-nál fent áll hogy elrugaszkodott árat mond!

Martin a csinált ismerősnek jó áron és szép munkát ad ki a kezei közül a neten én 150000 alatt nem találtam olyat ami kiváltja a katalizátort is úgy hogy ha veszek 2 dobott mindenféleképp megy kipufogóshoz!

Meghallgatom mit mond menyi aztán zsebbarátibb megoldás lesz úgy is választva!
 angel911
#9651
Sziasztok,

Szeretnék új kipufogó rendszert az mts 1000 ds motoromra. Keresek olyan szakit akinek van meglévő megoldása a típushoz, illetve olyan szakembert aki le tud koppintani egy meglévő működő rendszert.

Előre is köszi

Üdv
Doki
én is ugyan ezt tervezem a Multim-on, én jelenleg odáig jutottam, hogy Martin dobok készítőjével beszéltem és kb 80 a két dob plusz még majd hozzá jön egy katalizátort kiváltó rész!
Én ott tartok hogy tavasszal amit jó idő lesz egyeztetek vele hogy mikor tudja meglesni és az alapján tud pontos árat!
Illetve bármely más szakszerű tapasztalt mühely is szóba jöhet (pl. Bodis, Raptor,)
Ha arra hazajön japánból...
Avatar
 András
#9650
Sziasztok,

Szeretnék új kipufogó rendszert az mts 1000 ds motoromra. Keresek olyan szakit akinek van meglévő megoldása a típushoz, illetve olyan szakembert aki le tud koppintani egy meglévő működő rendszert.

Előre is köszi

Üdv
Doki
Szeva! Cegléden láttam a dokinál..termit kérdezz rá!
Avatar
 dino74
#9647
Sziasztok,

Szeretnék új kipufogó rendszert az mts 1000 ds motoromra. Keresek olyan szakit akinek van meglévő megoldása a típushoz, illetve olyan szakembert aki le tud koppintani egy meglévő működő rendszert.

Előre is köszi

Üdv
Doki
én is ugyan ezt tervezem a Multim-on, én jelenleg odáig jutottam, hogy Martin dobok készítőjével beszéltem és kb 80 a két dob plusz még majd hozzá jön egy katalizátort kiváltó rész!
Én ott tartok hogy tavasszal amit jó idő lesz egyeztetek vele hogy mikor tudja meglesni és az alapján tud pontos árat!
Illetve bármely más szakszerű tapasztalt mühely is szóba jöhet (pl. Bodis, Raptor,)
bodis többet fog mondani mint a motor ér. Lőjetek netről, a mivv elég jó és nem túl drága
Avatar
 Szmoli
#9646
Sziasztok,

Szeretnék új kipufogó rendszert az mts 1000 ds motoromra. Keresek olyan szakit akinek van meglévő megoldása a típushoz, illetve olyan szakembert aki le tud koppintani egy meglévő működő rendszert.

Előre is köszi

Üdv
Doki
én is ugyan ezt tervezem a Multim-on, én jelenleg odáig jutottam, hogy Martin dobok készítőjével beszéltem és kb 80 a két dob plusz még majd hozzá jön egy katalizátort kiváltó rész!
Én ott tartok hogy tavasszal amit jó idő lesz egyeztetek vele hogy mikor tudja meglesni és az alapján tud pontos árat!
Illetve bármely más szakszerű tapasztalt mühely is szóba jöhet (pl. Bodis, Raptor,)
Avatar
 ricsi
#9645
Sziasztok,

Szeretnék új kipufogó rendszert az mts 1000 ds motoromra. Keresek olyan szakit akinek van meglévő megoldása a típushoz, illetve olyan szakembert aki le tud koppintani egy meglévő működő rendszert.

Előre is köszi

Üdv
Doki
meglévő rendszer lekoppintása elég drága mulatság, jobban jársz ha próbálsz találni használtat
Avatar
 Doki83
#9644
Sziasztok,

Szeretnék új kipufogó rendszert az mts 1000 ds motoromra. Keresek olyan szakit akinek van meglévő megoldása a típushoz, illetve olyan szakembert aki le tud koppintani egy meglévő működő rendszert.

Előre is köszi

Üdv
Doki
Avatar
 panama
#9642
Nyugat-dunántúli MTS1000Ds tulajdonost keresek, aki megosztaná velem tapasztalatait, és megnézhetném a motorját. Ülésmagasság, kormány és lábtartó helyzet.
Azt hiszem ez a típus lesz a következö Ducatim.
szia! hozzam johetsz...
Keszthely

Köszönöm ,élek a lehetöséggel..
Küldtem privát üzenetet.
Avatar
 jana6
#9641
Nyugat-dunántúli MTS1000Ds tulajdonost keresek, aki megosztaná velem tapasztalatait, és megnézhetném a motorját. Ülésmagasság, kormány és lábtartó helyzet.
Azt hiszem ez a típus lesz a következö Ducatim.
szia! hozzam johetsz...
Keszthely
Avatar
 panama
#9640
Nyugat-dunántúli MTS1000Ds tulajdonost keresek, aki megosztaná velem tapasztalatait, és megnézhetném a motorját. Ülésmagasság, kormány és lábtartó helyzet.
Azt hiszem ez a típus lesz a következö Ducatim.
Avatar
 mts
#9637
A tökéletesség!
Csatolmányok:
mts-enduro_2016_studio_pg_c01_1920x1080.mediagallery_output_image_1920x1080.jpg
mts-enduro_2016_studio_pg_c01_1920x1080.mediagallery_output_image_1920x1080.jpg (551.1 KiB) Megtekintve 10553 alkalommal
Avatar
 Doki83
#9636
Nem rossz a cucc. 400$ körül mozog. Megkérik az árát:)
Csak a h4 es izzót cseréld ki erre az emelt teljesítményűre. Én ma vettem ilyen ledes cuccokat a motorra és nagyon nagy szopás. Miért ? 1. az indexeknek a pólusait fel kell cserélni az összeset mert csak így működnek a ledek és akkor már mind a 4 et ki kell cserélni. 2. Olyan halványan világítanak hogy nyáron szerintem észre sem veszik hogy indexelsz vagy éppen fékezel olyan gyenge. Lehet hogy energia takarékos meg hosszú életű csak nem való semmire. Úgyhogy fogtam és visszatettem a régi izzókat csak a h4-est tettem bele amit a videón is van de állítani kellett a lámpád de már nagyon faszán lehet vele látni.
Az enyémbe két darab h7-ea kell szerintem. A növelt teljesítményű izzókat nem szeretem, mert a nagyobb hő miatt megolvadhat a foncsor.
Avatar
 dino74
#9635
Sziasztok,
Xenont szeretnék rakni az 1000-es multimba, de van egy gondom. Ezek a találékony olaszok úgy oldották meg a világítást, hogy ha felkapcsolod a refit akkor lekapcsolja a tompítottat és fordítva. A xenonnál ez ugyebár kellemetlen, mert ameddig bemelegszik a világítás nem látsz semmit. A kérdésem az lenne, hogy mit kössek át rajta, hogy a tompított világítson akkor is amikor felkapcsolom a refit.

Üdv
Doki
Olyan LED-eset tegyetek fel, mint ami Lassie-nek :) volt a GT-n, vagy most van a Bandi gépén. MTS-en jól mutat, és baromi jól látsz vele. Gondolom egy vagyon, de megéri látni/látszódni.

ja az odabasz, főleg úgy, hogy nekem a tompított is ledes volt gyárilag
#9634
Nem rossz a cucc. 400$ körül mozog. Megkérik az árát:)
Csak a h4 es izzót cseréld ki erre az emelt teljesítményűre. Én ma vettem ilyen ledes cuccokat a motorra és nagyon nagy szopás. Miért ? 1. az indexeknek a pólusait fel kell cserélni az összeset mert csak így működnek a ledek és akkor már mind a 4 et ki kell cserélni. 2. Olyan halványan világítanak hogy nyáron szerintem észre sem veszik hogy indexelsz vagy éppen fékezel olyan gyenge. Lehet hogy energia takarékos meg hosszú életű csak nem való semmire. Úgyhogy fogtam és visszatettem a régi izzókat csak a h4-est tettem bele amit a videón is van de állítani kellett a lámpád de már nagyon faszán lehet vele látni.
Avatar
 Kajakman
#9632
Sziasztok,
Xenont szeretnék rakni az 1000-es multimba, de van egy gondom. Ezek a találékony olaszok úgy oldották meg a világítást, hogy ha felkapcsolod a refit akkor lekapcsolja a tompítottat és fordítva. A xenonnál ez ugyebár kellemetlen, mert ameddig bemelegszik a világítás nem látsz semmit. A kérdésem az lenne, hogy mit kössek át rajta, hogy a tompított világítson akkor is amikor felkapcsolom a refit.

Üdv
Doki
Olyan LED-eset tegyetek fel, mint ami Lassie-nek :) volt a GT-n, vagy most van a Bandi gépén. MTS-en jól mutat, és baromi jól látsz vele. Gondolom egy vagyon, de megéri látni/látszódni.

Avatar
 dino74
#9631
Van egy régi BMW-m is, és azon lecseréltem a gyári világítást xenonra. Ég és föld a különbség, lehet vele látni rendesen. Véleményem szerint egy utólagos xenon semennyivel nem vakít jobban, mint egy gyári szerelt.
hidd el, hogy vakít
Avatar
 Doki83
#9630
Van egy régi BMW-m is, és azon lecseréltem a gyári világítást xenonra. Ég és föld a különbség, lehet vele látni rendesen. Véleményem szerint egy utólagos xenon semennyivel nem vakít jobban, mint egy gyári szerelt.
Avatar
 TorzsiMTS
#9629
Sziasztok,
Xenont szeretnék rakni az 1000-es multimba, de van egy gondom. Ezek a találékony olaszok úgy oldották meg a világítást, hogy ha felkapcsolod a refit akkor lekapcsolja a tompítottat és fordítva. A xenonnál ez ugyebár kellemetlen, mert ameddig bemelegszik a világítás nem látsz semmit. A kérdésem az lenne, hogy mit kössek át rajta, hogy a tompított világítson akkor is amikor felkapcsolom a refit.

Üdv
Doki
Az összes Multin gyengék a fények,én is gondolkodom és szerintem plusz fényszóró felszerelésén gondolkodom,pl ebben:
http://www.shox.hu/givi-kodfenyszoro-sz ... 3100000000
#9628
Sziasztok,
Xenont szeretnék rakni az 1000-es multimba, de van egy gondom. Ezek a találékony olaszok úgy oldották meg a világítást, hogy ha felkapcsolod a refit akkor lekapcsolja a tompítottat és fordítva. A xenonnál ez ugyebár kellemetlen, mert ameddig bemelegszik a világítás nem látsz semmit. A kérdésem az lenne, hogy mit kössek át rajta, hogy a tompított világítson akkor is amikor felkapcsolom a refit.

Üdv
Doki
Sokan fognak gyűlölni ha átalakítod... Én sem javasolnám....
#9627
Sziasztok,
Xenont szeretnék rakni az 1000-es multimba, de van egy gondom. Ezek a találékony olaszok úgy oldották meg a világítást, hogy ha felkapcsolod a refit akkor lekapcsolja a tompítottat és fordítva. A xenonnál ez ugyebár kellemetlen, mert ameddig bemelegszik a világítás nem látsz semmit. A kérdésem az lenne, hogy mit kössek át rajta, hogy a tompított világítson akkor is amikor felkapcsolom a refit.

Üdv
Doki
az enyém ugyan ilyen fos, utolagos xenon.. Amikor felfakom a refit, olyan mintha lekapcsolnám a lámpát.. Kell neki kb 15mp mire világít.. Először majd beszartam mikor refire váltottam országúton éjjel.. Ha nem lennék ilyen lusta, már rég visszaalakitottam volna normálra..
Avatar
 dino74
#9626
Sziasztok,
Xenont szeretnék rakni az 1000-es multimba, de van egy gondom. Ezek a találékony olaszok úgy oldották meg a világítást, hogy ha felkapcsolod a refit akkor lekapcsolja a tompítottat és fordítva. A xenonnál ez ugyebár kellemetlen, mert ameddig bemelegszik a világítás nem látsz semmit. A kérdésem az lenne, hogy mit kössek át rajta, hogy a tompított világítson akkor is amikor felkapcsolom a refit.

Üdv
Doki
szerintem hagyd a francba, egyrészt semmivel sem fogsz jobban látni csak a színe lesz más, vagy mégvszarabb is lesz mert nem szóródik úgy a fénye, másrészt vakítasz vele és ha egyszer valaki emiatt szembevakít lehet ki is egyenesíteszbegy kanyart
Avatar
 Doki83
#9625
Sziasztok,
Xenont szeretnék rakni az 1000-es multimba, de van egy gondom. Ezek a találékony olaszok úgy oldották meg a világítást, hogy ha felkapcsolod a refit akkor lekapcsolja a tompítottat és fordítva. A xenonnál ez ugyebár kellemetlen, mert ameddig bemelegszik a világítás nem látsz semmit. A kérdésem az lenne, hogy mit kössek át rajta, hogy a tompított világítson akkor is amikor felkapcsolom a refit.

Üdv
Doki
Avatar
 Szmoli
#9624
Sziasztok!
Büszke tulaja lettem egy Multistrada 1000 ds -nek!

Az első hosszabb motorozásom során nagyon jól sikerült összebarátkozni, de két kérdés merült fel bennem!

1. Az üzemanyagszint visszajelzés menyire pontos mert miután felvillan a tankolásra figyelmeztető jelzés csak 13 litert tudtam belepréselni! Menyi lehet a "tartalék"? kb mennyi km-et lehet megtenni egy tankkal? (úgy kb. hogy ne érjen meglepetés, hogy mégsem érek el a kútig :)

2. A kormány. Én Supermoton és enduron nevelkedtem és nem áll kézre a fékkar ill. a tükör de csapolva van a kormányon így sem kifele nem tudom vinni sem lefelé nem tudom fordítani. Valószínűleg cserélem egy másikra a kormányt, valakinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata? vagy csak én vagyok ilyen egyedi eset?
Szia!
Grat hozzá és használd sokáig balesetmentesen!

1. A tank az ilyen...meg kell szokni,hogy hamar kéri,pedig 20 literes a tank...250km-is imán elmegy anélkül,hogy rá kellene tankolni.

2. A kormány nekem olyan szempontól volt fura,hogy nagyon egyenesen ültem vele a motoron és nem éreztem olyan jónak a visszajelzéseket az első kerék felől.
Én feltettem egy 28,6 mm-es , 810 mm széles Pazzaz kormányt és így jobbnak érzem,ehhez kell egy átalakító is,a gyári 22 mm-es. Keelow klubtagunk 1200-es Multi kormányt tett rá.
Szia

kormány szempontból én is arra az elhatározásra jutottam hogy kap egy 28.6 mm-est holnap megyek és nézek is egyet

köszönöm a hasznos infókat


Avatar
 TorzsiMTS
#9623
Sziasztok!
Büszke tulaja lettem egy Multistrada 1000 ds -nek!

Az első hosszabb motorozásom során nagyon jól sikerült összebarátkozni, de két kérdés merült fel bennem!

1. Az üzemanyagszint visszajelzés menyire pontos mert miután felvillan a tankolásra figyelmeztető jelzés csak 13 litert tudtam belepréselni! Menyi lehet a "tartalék"? kb mennyi km-et lehet megtenni egy tankkal? (úgy kb. hogy ne érjen meglepetés, hogy mégsem érek el a kútig :)

2. A kormány. Én Supermoton és enduron nevelkedtem és nem áll kézre a fékkar ill. a tükör de csapolva van a kormányon így sem kifele nem tudom vinni sem lefelé nem tudom fordítani. Valószínűleg cserélem egy másikra a kormányt, valakinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata? vagy csak én vagyok ilyen egyedi eset?
Szia!
Grat hozzá és használd sokáig balesetmentesen!

1. A tank az ilyen...meg kell szokni,hogy hamar kéri,pedig 20 literes a tank...250km-is imán elmegy anélkül,hogy rá kellene tankolni.

2. A kormány nekem olyan szempontól volt fura,hogy nagyon egyenesen ültem vele a motoron és nem éreztem olyan jónak a visszajelzéseket az első kerék felől.
Én feltettem egy 28,6 mm-es , 810 mm széles Pazzaz kormányt és így jobbnak érzem,ehhez kell egy átalakító is,a gyári 22 mm-es. Keelow klubtagunk 1200-es Multi kormányt tett rá.

Avatar
 Szmoli
#9622
Sziasztok!
Büszke tulaja lettem egy Multistrada 1000 ds -nek!

Az első hosszabb motorozásom során nagyon jól sikerült összebarátkozni, de két kérdés merült fel bennem!

1. Az üzemanyagszint visszajelzés menyire pontos mert miután felvillan a tankolásra figyelmeztető jelzés csak 13 litert tudtam belepréselni! Menyi lehet a "tartalék"? kb mennyi km-et lehet megtenni egy tankkal? (úgy kb. hogy ne érjen meglepetés, hogy mégsem érek el a kútig :)

2. A kormány. Én Supermoton és enduron nevelkedtem és nem áll kézre a fékkar ill. a tükör de csapolva van a kormányon így sem kifele nem tudom vinni sem lefelé nem tudom fordítani. Valószínűleg cserélem egy másikra a kormányt, valakinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata? vagy csak én vagyok ilyen egyedi eset?
Avatar
 Pityesz
#9621
Sziasztot szeretnék segitséget kérni van egy multim 1100 lecserélték a gumikat azota azt észleltem hogy magasabb temponál inbolyog a motor esetleg valami futómű beállitás lehet ki tudná ezt nekem beállitani
lehet, hogy nem elegendo korultekintessel centiroztak
akkor megprobáljuk elösször ujra centirozni köszi
Avatar
 Kele
#9620
Sziasztot szeretnék segitséget kérni van egy multim 1100 lecserélték a gumikat azota azt észleltem hogy magasabb temponál inbolyog a motor esetleg valami futómű beállitás lehet ki tudná ezt nekem beállitani
lehet, hogy nem elegendo korultekintessel centiroztak
Avatar
 Pityesz
#9619
Sziasztot szeretnék segitséget kérni van egy multim 1100 lecserélték a gumikat azota azt észleltem hogy magasabb temponál inbolyog a motor esetleg valami futómű beállitás lehet ki tudná ezt nekem beállitani
Avatar
 korzo
#9618
Sziasztok!

Már jó ideje gondolkozok azon, hogy a 2006-os Husqvarna SM610R-em lecseréljem egy-az Alföldön- jobban kihasználható túra-sport gépre. Ducati Multistrada 1000ds-re esett a választásom, nagyon tetszik a kinézete(tudom, hogy sokakkal ellentétben). Végigolvastam már a fórumot, azt láttam, hogy a műszerfallal akadnak problémák, de más nem jött szóba.

Kedves Motorostársaim, jelenlegi és volt 1000DS tulajdonosok!

Kérlek írjátok le tapasztalataitokat a fent említett motor megbízhatóságával kapcsolatban. Elsősorban kisebb kiruccanásokra használnám, de egyszer-egyszer lenne benne hosszabb külföldi út is két személlyel.

És íme egy link a kiszemelt gépről:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-8875167

Annyit tudok róla, hogy a kijelzőjének az alsó fele jól látható, de halványabban, mint a felső része.(Rossz jel! :D ) Ajánlanátok a fenti gépet?

Köszönettel,
Marci

Engem is riogattak előtte az ismerősök, hogy "szar olasz", de nem volt vele bajom sose*. Nagyon kényelmes üléshelyzete van, és roppant kezes (csak darabos egy kicsit - hát Ducati a drága -, meg nem szeret lassan menni). Mármint tényleg lassan (40 alatt), nem a száguldozásra akartam célozni.
____________________
Mondjuk 4 szezon alatt 5000 km nem tekinthető komoly terhelésnek, ezért is lett eladó :-(
Avatar
 Doki83
#9617
Sziasztok!

Már jó ideje gondolkozok azon, hogy a 2006-os Husqvarna SM610R-em lecseréljem egy-az Alföldön- jobban kihasználható túra-sport gépre. Ducati Multistrada 1000ds-re esett a választásom, nagyon tetszik a kinézete(tudom, hogy sokakkal ellentétben). Végigolvastam már a fórumot, azt láttam, hogy a műszerfallal akadnak problémák, de más nem jött szóba.

Kedves Motorostársaim, jelenlegi és volt 1000DS tulajdonosok!

Kérlek írjátok le tapasztalataitokat a fent említett motor megbízhatóságával kapcsolatban. Elsősorban kisebb kiruccanásokra használnám, de egyszer-egyszer lenne benne hosszabb külföldi út is két személlyel.

És íme egy link a kiszemelt gépről:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-8875167

Annyit tudok róla, hogy a kijelzőjének az alsó fele jól látható, de halványabban, mint a felső része.(Rossz jel! :D ) Ajánlanátok a fenti gépet?

Köszönettel,
Marci

Szia K. M.

Én 2 hónapja vettem egy multit és nagyon szeretem a gépet, egy BMW F650-est váltottam vele.
A belinkelt példányt is megnéztem, de nem rá esett a választásom, a kijelző tényleg hibás, viszont leolvasható, a gyári fékrendszer kompletten le lett cserélve rajta, féknyereg tárcsa stb. A fényezésen vannak karcolások de nem vészes. Elég sok extra van hozzá útólag belegondolva valószínűleg megéri az árát, bár azért egy szakival megnézetném aki látott már multit.

Üdv
Doki
Avatar
 K.M.
#9616
Sziasztok!

Már jó ideje gondolkozok azon, hogy a 2006-os Husqvarna SM610R-em lecseréljem egy-az Alföldön- jobban kihasználható túra-sport gépre. Ducati Multistrada 1000ds-re esett a választásom, nagyon tetszik a kinézete(tudom, hogy sokakkal ellentétben). Végigolvastam már a fórumot, azt láttam, hogy a műszerfallal akadnak problémák, de más nem jött szóba.

Kedves Motorostársaim, jelenlegi és volt 1000DS tulajdonosok!

Kérlek írjátok le tapasztalataitokat a fent említett motor megbízhatóságával kapcsolatban. Elsősorban kisebb kiruccanásokra használnám, de egyszer-egyszer lenne benne hosszabb külföldi út is két személlyel.

És íme egy link a kiszemelt gépről:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-8875167

Annyit tudok róla, hogy a kijelzőjének az alsó fele jól látható, de halványabban, mint a felső része.(Rossz jel! :D ) Ajánlanátok a fenti gépet?

Köszönettel,
Marci
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]