Avatar
 Gyurma
#9965
Hello.Milyen akksit érdemes vennem a motorban!?Màrka, tìpus stb....
általában toplite-ot szoktunk ajánlani, ez yuasa almárkája, olcsóbb de hasonlóan jó
Köszönöm
Avatar
 baseldon
#9964
Sziasztok!

Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon?
Olyan ez mint a bejgli, ahany haz, annyi szokas. Meg a foci/auto, azokhoz is ert mindenki :) . De ha el tudsz vonatkoztatni a szerves rendszerektol, akkor kezd kicsit mas lenni. Mi a feneert kellene jaratni tobb darab fem/gumi/muanyag-bol osszerakott valamit, csak mert hidegebb van. Telen azert nem motorozol mert neked van hideg. A motornak mindegy volna. A fent nevezett gumi/muanyag dolgok persze ra tudnak tapadni a femekre, es akkor az nem tesz jot, de az nem egy teli szezon alatt tapad ugy oda, hogy az elso mozditasnal folytonossagi hiany keletkezzen. Egy jol karbantartott motornak semmi baja nem lesz, ha vegigall egy telet minden mozgatas nelkul. De ugy gondolom, vallasi haborut nem erdemes inditani ezzel a velemenymmel, szoval szivesen elhiszem barkinek az egyeb iranyu tapasztalatait :)
Ez a teória: a motor a veszteséghőtől melegszik ami terhelésnél az optimális. Ha alapjáraton járatod lassan melegszik (a léghűtéses alig), közben lecsapódik benne a pára, a dúsító, szivató, (netalán még meg is rángatod neki) miatt a keverék dúsabb, a sok benzin hígítja az olajat. Majd 10 perc múlva leállítod a szerinted meleg motort és újra lecsapódik a pára és kerül a benzinnel hígult olajba. Gyakoralitalg meg mindegy mert évente úgy is olajat cserél az ember
Egyetertunk. En arra a reszre koncentraltam, hogy egyaltalan telen be kell-e inditani rendszeres idokozonkent. Szerintem tok folosleges. De ha mar beinditod, akkor tudok azonosulni az elmelettel, hogy csak rontunk az olaj allapotan, ha nem megyunk vele eleget. A melegitesi fazis mikentjere meg ki sem tertem, mert az is egy vallasi haboru alapja lehetne. Mondjuk a Voupity Egyhaz megtargyalhatnà :)
Avatar
 dino74
#9963
Sziasztok!

Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon?
Olyan ez mint a bejgli, ahany haz, annyi szokas. Meg a foci/auto, azokhoz is ert mindenki :) . De ha el tudsz vonatkoztatni a szerves rendszerektol, akkor kezd kicsit mas lenni. Mi a feneert kellene jaratni tobb darab fem/gumi/muanyag-bol osszerakott valamit, csak mert hidegebb van. Telen azert nem motorozol mert neked van hideg. A motornak mindegy volna. A fent nevezett gumi/muanyag dolgok persze ra tudnak tapadni a femekre, es akkor az nem tesz jot, de az nem egy teli szezon alatt tapad ugy oda, hogy az elso mozditasnal folytonossagi hiany keletkezzen. Egy jol karbantartott motornak semmi baja nem lesz, ha vegigall egy telet minden mozgatas nelkul. De ugy gondolom, vallasi haborut nem erdemes inditani ezzel a velemenymmel, szoval szivesen elhiszem barkinek az egyeb iranyu tapasztalatait :)
Ez a teória: a motor a veszteséghőtől melegszik ami terhelésnél az optimális. Ha alapjáraton járatod lassan melegszik (a léghűtéses alig), közben lecsapódik benne a pára, a dúsító, szivató, (netalán még meg is rángatod neki) miatt a keverék dúsabb, a sok benzin hígítja az olajat. Majd 10 perc múlva leállítod a szerinted meleg motort és újra lecsapódik a pára és kerül a benzinnel hígult olajba. Gyakoralitalg meg mindegy mert évente úgy is olajat cserél az ember
Avatar
 baseldon
#9962
Sziasztok!

Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon?
Olyan ez mint a bejgli, ahany haz, annyi szokas. Meg a foci/auto, azokhoz is ert mindenki :) . De ha el tudsz vonatkoztatni a szerves rendszerektol, akkor kezd kicsit mas lenni. Mi a feneert kellene jaratni tobb darab fem/gumi/muanyag-bol osszerakott valamit, csak mert hidegebb van. Telen azert nem motorozol mert neked van hideg. A motornak mindegy volna. A fent nevezett gumi/muanyag dolgok persze ra tudnak tapadni a femekre, es akkor az nem tesz jot, de az nem egy teli szezon alatt tapad ugy oda, hogy az elso mozditasnal folytonossagi hiany keletkezzen. Egy jol karbantartott motornak semmi baja nem lesz, ha vegigall egy telet minden mozgatas nelkul. De ugy gondolom, vallasi haborut nem erdemes inditani ezzel a velemenymmel, szoval szivesen elhiszem barkinek az egyeb iranyu tapasztalatait :)
Avatar
 PR
#9961
Sziasztok!

Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon?
Ha beindítom az azt jelenti, hogy 10 fok van és napsütés, ami úgy néz ki holnap aktuális lesz :D Egy biztos, akkor megyek legalább fél órát. Nekem biztos jót tesz :D
ha neked már jót tesz az már jó! :-)
Avatar
 TorzsiMTS
#9960
Sziasztok!

Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon?
Ha beindítom az azt jelenti, hogy 10 fok van és napsütés, ami úgy néz ki holnap aktuális lesz :D Egy biztos, akkor megyek legalább fél órát. Nekem biztos jót tesz :D
Avatar
 dino74
#9959
Sziasztok!

Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon?
én ha nem muszáj nem járatom pontosan a páralecspódás és a dús keverék miatt, de vitába nem szállnék senkivel mert ismerek olyat aki indítgatja és neki sem hullott még szét
Avatar
 PR
#9958
Sziasztok!

Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon?
Avatar
 SZASZA
#9957
Üdv! Nem ismerős valakinek ez a motor? Meg venném de nem tudok róla semmit beszámolt motor....esetleg vélemények erről a típusról? 620
Csatolmányok:
screenshot_20171222-214307.png
screenshot_20171222-214307.png (630.1 KiB) Megtekintve 10294 alkalommal
screenshot_20171222-213544.png
screenshot_20171222-213544.png (1.01 MiB) Megtekintve 10294 alkalommal
Avatar
 ricsi
#9956
Hello.Milyen akksit érdemes vennem a motorban!?Màrka, tìpus stb....
általában toplite-ot szoktunk ajánlani, ez yuasa almárkája, olcsóbb de hasonlóan jó
Avatar
 PR
#9954
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! :-) A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!

Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi
Engem érdekel a gyári kerék, ha majd ez bejön, és lecserélted, de ha ez nem jön be, akkor meg ez érdekel. Az indoklás az, hogy miután majd már megtanultam motorozni a 620-st, ki kellene cserélni a hátsó lengővillát egyoldalúra. És ahhoz kell másik kerék és egyebek is. Méretezéshez pont jó lenne. Az indoklás pedig az, hogy bal kanyarban a váltó alá "szoruló" lábfej miatt a cipőm orra pont leér az aszfaltra. Tudom, nevetséges, de akkor is. Tehát vagy nem tudok motorozni, és bénán tartom a lábfejem, vagy túl alacsony a gép. Az 1000-s geometriája kissé magasabb. Az kell nekem, csak a kisebb motorral, mert az a mániám, hogy a kevesebb több.
Elméletileg csütörtökön lesz időm elvinni a felnit és majd a gumiszerelés után felrakom.
Szerintem felesleges lesz a régi és ha 1x eladom akkor szólok.
Avatar
 F.Balint
#9953
Engem érdekel a gyári kerék, ha majd ez bejön, és lecserélted, de ha ez nem jön be, akkor meg ez érdekel. Az indoklás az, hogy miután majd már megtanultam motorozni a 620-st, ki kellene cserélni a hátsó lengővillát egyoldalúra. És ahhoz kell másik kerék és egyebek is. Méretezéshez pont jó lenne. Az indoklás pedig az, hogy bal kanyarban a váltó alá "szoruló" lábfej miatt a cipőm orra pont leér az aszfaltra. Tudom, nevetséges, de akkor is. Tehát vagy nem tudok motorozni, és bénán tartom a lábfejem, vagy túl alacsony a gép. Az 1000-s geometriája kissé magasabb. Az kell nekem, csak a kisebb motorral, mert az a mániám, hogy a kevesebb több.
Kíváncsi vagyok 1 év múlva még mindig így fogod-e gondolni :) Ha tippelni kéne, később simán rá fogsz menni egy jó állapotú ezresre, aztán majd kiderült az idő kit igazol :) Az ezres nyomatékába nagyon bele lehet szerelmesedni, de ezt majd csak ~1 év múlva :)
Egyelőre azon vagyok, hogy az első év lemenjen mondjuk fél év alatt, mert ugyan esőben nem, de hidegben simán "szokjuk egymást" . Amúgy ez a hideg érdekes dolog. Az ember nem tudhatja, hogy a hideg rázza, vagy a Duc. Pénteken ebédidőben fölmentem a szomszéd hegyre, jő időt ünnepelni. A nagy szembe napsütésben pont nem láttam meg egy keresztbordát vagy ilyesmit. Azt hittem kitépi a kezemből a kormányt. Csodálatos egy jármű. Eddig jól meg vagyunk. Azt ugyan nem értem, miért jó ez a hirtelen gázreakció, amit nem tudom, hogyan kellene jól kezelni. Férfias, az biztos, és egyelőre vigyorogva szállok le :)
"Amúgy ez a hideg érdekes dolog. Az ember nem tudhatja, hogy a hideg rázza, vagy a Duc." – ez qrva jó :)
Avatar
 baseldon
#9952
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! :-) A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!

Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi
Engem érdekel a gyári kerék, ha majd ez bejön, és lecserélted, de ha ez nem jön be, akkor meg ez érdekel. Az indoklás az, hogy miután majd már megtanultam motorozni a 620-st, ki kellene cserélni a hátsó lengővillát egyoldalúra. És ahhoz kell másik kerék és egyebek is. Méretezéshez pont jó lenne. Az indoklás pedig az, hogy bal kanyarban a váltó alá "szoruló" lábfej miatt a cipőm orra pont leér az aszfaltra. Tudom, nevetséges, de akkor is. Tehát vagy nem tudok motorozni, és bénán tartom a lábfejem, vagy túl alacsony a gép. Az 1000-s geometriája kissé magasabb. Az kell nekem, csak a kisebb motorral, mert az a mániám, hogy a kevesebb több.
Kíváncsi vagyok 1 év múlva még mindig így fogod-e gondolni :) Ha tippelni kéne, később simán rá fogsz menni egy jó állapotú ezresre, aztán majd kiderült az idő kit igazol :) Az ezres nyomatékába nagyon bele lehet szerelmesedni, de ezt majd csak ~1 év múlva :)
Egyelőre azon vagyok, hogy az első év lemenjen mondjuk fél év alatt, mert ugyan esőben nem, de hidegben simán "szokjuk egymást" . Amúgy ez a hideg érdekes dolog. Az ember nem tudhatja, hogy a hideg rázza, vagy a Duc. Pénteken ebédidőben fölmentem a szomszéd hegyre, jő időt ünnepelni. A nagy szembe napsütésben pont nem láttam meg egy keresztbordát vagy ilyesmit. Azt hittem kitépi a kezemből a kormányt. Csodálatos egy jármű. Eddig jól meg vagyunk. Azt ugyan nem értem, miért jó ez a hirtelen gázreakció, amit nem tudom, hogyan kellene jól kezelni. Férfias, az biztos, és egyelőre vigyorogva szállok le :)
Avatar
 Kajakman
#9951
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! :-) A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!

Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi
Engem érdekel a gyári kerék, ha majd ez bejön, és lecserélted, de ha ez nem jön be, akkor meg ez érdekel. Az indoklás az, hogy miután majd már megtanultam motorozni a 620-st, ki kellene cserélni a hátsó lengővillát egyoldalúra. És ahhoz kell másik kerék és egyebek is. Méretezéshez pont jó lenne. Az indoklás pedig az, hogy bal kanyarban a váltó alá "szoruló" lábfej miatt a cipőm orra pont leér az aszfaltra. Tudom, nevetséges, de akkor is. Tehát vagy nem tudok motorozni, és bénán tartom a lábfejem, vagy túl alacsony a gép. Az 1000-s geometriája kissé magasabb. Az kell nekem, csak a kisebb motorral, mert az a mániám, hogy a kevesebb több.
Kíváncsi vagyok 1 év múlva még mindig így fogod-e gondolni :) Ha tippelni kéne, később simán rá fogsz menni egy jó állapotú ezresre, aztán majd kiderült az idő kit igazol :) Az ezres nyomatékába nagyon bele lehet szerelmesedni, de ezt majd csak ~1 év múlva :)
Avatar
 baseldon
#9950
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! :-) A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!

Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi
Engem érdekel a gyári kerék, ha majd ez bejön, és lecserélted, de ha ez nem jön be, akkor meg ez érdekel. Az indoklás az, hogy miután majd már megtanultam motorozni a 620-st, ki kellene cserélni a hátsó lengővillát egyoldalúra. És ahhoz kell másik kerék és egyebek is. Méretezéshez pont jó lenne. Az indoklás pedig az, hogy bal kanyarban a váltó alá "szoruló" lábfej miatt a cipőm orra pont leér az aszfaltra. Tudom, nevetséges, de akkor is. Tehát vagy nem tudok motorozni, és bénán tartom a lábfejem, vagy túl alacsony a gép. Az 1000-s geometriája kissé magasabb. Az kell nekem, csak a kisebb motorral, mert az a mániám, hogy a kevesebb több.
Avatar
 PR
#9949
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! :-) A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!

Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi
http://www.jaratudas.hu/8800006/
Nem kontár.
ezt találtam én is, de nem ismerem őket!
Köszi, megkeresem őket!
Avatar
 G.B.
#9948
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! :-) A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!

Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi
http://www.jaratudas.hu/8800006/
Nem kontár.
Avatar
 PR
#9947
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! :-) A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!

Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi
Csatolmányok:
wp_20171103_15_35_55_pro.jpg
wp_20171103_15_35_55_pro.jpg (937.77 KiB) Megtekintve 10294 alkalommal
Avatar
 baseldon
#9946
Igen ezen én is gondolkoztam, árban nem rossz...viszont ha nem sikerülne, nem szívesen tenném fel, pláne adnám el nyugodt szívvel. Nem ismerem maga a technológiát, mekkora sérüléseket lehet vele biztosan javítani, szerintem a szakember is csak a művelet végén tud biztosan nyilatkozni, hogy ezek után van-e gari...ez kérdéses.
láttam már görgőzött ducati felnit, ráadásul elsőt. Kutya baja sem volt
kérdés mennyire volt az szétb@szcsizva...ha mégis megvenném és nem jönne össze, minek lehetne felhasználni? Virágtartónak? :-)
Egyébként mennyibe fájna egy ilyen művelet? 5-10eFt?
http://totalcar.hu/magazin/technika/201 ... ztulastol/
Avatar
 PR
#9945
Mivel nem ismerjuk egymast, arra hagyatkozom, amit latok. Az albumodban latott kepek alapjan nem riadsz vissza attol, hogy koszos legyen a kezed. Igy gondolom, hogy magad is tudod, hogy a gorgozest vegzo ember is csak az utan mondja meg, hogy meg tudja-e csinalni, miutan megprobalta a gorgozest. Es meg az is elofordulhat, hogy miutan elkeszult vele, felrakod, es megnyulik valamilyen iranyba a guminyomastol. De ez azert nem nagyon fordul elo aluotvozettel. Lemezfelnivel inkabb("emlekszik" az anyag es visszaugrik). Szerintem az arat nezve nem vallasz tul nagy kockazatot egy probaval, es ha egyszer sikerul az egyengetes, nem tancol, vibral a centir gepen, akkor nem fog csak ugy szetrepulni 200-nal. Az aluotvozetek eleg jol alakithatoak es rugalmasak, ellenben a szilardsaguk is jo. Ezert gyartanak belole felnit(is). De nem okoskodasnak szantam, csak gondoltam, hozza szolok. En kiprobalnam a helyedben. Aztan ha nem jon be, meg mindig eladhatod nekem, mert maga a felni szep, en majd nezegetem itthon :)
Igen ezen én is gondolkoztam, árban nem rossz...viszont ha nem sikerülne, nem szívesen tenném fel, pláne adnám el nyugodt szívvel. Nem ismerem maga a technológiát, mekkora sérüléseket lehet vele biztosan javítani, szerintem a szakember is csak a művelet végén tud biztosan nyilatkozni, hogy ezek után van-e gari...ez kérdéses.
láttam már görgőzött ducati felnit, ráadásul elsőt. Kutya baja sem volt
kérdés mennyire volt az szétb@szcsizva...ha mégis megvenném és nem jönne össze, minek lehetne felhasználni? Virágtartónak? :-)
Egyébként mennyibe fájna egy ilyen művelet? 5-10eFt?
Avatar
 dino74
#9944
Megvenném a Multimra:
https://auto.jofogas.hu/tolna/Ducati_ha ... 321213.htm
A kérdés az, hogy görgőzéssel javítható-e és befolyásolja-e ez a biztonságot?
Mivel nem ismerjuk egymast, arra hagyatkozom, amit latok. Az albumodban latott kepek alapjan nem riadsz vissza attol, hogy koszos legyen a kezed. Igy gondolom, hogy magad is tudod, hogy a gorgozest vegzo ember is csak az utan mondja meg, hogy meg tudja-e csinalni, miutan megprobalta a gorgozest. Es meg az is elofordulhat, hogy miutan elkeszult vele, felrakod, es megnyulik valamilyen iranyba a guminyomastol. De ez azert nem nagyon fordul elo aluotvozettel. Lemezfelnivel inkabb("emlekszik" az anyag es visszaugrik). Szerintem az arat nezve nem vallasz tul nagy kockazatot egy probaval, es ha egyszer sikerul az egyengetes, nem tancol, vibral a centir gepen, akkor nem fog csak ugy szetrepulni 200-nal. Az aluotvozetek eleg jol alakithatoak es rugalmasak, ellenben a szilardsaguk is jo. Ezert gyartanak belole felnit(is). De nem okoskodasnak szantam, csak gondoltam, hozza szolok. En kiprobalnam a helyedben. Aztan ha nem jon be, meg mindig eladhatod nekem, mert maga a felni szep, en majd nezegetem itthon :)
Igen ezen én is gondolkoztam, árban nem rossz...viszont ha nem sikerülne, nem szívesen tenném fel, pláne adnám el nyugodt szívvel. Nem ismerem maga a technológiát, mekkora sérüléseket lehet vele biztosan javítani, szerintem a szakember is csak a művelet végén tud biztosan nyilatkozni, hogy ezek után van-e gari...ez kérdéses.
láttam már görgőzött ducati felnit, ráadásul elsőt. Kutya baja sem volt
Avatar
 PR
#9943
Megvenném a Multimra:
https://auto.jofogas.hu/tolna/Ducati_ha ... 321213.htm
A kérdés az, hogy görgőzéssel javítható-e és befolyásolja-e ez a biztonságot?
Mivel nem ismerjuk egymast, arra hagyatkozom, amit latok. Az albumodban latott kepek alapjan nem riadsz vissza attol, hogy koszos legyen a kezed. Igy gondolom, hogy magad is tudod, hogy a gorgozest vegzo ember is csak az utan mondja meg, hogy meg tudja-e csinalni, miutan megprobalta a gorgozest. Es meg az is elofordulhat, hogy miutan elkeszult vele, felrakod, es megnyulik valamilyen iranyba a guminyomastol. De ez azert nem nagyon fordul elo aluotvozettel. Lemezfelnivel inkabb("emlekszik" az anyag es visszaugrik). Szerintem az arat nezve nem vallasz tul nagy kockazatot egy probaval, es ha egyszer sikerul az egyengetes, nem tancol, vibral a centir gepen, akkor nem fog csak ugy szetrepulni 200-nal. Az aluotvozetek eleg jol alakithatoak es rugalmasak, ellenben a szilardsaguk is jo. Ezert gyartanak belole felnit(is). De nem okoskodasnak szantam, csak gondoltam, hozza szolok. En kiprobalnam a helyedben. Aztan ha nem jon be, meg mindig eladhatod nekem, mert maga a felni szep, en majd nezegetem itthon :)
Igen ezen én is gondolkoztam, árban nem rossz...viszont ha nem sikerülne, nem szívesen tenném fel, pláne adnám el nyugodt szívvel. Nem ismerem maga a technológiát, mekkora sérüléseket lehet vele biztosan javítani, szerintem a szakember is csak a művelet végén tud biztosan nyilatkozni, hogy ezek után van-e gari...ez kérdéses.
Avatar
 baseldon
#9942
Megvenném a Multimra:
https://auto.jofogas.hu/tolna/Ducati_ha ... 321213.htm
A kérdés az, hogy görgőzéssel javítható-e és befolyásolja-e ez a biztonságot?
Mivel nem ismerjuk egymast, arra hagyatkozom, amit latok. Az albumodban latott kepek alapjan nem riadsz vissza attol, hogy koszos legyen a kezed. Igy gondolom, hogy magad is tudod, hogy a gorgozest vegzo ember is csak az utan mondja meg, hogy meg tudja-e csinalni, miutan megprobalta a gorgozest. Es meg az is elofordulhat, hogy miutan elkeszult vele, felrakod, es megnyulik valamilyen iranyba a guminyomastol. De ez azert nem nagyon fordul elo aluotvozettel. Lemezfelnivel inkabb("emlekszik" az anyag es visszaugrik). Szerintem az arat nezve nem vallasz tul nagy kockazatot egy probaval, es ha egyszer sikerul az egyengetes, nem tancol, vibral a centir gepen, akkor nem fog csak ugy szetrepulni 200-nal. Az aluotvozetek eleg jol alakithatoak es rugalmasak, ellenben a szilardsaguk is jo. Ezert gyartanak belole felnit(is). De nem okoskodasnak szantam, csak gondoltam, hozza szolok. En kiprobalnam a helyedben. Aztan ha nem jon be, meg mindig eladhatod nekem, mert maga a felni szep, en majd nezegetem itthon :)
Avatar
 DucArti
#9940
Sziasztok!

Üdvözlök mindenkit, mint új Ducatis!
Én vettem meg a "Csontinál" árult 1000DS-t még a nyár közepén, miután átnézettem a Rosso-s fiúkkal!
Mindent rendben találtak!
Megkapta a nagyszervízt, és egy új láncszettet is!
Egy picit emeltek az alapjáraton, de ezen kívül mást nem kellet rajta bütykölni!
Szuper a gép nagyon, de sajna még csak cca. 1200km-ert tudtam menni vele.
És már el is tettem télire....
Szia! Valaki 800km-t ment a gépeddel a tudtodon kívül az adatalpod szerint :D (1200 vs 2000). Amúgy üdv!

Valóban, sajnos a kevesebb az igaz, tegnap utána néztem! :)
De már nem javítom, max. kiveszem a garázsból és gyorsan beleteszek 800-at! :)
Avatar
 Kajakman
#9939
Sziasztok!

Üdvözlök mindenkit, mint új Ducatis!
Én vettem meg a "Csontinál" árult 1000DS-t még a nyár közepén, miután átnézettem a Rosso-s fiúkkal!
Mindent rendben találtak!
Megkapta a nagyszervízt, és egy új láncszettet is!
Egy picit emeltek az alapjáraton, de ezen kívül mást nem kellet rajta bütykölni!
Szuper a gép nagyon, de sajna még csak cca. 1200km-ert tudtam menni vele.
És már el is tettem télire....
Szia! Valaki 800km-t ment a gépeddel a tudtodon kívül az adatalpod szerint :D (1200 vs 2000). Amúgy üdv!
Avatar
 DucArti
#9938
Sziasztok!

Üdvözlök mindenkit, mint új Ducatis!
Én vettem meg a "Csontinál" árult 1000DS-t még a nyár közepén, miután átnézettem a Rosso-s fiúkkal!
Mindent rendben találtak!
Megkapta a nagyszervízt, és egy új láncszettet is!
Egy picit emeltek az alapjáraton, de ezen kívül mást nem kellet rajta bütykölni!
Szuper a gép nagyon, de sajna még csak cca. 1200km-ert tudtam menni vele.
És már el is tettem télire....
Avatar
 apc900
#9935
Sziasztok!

1200-as 2011-es multistradahoz szeretnék kulcsot másoltatni (chip-et nem), tudjátok esetleg hol lehet?
Budapest,Pest-megye vonzáskörzetében érdekelne.
Előre is köszi.

Üdv.
Avatar
 EchoPeti1
#9934
Sziasztok!
Pár napja cseréltem le a 750-es Monsterem egy Multistrada 1000Ds-re.
Eddig nagyon tetszik! :-)
A multinál érdemes a kuplung fedelet nyitottra cserélni? Mi a tapasztalat?
Illetve ha igen, akkor a nyitottat honnan érdemes beszerezni?
Van néhány hibára vonatkozó kérdésem amit az otthoni szerelők topikban feltettem. Ha esetleg megtennétek, hogy benéztek, hátha valamelyikőtök tudna nekem segíteni.

Üdvözlettel,
eizol
Ugyan úgy érdemes mint bármelyik más típusnál! ;) Fedelet pedig találsz akár az ebay-en is már kb 12 ezer forinttól!
Pl.: http://www.ebay.com/itm/Titanium-Billet ... i2&vxp=mtr
Avatar
 eizol
#9933
Sziasztok!
Markolat fűtést használ valaki?
Én az oxforddal szemezek.
Esetleg valakinek valamilyen tapasztalata van vele?
Illetve 3 típusszámmal is kapható belőle.
Ha jól sejtem akkor a Multira az OF690 való.
Avatar
 G.B.
#9932
Sziasztok!
Pár napja cseréltem le a 750-es Monsterem egy Multistrada 1000Ds-re.
Eddig nagyon tetszik! :-)
A multinál érdemes a kuplung fedelet nyitottra cserélni? Mi a tapasztalat?
Illetve ha igen, akkor a nyitottat honnan érdemes beszerezni?
Van néhány hibára vonatkozó kérdésem amit az otthoni szerelők topikban feltettem. Ha esetleg megtennétek, hogy benéztek, hátha valamelyikőtök tudna nekem segíteni.

Üdvözlettel,
eizol
Kötelező :)
Avatar
 eizol
#9931
Sziasztok!
Pár napja cseréltem le a 750-es Monsterem egy Multistrada 1000Ds-re.
Eddig nagyon tetszik! :-)
A multinál érdemes a kuplung fedelet nyitottra cserélni? Mi a tapasztalat?
Illetve ha igen, akkor a nyitottat honnan érdemes beszerezni?
Van néhány hibára vonatkozó kérdésem amit az otthoni szerelők topikban feltettem. Ha esetleg megtennétek, hogy benéztek, hátha valamelyikőtök tudna nekem segíteni.

Üdvözlettel,
eizol
Avatar
 mts
#9930
Nem tudom hogy létezik-e egyáltalán, de van esetleg valakinek 1000-es Multihoz magyar nyelvű owner's manual, amit megosztana velem?
Nem hiszem, hogy létezett.
Avatar
 dino74
#9929
Nem tudom hogy létezik-e egyáltalán, de van esetleg valakinek 1000-es Multihoz magyar nyelvű owner's manual, amit megosztana velem?
nekem csak egy puha kofferszettem van
Avatar
 Multi17
#9928
Nem tudom hogy létezik-e egyáltalán, de van esetleg valakinek 1000-es Multihoz magyar nyelvű owner's manual, amit megosztana velem?
Avatar
 Multi17
#9927
Új Multi tulajdonosként üdvözlök minden Ducatist és minden motorost ill. fórumozót!

Vásároltam egy 2003-as évjáratú 1000DS Multistradát a múlt héten, és szükségem lenne tapasztalt Ducatisok válaszára néhány kérdésben.

Megálláskor pl. kereszteződésnél többször előfordul, hogy leáll, nem tartja az alapjáratot. Ez típusra jellemző, van valami gyógymód?
A vezérműszíjban 4000km van, de már öt éves. Meg kell ijedni és szaladni szervizbe, vagy nem szükséges azonnal?
13000 km van a motorban, és az utóbbi 4 évben csak 200 km-t ment, olajcserén kívül egyéb hasznos tanácsot szívesen fogadnék.
Köszönöm!
Az alapjáratért a pótlevegőszelep a felelős. A két szívócső között van egy aluminium szelep 3 gumicsővel ( 1 légszürőház, 1-1 szívócső) és egy elekromos csatival. Vedd le a csöveket (hosszúcsőrü foogóval) és féktisztítóval (aceton mentessel, a Berneres nem jó megeheti a gumiszelepet) mosd ki. Jó helyen élsz, élvezd ki Sast.
Kösz a tippet, megtisztítom és remélem nem lesz gond. Valóban jó helyen élek, hiszen ez Magyarország:-) !
Avatar
 mts
#9926
Új Multi tulajdonosként üdvözlök minden Ducatist és minden motorost ill. fórumozót!

Vásároltam egy 2003-as évjáratú 1000DS Multistradát a múlt héten, és szükségem lenne tapasztalt Ducatisok válaszára néhány kérdésben.

Megálláskor pl. kereszteződésnél többször előfordul, hogy leáll, nem tartja az alapjáratot. Ez típusra jellemző, van valami gyógymód?
A vezérműszíjban 4000km van, de már öt éves. Meg kell ijedni és szaladni szervizbe, vagy nem szükséges azonnal?
13000 km van a motorban, és az utóbbi 4 évben csak 200 km-t ment, olajcserén kívül egyéb hasznos tanácsot szívesen fogadnék.
Köszönöm!
Az alapjáratért a pótlevegőszelep a felelős. A két szívócső között van egy aluminium szelep 3 gumicsővel ( 1 légszürőház, 1-1 szívócső) és egy elekromos csatival. Vedd le a csöveket (hosszúcsőrü foogóval) és féktisztítóval (aceton mentessel, a Berneres nem jó megeheti a gumiszelepet) mosd ki. Jó helyen élsz, élvezd ki Sast.
Avatar
 Multi17
#9925
Új Multi tulajdonosként üdvözlök minden Ducatist és minden motorost ill. fórumozót!

Vásároltam egy 2003-as évjáratú 1000DS Multistradát a múlt héten, és szükségem lenne tapasztalt Ducatisok válaszára néhány kérdésben.

Megálláskor pl. kereszteződésnél többször előfordul, hogy leáll, nem tartja az alapjáratot. Ez típusra jellemző, van valami gyógymód?
A vezérműszíjban 4000km van, de már öt éves. Meg kell ijedni és szaladni szervizbe, vagy nem szükséges azonnal?
13000 km van a motorban, és az utóbbi 4 évben csak 200 km-t ment, olajcserén kívül egyéb hasznos tanácsot szívesen fogadnék.
Köszönöm!
szíj: határeset, nem rohannék de azért terveznák egy cserét a közeljövőben. mondjuk tavasszal :)
olajcserén kívül: érdemes a telókra ránézni, felujítani őket; érdemes a gumikat megnézni, milyen idősek, mennyit bírnak; esetleg lánc/lánckerék állapotát.
egyébkén az ezres blokk a legjobb, legkiforrottabb, nem nagyon szokott gond lenni vele. a lefulladásra a tulajok mondanak majd okosat, én ilyennel még nem találkoztam.
Úgy lesz, köszönöm a gyors választ!
Avatar
 ricsi
#9924
Új Multi tulajdonosként üdvözlök minden Ducatist és minden motorost ill. fórumozót!

Vásároltam egy 2003-as évjáratú 1000DS Multistradát a múlt héten, és szükségem lenne tapasztalt Ducatisok válaszára néhány kérdésben.

Megálláskor pl. kereszteződésnél többször előfordul, hogy leáll, nem tartja az alapjáratot. Ez típusra jellemző, van valami gyógymód?
A vezérműszíjban 4000km van, de már öt éves. Meg kell ijedni és szaladni szervizbe, vagy nem szükséges azonnal?
13000 km van a motorban, és az utóbbi 4 évben csak 200 km-t ment, olajcserén kívül egyéb hasznos tanácsot szívesen fogadnék.
Köszönöm!
szíj: határeset, nem rohannék de azért terveznák egy cserét a közeljövőben. mondjuk tavasszal :)
olajcserén kívül: érdemes a telókra ránézni, felujítani őket; érdemes a gumikat megnézni, milyen idősek, mennyit bírnak; esetleg lánc/lánckerék állapotát.
egyébkén az ezres blokk a legjobb, legkiforrottabb, nem nagyon szokott gond lenni vele. a lefulladásra a tulajok mondanak majd okosat, én ilyennel még nem találkoztam.
Avatar
 Multi17
#9923
Új Multi tulajdonosként üdvözlök minden Ducatist és minden motorost ill. fórumozót!

Vásároltam egy 2003-as évjáratú 1000DS Multistradát a múlt héten, és szükségem lenne tapasztalt Ducatisok válaszára néhány kérdésben.

Megálláskor pl. kereszteződésnél többször előfordul, hogy leáll, nem tartja az alapjáratot. Ez típusra jellemző, van valami gyógymód?
A vezérműszíjban 4000km van, de már öt éves. Meg kell ijedni és szaladni szervizbe, vagy nem szükséges azonnal?
13000 km van a motorban, és az utóbbi 4 évben csak 200 km-t ment, olajcserén kívül egyéb hasznos tanácsot szívesen fogadnék.
Köszönöm!
Avatar
 kopi
#9922
F4?
VFR 800 vtec
én egy 160le- multiról ültem egy 84le-s multira és nem unatkozom rajta.
A nyomaték sokszor többet számít a lóerőnél .
Avatar
 dino74
#9921


Ez jól hangzik, csak hozzászoktam a 110 lóerőhöz a mostani motoromon és azt hittem, hogy az 1100-as közelebb van hozzá. :)
F4?
VFR 800 vtec
én egy 160le- multiról ültem egy 84le-s multira és nem unatkozom rajta.
Avatar
 Roll83
#9920
Ne a lóerőre vágyakozz, hanem az élvezetre!


Ez jól hangzik, csak hozzászoktam a 110 lóerőhöz a mostani motoromon és azt hittem, hogy az 1100-as közelebb van hozzá. :)
F4?
VFR 800 vtec
Avatar
 Ozy
#9919


Köszi! Ezek szerint kár az 1100-asokat hajkurásznom a lóerők miatt. :)
Ne a lóerőre vágyakozz, hanem az élvezetre!


Ez jól hangzik, csak hozzászoktam a 110 lóerőhöz a mostani motoromon és azt hittem, hogy az 1100-as közelebb van hozzá. :)
F4?
Avatar
 Roll83
#9918
86


Köszi! Ezek szerint kár az 1100-asokat hajkurásznom a lóerők miatt. :)
Ne a lóerőre vágyakozz, hanem az élvezetre!


Ez jól hangzik, csak hozzászoktam a 110 lóerőhöz a mostani motoromon és azt hittem, hogy az 1100-as közelebb van hozzá. :)
Avatar
 mts
#9917
Sziasztok!

Nézegetem az 1100-as Multistradakat is és valamiért kétféle lóerővel találom őket a hirdetésekben, tesztekben. Melyik az igaz a 86 vagy a 95? Köszi!
86


Köszi! Ezek szerint kár az 1100-asokat hajkurásznom a lóerők miatt. :)
Ne a lóerőre vágyakozz, hanem az élvezetre!
Avatar
 Roll83
#9916
Sziasztok!

Nézegetem az 1100-as Multistradakat is és valamiért kétféle lóerővel találom őket a hirdetésekben, tesztekben. Melyik az igaz a 86 vagy a 95? Köszi!
86


Köszi! Ezek szerint kár az 1100-asokat hajkurásznom a lóerők miatt. :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]