Avatar
 dino74
#9915
Sziasztok!

Nézegetem az 1100-as Multistradakat is és valamiért kétféle lóerővel találom őket a hirdetésekben, tesztekben. Melyik az igaz a 86 vagy a 95? Köszi!
86
Avatar
 Roll83
#9914
Sziasztok!

Nézegetem az 1100-as Multistradakat is és valamiért kétféle lóerővel találom őket a hirdetésekben, tesztekben. Melyik az igaz a 86 vagy a 95? Köszi!
#9910

En speciel a csonticarnal levegot nem vennek , nemhogy gepjarmuvet .
Mindenkepp olyan ducatit erdemes venni aminek ismert az eloelete , sok nyugtol es kiadastol menti meg magat az ember szerintem. A hirdetett motor akar lehet ilyen is , de ez a kevesbe valoszinu felallas.
Nos igen, bár egész őszinte csapat: általában szart árulnak, de legalább olcsón. :)

Egyszer elmentem megnezni egy autot egy ismerosomnek csonticarhoz , nyitas elott ertunk oda , a mellekutcaba ahol a kereskedes bejarari is van sorba alltak a roncsok erdekes kinezetu emberekkel az egyuk hangosan telefonalt hogy ezt meg azt nem vettek eszre es ennyiert megveszik , devagy 10lom allt sorba .
Szerintem az esetek 99% ban nepperhez olyan jarmu kerul amivel valami van , mert ha jo lenne nyilvan lehetne ertkesiteni sima hirdetes alapjan . Teljesen mas ha markakereksedes szamitott be valamit , ott ki lehet normalis motort venni es talan szart se soznak rad , van egy nagyon fincsi multistrada bar nem ismerem a motorr a ducati ceglednel egy 1000ds s verzi ohlins lepegetokkel , magam ellen beszelek de meg en is gondolkozom rajta , lehet ott is beszamitjak a hondadat , es kisebb a sansz hogy melyrenyeled a lofaszt , bar van aki szereti. Ha leharcolt szar ducatit veszel az lesz a konkluzio h szar draga sose jo a szervizek 3-4 hetes idopontra be vannak tablazva , esa vegen tobbe lesz mintha vettel volna egy rendeset , szerintem nezd meg a cegledit , csinaljanak rajta egy nagyszervizt ugy alkudozz az arra , es kesz egy elvezheto fasza ducatid amit csak hasznalni kell , en ezt tennem . Sok sikert
Szerintem piros vázas fekete multi gyárilag nem volt, de majd kijavítanak a hozzáértők! :)
Avatar
 Daytona
#9909
Üdv!
A budapesti CsontiCarnál van egy hirdetés alapján igen szépnek tűnő ezres Multistrada, amibe beszámítanák a CBR-emet. Látta esetleg valaki ezt a motort, illetve egyáltalán, az ezresek fenntartása, megbízhatósága milyen a 620-asokéhoz képest? Köszi!
Tükrök nem gyáriak, kormány sem, katalizátort nem látom.
ez nem tudom mennyibe fáj.
+1 nagyszervíz szíjak, olaj, szűrők, szelephézag ez mondjuk kb. 100e
ha csak a kötelezően cserélendő dolgokat nézzük.
Mindenképp érdemes a többit is megnézni, mert így máris nem annyira olcsó.

Az enyémben 69e van.
Köszönöm a kép alapján történt szakértést, így már tényleg nem olyan jó vétel valószínűleg. Ez ugyan nem Multi, viszont ez is szimpi:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... rt-9697742
Avatar
 vzoli
#9908
Üdv!
A budapesti CsontiCarnál van egy hirdetés alapján igen szépnek tűnő ezres Multistrada, amibe beszámítanák a CBR-emet. Látta esetleg valaki ezt a motort, illetve egyáltalán, az ezresek fenntartása, megbízhatósága milyen a 620-asokéhoz képest? Köszi!
Tükrök nem gyáriak, kormány sem, katalizátort nem látom.
ez nem tudom mennyibe fáj.
+1 nagyszervíz szíjak, olaj, szűrők, szelephézag ez mondjuk kb. 100e
ha csak a kötelezően cserélendő dolgokat nézzük.
Mindenképp érdemes a többit is megnézni, mert így máris nem annyira olcsó.

Az enyémben 69e van.
Avatar
 lion-st2-
#9907
Üdv!
A budapesti CsontiCarnál van egy hirdetés alapján igen szépnek tűnő ezres Multistrada, amibe beszámítanák a CBR-emet. Látta esetleg valaki ezt a motort, illetve egyáltalán, az ezresek fenntartása, megbízhatósága milyen a 620-asokéhoz képest? Köszi!

En speciel a csonticarnal levegot nem vennek , nemhogy gepjarmuvet .
Mindenkepp olyan ducatit erdemes venni aminek ismert az eloelete , sok nyugtol es kiadastol menti meg magat az ember szerintem. A hirdetett motor akar lehet ilyen is , de ez a kevesbe valoszinu felallas.
Nos igen, bár egész őszinte csapat: általában szart árulnak, de legalább olcsón. :)

Egyszer elmentem megnezni egy autot egy ismerosomnek csonticarhoz , nyitas elott ertunk oda , a mellekutcaba ahol a kereskedes bejarari is van sorba alltak a roncsok erdekes kinezetu emberekkel az egyuk hangosan telefonalt hogy ezt meg azt nem vettek eszre es ennyiert megveszik , devagy 10lom allt sorba .
Szerintem az esetek 99% ban nepperhez olyan jarmu kerul amivel valami van , mert ha jo lenne nyilvan lehetne ertkesiteni sima hirdetes alapjan . Teljesen mas ha markakereksedes szamitott be valamit , ott ki lehet normalis motort venni es talan szart se soznak rad , van egy nagyon fincsi multistrada bar nem ismerem a motorr a ducati ceglednel egy 1000ds s verzi ohlins lepegetokkel , magam ellen beszelek de meg en is gondolkozom rajta , lehet ott is beszamitjak a hondadat , es kisebb a sansz hogy melyrenyeled a lofaszt , bar van aki szereti. Ha leharcolt szar ducatit veszel az lesz a konkluzio h szar draga sose jo a szervizek 3-4 hetes idopontra be vannak tablazva , esa vegen tobbe lesz mintha vettel volna egy rendeset , szerintem nezd meg a cegledit , csinaljanak rajta egy nagyszervizt ugy alkudozz az arra , es kesz egy elvezheto fasza ducatid amit csak hasznalni kell , en ezt tennem . Sok sikert
Avatar
 Daytona
#9906
Üdv!
A budapesti CsontiCarnál van egy hirdetés alapján igen szépnek tűnő ezres Multistrada, amibe beszámítanák a CBR-emet. Látta esetleg valaki ezt a motort, illetve egyáltalán, az ezresek fenntartása, megbízhatósága milyen a 620-asokéhoz képest? Köszi!

En speciel a csonticarnal levegot nem vennek , nemhogy gepjarmuvet .
Mindenkepp olyan ducatit erdemes venni aminek ismert az eloelete , sok nyugtol es kiadastol menti meg magat az ember szerintem. A hirdetett motor akar lehet ilyen is , de ez a kevesbe valoszinu felallas.
Nos igen, bár egész őszinte csapat: általában szart árulnak, de legalább olcsón. :)
Avatar
 lion-st2-
#9905
Üdv!
A budapesti CsontiCarnál van egy hirdetés alapján igen szépnek tűnő ezres Multistrada, amibe beszámítanák a CBR-emet. Látta esetleg valaki ezt a motort, illetve egyáltalán, az ezresek fenntartása, megbízhatósága milyen a 620-asokéhoz képest? Köszi!

En speciel a csonticarnal levegot nem vennek , nemhogy gepjarmuvet .
Mindenkepp olyan ducatit erdemes venni aminek ismert az eloelete , sok nyugtol es kiadastol menti meg magat az ember szerintem. A hirdetett motor akar lehet ilyen is , de ez a kevesbe valoszinu felallas.
Avatar
 Daytona
#9904
Üdv!
A budapesti CsontiCarnál van egy hirdetés alapján igen szépnek tűnő ezres Multistrada, amibe beszámítanák a CBR-emet. Látta esetleg valaki ezt a motort, illetve egyáltalán, az ezresek fenntartása, megbízhatósága milyen a 620-asokéhoz képest? Köszi!
Avatar
 76
#9903
Ez az enduro mód 2 embert is "megviccelt" már - WDW,Red Rally :) ;) Én biztos be nem kapcsolom, átok ül rajta!
egyébként ti motorozni is szoktatok? :)
Sancikám, nem megyünk el valamerre?? Nem minden nap gurulhatsz együtt egy IFÁVAL... :D
nekem is ifam van,csak szürke.
Ok,de nekem kell a 20fok!
De mindjárt itt a nyitó!
#9902
Vagy amikor a DTC ellenére nem tapad meg, igaz Dino74??? :D
Ez az enduro mód 2 embert is "megviccelt" már - WDW,Red Rally :) ;) Én biztos be nem kapcsolom, átok ül rajta!
egyébként ti motorozni is szoktatok? :)
Sancikám, nem megyünk el valamerre?? Nem minden nap gurulhatsz együtt egy IFÁVAL... :D
Avatar
 dino74
#9901
a baj mindig ott kezdődik amikor kiszakad a gumi......
Vagy amikor a DTC ellenére nem tapad meg, igaz Dino74??? :D
Ez az enduro mód 2 embert is "megviccelt" már - WDW,Red Rally :) ;) Én biztos be nem kapcsolom, átok ül rajta!
nekem sima túra módban volt
nem olvad meg 3-ason sem használtam mindkét multin elég sokat
Avatar
 76
#9900
a baj mindig ott kezdődik amikor kiszakad a gumi......
Vagy amikor a DTC ellenére nem tapad meg, igaz Dino74??? :D
Ez az enduro mód 2 embert is "megviccelt" már - WDW,Red Rally :) ;) Én biztos be nem kapcsolom, átok ül rajta!
egyébként ti motorozni is szoktatok? :)
Avatar
 Kajakman
#9899
OK, azt értettem, de hogy erre tényleg SENKI nem gondolt amikor kitalálták hogy legyen markolatfűtés? Legalább csak egyel strapabíróbb gumit használtak volna....
a baj mindig ott kezdődik amikor kiszakad a gumi......
Vagy amikor a DTC ellenére nem tapad meg, igaz Dino74??? :D
Ez az enduro mód 2 embert is "megviccelt" már - WDW,Red Rally :) ;) Én biztos be nem kapcsolom, átok ül rajta!
#9898
ebay-en párezer Forintért veszel rá új ducati gumirozást. Ahogy a belinkelt oldalon is látszik, csak a felső réteget kell áthúzni, a fűtőréteget nem kell cserélni. Le is írták, hogy valaki sűrített levegővel, valaki csak simán lehámozta.
OK, azt értettem, de hogy erre tényleg SENKI nem gondolt amikor kitalálták hogy legyen markolatfűtés? Legalább csak egyel strapabíróbb gumit használtak volna....
a baj mindig ott kezdődik amikor kiszakad a gumi......
Vagy amikor a DTC ellenére nem tapad meg, igaz Dino74??? :D
Avatar
 G.B.
#9896
tegnap felkerült egy faceliftes modell 3,8ért, na az kibaszott jó vétel
Akkor már 4-ért vennék egy 950-est vadi újban.
Avatar
 76
#9894
OK, azt értettem, de hogy erre tényleg SENKI nem gondolt amikor kitalálták hogy legyen markolatfűtés? Legalább csak egyel strapabíróbb gumit használtak volna....
a baj mindig ott kezdődik amikor kiszakad a gumi......
Sanci írhatnál egy könyvet lassan, én már emlékezetből több oldalnyi életbölcsességed fejben tartom :D
ha te ezeket gyűjtöd akkor magad alatt vágod a fejszét! :)
Avatar
 Kajakman
#9893
ebay-en párezer Forintért veszel rá új ducati gumirozást. Ahogy a belinkelt oldalon is látszik, csak a felső réteget kell áthúzni, a fűtőréteget nem kell cserélni. Le is írták, hogy valaki sűrített levegővel, valaki csak simán lehámozta.
OK, azt értettem, de hogy erre tényleg SENKI nem gondolt amikor kitalálták hogy legyen markolatfűtés? Legalább csak egyel strapabíróbb gumit használtak volna....
a baj mindig ott kezdődik amikor kiszakad a gumi......
Sanci írhatnál egy könyvet lassan, én már emlékezetből több oldalnyi életbölcsességed fejben tartom :D
Avatar
 76
#9892
Basszus ezt sosem gondoltam volna...
ebay-en párezer Forintért veszel rá új ducati gumirozást. Ahogy a belinkelt oldalon is látszik, csak a felső réteget kell áthúzni, a fűtőréteget nem kell cserélni. Le is írták, hogy valaki sűrített levegővel, valaki csak simán lehámozta.
OK, azt értettem, de hogy erre tényleg SENKI nem gondolt amikor kitalálták hogy legyen markolatfűtés? Legalább csak egyel strapabíróbb gumit használtak volna....
a baj mindig ott kezdődik amikor kiszakad a gumi......
Avatar
 Kajakman
#9891
Basszus ezt sosem gondoltam volna...
ebay-en párezer Forintért veszel rá új ducati gumirozást. Ahogy a belinkelt oldalon is látszik, csak a felső réteget kell áthúzni, a fűtőréteget nem kell cserélni. Le is írták, hogy valaki sűrített levegővel, valaki csak simán lehámozta.
OK, azt értettem, de hogy erre tényleg SENKI nem gondolt amikor kitalálták hogy legyen markolatfűtés? Legalább csak egyel strapabíróbb gumit használtak volna....
amint láthatod, már az 1000DS-en is megolvadt, pedig jóval korábbi az 1200-nél :) ilyen maradt
#9890
így már nem fontos, nekem van egy elméletem arról, hogy a markolat konkrétan megolvad a francba. Alap mellett 3 fűtőfokozatú, 1, max 2-ben használom, de a 2-es az már fagyhatáron van, 3-as szinten sosem volt még ott szerintem megolvasztja konkrétan a markolatot, valahogy így:

http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... stion.html

Szóval az, hogy lyukas a markolat, inkább a párszori túlmelegedés(olvadás) következménye, mintsem hogy 50-60.000 km van a motorban. Az enyémen sincsenek már jó állapotban a markolatok, 20.000-nél is kopottas volt mikor vettem.
Basszus ezt sosem gondoltam volna...
ebay-en párezer Forintért veszel rá új ducati gumirozást. Ahogy a belinkelt oldalon is látszik, csak a felső réteget kell áthúzni, a fűtőréteget nem kell cserélni. Le is írták, hogy valaki sűrített levegővel, valaki csak simán lehámozta.
OK, azt értettem, de hogy erre tényleg SENKI nem gondolt amikor kitalálták hogy legyen markolatfűtés? Legalább csak egyel strapabíróbb gumit használtak volna....
Avatar
 Kajakman
#9889

Az enyém S Sport, nem markolatfűtéses. A markolatról tegyek képet vagy a verdáról?
így már nem fontos, nekem van egy elméletem arról, hogy a markolat konkrétan megolvad a francba. Alap mellett 3 fűtőfokozatú, 1, max 2-ben használom, de a 2-es az már fagyhatáron van, 3-as szinten sosem volt még ott szerintem megolvasztja konkrétan a markolatot, valahogy így:

http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... stion.html

Szóval az, hogy lyukas a markolat, inkább a párszori túlmelegedés(olvadás) következménye, mintsem hogy 50-60.000 km van a motorban. Az enyémen sincsenek már jó állapotban a markolatok, 20.000-nél is kopottas volt mikor vettem.
Basszus ezt sosem gondoltam volna...
ebay-en párezer Forintért veszel rá új ducati gumirozást. Ahogy a belinkelt oldalon is látszik, csak a felső réteget kell áthúzni, a fűtőréteget nem kell cserélni. Le is írták, hogy valaki sűrített levegővel, valaki csak simán lehámozta.
#9888
Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat.
Nem veszem meg ezt a motort, gyűjtök még pénzt.
Ennyi pénzért nem igazán lehet jól felszerelt Multit kapni, vagy ha igen, az alkalmi vétel.
#9887
ha van időd dobj már fel légyszi róla fotót! Touring verzió (markolatfűtéses) a tiéd?

Köszi!

Az enyém S Sport, nem markolatfűtéses. A markolatról tegyek képet vagy a verdáról?
így már nem fontos, nekem van egy elméletem arról, hogy a markolat konkrétan megolvad a francba. Alap mellett 3 fűtőfokozatú, 1, max 2-ben használom, de a 2-es az már fagyhatáron van, 3-as szinten sosem volt még ott szerintem megolvasztja konkrétan a markolatot, valahogy így:

http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... stion.html

Szóval az, hogy lyukas a markolat, inkább a párszori túlmelegedés(olvadás) következménye, mintsem hogy 50-60.000 km van a motorban. Az enyémen sincsenek már jó állapotban a markolatok, 20.000-nél is kopottas volt mikor vettem.
Igen, szerintem is a markolatfűtés lehet a felelős.
Avatar
 Kajakman
#9885
Szerintem viszont ezzel a géppel csúsztak és azért kopott ki a markolat . Van ott még egy két kép ahol látszik a javítás .
lehet, hogy csak dőltek, viszont hidd el nem így nézne ki a markolat ha betonon csúsztak volna :)
Avatar
 kopi
#9884
Szerintem viszont ezzel a géppel csúsztak és azért kopott ki a markolat . Van ott még egy két kép ahol látszik a javítás .
#9883
ha van időd dobj már fel légyszi róla fotót! Touring verzió (markolatfűtéses) a tiéd?

Köszi!

Az enyém S Sport, nem markolatfűtéses. A markolatról tegyek képet vagy a verdáról?
így már nem fontos, nekem van egy elméletem arról, hogy a markolat konkrétan megolvad a francba. Alap mellett 3 fűtőfokozatú, 1, max 2-ben használom, de a 2-es az már fagyhatáron van, 3-as szinten sosem volt még ott szerintem megolvasztja konkrétan a markolatot, valahogy így:

http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... stion.html

Szóval az, hogy lyukas a markolat, inkább a párszori túlmelegedés(olvadás) következménye, mintsem hogy 50-60.000 km van a motorban. Az enyémen sincsenek már jó állapotban a markolatok, 20.000-nél is kopottas volt mikor vettem.
Basszus ezt sosem gondoltam volna...
Avatar
 gorazs
#9882
ha van időd dobj már fel légyszi róla fotót! Touring verzió (markolatfűtéses) a tiéd?

Köszi!

Az enyém S Sport, nem markolatfűtéses. A markolatról tegyek képet vagy a verdáról?
így már nem fontos, nekem van egy elméletem arról, hogy a markolat konkrétan megolvad a francba. Alap mellett 3 fűtőfokozatú, 1, max 2-ben használom, de a 2-es az már fagyhatáron van, 3-as szinten sosem volt még ott szerintem megolvasztja konkrétan a markolatot, valahogy így:

http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... stion.html

Szóval az, hogy lyukas a markolat, inkább a párszori túlmelegedés(olvadás) következménye, mintsem hogy 50-60.000 km van a motorban. Az enyémen sincsenek már jó állapotban a markolatok, 20.000-nél is kopottas volt mikor vettem.

Nem gondoltam volna hogy a markolatfűtéses ennyire kopik
Avatar
 Kajakman
#9881
Olcsó húsnak híg a leve, aki nem képes egy markolatot venni pár ezer ft-ért a motorjára mikor el akarja adni akkor gondolom a 100e ft os szervízt biztosan örömmel állta. Enyémben 32e km van és nem látható kopás a markolaton akkor a 28e km szerinted reális?
ha van időd dobj már fel légyszi róla fotót! Touring verzió (markolatfűtéses) a tiéd?

Köszi!

Az enyém S Sport, nem markolatfűtéses. A markolatról tegyek képet vagy a verdáról?
így már nem fontos, nekem van egy elméletem arról, hogy a markolat konkrétan megolvad a francba. Alap mellett 3 fűtőfokozatú, 1, max 2-ben használom, de a 2-es az már fagyhatáron van, 3-as szinten sosem volt még ott szerintem megolvasztja konkrétan a markolatot, valahogy így:

http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... stion.html

Szóval az, hogy lyukas a markolat, inkább a párszori túlmelegedés(olvadás) következménye, mintsem hogy 50-60.000 km van a motorban. Az enyémen sincsenek már jó állapotban a markolatok, 20.000-nél is kopottas volt mikor vettem.
Avatar
 gorazs
#9880
Olcsó húsnak híg a leve, aki nem képes egy markolatot venni pár ezer ft-ért a motorjára mikor el akarja adni akkor gondolom a 100e ft os szervízt biztosan örömmel állta. Enyémben 32e km van és nem látható kopás a markolaton akkor a 28e km szerinted reális?
ha van időd dobj már fel légyszi róla fotót! Touring verzió (markolatfűtéses) a tiéd?

Köszi!

Az enyém S Sport, nem markolatfűtéses. A markolatról tegyek képet vagy a verdáról?
Avatar
 Kajakman
#9879
Olcsó húsnak híg a leve, aki nem képes egy markolatot venni pár ezer ft-ért a motorjára mikor el akarja adni akkor gondolom a 100e ft os szervízt biztosan örömmel állta. Enyémben 32e km van és nem látható kopás a markolaton akkor a 28e km szerinted reális?
ha van időd dobj már fel légyszi róla fotót! Touring verzió (markolatfűtéses) a tiéd?

Köszi!
Avatar
 negga
#9878
Olcsó húsnak híg a leve, aki nem képes egy markolatot venni pár ezer ft-ért a motorjára mikor el akarja adni akkor gondolom a 100e ft os szervízt biztosan örömmel állta. Enyémben 32e km van és nem látható kopás a markolaton akkor a 28e km szerinted reális?
Háháh
Ehhez a teljesítményhez smirglis kesztyű kellett :)
Avatar
 gorazs
#9877
Olcsó húsnak híg a leve, aki nem képes egy markolatot venni pár ezer ft-ért a motorjára mikor el akarja adni akkor gondolom a 100e ft os szervízt biztosan örömmel állta. Enyémben 32e km van és nem látható kopás a markolaton akkor a 28e km szerinted reális?
#9876
Sziasztok!
Segítséget kérnék, egy Multi vásárlása előtt vagyok, nem értek a motoroz egyelőre, és típusismeretem sincs. Egy 1200S-t már kipróbáltam, úgy tűnik kompatibilisek vagyunk :-)
Kérlek, adjatok pár tanácsot a vásárláshoz. A motor, amit meg szeretnék venni:
Az ár 2,85m és alkuképes.
szerintem a legutolsó kép elmond mindent...
#9875
Sziasztok!
Segítséget kérnék, egy Multi vásárlása előtt vagyok, nem értek a motoroz egyelőre, és típusismeretem sincs. Egy 1200S-t már kipróbáltam, úgy tűnik kompatibilisek vagyunk :-)
Kérlek, adjatok pár tanácsot a vásárláshoz. A motor, amit meg szeretnék venni:
Az ár 2,85m és alkuképes.
Csatolmányok:
10.jpg
10.jpg (321.37 KiB) Megtekintve 14588 alkalommal
9.jpg
9.jpg (360.7 KiB) Megtekintve 14588 alkalommal
8.jpg
8.jpg (328.15 KiB) Megtekintve 14588 alkalommal
7.jpg
7.jpg (360.99 KiB) Megtekintve 14588 alkalommal
6.jpg
6.jpg (293.31 KiB) Megtekintve 14588 alkalommal
5.jpg
5.jpg (432.84 KiB) Megtekintve 14588 alkalommal
4.jpg
4.jpg (308.3 KiB) Megtekintve 14588 alkalommal
3.jpg
3.jpg (344.21 KiB) Megtekintve 14588 alkalommal
2.jpg
2.jpg (362.2 KiB) Megtekintve 14588 alkalommal
1.jpg
1.jpg (308.12 KiB) Megtekintve 14588 alkalommal
Avatar
 PR
#9874
Benzinszűrővel kapcsolatban pár éve írta valaki a fórumon, hogy a Nissan Micra valamelyik típusának a szűrője ugyanaz és pont a felébe kerül...na most Multi volt-e vagy Monster, azon belül melyik...Passz!
Érdekes lenne, mert cserélném...
MANN MWK 44
köszi, benzint szűrni a Multiba tökéletes...ha lehet csak ezt a márkát használom.
Avatar
 öreg
#9873
Benzinszűrővel kapcsolatban pár éve írta valaki a fórumon, hogy a Nissan Micra valamelyik típusának a szűrője ugyanaz és pont a felébe kerül...na most Multi volt-e vagy Monster, azon belül melyik...Passz!
Érdekes lenne, mert cserélném...
MANN MWK 44
Avatar
 PR
#9872
Szia Kajak!
A lánc feszítéséhez szeretném elkérni a karmos kulcsodat, amelyet tavaly egy feszítés erejéig voltál szíves odaadni. Körberajzoltam, hogy legyártatom, de elvesztettem a lapot! :-)
Valamikor találkozhatnánk és újra leméretezném.
Előre is köszi!
Esetleg ha van valakinek eladó, szívesen megveszem...
Szia, hívj, kölcsönadom szívesen (számom az adatlapomon)
köszi, hívlak!
Avatar
 Kajakman
#9871
Szia Kajak!
A lánc feszítéséhez szeretném elkérni a karmos kulcsodat, amelyet tavaly egy feszítés erejéig voltál szíves odaadni. Körberajzoltam, hogy legyártatom, de elvesztettem a lapot! :-)
Valamikor találkozhatnánk és újra leméretezném.
Előre is köszi!
Esetleg ha van valakinek eladó, szívesen megveszem...
Szia, hívj, kölcsönadom szívesen (számom az adatlapomon)
Avatar
 PR
#9870
Benzinszűrővel kapcsolatban pár éve írta valaki a fórumon, hogy a Nissan Micra valamelyik típusának a szűrője ugyanaz és pont a felébe kerül...na most Multi volt-e vagy Monster, azon belül melyik...Passz!
Érdekes lenne, mert cserélném...
Avatar
 PR
#9869
Szia Kajak!
A lánc feszítéséhez szeretném elkérni a karmos kulcsodat, amelyet tavaly egy feszítés erejéig voltál szíves odaadni. Körberajzoltam, hogy legyártatom, de elvesztettem a lapot! :-)
Valamikor találkozhatnánk és újra leméretezném.
Előre is köszi!
Esetleg ha van valakinek eladó, szívesen megveszem...
Avatar
 gorazs
#9868
Akku csere után fuel senzor errort ír az 1200 as, néha mutatja az üzemanyag szintet de inkább nem. Tönkre ment vagy csak megbolondult? Akku sarú le fel újra megtörtént de nem lett jobb. Javítható vagy csere?
Avatar
 Kajakman
#9866
trollkodásból írtam... :D
nagyon életszerűtlen, hogy az ember vesz egy ilyen pöpec gépet, rákölti még a 2 veséjét is, majd nem használja csak porfogónak.
Pl. http://www.kepesmotor.hu/ducati-utcai_k ... &st=ducati
ezzel az a baj, hogy mész vele 100 métert és máris egy millióval kevesebbet ér :)
De ez arra is igaz, ha besétálsz a full-gashoz, veszel egy új multit KP-ra, majd megpróbálod eladni Lellén :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]