- 7 years ago
#9865
annyiért a hülyének is, de azért nézd meg mennyi km van benne (tegyük fel, hogy valós) trollkodásból írtam...
nagyon életszerűtlen, hogy az ember vesz egy ilyen pöpec gépet, rákölti még a 2 veséjét is, majd nem használja csak porfogónak. Pl. http://www.kepesmotor.hu/ducati-utcai_k ... &st=ducati ezzel az a baj, hogy mész vele 100 métert és máris egy millióval kevesebbet ér
- 7 years ago
#9864
annyiért a hülyének is, de azért nézd meg mennyi km van benne (tegyük fel, hogy valós) trollkodásból írtam...
nagyon életszerűtlen, hogy az ember vesz egy ilyen pöpec gépet, rákölti még a 2 veséjét is, majd nem használja csak porfogónak. Pl. http://www.kepesmotor.hu/ducati-utcai_k ... &st=ducati és milyen jól tartja az árát...
- 7 years ago
#9862
hm, az extrák nélkül meg is érné a 2,5-t annyiért a hülyének is, de azért nézd meg mennyi km van benne (tegyük fel, hogy valós) trollkodásból írtam...
nagyon életszerűtlen, hogy az ember vesz egy ilyen pöpec gépet, rákölti még a 2 veséjét is, majd nem használja csak porfogónak. Pl. http://www.kepesmotor.hu/ducati-utcai_k ... &st=ducati
- 7 years ago
#9861
hm, az extrák nélkül meg is érné a 2,5-t annyiért a hülyének is, de azért nézd meg mennyi km van benne (tegyük fel, hogy valós) trollkodásból írtam...
nagyon életszerűtlen, hogy az ember vesz egy ilyen pöpec gépet, rákölti még a 2 veséjét is, majd nem használja csak porfogónak. ha tudnád hány olyan Ducati van Mo-n amit nem használnak... De más márkára is igaz
- 7 years ago
#9860
http://www.ducatidibosco.hu/hasznalt?id=1_1067143
Felárazták, gondolom a nagy érdeklődésre való tekintettel a hahun még 5,5-tel van fent. hm, az extrák nélkül meg is érné a 2,5-t annyiért a hülyének is, de azért nézd meg mennyi km van benne (tegyük fel, hogy valós) trollkodásból írtam...
nagyon életszerűtlen, hogy az ember vesz egy ilyen pöpec gépet, rákölti még a 2 veséjét is, majd nem használja csak porfogónak.
- 7 years ago
#9859
http://www.ducatidibosco.hu/hasznalt?id=1_1067143
Felárazták, gondolom a nagy érdeklődésre való tekintettel a hahun még 5,5-tel van fent. hm, az extrák nélkül meg is érné a 2,5-t annyiért a hülyének is, de azért nézd meg mennyi km van benne (tegyük fel, hogy valós)
- 7 years ago
#9858
http://www.ducatidibosco.hu/hasznalt?id=1_1067143
Felárazták, gondolom a nagy érdeklődésre való tekintettel a hahun még 5,5-tel van fent. hm, az extrák nélkül meg is érné a 2,5-t
- 7 years ago
#9857
http://www.ducatidibosco.hu/hasznalt?id=1_1067143
Felárazták, gondolom a nagy érdeklődésre való tekintettel a hahun még 5,5-tel van fent.
Felárazták, gondolom a nagy érdeklődésre való tekintettel a hahun még 5,5-tel van fent.
- 7 years ago
#9856
Sziasztok!
Kivittem idei első körére a gépet, de úgy tűnik, hogy a télen elállítódott az alapjárat és ha megállok valahol rögtön lefullad. Tudok valahol alapjáratot állítani a gépen? MTS 1000 ds (2003).
Kivittem idei első körére a gépet, de úgy tűnik, hogy a télen elállítódott az alapjárat és ha megállok valahol rögtön lefullad. Tudok valahol alapjáratot állítani a gépen? MTS 1000 ds (2003).
- 7 years ago
#9855
én DID-t meg AFAM-ot lánckerékben meg vagy JT sprockets vagy AFAM használok, de ha olcsóbbat szeretnél akkor EK Köszönöm, esetleg Webáruház, ahonnan érdemes rendelni? Nagyon külföldről nem szeretnék, inkább hazai helyről... http://www.ekchain.hu
https://motoralkatresz.eu
köszi, ezeket néztem Én is...jónak tűnik!
- 7 years ago
#9854
Sziasztok!
Lánc csere előtt állok (Multi 1000DS)...sajnos nem sok km megyek évente, attól függetlenül valami ár-érték arányban jó minőségű láncot -kerekekkel keresek. Kis segítség merre induljak, tapasztalat, stb. köszi.
Üdv, Robién DID-t meg AFAM-ot lánckerékben meg vagy JT sprockets vagy AFAM használok, de ha olcsóbbat szeretnél akkor EK Köszönöm, esetleg Webáruház, ahonnan érdemes rendelni? Nagyon külföldről nem szeretnék, inkább hazai helyről... http://www.ekchain.hu
https://motoralkatresz.eu
- 7 years ago
#9853
Sziasztok!
Lánc csere előtt állok (Multi 1000DS)...sajnos nem sok km megyek évente, attól függetlenül valami ár-érték arányban jó minőségű láncot -kerekekkel keresek. Kis segítség merre induljak, tapasztalat, stb. köszi.
Üdv, Robién DID-t meg AFAM-ot lánckerékben meg vagy JT sprockets vagy AFAM használok, de ha olcsóbbat szeretnél akkor EK Köszönöm, esetleg Webáruház, ahonnan érdemes rendelni? Nagyon külföldről nem szeretnék, inkább hazai helyről...
- 7 years ago
#9852
Sziasztok!
Lánc csere előtt állok (Multi 1000DS)...sajnos nem sok km megyek évente, attól függetlenül valami ár-érték arányban jó minőségű láncot -kerekekkel keresek. Kis segítség merre induljak, tapasztalat, stb. köszi.
Üdv, Robién DID-t meg AFAM-ot lánckerékben meg vagy JT sprockets vagy AFAM használok, de ha olcsóbbat szeretnél akkor EK
- 7 years ago
#9851
Sziasztok!
Lánc csere előtt állok (Multi 1000DS)...sajnos nem sok km megyek évente, attól függetlenül valami ár-érték arányban jó minőségű láncot -kerekekkel keresek. Kis segítség merre induljak, tapasztalat, stb. köszi.
Üdv, Robi
Lánc csere előtt állok (Multi 1000DS)...sajnos nem sok km megyek évente, attól függetlenül valami ár-érték arányban jó minőségű láncot -kerekekkel keresek. Kis segítség merre induljak, tapasztalat, stb. köszi.
Üdv, Robi
- 7 years ago
#9850
Köszönöm a tanácsokat, kipróbálom, vagy megpróbálom újraprogramozni a kulcsokat. A villáskulcs piktogram nekem is gyanús volt, h szervízperiódust jelent, (és épp a 30.000 kmt léptem át) de hogy pont az indítás is problémás lett, én összekapcsoltam a jelentést Aztán, hogy összefüggnek, v véletlen egybeesés, nem tudom...
- 7 years ago
#9849
Sziasztok Multisok ! A minap elővettem a Ds-t egy szezonnyitó gurulásra, de nem nagyon vette ezt jó néven, mert 60km után kivillantotta a csavarkulcsot a kijelzőn. Pont 10 km re voltam egy Ducati szervíztől, ahol rendesek voltak, azonnal kódolták az álmos üzenetet..miszerint inditásgátló problémája van..és valóban, 5-6 kulcsfordításból csak egyszer indul be, inditózik egyáltalán, amúgy azt sem. Azt nem tudták megmondani szétszedés nélkül, pontosan melyik rész, jeladó, vagy vezérlő a hibás, így azt sem, h ez milyen költséggel jár javítani. ( pláne fontos lenne tudnom, hogy Németországban vagyunk)
Ezért kérdezlek benneteket, van e valakinek ezzel tapasztalata, ez egy tipus hiba lehet? szakszervíz kell mindenképpen hozzá? esetleg ez egy "filléres" kontakthiba? beszerezhető ilyen alkatrész? vajon rosszabbodhat a probléma, (pl, már egyszersem indul be) Köszönöm előre is a segítő infókat! (ds 1000 2003) Szia, a "villáskulcs" piktogram az lcd kijelzön a kötelezö szervízre figyelmeztet. Hány kilométer van a sasban? Egyéb problémára a MIL lámpa (sárga kontrollámpa jobb szélen, motorblok piktogram)
hívja fel a figyelmet.
- 7 years ago
#9848
Sziasztok Multisok ! A minap elővettem a Ds-t egy szezonnyitó gurulásra, de nem nagyon vette ezt jó néven, mert 60km után kivillantotta a csavarkulcsot a kijelzőn. Pont 10 km re voltam egy Ducati szervíztől, ahol rendesek voltak, azonnal kódolták az álmos üzenetet..miszerint inditásgátló problémája van..és valóban, 5-6 kulcsfordításból csak egyszer indul be, inditózik egyáltalán, amúgy azt sem. Azt nem tudták megmondani szétszedés nélkül, pontosan melyik rész, jeladó, vagy vezérlő a hibás, így azt sem, h ez milyen költséggel jár javítani. ( pláne fontos lenne tudnom, hogy Németországban vagyunk)
Ezért kérdezlek benneteket, van e valakinek ezzel tapasztalata, ez egy tipus hiba lehet? szakszervíz kell mindenképpen hozzá? esetleg ez egy "filléres" kontakthiba? beszerezhető ilyen alkatrész? vajon rosszabbodhat a probléma, (pl, már egyszersem indul be) Köszönöm előre is a segítő infókat! (ds 1000 2003) Megvan mind a három kulcsod és a kódkártyád ? Először próbáld meg a második fekete kulccsal használni. Általában az a probléma,hogy nem ismeri fel a kulcsot azért van a piros kulcs amivel azt hiszem újra lehet programozni a fekete kulcsokat.
Operating principle of the immobilizer When the ignition key is positioned to ON, the decoder into the instrument panel enables the aerial, which generates an electromagnetic field power-supplying the key transponder. The Transponder sends the code stored into its ROM, which is received by the aerial and sent to the decoder. Here the secret code is matched with a second code. If matching is successful, then the decoder sends a code to the engine control unit (CCM) via special serial line (ISO 9141/5). The engine control unit checks received code and enables engine start if code is correct
Biztos vagyok abban,hogy a fórumozók között több olyan személy is található aki nagyon profi Ducatis, Örök titok számomra, mi akadályozza őket abban ,hogy néha válaszoljanak,ha valaki segítséget kér! (Ha csak nem egyszerű szakmai sovinizmus)
- 7 years ago
#9847
Sziasztok Multisok ! A minap elővettem a Ds-t egy szezonnyitó gurulásra, de nem nagyon vette ezt jó néven, mert 60km után kivillantotta a csavarkulcsot a kijelzőn. Pont 10 km re voltam egy Ducati szervíztől, ahol rendesek voltak, azonnal kódolták az álmos üzenetet..miszerint inditásgátló problémája van..és valóban, 5-6 kulcsfordításból csak egyszer indul be, inditózik egyáltalán, amúgy azt sem. Azt nem tudták megmondani szétszedés nélkül, pontosan melyik rész, jeladó, vagy vezérlő a hibás, így azt sem, h ez milyen költséggel jár javítani. ( pláne fontos lenne tudnom, hogy Németországban vagyunk)
Ezért kérdezlek benneteket, van e valakinek ezzel tapasztalata, ez egy tipus hiba lehet? szakszervíz kell mindenképpen hozzá? esetleg ez egy "filléres" kontakthiba? beszerezhető ilyen alkatrész? vajon rosszabbodhat a probléma, (pl, már egyszersem indul be) Köszönöm előre is a segítő infókat! (ds 1000 2003)
Ezért kérdezlek benneteket, van e valakinek ezzel tapasztalata, ez egy tipus hiba lehet? szakszervíz kell mindenképpen hozzá? esetleg ez egy "filléres" kontakthiba? beszerezhető ilyen alkatrész? vajon rosszabbodhat a probléma, (pl, már egyszersem indul be) Köszönöm előre is a segítő infókat! (ds 1000 2003)
- 7 years ago
#9846
Köszönöm a válaszokat!
Még egy kérdésem lenne. Fokozatkijelzőt rakott már valaki Multira? konkrétan multira még nem, de sok másik motorra igen. ezt a típust melegen tudom ajánlani:
http://www.heal-tech.hu/termekek/gipro/
- 7 years ago
#9845
Köszönöm a válaszokat!
Még egy kérdésem lenne. Fokozatkijelzőt rakott már valaki Multira?
Még egy kérdésem lenne. Fokozatkijelzőt rakott már valaki Multira?
- 7 years ago
#9844
Igazad van ! De tankolsz bele etanolt? Mi kocsit csináltunk etanolra, de komplett új progi kellett rá mert etanolból úgy ca 30%-al több kell Minden kereskedelmi forgalomban lévő benzinben van legfeljebb 10% etanol, és ez által kevés víz. Hideg motor indítása után a hengertér leghidegebb pontja a gyertya,annak is a középelektróda porcelánja . Motortípustól függetlenül sokszor előfordult,hogy néhány indítás után valamelyik henger nem, vagy csak egy kis késéssel indult be. tapasztalatom szerint, a pár hónapig a tankba hagyott benzin,talán a benne lévő etanol miatt sokkal többször idéz elő gyertyahibát, mint a friss benzin, úgy vélem az alkohol erős nedvszívó képessége miatt! A hideg porcelán indítás után azonnal elkormosodik plusz az etanolban lévő víz is kicsapódik rá,kúszóáram keletkezik és nincs megfelelő gyújtószikra.Az irídium középelektróda és a szigetelő porcelán kialakítása megakadályozza a koromlerakódást, nagyobb elektródahézag állítható. 100-150 ezer km élettartamot garantálnak a gyártók. Kérdésedre rövid és talán érthetőbb lehetne az egyszerű válasz,nem tankolok sem etanolt sem metanolt, de a két alkohol egyformán jó üzemanyagnak,csakhogy a metanol percek alatt megeszi gumialkatrészeket! Ui: Szívesen venném ha bárkinek más tapasztalata van a témával kapcsolatban,nem fojtaná magába. Üdvözlettel :Öreg én azt hittem sma etanolt tankolsz bele, arra lettem volna kiváncsi, hogy miként oldottad meg Magyarországon is van benne? Külföldön tudom, hogy van rajta is van a pisztolyon, hogy e10 de itthon még nem láttam. Amúgy nekem ducatiban meg tuningautoban mindig irídiumos volt
- 7 years ago
#9843
Nem inkább etanol? Arra hogy lövöd be? Igazad van ! De tankolsz bele etanolt? Mi kocsit csináltunk etanolra, de komplett új progi kellett rá mert etanolból úgy ca 30%-al több kell Minden kereskedelmi forgalomban lévő benzinben van legfeljebb 10% etanol, és ez által kevés víz. Hideg motor indítása után a hengertér leghidegebb pontja a gyertya,annak is a középelektróda porcelánja . Motortípustól függetlenül sokszor előfordult,hogy néhány indítás után valamelyik henger nem, vagy csak egy kis késéssel indult be. tapasztalatom szerint, a pár hónapig a tankba hagyott benzin,talán a benne lévő etanol miatt sokkal többször idéz elő gyertyahibát, mint a friss benzin, úgy vélem az alkohol erős nedvszívó képessége miatt! A hideg porcelán indítás után azonnal elkormosodik plusz az etanolban lévő víz is kicsapódik rá,kúszóáram keletkezik és nincs megfelelő gyújtószikra.Az irídium középelektróda és a szigetelő porcelán kialakítása megakadályozza a koromlerakódást, nagyobb elektródahézag állítható. 100-150 ezer km élettartamot garantálnak a gyártók. Kérdésedre rövid és talán érthetőbb lehetne az egyszerű válasz,nem tankolok sem etanolt sem metanolt, de a két alkohol egyformán jó üzemanyagnak,csakhogy a metanol percek alatt megeszi gumialkatrészeket! Ui: Szívesen venném ha bárkinek más tapasztalata van a témával kapcsolatban,nem fojtaná magába. Üdvözlettel :Öreg
- 7 years ago
#9842
Szerintem,az iridiumos gyertya élettartama gyakorlatilag végtelen,és nem érzékeny a metanolra sem. Nem inkább etanol? Arra hogy lövöd be? Igazad van ! De tankolsz bele etanolt? Mi kocsit csináltunk etanolra, de komplett új progi kellett rá mert etanolból úgy ca 30%-al több kell
- 7 years ago
#9841
Sziasztok!
Szerintetek érdemes 1000 ds-be, iridium gyertyát tenni, van érezhető hatása?
Üdv
Doki Szerintem,az iridiumos gyertya élettartama gyakorlatilag végtelen,és nem érzékeny a metanolra sem. Nem inkább etanol? Arra hogy lövöd be? Igazad van !
- 7 years ago
#9840
Sziasztok!
Szerintetek érdemes 1000 ds-be, iridium gyertyát tenni, van érezhető hatása?
Üdv
Doki Szerintem,az iridiumos gyertya élettartama gyakorlatilag végtelen,és nem érzékeny a metanolra sem. Nem inkább etanol? Arra hogy lövöd be?
- 7 years ago
#9839
Sziasztok!
Szerintetek érdemes 1000 ds-be, iridium gyertyát tenni, van érezhető hatása?
Üdv
Doki Szerintem,az iridiumos gyertya élettartama gyakorlatilag végtelen,és nem érzékeny a metanolra sem.
- 7 years ago
#9838
Sziasztok!
Szerintetek érdemes 1000 ds-be, iridium gyertyát tenni, van érezhető hatása?
Üdv
Doki
Szerintetek érdemes 1000 ds-be, iridium gyertyát tenni, van érezhető hatása?
Üdv
Doki
- 7 years ago
#9836
Nem kell bele, ez már gyárilag fagyálló Akkor most k...a nagy faszságot kérdeztem!!?? Mivel az 1000 ds léghűtéses . és amit látsz rajta az az olajhűtő, az meg nem fagy meg könnyen
- 7 years ago
#9835
Helló.Fagyállót hol kel betölteni mts 1000 ds!? Nem kell bele, ez már gyárilag fagyálló Akkor most k...a nagy faszságot kérdeztem!!?? Mivel az 1000 ds léghűtéses .
- 7 years ago
#9834
http://registry.ducati.org/profile/1199 ... a-1000-ds/
Tipikus Multistrada Ez mi ez?
- 7 years ago
#9832
Helló.Fagyállót hol kel betölteni mts 1000 ds!? Nem kell bele, ez már gyárilag fagyálló Akkor most k...a nagy faszságot kérdeztem!!??
- 7 years ago
#9831
Helló.Fagyállót hol kel betölteni mts 1000 ds!? Nem kell bele, ez már gyárilag fagyálló
- 7 years ago
#9829
sziasztok
2013-as 1200S Touring 24000Km-es szerviz előtt állok mire készüljek anyagilag ? + lánc csere is aktuálissá vált 150-180e
- 7 years ago
#9828
sziasztok
2013-as 1200S Touring 24000Km-es szerviz előtt állok mire készüljek anyagilag ? + lánc csere is aktuálissá vált
2013-as 1200S Touring 24000Km-es szerviz előtt állok mire készüljek anyagilag ? + lánc csere is aktuálissá vált
- 7 years ago
#9827
https://www.sportmotor.hu/album/wQpLxvqMpFN
Jók a kommentek helyesírásból sem valami ászok
- 7 years ago
#9825
Még nem mértem meg de gyanitom több mint 0.6 mm.... más:ma kivettem a gyertyákat 4 böl egy nem akar visszamenni a helyére a felénél megáll....mit tegyek vele??
- 7 years ago
#9824
0,6 mm lehet a holtjáték, a kopó lamella vastagság min. 2,8mm. Ez igaz lehet minden szárazkupplungos Duc-ra? Átlapoztam pár év különböző típusának alkatrész-katalógusát és azoknál a szárazkuplungosban egyforma a lamella. Egyébként a működési elv miatt igaz kell legyen bármilyen szárazkuplungra. Persze csak a holtjáték. Köszi,hogy utánanéztél.Nem túl jó hír ez nekem,nálam 1,5-1,6 mm a hézag.
Csörömpöl is rendesen...
- 7 years ago
#9823
Mennyi km van benne? Alapból van egy kis holtjátéka, bár ez már lassan csereérett. Ha jól emlékszem 2-3mm lehet a mozgása. Én 50 000km-nél cseréltem a gyári szettet. 0,6 mm lehet a holtjáték, a kopó lamella vastagság min. 2,8mm. Ez igaz lehet minden szárazkupplungos Duc-ra? Átlapoztam pár év különböző típusának alkatrész-katalógusát és azoknál a szárazkuplungosban egyforma a lamella. Egyébként a működési elv miatt igaz kell legyen bármilyen szárazkuplungra. Persze csak a holtjáték.
- 7 years ago
#9822
Ilyenkor mi van!?Csere? Mennyi km van benne? Alapból van egy kis holtjátéka, bár ez már lassan csereérett. Ha jól emlékszem 2-3mm lehet a mozgása. Én 50 000km-nél cseréltem a gyári szettet. 0,6 mm lehet a holtjáték, a kopó lamella vastagság min. 2,8mm. Ez igaz lehet minden szárazkupplungos Duc-ra?
- 7 years ago
#9821
Ilyenkor mi van!?Csere? Mennyi km van benne? Alapból van egy kis holtjátéka, bár ez már lassan csereérett. Ha jól emlékszem 2-3mm lehet a mozgása. Én 50 000km-nél cseréltem a gyári szettet. 0,6 mm lehet a holtjáték, a kopó lamella vastagság min. 2,8mm.
- 7 years ago
#9820
Ilyenkor mi van!?Csere? Mennyi km van benne? Alapból van egy kis holtjátéka, bár ez már lassan csereérett. Ha jól emlékszem 2-3mm lehet a mozgása. Én 50 000km-nél cseréltem a gyári szettet.
- 7 years ago
#9817
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... k-10752762
Jó kis bringa. ennyiért kicsit drága
The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]