#9765
Gezenguz !

Csak jó tapasztalatom van vele nekem is, ajánlom.

Ha érdekes, eladó sorba kerül az én 2011-es, 1200 S Touringom, amihez 3 gyári doboz, Termi Slip on, Performance túra plexi, zselés ülések, és az összes carbon elem tartozik + az összes gyári cucc.
32000 km-van benne, a gunikban 1500 km.
Csatolmányok:
img_0617.jpg
img_0617.jpg (1.46 MiB) Megtekintve 11548 alkalommal
Avatar
 dino74
#9763
Köszönöm a válaszokat remelem en is hamarosan Multistrada 1200 tulajdonos leszek, esetleg ha bárkinek van tanácsa, hogy mire figyeljek oda szívesen meg hallgatom.
nekem nem sok negatív tapasztalatom van vele, amit hallottam illetve tudok, hogy az üzemenyagszint jeladó hajlamos tönkremenni, fordítva mutat, nem lehet szoftverfrissítéssel javítni csak cserével ca 60 ropi, és az első szériáknál volt olyan típushiba, hogy a hűtővíz átmart valamit a hengerfejen, de csak a hengerenként 1 gyertyás modelleknél volt de ott sem mindnél. Ha sok bennük a km valszeg már nem fog tönkre menni. Az öhlinseseknél hllotta még, hogy hajlamos folyni, de nekem ezzel nincs tapasztaltom
Avatar
 Gezenguz
#9762
Köszönöm a válaszokat remelem en is hamarosan Multistrada 1200 tulajdonos leszek, esetleg ha bárkinek van tanácsa, hogy mire figyeljek oda szívesen meg hallgatom.
Avatar
 dino74
#9761
Akkor eredményesebb egy 2014 Multistrada 1200 S modellt venni mind egy 2011 pikes peak S változatot ?
igen, gyakorlatilag az volt a legjobban felszerlt pp, más a skyhook software is állítólag, de az alapbeállítás tuti. Tehát vagy azt vagy a legújabbat érdemes
Avatar
 ricsi
#9760
ööö szerintem nem létezik piskes peak s. a pikes peak az mindig az aktuális S kiadása volt egyéb dolgokkal
Avatar
 dino74
#9758
Üdv érdekelne,hogy mi a különbség a pikes peak es a pikes peak s között.
az első évjáratban az s sporthoz képest csak fényezés és egy két karbon slipon , a következőnél nagyon sok karbon slipon és mart felni viszont nem volt benne őhlins, a legújabbnál viszont csak ő kapta meg az öhlinset, kevés karbon, egy termi slip-on és kurva jó fényzés.
Avatar
 Kajakman
#9756
Valahol olvastam, hogy az vesz ducatit aki már motorozott eleget tucatgépeken és valami többet szeretne kapni. Ahogy látom multistradat meg az vesz, aki már sokat motorozott többféle ducatin.

Következtetés: Ezek szerint a multistrada a motorok császára :D:D
;)
Avatar
 76
#9755
Valahol olvastam, hogy az vesz ducatit aki már motorozott eleget tucatgépeken és valami többet szeretne kapni. Ahogy látom multistradat meg az vesz, aki már sokat motorozott többféle ducatin.

Következtetés: Ezek szerint a multistrada a motorok császára :D:D
ha 180 felett vagy mindenképp!
Avatar
 Másszi
#9754
Valahol olvastam, hogy az vesz ducatit aki már motorozott eleget tucatgépeken és valami többet szeretne kapni. Ahogy látom multistradat meg az vesz, aki már sokat motorozott többféle ducatin.

Következtetés: Ezek szerint a multistrada a motorok császára :D:D

..van benne valami igazság........
Avatar
 negga
#9753
Valahol olvastam, hogy az vesz ducatit aki már motorozott eleget tucatgépeken és valami többet szeretne kapni. Ahogy látom multistradat meg az vesz, aki már sokat motorozott többféle ducatin.

Következtetés: Ezek szerint a multistrada a motorok császára :D:D
Avatar
 gaborde
#9752
Köszi a hozzászólásokat! Igen, annyit már megtapasztaltam, ha azt akarom hogy tényleg tele legyen, akkor gyakorlatilag kétszer kell egymás után tankolnom. Az első "tele" töltés után ha járatom a motort vagy épp elmegyek a következő kútig pár km re, kerül benne megint hely..es utána már normálisan működik a szintjelző is.
A tipushibákhoz annyit, nekem a kuplung is csúszik néha elinduláskor. Az ülés az kőkemény, de nevezhetjük sportosnak is:) hosszú túrának sűrű stopokkal érdemes nekivágni . A hangja, látványa, felépítése a kigyorsitása mégis mindig melengeti a lelkem:) csak azt sajnálom, h az enyém nem piros...
Avatar
 Doki83
#9751
Sziasztok!
Sajnálatos módon felborult a motorom...( az eső miatt megsüllyedt a talaj a motor alatt...).
Elég sok alkatrész eltörött a gépen, felső kormánykifli, műszerfal-szélvédő tartókonzol, szélvédő idom, lámpa tartófül.

Érdeklődöm, hogy hol tudnám ezeket beszerezni, az ebay le van rabolva, egyszerűen nem találok alkatrészt.

Üdv
Doki
Avatar
 Szmoli
#9750
Sziasztok!

Milyen típushibái vannak az 1000es és 1100-es Multistradaknak? Lehettek őszinték, van olasz autó is a garázsban. :) Motorból eddig csak Hondákat hajtottam, most is egy VFR 800 VTEC áll a garázsban bevetésre készen. Általában nagyobb túrákra használom 2 személlyel, jól megpakolva vagy szerpentineken kanyargásra. A megbízhatóság a túrák miatt fontos lenne. Az nem zavarna, ha gyakran kell szervizbe vinni, de ha valahol lerohadnék vele, akkor elmúlna a szerelem. Ez alapján mit mondanátok kell nekem Multistrada? :) Köszi a válaszokat!
hát amit itt az előzőekben is írtak az üzemanyag szintjelző ill. az alapjárat szabályzó cucc de más egyéb nem igen az egy év és 5000 km alatt nekem semmi extra nem volt vele! Nekem spec. a gyári kipuff nem jött be most kapott performance dobokat azóta zorall lett a hangja is! RED RALLY-n voltam hoszab túrán ill fater van most vele egy 1500 km-en de semmi gond csak falja a kanyarokat
Köszi, igen az üzemanyag szintjelzőt olvastam itt a fórumon. 5000 km nem túl sok, ebből még nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. :) Én eddig a mostani szezonban többet mentem. Sportmotoron volt még egy cikk használt Multistradakról ott azt írták, hogy a nagy esőt vagy nagynyomású mosót az elektromos rendszer nem szereti, valamint a japán gépekről érkezőknek furcsa lehet, hogy 2-3 évente vezérlést kell cserélni, mert szíjas.
Valóban! egyébkét ami nekem még előjött hogy szétszedtem a télen és egy csomó idomnak a kis rögzítő füleit meg kellet csináltatni mert el voltak repedve valószínűleg a rázkódástól! ezért én átnéztem az összeset és amit kellet műanyagossal megcsináltattam és így még időben orvosolták festeni sem keltet miatta! az enyémben 45 e van most
Avatar
 Roll83
#9749
Sziasztok!

Milyen típushibái vannak az 1000es és 1100-es Multistradaknak? Lehettek őszinték, van olasz autó is a garázsban. :) Motorból eddig csak Hondákat hajtottam, most is egy VFR 800 VTEC áll a garázsban bevetésre készen. Általában nagyobb túrákra használom 2 személlyel, jól megpakolva vagy szerpentineken kanyargásra. A megbízhatóság a túrák miatt fontos lenne. Az nem zavarna, ha gyakran kell szervizbe vinni, de ha valahol lerohadnék vele, akkor elmúlna a szerelem. Ez alapján mit mondanátok kell nekem Multistrada? :) Köszi a válaszokat!
hát amit itt az előzőekben is írtak az üzemanyag szintjelző ill. az alapjárat szabályzó cucc de más egyéb nem igen az egy év és 5000 km alatt nekem semmi extra nem volt vele! Nekem spec. a gyári kipuff nem jött be most kapott performance dobokat azóta zorall lett a hangja is! RED RALLY-n voltam hoszab túrán ill fater van most vele egy 1500 km-en de semmi gond csak falja a kanyarokat
Köszi, igen az üzemanyag szintjelzőt olvastam itt a fórumon. 5000 km nem túl sok, ebből még nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. :) Én eddig a mostani szezonban többet mentem. Sportmotoron volt még egy cikk használt Multistradakról ott azt írták, hogy a nagy esőt vagy nagynyomású mosót az elektromos rendszer nem szereti, valamint a japán gépekről érkezőknek furcsa lehet, hogy 2-3 évente vezérlést kell cserélni, mert szíjas.
Avatar
 Szmoli
#9748
Sziasztok!

Milyen típushibái vannak az 1000es és 1100-es Multistradaknak? Lehettek őszinték, van olasz autó is a garázsban. :) Motorból eddig csak Hondákat hajtottam, most is egy VFR 800 VTEC áll a garázsban bevetésre készen. Általában nagyobb túrákra használom 2 személlyel, jól megpakolva vagy szerpentineken kanyargásra. A megbízhatóság a túrák miatt fontos lenne. Az nem zavarna, ha gyakran kell szervizbe vinni, de ha valahol lerohadnék vele, akkor elmúlna a szerelem. Ez alapján mit mondanátok kell nekem Multistrada? :) Köszi a válaszokat!
hát amit itt az előzőekben is írtak az üzemanyag szintjelző ill. az alapjárat szabályzó cucc de más egyéb nem igen az egy év és 5000 km alatt nekem semmi extra nem volt vele! Nekem spec. a gyári kipuff nem jött be most kapott performance dobokat azóta zorall lett a hangja is! RED RALLY-n voltam hoszab túrán ill fater van most vele egy 1500 km-en de semmi gond csak falja a kanyarokat
Avatar
 vzoli
#9747
Sziasztok, egy kis ideje már nekem is van egy szép példányom a Ducatitól. Egy 2003 as Multi. Még ismerkedési szakaszban vagyunk, ès egy két dolgot nem értek, ezért írok most nektek, hátha bölcsebbek vagytok ezzel kapcsolatban. Az egyik a tank..egyszerűen nem megyek el rajta mikor mennyi benzin van benne. Csurig töltöm, majd kb 5km ként esik egy egység a kijelzőn, 60 km után már sárgán világít. Kipróbáltam aztán, üresre motoroztam (200 km) aztán viszont csak 12 fért a tankba, tele lett. Idáig kétszer tapasztaltam, h normális ütemben csökken a szint a kijelzőn, nektek is így megy? Vagy nálam van valami hiba? Vagy 10 l fogyasztana ? Egyáltalán a fogyasztásmerő, átlag, megmaradt és felhasznált mennyiség hiteles adatok? Mi alapján méri? A másik az alapjárat. Lehet azon valahol állítani? Vagy csak szervizben? Elég gyenge nálam, hideginditásnál 10 mp és leáll. 27.000 van benne egyébként, a motor szuper lenne, főleg itt a feketeerdőben igazán otthon érzi magát. Örülnék, ha valaki megirná a tapasztalatát. Előreis köszi :) üdv

Javaslom, hogy nézd mennyi üzemanyagot fogyasztott, ezt is kiírja és könnyebb belőni mikor kell tankolni. A tankolásnál meg nem érdemes sietni, elég girbe-gurba a tank, meg kell várni amíg kimegy belőle a levegő.
Az enyémben 65e van, de külföldi oldalakon 100e mérföldes gépek is vannak komolyabb hiba nélkül.
Avatar
 Roll83
#9746
Sziasztok!

Milyen típushibái vannak az 1000es és 1100-es Multistradaknak? Lehettek őszinték, van olasz autó is a garázsban. :) Motorból eddig csak Hondákat hajtottam, most is egy VFR 800 VTEC áll a garázsban bevetésre készen. Általában nagyobb túrákra használom 2 személlyel, jól megpakolva vagy szerpentineken kanyargásra. A megbízhatóság a túrák miatt fontos lenne. Az nem zavarna, ha gyakran kell szervizbe vinni, de ha valahol lerohadnék vele, akkor elmúlna a szerelem. Ez alapján mit mondanátok kell nekem Multistrada? :) Köszi a válaszokat!
Avatar
 Szmoli
#9745
Sziasztok, egy kis ideje már nekem is van egy szép példányom a Ducatitól. Egy 2003 as Multi. Még ismerkedési szakaszban vagyunk, ès egy két dolgot nem értek, ezért írok most nektek, hátha bölcsebbek vagytok ezzel kapcsolatban. Az egyik a tank..egyszerűen nem megyek el rajta mikor mennyi benzin van benne. Csurig töltöm, majd kb 5km ként esik egy egység a kijelzőn, 60 km után már sárgán világít. Kipróbáltam aztán, üresre motoroztam (200 km) aztán viszont csak 12 fért a tankba, tele lett. Idáig kétszer tapasztaltam, h normális ütemben csökken a szint a kijelzőn, nektek is így megy? Vagy nálam van valami hiba? Vagy 10 l fogyasztana ? Egyáltalán a fogyasztásmerő, átlag, megmaradt és felhasznált mennyiség hiteles adatok? Mi alapján méri? A másik az alapjárat. Lehet azon valahol állítani? Vagy csak szervizben? Elég gyenge nálam, hideginditásnál 10 mp és leáll. 27.000 van benne egyébként, a motor szuper lenne, főleg itt a feketeerdőben igazán otthon érzi magát. Örülnék, ha valaki megirná a tapasztalatát. Előreis köszi :) üdv
Szia! az üzemanyagszint típushiba! Bár nekem azért nem ennyire durván ingadozik! Az enyém 5-6 liter között fogyaszt használattól függően! a tank gyári adat szerint 20 liter! Nekem eddig a legnagyobb tankolásom 15 liter volt! 240 km-re! (még nem fogyasztottam ki eddig de tervben van) Az alapjárattal nekem is hasonló a problémám hidegen mióta fölkerült a sportdob és elektronika!
Avatar
 gaborde
#9744
Sziasztok, egy kis ideje már nekem is van egy szép példányom a Ducatitól. Egy 2003 as Multi. Még ismerkedési szakaszban vagyunk, ès egy két dolgot nem értek, ezért írok most nektek, hátha bölcsebbek vagytok ezzel kapcsolatban. Az egyik a tank..egyszerűen nem megyek el rajta mikor mennyi benzin van benne. Csurig töltöm, majd kb 5km ként esik egy egység a kijelzőn, 60 km után már sárgán világít. Kipróbáltam aztán, üresre motoroztam (200 km) aztán viszont csak 12 fért a tankba, tele lett. Idáig kétszer tapasztaltam, h normális ütemben csökken a szint a kijelzőn, nektek is így megy? Vagy nálam van valami hiba? Vagy 10 l fogyasztana ? Egyáltalán a fogyasztásmerő, átlag, megmaradt és felhasznált mennyiség hiteles adatok? Mi alapján méri? A másik az alapjárat. Lehet azon valahol állítani? Vagy csak szervizben? Elég gyenge nálam, hideginditásnál 10 mp és leáll. 27.000 van benne egyébként, a motor szuper lenne, főleg itt a feketeerdőben igazán otthon érzi magát. Örülnék, ha valaki megirná a tapasztalatát. Előreis köszi :) üdv
Avatar
 rolcsi73
#9743
Sziasztok!Van egy Multistrada Endurom.GS -ről váltottam.Esetleg van valami amire oda kell figyelnem?
szia. annyira új még a motor, hogy nem nagyon jöttek ki az esetleges apróbb hibái. az biztos, hogy nagyon jól döntöttél. az állítható teló lehet trükkös, azt javaslom, hogy amennyiben csúszósnak, lágynak érzed az elejét, a pre-loadot állítsd 12-es érték közelébe (gyáriag 20 körül van). ez sokunknak megoldotta ezt a gondot.

ha terepeznél, akkor arra a gyári gumi alkalmatlan, mindenképp cserélned kell, erre a motorra a pirelli scorpion rally az ajánlott (és azzal simán lehet betonon is utazni!)
Köszi a kedvességet!Fasza nagyon a gép!
 angel911
#9742
Sziasztok!Van egy Multistrada Endurom.GS -ről váltottam.Esetleg van valami amire oda kell figyelnem?
figyelj a rovarokra is, ezen mindig vigyor lesz az arcodon....
Avatar
 ricsi
#9741
Sziasztok!Van egy Multistrada Endurom.GS -ről váltottam.Esetleg van valami amire oda kell figyelnem?
szia. annyira új még a motor, hogy nem nagyon jöttek ki az esetleges apróbb hibái. az biztos, hogy nagyon jól döntöttél. az állítható teló lehet trükkös, azt javaslom, hogy amennyiben csúszósnak, lágynak érzed az elejét, a pre-loadot állítsd 12-es érték közelébe (gyáriag 20 körül van). ez sokunknak megoldotta ezt a gondot.

ha terepeznél, akkor arra a gyári gumi alkalmatlan, mindenképp cserélned kell, erre a motorra a pirelli scorpion rally az ajánlott (és azzal simán lehet betonon is utazni!)
Avatar
 rolcsi73
#9740
Sziasztok!Van egy Multistrada Endurom.GS -ről váltottam.Esetleg van valami amire oda kell figyelnem?
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (450.79 KiB) Megtekintve 11548 alkalommal
Avatar
 dino74
#9735
igazából egy pillanatra villant meg egy kereszteződésben...leállás kíséretében. Majd újraindult és mintha minden rendben lenne ment tovább...
Szia, a motorcheck lámpa akkor is kigyullad ha alacsony az akkumulátor töltése, tapasztalatból akkor is kigyullad ha nem sikerül elsőre beindulnia.
Ezt érzékeltem...mintha kicsit gyengébb lenne az aksim...
Töltés rendben, legalábbis a lámpa indítás után elalszik...attól függetlenül ha a városba járok, esetleg beérek lekapcsolom a fogyasztókat.
Ma délután pedig felteszem töltőre...
Fogyasztókat? Pontosan mit? Klímát :D
Avatar
 PR
#9734
nem fogja a checkenginet kivillantani csak hogy stresszeljen téged, ha az vilagit akkor valami baj van (altalaban kompjúúúterrel kiolvasható)
igazából egy pillanatra villant meg egy kereszteződésben...leállás kíséretében. Majd újraindult és mintha minden rendben lenne ment tovább...
Szia, a motorcheck lámpa akkor is kigyullad ha alacsony az akkumulátor töltése, tapasztalatból akkor is kigyullad ha nem sikerül elsőre beindulnia.
Ezt érzékeltem...mintha kicsit gyengébb lenne az aksim...
Töltés rendben, legalábbis a lámpa indítás után elalszik...attól függetlenül ha a városba járok, esetleg beérek lekapcsolom a fogyasztókat.
Ma délután pedig felteszem töltőre...
Avatar
 Doki83
#9733
Hali!

Olyan kérdésem lenne, hogy 1000DS-nél ha folyamatosan világít és nem pislog a szervizkulcs akkor produkálhat olyant a moci, hogy kivillan a check engine lámpa?
2 év vagy .... ?Km a szervizintervallum? 28e van benne, olaj, szűrők cserélve...szíj van még hátra.
Vagy annyira intelligens, hogy ez utóbbit érzi.... :-)))
nem fogja a checkenginet kivillantani csak hogy stresszeljen téged, ha az vilagit akkor valami baj van (altalaban kompjúúúterrel kiolvasható)
igazából egy pillanatra villant meg egy kereszteződésben...leállás kíséretében. Majd újraindult és mintha minden rendben lenne ment tovább...
Szia, a motorcheck lámpa akkor is kigyullad ha alacsony az akkumulátor töltése, tapasztalatból akkor is kigyullad ha nem sikerül elsőre beindulnia.
Avatar
 PR
#9732
Hali!

Olyan kérdésem lenne, hogy 1000DS-nél ha folyamatosan világít és nem pislog a szervizkulcs akkor produkálhat olyant a moci, hogy kivillan a check engine lámpa?
2 év vagy .... ?Km a szervizintervallum? 28e van benne, olaj, szűrők cserélve...szíj van még hátra.
Vagy annyira intelligens, hogy ez utóbbit érzi.... :-)))
nem fogja a checkenginet kivillantani csak hogy stresszeljen téged, ha az vilagit akkor valami baj van (altalaban kompjúúúterrel kiolvasható)
igazából egy pillanatra villant meg egy kereszteződésben...leállás kíséretében. Majd újraindult és mintha minden rendben lenne ment tovább...
Avatar
 korzo
#9731
Hali!

Olyan kérdésem lenne, hogy 1000DS-nél ha folyamatosan világít és nem pislog a szervizkulcs akkor produkálhat olyant a moci, hogy kivillan a check engine lámpa?
2 év vagy .... ?Km a szervizintervallum? 28e van benne, olaj, szűrők cserélve...szíj van még hátra.
Vagy annyira intelligens, hogy ez utóbbit érzi.... :-)))
Szerintem 20ezer az intervallum, mert nekem ennyinél "gyújtotta ki" a villáskulcsot(! és nem a check engine-t).
Apropó: van egyszerű módszer a villáskulcs eltüntetéshez, vagy csak a kompjúteres? (ilyen nincs a környéken, a szíjban kb. 4e km van :-)
Avatar
 ricsi
#9730
Hali!

Olyan kérdésem lenne, hogy 1000DS-nél ha folyamatosan világít és nem pislog a szervizkulcs akkor produkálhat olyant a moci, hogy kivillan a check engine lámpa?
2 év vagy .... ?Km a szervizintervallum? 28e van benne, olaj, szűrők cserélve...szíj van még hátra.
Vagy annyira intelligens, hogy ez utóbbit érzi.... :-)))
nem fogja a checkenginet kivillantani csak hogy stresszeljen téged, ha az vilagit akkor valami baj van (altalaban kompjúúúterrel kiolvasható)
Avatar
 PR
#9729
Hali!

Olyan kérdésem lenne, hogy 1000DS-nél ha folyamatosan világít és nem pislog a szervizkulcs akkor produkálhat olyant a moci, hogy kivillan a check engine lámpa?
2 év vagy .... ?Km a szervizintervallum? 28e van benne, olaj, szűrők cserélve...szíj van még hátra.
Vagy annyira intelligens, hogy ez utóbbit érzi.... :-)))
Avatar
 PR
#9727
Sziasztok!

Multi 1000ds-hez hátsó sárvédőt keresek...létezik ilyen?
Elméletileg gyárilag nem volt rajta.

Köszi,
Robi
Avatar
 Kajakman
#9726
Krisztiánnal tök véletlen sikerült gyorsulni egyet, csak azért rakom fel, mert jól nézett ki amikor együtt ment a két motor :)

Avatar
 Doki83
#9724
Sziasztok, keresek 2003-as 1000 ds-re műszer (plexi) tartó idomot. Az enyém úgy tűnik már egy hegesztett darab volt és most sajnos nálam is megadta magát. Ez az az alumínium öntvény amire a szélvédő idom és a műszerfal is rögzítve van. Ha valakinek van eladó darabja ne tartsa magában!:)

Üdv
Doki
Avatar
 76
#9722
Első szériás multikra úgy néz ki megtaláltam a szar hátsó fékre a megoldást:

-katalizátor kuka: vagy simán decat cső a helyére, vagy full rendszer. (A katalizátor extrém hőterhelésnek teszi ki a közelében lévő fékcsőben az olajat)
-HH szinter fékbetét
-legalább évenkénti hátsó fékolaj csere (DOT 4)

forrás: http://ducatiforum.co.uk/threads/more-r ... 004/page-2
a hátsó fék a gyengék fegyvere,ezért tüzel! ;)
én hegyi szakaszon minden egyes kanyarban használom. Stabilizál + szűkíti az ívet ha elmérem a sebességet.
ezek szerint te hátulról szereted! :)
Avatar
 dino74
#9721
Első szériás multikra úgy néz ki megtaláltam a szar hátsó fékre a megoldást:

-katalizátor kuka: vagy simán decat cső a helyére, vagy full rendszer. (A katalizátor extrém hőterhelésnek teszi ki a közelében lévő fékcsőben az olajat)
-HH szinter fékbetét
-legalább évenkénti hátsó fékolaj csere (DOT 4)

forrás: http://ducatiforum.co.uk/threads/more-r ... 004/page-2
a hátsó fék a gyengék fegyvere,ezért tüzel! ;)
én hegyi szakaszon minden egyes kanyarban használom. Stabilizál + szűkíti az ívet ha elmérem a sebességet.
ha fordulaton mész akkor is
Avatar
 Kajakman
#9720
Első szériás multikra úgy néz ki megtaláltam a szar hátsó fékre a megoldást:

-katalizátor kuka: vagy simán decat cső a helyére, vagy full rendszer. (A katalizátor extrém hőterhelésnek teszi ki a közelében lévő fékcsőben az olajat)
-HH szinter fékbetét
-legalább évenkénti hátsó fékolaj csere (DOT 4)

forrás: http://ducatiforum.co.uk/threads/more-r ... 004/page-2
a hátsó fék a gyengék fegyvere,ezért tüzel! ;)
én hegyi szakaszon minden egyes kanyarban használom. Stabilizál + szűkíti az ívet ha elmérem a sebességet.
Avatar
 76
#9719
Első szériás multikra úgy néz ki megtaláltam a szar hátsó fékre a megoldást:

-katalizátor kuka: vagy simán decat cső a helyére, vagy full rendszer. (A katalizátor extrém hőterhelésnek teszi ki a közelében lévő fékcsőben az olajat)
-HH szinter fékbetét
-legalább évenkénti hátsó fékolaj csere (DOT 4)

forrás: http://ducatiforum.co.uk/threads/more-r ... 004/page-2
a hátsó fék a gyengék fegyvere,ezért tüzel! ;)
Avatar
 dino74
#9718
Első szériás multikra úgy néz ki megtaláltam a szar hátsó fékre a megoldást:

-katalizátor kuka: vagy simán decat cső a helyére, vagy full rendszer. (A katalizátor extrém hőterhelésnek teszi ki a közelében lévő fékcsőben az olajat)
-HH szinter fékbetét
-legalább évenkénti hátsó fékolaj csere (DOT 4)

forrás: http://ducatiforum.co.uk/threads/more-r ... 004/page-2
ez max a nitet érdekelheti de neki nincs multija
Avatar
 Kajakman
#9717
Első szériás multikra úgy néz ki megtaláltam a szar hátsó fékre a megoldást:

-katalizátor kuka: vagy simán decat cső a helyére, vagy full rendszer. (A katalizátor extrém hőterhelésnek teszi ki a közelében lévő fékcsőben az olajat)
-HH szinter fékbetét
-legalább évenkénti hátsó fékolaj csere (DOT 4)

forrás: http://ducatiforum.co.uk/threads/more-r ... 004/page-2
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]