- 8 years ago
#9565
Hi!
169 cm alacsony vagyok!A multistrada 1200 lehet számomra opció?
kapható az alacsonyabb ülés,de nagyon határ eset mert magas és széles a kormánya
szerelemért bármit lehet csinálni ! de az alacsony ülés is széles! Bár a normális multiról rendesen leért a lábam
- 8 years ago
#9564
Hi!
169 cm alacsony vagyok!A multistrada 1200 lehet számomra opció?
kapható az alacsonyabb ülés,de nagyon határ eset mert magas és széles a kormánya
szerelemért bármit lehet csinálni !
- 8 years ago
#9563
Hi!
169 cm alacsony vagyok!A multistrada 1200 lehet számomra opció? ha nem akarsz vele soha megállni akkor igen
Én 180 vagyok elég hosszú a lában de nekem sem ért le a sarkam
- 9 years ago
#9561
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ak-8968402
Kérhetem a segítségetek? Ez uaz a motor amit 6,5-ért árult tavaly a di bosco? Ismerősömnek kéne infó, tavaly meg is nézte, az ára miatt nem vette meg de most a km állás furcsa, ez másik??
Kérhetem a segítségetek? Ez uaz a motor amit 6,5-ért árult tavaly a di bosco? Ismerősömnek kéne infó, tavaly meg is nézte, az ára miatt nem vette meg de most a km állás furcsa, ez másik??
- 9 years ago
#9560
Sziasztok 2013-as Multistrada S-hoz keresnék Magyar nyelvü kezelési utasitást http://www.ducati.com/services/maintenance/index.do
Magyar nyelvű szerintem ehhez sincs, de majd megcáfolnak.
- 9 years ago
#9558
Én most vettem kosarat és komplett lamella szettet. Kosarat ebay-en lehet jót venni,főleg alu kosarak vannak fent,de ahhoz majd akkor alu kopó lamellák is kellenek.
Lamella szettet itthon vettem.Barnett vagy Adige(ez amúgy a gyári beszállító), NewFren-t nem ajánlották a többiek Szia!
Még egy kérdés. A lamellaszettet itthon kinél vetted vagy rendelted?
Köszi előre is.Üdv. http://motopartsshop.hu/ Tőlük rendeltem komplett szettet,nem olcsó,de nem bántam meg,mert sokkal jobb,mint a gyári!
Köszi!
- 9 years ago
#9557
Sziasztok!
Kuplung felújítás előtt állok, tud valaki korrekt beszerzési forrást ajánlani?
Előre is köszi. Én most vettem kosarat és komplett lamella szettet. Kosarat ebay-en lehet jót venni,főleg alu kosarak vannak fent,de ahhoz majd akkor alu kopó lamellák is kellenek.
Lamella szettet itthon vettem.Barnett vagy Adige(ez amúgy a gyári beszállító), NewFren-t nem ajánlották a többiek Szia!
Még egy kérdés. A lamellaszettet itthon kinél vetted vagy rendelted?
Köszi előre is.Üdv. http://motopartsshop.hu/ Tőlük rendeltem komplett szettet,nem olcsó,de nem bántam meg,mert sokkal jobb,mint a gyári!
- 9 years ago
#9556
Sziasztok!
Kuplung felújítás előtt állok, tud valaki korrekt beszerzési forrást ajánlani?
Előre is köszi. Én most vettem kosarat és komplett lamella szettet. Kosarat ebay-en lehet jót venni,főleg alu kosarak vannak fent,de ahhoz majd akkor alu kopó lamellák is kellenek.
Lamella szettet itthon vettem.Barnett vagy Adige(ez amúgy a gyári beszállító), NewFren-t nem ajánlották a többiek Szia!
Még egy kérdés. A lamellaszettet itthon kinél vetted vagy rendelted?
Köszi előre is.Üdv.
- 9 years ago
#9555
Sziasztok!
Kuplung felújítás előtt állok, tud valaki korrekt beszerzési forrást ajánlani?
Előre is köszi. Én most vettem kosarat és komplett lamella szettet. Kosarat ebay-en lehet jót venni,főleg alu kosarak vannak fent,de ahhoz majd akkor alu kopó lamellák is kellenek.
Lamella szettet itthon vettem.Barnett vagy Adige(ez amúgy a gyári beszállító), NewFren-t nem ajánlották a többiek Köszi szépen.
- 9 years ago
#9554
Sziasztok!
Kuplung felújítás előtt állok, tud valaki korrekt beszerzési forrást ajánlani?
Előre is köszi. Én most vettem kosarat és komplett lamella szettet. Kosarat ebay-en lehet jót venni,főleg alu kosarak vannak fent,de ahhoz majd akkor alu kopó lamellák is kellenek.
Lamella szettet itthon vettem.Barnett vagy Adige(ez amúgy a gyári beszállító), NewFren-t nem ajánlották a többiek
- 9 years ago
#9553
Sziasztok!
Kuplung felújítás előtt állok, tud valaki korrekt beszerzési forrást ajánlani?
Előre is köszi.
Kuplung felújítás előtt állok, tud valaki korrekt beszerzési forrást ajánlani?
Előre is köszi.
- 9 years ago
#9552
Jó buli lehetett
Csatolmányok:
multi.jpg (719.35 KiB) Megtekintve 9902 alkalommal
- 9 years ago
#9547
az összelövés az megy itthon is
van leírás és minden adott kulcsok kódkártya Őket próbáljad...szerintem ez menni fog nekik
http://kulcsmasolas.com/uezlet.html
- 9 years ago
#9545
a pannonia ringnél nem vállalják,a motorosso csak úgy ha felviszem a motort az nekem 1 nap +20000ft csak a motorosso a megoldás itthon, viszont muszáj vinni a motort, mert az immo miatt nem csak a kijelző kell, hanem össze kell lőni az ECU-val meg a kulccsal.
- 9 years ago
#9544
a pannonia ringnél nem vállalják,a motorosso csak úgy ha felviszem a motort az nekem 1 nap +20000ft
- 9 years ago
#9543
sziasztok
tud valaki m.o-on valakit aki multistrada kijelzőt tud resetelni?
ez enyémen tönkrement 273000ft az új vettem egy használtat 60-ért de arra már rá van tanítva az immo így nem lehet újratanítani,csak ha üres/szűz/ hollandba a carmo 130 euro-ért vállalja.
de inkább magyarnak fizetnék Hozzad legkozelebb Pannonia-Ring van, ahol tudnak segiteni de M7esen a Motorosso sincs messze Neked: www.motorosso.hu
- 9 years ago
#9542
sziasztok
tud valaki m.o-on valakit aki multistrada kijelzőt tud resetelni?
ez enyémen tönkrement 273000ft az új vettem egy használtat 60-ért de arra már rá van tanítva az immo így nem lehet újratanítani,csak ha üres/szűz/ hollandba a carmo 130 euro-ért vállalja.
de inkább magyarnak fizetnék
tud valaki m.o-on valakit aki multistrada kijelzőt tud resetelni?
ez enyémen tönkrement 273000ft az új vettem egy használtat 60-ért de arra már rá van tanítva az immo így nem lehet újratanítani,csak ha üres/szűz/ hollandba a carmo 130 euro-ért vállalja.
de inkább magyarnak fizetnék
- 9 years ago
#9540
http://www.motovationusa.com/mvstore/sc ... oduct=1655
Jó kis cucc Limitál darabszámot gyártottak belőle,már nem is lehet kapni,ha jól tudom
- 9 years ago
#9537
Ki az a kishaver? Ismerhetem? mármint 2012 előtti? Több ducatit próbált itt ki mint mi ahányat az életben is ki fogunk, és elkezdte magyarázni nekünk, hogy merre folyik a lánchíd
Szerintem te Kishaver előtt léptél ki! Vagy tévedek? Az okai is mások voltak nemde? nem jól vagy informálva
- 9 years ago
#9536
az az ilyenek miatt volt mint kishaver meg te Ki az a kishaver? Ismerhetem? mármint 2012 előtti? Több ducatit próbált itt ki mint mi ahányat az életben is ki fogunk, és elkezdte magyarázni nekünk, hogy merre folyik a lánchíd
Szerintem te Kishaver előtt léptél ki! Vagy tévedek? Az okai is mások voltak nemde?
- 9 years ago
#9535
Te meg már 1x leregeltél innen kopasz most meg mégis itt rontod a levegőt szóval hagyjál lógva és a mondandómmal kötekedj ha akarsz!
A többi meg 1értelmű, nem? Azzal foglalkozol ami érdekel. És én nem félek beismerni h tévedtem. Na de veled mi van...? az az ilyenek miatt volt mint kishaver meg te Ki az a kishaver? Ismerhetem? mármint 2012 előtti? Több ducatit próbált itt ki mint mi ahányat az életben is ki fogunk, és elkezdte magyarázni nekünk, hogy merre folyik a lánchíd
- 9 years ago
#9534
Te meg már 1x leregeltél innen kopasz most meg mégis itt rontod a levegőt szóval hagyjál lógva és a mondandómmal kötekedj ha akarsz!
A többi meg 1értelmű, nem? Azzal foglalkozol ami érdekel. És én nem félek beismerni h tévedtem. Na de veled mi van...? az az ilyenek miatt volt mint kishaver meg te Ki az a kishaver? Ismerhetem? mármint 2012 előtti? Ha neked nem próbálta ki a motorodat, akkor nem hiszem, hogy ismered.
- 9 years ago
#9533
Te NIT még a kettővel ezelőtti modellt sem tudtad megtartani de fikázni azt tudsz! Faszé nem a tigris klubban osztod az "észt"? Te meg már 1x leregeltél innen kopasz most meg mégis itt rontod a levegőt szóval hagyjál lógva és a mondandómmal kötekedj ha akarsz!
A többi meg 1értelmű, nem? Azzal foglalkozol ami érdekel. És én nem félek beismerni h tévedtem. Na de veled mi van...? az az ilyenek miatt volt mint kishaver meg te Ki az a kishaver? Ismerhetem? mármint 2012 előtti?
- 9 years ago
#9530
Hátha még a navit is kitenné... De sokkal jobban örülnék ha nem lenne ennyire csúnya az új csőre, nem nyomná a vádlimat a váz kitüremkedése, nem basznám le sarokkal a fékolajtartályt és ha nem akadna be a 42es lábam az utas lábtartójába. Persze cserébe tényleg az egész moci kompaktabb benyomást kelt mint az előző ami ehhez képest egy megmászandó hegy.
Az viszont örvendetes, hogy az S verzió felára végre arányban áll a szolgáltatásokkal. Cserébe tré az alap verzió nem színes kijelzője meg az immár 48as villa. (az 50es nagyon szexi volt) Te NIT még a kettővel ezelőtti modellt sem tudtad megtartani de fikázni azt tudsz! Faszé nem a tigris klubban osztod az "észt"? Te meg már 1x leregeltél innen kopasz most meg mégis itt rontod a levegőt szóval hagyjál lógva és a mondandómmal kötekedj ha akarsz!
A többi meg 1értelmű, nem? Azzal foglalkozol ami érdekel. És én nem félek beismerni h tévedtem. Na de veled mi van...? az az ilyenek miatt volt mint kishaver meg te
- 9 years ago
#9529
1299 panigale-n lehet Ricsi, ezt korábban is mesélted, de én nekem ez nem maradt meg a prezentációból... vagy csak benéztem???
Nekem annyi jött le, hogy lefelé és felfelé is lehet kuplung nélkül váltani valamelyik típuson... vagy ezt is félreértettem volna? a leírás szerint csak kuplung nélküli fel/le váltás van, lehet félreértettük. valszeg ez a gomb ami a képen is van, a módok között gyors navigálásra szolgál.
"The 1299 Panigale S and Panigale R feature handlebar-mounted auxiliary control buttons, which allow the rider on-the-fly adjustment of a selected parameter among DTC, DWC, or EBC. Using these the rider can instantly fine-tune the motorcycle to changing track, road, weather, or tyre conditions without slowing down." Depeche van rajta?
- 9 years ago
#9528
Az uj multin lehet fel-le váltani a kormányról?
Valamelyik motoron lehet csak nem tudom melyik az,valaki? 1299 panigale-n lehet Ricsi, ezt korábban is mesélted, de én nekem ez nem maradt meg a prezentációból... vagy csak benéztem???
Nekem annyi jött le, hogy lefelé és felfelé is lehet kuplung nélkül váltani valamelyik típuson... vagy ezt is félreértettem volna? a leírás szerint csak kuplung nélküli fel/le váltás van, lehet félreértettük. valszeg ez a gomb ami a képen is van, a módok között gyors navigálásra szolgál.
"The 1299 Panigale S and Panigale R feature handlebar-mounted auxiliary control buttons, which allow the rider on-the-fly adjustment of a selected parameter among DTC, DWC, or EBC. Using these the rider can instantly fine-tune the motorcycle to changing track, road, weather, or tyre conditions without slowing down."Csatolmányok:
19_1299_panigale_s.jpg (379.08 KiB) Megtekintve 9902 alkalommal
- 9 years ago
#9527
Bármi is az a cucc, álljál le vele gyorsan csorog a nyálad mi? Ha már itt tartunk,hogy ki mit szív:
http://www.origo.hu/teve/20141121-patak ... forol.html ez csak Izom lehetett!
- 9 years ago
#9526
Az uj multin lehet fel-le váltani a kormányról?
Valamelyik motoron lehet csak nem tudom melyik az,valaki? Bármi is az a cucc, álljál le vele gyorsan csorog a nyálad mi? Ha már itt tartunk,hogy ki mit szív:
http://www.origo.hu/teve/20141121-patak ... forol.html
- 9 years ago
#9525
Az uj multin lehet fel-le váltani a kormányról?
Valamelyik motoron lehet csak nem tudom melyik az,valaki? Bármi is az a cucc, álljál le vele gyorsan csorog a nyálad mi?
- 9 years ago
#9524
Az uj multin lehet fel-le váltani a kormányról?
Valamelyik motoron lehet csak nem tudom melyik az,valaki? 1299 panigale-n lehet koszi,en inkabb azt raktam volna bele az uj multiba a sok elektronikai kütyü melle elvégre túramotor. Mintha valamelyik languszta is tudná.
- 9 years ago
#9523
Az uj multin lehet fel-le váltani a kormányról?
Valamelyik motoron lehet csak nem tudom melyik az,valaki? 1299 panigale-n lehet
A Riga 75-ön is lehetett... sőt az on csak ott lehetett:-)
- 9 years ago
#9522
Az uj multin lehet fel-le váltani a kormányról?
Valamelyik motoron lehet csak nem tudom melyik az,valaki? 1299 panigale-n lehet Ricsi, ezt korábban is mesélted, de én nekem ez nem maradt meg a prezentációból... vagy csak benéztem???
Nekem annyi jött le, hogy lefelé és felfelé is lehet kuplung nélkül váltani valamelyik típuson... vagy ezt is félreértettem volna?
- 9 years ago
#9521
Az uj multin lehet fel-le váltani a kormányról?
Valamelyik motoron lehet csak nem tudom melyik az,valaki?
Honda CTX 700D ))
http://totalbike.hu/tesztek/2014/06/18/honda_ctx_700d/
- 9 years ago
#9520
Az uj multin lehet fel-le váltani a kormányról?
Valamelyik motoron lehet csak nem tudom melyik az,valaki? 1299 panigale-n lehet
- 9 years ago
#9519
Az uj multin lehet fel-le váltani a kormányról?
Valamelyik motoron lehet csak nem tudom melyik az,valaki? Bármi is az a cucc, álljál le vele gyorsan
- 9 years ago
#9518
Az uj multin lehet fel-le váltani a kormányról?
Valamelyik motoron lehet csak nem tudom melyik az,valaki?
Valamelyik motoron lehet csak nem tudom melyik az,valaki?
- 9 years ago
#9517
Hátha még a navit is kitenné... De sokkal jobban örülnék ha nem lenne ennyire csúnya az új csőre, nem nyomná a vádlimat a váz kitüremkedése, nem basznám le sarokkal a fékolajtartályt és ha nem akadna be a 42es lábam az utas lábtartójába. Persze cserébe tényleg az egész moci kompaktabb benyomást kelt mint az előző ami ehhez képest egy megmászandó hegy.
Az viszont örvendetes, hogy az S verzió felára végre arányban áll a szolgáltatásokkal. Cserébe tré az alap verzió nem színes kijelzője meg az immár 48as villa. (az 50es nagyon szexi volt) Te NIT még a kettővel ezelőtti modellt sem tudtad megtartani de fikázni azt tudsz! Faszé nem a tigris klubban osztod az "észt"? Te meg már 1x leregeltél innen kopasz most meg mégis itt rontod a levegőt szóval hagyjál lógva és a mondandómmal kötekedj ha akarsz!
A többi meg 1értelmű, nem? Azzal foglalkozol ami érdekel. És én nem félek beismerni h tévedtem. Na de veled mi van...? a nemzetközi helyzet egyre fokozódik!
- 9 years ago
#9516
ez eléggé jó cucc azért
Hátha még a navit is kitenné... De sokkal jobban örülnék ha nem lenne ennyire csúnya az új csőre, nem nyomná a vádlimat a váz kitüremkedése, nem basznám le sarokkal a fékolajtartályt és ha nem akadna be a 42es lábam az utas lábtartójába. Persze cserébe tényleg az egész moci kompaktabb benyomást kelt mint az előző ami ehhez képest egy megmászandó hegy.
Az viszont örvendetes, hogy az S verzió felára végre arányban áll a szolgáltatásokkal. Cserébe tré az alap verzió nem színes kijelzője meg az immár 48as villa. (az 50es nagyon szexi volt) Te NIT még a kettővel ezelőtti modellt sem tudtad megtartani de fikázni azt tudsz! Faszé nem a tigris klubban osztod az "észt"? Te meg már 1x leregeltél innen kopasz most meg mégis itt rontod a levegőt szóval hagyjál lógva és a mondandómmal kötekedj ha akarsz!
A többi meg 1értelmű, nem? Azzal foglalkozol ami érdekel. És én nem félek beismerni h tévedtem. Na de veled mi van...?
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]
The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]