#10019
@baseldon Köszi, lehet hogy úgy lesz, de ha nem muszáj nem járnám végig a kálváriát az NKH-nál.
Első körben nem is az NKH a macerás, hanem a márkaszervíz, ugyanis nekik kell beépíteni a szettet, és adniuk kell róla igazolást. Ezt sok képviselet nem hajlandó megtenni, ezesetben alapból bukta a mutatvány. Ha ez megvan, az NKH-nál elvileg csak egy műszaki vizsga van, aztán lehet menni az okmányirodába új forgalmit csináltatni.
#10022
Korábban érintettem, hogy mimennyi egy szervíz esetén. Most küldte a szerelő ember a számlát. Multi 620-ról van szó. Én nem tudom beazonosítani, melyik kis/nagy szervíznek felel ez meg, inkább leírom.
Vezerszij, motolaj és fekfolyadék, ezek cseréje. Fék/kuplung karok állíthatóra cserélve, és a hátsó kerék rosszul volt összerakva, valami távtartót kellett gyártani hozzá. Szelephezagolas.
Így lett az anyagköltség 63.000 pénz és a teljes munkadíj, mindenféle diagolással stb. 190.500. Összesen 253.000 Áfával. Mindez Németországban, ahol kb. 2.5-el szorozva ezt a szervízdíjat, már viszonylag jó ilyen motort is lehet kapni. Akármilyen másikat pedig nagyon jót is.
#10023
Korábban érintettem, hogy mimennyi egy szervíz esetén. Most küldte a szerelő ember a számlát. Multi 620-ról van szó. Én nem tudom beazonosítani, melyik kis/nagy szervíznek felel ez meg, inkább leírom.
Vezerszij, motolaj és fekfolyadék, ezek cseréje. Fék/kuplung karok állíthatóra cserélve, és a hátsó kerék rosszul volt összerakva, valami távtartót kellett gyártani hozzá. Szelephezagolas.
Így lett az anyagköltség 63.000 pénz és a teljes munkadíj, mindenféle diagolással stb. 190.500. Összesen 253.000 Áfával. Mindez Németországban, ahol kb. 2.5-el szorozva ezt a szervízdíjat, már viszonylag jó ilyen motort is lehet kapni. Akármilyen másikat pedig nagyon jót is.

Nekem tavaly volt hasonló szerviz Monster 620-on. A 63.000 Ft-os anyagköltség szerintem korrekt, gondolom csak a szíjak lettek cserélve, a feszítők/görgők nem.
A 190.000 Ft-os munkadíj viszont elég komoly, Magyarországon azért nem kérnek el ennyi pénzt 1-2 napos szerelésért szerintem, még márkaszervizben sem. De Németországban lehet, hogy reális.
#10024
Korábban érintettem, hogy mimennyi egy szervíz esetén. Most küldte a szerelő ember a számlát. Multi 620-ról van szó. Én nem tudom beazonosítani, melyik kis/nagy szervíznek felel ez meg, inkább leírom.
Vezerszij, motolaj és fekfolyadék, ezek cseréje. Fék/kuplung karok állíthatóra cserélve, és a hátsó kerék rosszul volt összerakva, valami távtartót kellett gyártani hozzá. Szelephezagolas.
Így lett az anyagköltség 63.000 pénz és a teljes munkadíj, mindenféle diagolással stb. 190.500. Összesen 253.000 Áfával. Mindez Németországban, ahol kb. 2.5-el szorozva ezt a szervízdíjat, már viszonylag jó ilyen motort is lehet kapni. Akármilyen másikat pedig nagyon jót is.

Nekem tavaly volt hasonló szerviz Monster 620-on. A 63.000 Ft-os anyagköltség szerintem korrekt, gondolom csak a szíjak lettek cserélve, a feszítők/görgők nem.
A 190.000 Ft-os munkadíj viszont elég komoly, Magyarországon azért nem kérnek el ennyi pénzt 1-2 napos szerelésért szerintem, még márkaszervizben sem. De Németországban lehet, hogy reális.
Úgy látom, hogy 69 EUR az óradíj a számlán.
Avatar
 dino74
#10025
Korábban érintettem, hogy mimennyi egy szervíz esetén. Most küldte a szerelő ember a számlát. Multi 620-ról van szó. Én nem tudom beazonosítani, melyik kis/nagy szervíznek felel ez meg, inkább leírom.
Vezerszij, motolaj és fekfolyadék, ezek cseréje. Fék/kuplung karok állíthatóra cserélve, és a hátsó kerék rosszul volt összerakva, valami távtartót kellett gyártani hozzá. Szelephezagolas.
Így lett az anyagköltség 63.000 pénz és a teljes munkadíj, mindenféle diagolással stb. 190.500. Összesen 253.000 Áfával. Mindez Németországban, ahol kb. 2.5-el szorozva ezt a szervízdíjat, már viszonylag jó ilyen motort is lehet kapni. Akármilyen másikat pedig nagyon jót is.

Nekem tavaly volt hasonló szerviz Monster 620-on. A 63.000 Ft-os anyagköltség szerintem korrekt, gondolom csak a szíjak lettek cserélve, a feszítők/görgők nem.
A 190.000 Ft-os munkadíj viszont elég komoly, Magyarországon azért nem kérnek el ennyi pénzt 1-2 napos szerelésért szerintem, még márkaszervizben sem. De Németországban lehet, hogy reális.
Úgy látom, hogy 69 EUR az óradíj a számlán.
Hova vitted?
#10026

Nekem tavaly volt hasonló szerviz Monster 620-on. A 63.000 Ft-os anyagköltség szerintem korrekt, gondolom csak a szíjak lettek cserélve, a feszítők/görgők nem.
A 190.000 Ft-os munkadíj viszont elég komoly, Magyarországon azért nem kérnek el ennyi pénzt 1-2 napos szerelésért szerintem, még márkaszervizben sem. De Németországban lehet, hogy reális.
Úgy látom, hogy 69 EUR az óradíj a számlán.
Hova vitted?
Egy helyi szerelő. Basel mellett, SOS Motor-nak hívja magát
#10027
Korábban érintettem, hogy mimennyi egy szervíz esetén. Most küldte a szerelő ember a számlát. Multi 620-ról van szó. Én nem tudom beazonosítani, melyik kis/nagy szervíznek felel ez meg, inkább leírom.
Vezerszij, motolaj és fekfolyadék, ezek cseréje. Fék/kuplung karok állíthatóra cserélve, és a hátsó kerék rosszul volt összerakva, valami távtartót kellett gyártani hozzá. Szelephezagolas.
Így lett az anyagköltség 63.000 pénz és a teljes munkadíj, mindenféle diagolással stb. 190.500. Összesen 253.000 Áfával. Mindez Németországban, ahol kb. 2.5-el szorozva ezt a szervízdíjat, már viszonylag jó ilyen motort is lehet kapni. Akármilyen másikat pedig nagyon jót is.

Nekem tavaly volt hasonló szerviz Monster 620-on. A 63.000 Ft-os anyagköltség szerintem korrekt, gondolom csak a szíjak lettek cserélve, a feszítők/görgők nem.
A 190.000 Ft-os munkadíj viszont elég komoly, Magyarországon azért nem kérnek el ennyi pénzt 1-2 napos szerelésért szerintem, még márkaszervizben sem. De Németországban lehet, hogy reális.
Úgy látom, hogy 69 EUR az óradíj a számlán.

Ha elosztom a 190.000 Ft-os munkadíjat a 69 EUR-os óradíjjal, akkor kb. 9 óra szerelési idő jön ki. Szerintem ez nagyjából reális azokra a munkákra, amiket írtál. Inkább a 69 EUR-os (21.000 Ft-os) óradíjat kell szokni...
#10033

Nekem tavaly volt hasonló szerviz Monster 620-on. A 63.000 Ft-os anyagköltség szerintem korrekt, gondolom csak a szíjak lettek cserélve, a feszítők/görgők nem.
A 190.000 Ft-os munkadíj viszont elég komoly, Magyarországon azért nem kérnek el ennyi pénzt 1-2 napos szerelésért szerintem, még márkaszervizben sem. De Németországban lehet, hogy reális.
Úgy látom, hogy 69 EUR az óradíj a számlán.

Ha elosztom a 190.000 Ft-os munkadíjat a 69 EUR-os óradíjjal, akkor kb. 9 óra szerelési idő jön ki. Szerintem ez nagyjából reális azokra a munkákra, amiket írtál. Inkább a 69 EUR-os (21.000 Ft-os) óradíjat kell szokni...
Na igen, szokom. Csak nehogy ugy szokjam meg, mint a cigany lova az ehezest :) Hozza kell meg tennem, hogy meg igy is jol jartam, mert a svajci oldalon kb 120CHF az oradij. Ehhez kepest a 69EUR teljesn barati. Majd meg beszamolok az eredmenyrol is, mert egyelore csak a szamlat lattam, a motort nem. Kicsit hideg lett a kornyeken, egyelore nem eroltetem a motorozast, igy ott parkol, a szerelonel.
Avatar
 dino74
#10035
aha, de érdekes mert a panigaléra nem küldtek
aha 2015ös 1200s
holnap ránézek, de mintha egy vizcsöcsere is lenne visszahívásban neked. Vagy azt letudtad már?
már eladtam, csak kiváncsi voltam, hogy foglalkozik e vele a magyar importőr. Volt régen egy tt-m és kaptam levelet a német auditól de magyarországon vittem be és elhajtottak, ki kellett hoznom visszahívásra.
Avatar
 Töti
#10036
Sziasztok. Most vettem egy multistradát. És olajat szeretnék benne cserélni. Tudnátok.benne segíteni hogy milyen olaj kell bele és mennyi?
Avatar
 Töti
#10038
Sziasztok. Most vettem egy multistradát. És olajat szeretnék benne cserélni. Tudnátok.benne segíteni hogy milyen olaj kell bele és mennyi?
Köszi.
Avatar
 Chaba
#10039
aha 2015ös 1200s
holnap ránézek, de mintha egy vizcsöcsere is lenne visszahívásban neked. Vagy azt letudtad már?
már eladtam, csak kiváncsi voltam, hogy foglalkozik e vele a magyar importőr. Volt régen egy tt-m és kaptam levelet a német auditól de magyarországon vittem be és elhajtottak, ki kellett hoznom visszahívásra.
Mondom Én ha hozzánk átjön egy Svájci , ha nyitott a visszahivás a DCS- ben minden zokszó nélkül megcsináljuk. Nek küldöm vissza hogy majd otthon csináltassa meg.... :-)
Avatar
 dino74
#10040
holnap ránézek, de mintha egy vizcsöcsere is lenne visszahívásban neked. Vagy azt letudtad már?
már eladtam, csak kiváncsi voltam, hogy foglalkozik e vele a magyar importőr. Volt régen egy tt-m és kaptam levelet a német auditól de magyarországon vittem be és elhajtottak, ki kellett hoznom visszahívásra.
Mondom Én ha hozzánk átjön egy Svájci , ha nyitott a visszahivás a DCS- ben minden zokszó nélkül megcsináljuk. Nek küldöm vissza hogy majd otthon csináltassa meg.... :-)
tüv-öt csináltok?
Avatar
 Chaba
#10041
már eladtam, csak kiváncsi voltam, hogy foglalkozik e vele a magyar importőr. Volt régen egy tt-m és kaptam levelet a német auditól de magyarországon vittem be és elhajtottak, ki kellett hoznom visszahívásra.
Mondom Én ha hozzánk átjön egy Svájci , ha nyitott a visszahivás a DCS- ben minden zokszó nélkül megcsináljuk. Nek küldöm vissza hogy majd otthon csináltassa meg.... :-)
tüv-öt csináltok?
minden hétfő es csütörtök de a csütörtök a Tuti ;-)
#10042
Mondom Én ha hozzánk átjön egy Svájci , ha nyitott a visszahivás a DCS- ben minden zokszó nélkül megcsináljuk. Nek küldöm vissza hogy majd otthon csináltassa meg.... :-)
tüv-öt csináltok?
minden hétfő es csütörtök de a csütörtök a Tuti ;-)
Svajci "TÜV" is megy ? Irtam PM-t is
#10043
Sziasztok!

Ma járt le a műszaki a motoromon, így hát reggel elvittem. Szakadt az eső és 2C-fok volt.... de legalább elolvadt az összes hó. :) Nem voltam túl lelkes az időjárás miatt, de amikor beindítottam azért elmosolyodtam. Kapott ma új gumikat is/ Pirelli Scorpion Trail2/ a nagyszervizt pedig még ősszel.
Szóval várjuk a szezont! :)
#10044
Sziasztok!

Ma járt le a műszaki a motoromon, így hát reggel elvittem. Szakadt az eső és 2C-fok volt.... de legalább elolvadt az összes hó. :) Nem voltam túl lelkes az időjárás miatt, de amikor beindítottam azért elmosolyodtam. Kapott ma új gumikat is/ Pirelli Scorpion Trail2/ a nagyszervizt pedig még ősszel.
Szóval várjuk a szezont! :)
miért nem vártál egy hetet?
#10045
Sziasztok!

Ma járt le a műszaki a motoromon, így hát reggel elvittem. Szakadt az eső és 2C-fok volt.... de legalább elolvadt az összes hó. :) Nem voltam túl lelkes az időjárás miatt, de amikor beindítottam azért elmosolyodtam. Kapott ma új gumikat is/ Pirelli Scorpion Trail2/ a nagyszervizt pedig még ősszel.
Szóval várjuk a szezont! :)
miért nem vártál egy hetet?
Soha nem lehet tudni, lehet, hogy annál csak rosszabb idő lesz később. ;) Tavaly április 19-én vittem vizsgáztatni az enyémet 3 fokban, havas esőben :)
#10046
Sziasztok!

Ma járt le a műszaki a motoromon, így hát reggel elvittem. Szakadt az eső és 2C-fok volt.... de legalább elolvadt az összes hó. :) Nem voltam túl lelkes az időjárás miatt, de amikor beindítottam azért elmosolyodtam. Kapott ma új gumikat is/ Pirelli Scorpion Trail2/ a nagyszervizt pedig még ősszel.
Szóval várjuk a szezont! :)
miért nem vártál egy hetet?

Bocsánat valamiért kétszer ment ki.

Nem volt kedvem külön útvonalengedélyt kérni, és autós üldözéshez sem. :)
#10047
Sziasztok!

Ma járt le a műszaki a motoromon, így hát reggel elvittem. Szakadt az eső és 2C-fok volt.... de legalább elolvadt az összes hó. :) Nem voltam túl lelkes az időjárás miatt, de amikor beindítottam azért elmosolyodtam. Kapott ma új gumikat is/ Pirelli Scorpion Trail2/ a nagyszervizt pedig még ősszel.
Szóval várjuk a szezont! :)
miért nem vártál egy hetet?

Bocsánat valamiért kétszer ment ki.

Nem volt kedvem külön útvonalengedélyt kérni, és autós üldözéshez sem. :)
Ja értem, biztosra mentél :) Én anno januárban egy szombati napont a kawával elmentem Veszprémből Békés megyébe, majd másnap vissza a Monsterrel, mert nem akartam h olyan messze teleljen tőlem, vásárlás után. 0 fok volt, sónedves/száraz utak, néhol köd, az a fajta ami plexire fagy. Ma már nem csinálnék ilyet :)
#10048
miért nem vártál egy hetet?

Bocsánat valamiért kétszer ment ki.

Nem volt kedvem külön útvonalengedélyt kérni, és autós üldözéshez sem. :)
Ja értem, biztosra mentél :) Én anno januárban egy szombati napont a kawával elmentem Veszprémből Békés megyébe, majd másnap vissza a Monsterrel, mert nem akartam h olyan messze teleljen tőlem, vásárlás után. 0 fok volt, sónedves/száraz utak, néhol köd, az a fajta ami plexire fagy. Ma már nem csinálnék ilyet :)
Ez az a tél volt amit jégen motorozva töltöttél??? :D
Avatar
 Chaba
#10049
tüv-öt csináltok?
minden hétfő es csütörtök de a csütörtök a Tuti ;-)
Svajci "TÜV" is megy ? Irtam PM-t is
MFK sajnos nem müködik. az csak Svàjcban megy.
#10050
Sziasztok,
Segítségre lenne szükségem, világítás problémám van se a tompított se a refi nem működik csak a helyzetjelző. Összes biztosíték jó ami a lámpába megy csatlakozó, ott már nincs meg a 12V az izzónak csak a helyzetjelzőnek.
Tud valaki segíteni hol keressem a hibát?
620 Multistrada 2005 évjárat
köszönöm
Avatar
 konika
#10051
Sziasztok,
Segítségre lenne szükségem, világítás problémám van se a tompított se a refi nem működik csak a helyzetjelző. Összes biztosíték jó ami a lámpába megy csatlakozó, ott már nincs meg a 12V az izzónak csak a helyzetjelzőnek.
Tud valaki segíteni hol keressem a hibát?
620 Multistrada 2005 évjárat
köszönöm

Szia petya!
valahol az aksi feletti részen van 1 relé azt mozgasd meg
Avatar
 konika
#10052
Sziasztok,
Segítségre lenne szükségem, világítás problémám van se a tompított se a refi nem működik csak a helyzetjelző. Összes biztosíték jó ami a lámpába megy csatlakozó, ott már nincs meg a 12V az izzónak csak a helyzetjelzőnek.
Tud valaki segíteni hol keressem a hibát?
620 Multistrada 2005 évjárat
köszönöm

Szia petya!
valahol az aksi feletti részen van 1 relé azt mozgasd meg

de ennyire szét kell kapni
Csatolmányok
(574.78 KiB) Még senki sem töltötte le.
#10053
Sziasztok,
Segítségre lenne szükségem, világítás problémám van se a tompított se a refi nem működik csak a helyzetjelző. Összes biztosíték jó ami a lámpába megy csatlakozó, ott már nincs meg a 12V az izzónak csak a helyzetjelzőnek.
Tud valaki segíteni hol keressem a hibát?
620 Multistrada 2005 évjárat
köszönöm

Szia petya!
valahol az aksi feletti részen van 1 relé azt mozgasd meg
Szia

Köszönöm az infót, gondoltam, hogy valahol kell még lenni egy relének, mert ami az akksi mellett van az nem az, már azt is próbáltam és ki is cseréltem, de azt hiszem az az indításhoz tartozó relé.
Még jó hogy most lett összerakva :D

Köszi mégeygszer
#10055
Sziasztok ! új tag vagyok, de mindjárt kérdésem van, Multistrada 620 sebesség szenzor hibám van tud valaki segíteni itthon hol található ? bontott de jó lenne a szuper..Leonelli 3702 ezek vannak rajta,...átmérő: 19,75mm és 16.5mm mélyen megy be a helyére,... három vezetékes zöld, fehér-szürke, kék-okker színek,..kb. 50cm -re a jeladótól van egy hármas vízmentes csatlakozás,....
ősszel bevittem a nappaliba, hétfőn kivittem a fényre, és nem mér...36.0 hibát ír ki a display,...
Köszi.
#10056
Sziasztok!
Az 1000-es Multimon gyári Termignoni sportkipufogó rendszer+ECU van és felmerült bennem a kérdés, ha egyszer megkérdezné egy rendőr, pl. Ausztriában, hogy ez utcai használatra engedélyezett-e, akkor mit mondanék. Beütött E jelölést nem találok, és a neten sem semmi használható infót ehhez. Van egyáltalán ennek a típusnak utcai homologizációja, E tanúsítványa, vagy ez verseny rendszernek számít? Ha valakinek van erről infója, kérem ossza meg velem!
Köszönöm!
Avatar
 PR
#10057
Sziasztok!
Az 1000-es Multimon gyári Termignoni sportkipufogó rendszer+ECU van és felmerült bennem a kérdés, ha egyszer megkérdezné egy rendőr, pl. Ausztriában, hogy ez utcai használatra engedélyezett-e, akkor mit mondanék. Beütött E jelölést nem találok, és a neten sem semmi használható infót ehhez. Van egyáltalán ennek a típusnak utcai homologizációja, E tanúsítványa, vagy ez verseny rendszernek számít? Ha valakinek van erről infója, kérem ossza meg velem!
Köszönöm!
szia! Nekem is gyári termim van, viszont e jelzés is van rajta....az más kérdés hogy kell-e nekem is így tanusítvány? Műszakin nem szóltak...bár azt probalták volna meg! :-)
Gondoltam, hogy lecserélem a termi dobot és egy oldalra arrow dobot teszek úgy hogy kidobom a katalizátort és a csöveket. Hajlítatok le saválló csövet és AWI-val megépítem a saját rendszeremet. Kérdéses hogy a befecskendezéstől a gyújtásig mindent átt kell állítani.
Viszont tetszik a szalagos letekerése a kipucsöveknek...van annak valami létjogosultsága? Mondjuk hővédés?
Avatar
 ricsi
#10058
Sziasztok!
Az 1000-es Multimon gyári Termignoni sportkipufogó rendszer+ECU van és felmerült bennem a kérdés, ha egyszer megkérdezné egy rendőr, pl. Ausztriában, hogy ez utcai használatra engedélyezett-e, akkor mit mondanék. Beütött E jelölést nem találok, és a neten sem semmi használható infót ehhez. Van egyáltalán ennek a típusnak utcai homologizációja, E tanúsítványa, vagy ez verseny rendszernek számít? Ha valakinek van erről infója, kérem ossza meg velem!
Köszönöm!
általában benne szokott lenni, hogy "race use only". sajna nincs már a katalógusban online ez a kipu, hogy megnézzem mit írnak, keresni kellene egy régi katalógust élőben vagy neten, hátha említik.
Avatar
 dino74
#10059
Sziasztok!
Az 1000-es Multimon gyári Termignoni sportkipufogó rendszer+ECU van és felmerült bennem a kérdés, ha egyszer megkérdezné egy rendőr, pl. Ausztriában, hogy ez utcai használatra engedélyezett-e, akkor mit mondanék. Beütött E jelölést nem találok, és a neten sem semmi használható infót ehhez. Van egyáltalán ennek a típusnak utcai homologizációja, E tanúsítványa, vagy ez verseny rendszernek számít? Ha valakinek van erről infója, kérem ossza meg velem!
Köszönöm!
általában benne szokott lenni, hogy "race use only". sajna nincs már a katalógusban online ez a kipu, hogy megnézzem mit írnak, keresni kellene egy régi katalógust élőben vagy neten, hátha említik.
van régi katalógusom, volt belőle utcai és racsing is. Az, hogy az évek alatt hogy keveredett fasz tudja. Ha két cső között benézel ott kell lennie az e jelnek
Avatar
 dino74
#10060
Sziasztok!
Az 1000-es Multimon gyári Termignoni sportkipufogó rendszer+ECU van és felmerült bennem a kérdés, ha egyszer megkérdezné egy rendőr, pl. Ausztriában, hogy ez utcai használatra engedélyezett-e, akkor mit mondanék. Beütött E jelölést nem találok, és a neten sem semmi használható infót ehhez. Van egyáltalán ennek a típusnak utcai homologizációja, E tanúsítványa, vagy ez verseny rendszernek számít? Ha valakinek van erről infója, kérem ossza meg velem!
Köszönöm!
http://databikes.com/imgs/a/a/x/i/t/duc ... _6_lgw.jpg
Avatar
 dino74
#10061
különben kipi fronton nyugaton és elvileg egész eu-ban a következő van: 2007 előtti típusbizonyítvánnyal rendelkező motoroknál nem kötelező a katalizátor még ha gyárilag is volt benne. Pl s4rs monster, mts 1000. Hyper és mts1100 már igen mert azoknak már meg kell felelniük asszem euro3 normának.
#10062
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek az infókat. Nekem sajnos a középen nincs jelölés. A motor 2003-as, tehát akkor az emissziós normát nem kell teljesítenie, az rendben van.
Számomra kérdés még a zajkibocsátás és az, hogy egyáltalán szabad-e E jelölés nélkül egyáltalán közúton ezt használni?
Üdv
Avatar
 dino74
#10063
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek az infókat. Nekem sajnos a középen nincs jelölés. A motor 2003-as, tehát akkor az emissziós normát nem kell teljesítenie, az rendben van.
Számomra kérdés még a zajkibocsátás és az, hogy egyáltalán szabad-e E jelölés nélkül egyáltalán közúton ezt használni?
Üdv
elvileg nem
Avatar
 PR
#10064
Sziasztok!
Az 1000-es Multimon gyári Termignoni sportkipufogó rendszer+ECU van és felmerült bennem a kérdés, ha egyszer megkérdezné egy rendőr, pl. Ausztriában, hogy ez utcai használatra engedélyezett-e, akkor mit mondanék. Beütött E jelölést nem találok, és a neten sem semmi használható infót ehhez. Van egyáltalán ennek a típusnak utcai homologizációja, E tanúsítványa, vagy ez verseny rendszernek számít? Ha valakinek van erről infója, kérem ossza meg velem!
Köszönöm!
http://databikes.com/imgs/a/a/x/i/t/duc ... _6_lgw.jpg
ez nekem is be van ütve
#10065
Hát akkor ez van. Majd ha egyszer pályázni megyek, legalább lesz hozzá illő szerkója a motornak:-)
Kösz a válaszokat.

A klubtagsági kártyákról nincs valami hír, a szezoneleji vásárlásoknál jó szolgálatot tenne...

Üdv
#10066
Sziasztok!
Az 1000-es Multimon gyári Termignoni sportkipufogó rendszer+ECU van és felmerült bennem a kérdés, ha egyszer megkérdezné egy rendőr, pl. Ausztriában, hogy ez utcai használatra engedélyezett-e, akkor mit mondanék. Beütött E jelölést nem találok, és a neten sem semmi használható infót ehhez. Van egyáltalán ennek a típusnak utcai homologizációja, E tanúsítványa, vagy ez verseny rendszernek számít? Ha valakinek van erről infója, kérem ossza meg velem!
Köszönöm!
Hali! Csak még 1 vélemény, ha tetszik így a motor hangja, akkor hagyd így nyugodtan, én még ausztriába is mennék (mentem) így, ha nagyon aggódsz, akkor első körben egy db killert tennék be osztrák utak előtt.
https://www.google.hu/search?q=multistr ... 6rBt1Lx2BM:

Neten találtam is ilyet, aztán ha megállít a rendőr, még mindig eljátszhatod a tudatlant. Gravíroztathatsz is bele e számot, ugyanazt mint a gyári termiken van. Én az első büntetésig hagynám így, lehet h az sosem fog elkövetkezni.
#10067
Szia!
Nagyon tökös hangja van, élmény így vele menni, főleg a motorféken durrogás komoly. Egyébként nem érzem különösen hangosabbnak más motorokhoz viszonyítva, amiken sportkémények vannak. Kösz a tippet, nekem is eszembe jutott a DB killer, a témát nézegetve úgy is azt látom fontosnak az ellenőrzésnél, hogy a zajérték átlépi-e a határértéket. Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de azt esetleg tudod, hogy a DB killer utólagos beépítéséhez kell-e motorvezérlést hangolni?
Üdv
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

Itt találsz jó pár dolgot: ht[…]

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]