Avatar
 dino74
#9270
NIT! Ez elég pofás rendszer nem? A látvány egészen hasonló a gyárihoz :)
szerintem semmi köze a gyáriho, hosszabb is, kerekebb is, nekem inkább a brutale jut róla eszembe
Avatar
 NIT
#9271
NIT! Ez elég pofás rendszer nem? A látvány egészen hasonló a gyárihoz :)
Nem jön be... csak a gyári! :)
Amúgy tényleg nagyon hajaz az MVA csövekre...
Avatar
 TorzsiMTS
#9272
NIT! Ez elég pofás rendszer nem? A látvány egészen hasonló a gyárihoz :)
Nem jön be... csak a gyári! :)
Amúgy tényleg nagyon hajaz az MVA csövekre...
Rendszerellenes vagy,nagyon :D
Avatar
 NIT
#9273
NIT! Ez elég pofás rendszer nem? A látvány egészen hasonló a gyárihoz :)
Nem jön be... csak a gyári! :)
Amúgy tényleg nagyon hajaz az MVA csövekre...
Rendszerellenes vagy,nagyon :D
Nem tagadom... haha! Még a Termi shorty úgy ahogy bejön, de a gyári az igazán király!
Avatar
 Kata
#9274
Nem jön be... csak a gyári! :)
Amúgy tényleg nagyon hajaz az MVA csövekre...
Rendszerellenes vagy,nagyon :D
Nem tagadom... haha! Még a Termi shorty úgy ahogy bejön, de a gyári az igazán király!
Csatlakozom. :) Az egyetlen dolog amit le/kicserélnék rajta az az izzó xenonra. Az ötletet a fenti kép adta, mert egyébként ez sem jutott volna eszembe.. :D
Avatar
 dino74
#9275
Rendszerellenes vagy,nagyon :D
Nem tagadom... haha! Még a Termi shorty úgy ahogy bejön, de a gyári az igazán király!
Csatlakozom. :) Az egyetlen dolog amit le/kicserélnék rajta az az izzó xenonra. Az ötletet a fenti kép adta, mert egyébként ez sem jutott volna eszembe.. :D
inkább a gyári ledes motyót, engem a hideg kiráz az utólagos xenontól, nem mellesleg kibaszol aszembejövővel, és igaz sokkal erősebben világítja be az utat, a halogén foncsorral kevesebb felületet világít be és nagy a kontúrja ;)
Avatar
 Kata
#9276
Nem tagadom... haha! Még a Termi shorty úgy ahogy bejön, de a gyári az igazán király!
Csatlakozom. :) Az egyetlen dolog amit le/kicserélnék rajta az az izzó xenonra. Az ötletet a fenti kép adta, mert egyébként ez sem jutott volna eszembe.. :D
inkább a gyári ledes motyót, engem a hideg kiráz az utólagos xenontól, nem mellesleg kibaszol aszembejövővel, és igaz sokkal erősebben világítja be az utat, a halogén foncsorral kevesebb felületet világít be és nagy a kontúrja ;)
ja, nekem 8, legyen gyári. Hol tudom megrendelni? Új lámpatest is kell? Amúgy a mostani is kemény...még egy személlyel is kisüti a szembejövő szemét, képtelenség jól beállítani. Ha hátraülök utasnak még durvább. Kb 5-en próbálkoztak vele, sikertelenül.
Avatar
 dino74
#9277
Csatlakozom. :) Az egyetlen dolog amit le/kicserélnék rajta az az izzó xenonra. Az ötletet a fenti kép adta, mert egyébként ez sem jutott volna eszembe.. :D
inkább a gyári ledes motyót, engem a hideg kiráz az utólagos xenontól, nem mellesleg kibaszol aszembejövővel, és igaz sokkal erősebben világítja be az utat, a halogén foncsorral kevesebb felületet világít be és nagy a kontúrja ;)
ja, nekem 8, legyen gyári. Hol tudom megrendelni? Új lámpatest is kell? Amúgy a mostani is kemény...még egy személlyel is kisüti a szembejövő szemét, képtelenség jól beállítani. Ha hátraülök utasnak még durvább. Kb 5-en próbálkoztak vele, sikertelenül.
sajnos nem lehet beállítani, a gyári ledes húzós, és kicsit más a rajzolata mint a halogénnek, bele megy a fejidomba, de kicsit nagyobb a rés. Viszont a beállítási probléma azzal is fenn fog állni, főleg ha utassal megy. Nekem egyedül mikor megyek úgy van belőve, hogy ne vakítson, de amikor fékezek kanyar előtt a kerék elé világít.
Avatar
 BODIS
#9278
Kedves Multistrada tulajdonosok!

Mindenekelőtt jó időben és tapadós utakban gazdag boldog új évet kívánok Nektek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
A Ducati Multistradahoz fejlesztünk Slip-On kipufogót, illetve már túl vagyunk ezen a fázison és már rendelkezik E-legal engedéllyel is
(lásd itt... http://www.bodis-exhaust.com/artikel.ph ... =8&lang=en)
A problémánk, hogy a karbon takaróidomon kicsit alakítanunk kellene és ehhez szükségünk lenne egy motorra max. 2-3 nap erejéig az üzemünkben.
"Sajnos", nem hemzsegnek a Multistradak a magyar utakon, így a kereskedőknél sem, ezért próbálok
hozzátok fordulni.
Aki úgy gondolja, hogy segítene és gondos kezeinkre merné bízni szeretett motorját erre a pár napra, kérem írja meg nekem üzenetben, vagy emailen, esetleg telefonon.
(gabor.csomor@bodis-exhaust.com, www.bodis-exhaust.com)
Köszönöm.
Forza Ducati!

Csomor Gábor

Csatolmányok
(50.75 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 Kata
#9279
inkább a gyári ledes motyót, engem a hideg kiráz az utólagos xenontól, nem mellesleg kibaszol aszembejövővel, és igaz sokkal erősebben világítja be az utat, a halogén foncsorral kevesebb felületet világít be és nagy a kontúrja ;)
ja, nekem 8, legyen gyári. Hol tudom megrendelni? Új lámpatest is kell? Amúgy a mostani is kemény...még egy személlyel is kisüti a szembejövő szemét, képtelenség jól beállítani. Ha hátraülök utasnak még durvább. Kb 5-en próbálkoztak vele, sikertelenül.
sajnos nem lehet beállítani, a gyári ledes húzós, és kicsit más a rajzolata mint a halogénnek, bele megy a fejidomba, de kicsit nagyobb a rés. Viszont a beállítási probléma azzal is fenn fog állni, főleg ha utassal megy. Nekem egyedül mikor megyek úgy van belőve, hogy ne vakítson, de amikor fékezek kanyar előtt a kerék elé világít.
Érdekel a gyári ledes dolog, tudsz segíteni? Ráér tavaszig.. :)
Avatar
 dino74
#9280
ja, nekem 8, legyen gyári. Hol tudom megrendelni? Új lámpatest is kell? Amúgy a mostani is kemény...még egy személlyel is kisüti a szembejövő szemét, képtelenség jól beállítani. Ha hátraülök utasnak még durvább. Kb 5-en próbálkoztak vele, sikertelenül.
sajnos nem lehet beállítani, a gyári ledes húzós, és kicsit más a rajzolata mint a halogénnek, bele megy a fejidomba, de kicsit nagyobb a rés. Viszont a beállítási probléma azzal is fenn fog állni, főleg ha utassal megy. Nekem egyedül mikor megyek úgy van belőve, hogy ne vakítson, de amikor fékezek kanyar előtt a kerék elé világít.
Érdekel a gyári ledes dolog, tudsz segíteni? Ráér tavaszig.. :)
aha, de én is csak német klubtagoktól tudom. Elektromosan is alakítani kell de minden le van írva
Avatar
 Kata
#9281
sajnos nem lehet beállítani, a gyári ledes húzós, és kicsit más a rajzolata mint a halogénnek, bele megy a fejidomba, de kicsit nagyobb a rés. Viszont a beállítási probléma azzal is fenn fog állni, főleg ha utassal megy. Nekem egyedül mikor megyek úgy van belőve, hogy ne vakítson, de amikor fékezek kanyar előtt a kerék elé világít.
Érdekel a gyári ledes dolog, tudsz segíteni? Ráér tavaszig.. :)
aha, de én is csak német klubtagoktól tudom. Elektromosan is alakítani kell de minden le van írva
Köszi! :)
Avatar
 Kata
#9283
na, csak nem ti is elkezdtek otthon szerelni??? képmutató némberek:)
Kizárt dolog... :D Dino segít a beszerzésben, a többit a Rosso-s srácok megoldják (gondolom). Nem bonyolítjuk túl a dolgokat.. ;)
Avatar
 dino74
#9284
na, csak nem ti is elkezdtek otthon szerelni??? képmutató némberek:)
Kizárt dolog... :D Dino segít a beszerzésben, a többit a Rosso-s srácok megoldják (gondolom). Nem bonyolítjuk túl a dolgokat.. ;)
itt a leírás cikkszámokkal meg bekötési rajzal, hogy mit hova kell kötni. Az, hogy milyen szerszámokkal mit kell szétszedni titeken nem érnit ;)
http://www.ffd24.de/forum/scheinwerfer/ ... strada.pdf
Avatar
 dino74
#9285
na, csak nem ti is elkezdtek otthon szerelni??? képmutató némberek:)
Kizárt dolog... :D Dino segít a beszerzésben, a többit a Rosso-s srácok megoldják (gondolom). Nem bonyolítjuk túl a dolgokat.. ;)
itt a leírás cikkszámokkal meg bekötési rajzal, hogy mit hova kell kötni. Az, hogy milyen szerszámokkal mit kell szétszedni titeken nem érnit ;)
http://www.ffd24.de/forum/scheinwerfer/ ... strada.pdf
ha kell fordításban szivesen segítek
Avatar
 Kata
#9286
Kizárt dolog... :D Dino segít a beszerzésben, a többit a Rosso-s srácok megoldják (gondolom). Nem bonyolítjuk túl a dolgokat.. ;)
itt a leírás cikkszámokkal meg bekötési rajzal, hogy mit hova kell kötni. Az, hogy milyen szerszámokkal mit kell szétszedni titeken nem érnit ;)
http://www.ffd24.de/forum/scheinwerfer/ ... strada.pdf
ha kell fordításban szivesen segítek
Ok, köszi! Ezt (kinyomtatva) vigyem magammal Laciékhoz? Ráér még bőven, majd megdumáljuk a köv D. Night-on. :)
Avatar
 dino74
#9287
itt a leírás cikkszámokkal meg bekötési rajzal, hogy mit hova kell kötni. Az, hogy milyen szerszámokkal mit kell szétszedni titeken nem érnit ;)
http://www.ffd24.de/forum/scheinwerfer/ ... strada.pdf
ha kell fordításban szivesen segítek
Ok, köszi! Ezt (kinyomtatva) vigyem magammal Laciékhoz? Ráér még bőven, majd megdumáljuk a köv D. Night-on. :)
szerintem igen, nek kell mégegyszer kiatalálni
Avatar
 vzoli
#9289
Bejövős! Nagyon vaddisznó,nagyon eltér a megszokottól és tuti könnyebb lett 10kilóval!
Nagyon jól néz ki, kiváncsi lennék hova tették az akksit.
Avatar
 dino74
#9291
itt a leírás cikkszámokkal meg bekötési rajzal, hogy mit hova kell kötni. Az, hogy milyen szerszámokkal mit kell szétszedni titeken nem érnit ;)
http://www.ffd24.de/forum/scheinwerfer/ ... strada.pdf
ha kell fordításban szivesen segítek
Ok, köszi! Ezt (kinyomtatva) vigyem magammal Laciékhoz? Ráér még bőven, majd megdumáljuk a köv D. Night-on. :)
az jutott eszembe, hogy van a multihoz gyári kiegészítő fényszóró 320 €-ért led-es mint a granturismon. Lehet előbb azt ki kéne próbálnotok
Avatar
 Kata
#9292
ha kell fordításban szivesen segítek
Ok, köszi! Ezt (kinyomtatva) vigyem magammal Laciékhoz? Ráér még bőven, majd megdumáljuk a köv D. Night-on. :)
az jutott eszembe, hogy van a multihoz gyári kiegészítő fényszóró 320 €-ért led-es mint a granturismon. Lehet előbb azt ki kéne próbálnotok
Köszi Zsolti! :)
Avatar
 VarGabi
#9298
Sziasztok!

Ezres Multiba milyen olajat használtok? 10W40; 10W60; 20W50 et hallottam eddig de kelleje személyes tapasztalat.

Köszi: Gábor
Avatar
 TorzsiMTS
#9302
Sziasztok!

Ezres Multiba milyen olajat használtok? 10W40; 10W60; 20W50 et hallottam eddig de kelleje személyes tapasztalat.

Köszi: Gábor
Én 10W40-et használok
Avatar
 TorzsiMTS
#9305
1. blokkolnám mindkettőt 2. amerikában a pikes gyári dobbal jön, vagy visszarakták?
A kérdés jó,nem tudok biztosat mondani,de szerintem alapból a gyárival jön ki és kapod a termit is,amit akkor raksz rá,amikor jól esik.
A 1098R is "gyári" titán dobbal jött ki anno és kaptad hozzá a termi slip-on-okat is,nem?
Avatar
 ricsi
#9306
1. blokkolnám mindkettőt 2. amerikában a pikes gyári dobbal jön, vagy visszarakták?
A kérdés jó,nem tudok biztosat mondani,de szerintem alapból a gyárival jön ki és kapod a termit is,amit akkor raksz rá,amikor jól esik.
A 1098R is "gyári" titán dobbal jött ki anno és kaptad hozzá a termi slip-on-okat is,nem?
desmosedici is :)
Avatar
 dino74
#9307
1. blokkolnám mindkettőt 2. amerikában a pikes gyári dobbal jön, vagy visszarakták?
A kérdés jó,nem tudok biztosat mondani,de szerintem alapból a gyárival jön ki és kapod a termit is,amit akkor raksz rá,amikor jól esik.
A 1098R is "gyári" titán dobbal jött ki anno és kaptad hozzá a termi slip-on-okat is,nem?
desmosedici is :)
de ahhoz venni kellett nem? Volt hozzá két fajta, a gyári layout nyitott meg a gp
Avatar
 TorzsiMTS
#9308
A kérdés jó,nem tudok biztosat mondani,de szerintem alapból a gyárival jön ki és kapod a termit is,amit akkor raksz rá,amikor jól esik.
A 1098R is "gyári" titán dobbal jött ki anno és kaptad hozzá a termi slip-on-okat is,nem?
desmosedici is :)
de ahhoz venni kellett nem? Volt hozzá két fajta, a gyári layout nyitott meg a gp
Valami olyasmi,a GP full titán rendszer szép summát kóstált :D
Avatar
 dino74
#9309
desmosedici is :)
de ahhoz venni kellett nem? Volt hozzá két fajta, a gyári layout nyitott meg a gp
Valami olyasmi,a GP full titán rendszer szép summát kóstált :D
4k€ felett van
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19

Itt találsz jó pár dolgot: ht[…]

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]