Milyen gyertya és motorolaj a legjobb a dübörgődnek? Nagyon nem kell túlmisztifikálni, a motoralkatrész.eu-n megtalálsz mindent hozzá jó áron. Olajból én a Motul 5100 10W-40-et használom kb amióta megvan (5év) és NGK gyertyát, abból a simát vagy az iridiumosat saját belátás szerint ( én a simát használom és 20 000km-nél csere)
Az olajat gondoskodásból (és mivel hűtőközeg is) szűrővel együtt 5, max 6000km-ként cserélem. (gyári intervall 10 000,de senkit nem tudok aki eddig benne hagyná) Köszönöm.Sokat segitettél
Milyen gyertya és motorolaj a legjobb a dübörgődnek? Nagyon nem kell túlmisztifikálni, a motoralkatrész.eu-n megtalálsz mindent hozzá jó áron. Olajból én a Motul 5100 10W-40-et használom kb amióta megvan (5év) és NGK gyertyát, abból a simát vagy az iridiumosat saját belátás szerint ( én a simát használom és 20 000km-nél csere)
Az olajat gondoskodásból (és mivel hűtőközeg is) szűrővel együtt 5, max 6000km-ként cserélem. (gyári intervall 10 000,de senkit nem tudok aki eddig benne hagyná)
Ugyanilyet raktam én az enyémre . Kamionos boltban vettem . köszi keresek valahol én is...
12 volt kivezetés, ilyen cucc való bele.Helló! Ez minek a csatlakozoja? Köszönöm.Valahol keresek hozzá ilyet..
Helló! Ez minek a csatlakozoja?Csatolmányok:
img_2121.jpg (214.69 KiB) Megtekintve 48306 alkalommal
Kartársak!
Új vagyok a fórumon, üdvözlök mindenkit.
Röviden magunkról. Jelenleg egy 2007-es Aprilia Tuono boldog és büszke párja vagyok, a kapcsolat immáron 4. éve tart. Imádom az olasz hölgyet, őrülten szerelmes vagyok bele! Mindent megadtam neki, télen tiszta meleg helyen tudott pihenni, nyáron mindig vigyáztam, óvtam, simogattam, szeretgettem, és a törődést meg is hálálta, gyönyörű formában van a drága! Kizárólag a legjobb üzemanyagot fogyasztotta és a legjobb olajakkal kenegettem hibátlan testét. De eljött az idő amitől nagyon régen félek, lehet elválnak útjaink. A sok ki rövid kiruccanás helyett, szeretnék évente 3-4 hosszabb túrán részt venni, ehhez jó lenne egy olyan társ, aki szereti a mostoha körülményeket, de viszont olyan huncut és tüzes mint szívem hölgye. Segítsetek nekem, jó gondolom, hogy megfelelő utód lenne a Multistrada (1200)? Tetszik az alakja, nagyon csinos, mint egy Milánói…..akarom mondani Bolognai modell! Kicsit segítsetek, láttam már vöröseket, feketéket, és egy különlegest amiben fehér melír csíkok vannak. Valaki valami bővebb típus specifikációval tudna segíteni?! Olyan társat keresek aki soha nem hagy cserben, akiben feltétel nélkül meglehet bízni! Beszélnek a rossz nyelvek mindenféle típushibákról, van ezzel kapcsolatban valami információtok? Minden vélemény tapasztalat érdekelne!
Köszönöm!
Igaz, ez a szerelem annyira szenvedélyes, hogy lehet megpróbálok valami kompromisszumot keresni! Megvan……...gruppenben nyomjuk!én mindenképpen a második szériából (az első új multi) venném a faceliftest. DS blokk, kijavították a blokk parákat, az S-es skyhookos öhlins helyett, stb. ha keresel akkor a 2013-2014-es modellek azok. Blokk para? Ezt bővebben kifejtenéd? Jó lenne tisztán látni, mert egy 2010-es és 2013-as között minimum 2-3ezer € különbség is lehet! Skyhook az oké, biztos nagyon hasznos! a 2010es az hengerként 1 gyertyás, de nem is ez a baj vele, hanem az, hogy volt egy szériahibájuk a diavellel együtt mégpedig, hogy a hűtővízben a fagyálló feloldotta a hengerfejet valamilyen felületkezelés hiánya miatt. Onnantól az s-esek skyhookosak és ledes fényszórósak. Pár dolgot változtattak még rajtuk, pl kényelmesebb az ülés, más a felnije és dupla gyertyás
Kartársak!
Új vagyok a fórumon, üdvözlök mindenkit.
Röviden magunkról. Jelenleg egy 2007-es Aprilia Tuono boldog és büszke párja vagyok, a kapcsolat immáron 4. éve tart. Imádom az olasz hölgyet, őrülten szerelmes vagyok bele! Mindent megadtam neki, télen tiszta meleg helyen tudott pihenni, nyáron mindig vigyáztam, óvtam, simogattam, szeretgettem, és a törődést meg is hálálta, gyönyörű formában van a drága! Kizárólag a legjobb üzemanyagot fogyasztotta és a legjobb olajakkal kenegettem hibátlan testét. De eljött az idő amitől nagyon régen félek, lehet elválnak útjaink. A sok ki rövid kiruccanás helyett, szeretnék évente 3-4 hosszabb túrán részt venni, ehhez jó lenne egy olyan társ, aki szereti a mostoha körülményeket, de viszont olyan huncut és tüzes mint szívem hölgye. Segítsetek nekem, jó gondolom, hogy megfelelő utód lenne a Multistrada (1200)? Tetszik az alakja, nagyon csinos, mint egy Milánói…..akarom mondani Bolognai modell! Kicsit segítsetek, láttam már vöröseket, feketéket, és egy különlegest amiben fehér melír csíkok vannak. Valaki valami bővebb típus specifikációval tudna segíteni?! Olyan társat keresek aki soha nem hagy cserben, akiben feltétel nélkül meglehet bízni! Beszélnek a rossz nyelvek mindenféle típushibákról, van ezzel kapcsolatban valami információtok? Minden vélemény tapasztalat érdekelne!
Köszönöm!
Igaz, ez a szerelem annyira szenvedélyes, hogy lehet megpróbálok valami kompromisszumot keresni! Megvan……...gruppenben nyomjuk!én mindenképpen a második szériából (az első új multi) venném a faceliftest. DS blokk, kijavították a blokk parákat, az S-es skyhookos öhlins helyett, stb. ha keresel akkor a 2013-2014-es modellek azok. Blokk para? Ezt bővebben kifejtenéd? Jó lenne tisztán látni, mert egy 2010-es és 2013-as között minimum 2-3ezer € különbség is lehet! Skyhook az oké, biztos nagyon hasznos!
Kartársak!
Új vagyok a fórumon, üdvözlök mindenkit.
Röviden magunkról. Jelenleg egy 2007-es Aprilia Tuono boldog és büszke párja vagyok, a kapcsolat immáron 4. éve tart. Imádom az olasz hölgyet, őrülten szerelmes vagyok bele! Mindent megadtam neki, télen tiszta meleg helyen tudott pihenni, nyáron mindig vigyáztam, óvtam, simogattam, szeretgettem, és a törődést meg is hálálta, gyönyörű formában van a drága! Kizárólag a legjobb üzemanyagot fogyasztotta és a legjobb olajakkal kenegettem hibátlan testét. De eljött az idő amitől nagyon régen félek, lehet elválnak útjaink. A sok ki rövid kiruccanás helyett, szeretnék évente 3-4 hosszabb túrán részt venni, ehhez jó lenne egy olyan társ, aki szereti a mostoha körülményeket, de viszont olyan huncut és tüzes mint szívem hölgye. Segítsetek nekem, jó gondolom, hogy megfelelő utód lenne a Multistrada (1200)? Tetszik az alakja, nagyon csinos, mint egy Milánói…..akarom mondani Bolognai modell! Kicsit segítsetek, láttam már vöröseket, feketéket, és egy különlegest amiben fehér melír csíkok vannak. Valaki valami bővebb típus specifikációval tudna segíteni?! Olyan társat keresek aki soha nem hagy cserben, akiben feltétel nélkül meglehet bízni! Beszélnek a rossz nyelvek mindenféle típushibákról, van ezzel kapcsolatban valami információtok? Minden vélemény tapasztalat érdekelne!
Köszönöm!
Igaz, ez a szerelem annyira szenvedélyes, hogy lehet megpróbálok valami kompromisszumot keresni! Megvan……...gruppenben nyomjuk!én mindenképpen a második szériából (az első új multi) venném a faceliftest. DS blokk, kijavították a blokk parákat, az S-es skyhookos öhlins helyett, stb. ha keresel akkor a 2013-2014-es modellek azok. vagy vedd meg az enyémet
Neked milyen van?
Szia, üdv a klubban
Nekem Multim van, és azt kell mondjam nem csak túrázni lehet vele. Volt már egy pár Ducatim de a Multi annyira könnyen kezelhető, hogy el nem hiszed. Ha kicsit szűkítenéd, hogy melyik évjáratút szeretnéd illetve mennyit szánsz rá jobban tudunk segíteni![]()
Erről mi a véleményetek?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1 nem megy a link Törölték. Ha jól emlékszem egy 2010es fehér S volt.
Kartársak!
Új vagyok a fórumon, üdvözlök mindenkit.
Röviden magunkról. Jelenleg egy 2007-es Aprilia Tuono boldog és büszke párja vagyok, a kapcsolat immáron 4. éve tart. Imádom az olasz hölgyet, őrülten szerelmes vagyok bele! Mindent megadtam neki, télen tiszta meleg helyen tudott pihenni, nyáron mindig vigyáztam, óvtam, simogattam, szeretgettem, és a törődést meg is hálálta, gyönyörű formában van a drága! Kizárólag a legjobb üzemanyagot fogyasztotta és a legjobb olajakkal kenegettem hibátlan testét. De eljött az idő amitől nagyon régen félek, lehet elválnak útjaink. A sok ki rövid kiruccanás helyett, szeretnék évente 3-4 hosszabb túrán részt venni, ehhez jó lenne egy olyan társ, aki szereti a mostoha körülményeket, de viszont olyan huncut és tüzes mint szívem hölgye. Segítsetek nekem, jó gondolom, hogy megfelelő utód lenne a Multistrada (1200)? Tetszik az alakja, nagyon csinos, mint egy Milánói…..akarom mondani Bolognai modell! Kicsit segítsetek, láttam már vöröseket, feketéket, és egy különlegest amiben fehér melír csíkok vannak. Valaki valami bővebb típus specifikációval tudna segíteni?! Olyan társat keresek aki soha nem hagy cserben, akiben feltétel nélkül meglehet bízni! Beszélnek a rossz nyelvek mindenféle típushibákról, van ezzel kapcsolatban valami információtok? Minden vélemény tapasztalat érdekelne!
Köszönöm!
Igaz, ez a szerelem annyira szenvedélyes, hogy lehet megpróbálok valami kompromisszumot keresni! Megvan……...gruppenben nyomjuk!Szia, üdv a klubban
Nekem Multim van, és azt kell mondjam nem csak túrázni lehet vele. Volt már egy pár Ducatim de a Multi annyira könnyen kezelhető, hogy el nem hiszed. Ha kicsit szűkítenéd, hogy melyik évjáratút szeretnéd illetve mennyit szánsz rá jobban tudunk segíteni![]()
Erről mi a véleményetek?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1 nem megy a link
Kartársak!
Új vagyok a fórumon, üdvözlök mindenkit.
Röviden magunkról. Jelenleg egy 2007-es Aprilia Tuono boldog és büszke párja vagyok, a kapcsolat immáron 4. éve tart. Imádom az olasz hölgyet, őrülten szerelmes vagyok bele! Mindent megadtam neki, télen tiszta meleg helyen tudott pihenni, nyáron mindig vigyáztam, óvtam, simogattam, szeretgettem, és a törődést meg is hálálta, gyönyörű formában van a drága! Kizárólag a legjobb üzemanyagot fogyasztotta és a legjobb olajakkal kenegettem hibátlan testét. De eljött az idő amitől nagyon régen félek, lehet elválnak útjaink. A sok ki rövid kiruccanás helyett, szeretnék évente 3-4 hosszabb túrán részt venni, ehhez jó lenne egy olyan társ, aki szereti a mostoha körülményeket, de viszont olyan huncut és tüzes mint szívem hölgye. Segítsetek nekem, jó gondolom, hogy megfelelő utód lenne a Multistrada (1200)? Tetszik az alakja, nagyon csinos, mint egy Milánói…..akarom mondani Bolognai modell! Kicsit segítsetek, láttam már vöröseket, feketéket, és egy különlegest amiben fehér melír csíkok vannak. Valaki valami bővebb típus specifikációval tudna segíteni?! Olyan társat keresek aki soha nem hagy cserben, akiben feltétel nélkül meglehet bízni! Beszélnek a rossz nyelvek mindenféle típushibákról, van ezzel kapcsolatban valami információtok? Minden vélemény tapasztalat érdekelne!
Köszönöm!
Igaz, ez a szerelem annyira szenvedélyes, hogy lehet megpróbálok valami kompromisszumot keresni! Megvan……...gruppenben nyomjuk!én mindenképpen a második szériából (az első új multi) venném a faceliftest. DS blokk, kijavították a blokk parákat, az S-es skyhookos öhlins helyett, stb. ha keresel akkor a 2013-2014-es modellek azok. vagy vedd meg az enyémet
Kartársak!
Új vagyok a fórumon, üdvözlök mindenkit.
Röviden magunkról. Jelenleg egy 2007-es Aprilia Tuono boldog és büszke párja vagyok, a kapcsolat immáron 4. éve tart. Imádom az olasz hölgyet, őrülten szerelmes vagyok bele! Mindent megadtam neki, télen tiszta meleg helyen tudott pihenni, nyáron mindig vigyáztam, óvtam, simogattam, szeretgettem, és a törődést meg is hálálta, gyönyörű formában van a drága! Kizárólag a legjobb üzemanyagot fogyasztotta és a legjobb olajakkal kenegettem hibátlan testét. De eljött az idő amitől nagyon régen félek, lehet elválnak útjaink. A sok ki rövid kiruccanás helyett, szeretnék évente 3-4 hosszabb túrán részt venni, ehhez jó lenne egy olyan társ, aki szereti a mostoha körülményeket, de viszont olyan huncut és tüzes mint szívem hölgye. Segítsetek nekem, jó gondolom, hogy megfelelő utód lenne a Multistrada (1200)? Tetszik az alakja, nagyon csinos, mint egy Milánói…..akarom mondani Bolognai modell! Kicsit segítsetek, láttam már vöröseket, feketéket, és egy különlegest amiben fehér melír csíkok vannak. Valaki valami bővebb típus specifikációval tudna segíteni?! Olyan társat keresek aki soha nem hagy cserben, akiben feltétel nélkül meglehet bízni! Beszélnek a rossz nyelvek mindenféle típushibákról, van ezzel kapcsolatban valami információtok? Minden vélemény tapasztalat érdekelne!
Köszönöm!
Igaz, ez a szerelem annyira szenvedélyes, hogy lehet megpróbálok valami kompromisszumot keresni! Megvan……...gruppenben nyomjuk!én mindenképpen a második szériából (az első új multi) venném a faceliftest. DS blokk, kijavították a blokk parákat, az S-es skyhookos öhlins helyett, stb. ha keresel akkor a 2013-2014-es modellek azok.
Kartársak!
Új vagyok a fórumon, üdvözlök mindenkit.
Röviden magunkról. Jelenleg egy 2007-es Aprilia Tuono boldog és büszke párja vagyok, a kapcsolat immáron 4. éve tart. Imádom az olasz hölgyet, őrülten szerelmes vagyok bele! Mindent megadtam neki, télen tiszta meleg helyen tudott pihenni, nyáron mindig vigyáztam, óvtam, simogattam, szeretgettem, és a törődést meg is hálálta, gyönyörű formában van a drága! Kizárólag a legjobb üzemanyagot fogyasztotta és a legjobb olajakkal kenegettem hibátlan testét. De eljött az idő amitől nagyon régen félek, lehet elválnak útjaink. A sok ki rövid kiruccanás helyett, szeretnék évente 3-4 hosszabb túrán részt venni, ehhez jó lenne egy olyan társ, aki szereti a mostoha körülményeket, de viszont olyan huncut és tüzes mint szívem hölgye. Segítsetek nekem, jó gondolom, hogy megfelelő utód lenne a Multistrada (1200)? Tetszik az alakja, nagyon csinos, mint egy Milánói…..akarom mondani Bolognai modell! Kicsit segítsetek, láttam már vöröseket, feketéket, és egy különlegest amiben fehér melír csíkok vannak. Valaki valami bővebb típus specifikációval tudna segíteni?! Olyan társat keresek aki soha nem hagy cserben, akiben feltétel nélkül meglehet bízni! Beszélnek a rossz nyelvek mindenféle típushibákról, van ezzel kapcsolatban valami információtok? Minden vélemény tapasztalat érdekelne!
Köszönöm!
Igaz, ez a szerelem annyira szenvedélyes, hogy lehet megpróbálok valami kompromisszumot keresni! Megvan……...gruppenben nyomjuk!Szia, üdv a klubban
Nekem Multim van, és azt kell mondjam nem csak túrázni lehet vele. Volt már egy pár Ducatim de a Multi annyira könnyen kezelhető, hogy el nem hiszed. Ha kicsit szűkítenéd, hogy melyik évjáratút szeretnéd illetve mennyit szánsz rá jobban tudunk segíteni![]()
Erről mi a véleményetek?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Kartársak!
Új vagyok a fórumon, üdvözlök mindenkit.
Röviden magunkról. Jelenleg egy 2007-es Aprilia Tuono boldog és büszke párja vagyok, a kapcsolat immáron 4. éve tart. Imádom az olasz hölgyet, őrülten szerelmes vagyok bele! Mindent megadtam neki, télen tiszta meleg helyen tudott pihenni, nyáron mindig vigyáztam, óvtam, simogattam, szeretgettem, és a törődést meg is hálálta, gyönyörű formában van a drága! Kizárólag a legjobb üzemanyagot fogyasztotta és a legjobb olajakkal kenegettem hibátlan testét. De eljött az idő amitől nagyon régen félek, lehet elválnak útjaink. A sok ki rövid kiruccanás helyett, szeretnék évente 3-4 hosszabb túrán részt venni, ehhez jó lenne egy olyan társ, aki szereti a mostoha körülményeket, de viszont olyan huncut és tüzes mint szívem hölgye. Segítsetek nekem, jó gondolom, hogy megfelelő utód lenne a Multistrada (1200)? Tetszik az alakja, nagyon csinos, mint egy Milánói…..akarom mondani Bolognai modell! Kicsit segítsetek, láttam már vöröseket, feketéket, és egy különlegest amiben fehér melír csíkok vannak. Valaki valami bővebb típus specifikációval tudna segíteni?! Olyan társat keresek aki soha nem hagy cserben, akiben feltétel nélkül meglehet bízni! Beszélnek a rossz nyelvek mindenféle típushibákról, van ezzel kapcsolatban valami információtok? Minden vélemény tapasztalat érdekelne!
Köszönöm!
Igaz, ez a szerelem annyira szenvedélyes, hogy lehet megpróbálok valami kompromisszumot keresni! Megvan……...gruppenben nyomjuk!Szia, üdv a klubban
Nekem Multim van, és azt kell mondjam nem csak túrázni lehet vele. Volt már egy pár Ducatim de a Multi annyira könnyen kezelhető, hogy el nem hiszed. Ha kicsit szűkítenéd, hogy melyik évjáratút szeretnéd illetve mennyit szánsz rá jobban tudunk segíteni
Urak, van valakinek tapasztalata áttétel rövidítéssel? Szeretnék finomítani a kissebességű motorozhatóságon, és mivel a végsebesség nem érdekel, ez kézenfekvő megoldásnak tűnik. Úgyis illene láncot cserélnem (nem kopott/nyúlt, de a sok állás nem tesz jót neki)
Szóval kisebb első, vagy inkább nagyobb hátsó lánckerék? Mennyire érezhető a változtatás?
14/42-ra gondoltam, 104szemes DID525-el. Vélemény/tapasztalat?
Szerk.: MTS1000-ről van szókisebbet tegyél előre, mi a 15ös helyett 14est raktun fel, egyest nem is kell szinte használni
Köszi a megerősítést, akkor az lesz
Urak, van valakinek tapasztalata áttétel rövidítéssel? Szeretnék finomítani a kissebességű motorozhatóságon, és mivel a végsebesség nem érdekel, ez kézenfekvő megoldásnak tűnik. Úgyis illene láncot cserélnem (nem kopott/nyúlt, de a sok állás nem tesz jót neki)
Szóval kisebb első, vagy inkább nagyobb hátsó lánckerék? Mennyire érezhető a változtatás?
14/42-ra gondoltam, 104szemes DID525-el. Vélemény/tapasztalat?
Szerk.: MTS1000-ről van szókisebbet tegyél előre, mi a 15ös helyett 14est raktun fel, egyest nem is kell szinte használni
Urak, van valakinek tapasztalata áttétel rövidítéssel? Szeretnék finomítani a kissebességű motorozhatóságon, és mivel a végsebesség nem érdekel, ez kézenfekvő megoldásnak tűnik. Úgyis illene láncot cserélnem (nem kopott/nyúlt, de a sok állás nem tesz jót neki)
Szóval kisebb első, vagy inkább nagyobb hátsó lánckerék? Mennyire érezhető a változtatás?
14/42-ra gondoltam, 104szemes DID525-el. Vélemény/tapasztalat?
Szerk.: MTS1000-ről van szóén a multin cseréltem, a dino majd megmondja mit és mire, és kurvajó lett (viszont nem tudok már 260al közlekedni) átvertek! Gyári van rajta,csak azon mered húzni a gázt!
Urak, van valakinek tapasztalata áttétel rövidítéssel? Szeretnék finomítani a kissebességű motorozhatóságon, és mivel a végsebesség nem érdekel, ez kézenfekvő megoldásnak tűnik. Úgyis illene láncot cserélnem (nem kopott/nyúlt, de a sok állás nem tesz jót neki)
Szóval kisebb első, vagy inkább nagyobb hátsó lánckerék? Mennyire érezhető a változtatás?
14/42-ra gondoltam, 104szemes DID525-el. Vélemény/tapasztalat?
Szerk.: MTS1000-ről van szóén a multin cseréltem, a dino majd megmondja mit és mire, és kurvajó lett (viszont nem tudok már 260al közlekedni)
Megegyezik. Jól gondolom, hogy a streetfighter 1098-al viszont nem egyezik meg?
Csak ezért kérdezem...mert hasznos lenne a Multimra...
http://www.jofogas.hu/tolna/Ducati_stre ... tm?first=1 teljesen más köszi!
Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy az DS1000 Multi lengőkar megegyezik-e a Hypermotard 1100-el?
Találtam egy hátsó sárvédőt és lehetne felraknám...ha felmenne...
Vagy csak abban egyezik meg, hogy Ducati?
köszi Megegyezik. Jól gondolom, hogy a streetfighter 1098-al viszont nem egyezik meg?
Csak ezért kérdezem...mert hasznos lenne a Multimra...
http://www.jofogas.hu/tolna/Ducati_stre ... tm?first=1 teljesen más
Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy az DS1000 Multi lengőkar megegyezik-e a Hypermotard 1100-el?
Találtam egy hátsó sárvédőt és lehetne felraknám...ha felmenne...
Vagy csak abban egyezik meg, hogy Ducati?
köszi Megegyezik. Jól gondolom, hogy a streetfighter 1098-al viszont nem egyezik meg?
Csak ezért kérdezem...mert hasznos lenne a Multimra...
http://www.jofogas.hu/tolna/Ducati_stre ... tm?first=1
Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy az DS1000 Multi lengőkar megegyezik-e a Hypermotard 1100-el?
Találtam egy hátsó sárvédőt és lehetne felraknám...ha felmenne...
Vagy csak abban egyezik meg, hogy Ducati?
köszi Megegyezik. köszi!
Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy az DS1000 Multi lengőkar megegyezik-e a Hypermotard 1100-el?
Találtam egy hátsó sárvédőt és lehetne felraknám...ha felmenne...
Vagy csak abban egyezik meg, hogy Ducati?
köszi Megegyezik.
Mit lehet tudni?A Hyper vázra épül majd vagy a nagymulti vázba teszik bele?
az enduro-hoz hasonló váz lesz (kétkarú lengővilla), alap futómű, 4riding mode, abs dtc de semmi mas menő elektronikai parasztvakitas.
Szia! Ausztriából honnan rendeltél? Nekem is kellene pár cucc,mert itthon kabaré... Szia! Tőlük rendeltem a cuccot, gyorsak és segítőkészek voltak, Bécs mellett vannak. 15 Euróért elpostázzák címre. http://www.aebner.at/motorraeder/
Üdv
Doki ők a hivatalos bécsi ducati, nekem sikerült egyszer egy dzsekit márciustól szezon végéig meghozni
Szia! Ausztriából honnan rendeltél? Nekem is kellene pár cucc,mert itthon kabaré... Szia! Tőlük rendeltem a cuccot, gyorsak és segítőkészek voltak, Bécs mellett vannak. 15 Euróért elpostázzák címre. http://www.aebner.at/motorraeder/
Üdv
Doki
Sziasztok!
Szerintetek a 620-as multistrada és az 1000 multi felső kormányhídja megegyezik?
üdv
Doki a ducati.commvagy omaha.com-on le tudod tölteni a parts list-et hasonlítsd össze a cikkszámot
Kiváncsi lennék mikor használja ki mind a 160le-t
Átlagban nem sokat használok ha megveszed hozza a Ducati Kent avatárt!
Gépnek gép a barátja.