Avatar
 kmpeter
#7617
Sziasztok!

Kellene egy pontos infó arról, hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba. (1100 Hyper)

Köszi a segítséget!
Találkozunk végre idén???
Szia!

Végre igen!:-)
#7616
Sziasztok!

Kellene egy pontos infó arról, hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba. (1100 Hyper)

Köszi a segítséget!
Találkozunk végre idén???
Avatar
 kmpeter
#7615
Sziasztok!

Kellene egy pontos infó arról, hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba. (1100 Hyper)

Köszi a segítséget!
Avatar
 Guido
#7614
Hyperre keresek tanktáskát, tetszik a könnyen leszedhető mágneses, állítólag lehet a műanyag burkolat alá acél lapot ragasztani, van erről valakinek tapasztalata?
Avatar
 Guido
#7613
én az 1100et sok évig hasznéltam és imádtam, az újjal egy pár napot csapattam, de az eszemre hallgatva csak újat vennék már
viszont, szerintem a régi hyper sokkal szebb az ülés alá húzott kipufogóival.
Imádtam a 916 nál is, a cagiva miton is mindig azt nézegettük, hogy lehetne átalakítani és kis 916 ost csinálni belőle :-)
Avatar
 ricsi
#7612
én az 1100et sok évig hasznéltam és imádtam, az újjal egy pár napot csapattam, de az eszemre hallgatva csak újat vennék már
#7611
nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők

Koszonom igy mar letisztult a kep , en azt hittem csak a blokkban volt valtozas

Az előttem szólókkal nagyban egyetértek. Hyper 1100
Nekem is hosszabb távokon fárad a combom, mert tartani kell. Ezen segíthet a táskarendszer előre, ez tereli a szelet.
De úgy érzem, számomra a kompromisszumok vállalhatóak.
Mentem 2 nap alatt Bologna-Ljubljana (kb.400km), Ljubljana-Kunmadaras (kb.650km) távot, még élveztem is, újra megtenném.
Volt Bp-Linz (kb.450km) két személlyel, na ez már húzósabb volt.
Én maradi vagyok, a szárazkuplungot, és a kipu hangját nem cserélném be.
Nekem emelt kormányom van, és komfortülésem amin még tovább alakítattam, ezek segítségek. Hátul gyári konzol+táska, két személynél a helyezkedést kicsit korlátozza.
Szerintem az igények pontos meghatározása dönthet.
Részemről az 1100-as Hyper férfiasabb, a későbbiek felhasználhatósága tágabb.
Amennyiben az 1100 felé kacsingatnál, az én kis szemem fénye rövidesen a kínálat része lesz, ha szeretnéd szívesen megismertetlek vele.
Én mentem egy seggen Budapest Bologna-t, hát azért azt megemlegettem, bár én nagyon magas is vagyok. Ettől függetlenül, ha tehetném a monster mellé simán vennék újra egy hypert. Nekem is 1100 volt... :D
Avatar
 Bogyó
#7610

Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad?
nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők

Koszonom igy mar letisztult a kep , en azt hittem csak a blokkban volt valtozas

Az előttem szólókkal nagyban egyetértek. Hyper 1100
Nekem is hosszabb távokon fárad a combom, mert tartani kell. Ezen segíthet a táskarendszer előre, ez tereli a szelet.
De úgy érzem, számomra a kompromisszumok vállalhatóak.
Mentem 2 nap alatt Bologna-Ljubljana (kb.400km), Ljubljana-Kunmadaras (kb.650km) távot, még élveztem is, újra megtenném.
Volt Bp-Linz (kb.450km) két személlyel, na ez már húzósabb volt.
Én maradi vagyok, a szárazkuplungot, és a kipu hangját nem cserélném be.
Nekem emelt kormányom van, és komfortülésem amin még tovább alakítattam, ezek segítségek. Hátul gyári konzol+táska, két személynél a helyezkedést kicsit korlátozza.
Szerintem az igények pontos meghatározása dönthet.
Részemről az 1100-as Hyper férfiasabb, a későbbiek felhasználhatósága tágabb.
Amennyiben az 1100 felé kacsingatnál, az én kis szemem fénye rövidesen a kínálat része lesz, ha szeretnéd szívesen megismertetlek vele.
Avatar
 dino74
#7609
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor


1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)
a futóműve is alacsonyabb. Ha felmász a www.ducati.com oldalra ott compare bikes össze tudod hasonlítani direktbe
Avatar
 lion-st2-
#7608


1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)

Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad?
nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők

Koszonom igy mar letisztult a kep , en azt hittem csak a blokkban volt valtozas
Avatar
 ricsi
#7607
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor


1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)

Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad?
nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők
Avatar
 lion-st2-
#7606
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor


1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)

Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad?
Avatar
 ricsi
#7605
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor


1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)
Avatar
 lion-st2-
#7604
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor
Avatar
 76
#7603
Csabának megkopott a fémye
ki kell csalogatni!

Ciiiiiiiic
már ott tartunk, hogy átjön és nem iszik
az meg milyen vidám vasárnap?
Avatar
 dino74
#7602
Csabával kell,hogy kiálljon!
Csabának megkopott a fémye
ki kell csalogatni!

Ciiiiiiiic
már ott tartunk, hogy átjön és nem iszik
Avatar
 76
#7601
majd meg kell nézzük tudsz e inni :P
Csabával kell,hogy kiálljon!
Csabának megkopott a fémye
ki kell csalogatni!

Ciiiiiiiic
Avatar
 dino74
#7600
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
majd meg kell nézzük tudsz e inni :P
Csabával kell,hogy kiálljon!
Csabának megkopott a fémye
Avatar
 Guido
#7599
:-) Remélem lesz alkalom bizonyítani.
dec17!
Köszönöm a meghívást. Nem terveztünk Budapesti kirándulást, de még bármi lehet.
Avatar
 76
#7596
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
majd meg kell nézzük tudsz e inni :P
Csabával kell,hogy kiálljon!
Avatar
 dino74
#7595
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
majd meg kell nézzük tudsz e inni :P
Avatar
 Jipii
#7594
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
Hello Guido. Üdv. Közöttünk.
Avatar
 76
#7593
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
isten hozott!
Avatar
 ricsi
#7591
Sziasztok! ;)
Beléptem hozzátok a közösségbe,mert egy cimborám tanácsolta, hogy jó lesz! ;)
Szeretnék vásárolni egy 1100S Hypermotardot és érdekelene, hogy mikre figyeljek vagy kérdezzek rá vásárláskor. Mik a ténylges negatívumok a típussal kapcsolatban. Azt tudom hogy nagyon kicsi a hatótáv (200km) és hogy sokat ülni sem túl kényelmes rajta.
Nem sokat tudok a mociról, nem meggyőződésből, mint inkább a 'feeling' miatt venném. Találtam most 2db-ot a FullGas-nál ami tetszik, nem tudom ezek kötül volt-e valamelyik valamelyikőtök tulajdonában.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... k-10244330
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-9235558
Előre is köszönöm szépen, ha tanácsaitokkal segítetek a minél jobb vásárlásban. ;)
ha a xeroxosról kell infó, csörög rám és szívesen segítek mindenben! (meg hyperben általában is)
#7590
Sziasztok! ;)
Beléptem hozzátok a közösségbe,mert egy cimborám tanácsolta, hogy jó lesz! ;)
Szeretnék vásárolni egy 1100S Hypermotardot és érdekelene, hogy mikre figyeljek vagy kérdezzek rá vásárláskor. Mik a ténylges negatívumok a típussal kapcsolatban. Azt tudom hogy nagyon kicsi a hatótáv (200km) és hogy sokat ülni sem túl kényelmes rajta.
Nem sokat tudok a mociról, nem meggyőződésből, mint inkább a 'feeling' miatt venném. Találtam most 2db-ot a FullGas-nál ami tetszik, nem tudom ezek kötül volt-e valamelyik valamelyikőtök tulajdonában.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... k-10244330
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-9235558
Előre is köszönöm szépen, ha tanácsaitokkal segítetek a minél jobb vásárlásban. ;)
Az Első linken szereplő, az Elnök Úré volt... :D Nekem is volt hyperem, imádtam, és csak anyagi okok miatt adtam el... Javaslom a típust nagyon... :D
Avatar
 mason
#7589
Sziasztok! ;)
Beléptem hozzátok a közösségbe,mert egy cimborám tanácsolta, hogy jó lesz! ;)
Szeretnék vásárolni egy 1100S Hypermotardot és érdekelene, hogy mikre figyeljek vagy kérdezzek rá vásárláskor. Mik a ténylges negatívumok a típussal kapcsolatban. Azt tudom hogy nagyon kicsi a hatótáv (200km) és hogy sokat ülni sem túl kényelmes rajta.
Nem sokat tudok a mociról, nem meggyőződésből, mint inkább a 'feeling' miatt venném. Találtam most 2db-ot a FullGas-nál ami tetszik, nem tudom ezek kötül volt-e valamelyik valamelyikőtök tulajdonában.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... k-10244330
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-9235558
Előre is köszönöm szépen, ha tanácsaitokkal segítetek a minél jobb vásárlásban. ;)
Avatar
 Másszi
#7588
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok!
fogsz te még sírni az sf utan! :D


JA JA ......sajna...
Avatar
 Kisfeher
#7587
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok!
fogsz te még sírni az sf utan! :D
Hát igen az magas mérce!
Avatar
 76
#7586
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok!
fogsz te még sírni az sf utan! :D
Avatar
 dino74
#7585
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok!
az sf- hz képst nyomatékszegêny és sokkal egyenletesebb, majdnem japós
Avatar
 Kisfeher
#7584
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok!
Avatar
 dino74
#7583
821-est progetni kell hogy menjen, 7k alatt nem igazan fickandozik.
tök más hangulatú hyperben a blokk, mint monsterben
Jaja, Monsterben valahogy jobban eltalaltak.
sztem jó menni vele, amit a váz meg a futómű tud annyit szolgál a motor is. Szrintem jó a "pakk" úgy ahogy van
Avatar
 stafford
#7582
Bakker úgy tudtam a hypered kicsi volt !
821-est progetni kell hogy menjen, 7k alatt nem igazan fickandozik.
tök más hangulatú hyperben a blokk, mint monsterben
Jaja, Monsterben valahogy jobban eltalaltak.
Avatar
 ricsi
#7581
Bakker úgy tudtam a hypered kicsi volt !
821-est progetni kell hogy menjen, 7k alatt nem igazan fickandozik.
tök más hangulatú hyperben a blokk, mint monsterben
Avatar
 ricsi
#7578
Ez jó mert te legalább tudod akor mi a külömbség a 796 és a 821 szóval milyen nek érzed nagy a diferencia!
sajna 796-al sosem mentem, csak az 1100-hez tudom hasonlítani :(
Avatar
 ricsi
#7576
Valakinek tapasztalata hypermotard 821 tipussal?
én pár napot motoroztam vele, nem tudom ez segít-e :)
Csatolmányok:
0685_img_3876a.jpg
0685_img_3876a.jpg (942.53 KiB) Megtekintve 1368 alkalommal
Avatar
 76
#7573
Staff, nem akarsz valamit ide beirni? Vagy elhibaztam a sherlocki tevekenyseget? :-)
Most csak ennyit :)

vp!
Avatar
 TorzsiMTS
#7571
Elég jól mutat :)
Csatolmányok:
hyp2.jpg
hyp2.jpg (344.28 KiB) Megtekintve 1368 alkalommal
hyp1.jpg
hyp1.jpg (320.28 KiB) Megtekintve 1368 alkalommal

Oké, ez idáig világos. D[…]

Nagy Monster topic

Sziasztok, ha esetleg valakit érdekelne: […]

0 km rendszámtartó indexel, tukr&oum[…]