Oldal: 3 / 6

 

Elküldve: Tue Apr 19, 2016 2:51 pm
Szerző: stafford
Staff, nem akarsz valamit ide beirni? Vagy elhibaztam a sherlocki tevekenyseget? :-)
Most csak ennyit :)

gratula!!! A bukó nem érdekel?? :)
Koszi! Xlite-al elkaristolok egy darabig meg :)

 

Elküldve: Tue Apr 19, 2016 2:50 pm
Szerző: mts
Staff, nem akarsz valamit ide beirni? Vagy elhibaztam a sherlocki tevekenyseget? :-)
Most csak ennyit :)

Baleset menteset!

 

Elküldve: Tue Apr 19, 2016 2:48 pm
Szerző: wolvesmonster93
Staff, nem akarsz valamit ide beirni? Vagy elhibaztam a sherlocki tevekenyseget? :-)
Most csak ennyit :)

gratula!!! A bukó nem érdekel?? :)

 

Elküldve: Tue Apr 19, 2016 2:06 pm
Szerző: stafford
Staff, nem akarsz valamit ide beirni? Vagy elhibaztam a sherlocki tevekenyseget? :-)
Most csak ennyit :)


 

Elküldve: Tue Apr 19, 2016 1:35 pm
Szerző: zsolt24
Staff, nem akarsz valamit ide beirni? Vagy elhibaztam a sherlocki tevekenyseget? :-)

 

Elküldve: Thu Mar 31, 2016 9:05 pm
Szerző: Steev.
Nem is tudom... ez a stílus nem a Hypernek való...kár érte. Ha már átépítés akkor inkább ez:


 

Elküldve: Wed Mar 30, 2016 11:32 am
Szerző: gonosz

 

Elküldve: Tue Mar 22, 2016 10:23 pm
Szerző: ppty
Sziasztok!

Van valaki itt aki kis hyperbe rakott be előre 14-es fogaskereket?
Illetve még az érdekelne, hogyha tavasszal berakom a nyitott légszűrőt a nyitott rendszer mellé, szerintetek érdemes-e ráiratni a computert, lényeges változás várható?

 

Elküldve: Tue Mar 22, 2016 1:23 pm
Szerző: Kisfeher
Gyakorlatban mellé megy a füst, igy lett szimerrikus hátúlró!

 

Elküldve: Tue Mar 22, 2016 7:24 am
Szerző: kmpeter
A végeredmény

Szép lett, csinos kis darab!

A kipuff a rendszám alá "fúj", vagy csak rosszul látom?


 

Elküldve: Fri Mar 18, 2016 9:40 pm
Szerző: Kisfeher
A végeredmény

 

Elküldve: Wed Nov 25, 2015 9:52 am
Szerző: G.B.
hyper

 

Elküldve: Fri Nov 20, 2015 12:07 am
Szerző: Vicctor
Kinek parkol a Matt fekete Hyper-je a Köztelek utcában a City Gate előtt mostanában ? :)

 

Elküldve: Wed Nov 04, 2015 10:42 pm
Szerző: Kisfeher
szerintem meg csak arra amit gyárilag adtak az egyoldali termihez
ez a megoldás érdekelne!
ne hol van ;)
http://www.carbonworld.de/shop/Ducati/H ... :7202.html
vágom!

 

Elküldve: Wed Nov 04, 2015 10:33 pm
Szerző: dino74
sztem erre a farokidomra gondolt, ezt lehtett gyárilag venni, hypermotard kupában tolták ilyennek
szerintem meg csak arra amit gyárilag adtak az egyoldali termihez
ez a megoldás érdekelne!
ne hol van ;)
http://www.carbonworld.de/shop/Ducati/H ... :7202.html

 

Elküldve: Wed Nov 04, 2015 9:26 pm
Szerző: Kisfeher
add el és vegyél olyat ami tetszik, ne farigcsálj :D
sztem erre a farokidomra gondolt, ezt lehtett gyárilag venni, hypermotard kupában tolták ilyennek
szerintem meg csak arra amit gyárilag adtak az egyoldali termihez
ez a megoldás érdekelne!

 

Elküldve: Wed Nov 04, 2015 9:24 pm
Szerző: Kisfeher
Valami ilyesmire gondoltam csak a kis szárnynak a lámpával maradnia kell. De lehet dino mond igazat. Csak hát unatkozik az ember télen ez meg itt a garázsban, na már csak az árusitó hely cime hibádzik!

 

Elküldve: Wed Nov 04, 2015 2:56 pm
Szerző: dino74
Srácok egy kis segitség kellene!
A Hypert átakarom faragni egy rövid kipufogósra és olyan farok idomot keresek ami az egydobosokhoz valo! Valami linket, ahonnan be tudnám szerezni! Köszönöm!
add el és vegyél olyat ami tetszik, ne farigcsálj :D
sztem erre a farokidomra gondolt, ezt lehtett gyárilag venni, hypermotard kupában tolták ilyennek
szerintem meg csak arra amit gyárilag adtak az egyoldali termihez

 

Elküldve: Wed Nov 04, 2015 1:31 pm
Szerző: ricsi
Srácok egy kis segitség kellene!
A Hypert átakarom faragni egy rövid kipufogósra és olyan farok idomot keresek ami az egydobosokhoz valo! Valami linket, ahonnan be tudnám szerezni! Köszönöm!
add el és vegyél olyat ami tetszik, ne farigcsálj :D
sztem erre a farokidomra gondolt, ezt lehtett gyárilag venni, hypermotard kupában tolták ilyennek

 

Elküldve: Wed Nov 04, 2015 1:22 pm
Szerző: dino74
Srácok egy kis segitség kellene!
A Hypert átakarom faragni egy rövid kipufogósra és olyan farok idomot keresek ami az egydobosokhoz valo! Valami linket, ahonnan be tudnám szerezni! Köszönöm!
add el és vegyél olyat ami tetszik, ne farigcsálj :D

 

Elküldve: Tue Nov 03, 2015 8:52 pm
Szerző: Kisfeher
Srácok egy kis segitség kellene!
A Hypert átakarom faragni egy rövid kipufogósra és olyan farok idomot keresek ami az egydobosokhoz valo! Valami linket, ahonnan be tudnám szerezni! Köszönöm!

 

Elküldve: Fri Oct 23, 2015 9:12 pm
Szerző: 76

Jól nyomják:)
jó kis video!
Örömmel tolt el,hogy latni van meg cél!
Vannak nálunk is hülyébbek! :)
hát azért amikor még megvolt neked is az sf mentünk így pl donovalyban ;)
így nem,rajtunk nem volt ruha! :D

 

Elküldve: Fri Oct 23, 2015 12:29 pm
Szerző: dino74

Jól nyomják:)
jó kis video!
Örömmel tolt el,hogy latni van meg cél!
Vannak nálunk is hülyébbek! :)
hát azért amikor még megvolt neked is az sf mentünk így pl donovalyban ;)

 

Elküldve: Fri Oct 23, 2015 9:03 am
Szerző: 76

Jól nyomják:)
jó kis video!
Örömmel tolt el,hogy latni van meg cél!
Vannak nálunk is hülyébbek! :)

 

Elküldve: Thu Oct 22, 2015 1:53 pm
Szerző: gonzales

Jól nyomják:)
Jó kis gép az a Rivale :D

 

Elküldve: Thu Oct 22, 2015 1:30 pm
Szerző: G.B.

Jól nyomják:)

 

Elküldve: Tue Sep 29, 2015 12:35 am
Szerző: stafford
Jön az új 9 3 9 köbcentis...
meg a 959 panigale? :)

 

Elküldve: Tue Sep 29, 2015 12:20 am
Szerző: Másszi
Jön az új 9 3 9 köbcentis...

 

Elküldve: Thu Sep 17, 2015 12:33 am
Szerző: dino74
nekem 2 ajánlották fel a Wallisnál,hogy ott a rendszámos Nine T menjek vele,csak nem volt rá pénzem így feleslegesnek tartottam. Majd közöltek van 1 db új aminek a listaaraból kapok 5-6%-ot és ha várok aug végéig akkor a teszt motort megkapom 12% olcsóbban 1-2000km lesz benne kb. És ha szeretnék hozzá bármilyen kiegészítők akkor a listaárból persze lejön kb 15%. A kieg listaár ebay áraknak felelt meg!És ezt úgy,hogy közöltem előre max talán nyár végére érdekelhet valami! De ha az öreg eladóhoz mész akkor ezeket nem kapod meg! :)
Mondjuk én már voltam Pápa! :)

Győrautoplaza érzésem volt!
nekem is ők ajánlották fel hogy vigyem el a motort csak amikor el akartam vinni sosem lehetett
de Te mit is keresnél egy Nine T-n?
Logikai bukfenc! :)
Mit hát a ducati érzést! Egyébként meg te önjelölt pápa voltál, az meg nem ér!

 

Elküldve: Thu Sep 17, 2015 12:19 am
Szerző: 76
Ezért nem vagy ducatis, csak egy ember aki éppen ducatit vett :D
Amit leírtál az szóról szóra igaz, de azért annyiban mellé kell, hogy álljak a ducati kereskedőknek (úristen mit csinálok) hogy míg a BMW komoly pénzt és energiát öl a kereskedői és szervizhálózatba addig a ducatinál ezt minden kereskedőnek vagy szervizesnek saját erőből kell megoldania. Azért lássuk be ez nagy handicap.
Mellesleg én a Wallisnál vettem 2 kocsit és 2 motort de a nine-t 1 éve nem sikerült megkapnom egy próbakörre, viszont a diboscoban 1 telefonomra 3 motorral tudtam menni egy nap alatt ;)
nekem 2 ajánlották fel a Wallisnál,hogy ott a rendszámos Nine T menjek vele,csak nem volt rá pénzem így feleslegesnek tartottam. Majd közöltek van 1 db új aminek a listaaraból kapok 5-6%-ot és ha várok aug végéig akkor a teszt motort megkapom 12% olcsóbban 1-2000km lesz benne kb. És ha szeretnék hozzá bármilyen kiegészítők akkor a listaárból persze lejön kb 15%. A kieg listaár ebay áraknak felelt meg!És ezt úgy,hogy közöltem előre max talán nyár végére érdekelhet valami! De ha az öreg eladóhoz mész akkor ezeket nem kapod meg! :)
Mondjuk én már voltam Pápa! :)

Győrautoplaza érzésem volt!
nekem is ők ajánlották fel hogy vigyem el a motort csak amikor el akartam vinni sosem lehetett
de Te mit is keresnél egy Nine T-n?
Logikai bukfenc! :)

 

Elküldve: Thu Sep 17, 2015 12:16 am
Szerző: dino74
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
Ezért nem vagy ducatis, csak egy ember aki éppen ducatit vett :D
Amit leírtál az szóról szóra igaz, de azért annyiban mellé kell, hogy álljak a ducati kereskedőknek (úristen mit csinálok) hogy míg a BMW komoly pénzt és energiát öl a kereskedői és szervizhálózatba addig a ducatinál ezt minden kereskedőnek vagy szervizesnek saját erőből kell megoldania. Azért lássuk be ez nagy handicap.
Mellesleg én a Wallisnál vettem 2 kocsit és 2 motort de a nine-t 1 éve nem sikerült megkapnom egy próbakörre, viszont a diboscoban 1 telefonomra 3 motorral tudtam menni egy nap alatt ;)
nekem 2 ajánlották fel a Wallisnál,hogy ott a rendszámos Nine T menjek vele,csak nem volt rá pénzem így feleslegesnek tartottam. Majd közöltek van 1 db új aminek a listaaraból kapok 5-6%-ot és ha várok aug végéig akkor a teszt motort megkapom 12% olcsóbban 1-2000km lesz benne kb. És ha szeretnék hozzá bármilyen kiegészítők akkor a listaárból persze lejön kb 15%. A kieg listaár ebay áraknak felelt meg!És ezt úgy,hogy közöltem előre max talán nyár végére érdekelhet valami! De ha az öreg eladóhoz mész akkor ezeket nem kapod meg! :)
Mondjuk én már voltam Pápa! :)

Győrautoplaza érzésem volt!
nekem is ők ajánlották fel hogy vigyem el a motort csak amikor el akartam vinni sosem lehetett

 

Elküldve: Thu Sep 17, 2015 12:13 am
Szerző: 76
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
Ezért nem vagy ducatis, csak egy ember aki éppen ducatit vett :D
Amit leírtál az szóról szóra igaz, de azért annyiban mellé kell, hogy álljak a ducati kereskedőknek (úristen mit csinálok) hogy míg a BMW komoly pénzt és energiát öl a kereskedői és szervizhálózatba addig a ducatinál ezt minden kereskedőnek vagy szervizesnek saját erőből kell megoldania. Azért lássuk be ez nagy handicap.
Mellesleg én a Wallisnál vettem 2 kocsit és 2 motort de a nine-t 1 éve nem sikerült megkapnom egy próbakörre, viszont a diboscoban 1 telefonomra 3 motorral tudtam menni egy nap alatt ;)
nekem 2 ajánlották fel a Wallisnál,hogy ott a rendszámos Nine T menjek vele,csak nem volt rá pénzem így feleslegesnek tartottam. Majd közöltek van 1 db új aminek a listaaraból kapok 5-6%-ot és ha várok aug végéig akkor a teszt motort megkapom 12% olcsóbban 1-2000km lesz benne kb. És ha szeretnék hozzá bármilyen kiegészítők akkor a listaárból persze lejön kb 15%. A kieg listaár ebay áraknak felelt meg!És ezt úgy,hogy közöltem előre max talán nyár végére érdekelhet valami! De ha az öreg eladóhoz mész akkor ezeket nem kapod meg! :)
Mondjuk én már voltam Pápa! :)

Győrautoplaza érzésem volt!

 

Elküldve: Wed Sep 16, 2015 5:56 pm
Szerző: Steev.
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
Ezért nem vagy ducatis, csak egy ember aki éppen ducatit vett :D
Amit leírtál az szóról szóra igaz, de azért annyiban mellé kell, hogy álljak a ducati kereskedőknek (úristen mit csinálok) hogy míg a BMW komoly pénzt és energiát öl a kereskedői és szervizhálózatba addig a ducatinál ezt minden kereskedőnek vagy szervizesnek saját erőből kell megoldania. Azért lássuk be ez nagy handicap.
Mellesleg én a Wallisnál vettem 2 kocsit és 2 motort de a nine-t 1 éve nem sikerült megkapnom egy próbakörre, viszont a diboscoban 1 telefonomra 3 motorral tudtam menni egy nap alatt ;)
Ha a "dukatizás" arról szól amit eddig megtapasztalatam ( meg amit leírtál), akkor nem is biztos hogy "dukatis" akarok lenni és pláne jól döntöttem.

Már senki meg ne haragudjon, de engem, mint felhasználót ( aki pénzt áldozok a költséges hobbimra) miért kell, hogy érdekeljen az, hogy a gyártó mennyi pénzt öl a kereskedői hálózatába. Ez a gyártó problémája nem az enyém ..... mellesleg - magánvélemény - elemi érdeke lenne a hálózat fejlesztése, mert amíg ezt meg nem teszi nem is lesz versenyképes, meg ez nem is értékmérő, ettől még lehetne jobban csinálni, ez másról szól.

Szerintem meg pont azért kellene - mert a gyár nem áldoz erre - ducatis hálózati fejjel gondolkodva még jobban megbecsülni minden ducatist, mert nem akkora mint mondjuk egy BMW dealer és mindjárt nem lenne handicap. Ezzel szemben nekem pont az a tapasztalatom, hogy nem ezt teszik..... valami egészen mást, vagy talán nekem kellen megtisztelve éreznem magam, hogy áldozok a Ducati oltárán? Nekem ez kicsit vicces és nem elfogadható.....

A tesztmotor kérdéshez nem tudok hozzászólni, biztos veled úgy történt , viszont én amíg ott ügyintéztem az alatt a kb egy óra alatt ha jól emlékszem négy tesztmotort adtak ki, köztük a nine -t is.

Viszont ezt az irányt a kommentekben nem szeretném folytatni, nem azért írtam le ezeket, hogy tiporjam a Ducati hálózatot, ez csak magánvélemény, nem kell általánosítani, lehet, hogy csak az én elvárásaim mások és az egész csak szerencsétlen egybeesés.






 

Elküldve: Wed Sep 16, 2015 1:57 pm
Szerző: NagyGábor
BMW S 1000 XR
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
meg tudlak érteni.. Én mondjuk eleve használtban gondolkodtam, de nyilván új vásárlásnál más a procedúra.. A sor 4 azért más lesz, de az se rossz! Azt vedd amihez kedvev van.. :D

 

Elküldve: Wed Sep 16, 2015 1:01 pm
Szerző: dino74
BMW S 1000 XR
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
Ezért nem vagy ducatis, csak egy ember aki éppen ducatit vett :D
Amit leírtál az szóról szóra igaz, de azért annyiban mellé kell, hogy álljak a ducati kereskedőknek (úristen mit csinálok) hogy míg a BMW komoly pénzt és energiát öl a kereskedői és szervizhálózatba addig a ducatinál ezt minden kereskedőnek vagy szervizesnek saját erőből kell megoldania. Azért lássuk be ez nagy handicap.
Mellesleg én a Wallisnál vettem 2 kocsit és 2 motort de a nine-t 1 éve nem sikerült megkapnom egy próbakörre, viszont a diboscoban 1 telefonomra 3 motorral tudtam menni egy nap alatt ;)

 

Elküldve: Wed Sep 16, 2015 11:18 am
Szerző: SKrisz
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
sajna kritikán aluli itthon a kereskedői/szervíz háttér, ez tény.

viszont azt biztosra mondom, ha besétálsz / odatelefonálsz a boglári szalonba, hogy elhoznál egy vadiúj S-es multit (ami speciel raktáron van nekik), akkor tutira veszem, hogy azonnal mondanak árat a motorra és a beszámításra is. mert ha más nem is megy itthon jól, a pénz még mindig beszél.
Ezt csak alátámasztani tudom. Az én esetemben minden tétel (ajánlat, beszámítás, forgalomba helyezés, stb... stb... ) első telefon alkalmával egyeztetve lett, az első személyes találkozónál (amikor már nem nézelődni, hanem konkrét vásárlási szándékkal érkeztem), a vételár még finomításra került és az üzlet megköttetett... Érdemes próbát tenni, lehet pozitív csalódás lesz a vége :-)

 

Elküldve: Wed Sep 16, 2015 11:00 am
Szerző: ricsi
BMW S 1000 XR
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
sajna kritikán aluli itthon a kereskedői/szervíz háttér, ez tény.

viszont azt biztosra mondom, ha besétálsz / odatelefonálsz a boglári szalonba, hogy elhoznál egy vadiúj S-es multit (ami speciel raktáron van nekik), akkor tutira veszem, hogy azonnal mondanak árat a motorra és a beszámításra is. mert ha más nem is megy itthon jól, a pénz még mindig beszél.

 

Elküldve: Wed Sep 16, 2015 10:45 am
Szerző: Steev.
Mi lesz helyette???
BMW S 1000 XR
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......


 

Elküldve: Wed Sep 16, 2015 10:35 am
Szerző: Steev.
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.
Nem vált be? Vagy mi történt?
De nagyon bevált, imádom most is. A gond azzal van, hogy ez a motor már nem az én életkoromhoz való, bármennyire is szeretném ezt hinni.

 

Elküldve: Wed Sep 16, 2015 10:05 am
Szerző: NagyGábor
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.
Mi lesz helyette???
BMW S 1000 XR
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..

 

Elküldve: Wed Sep 16, 2015 8:14 am
Szerző: Warpig
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.
Nem vált be? Vagy mi történt?

 

Elküldve: Wed Sep 16, 2015 7:13 am
Szerző: Steev.
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.
Mi lesz helyette???
BMW S 1000 XR

 

Elküldve: Tue Sep 15, 2015 10:14 pm
Szerző: wolvesmonster93
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.
Mi lesz helyette???

 

Elküldve: Tue Sep 15, 2015 10:00 pm
Szerző: Steev.
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.

 

Elküldve: Tue Sep 08, 2015 6:43 pm
Szerző: ricsi
Hello!

Kis update, ha esetleg van még rajtam kívül olyan örült aki eddig gyári kipuval mászkált. Megkapta a kicsi a full Zard rendszert, és elmondhatatlan a különbség, mintha egy új motor lenne :)
gratula! ha minden igaz, ez a rendszer az enyém volt, használd egészséggel :)

Bécsbe került a rendszered?
tőlem xbike szabihoz, szerintem tőle Péterhez

 

Elküldve: Tue Sep 08, 2015 6:35 pm
Szerző: Dani
Hello!

Kis update, ha esetleg van még rajtam kívül olyan örült aki eddig gyári kipuval mászkált. Megkapta a kicsi a full Zard rendszert, és elmondhatatlan a különbség, mintha egy új motor lenne :)
gratula! ha minden igaz, ez a rendszer az enyém volt, használd egészséggel :)

Bécsbe került a rendszered?

 

Elküldve: Tue Sep 08, 2015 5:44 pm
Szerző: ricsi
Hello!

Kis update, ha esetleg van még rajtam kívül olyan örült aki eddig gyári kipuval mászkált. Megkapta a kicsi a full Zard rendszert, és elmondhatatlan a különbség, mintha egy új motor lenne :)
gratula! ha minden igaz, ez a rendszer az enyém volt, használd egészséggel :)

 

Elküldve: Tue Sep 08, 2015 5:11 pm
Szerző: ppty
Hello!

Kis update, ha esetleg van még rajtam kívül olyan örült aki eddig gyári kipuval mászkált. Megkapta a kicsi a full Zard rendszert, és elmondhatatlan a különbség, mintha egy új motor lenne :)

 

Elküldve: Thu Aug 13, 2015 9:21 pm
Szerző: 76
Látom maradt a Hyper,nem váltottál! ;)

Váltani tudni kell! Ebbe legalább ismerem a fokozatokat, mind a 3-at!
legalább prímszám! :)
Kicsit megforgatod és ha szerencséd lesz jövőre akár megduplázod!

 

Elküldve: Thu Aug 13, 2015 12:06 pm
Szerző: kmpeter
Látom maradt a Hyper,nem váltottál! ;)

Váltani tudni kell! Ebbe legalább ismerem a fokozatokat, mind a 3-at!