Avatar
 stafford
#7567
Staff, nem akarsz valamit ide beirni? Vagy elhibaztam a sherlocki tevekenyseget? :-)
Most csak ennyit :)

gratula!!! A bukó nem érdekel?? :)
Koszi! Xlite-al elkaristolok egy darabig meg :)
Avatar
 mts
#7566
Staff, nem akarsz valamit ide beirni? Vagy elhibaztam a sherlocki tevekenyseget? :-)
Most csak ennyit :)

Baleset menteset!
Avatar
 ppty
#7560
Sziasztok!

Van valaki itt aki kis hyperbe rakott be előre 14-es fogaskereket?
Illetve még az érdekelne, hogyha tavasszal berakom a nyitott légszűrőt a nyitott rendszer mellé, szerintetek érdemes-e ráiratni a computert, lényeges változás várható?
Csatolmányok:
12443427_10153988993063416_633057087_o.jpg
12443427_10153988993063416_633057087_o.jpg (1.02 MiB) Megtekintve 1873 alkalommal
Avatar
 Kisfeher
#7559
Gyakorlatban mellé megy a füst, igy lett szimerrikus hátúlró!
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (1.16 MiB) Megtekintve 1873 alkalommal
Avatar
 Kisfeher
#7552
add el és vegyél olyat ami tetszik, ne farigcsálj :D
sztem erre a farokidomra gondolt, ezt lehtett gyárilag venni, hypermotard kupában tolták ilyennek
szerintem meg csak arra amit gyárilag adtak az egyoldali termihez
ez a megoldás érdekelne!
Avatar
 Kisfeher
#7551
Valami ilyesmire gondoltam csak a kis szárnynak a lámpával maradnia kell. De lehet dino mond igazat. Csak hát unatkozik az ember télen ez meg itt a garázsban, na már csak az árusitó hely cime hibádzik!
Avatar
 dino74
#7550
Srácok egy kis segitség kellene!
A Hypert átakarom faragni egy rövid kipufogósra és olyan farok idomot keresek ami az egydobosokhoz valo! Valami linket, ahonnan be tudnám szerezni! Köszönöm!
add el és vegyél olyat ami tetszik, ne farigcsálj :D
sztem erre a farokidomra gondolt, ezt lehtett gyárilag venni, hypermotard kupában tolták ilyennek
szerintem meg csak arra amit gyárilag adtak az egyoldali termihez
Avatar
 ricsi
#7549
Srácok egy kis segitség kellene!
A Hypert átakarom faragni egy rövid kipufogósra és olyan farok idomot keresek ami az egydobosokhoz valo! Valami linket, ahonnan be tudnám szerezni! Köszönöm!
add el és vegyél olyat ami tetszik, ne farigcsálj :D
sztem erre a farokidomra gondolt, ezt lehtett gyárilag venni, hypermotard kupában tolták ilyennek
Csatolmányok:
2008_ducati_hypermotard_1100s_1480055421803473552.jpg
2008_ducati_hypermotard_1100s_1480055421803473552.jpg (156.63 KiB) Megtekintve 1873 alkalommal
Avatar
 dino74
#7548
Srácok egy kis segitség kellene!
A Hypert átakarom faragni egy rövid kipufogósra és olyan farok idomot keresek ami az egydobosokhoz valo! Valami linket, ahonnan be tudnám szerezni! Köszönöm!
add el és vegyél olyat ami tetszik, ne farigcsálj :D
Avatar
 Kisfeher
#7547
Srácok egy kis segitség kellene!
A Hypert átakarom faragni egy rövid kipufogósra és olyan farok idomot keresek ami az egydobosokhoz valo! Valami linket, ahonnan be tudnám szerezni! Köszönöm!
Avatar
 76
#7546

Jól nyomják:)
jó kis video!
Örömmel tolt el,hogy latni van meg cél!
Vannak nálunk is hülyébbek! :)
hát azért amikor még megvolt neked is az sf mentünk így pl donovalyban ;)
így nem,rajtunk nem volt ruha! :D
Avatar
 dino74
#7545

Jól nyomják:)
jó kis video!
Örömmel tolt el,hogy latni van meg cél!
Vannak nálunk is hülyébbek! :)
hát azért amikor még megvolt neked is az sf mentünk így pl donovalyban ;)
Avatar
 76
#7544

Jól nyomják:)
jó kis video!
Örömmel tolt el,hogy latni van meg cél!
Vannak nálunk is hülyébbek! :)
Avatar
 dino74
#7539
nekem 2 ajánlották fel a Wallisnál,hogy ott a rendszámos Nine T menjek vele,csak nem volt rá pénzem így feleslegesnek tartottam. Majd közöltek van 1 db új aminek a listaaraból kapok 5-6%-ot és ha várok aug végéig akkor a teszt motort megkapom 12% olcsóbban 1-2000km lesz benne kb. És ha szeretnék hozzá bármilyen kiegészítők akkor a listaárból persze lejön kb 15%. A kieg listaár ebay áraknak felelt meg!És ezt úgy,hogy közöltem előre max talán nyár végére érdekelhet valami! De ha az öreg eladóhoz mész akkor ezeket nem kapod meg! :)
Mondjuk én már voltam Pápa! :)

Győrautoplaza érzésem volt!
nekem is ők ajánlották fel hogy vigyem el a motort csak amikor el akartam vinni sosem lehetett
de Te mit is keresnél egy Nine T-n?
Logikai bukfenc! :)
Mit hát a ducati érzést! Egyébként meg te önjelölt pápa voltál, az meg nem ér!
Avatar
 76
#7538
Ezért nem vagy ducatis, csak egy ember aki éppen ducatit vett :D
Amit leírtál az szóról szóra igaz, de azért annyiban mellé kell, hogy álljak a ducati kereskedőknek (úristen mit csinálok) hogy míg a BMW komoly pénzt és energiát öl a kereskedői és szervizhálózatba addig a ducatinál ezt minden kereskedőnek vagy szervizesnek saját erőből kell megoldania. Azért lássuk be ez nagy handicap.
Mellesleg én a Wallisnál vettem 2 kocsit és 2 motort de a nine-t 1 éve nem sikerült megkapnom egy próbakörre, viszont a diboscoban 1 telefonomra 3 motorral tudtam menni egy nap alatt ;)
nekem 2 ajánlották fel a Wallisnál,hogy ott a rendszámos Nine T menjek vele,csak nem volt rá pénzem így feleslegesnek tartottam. Majd közöltek van 1 db új aminek a listaaraból kapok 5-6%-ot és ha várok aug végéig akkor a teszt motort megkapom 12% olcsóbban 1-2000km lesz benne kb. És ha szeretnék hozzá bármilyen kiegészítők akkor a listaárból persze lejön kb 15%. A kieg listaár ebay áraknak felelt meg!És ezt úgy,hogy közöltem előre max talán nyár végére érdekelhet valami! De ha az öreg eladóhoz mész akkor ezeket nem kapod meg! :)
Mondjuk én már voltam Pápa! :)

Győrautoplaza érzésem volt!
nekem is ők ajánlották fel hogy vigyem el a motort csak amikor el akartam vinni sosem lehetett
de Te mit is keresnél egy Nine T-n?
Logikai bukfenc! :)
Avatar
 dino74
#7537
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
Ezért nem vagy ducatis, csak egy ember aki éppen ducatit vett :D
Amit leírtál az szóról szóra igaz, de azért annyiban mellé kell, hogy álljak a ducati kereskedőknek (úristen mit csinálok) hogy míg a BMW komoly pénzt és energiát öl a kereskedői és szervizhálózatba addig a ducatinál ezt minden kereskedőnek vagy szervizesnek saját erőből kell megoldania. Azért lássuk be ez nagy handicap.
Mellesleg én a Wallisnál vettem 2 kocsit és 2 motort de a nine-t 1 éve nem sikerült megkapnom egy próbakörre, viszont a diboscoban 1 telefonomra 3 motorral tudtam menni egy nap alatt ;)
nekem 2 ajánlották fel a Wallisnál,hogy ott a rendszámos Nine T menjek vele,csak nem volt rá pénzem így feleslegesnek tartottam. Majd közöltek van 1 db új aminek a listaaraból kapok 5-6%-ot és ha várok aug végéig akkor a teszt motort megkapom 12% olcsóbban 1-2000km lesz benne kb. És ha szeretnék hozzá bármilyen kiegészítők akkor a listaárból persze lejön kb 15%. A kieg listaár ebay áraknak felelt meg!És ezt úgy,hogy közöltem előre max talán nyár végére érdekelhet valami! De ha az öreg eladóhoz mész akkor ezeket nem kapod meg! :)
Mondjuk én már voltam Pápa! :)

Győrautoplaza érzésem volt!
nekem is ők ajánlották fel hogy vigyem el a motort csak amikor el akartam vinni sosem lehetett
Avatar
 76
#7536
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
Ezért nem vagy ducatis, csak egy ember aki éppen ducatit vett :D
Amit leírtál az szóról szóra igaz, de azért annyiban mellé kell, hogy álljak a ducati kereskedőknek (úristen mit csinálok) hogy míg a BMW komoly pénzt és energiát öl a kereskedői és szervizhálózatba addig a ducatinál ezt minden kereskedőnek vagy szervizesnek saját erőből kell megoldania. Azért lássuk be ez nagy handicap.
Mellesleg én a Wallisnál vettem 2 kocsit és 2 motort de a nine-t 1 éve nem sikerült megkapnom egy próbakörre, viszont a diboscoban 1 telefonomra 3 motorral tudtam menni egy nap alatt ;)
nekem 2 ajánlották fel a Wallisnál,hogy ott a rendszámos Nine T menjek vele,csak nem volt rá pénzem így feleslegesnek tartottam. Majd közöltek van 1 db új aminek a listaaraból kapok 5-6%-ot és ha várok aug végéig akkor a teszt motort megkapom 12% olcsóbban 1-2000km lesz benne kb. És ha szeretnék hozzá bármilyen kiegészítők akkor a listaárból persze lejön kb 15%. A kieg listaár ebay áraknak felelt meg!És ezt úgy,hogy közöltem előre max talán nyár végére érdekelhet valami! De ha az öreg eladóhoz mész akkor ezeket nem kapod meg! :)
Mondjuk én már voltam Pápa! :)

Győrautoplaza érzésem volt!
Avatar
 Steev.
#7535
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
Ezért nem vagy ducatis, csak egy ember aki éppen ducatit vett :D
Amit leírtál az szóról szóra igaz, de azért annyiban mellé kell, hogy álljak a ducati kereskedőknek (úristen mit csinálok) hogy míg a BMW komoly pénzt és energiát öl a kereskedői és szervizhálózatba addig a ducatinál ezt minden kereskedőnek vagy szervizesnek saját erőből kell megoldania. Azért lássuk be ez nagy handicap.
Mellesleg én a Wallisnál vettem 2 kocsit és 2 motort de a nine-t 1 éve nem sikerült megkapnom egy próbakörre, viszont a diboscoban 1 telefonomra 3 motorral tudtam menni egy nap alatt ;)
Ha a "dukatizás" arról szól amit eddig megtapasztalatam ( meg amit leírtál), akkor nem is biztos hogy "dukatis" akarok lenni és pláne jól döntöttem.

Már senki meg ne haragudjon, de engem, mint felhasználót ( aki pénzt áldozok a költséges hobbimra) miért kell, hogy érdekeljen az, hogy a gyártó mennyi pénzt öl a kereskedői hálózatába. Ez a gyártó problémája nem az enyém ..... mellesleg - magánvélemény - elemi érdeke lenne a hálózat fejlesztése, mert amíg ezt meg nem teszi nem is lesz versenyképes, meg ez nem is értékmérő, ettől még lehetne jobban csinálni, ez másról szól.

Szerintem meg pont azért kellene - mert a gyár nem áldoz erre - ducatis hálózati fejjel gondolkodva még jobban megbecsülni minden ducatist, mert nem akkora mint mondjuk egy BMW dealer és mindjárt nem lenne handicap. Ezzel szemben nekem pont az a tapasztalatom, hogy nem ezt teszik..... valami egészen mást, vagy talán nekem kellen megtisztelve éreznem magam, hogy áldozok a Ducati oltárán? Nekem ez kicsit vicces és nem elfogadható.....

A tesztmotor kérdéshez nem tudok hozzászólni, biztos veled úgy történt , viszont én amíg ott ügyintéztem az alatt a kb egy óra alatt ha jól emlékszem négy tesztmotort adtak ki, köztük a nine -t is.

Viszont ezt az irányt a kommentekben nem szeretném folytatni, nem azért írtam le ezeket, hogy tiporjam a Ducati hálózatot, ez csak magánvélemény, nem kell általánosítani, lehet, hogy csak az én elvárásaim mások és az egész csak szerencsétlen egybeesés.





#7534
BMW S 1000 XR
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
meg tudlak érteni.. Én mondjuk eleve használtban gondolkodtam, de nyilván új vásárlásnál más a procedúra.. A sor 4 azért más lesz, de az se rossz! Azt vedd amihez kedvev van.. :D
Avatar
 dino74
#7533
BMW S 1000 XR
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
Ezért nem vagy ducatis, csak egy ember aki éppen ducatit vett :D
Amit leírtál az szóról szóra igaz, de azért annyiban mellé kell, hogy álljak a ducati kereskedőknek (úristen mit csinálok) hogy míg a BMW komoly pénzt és energiát öl a kereskedői és szervizhálózatba addig a ducatinál ezt minden kereskedőnek vagy szervizesnek saját erőből kell megoldania. Azért lássuk be ez nagy handicap.
Mellesleg én a Wallisnál vettem 2 kocsit és 2 motort de a nine-t 1 éve nem sikerült megkapnom egy próbakörre, viszont a diboscoban 1 telefonomra 3 motorral tudtam menni egy nap alatt ;)
Avatar
 SKrisz
#7532
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
sajna kritikán aluli itthon a kereskedői/szervíz háttér, ez tény.

viszont azt biztosra mondom, ha besétálsz / odatelefonálsz a boglári szalonba, hogy elhoznál egy vadiúj S-es multit (ami speciel raktáron van nekik), akkor tutira veszem, hogy azonnal mondanak árat a motorra és a beszámításra is. mert ha más nem is megy itthon jól, a pénz még mindig beszél.
Ezt csak alátámasztani tudom. Az én esetemben minden tétel (ajánlat, beszámítás, forgalomba helyezés, stb... stb... ) első telefon alkalmával egyeztetve lett, az első személyes találkozónál (amikor már nem nézelődni, hanem konkrét vásárlási szándékkal érkeztem), a vételár még finomításra került és az üzlet megköttetett... Érdemes próbát tenni, lehet pozitív csalódás lesz a vége :-)
Avatar
 ricsi
#7531
BMW S 1000 XR
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......
sajna kritikán aluli itthon a kereskedői/szervíz háttér, ez tény.

viszont azt biztosra mondom, ha besétálsz / odatelefonálsz a boglári szalonba, hogy elhoznál egy vadiúj S-es multit (ami speciel raktáron van nekik), akkor tutira veszem, hogy azonnal mondanak árat a motorra és a beszámításra is. mert ha más nem is megy itthon jól, a pénz még mindig beszél.
Avatar
 Steev.
#7530
Mi lesz helyette???
BMW S 1000 XR
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Igen nekem is jobban tetszik sokkal ..... viszont ( senkit meg nem bántva, csak az vegye magára aki akarja) elegem lett ebből a Ducati misztériumból.

Már bocsánat, de megszokott a Ducatis berkeken belül az, hogy én érezzem magam megtisztelve ha mondjuk elviszem szervízbe a motorom és rá akarok költeni egy táska pénzt. Legyek kitartó és telefonálgassak addig amig valaki méltóztatik velem foglalkozni .... na ez nekem nem megy. Szerettem volna én ajánlatot kérni az új Multira, de addig el sem jutottam ..... biztos nem voltam elég kitartó :-)

Ezzel ellentétben besétáltam a sznob BMW kereskedésbe, elmondtam illedelmesen azt, hogy mi érdekel, korrektül kiszolgáltak ( nem kellett a hátsóm kinyalni) adtak egy jó árat, volt készleten több színben és felszereletségben a típus amit szerettem volna ( pedig a rendelhető legmagasabb felszerletésget kerestem) és hát így BMW lesz .... Legalább is nagyon úgy néz ki.

Hát ennyi......

Avatar
 Steev.
#7529
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.
Nem vált be? Vagy mi történt?
De nagyon bevált, imádom most is. A gond azzal van, hogy ez a motor már nem az én életkoromhoz való, bármennyire is szeretném ezt hinni.
#7528
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.
Mi lesz helyette???
BMW S 1000 XR
akkor már miért nem inkább multi 1200? Én tuti arra mennék rá ha már ennyit rászánsz..
Avatar
 Warpig
#7527
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.
Nem vált be? Vagy mi történt?
Avatar
 Steev.
#7526
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.
Mi lesz helyette???
BMW S 1000 XR
#7525
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.
Mi lesz helyette???
Avatar
 Steev.
#7524
Mielőtt a márkakereskedés beszámolja esetleg megkérdem hátha érdekel valakit innen a fórumról a motorom:

A Hyper 2008-as magyarországi üzembehelyezésű 1100S verzió, sérülésmentes, 16.000 km futott megkímélt darab. Több extra került a gyári állapothoz képest felszerelésre, ezek a képen láthatóak, de párat felsorolok:

- racing evo elketronika
- termignoni kipufogó rendszer
- Bódis titán leömlők
- racing lendkerék
- öhlins kormány lengéscsillapító
- rizoma komplett lábtartók (első és hátsó)
- rizoma fék és váltó
- rizoma grippek
- rizoma fék és kuplung tartályok ( mind a három)
- rizoma nyitott karbon kuplung fedél
- rizoma kábel védő
- az összes gyári műanyag elem Ducati Performance karbon elemre cserélve ( láncvédők, gyújtás ház stb.)
- Ducati performance verseny ülés
- Ducati performance fék és kuplung karok
- Ducati performance kézvédők
- Ducati performance indexes tükrök
- Ducati performance szélterelő plexi
- Ducati performance kuplung nyomólap
- Ducati performance túra táska + platni
- Ducati performance tengelyvédők
- titán lánckerekek

Természetesen minden gyári tartozék megvan a kódkártyával együtt, ezek járnak a motorhoz.

A márkakereskedés 2.000.000,-Ft-ot ajánlott érte, ennyiért ha kell valakinek vihető, ha nem leadom a kereskedésben. Érdeklődni a harminc 95 ötvenkettő 052-es telefonszámon lehet. Az ajánlat kb 10 napig él, az ár fix, motort és más egyéb dolgot az árba nem számolok be, kizárólag kp.
Csatolmányok:
img_1409.jpg
img_1409.jpg (1.08 MiB) Megtekintve 1873 alkalommal
Avatar
 ricsi
#7523
Hello!

Kis update, ha esetleg van még rajtam kívül olyan örült aki eddig gyári kipuval mászkált. Megkapta a kicsi a full Zard rendszert, és elmondhatatlan a különbség, mintha egy új motor lenne :)
gratula! ha minden igaz, ez a rendszer az enyém volt, használd egészséggel :)

Bécsbe került a rendszered?
tőlem xbike szabihoz, szerintem tőle Péterhez
Avatar
 Dani
#7522
Hello!

Kis update, ha esetleg van még rajtam kívül olyan örült aki eddig gyári kipuval mászkált. Megkapta a kicsi a full Zard rendszert, és elmondhatatlan a különbség, mintha egy új motor lenne :)
gratula! ha minden igaz, ez a rendszer az enyém volt, használd egészséggel :)

Bécsbe került a rendszered?
Avatar
 ricsi
#7521
Hello!

Kis update, ha esetleg van még rajtam kívül olyan örült aki eddig gyári kipuval mászkált. Megkapta a kicsi a full Zard rendszert, és elmondhatatlan a különbség, mintha egy új motor lenne :)
gratula! ha minden igaz, ez a rendszer az enyém volt, használd egészséggel :)
Avatar
 ppty
#7520
Hello!

Kis update, ha esetleg van még rajtam kívül olyan örült aki eddig gyári kipuval mászkált. Megkapta a kicsi a full Zard rendszert, és elmondhatatlan a különbség, mintha egy új motor lenne :)
Csatolmányok:
img_7423-k.jpg
img_7423-k.jpg (851.13 KiB) Megtekintve 1873 alkalommal
Avatar
 76
#7519
Látom maradt a Hyper,nem váltottál! ;)

Váltani tudni kell! Ebbe legalább ismerem a fokozatokat, mind a 3-at!
legalább prímszám! :)
Kicsit megforgatod és ha szerencséd lesz jövőre akár megduplázod!

Oké, ez idáig világos. D[…]

Nagy Monster topic

Sziasztok, ha esetleg valakit érdekelne: […]

0 km rendszámtartó indexel, tukr&oum[…]