- 7 years ago
#7617
Sziasztok!
Kellene egy pontos infó arról, hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba. (1100 Hyper)
Köszi a segítséget! Találkozunk végre idén??? Szia!
Végre igen!:-)
- 7 years ago
#7616
Sziasztok!
Kellene egy pontos infó arról, hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba. (1100 Hyper)
Köszi a segítséget! Találkozunk végre idén???
- 7 years ago
#7615
Sziasztok!
Kellene egy pontos infó arról, hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba. (1100 Hyper)
Köszi a segítséget!
Kellene egy pontos infó arról, hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba. (1100 Hyper)
Köszi a segítséget!
- 7 years ago
#7614
Hyperre keresek tanktáskát, tetszik a könnyen leszedhető mágneses, állítólag lehet a műanyag burkolat alá acél lapot ragasztani, van erről valakinek tapasztalata?
- 7 years ago
#7613
én az 1100et sok évig hasznéltam és imádtam, az újjal egy pár napot csapattam, de az eszemre hallgatva csak újat vennék már viszont, szerintem a régi hyper sokkal szebb az ülés alá húzott kipufogóival.
Imádtam a 916 nál is, a cagiva miton is mindig azt nézegettük, hogy lehetne átalakítani és kis 916 ost csinálni belőle
- 7 years ago
#7612
én az 1100et sok évig hasznéltam és imádtam, az újjal egy pár napot csapattam, de az eszemre hallgatva csak újat vennék már
- 7 years ago
#7611
nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők
Koszonom igy mar letisztult a kep , en azt hittem csak a blokkban volt valtozas
Az előttem szólókkal nagyban egyetértek. Hyper 1100
Nekem is hosszabb távokon fárad a combom, mert tartani kell. Ezen segíthet a táskarendszer előre, ez tereli a szelet.
De úgy érzem, számomra a kompromisszumok vállalhatóak.
Mentem 2 nap alatt Bologna-Ljubljana (kb.400km), Ljubljana-Kunmadaras (kb.650km) távot, még élveztem is, újra megtenném.
Volt Bp-Linz (kb.450km) két személlyel, na ez már húzósabb volt.
Én maradi vagyok, a szárazkuplungot, és a kipu hangját nem cserélném be.
Nekem emelt kormányom van, és komfortülésem amin még tovább alakítattam, ezek segítségek. Hátul gyári konzol+táska, két személynél a helyezkedést kicsit korlátozza.
Szerintem az igények pontos meghatározása dönthet.
Részemről az 1100-as Hyper férfiasabb, a későbbiek felhasználhatósága tágabb.
Amennyiben az 1100 felé kacsingatnál, az én kis szemem fénye rövidesen a kínálat része lesz, ha szeretnéd szívesen megismertetlek vele. Én mentem egy seggen Budapest Bologna-t, hát azért azt megemlegettem, bár én nagyon magas is vagyok. Ettől függetlenül, ha tehetném a monster mellé simán vennék újra egy hypert. Nekem is 1100 volt...
- 7 years ago
#7610
Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad? nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők
Koszonom igy mar letisztult a kep , en azt hittem csak a blokkban volt valtozas
Az előttem szólókkal nagyban egyetértek. Hyper 1100
Nekem is hosszabb távokon fárad a combom, mert tartani kell. Ezen segíthet a táskarendszer előre, ez tereli a szelet.
De úgy érzem, számomra a kompromisszumok vállalhatóak.
Mentem 2 nap alatt Bologna-Ljubljana (kb.400km), Ljubljana-Kunmadaras (kb.650km) távot, még élveztem is, újra megtenném.
Volt Bp-Linz (kb.450km) két személlyel, na ez már húzósabb volt.
Én maradi vagyok, a szárazkuplungot, és a kipu hangját nem cserélném be.
Nekem emelt kormányom van, és komfortülésem amin még tovább alakítattam, ezek segítségek. Hátul gyári konzol+táska, két személynél a helyezkedést kicsit korlátozza.
Szerintem az igények pontos meghatározása dönthet.
Részemről az 1100-as Hyper férfiasabb, a későbbiek felhasználhatósága tágabb.
Amennyiben az 1100 felé kacsingatnál, az én kis szemem fénye rövidesen a kínálat része lesz, ha szeretnéd szívesen megismertetlek vele.
- 7 years ago
#7609
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor
1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni) a futóműve is alacsonyabb. Ha felmász a www.ducati.com oldalra ott compare bikes össze tudod hasonlítani direktbe
- 7 years ago
#7608
1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)
Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad? nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők
Koszonom igy mar letisztult a kep , en azt hittem csak a blokkban volt valtozas
- 7 years ago
#7607
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor
1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)
Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad? nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők
- 7 years ago
#7606
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor
1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)
Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad?
- 7 years ago
#7605
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor
1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)
- 7 years ago
#7604
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor
- 7 years ago
#7603
Csabának megkopott a fémye ki kell csalogatni!
Ciiiiiiiic már ott tartunk, hogy átjön és nem iszik az meg milyen vidám vasárnap?
- 7 years ago
#7602
Csabával kell,hogy kiálljon! Csabának megkopott a fémye ki kell csalogatni!
Ciiiiiiiic már ott tartunk, hogy átjön és nem iszik
- 7 years ago
#7601
majd meg kell nézzük tudsz e inni Csabával kell,hogy kiálljon! Csabának megkopott a fémye ki kell csalogatni!
Ciiiiiiiic
- 7 years ago
#7600
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok. majd meg kell nézzük tudsz e inni Csabával kell,hogy kiálljon! Csabának megkopott a fémye
- 7 years ago
#7599
Remélem lesz alkalom bizonyítani. dec17! Köszönöm a meghívást. Nem terveztünk Budapesti kirándulást, de még bármi lehet.
- 7 years ago
#7596
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok. majd meg kell nézzük tudsz e inni Csabával kell,hogy kiálljon!
- 7 years ago
#7595
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok. majd meg kell nézzük tudsz e inni
- 7 years ago
#7594
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok. Hello Guido. Üdv. Közöttünk.
- 7 years ago
#7593
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok. isten hozott!
- 7 years ago
#7592
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
- 7 years ago
#7591
Sziasztok!
Beléptem hozzátok a közösségbe,mert egy cimborám tanácsolta, hogy jó lesz!
Szeretnék vásárolni egy 1100S Hypermotardot és érdekelene, hogy mikre figyeljek vagy kérdezzek rá vásárláskor. Mik a ténylges negatívumok a típussal kapcsolatban. Azt tudom hogy nagyon kicsi a hatótáv (200km) és hogy sokat ülni sem túl kényelmes rajta.
Nem sokat tudok a mociról, nem meggyőződésből, mint inkább a 'feeling' miatt venném. Találtam most 2db-ot a FullGas-nál ami tetszik, nem tudom ezek kötül volt-e valamelyik valamelyikőtök tulajdonában.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... k-10244330
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-9235558
Előre is köszönöm szépen, ha tanácsaitokkal segítetek a minél jobb vásárlásban. ha a xeroxosról kell infó, csörög rám és szívesen segítek mindenben! (meg hyperben általában is)
- 7 years ago
#7590
Sziasztok!
Beléptem hozzátok a közösségbe,mert egy cimborám tanácsolta, hogy jó lesz!
Szeretnék vásárolni egy 1100S Hypermotardot és érdekelene, hogy mikre figyeljek vagy kérdezzek rá vásárláskor. Mik a ténylges negatívumok a típussal kapcsolatban. Azt tudom hogy nagyon kicsi a hatótáv (200km) és hogy sokat ülni sem túl kényelmes rajta.
Nem sokat tudok a mociról, nem meggyőződésből, mint inkább a 'feeling' miatt venném. Találtam most 2db-ot a FullGas-nál ami tetszik, nem tudom ezek kötül volt-e valamelyik valamelyikőtök tulajdonában.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... k-10244330
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-9235558
Előre is köszönöm szépen, ha tanácsaitokkal segítetek a minél jobb vásárlásban. Az Első linken szereplő, az Elnök Úré volt... Nekem is volt hyperem, imádtam, és csak anyagi okok miatt adtam el... Javaslom a típust nagyon...
- 7 years ago
#7589
Sziasztok!
Beléptem hozzátok a közösségbe,mert egy cimborám tanácsolta, hogy jó lesz!
Szeretnék vásárolni egy 1100S Hypermotardot és érdekelene, hogy mikre figyeljek vagy kérdezzek rá vásárláskor. Mik a ténylges negatívumok a típussal kapcsolatban. Azt tudom hogy nagyon kicsi a hatótáv (200km) és hogy sokat ülni sem túl kényelmes rajta.
Nem sokat tudok a mociról, nem meggyőződésből, mint inkább a 'feeling' miatt venném. Találtam most 2db-ot a FullGas-nál ami tetszik, nem tudom ezek kötül volt-e valamelyik valamelyikőtök tulajdonában.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... k-10244330
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-9235558
Előre is köszönöm szépen, ha tanácsaitokkal segítetek a minél jobb vásárlásban.
Beléptem hozzátok a közösségbe,mert egy cimborám tanácsolta, hogy jó lesz!
Szeretnék vásárolni egy 1100S Hypermotardot és érdekelene, hogy mikre figyeljek vagy kérdezzek rá vásárláskor. Mik a ténylges negatívumok a típussal kapcsolatban. Azt tudom hogy nagyon kicsi a hatótáv (200km) és hogy sokat ülni sem túl kényelmes rajta.
Nem sokat tudok a mociról, nem meggyőződésből, mint inkább a 'feeling' miatt venném. Találtam most 2db-ot a FullGas-nál ami tetszik, nem tudom ezek kötül volt-e valamelyik valamelyikőtök tulajdonában.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... k-10244330
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-9235558
Előre is köszönöm szépen, ha tanácsaitokkal segítetek a minél jobb vásárlásban.
- 8 years ago
#7588
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok! fogsz te még sírni az sf utan!
JA JA ......sajna...
- 8 years ago
#7587
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok! fogsz te még sírni az sf utan! Hát igen az magas mérce!
- 8 years ago
#7586
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok! fogsz te még sírni az sf utan!
- 8 years ago
#7585
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok! az sf- hz képst nyomatékszegêny és sokkal egyenletesebb, majdnem japós
- 8 years ago
#7584
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok!
- 8 years ago
#7583
821-est progetni kell hogy menjen, 7k alatt nem igazan fickandozik. tök más hangulatú hyperben a blokk, mint monsterben Jaja, Monsterben valahogy jobban eltalaltak. sztem jó menni vele, amit a váz meg a futómű tud annyit szolgál a motor is. Szrintem jó a "pakk" úgy ahogy van
- 8 years ago
#7582
Bakker úgy tudtam a hypered kicsi volt ! 821-est progetni kell hogy menjen, 7k alatt nem igazan fickandozik. tök más hangulatú hyperben a blokk, mint monsterben Jaja, Monsterben valahogy jobban eltalaltak.
- 8 years ago
#7581
Bakker úgy tudtam a hypered kicsi volt ! 821-est progetni kell hogy menjen, 7k alatt nem igazan fickandozik. tök más hangulatú hyperben a blokk, mint monsterben
- 8 years ago
#7580
Bakker úgy tudtam a hypered kicsi volt ! 821-est progetni kell hogy menjen, 7k alatt nem igazan fickandozik.
- 8 years ago
#7578
Ez jó mert te legalább tudod akor mi a külömbség a 796 és a 821 szóval milyen nek érzed nagy a diferencia! sajna 796-al sosem mentem, csak az 1100-hez tudom hasonlítani
- 8 years ago
#7577
Ez jó mert te legalább tudod akor mi a külömbség a 796 és a 821 szóval milyen nek érzed nagy a diferencia!
- 8 years ago
#7576
Valakinek tapasztalata hypermotard 821 tipussal? én pár napot motoroztam vele, nem tudom ez segít-eCsatolmányok:
0685_img_3876a.jpg (942.53 KiB) Megtekintve 14150 alkalommal
- 8 years ago
#7573
Staff, nem akarsz valamit ide beirni? Vagy elhibaztam a sherlocki tevekenyseget? Most csak ennyit
vp!
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]