Oldal: 1 / 6

Re: Nagy Hypermotard topic

Elküldve: Sun Mar 01, 2020 4:53 pm
Szerző: kovacsszandra
Sziasztok! :D

Hyper 2008 1100S-enhttps://hu.flatfy.com/ gondolkozom hogy vegyek. Régi nagy szerelmem ez a motor. Van esetleg valakinek itt konkrét tapasztalata? Ajánljátok? a specifikációk nagyon bejön és pénzt is kb ennyit tudok rászánni. Köszi :)

Re: Nagy Hypermotard topic

Elküldve: Wed Jan 08, 2020 1:50 pm
Szerző: Márk_90
Sziasztok! 1100-as Hypert keresek megvételre (első Ducatim lenne).
Ha valakinek van eladó (hahu-n és képes motoron hirdetetteken kívül), kérem jelezze :)

Esetleg erről a motorról van valakinek infója?
https://www.kepesmotor.hu/ducati-superm ... cati%20hyp

Segítséget/válaszokat előre is köszönöm!

Re: Nagy Hypermotard topic

Elküldve: Sun Apr 07, 2019 2:12 pm
Szerző: ricsi
Dani írta: 5 years ago Tud valaki abban segíteni, hogy a 821-esnek mi a szervizintervalluma?
Hány kilométernél mit kell csinálni?
15.000 km "kis" szerviz
30.000 km vagy 2 évente "desmo" szerviz (szíjak cseréje, szelephézag állítás)

Re: Nagy Hypermotard topic

Elküldve: Sun Apr 07, 2019 12:46 pm
Szerző: Dani
Tud valaki abban segíteni, hogy a 821-esnek mi a szervizintervalluma?
Hány kilométernél mit kell csinálni?

 

Elküldve: Mon Mar 18, 2019 6:34 pm
Szerző: Vendég
Köszönöm!

 

Elküldve: Sun Mar 17, 2019 1:29 pm
Szerző: ricsi
Sziasztok! Tudja valaki, hogy hogyan lehet a szervízjelet kitörőlni a 2006-2010ig gyártott 1100Hypermotardon?
csak gyári műszerrel

 

Elküldve: Fri Mar 15, 2019 8:03 am
Szerző: Vendég
Sziasztok! Tudja valaki, hogy hogyan lehet a szervízjelet kitörőlni a 2006-2010ig gyártott 1100Hypermotardon?

 

Elküldve: Mon Mar 04, 2019 12:34 pm
Szerző: gyurisattila
Sziasztok! 1100-as Hypermotard-ot keresek megvételre, ha valakinek van és eladná az ne tartsa magában! :)

 

Elküldve: Mon Feb 04, 2019 5:21 pm
Szerző: Ducatimi

 

Elküldve: Sat Nov 10, 2018 6:08 pm
Szerző: gyurisattila
értettem, köszönöm! :)

 

Elküldve: Fri Nov 09, 2018 8:46 pm
Szerző: kmpeter
Sziasztok! Azert irok Nektek mert szeretnek segitseget kerni. Szeretnek Ducatit vasarolni es gondoltam Ti biztos tudtok benne segiteni. Ez lenne az elso a markabol, tortenetesen egy Hypermotard 1100s. Az lenne a kerdesem, hogy vannak-e olyan dolgok amikre kulonosen figyeni kell vasarlaskor? Elore is koszi a valaszokat!

Szia,nagyon jó gép, én 30 ezret tettem bele, igazi "élménymotor"!!!
Ja,egyébként -pont-eladó:-)

 

Elküldve: Thu Nov 08, 2018 8:42 pm
Szerző: wolvesmonster93
Sziasztok! Azert irok Nektek mert szeretnek segitseget kerni. Szeretnek Ducatit vasarolni es gondoltam Ti biztos tudtok benne segiteni. Ez lenne az elso a markabol, tortenetesen egy Hypermotard 1100s. Az lenne a kerdesem, hogy vannak-e olyan dolgok amikre kulonosen figyeni kell vasarlaskor? Elore is koszi a valaszokat!
nekem volt hyperem, a blokk alján az olajszivárgás azonnali tömítéscserét igényel, a légszűrőházban lévő olajpára nem gáz pályahasználat során beveri az olajat oda. jó kis motor egyébként... :D

 

Elküldve: Thu Nov 08, 2018 10:26 am
Szerző: gyurisattila
Sziasztok! Azert irok Nektek mert szeretnek segitseget kerni. Szeretnek Ducatit vasarolni es gondoltam Ti biztos tudtok benne segiteni. Ez lenne az elso a markabol, tortenetesen egy Hypermotard 1100s. Az lenne a kerdesem, hogy vannak-e olyan dolgok amikre kulonosen figyeni kell vasarlaskor? Elore is koszi a valaszokat!

 

Elküldve: Mon Nov 05, 2018 5:35 pm
Szerző: Kajakman
:( ez gáz, most vagy direkt, vagy valaki elírta, vagy hülye hozzá nem tudom, de kéne nekik szólni, hogy nem kéne... Nehogy úgy járjon valaki, mint múltkor azzal a bizonyos "száraz kuplunggal"

 

Elküldve: Mon Nov 05, 2018 3:05 pm
Szerző: Dani

 

Elküldve: Mon Sep 10, 2018 10:11 pm
Szerző: dino74
Én is úgy tudtam hogy magasabb, ezért nem kerestem soha.
mondjuk a monsteren az újfajta láthatóan laposabb, viszont szélesebb a teteje, a régi zselés alacsonyabb volt és puhább is. Nehéz lesz szerezni, én most adtam el, hamarabb elvitték mint hogy felraktam volna. Ja és drágábban mint vetten :D
Akkor olcsóbb csináltatni egyet, mint ilyenre vadászni?
olcsóbb is meg gyorsabb is, de hogy szép is meg jó is lesz az kérdéses

 

Elküldve: Sun Sep 09, 2018 11:29 am
Szerző: Warpig
monsteren alacsonyabb
Én is úgy tudtam hogy magasabb, ezért nem kerestem soha.
mondjuk a monsteren az újfajta láthatóan laposabb, viszont szélesebb a teteje, a régi zselés alacsonyabb volt és puhább is. Nehéz lesz szerezni, én most adtam el, hamarabb elvitték mint hogy felraktam volna. Ja és drágábban mint vetten :D
Akkor olcsóbb csináltatni egyet, mint ilyenre vadászni?

 

Elküldve: Sun Sep 09, 2018 8:36 am
Szerző: dino74

 

Elküldve: Sun Sep 09, 2018 8:32 am
Szerző: dino74


nekem is volt az S2R-en és az 848Sf-en is :)

csak azért érdeklődtem, mert ahogy nézegettem, a komfort ülés 20mm-el alacsonyabb, mint a normál, és a korábbi motoroknál meg inkább magasított

de lényegében megerősítettétek azt, amire én is gondoltam, akkor télen beruházok egyre
monsteren alacsonyabb
Én is úgy tudtam hogy magasabb, ezért nem kerestem soha.
mondjuk a monsteren az újfajta láthatóan laposabb, viszont szélesebb a teteje, a régi zselés alacsonyabb volt és puhább is. Nehéz lesz szerezni, én most adtam el, hamarabb elvitték mint hogy felraktam volna. Ja és drágábban mint vetten :D

 

Elküldve: Sun Sep 09, 2018 8:04 am
Szerző: Trade7
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld


nekem is volt az S2R-en és az 848Sf-en is :)

csak azért érdeklődtem, mert ahogy nézegettem, a komfort ülés 20mm-el alacsonyabb, mint a normál, és a korábbi motoroknál meg inkább magasított

de lényegében megerősítettétek azt, amire én is gondoltam, akkor télen beruházok egyre
monsteren alacsonyabb
Én is úgy tudtam hogy magasabb, ezért nem kerestem soha.

 

Elküldve: Fri Sep 07, 2018 10:14 pm
Szerző: dino74
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld
Neked az oldaldekni nyomta össze prosztatádat!!! :D
miközben bevág az esőruci? :D

 

Elküldve: Fri Sep 07, 2018 10:12 pm
Szerző: dino74
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld


nekem is volt az S2R-en és az 848Sf-en is :)

csak azért érdeklődtem, mert ahogy nézegettem, a komfort ülés 20mm-el alacsonyabb, mint a normál, és a korábbi motoroknál meg inkább magasított

de lényegében megerősítettétek azt, amire én is gondoltam, akkor télen beruházok egyre
monsteren alacsonyabb

 

Elküldve: Fri Sep 07, 2018 11:04 am
Szerző: wolvesmonster93


821-re kellene valami, hosszabb távra
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld
Neked az oldaldekni nyomta össze prosztatádat!!! :D

 

Elküldve: Thu Sep 06, 2018 9:30 am
Szerző: Dani


821-re kellene valami, hosszabb távra
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld


nekem is volt az S2R-en és az 848Sf-en is :)

csak azért érdeklődtem, mert ahogy nézegettem, a komfort ülés 20mm-el alacsonyabb, mint a normál, és a korábbi motoroknál meg inkább magasított

de lényegében megerősítettétek azt, amire én is gondoltam, akkor télen beruházok egyre

 

Elküldve: Wed Sep 05, 2018 10:59 pm
Szerző: dino74
melyik modellre? 1100-on . nekem volt, ég és föld


821-re kellene valami, hosszabb távra
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld

 

Elküldve: Wed Sep 05, 2018 10:14 am
Szerző: ricsi
gyári komfortüléssel van valakinek tapasztalata?
melyik modellre? 1100-on . nekem volt, ég és föld


821-re kellene valami, hosszabb távra
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban

 

Elküldve: Wed Sep 05, 2018 7:48 am
Szerző: Dani
gyári komfortüléssel van valakinek tapasztalata?
melyik modellre? 1100-on . nekem volt, ég és föld


821-re kellene valami, hosszabb távra

 

Elküldve: Tue Sep 04, 2018 10:16 am
Szerző: ricsi
gyári komfortüléssel van valakinek tapasztalata?
melyik modellre? 1100-on . nekem volt, ég és föld

 

Elküldve: Thu Aug 30, 2018 8:29 pm
Szerző: Dani
gyári komfortüléssel van valakinek tapasztalata?

 

Elküldve: Mon Aug 20, 2018 11:32 am
Szerző: Dani

 

Elküldve: Sun Aug 05, 2018 6:01 pm
Szerző: LM
na most jön egy hülye kérdés

néha álló helyzetben a hyper béget
ilyen hülye hangot ad ki, csak úgy, mintha valami membrán, vagy szelep engedne
mint valami vérszegény tehén bőgés
nem tudom jobban körbe írni

eleinte azt hittem, hogy amikor hűl a motor, akkor csinálja csak, de néha hallom napközben is
A Monster is csinál ilyet, már én is hallottam többször is.

 

Elküldve: Fri Aug 03, 2018 6:42 pm
Szerző: Dani
na most jön egy hülye kérdés

néha álló helyzetben a hyper béget
ilyen hülye hangot ad ki, csak úgy, mintha valami membrán, vagy szelep engedne
mint valami vérszegény tehén bőgés
nem tudom jobban körbe írni

eleinte azt hittem, hogy amikor hűl a motor, akkor csinálja csak, de néha hallom napközben is


 

Elküldve: Thu Jul 26, 2018 11:43 am
Szerző: Dani
Ma Pestről haza felé megálltam Paksnál, kis pihi. Indítással indultak a gondok. Laci mondta, hogy indítómotor gondok alap a típusnál (HYP 821), de a kijelző is újra indult, és mintha hiba kódot is kiírt volna. Ezt megcsinálta 2x, és utána elindulta.
Haza felé, Pakstól 2x átment "biztonsági üzemmódba", motor lámpa felvillant, error felírat a műszerfalon. Mind a kétszer sikerült újra indítani gond nélkül.

Utána hazáig a maradék 40km-en semmi.

Járt már valaki így?

Holnap úgy is felhívom Lacit, csak kíváncsi vagyok, hogy tud e valaki valami hasonló problémáról.
A külföldi fórumokon több ilyesmit olvastam, de ezt több minden is okozhatja.

A motorba én eddig gond nélkül 1700+km-t tettem 2 hét alatt, viszont ma volt először meleg, és az első hibáig kb 300km+ mentem.
Szia Dani! Monster 821-nél fordult elő hasonló, 1-2 alkalommal menet közben leállt. Eladtam a motort és pár napra rá hívott aki megvette, hogy neki is leállt valamint össze-vissza mutat a kijelző, nem megy a motor, stb. Újraindítás után megszűnt a probléma aztán egyszer csak megint előjött neki. Baromira aggódtam, gyors megoldásként rendeltem neki egy új akkumulátort, kicserélte és utána írt, hogy úgy néz ki az akksi csere megoldotta a problémát. Az újabb Ducatiknak eléggé érzékeny az elektronikai rendszerük, valószínűleg cellazárlatos lehetett az akksi ami megbolondította az egészet. Nem mondom, hogy ez a 100% megoldás, de ez a legolcsóbb tétel, ezért én először az akksi cserével próbálkoznék (ha még nem cseréltél). A 821 Hypernek és a 821 monsternek gyakorlatilag ugyanaz az elektronikai csomagja, annyi különbséggel, hogy a 821/1200 monsternél a lengővillában van az akksi, azért az ott rázkódik rendesen a jó kis magyar utakon.


Az akkumulátorhoz annyit, hogy ha zárlatos pár cella, akkor indításnál a feszültség leesik jóval a 12V alá. Ezt egy olcsó mérőműszerrel is ki lehet mérni, de a HYP 821ben van feszültség kijelző, amin ezt lehet látni, azért nem is gyanakodtam az akksira, mert néztem indításnál, és járó motor mellett is.

 

Elküldve: Thu Jul 26, 2018 11:00 am
Szerző: Dani
Szia Dani! Monster 821-nél fordult elő hasonló, 1-2 alkalommal menet közben leállt. Eladtam a motort és pár napra rá hívott aki megvette, hogy neki is leállt valamint össze-vissza mutat a kijelző, nem megy a motor, stb. Újraindítás után megszűnt a probléma aztán egyszer csak megint előjött neki. Baromira aggódtam, gyors megoldásként rendeltem neki egy új akkumulátort, kicserélte és utána írt, hogy úgy néz ki az akksi csere megoldotta a problémát. Az újabb Ducatiknak eléggé érzékeny az elektronikai rendszerük, valószínűleg cellazárlatos lehetett az akksi ami megbolondította az egészet. Nem mondom, hogy ez a 100% megoldás, de ez a legolcsóbb tétel, ezért én először az akksi cserével próbálkoznék (ha még nem cseréltél). A 821 Hypernek és a 821 monsternek gyakorlatilag ugyanaz az elektronikai csomagja, annyi különbséggel, hogy a 821/1200 monsternél a lengővillában van az akksi, azért az ott rázkódik rendesen a jó kis magyar utakon.


fején találtad a szöget majdnem, az akkumulátor + saru volt laza, lötyögött, b@ssza meg, alig aludtam az éjjel

beszéltem Lacival, és ő mondta, hogy nézzem meg, és tényleg

mondta, hogy az akkumulátort le kellene kötegelni. hogy ne rázkódjon
... akkor ezek tényleg érzékenyek az elektronokra! :) Örülök, hogy gyorsan megoldódott!


hát még én
2 hete vettem, és nem úgy szeretném kezdeni, hogy már szerelőhöz járok

 

Elküldve: Thu Jul 26, 2018 10:56 am
Szerző: LM
Ma Pestről haza felé megálltam Paksnál, kis pihi. Indítással indultak a gondok. Laci mondta, hogy indítómotor gondok alap a típusnál (HYP 821), de a kijelző is újra indult, és mintha hiba kódot is kiírt volna. Ezt megcsinálta 2x, és utána elindulta.
Haza felé, Pakstól 2x átment "biztonsági üzemmódba", motor lámpa felvillant, error felírat a műszerfalon. Mind a kétszer sikerült újra indítani gond nélkül.

Utána hazáig a maradék 40km-en semmi.

Járt már valaki így?

Holnap úgy is felhívom Lacit, csak kíváncsi vagyok, hogy tud e valaki valami hasonló problémáról.
A külföldi fórumokon több ilyesmit olvastam, de ezt több minden is okozhatja.

A motorba én eddig gond nélkül 1700+km-t tettem 2 hét alatt, viszont ma volt először meleg, és az első hibáig kb 300km+ mentem.
Szia Dani! Monster 821-nél fordult elő hasonló, 1-2 alkalommal menet közben leállt. Eladtam a motort és pár napra rá hívott aki megvette, hogy neki is leállt valamint össze-vissza mutat a kijelző, nem megy a motor, stb. Újraindítás után megszűnt a probléma aztán egyszer csak megint előjött neki. Baromira aggódtam, gyors megoldásként rendeltem neki egy új akkumulátort, kicserélte és utána írt, hogy úgy néz ki az akksi csere megoldotta a problémát. Az újabb Ducatiknak eléggé érzékeny az elektronikai rendszerük, valószínűleg cellazárlatos lehetett az akksi ami megbolondította az egészet. Nem mondom, hogy ez a 100% megoldás, de ez a legolcsóbb tétel, ezért én először az akksi cserével próbálkoznék (ha még nem cseréltél). A 821 Hypernek és a 821 monsternek gyakorlatilag ugyanaz az elektronikai csomagja, annyi különbséggel, hogy a 821/1200 monsternél a lengővillában van az akksi, azért az ott rázkódik rendesen a jó kis magyar utakon.


fején találtad a szöget majdnem, az akkumulátor + saru volt laza, lötyögött, b@ssza meg, alig aludtam az éjjel

beszéltem Lacival, és ő mondta, hogy nézzem meg, és tényleg

mondta, hogy az akkumulátort le kellene kötegelni. hogy ne rázkódjon
... akkor ezek tényleg érzékenyek az elektronokra! :) Örülök, hogy gyorsan megoldódott!

 

Elküldve: Thu Jul 26, 2018 10:52 am
Szerző: Dani
Ma Pestről haza felé megálltam Paksnál, kis pihi. Indítással indultak a gondok. Laci mondta, hogy indítómotor gondok alap a típusnál (HYP 821), de a kijelző is újra indult, és mintha hiba kódot is kiírt volna. Ezt megcsinálta 2x, és utána elindulta.
Haza felé, Pakstól 2x átment "biztonsági üzemmódba", motor lámpa felvillant, error felírat a műszerfalon. Mind a kétszer sikerült újra indítani gond nélkül.

Utána hazáig a maradék 40km-en semmi.

Járt már valaki így?

Holnap úgy is felhívom Lacit, csak kíváncsi vagyok, hogy tud e valaki valami hasonló problémáról.
A külföldi fórumokon több ilyesmit olvastam, de ezt több minden is okozhatja.

A motorba én eddig gond nélkül 1700+km-t tettem 2 hét alatt, viszont ma volt először meleg, és az első hibáig kb 300km+ mentem.
Szia Dani! Monster 821-nél fordult elő hasonló, 1-2 alkalommal menet közben leállt. Eladtam a motort és pár napra rá hívott aki megvette, hogy neki is leállt valamint össze-vissza mutat a kijelző, nem megy a motor, stb. Újraindítás után megszűnt a probléma aztán egyszer csak megint előjött neki. Baromira aggódtam, gyors megoldásként rendeltem neki egy új akkumulátort, kicserélte és utána írt, hogy úgy néz ki az akksi csere megoldotta a problémát. Az újabb Ducatiknak eléggé érzékeny az elektronikai rendszerük, valószínűleg cellazárlatos lehetett az akksi ami megbolondította az egészet. Nem mondom, hogy ez a 100% megoldás, de ez a legolcsóbb tétel, ezért én először az akksi cserével próbálkoznék (ha még nem cseréltél). A 821 Hypernek és a 821 monsternek gyakorlatilag ugyanaz az elektronikai csomagja, annyi különbséggel, hogy a 821/1200 monsternél a lengővillában van az akksi, azért az ott rázkódik rendesen a jó kis magyar utakon.


fején találtad a szöget majdnem, az akkumulátor + saru volt laza, lötyögött, b@ssza meg, alig aludtam az éjjel

beszéltem Lacival, és ő mondta, hogy nézzem meg, és tényleg

mondta, hogy az akkumulátort le kellene kötegelni. hogy ne rázkódjon

 

Elküldve: Thu Jul 26, 2018 10:37 am
Szerző: LM
Ma Pestről haza felé megálltam Paksnál, kis pihi. Indítással indultak a gondok. Laci mondta, hogy indítómotor gondok alap a típusnál (HYP 821), de a kijelző is újra indult, és mintha hiba kódot is kiírt volna. Ezt megcsinálta 2x, és utána elindulta.
Haza felé, Pakstól 2x átment "biztonsági üzemmódba", motor lámpa felvillant, error felírat a műszerfalon. Mind a kétszer sikerült újra indítani gond nélkül.

Utána hazáig a maradék 40km-en semmi.

Járt már valaki így?

Holnap úgy is felhívom Lacit, csak kíváncsi vagyok, hogy tud e valaki valami hasonló problémáról.
A külföldi fórumokon több ilyesmit olvastam, de ezt több minden is okozhatja.

A motorba én eddig gond nélkül 1700+km-t tettem 2 hét alatt, viszont ma volt először meleg, és az első hibáig kb 300km+ mentem.
Szia Dani! Monster 821-nél fordult elő hasonló, 1-2 alkalommal menet közben leállt. Eladtam a motort és pár napra rá hívott aki megvette, hogy neki is leállt valamint össze-vissza mutat a kijelző, nem megy a motor, stb. Újraindítás után megszűnt a probléma aztán egyszer csak megint előjött neki. Baromira aggódtam, gyors megoldásként rendeltem neki egy új akkumulátort, kicserélte és utána írt, hogy úgy néz ki az akksi csere megoldotta a problémát. Az újabb Ducatiknak eléggé érzékeny az elektronikai rendszerük, valószínűleg cellazárlatos lehetett az akksi ami megbolondította az egészet. Nem mondom, hogy ez a 100% megoldás, de ez a legolcsóbb tétel, ezért én először az akksi cserével próbálkoznék (ha még nem cseréltél). A 821 Hypernek és a 821 monsternek gyakorlatilag ugyanaz az elektronikai csomagja, annyi különbséggel, hogy a 821/1200 monsternél a lengővillában van az akksi, azért az ott rázkódik rendesen a jó kis magyar utakon.

 

Elküldve: Thu Jul 26, 2018 10:16 am
Szerző: gonosz
Ma Pestről haza felé megálltam Paksnál, kis pihi. Indítással indultak a gondok. Laci mondta, hogy indítómotor gondok alap a típusnál (HYP 821), de a kijelző is újra indult, és mintha hiba kódot is kiírt volna. Ezt megcsinálta 2x, és utána elindulta.
Haza felé, Pakstól 2x átment "biztonsági üzemmódba", motor lámpa felvillant, error felírat a műszerfalon. Mind a kétszer sikerült újra indítani gond nélkül.

Utána hazáig a maradék 40km-en semmi.

Járt már valaki így?

Holnap úgy is felhívom Lacit, csak kíváncsi vagyok, hogy tud e valaki valami hasonló problémáról.
A külföldi fórumokon több ilyesmit olvastam, de ezt több minden is okozhatja.

A motorba én eddig gond nélkül 1700+km-t tettem 2 hét alatt, viszont ma volt először meleg, és az első hibáig kb 300km+ mentem.
nem konkrétan ez a videó, de láttam a youtube-on ilyet, majd nézz utána!

 

Elküldve: Wed Jul 25, 2018 8:43 pm
Szerző: Dani
Ma Pestről haza felé megálltam Paksnál, kis pihi. Indítással indultak a gondok. Laci mondta, hogy indítómotor gondok alap a típusnál (HYP 821), de a kijelző is újra indult, és mintha hiba kódot is kiírt volna. Ezt megcsinálta 2x, és utána elindulta.
Haza felé, Pakstól 2x átment "biztonsági üzemmódba", motor lámpa felvillant, error felírat a műszerfalon. Mind a kétszer sikerült újra indítani gond nélkül.

Utána hazáig a maradék 40km-en semmi.

Járt már valaki így?

Holnap úgy is felhívom Lacit, csak kíváncsi vagyok, hogy tud e valaki valami hasonló problémáról.
A külföldi fórumokon több ilyesmit olvastam, de ezt több minden is okozhatja.

A motorba én eddig gond nélkül 1700+km-t tettem 2 hét alatt, viszont ma volt először meleg, és az első hibáig kb 300km+ mentem.

 

Elküldve: Wed Jul 05, 2017 4:32 pm
Szerző: pacsy
Sziasztok!

Köszi a sok visszajelzést.
Én ezt találtam a vezérműszíj témakörben. Lásd lentebb.
Mint mondtam minden szükséges szerszámot legyártunk vagy beszerzünk.
Megvételkor átvizsgálták a vasat hivatalos szervizben. Ettől függetlenül el akartam menni egy másikba is de elhúzódott az első felfüggesztésem javítása és a rég lefoglalt időpontom elveszett. Ha várnék még akkor egész nyáron nem használnám a vasat. Az átvételkor feltűnt a fékfolyadék állapot de azt mondták minden rendben. Akkor nem tudtam mennyi időként kell cserélni most, hogy van szerviz könyvem tudom és hát ki kellett volna cseréjék. Első túrámkor fellevegősödött a hátsó fék kör. Akkor az első felfüggesztésem is tönkrement és mint kiderült abban is kellett volna folyadékot cserélni. Most a vezérlést nézzük és ott is a feszítő görgő csapágyak már rosszak voltak sőt az egyik már a tartó csonkon futott. Az egészet azért szedtük szét mert zajos volt a motor ahhoz képest mint amikor megvettem. Az index kapcsoló is néha kapcsolt néha nem pár hetes állás után. Valószínűleg eloxidálódik. A kézvédőbe integrált irányjelző sarui összeértek mert a kivezetett vezetéket semmi nem gátolja meg egy kis rángatás esetén, hogy összehajlítsa őket. Az ECU gyorsan lelő még biztosíték sem megy ki. Könnyű orvosolni.
Remélem ez csak a nem gondos tulajnak köszönhető nem pedig annak, hogy a Ducatik ennyire silány minőségűek lennének. Nagyon kevés a futott kilométere és ahhoz képest elég sok problémába futottam már bele.
Közben kaptam egy kis segítséget a markászérvíztől és úgy néz ki az eredeti kérdésemre az a válasz, hogy a kihajtó tengely egy kicsit mozoghat. Annyit amennyit egy normál főtengely is lóghat. Hát annyira nem tűnik vészesnek a dolog szóval maradunk a nem teljes szétszerelés mellett. Ti hogy ítélitek meg a Ducati mechanikai és elektronikai minőségét? Nektek is voltak ilyen problémáitok?




Attachments area
Preview YouTube video Ducatitech.com: Ducati 749/999 Timing Belt Change Part 2


Ducatitech.com: Ducati 749/999 Timing Belt Change Part 2

 

Elküldve: Tue Jul 04, 2017 8:39 pm
Szerző: negga
@wolvesmonster93. Pontosan mire gondolsz? Ducati Diagnostic System végez más diagnosztikát is mint a feszesség vizsgálatot mikrofonnal? A célszerszám a service manualban van említve azt le is gyártottuk. Az a szerszám csak arra való hogy a vezérmű tengelyeket rögzítse amíg a szíj csere megtörténik. Ezt egyébként a szíjnak és a fogaknak a festésével is megoldható meglátásunk szerint. Van esetleg valami más dolog is amiről tudsz és a Ducati esetén el kell végezni? A service manual nem említ semmi mást.
Meg tudjátok csinálni mindenféle spéci dolog nélkül, de kicsit pontatlan ez a fogszám alapján kiszámolgatós dolog. A vezérlés elcsúszik néhány fokot. Ducati célszerszámmal szokták restelni a vezérlést ami beleillik a vezérműtengely kis vágataiba.
Főtengely csavaró kéziszerszám viszont még kell hogy felső holtpontba állítva mérjétek mindig az adott henger szíjfeszességét...
Itt a homemade megoldás:
Szerintem egy ilyen videó alapján aki megcsinálja, az ne lepődjön meg ha később nagyobb baja lesz a motorjának... Már a pengetés eleve..... egy kiszuperált fejhallgató mikrofon??? Ne mááárrrr.... :( A DDS vevőjének eleve van egy menetes helye, és ott KELL mérni a Hz-t. Biztos véletlenül találták ki a gyárban....
Tudom, de o akarja mindenkeppen megcsinalni....

 

Elküldve: Tue Jul 04, 2017 8:29 pm
Szerző: wolvesmonster93
@wolvesmonster93. Pontosan mire gondolsz? Ducati Diagnostic System végez más diagnosztikát is mint a feszesség vizsgálatot mikrofonnal? A célszerszám a service manualban van említve azt le is gyártottuk. Az a szerszám csak arra való hogy a vezérmű tengelyeket rögzítse amíg a szíj csere megtörténik. Ezt egyébként a szíjnak és a fogaknak a festésével is megoldható meglátásunk szerint. Van esetleg valami más dolog is amiről tudsz és a Ducati esetén el kell végezni? A service manual nem említ semmi mást.
Meg tudjátok csinálni mindenféle spéci dolog nélkül, de kicsit pontatlan ez a fogszám alapján kiszámolgatós dolog. A vezérlés elcsúszik néhány fokot. Ducati célszerszámmal szokták restelni a vezérlést ami beleillik a vezérműtengely kis vágataiba.
Főtengely csavaró kéziszerszám viszont még kell hogy felső holtpontba állítva mérjétek mindig az adott henger szíjfeszességét...
Itt a homemade megoldás:
Szerintem egy ilyen videó alapján aki megcsinálja, az ne lepődjön meg ha később nagyobb baja lesz a motorjának... Már a pengetés eleve..... egy kiszuperált fejhallgató mikrofon??? Ne mááárrrr.... :( A DDS vevőjének eleve van egy menetes helye, és ott KELL mérni a Hz-t. Biztos véletlenül találták ki a gyárban....

 

Elküldve: Tue Jul 04, 2017 7:33 pm
Szerző: negga
@wolvesmonster93. Pontosan mire gondolsz? Ducati Diagnostic System végez más diagnosztikát is mint a feszesség vizsgálatot mikrofonnal? A célszerszám a service manualban van említve azt le is gyártottuk. Az a szerszám csak arra való hogy a vezérmű tengelyeket rögzítse amíg a szíj csere megtörténik. Ezt egyébként a szíjnak és a fogaknak a festésével is megoldható meglátásunk szerint. Van esetleg valami más dolog is amiről tudsz és a Ducati esetén el kell végezni? A service manual nem említ semmi mást.
Meg tudjátok csinálni mindenféle spéci dolog nélkül, de kicsit pontatlan ez a fogszám alapján kiszámolgatós dolog. A vezérlés elcsúszik néhány fokot. Ducati célszerszámmal szokták restelni a vezérlést ami beleillik a vezérműtengely kis vágataiba.
Főtengely csavaró kéziszerszám viszont még kell hogy felső holtpontba állítva mérjétek mindig az adott henger szíjfeszességét...
Itt a homemade megoldás:

 

Elküldve: Tue Jul 04, 2017 3:38 pm
Szerző: wolvesmonster93
@wolvesmonster93. Pontosan mire gondolsz? Ducati Diagnostic System végez más diagnosztikát is mint a feszesség vizsgálatot mikrofonnal? A célszerszám a service manualban van említve azt le is gyártottuk. Az a szerszám csak arra való hogy a vezérmű tengelyeket rögzítse amíg a szíj csere megtörténik. Ezt egyébként a szíjnak és a fogaknak a festésével is megoldható meglátásunk szerint. Van esetleg valami más dolog is amiről tudsz és a Ducati esetén el kell végezni? A service manual nem említ semmi mást.
Tudomásom szerint a DDS-hez csatlakozó mikrofon elhelyezése sem mindegy, és ehhez van a DDS-hez csatlakoztatható külön toldalék. Én biztos nem csinálnám házilag, 3-4-szer láttam már hogyan csinálják szerelők és nem tűnt túl egyszerűnek...

 

Elküldve: Tue Jul 04, 2017 2:58 pm
Szerző: pacsy
@wolvesmonster93. Pontosan mire gondolsz? Ducati Diagnostic System végez más diagnosztikát is mint a feszesség vizsgálatot mikrofonnal? A célszerszám a service manualban van említve azt le is gyártottuk. Az a szerszám csak arra való hogy a vezérmű tengelyeket rögzítse amíg a szíj csere megtörténik. Ezt egyébként a szíjnak és a fogaknak a festésével is megoldható meglátásunk szerint. Van esetleg valami más dolog is amiről tudsz és a Ducati esetén el kell végezni? A service manual nem említ semmi mást.

 

Elküldve: Tue Jul 04, 2017 2:21 pm
Szerző: wolvesmonster93
Jogos. Nem egyedül csinálom hanem egy motorszerelővel de tekintve, hogy nem mindig fut be hozzá egy Ducati ezért max a megadott adatokból (service manual) és tűrésekből tudja kiszámolni mi az elfogadható és mi nem. Nyilván meg is teszi ezt de eszembe jutott hátha tudtok ebben ti megerősítést adni. A srácban eléggé megbízok mert már jó pár éve bütyköli a motorjaimat és sosem sült fel semmivel. Mit ne mondjak az első futóművét is negyed áron felújította a motoromnak pedig a hivatalos Ducati szervizek a nagykönyv szerint cseréltek volna benne mindent amit egybe lehet kapni. Végül pár szimeringgel volt csak baj de amíg oda eljutunk, hogy kiszereljük a service manual szerint nem bontható alkatrészből eltartott egy kis ideig. Sajnos használtan vettem a vasat és vagy átvertek vele vagy nagyon silány a használt alkatrészek minősége és összeszerelési pontossága. Remélem hamarosan túl leszek és mint egy végre jól fog muzsikálni a vas.
Viszont a vezérműszíj csere, célszerszám nélkül, szerintem sötétben tapogatózás....És szerintem nem mindenkinek áll otthon egy Ducati Diagnostic System..

 

Elküldve: Tue Jul 04, 2017 1:46 pm
Szerző: pacsy
Jogos. Nem egyedül csinálom hanem egy motorszerelővel de tekintve, hogy nem mindig fut be hozzá egy Ducati ezért max a megadott adatokból (service manual) és tűrésekből tudja kiszámolni mi az elfogadható és mi nem. Nyilván meg is teszi ezt de eszembe jutott hátha tudtok ebben ti megerősítést adni. A srácban eléggé megbízok mert már jó pár éve bütyköli a motorjaimat és sosem sült fel semmivel. Mit ne mondjak az első futóművét is negyed áron felújította a motoromnak pedig a hivatalos Ducati szervizek a nagykönyv szerint cseréltek volna benne mindent amit egybe lehet kapni. Végül pár szimeringgel volt csak baj de amíg oda eljutunk, hogy kiszereljük a service manual szerint nem bontható alkatrészből eltartott egy kis ideig. Sajnos használtan vettem a vasat és vagy átvertek vele vagy nagyon silány a használt alkatrészek minősége és összeszerelési pontossága. Remélem hamarosan túl leszek és mint egy végre jól fog muzsikálni a vas.

 

Elküldve: Tue Jul 04, 2017 12:38 pm
Szerző: negga
Sziasztok!

Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy mennyire elfogadható a vezérműszíjnak a kihajtó tengelyének a mozgása amikor az egyik szíj két felét összeszorítom. Életemben először látok ilyet de lehet, hogy a csúszó csapágy miatt ez a Ducatinál elfogadható. Éppen vezérműszíj cserére adtam a fejem és túl azon, hogy beállítom a max 110 HZ-es rezgési frekvenciát a szíjnak, szeretném tudni, hogy nincs más baj a vezérlésnél.

Előre is köszi.
Ha életedben először látsz ilyet, akkor nem biztos hogy neked kéne beállítanod...

 

Elküldve: Tue Jul 04, 2017 10:59 am
Szerző: pacsy
Sziasztok!

Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy mennyire elfogadható a vezérműszíjnak a kihajtó tengelyének a mozgása amikor az egyik szíj két felét összeszorítom. Életemben először látok ilyet de lehet, hogy a csúszó csapágy miatt ez a Ducatinál elfogadható. Éppen vezérműszíj cserére adtam a fejem és túl azon, hogy beállítom a max 110 HZ-es rezgési frekvenciát a szíjnak, szeretném tudni, hogy nincs más baj a vezérlésnél.

Előre is köszi.

 

Elküldve: Thu Apr 27, 2017 4:25 pm
Szerző: TorzsiMTS
Sziasztok!

Kellene egy pontos infó arról, hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba. (1100 Hyper)

Köszi a segítséget!
Utánanéztem pár fórumon és 7,5W 650ml száranként :)