Avatar
 Dani
#7634
Szia Dani! Monster 821-nél fordult elő hasonló, 1-2 alkalommal menet közben leállt. Eladtam a motort és pár napra rá hívott aki megvette, hogy neki is leállt valamint össze-vissza mutat a kijelző, nem megy a motor, stb. Újraindítás után megszűnt a probléma aztán egyszer csak megint előjött neki. Baromira aggódtam, gyors megoldásként rendeltem neki egy új akkumulátort, kicserélte és utána írt, hogy úgy néz ki az akksi csere megoldotta a problémát. Az újabb Ducatiknak eléggé érzékeny az elektronikai rendszerük, valószínűleg cellazárlatos lehetett az akksi ami megbolondította az egészet. Nem mondom, hogy ez a 100% megoldás, de ez a legolcsóbb tétel, ezért én először az akksi cserével próbálkoznék (ha még nem cseréltél). A 821 Hypernek és a 821 monsternek gyakorlatilag ugyanaz az elektronikai csomagja, annyi különbséggel, hogy a 821/1200 monsternél a lengővillában van az akksi, azért az ott rázkódik rendesen a jó kis magyar utakon.


fején találtad a szöget majdnem, az akkumulátor + saru volt laza, lötyögött, b@ssza meg, alig aludtam az éjjel

beszéltem Lacival, és ő mondta, hogy nézzem meg, és tényleg

mondta, hogy az akkumulátort le kellene kötegelni. hogy ne rázkódjon
... akkor ezek tényleg érzékenyek az elektronokra! :) Örülök, hogy gyorsan megoldódott!


hát még én
2 hete vettem, és nem úgy szeretném kezdeni, hogy már szerelőhöz járok
Avatar
 Dani
#7635
Ma Pestről haza felé megálltam Paksnál, kis pihi. Indítással indultak a gondok. Laci mondta, hogy indítómotor gondok alap a típusnál (HYP 821), de a kijelző is újra indult, és mintha hiba kódot is kiírt volna. Ezt megcsinálta 2x, és utána elindulta.
Haza felé, Pakstól 2x átment "biztonsági üzemmódba", motor lámpa felvillant, error felírat a műszerfalon. Mind a kétszer sikerült újra indítani gond nélkül.

Utána hazáig a maradék 40km-en semmi.

Járt már valaki így?

Holnap úgy is felhívom Lacit, csak kíváncsi vagyok, hogy tud e valaki valami hasonló problémáról.
A külföldi fórumokon több ilyesmit olvastam, de ezt több minden is okozhatja.

A motorba én eddig gond nélkül 1700+km-t tettem 2 hét alatt, viszont ma volt először meleg, és az első hibáig kb 300km+ mentem.
Szia Dani! Monster 821-nél fordult elő hasonló, 1-2 alkalommal menet közben leállt. Eladtam a motort és pár napra rá hívott aki megvette, hogy neki is leállt valamint össze-vissza mutat a kijelző, nem megy a motor, stb. Újraindítás után megszűnt a probléma aztán egyszer csak megint előjött neki. Baromira aggódtam, gyors megoldásként rendeltem neki egy új akkumulátort, kicserélte és utána írt, hogy úgy néz ki az akksi csere megoldotta a problémát. Az újabb Ducatiknak eléggé érzékeny az elektronikai rendszerük, valószínűleg cellazárlatos lehetett az akksi ami megbolondította az egészet. Nem mondom, hogy ez a 100% megoldás, de ez a legolcsóbb tétel, ezért én először az akksi cserével próbálkoznék (ha még nem cseréltél). A 821 Hypernek és a 821 monsternek gyakorlatilag ugyanaz az elektronikai csomagja, annyi különbséggel, hogy a 821/1200 monsternél a lengővillában van az akksi, azért az ott rázkódik rendesen a jó kis magyar utakon.


Az akkumulátorhoz annyit, hogy ha zárlatos pár cella, akkor indításnál a feszültség leesik jóval a 12V alá. Ezt egy olcsó mérőműszerrel is ki lehet mérni, de a HYP 821ben van feszültség kijelző, amin ezt lehet látni, azért nem is gyanakodtam az akksira, mert néztem indításnál, és járó motor mellett is.
Avatar
 Dani
#7636
na most jön egy hülye kérdés

néha álló helyzetben a hyper béget
ilyen hülye hangot ad ki, csak úgy, mintha valami membrán, vagy szelep engedne
mint valami vérszegény tehén bőgés
nem tudom jobban körbe írni

eleinte azt hittem, hogy amikor hűl a motor, akkor csinálja csak, de néha hallom napközben is

Avatar
 LM
#7637
na most jön egy hülye kérdés

néha álló helyzetben a hyper béget
ilyen hülye hangot ad ki, csak úgy, mintha valami membrán, vagy szelep engedne
mint valami vérszegény tehén bőgés
nem tudom jobban körbe írni

eleinte azt hittem, hogy amikor hűl a motor, akkor csinálja csak, de néha hallom napközben is
A Monster is csinál ilyet, már én is hallottam többször is.
Avatar
 Dani
#7641
gyári komfortüléssel van valakinek tapasztalata?
melyik modellre? 1100-on . nekem volt, ég és föld


821-re kellene valami, hosszabb távra
Avatar
 ricsi
#7642
gyári komfortüléssel van valakinek tapasztalata?
melyik modellre? 1100-on . nekem volt, ég és föld


821-re kellene valami, hosszabb távra
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban
Avatar
 dino74
#7643
melyik modellre? 1100-on . nekem volt, ég és föld


821-re kellene valami, hosszabb távra
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld
Avatar
 Dani
#7644


821-re kellene valami, hosszabb távra
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld


nekem is volt az S2R-en és az 848Sf-en is :)

csak azért érdeklődtem, mert ahogy nézegettem, a komfort ülés 20mm-el alacsonyabb, mint a normál, és a korábbi motoroknál meg inkább magasított

de lényegében megerősítettétek azt, amire én is gondoltam, akkor télen beruházok egyre
#7645


821-re kellene valami, hosszabb távra
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld
Neked az oldaldekni nyomta össze prosztatádat!!! :D
Avatar
 dino74
#7646
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld


nekem is volt az S2R-en és az 848Sf-en is :)

csak azért érdeklődtem, mert ahogy nézegettem, a komfort ülés 20mm-el alacsonyabb, mint a normál, és a korábbi motoroknál meg inkább magasított

de lényegében megerősítettétek azt, amire én is gondoltam, akkor télen beruházok egyre
monsteren alacsonyabb
Avatar
 dino74
#7647
nekem volt 620-on, hyperen és most a multin is, sokkal sokkal jobbak mint a gyáriak. kb a legjobb tuning amit csinálhatsz ha mész 2-3 óráknál többet egyhuzamban
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld
Neked az oldaldekni nyomta össze prosztatádat!!! :D
miközben bevág az esőruci? :D
Avatar
 Trade7
#7648
Vagy növessz pinát és nem nyomja többet a prosztatátad. Egyébként elnök úr jól mondja, nekem is minden motoron az volt az első és egyiken sem bántam meg. Úgy kb ég és föld


nekem is volt az S2R-en és az 848Sf-en is :)

csak azért érdeklődtem, mert ahogy nézegettem, a komfort ülés 20mm-el alacsonyabb, mint a normál, és a korábbi motoroknál meg inkább magasított

de lényegében megerősítettétek azt, amire én is gondoltam, akkor télen beruházok egyre
monsteren alacsonyabb
Én is úgy tudtam hogy magasabb, ezért nem kerestem soha.
Avatar
 dino74
#7649


nekem is volt az S2R-en és az 848Sf-en is :)

csak azért érdeklődtem, mert ahogy nézegettem, a komfort ülés 20mm-el alacsonyabb, mint a normál, és a korábbi motoroknál meg inkább magasított

de lényegében megerősítettétek azt, amire én is gondoltam, akkor télen beruházok egyre
monsteren alacsonyabb
Én is úgy tudtam hogy magasabb, ezért nem kerestem soha.
mondjuk a monsteren az újfajta láthatóan laposabb, viszont szélesebb a teteje, a régi zselés alacsonyabb volt és puhább is. Nehéz lesz szerezni, én most adtam el, hamarabb elvitték mint hogy felraktam volna. Ja és drágábban mint vetten :D
Avatar
 Warpig
#7651
monsteren alacsonyabb
Én is úgy tudtam hogy magasabb, ezért nem kerestem soha.
mondjuk a monsteren az újfajta láthatóan laposabb, viszont szélesebb a teteje, a régi zselés alacsonyabb volt és puhább is. Nehéz lesz szerezni, én most adtam el, hamarabb elvitték mint hogy felraktam volna. Ja és drágábban mint vetten :D
Akkor olcsóbb csináltatni egyet, mint ilyenre vadászni?
Avatar
 dino74
#7652
Én is úgy tudtam hogy magasabb, ezért nem kerestem soha.
mondjuk a monsteren az újfajta láthatóan laposabb, viszont szélesebb a teteje, a régi zselés alacsonyabb volt és puhább is. Nehéz lesz szerezni, én most adtam el, hamarabb elvitték mint hogy felraktam volna. Ja és drágábban mint vetten :D
Akkor olcsóbb csináltatni egyet, mint ilyenre vadászni?
olcsóbb is meg gyorsabb is, de hogy szép is meg jó is lesz az kérdéses
Avatar
 gyurisattila
#7655
Sziasztok! Azert irok Nektek mert szeretnek segitseget kerni. Szeretnek Ducatit vasarolni es gondoltam Ti biztos tudtok benne segiteni. Ez lenne az elso a markabol, tortenetesen egy Hypermotard 1100s. Az lenne a kerdesem, hogy vannak-e olyan dolgok amikre kulonosen figyeni kell vasarlaskor? Elore is koszi a valaszokat!
#7656
Sziasztok! Azert irok Nektek mert szeretnek segitseget kerni. Szeretnek Ducatit vasarolni es gondoltam Ti biztos tudtok benne segiteni. Ez lenne az elso a markabol, tortenetesen egy Hypermotard 1100s. Az lenne a kerdesem, hogy vannak-e olyan dolgok amikre kulonosen figyeni kell vasarlaskor? Elore is koszi a valaszokat!
nekem volt hyperem, a blokk alján az olajszivárgás azonnali tömítéscserét igényel, a légszűrőházban lévő olajpára nem gáz pályahasználat során beveri az olajat oda. jó kis motor egyébként... :D
Avatar
 kmpeter
#7657
Sziasztok! Azert irok Nektek mert szeretnek segitseget kerni. Szeretnek Ducatit vasarolni es gondoltam Ti biztos tudtok benne segiteni. Ez lenne az elso a markabol, tortenetesen egy Hypermotard 1100s. Az lenne a kerdesem, hogy vannak-e olyan dolgok amikre kulonosen figyeni kell vasarlaskor? Elore is koszi a valaszokat!

Szia,nagyon jó gép, én 30 ezret tettem bele, igazi "élménymotor"!!!
Ja,egyébként -pont-eladó:-)
 Vendég
#7661
Sziasztok! Tudja valaki, hogy hogyan lehet a szervízjelet kitörőlni a 2006-2010ig gyártott 1100Hypermotardon?
Avatar
 ricsi
#7662
Sziasztok! Tudja valaki, hogy hogyan lehet a szervízjelet kitörőlni a 2006-2010ig gyártott 1100Hypermotardon?
csak gyári műszerrel
Avatar
 Dani
#22402
Tud valaki abban segíteni, hogy a 821-esnek mi a szervizintervalluma?
Hány kilométernél mit kell csinálni?
Avatar
 ricsi
#22404
Dani írta: 5 months ago Tud valaki abban segíteni, hogy a 821-esnek mi a szervizintervalluma?
Hány kilométernél mit kell csinálni?
15.000 km "kis" szerviz
30.000 km vagy 2 évente "desmo" szerviz (szíjak cseréje, szelephézag állítás)

hopp, lehet rendelni 2019-es évkönyvet[…]

Sziasztok. Több mint másfél &ea[…]

Bukósisak

Én nemrég vettem egy rpha 70et. (A[…]