Avatar
 negga
#10804
Végül rászántam maga, és örökbe fogadtam @G.B és @76 fiókáját. Széles utat srácok!
Szeva! Te kószálsz a XI kerben a Móricz felé ezzel a döggel?
Hali! Ahham. Mikor gurulunk? :)
háhhá :). Micsoda véletlen! Láttalak már csörögni - duruzsolni néhány hete meg ma a is kocsmából :). Írtam PM-et.
Avatar
 Break
#10805
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)
Avatar
 ricsi
#10806
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)
amit én ismerek aftermatket dtc-t, az nem szenzorokkal, hanem fordulatszám figyeléssel oldja meg a dolgot.

mondjuk ez 30k helyett majdnem 300k
http://bazzaz.net/index.php/traction-co ... l-overview
Avatar
 76
#10807
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)
miért akarsz egy férfias motorból nőit csinálni?
Sima 1098fs-re rátenni dtc-t olyan mintha kasztrálnád!
Dtc csak a sírós pityogosok használnak!(Lindát idéztem) :)
Avatar
 Break
#10808
:D haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez. :)
Avatar
 Break
#10809
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)
amit én ismerek aftermatket dtc-t, az nem szenzorokkal, hanem fordulatszám figyeléssel oldja meg a dolgot.

mondjuk ez 30k helyett majdnem 300k
http://bazzaz.net/index.php/traction-co ... l-overview
Az nem szar cucc. EGy picit biztos jobb mint a gyári DTC, mondjuk nem hiszem hogy 10x :D Ennyit azért nem dobnék rá, de ha 60-80 körül tudnék pattintatni rá, lehet elgondolkozom rajta...
Avatar
 76
#10811
:D haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez. :)
az heti egy voupity! :)

Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors! :D
#10812
:D haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez. :)
az heti egy voupity! :)

Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors! :D

I G A Z 100% !
#10813
:D haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez. :)
az heti egy voupity! :)

Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors! :D
Sanci Te még nem is mentél soha multival....
Avatar
 76
#10814
:D haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez. :)
az heti egy voupity! :)

Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors! :D
Sanci Te még nem is mentél soha multival....
wdw2012
+lattam a ricsit ringen 748,utana idén multival az s4r nyeregből. Azt hittem csak erosen bekavezott,de nem. :)
Ezekből gondolom.
Avatar
 dino74
#10815
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)
eredeti témához visszatérve kell egy elsőkerék szenzor, 2db első féktárcsa, kábelköteg és ha szerencséd van a 1098s programmot rá lehet tenni. Hátra nem kell szenzor ott a sebességmérő jelet használja. Gyakorlatilag a két kerék forgáskülönbségét figyeli. Nekem 4-esen volt mert én kurva vagyok :P
Avatar
 Break
#10817
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)
eredeti témához visszatérve kell egy elsőkerék szenzor, 2db első féktárcsa, kábelköteg és ha szerencséd van a 1098s programmot rá lehet tenni. Hátra nem kell szenzor ott a sebességmérő jelet használja. Gyakorlatilag a két kerék forgáskülönbségét figyeli. Nekem 4-esen volt mert én kurva vagyok :P
Köszi szépen!
#10820
nem tom de nekem csak kikapcsoltan engedte a hosszanti kerekezést vagy 1 es álásban s 2. fokozatban kis kuplungból vetted föl akkor engedte mert forgott az első kerék is. de a bornutot biztos csak off ban ez tapasztalat.
Avatar
 76
#10821
Találtam egy kurvajó összefoglalót a DTC-ről, ha esetleg valaki mást is érdekel majd: https://issuu.com/hellforleather/docs/d ... 15/2734612

30km/h alatt nem üzemel, lehet vele kerózni és burnoutolni is. Első és hátsó kerék forgáskülönbségét nézik a szenzorok. Elvileg előre és hátra kell 1-1, meg a dtc modul. No meg az ECU frissítés...
csak semmi buzulás! :D
Ne tedd tönkre,léci,léci
Avatar
 Break
#10822
Találtam egy kurvajó összefoglalót a DTC-ről, ha esetleg valaki mást is érdekel majd: https://issuu.com/hellforleather/docs/d ... 15/2734612

30km/h alatt nem üzemel, lehet vele kerózni és burnoutolni is. Első és hátsó kerék forgáskülönbségét nézik a szenzorok. Elvileg előre és hátra kell 1-1, meg a dtc modul. No meg az ECU frissítés...
csak semmi buzulás! :D
Ne tedd tönkre,léci,léci
ok-ok :) De ettől csak több lesz a moci. Ha jól értem ki lehet kapcsolni ha szar, vagy kislányos lenne. :) De összességében kicsit elment a kedv, ez igaz :)
Avatar
 Break
#10823
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
 Vendég
#10824
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D

igen, nekem van az a bizonyos Orig. Ducati "Csepptöltös töltöm " az externe dugorol töltök vele, de csak ha közeledik a faszlengetö majus .
1-2 hetre radugom es gyaaaaaaa :)))
Avatar
 dino74
#10825
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
az sfnél nincs értelme, vegyél sima ctec töltőt sokkal jobb uannyiert. Leveszed a műanyagot és töltöd. Monsternél főleg 696 meg idomosoknál szopás de az ctecnek van adaptere
Avatar
 gizi
#10826
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba!
Csatolmányok
(1.03 MiB) Még senki sem töltötte le.
(1.08 MiB) Még senki sem töltötte le.
(1.13 MiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 dino74
#10827
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba!
én is erre gondoltam
Avatar
 76
#10828
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
ha kemény vagy csuklóból töltöd! :)
 Vendég
#10829
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba!
5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan :))
Avatar
 gizi
#10830
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba!
5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan :))
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!
 Vendég
#10831
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba!
5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan :))
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Avatar
 gizi
#10832
5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan :))
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
Avatar
 gizi
#10834
Ez amúgy hogy van? Rákötöd a motorra, akkura, kijelölöd, hogy motor, nyomsz egy startot és végzi a dolgát?
Pontosan.
Avatar
 negga
#10835
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja.
Avatar
 gizi
#10836

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja.


Szerény véleményem szerint, ha induláskor kiválasztod a kis akkumulátortöltési módot, akkor később a hideg idő programban sem fog rossz töltéssel dolgozni, de előfordulhat, hogy tévedek!
Úgy érzed, hogy ez a cég legyárt és forgalomba küld egy olyan eszközt, ami csak a motorososokkal cseszik ki és csak nekik tesz rosszat?
Ez már összeesküvés elmélet! :D

További problémák megoldása: http://www.ctek.com/se/sv
Avatar
 negga
#10837
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja.


Szerény véleményem szerint, ha induláskor kiválasztod a kis akkumulátortöltési módot, akkor később a hideg idő programban sem fog rossz töltéssel dolgozni, de előfordulhat, hogy tévedek!
Úgy érzed, hogy ez a cég legyárt és forgalomba küld egy olyan eszközt, ami csak a motorososokkal cseszik ki és csak nekik tesz rosszat?
Ez már összeesküvés elmélet! :D

További problémák megoldása: http://www.ctek.com/se/sv
Nem feltételeztem, hogy ki akarna cseszni a motorosokkal, csupán az általad lentebb belinkelt user manulból vontam le logikus következtetést. Sajnos a magyar manula volt szar. Nincs itt összesküvés elmélet, csak szar dokumentum :).
Kikerestem svédek honlapján az eredeti manulat és ott már normálisan ír a 0,8-0,4A-es töltésről.
http://www.ctek.com/Archive/ProductManu ... rge_EN.pdf

Én is keresek töltőt télre, így akkor ezt választom :).
Csatolmányok
(282.48 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 Ton-up
#10838

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja.
Én is ilyet használok már 3 éve egész télen töltőn van az aksi kutya baja.....
 Vendég
#10839
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek
Avatar
 gizi
#10840

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!
Avatar
 76
#10841
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!
léci ne fűrészeld a fingot! :D
Avatar
 dino74
#10842

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!
léci ne fűrészeld a fingot! :D
Te meg ne vágd magad alatt a fejszét!
Avatar
 76
#10843

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!
léci ne fűrészeld a fingot! :D
Te meg ne vágd magad alatt a fejszét!
rajtad meg ne legyen feszület!
Az a baj,hogy erre nekem agyilag van szemem! :)
 Vendég
#10845
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!

gizi bebi !

1 / a te töltöd egy olom-sav akku, regi akkukhoz valo töltö-ezt irja a prospektusod<.Olvasd:
Das MXS 5.0 ist eine fortschrittliche mikroprozessorgesteuerte Ladegerät mit integrierter automatischer Temperaturkompensation, die unschlagbare Leistung von Blei-Säure-Batterien von 1,2 Ah bis 110 Ah bietet.

itt a hömerseklet kiegyenlites senkit nem kell hogy erdekeljen, nem svedorszagi jegekben elünk, ahol telen az utcan allnak a kocsik- - - -stabilabb, masszivabb olom -savas akkukkal !


2/ neked modernebb motorod = Akkud van, gondolom lehet Lithium, Lithium - Eisenphosphat , esetleg rezgesallo Gel , es ehhez nem az MXS 5,0 Test Charger, hanem egy Lithium XS töltö kellene , amin van egy "erhaltungs Funktio, IS !! = azaz eletbentartasos müködes = (telen csöpögteti a finom ampereket )

3/ neked mar latom is tehat , ez kellett volna :
Lithium XS
ezzel a sokkal fontosabb reszevel:
BATTERIEKAPAZITÄT: 5-60 Ah Erhaltungsladung bis 120 Ah
erhaltungs-ladung = funktio ! ez a lenyeg

bocs hogy irtam

Avatar
 dino74
#10846

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!

gizi bebi !

1 / a te töltöd egy olom-sav akku, regi akkukhoz valo töltö-ezt irja a prospektusod<.Olvasd:
Das MXS 5.0 ist eine fortschrittliche mikroprozessorgesteuerte Ladegerät mit integrierter automatischer Temperaturkompensation, die unschlagbare Leistung von Blei-Säure-Batterien von 1,2 Ah bis 110 Ah bietet.

itt a hömerseklet kiegyenlites senkit nem kell hogy erdekeljen, nem svedorszagi jegekben elünk, ahol telen az utcan allnak a kocsik- - - -stabilabb, masszivabb olom -savas akkukkal !


2/ neked modernebb motorod = Akkud van, gondolom lehet Lithium, Lithium - Eisenphosphat , esetleg rezgesallo Gel , es ehhez nem az MXS 5,0 Test Charger, hanem egy Lithium XS töltö kellene , amin van egy "erhaltungs Funktio, IS !! = azaz eletbentartasos müködes = (telen csöpögteti a finom ampereket )

3/ neked mar latom is tehat , ez kellett volna :
Lithium XS
ezzel a sokkal fontosabb reszevel:
BATTERIEKAPAZITÄT: 5-60 Ah Erhaltungsladung bis 120 Ah
erhaltungs-ladung = funktio ! ez a lenyeg

bocs hogy irtam
kapaszkodj meg cimbora de jó ersősen, mert ugyan ezek az akuk gondozásmentesk, de úgyanúgy ólom savas akumlator mint bármelyik targoncában! Emellett ha megszerezted a leírást láthatod, hogy 1,2Ah-tól 110Ah-ig használható, amib a motorok kb 10Ah körüli teljesítménye bőven belefér. A szintentartó funkció meg csepptöltéssel tölt. De miután többen használjuk több éve elég jó tapasztalatokkal nem értem miért okoskodsz
Avatar
 gizi
#10847

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!

gizi bebi !

1 / a te töltöd egy olom-sav akku, regi akkukhoz valo töltö-ezt irja a prospektusod<.Olvasd:
Das MXS 5.0 ist eine fortschrittliche mikroprozessorgesteuerte Ladegerät mit integrierter automatischer Temperaturkompensation, die unschlagbare Leistung von Blei-Säure-Batterien von 1,2 Ah bis 110 Ah bietet.

itt a hömerseklet kiegyenlites senkit nem kell hogy erdekeljen, nem svedorszagi jegekben elünk, ahol telen az utcan allnak a kocsik- - - -stabilabb, masszivabb olom -savas akkukkal !


2/ neked modernebb motorod = Akkud van, gondolom lehet Lithium, Lithium - Eisenphosphat , esetleg rezgesallo Gel , es ehhez nem az MXS 5,0 Test Charger, hanem egy Lithium XS töltö kellene , amin van egy "erhaltungs Funktio, IS !! = azaz eletbentartasos müködes = (telen csöpögteti a finom ampereket )

3/ neked mar latom is tehat , ez kellett volna :
Lithium XS
ezzel a sokkal fontosabb reszevel:
BATTERIEKAPAZITÄT: 5-60 Ah Erhaltungsladung bis 120 Ah
erhaltungs-ladung = funktio ! ez a lenyeg

bocs hogy irtam
Ilyen van benne!
Csatolmányok
(611.47 KiB) Még senki sem töltötte le.
(946.89 KiB) Még senki sem töltötte le.
 Vendég
#10849
Na vegre! Az olaj es gumi tema utan van mar toltoszakink is! :)

ertelek
ezekszerint barmit eddig beirtam, gunyolodni lehet rajta .

dehogyenezenmiertnemtudokcsodalkozni ?? :))
Avatar
 76
#10851
A férfiak nyeregben ülve töltik az akksit!

Aki akksit tölt az olyan mint aki motoros bulira csajt hoz! :D

Gizi mindig is tudtam,hogy bébike vagy! :)
Avatar
 76
#10853

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!

gizi bebi !

1 / a te töltöd egy olom-sav akku, regi akkukhoz valo töltö-ezt irja a prospektusod<.Olvasd:
Das MXS 5.0 ist eine fortschrittliche mikroprozessorgesteuerte Ladegerät mit integrierter automatischer Temperaturkompensation, die unschlagbare Leistung von Blei-Säure-Batterien von 1,2 Ah bis 110 Ah bietet.

itt a hömerseklet kiegyenlites senkit nem kell hogy erdekeljen, nem svedorszagi jegekben elünk, ahol telen az utcan allnak a kocsik- - - -stabilabb, masszivabb olom -savas akkukkal !


2/ neked modernebb motorod = Akkud van, gondolom lehet Lithium, Lithium - Eisenphosphat , esetleg rezgesallo Gel , es ehhez nem az MXS 5,0 Test Charger, hanem egy Lithium XS töltö kellene , amin van egy "erhaltungs Funktio, IS !! = azaz eletbentartasos müködes = (telen csöpögteti a finom ampereket )

3/ neked mar latom is tehat , ez kellett volna :
Lithium XS
ezzel a sokkal fontosabb reszevel:
BATTERIEKAPAZITÄT: 5-60 Ah Erhaltungsladung bis 120 Ah
erhaltungs-ladung = funktio ! ez a lenyeg

bocs hogy irtam
Ilyen van benne!
akinek nem yuasaja van,az is ....... :D

Szép lassan mindenkiről kiderül itt minden!
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Köszönöm. :D

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]