Oldal: 11 / 14

 

Elküldve: Sun Mar 02, 2014 7:24 pm
Szerző: Kisfeher
Ja remélem most nem Május és igazad lessz!

 

Elküldve: Sun Mar 02, 2014 4:07 pm
Szerző: Másszi
Mentem egy karikát a nyitott renszerrel, meg az új gumikkal előtte egy kis csiszoló vászon csidákra képes. A rendszer 2és 4000 között nem rángat tehát városban is jó lehet aki ott menne. Meg érzésre mintha egyenletesebben tolna de lehet mert csak rég ültem rajta. Ja és a kerekek sem estek ki pedig nem volt nm. Még ehez anyit én sem szivesen kiszolom magam de nekem a legközelebbi gumis is 70 km.
csak csendben a rendszerről...sok itt a rendszerellenes ;-)
---áprilisban ki fog derülni !
:-)

 

Elküldve: Sun Mar 02, 2014 3:36 pm
Szerző: Tomi
Mentem egy karikát a nyitott renszerrel, meg az új gumikkal előtte egy kis csiszoló vászon csidákra képes. A rendszer 2és 4000 között nem rángat tehát városban is jó lehet aki ott menne. Meg érzésre mintha egyenletesebben tolna de lehet mert csak rég ültem rajta. Ja és a kerekek sem estek ki pedig nem volt nm. Még ehez anyit én sem szivesen kiszolom magam de nekem a legközelebbi gumis is 70 km.
csak csendben a rendszerről...sok itt a rendszerellenes ;-)

 

Elküldve: Sun Mar 02, 2014 12:31 pm
Szerző: Kisfeher
Mentem egy karikát a nyitott renszerrel, meg az új gumikkal előtte egy kis csiszoló vászon csidákra képes. A rendszer 2és 4000 között nem rángat tehát városban is jó lehet aki ott menne. Meg érzésre mintha egyenletesebben tolna de lehet mert csak rég ültem rajta. Ja és a kerekek sem estek ki pedig nem volt nm. Még ehez anyit én sem szivesen kiszolom magam de nekem a legközelebbi gumis is 70 km.

 

Elküldve: Tue Feb 25, 2014 8:23 pm
Szerző: Másszi
Remélem bovdenes lessz!

Száraz az már nem !
biztos !!!!..............

 

Elküldve: Tue Feb 25, 2014 6:42 pm
Szerző: Kisfeher
Remélem bovdenes lessz!

 

Elküldve: Mon Feb 24, 2014 1:05 pm
Szerző: Másszi
364

türelem !!!

 

Elküldve: Mon Feb 24, 2014 10:27 am
Szerző: 76
364

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 9:19 pm
Szerző: Tomi
Aludjunk rá 365-öt! ;)
valaki jól fog járni a 848 asommal,ha szép lesz
és ki az aki itt mindig jól jár? :D
aki megveszi

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 9:17 pm
Szerző: 76
vegyük csomagba,több db ;-)
Aludjunk rá 365-öt! ;)
valaki jól fog járni a 848 asommal,ha szép lesz
és ki az aki itt mindig jól jár? :D

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 9:15 pm
Szerző: Tomi
én azt a pénzt már teszem is félre!nem megyek! :)
vegyük csomagba,több db ;-)
Aludjunk rá 365-öt! ;)
valaki jól fog járni a 848 asommal,ha szép lesz

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 9:11 pm
Szerző: 76

menj le Nardóban ott van most !!!
én azt a pénzt már teszem is félre!nem megyek! :)
vegyük csomagba,több db ;-)
Aludjunk rá 365-öt! ;)

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 9:07 pm
Szerző: Tomi
csip csip helyett inkabb kepet kerek! :)

menj le Nardóban ott van most !!!
én azt a pénzt már teszem is félre!nem megyek! :)
vegyük csomagba,több db ;-)

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 3:07 pm
Szerző: 76

csip csip 1199
csip csip helyett inkabb kepet kerek! :)

menj le Nardóban ott van most !!!
én azt a pénzt már teszem is félre!nem megyek! :)

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 1:48 pm
Szerző: Másszi
és melyik blokkal?

csip csip 1199
csip csip helyett inkabb kepet kerek! :)

menj le Nardóban ott van most !!!

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 11:27 am
Szerző: 76



lesz új SF.........csip csip.......
már tesztelik ...
és melyik blokkal?

csip csip 1199
csip csip helyett inkabb kepet kerek! :)

 

Elküldve: Sun Feb 23, 2014 10:04 am
Szerző: Másszi



lesz új SF.........csip csip.......
már tesztelik ...
és melyik blokkal?

csip csip 1199

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 10:03 pm
Szerző: 76



lesz új SF.........csip csip.......
már tesztelik ...
és melyik blokkal?

 

Elküldve: Sat Feb 22, 2014 4:06 pm
Szerző: Másszi



lesz új SF.........csip csip.......
már tesztelik ...

 

Elküldve: Mon Feb 17, 2014 9:23 am
Szerző: dino74
illene hozza.....
ez sf gysorsváltó ;)

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 10:14 pm
Szerző: Másszi
Sf.

Sf. svaicivekker...
:-)

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 10:11 pm
Szerző: Másszi
az a baj, hogy fordítva ültök a motoron, a gyorsváltó az nem ez!
Hanem!! Megszakítja a gyújtást tehát GÁZELVÉTEL NÉLKÜL TELIGÁZON tudsz váltani. Az, hogy kuplungolni nem kell csak egy szükséges plusz ami gyorsváltó nélkül gázelvétellel is megy

..és pont ezért nem bántja a váltót !!!
...de még nem tettem fel
nem tudok nyilatkozni az ügyben !!!
ha nincs frissítve az ecu 20012es model szoftverére, akkor nem fog menni. Nézd meg van e a menübe olyan, hogy DQS. Ha nincs nem fog menni. Én ezért nem vettem még.

várom választ a "barátomtól"
ha megoldható a szerelése maradni fog...
ha nem vissza megy Olaszba
no problem !

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 8:43 pm
Szerző: Tomi
Sf.

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 8:22 pm
Szerző: 76
Lassú váltó nincs? Azt vennék,mert szeretek csoportosan motorozni! :)
Én megteszek mindent,egyel mindig feljebb vagyok! ;)
Lehet még + súly kéne a gépre vagy valami kemény guma! :)

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 8:11 pm
Szerző: TorzsiMTS
az a baj, hogy fordítva ültök a motoron, a gyorsváltó az nem ez!
Hanem!! Megszakítja a gyújtást tehát GÁZELVÉTEL NÉLKÜL TELIGÁZON tudsz váltani. Az, hogy kuplungolni nem kell csak egy szükséges plusz ami gyorsváltó nélkül gázelvétellel is megy

..le megyek a garázsba......valami lesz !
ami e képen van az a panigale gyorsváltója sztem
Mindig csak a sufni tuning :D

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 7:55 pm
Szerző: dino74
Másszi! Félreértettél, ez nem ellened irányult! Nekem még tényleg senki nem tudta elmagyarázni, hogy tud-e valamivel többet a gyorsváltó annál, minthogy elzárod pillanatra a gázt és átrántod a váltót. Pl. nem árt annyira a váltónak vagy 10-ből 10-szer tutira vált stb.
Gizi mondta tegnap, hogy elvileg pályán jelent néhány tizedet.
Ha például azt mondanátok, hogy a "paraszt" módszer árt a váltónak, de a gyorsváltó frankó, akkor elgondolkodnék hogy vagy mindig kuplunggal váltok vagy én is vennék egy ilyet...
Meg az is igaz, hogy kb. 40-ből egyszer nem tökéletesen sikerül, mert mondjuk ránt a motor, de tegnap valaki azt is említette, hogy a gyorsváltó kúrja szét a váltót... na akkor most mi lehet az igazság???
(Az a baj Másszi, hogy sajnos a válaszodból még mindig nem tudtam meg a lényegét :) )
az a baj, hogy fordítva ültök a motoron, a gyorsváltó az nem ez!
Hanem!! Megszakítja a gyújtást tehát GÁZELVÉTEL NÉLKÜL TELIGÁZON tudsz váltani. Az, hogy kuplungolni nem kell csak egy szükséges plusz ami gyorsváltó nélkül gázelvétellel is megy

..le megyek a garázsba......valami lesz !
ami e képen van az a panigale gyorsváltója sztem

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 7:50 pm
Szerző: dino74
Másszi! Félreértettél, ez nem ellened irányult! Nekem még tényleg senki nem tudta elmagyarázni, hogy tud-e valamivel többet a gyorsváltó annál, minthogy elzárod pillanatra a gázt és átrántod a váltót. Pl. nem árt annyira a váltónak vagy 10-ből 10-szer tutira vált stb.
Gizi mondta tegnap, hogy elvileg pályán jelent néhány tizedet.
Ha például azt mondanátok, hogy a "paraszt" módszer árt a váltónak, de a gyorsváltó frankó, akkor elgondolkodnék hogy vagy mindig kuplunggal váltok vagy én is vennék egy ilyet...
Meg az is igaz, hogy kb. 40-ből egyszer nem tökéletesen sikerül, mert mondjuk ránt a motor, de tegnap valaki azt is említette, hogy a gyorsváltó kúrja szét a váltót... na akkor most mi lehet az igazság???
(Az a baj Másszi, hogy sajnos a válaszodból még mindig nem tudtam meg a lényegét :) )
az a baj, hogy fordítva ültök a motoron, a gyorsváltó az nem ez!
Hanem!! Megszakítja a gyújtást tehát GÁZELVÉTEL NÉLKÜL TELIGÁZON tudsz váltani. Az, hogy kuplungolni nem kell csak egy szükséges plusz ami gyorsváltó nélkül gázelvétellel is megy

..és pont ezért nem bántja a váltót !!!
...de még nem tettem fel
nem tudok nyilatkozni az ügyben !!!
ha nincs frissítve az ecu 20012es model szoftverére, akkor nem fog menni. Nézd meg van e a menübe olyan, hogy DQS. Ha nincs nem fog menni. Én ezért nem vettem még.

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 3:39 pm
Szerző: Másszi

1. nekem nem volt drága.
2.a mocim van rajta DP kuplung ami keményíti a kartja !!!
3.pályán is szeretném használni
4.annyi
5.ciao Rigó
.....
Másszi! Félreértettél, ez nem ellened irányult! Nekem még tényleg senki nem tudta elmagyarázni, hogy tud-e valamivel többet a gyorsváltó annál, minthogy elzárod pillanatra a gázt és átrántod a váltót. Pl. nem árt annyira a váltónak vagy 10-ből 10-szer tutira vált stb.
Gizi mondta tegnap, hogy elvileg pályán jelent néhány tizedet.
Ha például azt mondanátok, hogy a "paraszt" módszer árt a váltónak, de a gyorsváltó frankó, akkor elgondolkodnék hogy vagy mindig kuplunggal váltok vagy én is vennék egy ilyet...
Meg az is igaz, hogy kb. 40-ből egyszer nem tökéletesen sikerül, mert mondjuk ránt a motor, de tegnap valaki azt is említette, hogy a gyorsváltó kúrja szét a váltót... na akkor most mi lehet az igazság???
(Az a baj Másszi, hogy sajnos a válaszodból még mindig nem tudtam meg a lényegét :) )
az a baj, hogy fordítva ültök a motoron, a gyorsváltó az nem ez!
Hanem!! Megszakítja a gyújtást tehát GÁZELVÉTEL NÉLKÜL TELIGÁZON tudsz váltani. Az, hogy kuplungolni nem kell csak egy szükséges plusz ami gyorsváltó nélkül gázelvétellel is megy

..és pont ezért nem bántja a váltót !!!
...de még nem tettem fel
nem tudok nyilatkozni az ügyben !!!

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 3:39 pm
Szerző: Másszi

1. nekem nem volt drága.
2.a mocim van rajta DP kuplung ami keményíti a kartja !!!
3.pályán is szeretném használni
4.annyi
5.ciao Rigó
.....
Másszi! Félreértettél, ez nem ellened irányult! Nekem még tényleg senki nem tudta elmagyarázni, hogy tud-e valamivel többet a gyorsváltó annál, minthogy elzárod pillanatra a gázt és átrántod a váltót. Pl. nem árt annyira a váltónak vagy 10-ből 10-szer tutira vált stb.
Gizi mondta tegnap, hogy elvileg pályán jelent néhány tizedet.
Ha például azt mondanátok, hogy a "paraszt" módszer árt a váltónak, de a gyorsváltó frankó, akkor elgondolkodnék hogy vagy mindig kuplunggal váltok vagy én is vennék egy ilyet...
Meg az is igaz, hogy kb. 40-ből egyszer nem tökéletesen sikerül, mert mondjuk ránt a motor, de tegnap valaki azt is említette, hogy a gyorsváltó kúrja szét a váltót... na akkor most mi lehet az igazság???
(Az a baj Másszi, hogy sajnos a válaszodból még mindig nem tudtam meg a lényegét :) )
az a baj, hogy fordítva ültök a motoron, a gyorsváltó az nem ez!
Hanem!! Megszakítja a gyújtást tehát GÁZELVÉTEL NÉLKÜL TELIGÁZON tudsz váltani. Az, hogy kuplungolni nem kell csak egy szükséges plusz ami gyorsváltó nélkül gázelvétellel is megy

..le megyek a garázsba......valami lesz !

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 2:40 pm
Szerző: dino74
Na, ezt egyszer Valaki nálam okosabb elmagyarázhatná nekem, hogy miért fizessek egy rakat pénzt olyan cuccért, amit alapban tud a gép?!? Mert ha még lefelé váltásnál sem kellene kuplungolnom, akkor megérteném, de így...
Régen azt hittem mindkét irányban lehet kuplung nélkül váltani vele, de mióta megtudtam hogy csak felfelé, frankón nem értem mi értelme van utcára a gyorsváltónak???

1. nekem nem volt drága.
2.a mocim van rajta DP kuplung ami keményíti a kartja !!!
3.pályán is szeretném használni
4.annyi
5.ciao Rigó
.....
Másszi! Félreértettél, ez nem ellened irányult! Nekem még tényleg senki nem tudta elmagyarázni, hogy tud-e valamivel többet a gyorsváltó annál, minthogy elzárod pillanatra a gázt és átrántod a váltót. Pl. nem árt annyira a váltónak vagy 10-ből 10-szer tutira vált stb.
Gizi mondta tegnap, hogy elvileg pályán jelent néhány tizedet.
Ha például azt mondanátok, hogy a "paraszt" módszer árt a váltónak, de a gyorsváltó frankó, akkor elgondolkodnék hogy vagy mindig kuplunggal váltok vagy én is vennék egy ilyet...
Meg az is igaz, hogy kb. 40-ből egyszer nem tökéletesen sikerül, mert mondjuk ránt a motor, de tegnap valaki azt is említette, hogy a gyorsváltó kúrja szét a váltót... na akkor most mi lehet az igazság???
(Az a baj Másszi, hogy sajnos a válaszodból még mindig nem tudtam meg a lényegét :) )
az a baj, hogy fordítva ültök a motoron, a gyorsváltó az nem ez!
Hanem!! Megszakítja a gyújtást tehát GÁZELVÉTEL NÉLKÜL TELIGÁZON tudsz váltani. Az, hogy kuplungolni nem kell csak egy szükséges plusz ami gyorsváltó nélkül gázelvétellel is megy

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 12:37 pm
Szerző: rigo

igen az !!!
főlfele(2.3.4.5.6.)ne kelljen kuplungot használni .
Na, ezt egyszer Valaki nálam okosabb elmagyarázhatná nekem, hogy miért fizessek egy rakat pénzt olyan cuccért, amit alapban tud a gép?!? Mert ha még lefelé váltásnál sem kellene kuplungolnom, akkor megérteném, de így...
Régen azt hittem mindkét irányban lehet kuplung nélkül váltani vele, de mióta megtudtam hogy csak felfelé, frankón nem értem mi értelme van utcára a gyorsváltónak???

1. nekem nem volt drága.
2.a mocim van rajta DP kuplung ami keményíti a kartja !!!
3.pályán is szeretném használni
4.annyi
5.ciao Rigó
.....
Másszi! Félreértettél, ez nem ellened irányult! Nekem még tényleg senki nem tudta elmagyarázni, hogy tud-e valamivel többet a gyorsváltó annál, minthogy elzárod pillanatra a gázt és átrántod a váltót. Pl. nem árt annyira a váltónak vagy 10-ből 10-szer tutira vált stb.
Gizi mondta tegnap, hogy elvileg pályán jelent néhány tizedet.
Ha például azt mondanátok, hogy a "paraszt" módszer árt a váltónak, de a gyorsváltó frankó, akkor elgondolkodnék hogy vagy mindig kuplunggal váltok vagy én is vennék egy ilyet...
Meg az is igaz, hogy kb. 40-ből egyszer nem tökéletesen sikerül, mert mondjuk ránt a motor, de tegnap valaki azt is említette, hogy a gyorsváltó kúrja szét a váltót... na akkor most mi lehet az igazság???
(Az a baj Másszi, hogy sajnos a válaszodból még mindig nem tudtam meg a lényegét :) )

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 8:44 am
Szerző: Másszi
Nekem gyorsváltónak tűnik

igen az !!!
főlfele(2.3.4.5.6.)ne kelljen kuplungot használni .
Na, ezt egyszer Valaki nálam okosabb elmagyarázhatná nekem, hogy miért fizessek egy rakat pénzt olyan cuccért, amit alapban tud a gép?!? Mert ha még lefelé váltásnál sem kellene kuplungolnom, akkor megérteném, de így...
Régen azt hittem mindkét irányban lehet kuplung nélkül váltani vele, de mióta megtudtam hogy csak felfelé, frankón nem értem mi értelme van utcára a gyorsváltónak???

1. nekem nem volt drága.
2.a mocim van rajta DP kuplung ami keményíti a kartja !!!
3.pályán is szeretném használni
4.annyi
5.ciao Rigó
.....

 

Elküldve: Sun Feb 16, 2014 5:37 am
Szerző: rigo
Nekem gyorsváltónak tűnik

igen az !!!
főlfele(2.3.4.5.6.)ne kelljen kuplungot használni .
Na, ezt egyszer Valaki nálam okosabb elmagyarázhatná nekem, hogy miért fizessek egy rakat pénzt olyan cuccért, amit alapban tud a gép?!? Mert ha még lefelé váltásnál sem kellene kuplungolnom, akkor megérteném, de így...
Régen azt hittem mindkét irányban lehet kuplung nélkül váltani vele, de mióta megtudtam hogy csak felfelé, frankón nem értem mi értelme van utcára a gyorsváltónak???

 

Elküldve: Sat Feb 15, 2014 11:59 pm
Szerző: RSkiller
;-)

 

Elküldve: Sat Feb 15, 2014 9:55 pm
Szerző: Másszi
Nekem gyorsváltónak tűnik

igen az !!!
főlfele(2.3.4.5.6.)ne kelljen kuplungot használni .

 

Elküldve: Sat Feb 15, 2014 6:03 pm
Szerző: Tomi
Ez mi ez?
na Sanyi,akkor felejtős,gyorsváltója csak a menőknek van ;-)

 

Elküldve: Sat Feb 15, 2014 5:58 pm
Szerző: TorzsiMTS
Nekem gyorsváltónak tűnik

 

Elküldve: Sat Feb 15, 2014 5:50 pm
Szerző: 76
Ez mi ez?

 

Elküldve: Sat Feb 15, 2014 5:22 pm
Szerző: Másszi
illene hozza.....

 

Elküldve: Sat Feb 15, 2014 3:39 pm
Szerző: 76

 

Elküldve: Sat Feb 15, 2014 2:43 pm
Szerző: Másszi

 

Elküldve: Sat Feb 15, 2014 2:36 pm
Szerző: Tomi
szép,biztos jó a hangja is

 

Elküldve: Sat Feb 15, 2014 12:54 pm
Szerző: TorzsiMTS

 

Elküldve: Fri Feb 07, 2014 1:51 am
Szerző: RSkiller
Hááát... :-(


 

Elküldve: Thu Feb 06, 2014 9:59 pm
Szerző: rigo
redBull
A dob elég zorko lett :)

 

Elküldve: Thu Feb 06, 2014 9:20 pm
Szerző: Másszi
redBull

 

Elküldve: Wed Feb 05, 2014 8:55 pm
Szerző: Másszi
Jó ez így Masszi ;)
igen az alsó tank piros csikkal az 100% perfetto !!!

 

Elküldve: Wed Feb 05, 2014 6:35 pm
Szerző: Kisfeher
Új volt az ecu a motort nem vettem ki csak a bovdent tüntettem el. Mielőtt össze meg szét kötöttem nem volt aksi. Minden ok. Igaz eddig a garázsban forósitottam. Az utca egyenlőre rejtély.

 

Elküldve: Wed Feb 05, 2014 1:59 pm
Szerző: dino74
Én most csréltem teljes rendszerre a kicsit ( dobok kis eltronika szürő volt) szóval nem volt macerás kb 2 óra alatt végeztem és az elektronika (ecu) csere eből 15 perc. Csak az ülést kell levenni. A biztositék táblát felhúzni és ott az ecu. Szóval nem egy nagy kunszt ja és minden múkodik!
hmm nem kellett az ecu-t összelőni a tps-el? Használt ecu? Állítómotort kivetted?

 

Elküldve: Wed Feb 05, 2014 10:43 am
Szerző: Kisfeher
Én most csréltem teljes rendszerre a kicsit ( dobok kis eltronika szürő volt) szóval nem volt macerás kb 2 óra alatt végeztem és az elektronika (ecu) csere eből 15 perc. Csak az ülést kell levenni. A biztositék táblát felhúzni és ott az ecu. Szóval nem egy nagy kunszt ja és minden múkodik!