Oldal: 2 / 14

 

Elküldve: Sat Oct 29, 2016 9:45 pm
Szerző: dino74

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!
léci ne fűrészeld a fingot! :D
Te meg ne vágd magad alatt a fejszét!

 

Elküldve: Sat Oct 29, 2016 8:05 pm
Szerző: 76
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!
léci ne fűrészeld a fingot! :D

 

Elküldve: Sat Oct 29, 2016 12:07 pm
Szerző: gizi

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!

 

Elküldve: Sat Oct 29, 2016 11:45 am
Szerző: Vendég
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

 

Elküldve: Sat Oct 29, 2016 9:54 am
Szerző: Ton-up

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja.
Én is ilyet használok már 3 éve egész télen töltőn van az aksi kutya baja.....

 

Elküldve: Sat Oct 29, 2016 9:53 am
Szerző: negga
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja.


Szerény véleményem szerint, ha induláskor kiválasztod a kis akkumulátortöltési módot, akkor később a hideg idő programban sem fog rossz töltéssel dolgozni, de előfordulhat, hogy tévedek!
Úgy érzed, hogy ez a cég legyárt és forgalomba küld egy olyan eszközt, ami csak a motorososokkal cseszik ki és csak nekik tesz rosszat?
Ez már összeesküvés elmélet! :D

További problémák megoldása: http://www.ctek.com/se/sv
Nem feltételeztem, hogy ki akarna cseszni a motorosokkal, csupán az általad lentebb belinkelt user manulból vontam le logikus következtetést. Sajnos a magyar manula volt szar. Nincs itt összesküvés elmélet, csak szar dokumentum :).
Kikerestem svédek honlapján az eredeti manulat és ott már normálisan ír a 0,8-0,4A-es töltésről.
http://www.ctek.com/Archive/ProductManu ... rge_EN.pdf

Én is keresek töltőt télre, így akkor ezt választom :).

 

Elküldve: Sat Oct 29, 2016 7:48 am
Szerző: gizi

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja.


Szerény véleményem szerint, ha induláskor kiválasztod a kis akkumulátortöltési módot, akkor később a hideg idő programban sem fog rossz töltéssel dolgozni, de előfordulhat, hogy tévedek!
Úgy érzed, hogy ez a cég legyárt és forgalomba küld egy olyan eszközt, ami csak a motorososokkal cseszik ki és csak nekik tesz rosszat?
Ez már összeesküvés elmélet! :D

További problémák megoldása: http://www.ctek.com/se/sv

 

Elküldve: Fri Oct 28, 2016 10:00 pm
Szerző: negga
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja.

 

Elküldve: Fri Oct 28, 2016 8:29 pm
Szerző: gizi
Ez amúgy hogy van? Rákötöd a motorra, akkura, kijelölöd, hogy motor, nyomsz egy startot és végzi a dolgát?
Pontosan.

 

Elküldve: Fri Oct 28, 2016 8:01 pm
Szerző: PETTI
Ez amúgy hogy van? Rákötöd a motorra, akkura, kijelölöd, hogy motor, nyomsz egy startot és végzi a dolgát?

 

Elküldve: Fri Oct 28, 2016 7:06 pm
Szerző: gizi
5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan :))
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.

 

Elküldve: Fri Oct 28, 2016 5:15 pm
Szerző: Vendég
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba!
5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan :))
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!

1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi

2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad :))

de te csak töltsd ahogy akarod,

svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok

 

Elküldve: Fri Oct 28, 2016 4:38 am
Szerző: gizi
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba!
5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan :))
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!

 

Elküldve: Thu Oct 27, 2016 9:46 pm
Szerző: Vendég
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba!
5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan :))

 

Elküldve: Thu Oct 27, 2016 7:29 pm
Szerző: 76
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
ha kemény vagy csuklóból töltöd! :)

 

Elküldve: Thu Oct 27, 2016 1:07 pm
Szerző: dino74
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba!
én is erre gondoltam

 

Elküldve: Thu Oct 27, 2016 12:46 pm
Szerző: gizi
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba!

 

Elküldve: Wed Oct 26, 2016 10:02 pm
Szerző: dino74
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D
az sfnél nincs értelme, vegyél sima ctec töltőt sokkal jobb uannyiert. Leveszed a műanyagot és töltöd. Monsternél főleg 696 meg idomosoknál szopás de az ctecnek van adaptere

 

Elküldve: Wed Oct 26, 2016 8:15 pm
Szerző: Vendég
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D

igen, nekem van az a bizonyos Orig. Ducati "Csepptöltös töltöm " az externe dugorol töltök vele, de csak ha közeledik a faszlengetö majus .
1-2 hetre radugom es gyaaaaaaa :)))

 

Elküldve: Wed Oct 26, 2016 5:08 pm
Szerző: Break
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220 :D :D

 

Elküldve: Sun Aug 07, 2016 7:29 pm
Szerző: Break
Találtam egy kurvajó összefoglalót a DTC-ről, ha esetleg valaki mást is érdekel majd: https://issuu.com/hellforleather/docs/d ... 15/2734612

30km/h alatt nem üzemel, lehet vele kerózni és burnoutolni is. Első és hátsó kerék forgáskülönbségét nézik a szenzorok. Elvileg előre és hátra kell 1-1, meg a dtc modul. No meg az ECU frissítés...
csak semmi buzulás! :D
Ne tedd tönkre,léci,léci
ok-ok :) De ettől csak több lesz a moci. Ha jól értem ki lehet kapcsolni ha szar, vagy kislányos lenne. :) De összességében kicsit elment a kedv, ez igaz :)

 

Elküldve: Sun Aug 07, 2016 4:17 pm
Szerző: 76
Találtam egy kurvajó összefoglalót a DTC-ről, ha esetleg valaki mást is érdekel majd: https://issuu.com/hellforleather/docs/d ... 15/2734612

30km/h alatt nem üzemel, lehet vele kerózni és burnoutolni is. Első és hátsó kerék forgáskülönbségét nézik a szenzorok. Elvileg előre és hátra kell 1-1, meg a dtc modul. No meg az ECU frissítés...
csak semmi buzulás! :D
Ne tedd tönkre,léci,léci

 

Elküldve: Sun Aug 07, 2016 1:17 pm
Szerző: Kisfeher
nem tom de nekem csak kikapcsoltan engedte a hosszanti kerekezést vagy 1 es álásban s 2. fokozatban kis kuplungból vetted föl akkor engedte mert forgott az első kerék is. de a bornutot biztos csak off ban ez tapasztalat.

 

Elküldve: Sat Aug 06, 2016 10:32 pm
Szerző: dino74
Találtam egy kurvajó összefoglalót a DTC-ről, ha esetleg valaki mást is érdekel majd: https://issuu.com/hellforleather/docs/d ... 15/2734612

30km/h alatt nem üzemel, lehet vele kerózni és burnoutolni is. Első és hátsó kerék forgáskülönbségét nézik a szenzorok. Elvileg előre és hátra kell 1-1, meg a dtc modul. No meg az ECU frissítés...
burnout nem megy vele!

 

Elküldve: Sat Aug 06, 2016 10:05 pm
Szerző: Break
Találtam egy kurvajó összefoglalót a DTC-ről, ha esetleg valaki mást is érdekel majd: https://issuu.com/hellforleather/docs/d ... 15/2734612

30km/h alatt nem üzemel, lehet vele kerózni és burnoutolni is. Első és hátsó kerék forgáskülönbségét nézik a szenzorok. Elvileg előre és hátra kell 1-1, meg a dtc modul. No meg az ECU frissítés...

 

Elküldve: Sat Aug 06, 2016 9:42 am
Szerző: Break
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)
eredeti témához visszatérve kell egy elsőkerék szenzor, 2db első féktárcsa, kábelköteg és ha szerencséd van a 1098s programmot rá lehet tenni. Hátra nem kell szenzor ott a sebességmérő jelet használja. Gyakorlatilag a két kerék forgáskülönbségét figyeli. Nekem 4-esen volt mert én kurva vagyok :P
Köszi szépen!

 

Elküldve: Fri Aug 05, 2016 1:15 pm
Szerző: 76
Maraczi Zsolti csinált mar ilyet.

 

Elküldve: Fri Aug 05, 2016 10:16 am
Szerző: dino74
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)
eredeti témához visszatérve kell egy elsőkerék szenzor, 2db első féktárcsa, kábelköteg és ha szerencséd van a 1098s programmot rá lehet tenni. Hátra nem kell szenzor ott a sebességmérő jelet használja. Gyakorlatilag a két kerék forgáskülönbségét figyeli. Nekem 4-esen volt mert én kurva vagyok :P

 

Elküldve: Fri Aug 05, 2016 9:57 am
Szerző: 76
:D haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez. :)
az heti egy voupity! :)

Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors! :D
Sanci Te még nem is mentél soha multival....
wdw2012
+lattam a ricsit ringen 748,utana idén multival az s4r nyeregből. Azt hittem csak erosen bekavezott,de nem. :)
Ezekből gondolom.

 

Elküldve: Fri Aug 05, 2016 7:52 am
Szerző: Kajakman
:D haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez. :)
az heti egy voupity! :)

Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors! :D
Sanci Te még nem is mentél soha multival....

 

Elküldve: Fri Aug 05, 2016 12:18 am
Szerző: Másszi
:D haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez. :)
az heti egy voupity! :)

Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors! :D

I G A Z 100% !

 

Elküldve: Thu Aug 04, 2016 8:06 pm
Szerző: 76
:D haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez. :)
az heti egy voupity! :)

Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors! :D

 

Elküldve: Thu Aug 04, 2016 8:00 pm
Szerző: Kisfeher
Egyet kell értenem 76 kolégával enyémen volt de mindig az off verziót használtam az sf csak a nélül hű a nevéhez!

 

Elküldve: Thu Aug 04, 2016 7:59 pm
Szerző: Break
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)
amit én ismerek aftermatket dtc-t, az nem szenzorokkal, hanem fordulatszám figyeléssel oldja meg a dolgot.

mondjuk ez 30k helyett majdnem 300k
http://bazzaz.net/index.php/traction-co ... l-overview
Az nem szar cucc. EGy picit biztos jobb mint a gyári DTC, mondjuk nem hiszem hogy 10x :D Ennyit azért nem dobnék rá, de ha 60-80 körül tudnék pattintatni rá, lehet elgondolkozom rajta...

 

Elküldve: Thu Aug 04, 2016 7:58 pm
Szerző: Break
:D haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez. :)

 

Elküldve: Thu Aug 04, 2016 6:32 pm
Szerző: 76
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)
miért akarsz egy férfias motorból nőit csinálni?
Sima 1098fs-re rátenni dtc-t olyan mintha kasztrálnád!
Dtc csak a sírós pityogosok használnak!(Lindát idéztem) :)

 

Elküldve: Thu Aug 04, 2016 6:25 pm
Szerző: ricsi
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)
amit én ismerek aftermatket dtc-t, az nem szenzorokkal, hanem fordulatszám figyeléssel oldja meg a dolgot.

mondjuk ez 30k helyett majdnem 300k
http://bazzaz.net/index.php/traction-co ... l-overview

 

Elküldve: Thu Aug 04, 2016 6:02 pm
Szerző: Break
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra. :) Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl ;)

 

Elküldve: Sat Jul 30, 2016 10:23 pm
Szerző: negga
Végül rászántam maga, és örökbe fogadtam @G.B és @76 fiókáját. Széles utat srácok!
Szeva! Te kószálsz a XI kerben a Móricz felé ezzel a döggel?
Hali! Ahham. Mikor gurulunk? :)
háhhá :). Micsoda véletlen! Láttalak már csörögni - duruzsolni néhány hete meg ma a is kocsmából :). Írtam PM-et.

 

Elküldve: Sat Jul 30, 2016 7:26 pm
Szerző: Break
Végül rászántam maga, és örökbe fogadtam @G.B és @76 fiókáját. Széles utat srácok!
Szeva! Te kószálsz a XI kerben a Móricz felé ezzel a döggel?
Hali! Ahham. Mikor gurulunk? :)

 

Elküldve: Sat Jul 30, 2016 7:17 pm
Szerző: negga
Végül rászántam maga, és örökbe fogadtam @G.B és @76 fiókáját. Széles utat srácok!
Szeva! Te kószálsz a XI kerben a Móricz felé ezzel a döggel?

 

Elküldve: Fri Jul 29, 2016 1:42 pm
Szerző: Bukovszki
Köszönöm gizi!

 

Elküldve: Fri Jul 29, 2016 12:48 pm
Szerző: gizi
Üdv mindenkinek!
Tudnátok infót adni a használtautón található fekete 848-as streetfighterről?
Köszönöm!
A piros vázas,Davicsek klubtársunk tulajdona volt.Őt keresd!

 

Elküldve: Fri Jul 29, 2016 9:33 am
Szerző: Bukovszki
Üdv mindenkinek!
Tudnátok infót adni a használtautón található fekete 848-as streetfighterről?
Köszönöm!

 

Elküldve: Mon Jun 13, 2016 5:17 pm
Szerző: 76
848 SF kormany?
Mint ez?
Ezek sajnos szélesebbek mint a gyári :(
A gyári 848as ilyen:
kemény vagy és nem félsz a víztől! :)

 

Elküldve: Mon Jun 13, 2016 4:43 pm
Szerző: RSkiller
848 SF kormany?
Mint ez?
Ezek sajnos szélesebbek mint a gyári :(
A gyári 848as ilyen:
ugye nem kell mondanom, a Csabinak van ;)
csak 1098as van

 

Elküldve: Mon Jun 13, 2016 1:09 pm
Szerző: dino74
848 SF kormany?
Mint ez?
Ezek sajnos szélesebbek mint a gyári :(
A gyári 848as ilyen:
ugye nem kell mondanom, a Csabinak van ;)

 

Elküldve: Mon Jun 13, 2016 8:51 am
Szerző: Break
848 SF kormany?
Mint ez?
Ezek sajnos szélesebbek mint a gyári :(
A gyári 848as ilyen:

 

Elküldve: Mon Jun 13, 2016 12:49 am
Szerző: Laky 749
848 SF kormany?
Mint ez?

 

Elküldve: Sun Jun 12, 2016 10:33 pm
Szerző: 76
@76 Köszi a nyomólap cserét!
Úgy néz ki, lesz egy fekete első sárvédőm , ha valakit majd érdekel dobjon egy üzit...
848 kormány viszont továbbra is wanted, ha netán bárki-bárhol tudna azt nagyon megköszönném.
szívesen