Oldal: 8 / 14

 

Elküldve: Fri Nov 07, 2014 11:22 pm
Szerző: 76
meg mielőtt a Sanyi jön, igen kigyulladt a hátsófék mert túl szorosra lett állítva
az nem a motor hanem a szakértelem hiányának a hibája volt!

 

Elküldve: Wed Nov 05, 2014 10:41 pm
Szerző: gonzales
Sziasztok. Ma szembe jött velem egy nagyon szép állapotban lévő 1098 SF, full Termi rendszerrel, de ettől eltekintve teljesen gyári állapotban. Egy dolog aggaszt csak, a 17.500 km. Mennyire sok ez, milyen fő darabok cseréjére kellene számítanom, ha megvenném? Nagyon szép állapotban van, és az egyetlen elérhető nagy SF közel s távol.
enyémben 34ezer volt. Én a hajtókarcsapágyat cseréltettem ki biztonságból miután az s4rs beállt 35ezernél meg egy léptetővilla volt megkopva de más semmi. Ezekkel is még bőven elment volna, de nálunk nem hétköznapit kapott. Féktárcsa zörgött, engem idegesített én azt is kicseréltettem, de 15ezernél is zörgött már. Egyszer állt nálam meg a 35ezer alatt, az ac pumpa reléje oxidálódott el és állt meg, ennyi
Köszi, azért még nézelődöm, főleg mert most lesz itt is egy nagy motor kiállítás a hónap végén. Mindenesetre megnyugtató, h 34k után csak ennyi gond volt.

 

Elküldve: Wed Nov 05, 2014 10:24 pm
Szerző: dino74
meg mielőtt a Sanyi jön, igen kigyulladt a hátsófék mert túl szorosra lett állítva
:D Azt hittem a lángoló fék az NIT mutatványa :D
nit fékje a félelmből gyulladt ki, rókának meg rajságból

 

Elküldve: Wed Nov 05, 2014 10:01 pm
Szerző: TorzsiMTS
meg mielőtt a Sanyi jön, igen kigyulladt a hátsófék mert túl szorosra lett állítva
:D Azt hittem a lángoló fék az NIT mutatványa :D

 

Elküldve: Wed Nov 05, 2014 1:15 pm
Szerző: dino74
meg mielőtt a Sanyi jön, igen kigyulladt a hátsófék mert túl szorosra lett állítva

 

Elküldve: Wed Nov 05, 2014 1:12 pm
Szerző: dino74
Sziasztok. Ma szembe jött velem egy nagyon szép állapotban lévő 1098 SF, full Termi rendszerrel, de ettől eltekintve teljesen gyári állapotban. Egy dolog aggaszt csak, a 17.500 km. Mennyire sok ez, milyen fő darabok cseréjére kellene számítanom, ha megvenném? Nagyon szép állapotban van, és az egyetlen elérhető nagy SF közel s távol.
enyémben 34ezer volt. Én a hajtókarcsapágyat cseréltettem ki biztonságból miután az s4rs beállt 35ezernél meg egy léptetővilla volt megkopva de más semmi. Ezekkel is még bőven elment volna, de nálunk nem hétköznapit kapott. Féktárcsa zörgött, engem idegesített én azt is kicseréltettem, de 15ezernél is zörgött már. Egyszer állt nálam meg a 35ezer alatt, az ac pumpa reléje oxidálódott el és állt meg, ennyi

 

Elküldve: Wed Nov 05, 2014 1:08 pm
Szerző: gonzales
Sziasztok. Ma szembe jött velem egy nagyon szép állapotban lévő 1098 SF, full Termi rendszerrel, de ettől eltekintve teljesen gyári állapotban. Egy dolog aggaszt csak, a 17.500 km. Mennyire sok ez, milyen fő darabok cseréjére kellene számítanom, ha megvenném? Nagyon szép állapotban van, és az egyetlen elérhető nagy SF közel s távol.

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 10:00 pm
Szerző: Másszi
Hehe buzipapik :D
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották ;)
Jövőre a WDW helyett kellene egy osztrák Alpok túra,talán van pár út,amit kihagytunk :D A peformanszaidra természetesen számítunk ;)
tervben van!

Ausztria túra ...
na na na !!!
de ne essen !!!

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 9:53 pm
Szerző: TorzsiMTS
a rendszeres Multi az full ratyi! :)
Ezt megbeszéled Andrisunkkal is face-to-face? :D :D
csak az új, és csak mostantól, Andris pirossal jár és ő keleti, az más
Hogy takaróztok,kimagyaráztátok mielőtt utol ér a végzet :D ;)

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 7:34 pm
Szerző: dino74
Hehe buzipapik :D
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották ;)
a rendszeres Multi az full ratyi! :)
Ezt megbeszéled Andrisunkkal is face-to-face? :D :D
csak az új, és csak mostantól, Andris pirossal jár és ő keleti, az más

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 7:07 pm
Szerző: 76
Hehe buzipapik :D
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották ;)
a rendszeres Multi az full ratyi! :)
Ezt megbeszéled Andrisunkkal is face-to-face? :D :D
az új fehér multira gondoltam! ;)

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 6:58 pm
Szerző: TorzsiMTS
Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé...:D
Hehe buzipapik :D
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották ;)
a rendszeres Multi az full ratyi! :)
Ezt megbeszéled Andrisunkkal is face-to-face? :D :D

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 6:26 pm
Szerző: 76
igen, a multi buziknak való :D
és az sf-en van rendszer :P
Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé...:D
Hehe buzipapik :D
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották ;)
a rendszeres Multi az full ratyi! :)

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 6:08 pm
Szerző: stafford
Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé...:D
Hehe buzipapik :D
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották ;)
Jövőre a WDW helyett kellene egy osztrák Alpok túra,talán van pár út,amit kihagytunk :D A peformanszaidra természetesen számítunk ;)
tervben van!

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 6:02 pm
Szerző: TorzsiMTS
igen, a multi buziknak való :D
és az sf-en van rendszer :P
Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé...:D
Hehe buzipapik :D
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották ;)
Jövőre a WDW helyett kellene egy osztrák Alpok túra,talán van pár út,amit kihagytunk :D A peformanszaidra természetesen számítunk ;)

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 5:32 pm
Szerző: Kata
igen, a multi buziknak való :D
és az sf-en van rendszer :P
Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé...:D
Hehe buzipapik :D
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották ;)
*mosking*

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 5:25 pm
Szerző: ricsi
na dino, mész a faszomba :)

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 5:06 pm
Szerző: Kajakman
igen, a multi buziknak való :D
és az sf-en van rendszer :P
Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé...:D
Hehe buzipapik :D
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották ;)
mekkora gci! :D

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 5:00 pm
Szerző: dino74
Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ? :)
igen, a multi buziknak való :D
és az sf-en van rendszer :P
Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé...:D
Hehe buzipapik :D
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották ;)

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 4:44 pm
Szerző: TorzsiMTS
Rendszertelenné vált tőle a nemi életem, de legalább volt motorom :P
Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ? :)
igen, a multi buziknak való :D
és az sf-en van rendszer :P
Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé...:D

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 1:35 pm
Szerző: Kata
Rendszertelenné vált tőle a nemi életem, de legalább volt motorom :P
Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ? :)
igen, a multi buziknak való :D
és az sf-en van rendszer :P
...és csajoknak :D

azért én sajnálom nagyon. :(

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 1:31 pm
Szerző: Kata
khm
Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma? :D
Eladtam a multit és vettem egy sf-et, mi ebben a különös? Hogy éppen azt? Nem volt más használt 848 sf eladó :D
Semmi különös nem történt ;)
Nem mondod??!! *shok* Már el is vitték a GT-t? :( sírok..

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 11:40 am
Szerző: ricsi
Rendszertelenné vált tőle a nemi életem, de legalább volt motorom :P
Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ? :)
igen, a multi buziknak való :D
és az sf-en van rendszer :P
bekaphatod buzikám

 

Elküldve: Wed Oct 15, 2014 11:04 am
Szerző: dino74
Rendszertelenné vált tőle a nemi életem, de legalább volt motorom :P
Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ? :)
igen, a multi buziknak való :D
és az sf-en van rendszer :P

 

Elküldve: Tue Oct 14, 2014 6:48 pm
Szerző: kopi
Rendszertelenné vált tőle a nemi életem, de legalább volt motorom :P
Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ? :)

 

Elküldve: Tue Oct 14, 2014 5:12 pm
Szerző: Másszi
khm
Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma? :D
Eladtam a multit és vettem egy sf-et, mi ebben a különös? Hogy éppen azt? Nem volt más használt 848 sf eladó :D
Semmi különös nem történt ;)


oh year !!! :-)))) WROOOOAAMMM !!!!
nem sokat birtál nélküle....

 

Elküldve: Tue Oct 14, 2014 4:36 pm
Szerző: dino74
Rendszertelenné vált tőle a nemi életem, de legalább volt motorom :P

 

Elküldve: Tue Oct 14, 2014 2:49 pm
Szerző: 76
Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma? :D
Eladtam a multit és vettem egy sf-et, mi ebben a különös? Hogy éppen azt? Nem volt más használt 848 sf eladó :D
Semmi különös nem történt ;)
Szar volt a multi, vizes füvön nem működött rajta az elektronika.... Kiforratlan technika... mennie kellett..... :D
nem!
Nem volt rajta rendszer! :D

 

Elküldve: Tue Oct 14, 2014 12:57 pm
Szerző: wolvesmonster93
khm
Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma? :D
Eladtam a multit és vettem egy sf-et, mi ebben a különös? Hogy éppen azt? Nem volt más használt 848 sf eladó :D
Semmi különös nem történt ;)
Szar volt a multi, vizes füvön nem működött rajta az elektronika.... Kiforratlan technika... mennie kellett..... :D

 

Elküldve: Tue Oct 14, 2014 12:54 pm
Szerző: dino74

yes but
WITH
MULTI
!!!!!!!!!!!
khm
Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma? :D
Eladtam a multit és vettem egy sf-et, mi ebben a különös? Hogy éppen azt? Nem volt más használt 848 sf eladó :D
Semmi különös nem történt ;)

 

Elküldve: Tue Oct 14, 2014 12:24 pm
Szerző: TorzsiMTS
:D

yes but
WITH
MULTI
!!!!!!!!!!!
khm
Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma? :D

 

Elküldve: Tue Oct 14, 2014 5:58 am
Szerző: gonzales
Csak sorjában: a büdzsém 18-19k körül van, a ktm 1290 meg 22k körül kezdődik + rego. Ez a baj az S-sel is: egy 2009-es van eladó egész Viktóriában, az is 23k.
Ami meg az ausztrál utakat illeti: itt 500 méterenként van fix traffipax, meg kamerás rendőr elfogó autó, és 300 dollártól indul a büntetés, ami már 5%-os sebesség túllépésért jár. Úgyhogy itt még a motorosok is betartják a sebesség határt. Szépen haladnak a forgalommal 60-nal, 70-nel, ahogy kell.
Cserébe viszont van több kicsi pálya a városban, és kb 1 óra innen Philip Island meg a motogp pálya, ott lehet húzni neki.
még a végén kiderül,hogy nálunk kolbászból van a kerítés! :D
Azért annyira nem gaz, cserébe a közlekedési helyzet sokkal kulturáltabb itt: mindenki indexel, ha indexelsz, akkor beengednek, nem furakodnak, nem tolnak le, stb.
Meg itt van a great ocean road kb. 250 km-keresztül az ocean partján, szinte egyenes szakasz nélkül, meg a jo kis motoros meg gokart pályák.

 

Elküldve: Mon Oct 13, 2014 6:47 pm
Szerző: Másszi
ma Bp.re mentem Mts-el és láttam 1 szép piros streetfighter a Bah csomó pont után !
Ki volt az a csíkos kabátos pilóta ?

 

Elküldve: Sun Oct 12, 2014 10:19 pm
Szerző: dino74
És ha 848 veszel akkor vegyel ra rendszer mert olyat durrog,hogy a mögötted jövő elelvez! :)

Ha van ra lehetőséged szerintem a superduke 1290 is megérne egy próbát!
durrog mint a kurva annya

 

Elküldve: Sun Oct 12, 2014 9:34 pm
Szerző: Másszi
Csak sorjában: a büdzsém 18-19k körül van, a ktm 1290 meg 22k körül kezdődik + rego. Ez a baj az S-sel is: egy 2009-es van eladó egész Viktóriában, az is 23k.
Ami meg az ausztrál utakat illeti: itt 500 méterenként van fix traffipax, meg kamerás rendőr elfogó autó, és 300 dollártól indul a büntetés, ami már 5%-os sebesség túllépésért jár. Úgyhogy itt még a motorosok is betartják a sebesség határt. Szépen haladnak a forgalommal 60-nal, 70-nel, ahogy kell.
Cserébe viszont van több kicsi pálya a városban, és kb 1 óra innen Philip Island meg a motogp pálya, ott lehet húzni neki.

azt a... akkor Vespával vagy biciklivel közlekedjél !!!
viccen kívül
vegyél 1 pálya gépet !
SFS ennyi traffipaxszal nem ajánlott a 1098-as....
sajnállak.............

 

Elküldve: Sun Oct 12, 2014 7:09 pm
Szerző: 76
Csak sorjában: a büdzsém 18-19k körül van, a ktm 1290 meg 22k körül kezdődik + rego. Ez a baj az S-sel is: egy 2009-es van eladó egész Viktóriában, az is 23k.
Ami meg az ausztrál utakat illeti: itt 500 méterenként van fix traffipax, meg kamerás rendőr elfogó autó, és 300 dollártól indul a büntetés, ami már 5%-os sebesség túllépésért jár. Úgyhogy itt még a motorosok is betartják a sebesség határt. Szépen haladnak a forgalommal 60-nal, 70-nel, ahogy kell.
Cserébe viszont van több kicsi pálya a városban, és kb 1 óra innen Philip Island meg a motogp pálya, ott lehet húzni neki.
még a végén kiderül,hogy nálunk kolbászból van a kerítés! :D

 

Elküldve: Sat Oct 11, 2014 11:45 pm
Szerző: gonzales
Csak sorjában: a büdzsém 18-19k körül van, a ktm 1290 meg 22k körül kezdődik + rego. Ez a baj az S-sel is: egy 2009-es van eladó egész Viktóriában, az is 23k.
Ami meg az ausztrál utakat illeti: itt 500 méterenként van fix traffipax, meg kamerás rendőr elfogó autó, és 300 dollártól indul a büntetés, ami már 5%-os sebesség túllépésért jár. Úgyhogy itt még a motorosok is betartják a sebesség határt. Szépen haladnak a forgalommal 60-nal, 70-nel, ahogy kell.
Cserébe viszont van több kicsi pálya a városban, és kb 1 óra innen Philip Island meg a motogp pálya, ott lehet húzni neki.

 

Elküldve: Sat Oct 11, 2014 8:47 pm
Szerző: Másszi
Sziasztok. A monsterem után most fontolgatom, hogy SF-re váltok, és tanácsra, véleményre lenne szükségem. Mármint arról, hogy a 1098 vagy a 848. Alapból a 1098 fele hajlok a nyersessége és ereje, na meg a száraz kuplung miatt, de a 848- t meg a könnyedsége miatt ajánlják, és mert barátságosabb, mint a nagy testvére.
Az sem mellékes, hogy egy 2010-es nagy SF itt kb olyan árban van, mint egy új, vagy max 1 éves 848. Itt most jön a szezon, úgyhogy ki fogom próbálni a 848-at (meg a B800 dragstert, na az egy állat gép még), de hosszú távú tapasztalat érdekelne. Köszi!
a 848 jobban használható, nem tudod kihasználni azt a +20 lóerőt viszont ha még nem volt olyan erős motorod, egyszer kell egy, úgy hogy én azt mondom 1098at vegyél. Mentem elég sokat mindkettővel, a 848 nagyobb bizalmat ad
igen, ilyesmi dolgok pörögnek az én fejemben is. Sajnos itt minden ötödik 848-ra jut egy 1098, és alapvetően a Ducati itt még ritkább madár, mint Európában.
Van valami különleges dolog, amire oda kell figyelnem vásárlás közben, mármint a szokásos intő jeleken kívül?

ha "tudsz" 1098 S-est vegyél !

Ausztrália elég nagy...vannak hosszú utak ...tudsz rendesen gyorsulni vele ...

 

Elküldve: Sat Oct 11, 2014 6:47 pm
Szerző: 76
És ha 848 veszel akkor vegyel ra rendszer mert olyat durrog,hogy a mögötted jövő elelvez! :)

Ha van ra lehetőséged szerintem a superduke 1290 is megérne egy próbát!

 

Elküldve: Sat Oct 11, 2014 4:33 pm
Szerző: dino74
Sziasztok. A monsterem után most fontolgatom, hogy SF-re váltok, és tanácsra, véleményre lenne szükségem. Mármint arról, hogy a 1098 vagy a 848. Alapból a 1098 fele hajlok a nyersessége és ereje, na meg a száraz kuplung miatt, de a 848- t meg a könnyedsége miatt ajánlják, és mert barátságosabb, mint a nagy testvére.
Az sem mellékes, hogy egy 2010-es nagy SF itt kb olyan árban van, mint egy új, vagy max 1 éves 848. Itt most jön a szezon, úgyhogy ki fogom próbálni a 848-at (meg a B800 dragstert, na az egy állat gép még), de hosszú távú tapasztalat érdekelne. Köszi!
a 848 jobban használható, nem tudod kihasználni azt a +20 lóerőt viszont ha még nem volt olyan erős motorod, egyszer kell egy, úgy hogy én azt mondom 1098at vegyél. Mentem elég sokat mindkettővel, a 848 nagyobb bizalmat ad
igen, ilyesmi dolgok pörögnek az én fejemben is. Sajnos itt minden ötödik 848-ra jut egy 1098, és alapvetően a Ducati itt még ritkább madár, mint Európában.
Van valami különleges dolog, amire oda kell figyelnem vásárlás közben, mármint a szokásos intő jeleken kívül?
láttunk már pár sf-et semmi külölgese betegsége nincs, úgyhogy a szokásos

 

Elküldve: Sat Oct 11, 2014 12:32 pm
Szerző: gonzales
Sziasztok. A monsterem után most fontolgatom, hogy SF-re váltok, és tanácsra, véleményre lenne szükségem. Mármint arról, hogy a 1098 vagy a 848. Alapból a 1098 fele hajlok a nyersessége és ereje, na meg a száraz kuplung miatt, de a 848- t meg a könnyedsége miatt ajánlják, és mert barátságosabb, mint a nagy testvére.
Az sem mellékes, hogy egy 2010-es nagy SF itt kb olyan árban van, mint egy új, vagy max 1 éves 848. Itt most jön a szezon, úgyhogy ki fogom próbálni a 848-at (meg a B800 dragstert, na az egy állat gép még), de hosszú távú tapasztalat érdekelne. Köszi!
a 848 jobban használható, nem tudod kihasználni azt a +20 lóerőt viszont ha még nem volt olyan erős motorod, egyszer kell egy, úgy hogy én azt mondom 1098at vegyél. Mentem elég sokat mindkettővel, a 848 nagyobb bizalmat ad
igen, ilyesmi dolgok pörögnek az én fejemben is. Sajnos itt minden ötödik 848-ra jut egy 1098, és alapvetően a Ducati itt még ritkább madár, mint Európában.
Van valami különleges dolog, amire oda kell figyelnem vásárlás közben, mármint a szokásos intő jeleken kívül?

 

Elküldve: Sat Oct 11, 2014 9:30 am
Szerző: dino74
Sziasztok. A monsterem után most fontolgatom, hogy SF-re váltok, és tanácsra, véleményre lenne szükségem. Mármint arról, hogy a 1098 vagy a 848. Alapból a 1098 fele hajlok a nyersessége és ereje, na meg a száraz kuplung miatt, de a 848- t meg a könnyedsége miatt ajánlják, és mert barátságosabb, mint a nagy testvére.
Az sem mellékes, hogy egy 2010-es nagy SF itt kb olyan árban van, mint egy új, vagy max 1 éves 848. Itt most jön a szezon, úgyhogy ki fogom próbálni a 848-at (meg a B800 dragstert, na az egy állat gép még), de hosszú távú tapasztalat érdekelne. Köszi!
a 848 jobban használható, nem tudod kihasználni azt a +20 lóerőt viszont ha még nem volt olyan erős motorod, egyszer kell egy, úgy hogy én azt mondom 1098at vegyél. Mentem elég sokat mindkettővel, a 848 nagyobb bizalmat ad

 

Elküldve: Sat Oct 11, 2014 6:57 am
Szerző: 76
Én a 1098 vennem ha választanom kene! Az olyan mit egy DÖG és életed végéig emlékezetes marad! Megbízhatóságára szerintem mindkettő egykutya.

 

Elküldve: Sat Oct 11, 2014 6:48 am
Szerző: Másszi
:D

yes but
WITH
MULTI
!!!!!!!!!!!
khm

photoshop ?

:-)

 

Elküldve: Sat Oct 11, 2014 1:02 am
Szerző: gonzales
Sziasztok. A monsterem után most fontolgatom, hogy SF-re váltok, és tanácsra, véleményre lenne szükségem. Mármint arról, hogy a 1098 vagy a 848. Alapból a 1098 fele hajlok a nyersessége és ereje, na meg a száraz kuplung miatt, de a 848- t meg a könnyedsége miatt ajánlják, és mert barátságosabb, mint a nagy testvére.
Az sem mellékes, hogy egy 2010-es nagy SF itt kb olyan árban van, mint egy új, vagy max 1 éves 848. Itt most jön a szezon, úgyhogy ki fogom próbálni a 848-at (meg a B800 dragstert, na az egy állat gép még), de hosszú távú tapasztalat érdekelne. Köszi!

 

Elküldve: Fri Oct 10, 2014 11:02 pm
Szerző: dino74
:D

yes but
WITH
MULTI
!!!!!!!!!!!
khm

 

Elküldve: Fri Oct 10, 2014 9:44 pm
Szerző: Másszi
:D

yes but
WITH
MULTI
!!!!!!!!!!!

 

Elküldve: Fri Oct 10, 2014 8:05 pm
Szerző: dino74
:D

 

Elküldve: Sat Sep 27, 2014 4:20 pm
Szerző: Másszi
Szépek azok a piros csövek.

grazie

 

Elküldve: Thu Sep 25, 2014 4:10 pm
Szerző: Kisfeher
Szépek azok a piros csövek.