Oldal: 5 / 14

 

Elküldve: Fri Feb 26, 2016 10:11 am
Szerző: Dani
:D

miért nem megy a gif?


<iframe src="//giphy.com/embed/l2JJLBSvv5f3YaExi" width="480" height="360" frameBorder="0" class="giphy-embed" allowFullScreen></iframe><p><a href="http://giphy.com/gifs/l2JJLBSvv5f3YaExi">via GIPHY</a></p>

 

Elküldve: Fri Feb 26, 2016 10:10 am
Szerző: Dani
köszönöm a tippet

az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig

ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*
:D

miért nem megy a gif?

 

Elküldve: Fri Feb 26, 2016 10:06 am
Szerző: Dani


Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer
köszönöm a tippet

az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig

ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*
:D

 

Elküldve: Thu Feb 25, 2016 8:26 pm
Szerző: dino74
polaritás?


Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer
köszönöm a tippet

az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig

ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*
:D

 

Elküldve: Thu Feb 25, 2016 6:23 pm
Szerző: Dani
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
polaritás?


Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer
köszönöm a tippet

az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig

ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*

 

Elküldve: Thu Feb 25, 2016 6:05 pm
Szerző: Dani
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
polaritás?


Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer

 

Elküldve: Thu Feb 25, 2016 5:56 pm
Szerző: dino74
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
polaritás?
A ledesnél fontos .
az ellenállásnál sem mindegy

 

Elküldve: Thu Feb 25, 2016 5:52 pm
Szerző: kopi
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
polaritás?
A ledesnél fontos .

 

Elküldve: Thu Feb 25, 2016 5:46 pm
Szerző: dino74
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
polaritás?

 

Elküldve: Thu Feb 25, 2016 3:00 pm
Szerző: Dani
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van

 

Elküldve: Mon Jan 25, 2016 8:23 pm
Szerző: Kisfeher
Feladtam nyert he he" csak hozza végre azt a harcos vasat! Valaki elvitte a Boglári sárgát!

 

Elküldve: Mon Jan 25, 2016 6:25 pm
Szerző: G.B.

 

Elküldve: Mon Jan 25, 2016 5:56 pm
Szerző: Dani
az elmúlt 7 hónapban kicsit több mint 6 ezer km-ert mentem az autómmal, szóval vannak ellenpéldák is

13 hónap alatt több mint 100.000km-t mentem az autómmal :(

 

Elküldve: Mon Jan 25, 2016 4:46 pm
Szerző: dino74
az elmúlt 7 hónapban kicsit több mint 6 ezer km-ert mentem az autómmal, szóval vannak ellenpéldák is
ellenpéldák mindig vannak, pl a nagymamám 82-es accordjában 2003-ban 16ezer km volt, de eddig mással nem találkoztam ergo elég ritka. De itt magyarországon ez az általános. Kereskedő haverom megmondta, magyarnak az kell, hogy átbasszák. Hiába szervízkönyv, ha van benne 160ezer. Hajítsd el, tekerd vissza 80-ra egy nap alatt elviszik :D















 

Elküldve: Mon Jan 25, 2016 2:42 pm
Szerző: ricsi
az elmúlt 7 hónapban kicsit több mint 6 ezer km-ert mentem az autómmal, szóval vannak ellenpéldák is

 

Elküldve: Mon Jan 25, 2016 1:39 pm
Szerző: Kisfeher
❤️❤️❤️
arany vázzal autentikusabb lenne a tricolore
ezen én csodálkozom csak a magyar motoros autós társadalom hiszi hogy egy 8 éves motorban 8 ezer van meg a 12 éves BMW ben 130 ezer s a német ugye hülye mert negyedáron adja a km nélküli jármüvet!

 

Elküldve: Mon Jan 25, 2016 1:36 pm
Szerző: Kisfeher
A mobilén van egy panigale nem egész 1 éves 33000 km futott bele no az már vmi!

Használni kell nem ???
A motor nem szék !!!!
természetesen ezt ez is jelzi csodák nincsenek ugye!

 

Elküldve: Mon Jan 25, 2016 9:37 am
Szerző: dino74
❤️❤️❤️
arany vázzal autentikusabb lenne a tricolore

 

Elküldve: Mon Jan 25, 2016 9:36 am
Szerző: dino74
A mobilén van egy panigale nem egész 1 éves 33000 km futott bele no az már vmi!
vettem egy multit nincs 1 éves és 21 van benne ;)

 

Elküldve: Mon Jan 25, 2016 8:32 am
Szerző: Másszi
A mobilén van egy panigale nem egész 1 éves 33000 km futott bele no az már vmi!

Használni kell nem ???
A motor nem szék !!!!

 

Elküldve: Mon Jan 25, 2016 8:10 am
Szerző: Kisfeher
A mobilén van egy panigale nem egész 1 éves 33000 km futott bele no az már vmi!

 

Elküldve: Sat Jan 23, 2016 11:23 pm
Szerző: 76
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva.
cbr 600 1 év 24000km ;)
A 16000 az lelkes amatőr :D

 

Elküldve: Sat Jan 23, 2016 4:25 pm
Szerző: TorzsiMTS
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva.
Aki rendesen használja...nekem még az SV650-nel volt egy szezonom,amikor 19ezer szaladt bele...ha le volt szervizelve nincs gond. Persze 4 szezon alatt is bele lehet tekerni ennyit és lehet az jobban szét volt hajtva...

 

Elküldve: Sat Jan 23, 2016 1:36 pm
Szerző: gonosz
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva.
sztem, ha rendszeresen használta az teljesen rendben van...

 

Elküldve: Sat Jan 23, 2016 12:07 pm
Szerző: Dani
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva.

vagy csak amikor tehette használta, pl munkába menet

 

Elküldve: Sat Jan 23, 2016 10:44 am
Szerző: hehe23911
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva.

 

Elküldve: Sat Jan 23, 2016 6:39 am
Szerző: Kisfeher
Akkor hajrá!

 

Elküldve: Fri Jan 22, 2016 9:54 pm
Szerző: hehe23911
Gondolom ezt nézted!

http://m.mobile.de/motorrad-inserat/duc ... 43396.html



A többiben kevesebb a km azért drágábbak.

jepp, ez az.

 

Elküldve: Fri Jan 22, 2016 6:51 pm
Szerző: 76
Gondolom ezt nézted!

http://m.mobile.de/motorrad-inserat/duc ... 43396.html



A többiben kevesebb a km azért drágábbak.

 

Elküldve: Fri Jan 22, 2016 4:35 pm
Szerző: dino74
Azért számold bele az ithoni macerát is s most nem az anyagi vonzatára gondoltam
egy 848as meg van 100-ból kb, münchen oda vissza 60, ha ketten mentek ott sem kell aludni, picit alkuszol is, és Ducati szalon, tehát nem baszhat át

 

Elküldve: Fri Jan 22, 2016 12:44 pm
Szerző: gizi
Olyan nagy macera nincs vele,3-4 nap alatt le lehet zongorázni.Persze okos szervezéssel!

 

Elküldve: Fri Jan 22, 2016 12:42 pm
Szerző: Kisfeher
Azért számold bele az ithoni macerát is s most nem az anyagi vonzatára gondoltam

 

Elküldve: Fri Jan 22, 2016 11:55 am
Szerző: dino74
sziasztok,
ducati münchennél van egy sf848 2,5 millióért (gyári felszereltség), ami 2015 áprilisi és elvileg sérülésmentes. Mégis akkor miért lehet ilyen "olcsó" egy ilyen fiatal motor? Vagy az a reális ár és máshol vannak túlárazva?
Köszi szépen a választ!
ez a reális sőt még ennyi se

 

Elküldve: Fri Jan 22, 2016 11:18 am
Szerző: hehe23911
sziasztok,
ducati münchennél van egy sf848 2,5 millióért (gyári felszereltség), ami 2015 áprilisi és elvileg sérülésmentes. Mégis akkor miért lehet ilyen "olcsó" egy ilyen fiatal motor? Vagy az a reális ár és máshol vannak túlárazva?
Köszi szépen a választ!

 

Elküldve: Mon Jan 18, 2016 11:23 pm
Szerző: dino74
❤️❤️❤️
elsőre azt hittem hármunk fightere :D

 

Elküldve: Sun Jan 17, 2016 11:20 pm
Szerző: kecsó
❤️❤️❤️

De komoly a tricolore

 

Elküldve: Sun Jan 17, 2016 9:43 pm
Szerző: 76
❤️❤️❤️

 

Elküldve: Wed Jan 13, 2016 5:02 pm
Szerző: kopi
....streetfighter...streetfighter..fighter csak pihen a garázsomban....még sokáig !
Kéne egy olyan pont is hogy nem hasznos mert ez nem hasznos .

 

Elküldve: Wed Jan 13, 2016 1:28 pm
Szerző: Másszi
....streetfighter...streetfighter..fighter csak pihen a garázsomban....még sokáig !

 

Elküldve: Mon Jan 04, 2016 6:21 pm
Szerző: TorzsiMTS

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? :D A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van :)
nem kelm oda ring akkor is csak 2K megy el! Én csak tudom!
Mert egy végtelen Hring vesz téged körül...mást se látsz csak kanyart :D

 

Elküldve: Mon Jan 04, 2016 5:06 pm
Szerző: Kisfeher
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? :D A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van :)
nem kelm oda ring akkor is csak 2K megy el! Én csak tudom!

 

Elküldve: Sun Jan 03, 2016 12:00 pm
Szerző: gonosz
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
köszi szépen!
hidd el, éjjel-nappal mennék vele ájulásig, de sajnos nem tudom megtenni :(((

úgy számolok, hogy autóval megyek kb. 15000 km-t évente.
Motorral értelemszerűen kevesebbet fogok év elején és év végén az időjárás miatt, viszont ha céges autó helyett tudnám használni, az sokat segítene. Magyarul egy max 8-10ezer km-t alsóhangon akarok, erre jönne rá, hogy sok egész hétvégés csavargás is tervben van.
Szóval így akkor a gumikérdést tisztáztuk.
Viszont az időszakos szervíz árakról nem sokat tudok, arról tudnál infot mondani? Itt olyan dolgokra gondolok, amit én otthon nem tudok egyedül megoldani.
Köszönöm szépen!
Én javaslom, hogy fenntartással/szervízdíjakkal/igénnyel kapcsolatban hívd fel a MotoRossot. Készségesek, segítenek és hitelesek. Én oda hordom a sajátom (ugyan csak egy KisMonster) és soha nem volt gondom a hozzáállással és soha nem akartak lehúzni.

 

Elküldve: Sun Jan 03, 2016 11:28 am
Szerző: Peti848
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!
Ciao!
-Igen szoktam csak jól kell eltalálni a ritmust....
-Létezik én is szemeztem vele jó dolog....csak az ára
-Úgy emlékszem csak a nyomórúd állítható az pedig Neked kevés erre inkább egy komolyabb (pl. Rizoma) lábtartó a megoldás vagy az ebay-en találsz rengeteg fékpedált meg váltókart pl.:
http://www.ebay.com/itm/DUCATI-848-EVO- ... rw&vxp=mtr
- ez tényleg használat és km függő az enyém 8600 km alatt már a második (a gyári szerelésű 6000 km-t bírt) hátsó gumit koptatja itt az alföldön :-( ebben pár Euro- és egy Hring van benne az elsőm még a gyári. A szervizről a kevés km miatt nem tudok nyilatkozni érdemben az első kötelező szerviz olaj- és fékolaj cserével, átnézéssel Motul olajjal 60 körül volt emlékeim szerint.
Cascót én is kötöttem volna de horror árak vannak és nem is minden biztosító foglalkozik veled így marad a rizikó....
- téliesítés: semmi extra alapos "fürdés" előtte egy héttel, hogy legyen ideje kiszáradni rendesen, fényezésre wax, akksi kiszedve+havi töltés, jó ponyva no meg két emelő.

 

Elküldve: Sun Jan 03, 2016 10:45 am
Szerző: hehe23911
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
köszi szépen!
hidd el, éjjel-nappal mennék vele ájulásig, de sajnos nem tudom megtenni :(((

úgy számolok, hogy autóval megyek kb. 15000 km-t évente.
Motorral értelemszerűen kevesebbet fogok év elején és év végén az időjárás miatt, viszont ha céges autó helyett tudnám használni, az sokat segítene. Magyarul egy max 8-10ezer km-t alsóhangon akarok, erre jönne rá, hogy sok egész hétvégés csavargás is tervben van.
Szóval így akkor a gumikérdést tisztáztuk.
Viszont az időszakos szervíz árakról nem sokat tudok, arról tudnál infot mondani? Itt olyan dolgokra gondolok, amit én otthon nem tudok egyedül megoldani.
Köszönöm szépen!

 

Elküldve: Sun Jan 03, 2016 10:15 am
Szerző: dino74
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? :D A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van :)
volt 2garn az 2500

 

Elküldve: Sun Jan 03, 2016 9:06 am
Szerző: TorzsiMTS
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? :D A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van :)

 

Elküldve: Sun Jan 03, 2016 12:47 am
Szerző: dino74
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is

 

Elküldve: Sat Jan 02, 2016 6:57 pm
Szerző: hehe23911
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

 

Elküldve: Tue Dec 29, 2015 9:30 pm
Szerző: 76
Én láttam már 115kg embert hegesztett vázu r6 menni a pannonina ringen 2:04-t :D (nemr6r)
Azért lehet törött motorral semmit tenni 2M-ért! :)

 

Elküldve: Tue Dec 29, 2015 9:15 pm
Szerző: Dani
én úgy hallottam, hogy az a motor csúnyán össze volt törve, azért is került ennyibe


ezt a pletykát én is hallottam, de nem tudom, hogy kitől indult el
a pannónia ring-es szerelő ezt meg tudná mondani, mivel a srác oda hordta

amit én tudok, hogy több helyen karcos volt a festés, de nem vészesen, inkább csak bosszantó szinten

nem lehet, hogy az ukrán határhoz közeli 2db Sf-el keveritek?
azok voltak a töröttek
azért írtam, hogy "hallottam", nem vagyok biztos az infóban - viszont ha a fullgas 2.2ért ad egy ilyen motort, az jelent valamit :)


az eléggé rafináltak, és a srác nagyon meg akart szabadulni a motortól
lehet, hogy tényleg törött volt

éreztem én azt, hogy azt nem kell megvennem :D