Na, ezt egyszer Valaki nálam okosabb elmagyarázhatná nekem, hogy miért fizessek egy rakat pénzt olyan cuccért, amit alapban tud a gép?!? Mert ha még lefelé váltásnál sem kellene kuplungolnom, akkor megérteném, de így...
Régen azt hittem mindkét irányban lehet kuplung nélkül váltani vele, de mióta megtudtam hogy csak felfelé, frankón nem értem mi értelme van utcára a gyorsváltónak???
1. nekem nem volt drága.
2.a mocim van rajta DP kuplung ami keményíti a kartja !!!
3.pályán is szeretném használni
4.annyi
5.ciao Rigó
..... Másszi! Félreértettél, ez nem ellened irányult! Nekem még tényleg senki nem tudta elmagyarázni, hogy tud-e valamivel többet a gyorsváltó annál, minthogy elzárod pillanatra a gázt és átrántod a váltót. Pl. nem árt annyira a váltónak vagy 10-ből 10-szer tutira vált stb.
Gizi mondta tegnap, hogy elvileg pályán jelent néhány tizedet.
Ha például azt mondanátok, hogy a "paraszt" módszer árt a váltónak, de a gyorsváltó frankó, akkor elgondolkodnék hogy vagy mindig kuplunggal váltok vagy én is vennék egy ilyet...
Meg az is igaz, hogy kb. 40-ből egyszer nem tökéletesen sikerül, mert mondjuk ránt a motor, de tegnap valaki azt is említette, hogy a gyorsváltó kúrja szét a váltót... na akkor most mi lehet az igazság???
(Az a baj Másszi, hogy sajnos a válaszodból még mindig nem tudtam meg a lényegét
) az a baj, hogy fordítva ültök a motoron, a gyorsváltó az nem ez!
Hanem!! Megszakítja a gyújtást tehát GÁZELVÉTEL NÉLKÜL TELIGÁZON tudsz váltani. Az, hogy kuplungolni nem kell csak egy szükséges plusz ami gyorsváltó nélkül gázelvétellel is megy