Avatar
 Dani
#10691
köszönöm a tippet

az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig

ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*
:D

miért nem megy a gif?
Avatar
 Dani
#10690


Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer
köszönöm a tippet

az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig

ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*
:D
Csatolmányok:
p1040259_converted.gif
p1040259_converted.gif (92.39 KiB) Megtekintve 9943 alkalommal
p1040258_converted.gif
p1040258_converted.gif (103.24 KiB) Megtekintve 9943 alkalommal
Avatar
 dino74
#10689
polaritás?


Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer
köszönöm a tippet

az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig

ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*
:D
Avatar
 Dani
#10688
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
polaritás?


Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer
köszönöm a tippet

az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig

ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*
Avatar
 Dani
#10687
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
polaritás?


Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer
Avatar
 dino74
#10686
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
polaritás?
A ledesnél fontos .
az ellenállásnál sem mindegy
Avatar
 kopi
#10685
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
polaritás?
A ledesnél fontos .
Avatar
 dino74
#10684
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
polaritás?
Avatar
 Dani
#10683
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem

az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik

valakinek valami ötlet?

vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?

az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
Avatar
 Dani
#10680
az elmúlt 7 hónapban kicsit több mint 6 ezer km-ert mentem az autómmal, szóval vannak ellenpéldák is

13 hónap alatt több mint 100.000km-t mentem az autómmal :(
Avatar
 dino74
#10679
az elmúlt 7 hónapban kicsit több mint 6 ezer km-ert mentem az autómmal, szóval vannak ellenpéldák is
ellenpéldák mindig vannak, pl a nagymamám 82-es accordjában 2003-ban 16ezer km volt, de eddig mással nem találkoztam ergo elég ritka. De itt magyarországon ez az általános. Kereskedő haverom megmondta, magyarnak az kell, hogy átbasszák. Hiába szervízkönyv, ha van benne 160ezer. Hajítsd el, tekerd vissza 80-ra egy nap alatt elviszik :D














#10677
❤️❤️❤️
arany vázzal autentikusabb lenne a tricolore
ezen én csodálkozom csak a magyar motoros autós társadalom hiszi hogy egy 8 éves motorban 8 ezer van meg a 12 éves BMW ben 130 ezer s a német ugye hülye mert negyedáron adja a km nélküli jármüvet!
#10676
A mobilén van egy panigale nem egész 1 éves 33000 km futott bele no az már vmi!

Használni kell nem ???
A motor nem szék !!!!
természetesen ezt ez is jelzi csodák nincsenek ugye!
Avatar
 dino74
#10674
A mobilén van egy panigale nem egész 1 éves 33000 km futott bele no az már vmi!
vettem egy multit nincs 1 éves és 21 van benne ;)
#10673
A mobilén van egy panigale nem egész 1 éves 33000 km futott bele no az már vmi!

Használni kell nem ???
A motor nem szék !!!!
Avatar
 76
#10671
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva.
cbr 600 1 év 24000km ;)
A 16000 az lelkes amatőr :D
#10670
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva.
Aki rendesen használja...nekem még az SV650-nel volt egy szezonom,amikor 19ezer szaladt bele...ha le volt szervizelve nincs gond. Persze 4 szezon alatt is bele lehet tekerni ennyit és lehet az jobban szét volt hajtva...
Avatar
 gonosz
#10669
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva.
sztem, ha rendszeresen használta az teljesen rendben van...
Avatar
 Dani
#10668
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva.

vagy csak amikor tehette használta, pl munkába menet
Avatar
 dino74
#10663
Azért számold bele az ithoni macerát is s most nem az anyagi vonzatára gondoltam
egy 848as meg van 100-ból kb, münchen oda vissza 60, ha ketten mentek ott sem kell aludni, picit alkuszol is, és Ducati szalon, tehát nem baszhat át
Avatar
 dino74
#10660
sziasztok,
ducati münchennél van egy sf848 2,5 millióért (gyári felszereltség), ami 2015 áprilisi és elvileg sérülésmentes. Mégis akkor miért lehet ilyen "olcsó" egy ilyen fiatal motor? Vagy az a reális ár és máshol vannak túlárazva?
Köszi szépen a választ!
ez a reális sőt még ennyi se
#10659
sziasztok,
ducati münchennél van egy sf848 2,5 millióért (gyári felszereltség), ami 2015 áprilisi és elvileg sérülésmentes. Mégis akkor miért lehet ilyen "olcsó" egy ilyen fiatal motor? Vagy az a reális ár és máshol vannak túlárazva?
Köszi szépen a választ!
Avatar
 kopi
#10655
....streetfighter...streetfighter..fighter csak pihen a garázsomban....még sokáig !
Kéne egy olyan pont is hogy nem hasznos mert ez nem hasznos .
#10653

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? :D A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van :)
nem kelm oda ring akkor is csak 2K megy el! Én csak tudom!
Mert egy végtelen Hring vesz téged körül...mást se látsz csak kanyart :D
#10652
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? :D A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van :)
nem kelm oda ring akkor is csak 2K megy el! Én csak tudom!
Avatar
 gonosz
#10651
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
köszi szépen!
hidd el, éjjel-nappal mennék vele ájulásig, de sajnos nem tudom megtenni :(((

úgy számolok, hogy autóval megyek kb. 15000 km-t évente.
Motorral értelemszerűen kevesebbet fogok év elején és év végén az időjárás miatt, viszont ha céges autó helyett tudnám használni, az sokat segítene. Magyarul egy max 8-10ezer km-t alsóhangon akarok, erre jönne rá, hogy sok egész hétvégés csavargás is tervben van.
Szóval így akkor a gumikérdést tisztáztuk.
Viszont az időszakos szervíz árakról nem sokat tudok, arról tudnál infot mondani? Itt olyan dolgokra gondolok, amit én otthon nem tudok egyedül megoldani.
Köszönöm szépen!
Én javaslom, hogy fenntartással/szervízdíjakkal/igénnyel kapcsolatban hívd fel a MotoRossot. Készségesek, segítenek és hitelesek. Én oda hordom a sajátom (ugyan csak egy KisMonster) és soha nem volt gondom a hozzáállással és soha nem akartak lehúzni.
#10650
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!
Ciao!
-Igen szoktam csak jól kell eltalálni a ritmust....
-Létezik én is szemeztem vele jó dolog....csak az ára
-Úgy emlékszem csak a nyomórúd állítható az pedig Neked kevés erre inkább egy komolyabb (pl. Rizoma) lábtartó a megoldás vagy az ebay-en találsz rengeteg fékpedált meg váltókart pl.:
http://www.ebay.com/itm/DUCATI-848-EVO- ... rw&vxp=mtr
- ez tényleg használat és km függő az enyém 8600 km alatt már a második (a gyári szerelésű 6000 km-t bírt) hátsó gumit koptatja itt az alföldön :-( ebben pár Euro- és egy Hring van benne az elsőm még a gyári. A szervizről a kevés km miatt nem tudok nyilatkozni érdemben az első kötelező szerviz olaj- és fékolaj cserével, átnézéssel Motul olajjal 60 körül volt emlékeim szerint.
Cascót én is kötöttem volna de horror árak vannak és nem is minden biztosító foglalkozik veled így marad a rizikó....
- téliesítés: semmi extra alapos "fürdés" előtte egy héttel, hogy legyen ideje kiszáradni rendesen, fényezésre wax, akksi kiszedve+havi töltés, jó ponyva no meg két emelő.
#10649
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
köszi szépen!
hidd el, éjjel-nappal mennék vele ájulásig, de sajnos nem tudom megtenni :(((

úgy számolok, hogy autóval megyek kb. 15000 km-t évente.
Motorral értelemszerűen kevesebbet fogok év elején és év végén az időjárás miatt, viszont ha céges autó helyett tudnám használni, az sokat segítene. Magyarul egy max 8-10ezer km-t alsóhangon akarok, erre jönne rá, hogy sok egész hétvégés csavargás is tervben van.
Szóval így akkor a gumikérdést tisztáztuk.
Viszont az időszakos szervíz árakról nem sokat tudok, arról tudnál infot mondani? Itt olyan dolgokra gondolok, amit én otthon nem tudok egyedül megoldani.
Köszönöm szépen!
Avatar
 dino74
#10648
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? :D A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van :)
volt 2garn az 2500
#10647
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? :D A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van :)
Avatar
 dino74
#10646
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!

Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
#10645
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?

Köszi szépen a válaszokat!
Avatar
 76
#10644
Én láttam már 115kg embert hegesztett vázu r6 menni a pannonina ringen 2:04-t :D (nemr6r)
Azért lehet törött motorral semmit tenni 2M-ért! :)
Avatar
 Dani
#10643
én úgy hallottam, hogy az a motor csúnyán össze volt törve, azért is került ennyibe


ezt a pletykát én is hallottam, de nem tudom, hogy kitől indult el
a pannónia ring-es szerelő ezt meg tudná mondani, mivel a srác oda hordta

amit én tudok, hogy több helyen karcos volt a festés, de nem vészesen, inkább csak bosszantó szinten

nem lehet, hogy az ukrán határhoz közeli 2db Sf-el keveritek?
azok voltak a töröttek
azért írtam, hogy "hallottam", nem vagyok biztos az infóban - viszont ha a fullgas 2.2ért ad egy ilyen motort, az jelent valamit :)


az eléggé rafináltak, és a srác nagyon meg akart szabadulni a motortól
lehet, hogy tényleg törött volt

éreztem én azt, hogy azt nem kell megvennem :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]