- 8 years ago
#10592
Ha 180 magas vagy szetintem nem a legszerencsésebb választás. mi nem a legjobb?
- 8 years ago
#10589
sziasztok, 848-as streetfightert vennék, de előtte lenne kérdésem: a lábtartót, fékpedál, illetve kuplungpedál helyét lehet-e változtatni? Elég magas vagyok, tudom, hogy az 1098-ason nagyon kényelmesen elfértem, de már nem emlékszem, hogy milyen volt annak a lábaknál a kialakítása.
A 848-at mennyire lehet testre szabni? Ülésmagasság állítás, pedálok, stb? Köszi szépen a választ! a streetfighteren eléggé alacsonyan vannak a lábtartók az üléshez képest, ha veszel rá egy performance ülést még magasabb lesz. Geora a 848sf olyan mint a 1098sf csak a kormány magasabb talán 20mm-el. A 1098sbk-nál szűkebb a lábtér.
- 8 years ago
#10588
sziasztok, 848-as streetfightert vennék, de előtte lenne kérdésem: a lábtartót, fékpedál, illetve kuplungpedál helyét lehet-e változtatni? Elég magas vagyok, tudom, hogy az 1098-ason nagyon kényelmesen elfértem, de már nem emlékszem, hogy milyen volt annak a lábaknál a kialakítása.
A 848-at mennyire lehet testre szabni? Ülésmagasság állítás, pedálok, stb? Köszi szépen a választ!
A 848-at mennyire lehet testre szabni? Ülésmagasság állítás, pedálok, stb? Köszi szépen a választ!
- 9 years ago
#10587
Kozkivanatra ma csinaltam par kepet Szia! Mi a tapasztalat ay SC project kipuval? Én is egy ilyennel szemezek 848 sf-re csak a rövidebb verzióval! Renben van vele minden?
Köszi! Attól rövidebbet ne vegyél,csak ha már megvan a füldugód...
- 9 years ago
#10586
Szia! Mi a tapasztalat ay SC project kipuval? Én is egy ilyennel szemezek 848 sf-re csak a rövidebb verzióval! Renben van vele minden?
Köszi!
nem te árulod véletlenül a 848-at? Ha valaki tud 848-at, vennék belőle egyet. szarért húgyért tedd hozzá
- 9 years ago
#10585
Kozkivanatra ma csinaltam par kepet Szia! Mi a tapasztalat ay SC project kipuval? Én is egy ilyennel szemezek 848 sf-re csak a rövidebb verzióval! Renben van vele minden?
Köszi!
nem te árulod véletlenül a 848-at? Ha valaki tud 848-at, vennék belőle egyet.
- 9 years ago
#10584
Kozkivanatra ma csinaltam par kepet Szia! Mi a tapasztalat ay SC project kipuval? Én is egy ilyennel szemezek 848 sf-re csak a rövidebb verzióval! Renben van vele minden?
Köszi!
nem te árulod véletlenül a 848-at?
- 9 years ago
#10583
Kozkivanatra ma csinaltam par kepet Szia! Mi a tapasztalat ay SC project kipuval? Én is egy ilyennel szemezek 848 sf-re csak a rövidebb verzióval! Renben van vele minden?
Köszi!
- 9 years ago
#10582
az Csak nehéz volt felismerni a különös fényképészeti mód miatt azért így raktam fel, mert a fűben úgy is így fogjátok látni )
- 9 years ago
#10581
quickshifter? az Csak nehéz volt felismerni a különös fényképészeti mód miatt azért így raktam fel, mert a fűben úgy is így fogjátok látni
- 9 years ago
#10580
quickshifter? az Csak nehéz volt felismerni a különös fényképészeti mód miattCsatolmányok:
oz-down-under-.jpeg (6.36 KiB) Megtekintve 10229 alkalommalboy_upside_down_preview.jpg (82.5 KiB) Megtekintve 10229 alkalommal
- 9 years ago
#10576
696 24 van szelephezag onnan gondoltam. A többi megvan. A szíj meg ha jol tudom 2 ev vagy 24000km.
- 9 years ago
#10574
24000km szerviz az sf mennyibe kerül? 2kilo de meg tudod úszni 120ból is szelep,szíj,gyertya,olaj? nem tudom, hogy kell e, de én 24nél cseréltettem a szíjat, szelephézag ott még nincs, viszont üzemanyagszűrő és légszűrő igen
- 9 years ago
#10573
24000km szerviz az sf mennyibe kerül? 2kilo de meg tudod úszni 120ból is szelep,szíj,gyertya,olaj?
- 9 years ago
#10570
Nekem ez a 848 nagyon bejön, ha kimotorozom a kicsit két-három éven belül, tuti ilyenre mennék rá, persze azért kipróbálnám, hogy valóban kényelmetlen-e....szerintetek? Monsterhez képesti testtartás, csukló terhelés, milyen? szerintem kényelmesebb a monsternél főleg a 848 annak magasabb a kormánya mint a 1098nak
- 9 years ago
#10569
Nekem ez a 848 nagyon bejön, ha kimotorozom a kicsit két-három éven belül, tuti ilyenre mennék rá, persze azért kipróbálnám, hogy valóban kényelmetlen-e....szerintetek? Monsterhez képesti testtartás, csukló terhelés, milyen?
- 9 years ago
#10568
Ha még valaki nem látta:
és ez csak a 848-as !!!!
)) Igen! A tiéd biztos állatabb! De állitolag azt a +20 lovat nem lehet kihasználni +azt mondják még a 848 on jobbak a fékek. Én nem értek hozzá ezt hallottam. Nekem nem is ez az igazi vonal a Ducatinál nekem a classik a nyerő! A Paul Smart az igazi álom és valoszinű az is marad! a sf1098-ason jobb a fék, bár van akit zavar, hogy hirtelen nagyot harap, a sf848 könnyebben motorozható és a futóműve is komfortosabb mint a sf1098s-nek
- 9 years ago
#10567
Ha még valaki nem látta:
és ez csak a 848-as !!!!
)) Igen! A tiéd biztos állatabb! De állitolag azt a +20 lovat nem lehet kihasználni +azt mondják még a 848 on jobbak a fékek. Én nem értek hozzá ezt hallottam. Nekem nem is ez az igazi vonal a Ducatinál nekem a classik a nyerő! A Paul Smart az igazi álom és valoszinű az is marad!
- 9 years ago
#10562
és ha innen viszel? nem számítsz kivándorlónak? Nagyon sokszor körbe jártam a témát még akkor, amikor megvolt a 1100-as monster, és iszonyat bonyolult ide motort behozni még akkor is, ha gyári állapotban van. Nem beszélve a nyitott kipufogó, short tail és egyéb dolgokról. Drága a szállitás, a behozatalhoz szükséges adminisztráció és illeték, nem beszélve a regisztrációs és forgalomba helyezés költségeiről. Aztán meg ha el akarod adni, akkor szürke importnak számít, és csak gombokat adnak érte. úgy tudtam ha kivándorló vagy akkor nem sok az ottani költség, persze én is csak hallottam nem tudom Inkabb ugy mondanám, ha permanent resident vagy, és az adott cucc a tied már több, mint 1 éve, akkor behozhatod az előbb felsorolt feltételek mellett. Egyebkent meg nem, vagy iszonyat plusz vámmal tetézve. Ki van ez találva, mondjuk pörög is a gazdaság itt rendesen ugy 30-40 éve...
- 9 years ago
#10561
Örömmel, Ducati birtoklása feltétel? Mert az még csak folyamatban. és ha innen viszel? nem számítsz kivándorlónak? Nagyon sokszor körbe jártam a témát még akkor, amikor megvolt a 1100-as monster, és iszonyat bonyolult ide motort behozni még akkor is, ha gyári állapotban van. Nem beszélve a nyitott kipufogó, short tail és egyéb dolgokról. Drága a szállitás, a behozatalhoz szükséges adminisztráció és illeték, nem beszélve a regisztrációs és forgalomba helyezés költségeiről. Aztán meg ha el akarod adni, akkor szürke importnak számít, és csak gombokat adnak érte. úgy tudtam ha kivándorló vagy akkor nem sok az ottani költség, persze én is csak hallottam nem tudom
- 9 years ago
#10560
AU-ban meg nincs MDK chapter, itt az alkalom, hogy a vezeteseddel ez megszulethessen Örömmel, Ducati birtoklása feltétel? Mert az még csak folyamatban. és ha innen viszel? nem számítsz kivándorlónak? Nagyon sokszor körbe jártam a témát még akkor, amikor megvolt a 1100-as monster, és iszonyat bonyolult ide motort behozni még akkor is, ha gyári állapotban van. Nem beszélve a nyitott kipufogó, short tail és egyéb dolgokról. Drága a szállitás, a behozatalhoz szükséges adminisztráció és illeték, nem beszélve a regisztrációs és forgalomba helyezés költségeiről. Aztán meg ha el akarod adni, akkor szürke importnak számít, és csak gombokat adnak érte.
- 9 years ago
#10559
Ezt kifejtenéd? AU-ban meg nincs MDK chapter, itt az alkalom, hogy a vezeteseddel ez megszulethessen Örömmel, Ducati birtoklása feltétel? Mert az még csak folyamatban. és ha innen viszel? nem számítsz kivándorlónak?
- 9 years ago
#10558
Azon a szigeten meg nincs chapterunk... Ezt kifejtenéd? AU-ban meg nincs MDK chapter, itt az alkalom, hogy a vezeteseddel ez megszulethessen Örömmel, Ducati birtoklása feltétel? Mert az még csak folyamatban.
- 9 years ago
#10557
Hazudsz kutya! Odáig hogy jutottál el? Kevés fékkel, a lassú csapatban! kár, hogy az egyenesben lassan mész, mert a féktávon, lapon, és kigyorsításnál verhetetlen vagy Tudom, de ezt nem kell azért mindenkinek tudnia cica, szóval a szerelmi vallomást majd privátban vagy lapon, ok?
- 9 years ago
#10556
Igen, így történt, annyira féltem hogy pusztán attól meggyulladt. Node félre a tréfát: a holtjáték (vagy mi a fene) hiánya miatt égettem meg a betétet, és az sem igaz hogy Csiga nem mondta hogy ez így necces, mert de, csak nekem úgy állt a lábamra és leszartam h mit mond. Persze teszteltem is, de nem annyi kanyaron egyhuzamban. Ennyi a történet. Hazudsz kutya! Odáig hogy jutottál el? Kevés fékkel, a lassú csapatban! kár, hogy az egyenesben lassan mész, mert a féktávon, lapon, és kigyorsításnál verhetetlen vagy
- 9 years ago
#10555
nit fékje a félelmből gyulladt ki, rókának meg rajságból Igen, így történt, annyira féltem hogy pusztán attól meggyulladt. Node félre a tréfát: a holtjáték (vagy mi a fene) hiánya miatt égettem meg a betétet, és az sem igaz hogy Csiga nem mondta hogy ez így necces, mert de, csak nekem úgy állt a lábamra és leszartam h mit mond. Persze teszteltem is, de nem annyi kanyaron egyhuzamban. Ennyi a történet. Hazudsz kutya! Odáig hogy jutottál el? Kevés fékkel, a lassú csapatban!
- 9 years ago
#10554
Ja, lassan elkellene már egy gép, aztán hajrá. Gyönyörű kanyargós utak vannak itt, na meg az Albert park F1 pálya, meg a Philip Island Motogp pálya... Azon a szigeten meg nincs chapterunk... Ezt kifejtenéd? AU-ban meg nincs MDK chapter, itt az alkalom, hogy a vezeteseddel ez megszulethessen
- 9 years ago
#10553
Ja, lassan elkellene már egy gép, aztán hajrá. Gyönyörű kanyargós utak vannak itt, na meg az Albert park F1 pálya, meg a Philip Island Motogp pálya... Azon a szigeten meg nincs chapterunk... Ezt kifejtenéd?
- 9 years ago
#10552
Azt hittem a lángoló fék az NIT mutatványa nit fékje a félelmből gyulladt ki, rókának meg rajságból Igen, így történt, annyira féltem hogy pusztán attól meggyulladt. Node félre a tréfát: a holtjáték (vagy mi a fene) hiánya miatt égettem meg a betétet, és az sem igaz hogy Csiga nem mondta hogy ez így necces, mert de, csak nekem úgy állt a lábamra és leszartam h mit mond. Persze teszteltem is, de nem annyi kanyaron egyhuzamban. Ennyi a történet. Hazudsz kutya! Odáig hogy jutottál el?
- 9 years ago
#10551
Ja, lassan elkellene már egy gép, aztán hajrá. Gyönyörű kanyargós utak vannak itt, na meg az Albert park F1 pálya, meg a Philip Island Motogp pálya... Azon a szigeten meg nincs chapterunk...
- 9 years ago
#10550
Ja, lassan elkellene már egy gép, aztán hajrá. Gyönyörű kanyargós utak vannak itt, na meg az Albert park F1 pálya, meg a Philip Island Motogp pálya...
- 9 years ago
#10549
Sziasztok. Ma szembe jött velem egy nagyon szép állapotban lévő 1098 SF, full Termi rendszerrel, de ettől eltekintve teljesen gyári állapotban. Egy dolog aggaszt csak, a 17.500 km. Mennyire sok ez, milyen fő darabok cseréjére kellene számítanom, ha megvenném? Nagyon szép állapotban van, és az egyetlen elérhető nagy SF közel s távol. ha az ausztrálok olyanok mint a németek akkor nem sok a km,de ha olyanok mint az olaszok akkor sok!
Azért ha megveszed és szeretnel neki jot tenni akkor az összes olajat,folyadékot csereltesd le benne ha van ott szakértő! Láncot es a fekbetetet is nezd meg mennyire lóg ill mennyire kopott,mert ez a kettő itt nálunk kb 140eft es 17500km sanszos a cseréljük ha idáig ez meg nem történt meg. Köszi, közben a srác meggondolta magát, és nem adja el. Egyebkent az ausztrál motorosok tök bénán mennek, mármint a többség: abszolút a sebességhatárok alatt, és semmi lane splitting, még a piros lámpánál se. Állunk a dugóban, 40 fok, tűző nap, a robogós/csopperes/sbk-s ürge áll a többi autóval együtt. 99%-uk. Aztán néha jön egy élelmesebb, aki elcikázik a sorok között, de akkor is csak néznek. Viszont cserébe sokkal nyugodtabb a forgalom, semmi izmozás. számomra ez olyan lenne mint egy börtön!
- 9 years ago
#10548
Sziasztok. Ma szembe jött velem egy nagyon szép állapotban lévő 1098 SF, full Termi rendszerrel, de ettől eltekintve teljesen gyári állapotban. Egy dolog aggaszt csak, a 17.500 km. Mennyire sok ez, milyen fő darabok cseréjére kellene számítanom, ha megvenném? Nagyon szép állapotban van, és az egyetlen elérhető nagy SF közel s távol. ha az ausztrálok olyanok mint a németek akkor nem sok a km,de ha olyanok mint az olaszok akkor sok!
Azért ha megveszed és szeretnel neki jot tenni akkor az összes olajat,folyadékot csereltesd le benne ha van ott szakértő! Láncot es a fekbetetet is nezd meg mennyire lóg ill mennyire kopott,mert ez a kettő itt nálunk kb 140eft es 17500km sanszos a cseréljük ha idáig ez meg nem történt meg. Köszi, közben a srác meggondolta magát, és nem adja el. Egyebkent az ausztrál motorosok tök bénán mennek, mármint a többség: abszolút a sebességhatárok alatt, és semmi lane splitting, még a piros lámpánál se. Állunk a dugóban, 40 fok, tűző nap, a robogós/csopperes/sbk-s ürge áll a többi autóval együtt. 99%-uk. Aztán néha jön egy élelmesebb, aki elcikázik a sorok között, de akkor is csak néznek. Viszont cserébe sokkal nyugodtabb a forgalom, semmi izmozás. Mutasd meg milyen a magyar virtus
- 9 years ago
#10547
Sziasztok. Ma szembe jött velem egy nagyon szép állapotban lévő 1098 SF, full Termi rendszerrel, de ettől eltekintve teljesen gyári állapotban. Egy dolog aggaszt csak, a 17.500 km. Mennyire sok ez, milyen fő darabok cseréjére kellene számítanom, ha megvenném? Nagyon szép állapotban van, és az egyetlen elérhető nagy SF közel s távol. ha az ausztrálok olyanok mint a németek akkor nem sok a km,de ha olyanok mint az olaszok akkor sok!
Azért ha megveszed és szeretnel neki jot tenni akkor az összes olajat,folyadékot csereltesd le benne ha van ott szakértő! Láncot es a fekbetetet is nezd meg mennyire lóg ill mennyire kopott,mert ez a kettő itt nálunk kb 140eft es 17500km sanszos a cseréljük ha idáig ez meg nem történt meg. Köszi, közben a srác meggondolta magát, és nem adja el. Egyebkent az ausztrál motorosok tök bénán mennek, mármint a többség: abszolút a sebességhatárok alatt, és semmi lane splitting, még a piros lámpánál se. Állunk a dugóban, 40 fok, tűző nap, a robogós/csopperes/sbk-s ürge áll a többi autóval együtt. 99%-uk. Aztán néha jön egy élelmesebb, aki elcikázik a sorok között, de akkor is csak néznek. Viszont cserébe sokkal nyugodtabb a forgalom, semmi izmozás. Eleg uncsi helynek tunik, mielobb vegyel valamit es dobd fel a hangulatot!
- 9 years ago
#10546
Sziasztok. Ma szembe jött velem egy nagyon szép állapotban lévő 1098 SF, full Termi rendszerrel, de ettől eltekintve teljesen gyári állapotban. Egy dolog aggaszt csak, a 17.500 km. Mennyire sok ez, milyen fő darabok cseréjére kellene számítanom, ha megvenném? Nagyon szép állapotban van, és az egyetlen elérhető nagy SF közel s távol. ha az ausztrálok olyanok mint a németek akkor nem sok a km,de ha olyanok mint az olaszok akkor sok!
Azért ha megveszed és szeretnel neki jot tenni akkor az összes olajat,folyadékot csereltesd le benne ha van ott szakértő! Láncot es a fekbetetet is nezd meg mennyire lóg ill mennyire kopott,mert ez a kettő itt nálunk kb 140eft es 17500km sanszos a cseréljük ha idáig ez meg nem történt meg. Köszi, közben a srác meggondolta magát, és nem adja el. Egyebkent az ausztrál motorosok tök bénán mennek, mármint a többség: abszolút a sebességhatárok alatt, és semmi lane splitting, még a piros lámpánál se. Állunk a dugóban, 40 fok, tűző nap, a robogós/csopperes/sbk-s ürge áll a többi autóval együtt. 99%-uk. Aztán néha jön egy élelmesebb, aki elcikázik a sorok között, de akkor is csak néznek. Viszont cserébe sokkal nyugodtabb a forgalom, semmi izmozás.
- 9 years ago
#10544
meg mielőtt a Sanyi jön, igen kigyulladt a hátsófék mert túl szorosra lett állítva Azt hittem a lángoló fék az NIT mutatványa nit fékje a félelmből gyulladt ki, rókának meg rajságból Igen, így történt, annyira féltem hogy pusztán attól meggyulladt. Node félre a tréfát: a holtjáték (vagy mi a fene) hiánya miatt égettem meg a betétet, és az sem igaz hogy Csiga nem mondta hogy ez így necces, mert de, csak nekem úgy állt a lábamra és leszartam h mit mond. Persze teszteltem is, de nem annyi kanyaron egyhuzamban. Ennyi a történet.
- 9 years ago
#10543
Sziasztok. Ma szembe jött velem egy nagyon szép állapotban lévő 1098 SF, full Termi rendszerrel, de ettől eltekintve teljesen gyári állapotban. Egy dolog aggaszt csak, a 17.500 km. Mennyire sok ez, milyen fő darabok cseréjére kellene számítanom, ha megvenném? Nagyon szép állapotban van, és az egyetlen elérhető nagy SF közel s távol. ha az ausztrálok olyanok mint a németek akkor nem sok a km,de ha olyanok mint az olaszok akkor sok!
Azért ha megveszed és szeretnel neki jot tenni akkor az összes olajat,folyadékot csereltesd le benne ha van ott szakértő! Láncot es a fekbetetet is nezd meg mennyire lóg ill mennyire kopott,mert ez a kettő itt nálunk kb 140eft es 17500km sanszos a cseréljük ha idáig ez meg nem történt meg.
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]