- 8 years ago
#10692
miért nem megy a gif?
<iframe src="//giphy.com/embed/l2JJLBSvv5f3YaExi" width="480" height="360" frameBorder="0" class="giphy-embed" allowFullScreen></iframe><p><a href="http://giphy.com/gifs/l2JJLBSvv5f3YaExi">via GIPHY</a></p>
- 8 years ago
#10691
köszönöm a tippet
az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig
ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*
miért nem megy a gif?
- 8 years ago
#10690
Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer köszönöm a tippet
az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig
ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*Csatolmányok:
p1040259_converted.gif (92.39 KiB) Megtekintve 10344 alkalommalp1040258_converted.gif (103.24 KiB) Megtekintve 10344 alkalommal
- 8 years ago
#10689
polaritás?
Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer köszönöm a tippet
az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig
ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*
- 8 years ago
#10688
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem
az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik
valakinek valami ötlet?
vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?
az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van polaritás?
Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer köszönöm a tippet
az olaszok meg bakaphatják, bő nyállal, elágazásig
ki gondolná, hogy nem színre szín, hanem fel kell cserélni
feketét pirossal, pirosat feketével *DIABLO*
szedhetem szét az egészet, pffff *WALL*
- 8 years ago
#10687
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem
az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik
valakinek valami ötlet?
vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?
az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van polaritás?
Az ellenállás stekkere csak egyféle képen dugható össze a motorral, a polarításnál meg színre szín, de ezt megnézem még egyszer
- 8 years ago
#10686
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem
az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik
valakinek valami ötlet?
vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?
az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van polaritás? A ledesnél fontos . az ellenállásnál sem mindegy
- 8 years ago
#10685
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem
az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik
valakinek valami ötlet?
vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?
az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van polaritás? A ledesnél fontos .
- 8 years ago
#10684
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem
az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik
valakinek valami ötlet?
vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?
az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van polaritás?
- 8 years ago
#10683
vettem egy szett DP Led-es indexet, adtak hozzá ellenállásokat.
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem
az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik
valakinek valami ötlet?
vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?
az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
össze raktam a hátsó részt, stekkert rádugtam, hogy teszteljem
az első indexek szépen villogtak, a hátsók meg se villantak
kipróbáltam, hogy a monsterekhez adott ellenállással megy e, meg egy 3. indexel, ami előre fog kerülni, és úgy se mükszik
valakinek valami ötlet?
vagy csak akkor fog menni, ha elől is fel lesz rakva?
az biztos, hogy ha lehúzom a hátsókat, akkor az elsők gyorsabban villognak, de ez így rendben is van
- 8 years ago
#10682
Feladtam nyert he he" csak hozza végre azt a harcos vasat! Valaki elvitte a Boglári sárgát!
- 8 years ago
#10680
az elmúlt 7 hónapban kicsit több mint 6 ezer km-ert mentem az autómmal, szóval vannak ellenpéldák is
13 hónap alatt több mint 100.000km-t mentem az autómmal
- 8 years ago
#10679
az elmúlt 7 hónapban kicsit több mint 6 ezer km-ert mentem az autómmal, szóval vannak ellenpéldák is ellenpéldák mindig vannak, pl a nagymamám 82-es accordjában 2003-ban 16ezer km volt, de eddig mással nem találkoztam ergo elég ritka. De itt magyarországon ez az általános. Kereskedő haverom megmondta, magyarnak az kell, hogy átbasszák. Hiába szervízkönyv, ha van benne 160ezer. Hajítsd el, tekerd vissza 80-ra egy nap alatt elviszik
- 8 years ago
#10678
az elmúlt 7 hónapban kicsit több mint 6 ezer km-ert mentem az autómmal, szóval vannak ellenpéldák is
- 8 years ago
#10677
arany vázzal autentikusabb lenne a tricolore ezen én csodálkozom csak a magyar motoros autós társadalom hiszi hogy egy 8 éves motorban 8 ezer van meg a 12 éves BMW ben 130 ezer s a német ugye hülye mert negyedáron adja a km nélküli jármüvet!
- 8 years ago
#10676
A mobilén van egy panigale nem egész 1 éves 33000 km futott bele no az már vmi!
Használni kell nem ???
A motor nem szék !!!! természetesen ezt ez is jelzi csodák nincsenek ugye!
- 8 years ago
#10674
A mobilén van egy panigale nem egész 1 éves 33000 km futott bele no az már vmi! vettem egy multit nincs 1 éves és 21 van benne
- 8 years ago
#10673
A mobilén van egy panigale nem egész 1 éves 33000 km futott bele no az már vmi!
Használni kell nem ???
A motor nem szék !!!!
- 8 years ago
#10672
A mobilén van egy panigale nem egész 1 éves 33000 km futott bele no az már vmi!
- 8 years ago
#10671
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva. cbr 600 1 év 24000km
A 16000 az lelkes amatőr
- 8 years ago
#10670
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva. Aki rendesen használja...nekem még az SV650-nel volt egy szezonom,amikor 19ezer szaladt bele...ha le volt szervizelve nincs gond. Persze 4 szezon alatt is bele lehet tekerni ennyit és lehet az jobban szét volt hajtva...
- 8 years ago
#10669
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva. sztem, ha rendszeresen használta az teljesen rendben van...
- 8 years ago
#10668
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva.
vagy csak amikor tehette használta, pl munkába menet
- 8 years ago
#10667
Csak annyi zavar, hogy kevesebb mint 1 év alatt belerakott a tulaj 16ezer km-t, lehet szét van hajtva.
- 8 years ago
#10665
Gondolom ezt nézted!
http://m.mobile.de/motorrad-inserat/duc ... 43396.html
A többiben kevesebb a km azért drágábbak.
jepp, ez az.
- 8 years ago
#10664
Gondolom ezt nézted!
http://m.mobile.de/motorrad-inserat/duc ... 43396.html
A többiben kevesebb a km azért drágábbak.
http://m.mobile.de/motorrad-inserat/duc ... 43396.html
A többiben kevesebb a km azért drágábbak.
- 8 years ago
#10663
Azért számold bele az ithoni macerát is s most nem az anyagi vonzatára gondoltam egy 848as meg van 100-ból kb, münchen oda vissza 60, ha ketten mentek ott sem kell aludni, picit alkuszol is, és Ducati szalon, tehát nem baszhat át
- 8 years ago
#10662
Olyan nagy macera nincs vele,3-4 nap alatt le lehet zongorázni.Persze okos szervezéssel!
- 8 years ago
#10661
Azért számold bele az ithoni macerát is s most nem az anyagi vonzatára gondoltam
- 8 years ago
#10660
sziasztok,
ducati münchennél van egy sf848 2,5 millióért (gyári felszereltség), ami 2015 áprilisi és elvileg sérülésmentes. Mégis akkor miért lehet ilyen "olcsó" egy ilyen fiatal motor? Vagy az a reális ár és máshol vannak túlárazva?
Köszi szépen a választ! ez a reális sőt még ennyi se
- 8 years ago
#10659
sziasztok,
ducati münchennél van egy sf848 2,5 millióért (gyári felszereltség), ami 2015 áprilisi és elvileg sérülésmentes. Mégis akkor miért lehet ilyen "olcsó" egy ilyen fiatal motor? Vagy az a reális ár és máshol vannak túlárazva?
Köszi szépen a választ!
ducati münchennél van egy sf848 2,5 millióért (gyári felszereltség), ami 2015 áprilisi és elvileg sérülésmentes. Mégis akkor miért lehet ilyen "olcsó" egy ilyen fiatal motor? Vagy az a reális ár és máshol vannak túlárazva?
Köszi szépen a választ!
- 8 years ago
#10657
De komoly a tricoloreCsatolmányok:
letoltes_1.jpg (25.79 KiB) Megtekintve 10344 alkalommal
- 8 years ago
#10655
....streetfighter...streetfighter..fighter csak pihen a garázsomban....még sokáig ! Kéne egy olyan pont is hogy nem hasznos mert ez nem hasznos .
- 8 years ago
#10654
....streetfighter...streetfighter..fighter csak pihen a garázsomban....még sokáig !
- 8 years ago
#10653
Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van nem kelm oda ring akkor is csak 2K megy el! Én csak tudom! Mert egy végtelen Hring vesz téged körül...mást se látsz csak kanyart
- 8 years ago
#10652
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?
Köszi szépen a válaszokat!
Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van nem kelm oda ring akkor is csak 2K megy el! Én csak tudom!
- 8 years ago
#10651
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?
Köszi szépen a válaszokat!
Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is köszi szépen!
hidd el, éjjel-nappal mennék vele ájulásig, de sajnos nem tudom megtenni ((
úgy számolok, hogy autóval megyek kb. 15000 km-t évente.
Motorral értelemszerűen kevesebbet fogok év elején és év végén az időjárás miatt, viszont ha céges autó helyett tudnám használni, az sokat segítene. Magyarul egy max 8-10ezer km-t alsóhangon akarok, erre jönne rá, hogy sok egész hétvégés csavargás is tervben van.
Szóval így akkor a gumikérdést tisztáztuk.
Viszont az időszakos szervíz árakról nem sokat tudok, arról tudnál infot mondani? Itt olyan dolgokra gondolok, amit én otthon nem tudok egyedül megoldani.
Köszönöm szépen! Én javaslom, hogy fenntartással/szervízdíjakkal/igénnyel kapcsolatban hívd fel a MotoRossot. Készségesek, segítenek és hitelesek. Én oda hordom a sajátom (ugyan csak egy KisMonster) és soha nem volt gondom a hozzáállással és soha nem akartak lehúzni.
- 8 years ago
#10650
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?
Köszi szépen a válaszokat! Ciao!
-Igen szoktam csak jól kell eltalálni a ritmust....
-Létezik én is szemeztem vele jó dolog....csak az ára
-Úgy emlékszem csak a nyomórúd állítható az pedig Neked kevés erre inkább egy komolyabb (pl. Rizoma) lábtartó a megoldás vagy az ebay-en találsz rengeteg fékpedált meg váltókart pl.:
http://www.ebay.com/itm/DUCATI-848-EVO- ... rw&vxp=mtr
- ez tényleg használat és km függő az enyém 8600 km alatt már a második (a gyári szerelésű 6000 km-t bírt) hátsó gumit koptatja itt az alföldön ebben pár Euro- és egy Hring van benne az elsőm még a gyári. A szervizről a kevés km miatt nem tudok nyilatkozni érdemben az első kötelező szerviz olaj- és fékolaj cserével, átnézéssel Motul olajjal 60 körül volt emlékeim szerint.
Cascót én is kötöttem volna de horror árak vannak és nem is minden biztosító foglalkozik veled így marad a rizikó....
- téliesítés: semmi extra alapos "fürdés" előtte egy héttel, hogy legyen ideje kiszáradni rendesen, fényezésre wax, akksi kiszedve+havi töltés, jó ponyva no meg két emelő.
- 8 years ago
#10649
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?
Köszi szépen a válaszokat!
Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is köszi szépen!
hidd el, éjjel-nappal mennék vele ájulásig, de sajnos nem tudom megtenni ((
úgy számolok, hogy autóval megyek kb. 15000 km-t évente.
Motorral értelemszerűen kevesebbet fogok év elején és év végén az időjárás miatt, viszont ha céges autó helyett tudnám használni, az sokat segítene. Magyarul egy max 8-10ezer km-t alsóhangon akarok, erre jönne rá, hogy sok egész hétvégés csavargás is tervben van.
Szóval így akkor a gumikérdést tisztáztuk.
Viszont az időszakos szervíz árakról nem sokat tudok, arról tudnál infot mondani? Itt olyan dolgokra gondolok, amit én otthon nem tudok egyedül megoldani.
Köszönöm szépen!
- 8 years ago
#10648
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?
Köszi szépen a válaszokat!
Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van volt 2garn az 2500
- 8 years ago
#10647
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?
Köszi szépen a válaszokat!
Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is Neked mennyi volt pár éve a Supercorsa SP? 2000-2500km hátul? A Hring utáni képe a guminak még most is előttem van
- 8 years ago
#10646
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?
Köszi szépen a válaszokat!
Szoktam, és nem sínylette meg
Van hozzá, érdemes rátenni
Állítható
Attól függ mennyit mész
Attól függ mennyit mész de max 8000/ hátsó gumi de ha így akarod használni vehetsz óriásrobogót is
- 8 years ago
#10645
sziasztok, lenne pár kérdésem az sf tulajokhoz:
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?
Köszi szépen a válaszokat!
- szoktatok felfelé váltani kuplung nélkül? (kifejezetten az sf848-ra vagyok kíváncsi, összevissza mindent hallottam már, hogy jót tesz, nem tesz jót, nem lehet gond, ha jól csinálod stb.)
- létezik quick-shifter a streetfighterhez? érdemes rápakolni? (nem igazán szeretném, csak érdekel van -e)
- a fékpedál helyzete állítható? nekem általában a stock beállítások más motorokon nem szoktak jók lenni, nagyon kényelmetlen, nem tudom annyira visszahajlítani a lábfejem, hogy a sarkam is és pedálra a talpam eleje is egyszerre odaérjen.
- kb. mennyibe fáj az sf fenntartása, mondjuk évente? gondolok itt a szervízre, gumira, cascora!. stb.
Magamat ismerve - lehet rosszul - szeretném, ha kibírna 2 szezont 1 szett gumi, így nekem olyan 150ezer/évre jött ki, de persze ez csak nagyon durva becslés. Cascot mindenképp szeretnék majd kötni a motorra, ha jól láttam, itt is durva árak vannak.
- Hogy szoktátok téliesíteni a mocit, van-e vmi külön dolog, amit az sf-nél meg kell csinálni? Mire kell nagyon odafigyelni?
Köszi szépen a válaszokat!
- 8 years ago
#10644
Én láttam már 115kg embert hegesztett vázu r6 menni a pannonina ringen 2:04-t (nemr6r)
Azért lehet törött motorral semmit tenni 2M-ért!
Azért lehet törött motorral semmit tenni 2M-ért!
- 8 years ago
#10643
én úgy hallottam, hogy az a motor csúnyán össze volt törve, azért is került ennyibe
ezt a pletykát én is hallottam, de nem tudom, hogy kitől indult el
a pannónia ring-es szerelő ezt meg tudná mondani, mivel a srác oda hordta
amit én tudok, hogy több helyen karcos volt a festés, de nem vészesen, inkább csak bosszantó szinten
nem lehet, hogy az ukrán határhoz közeli 2db Sf-el keveritek?
azok voltak a töröttek azért írtam, hogy "hallottam", nem vagyok biztos az infóban - viszont ha a fullgas 2.2ért ad egy ilyen motort, az jelent valamit
az eléggé rafináltak, és a srác nagyon meg akart szabadulni a motortól
lehet, hogy tényleg törött volt
éreztem én azt, hogy azt nem kell megvennem
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]