- 8 years ago
#10642
azt még én a tulajánál próbáltam ki Pápa mellett, és akkor ha jól emlékszem a srác kért érte 2,8at, de már akkor is hajlandó lett volna lejjebb menni kicsit, de még így se tudta eladni
utána még párszor hívott, akkor asszem már 2,5 körül volt az ára, de nekem nem kellett, pedig az ár csábító volt, viszont a motor előélete kétes (olasz import), és a hirtelen áresés is kicsit elbizonytalanított
amikor megláttam a full-gasnal 2,2-ért, akkor már csak röhögtem, mert gondolom a srác kapott értem valamit 2 milla alatt, ami már kicsit rablás, szerintem
állítólag nem volt hibátlan én úgy hallottam, hogy az a motor csúnyán össze volt törve, azért is került ennyibe
ezt a pletykát én is hallottam, de nem tudom, hogy kitől indult el
a pannónia ring-es szerelő ezt meg tudná mondani, mivel a srác oda hordta
amit én tudok, hogy több helyen karcos volt a festés, de nem vészesen, inkább csak bosszantó szinten
nem lehet, hogy az ukrán határhoz közeli 2db Sf-el keveritek?
azok voltak a töröttek azért írtam, hogy "hallottam", nem vagyok biztos az infóban - viszont ha a fullgas 2.2ért ad egy ilyen motort, az jelent valamit
- 8 years ago
#10641
Nem is azt irtuk hogy sajnáluk az extrákat, csak ki induláss képp mellesleg nyáron pont a full gass nál ténláboktam mikor egy 2013 ast vittel el 2,2 ért s hibátlan volt!
azt még én a tulajánál próbáltam ki Pápa mellett, és akkor ha jól emlékszem a srác kért érte 2,8at, de már akkor is hajlandó lett volna lejjebb menni kicsit, de még így se tudta eladni
utána még párszor hívott, akkor asszem már 2,5 körül volt az ára, de nekem nem kellett, pedig az ár csábító volt, viszont a motor előélete kétes (olasz import), és a hirtelen áresés is kicsit elbizonytalanított
amikor megláttam a full-gasnal 2,2-ért, akkor már csak röhögtem, mert gondolom a srác kapott értem valamit 2 milla alatt, ami már kicsit rablás, szerintem
állítólag nem volt hibátlan én úgy hallottam, hogy az a motor csúnyán össze volt törve, azért is került ennyibe
ezt a pletykát én is hallottam, de nem tudom, hogy kitől indult el
a pannónia ring-es szerelő ezt meg tudná mondani, mivel a srác oda hordta
amit én tudok, hogy több helyen karcos volt a festés, de nem vészesen, inkább csak bosszantó szinten
nem lehet, hogy az ukrán határhoz közeli 2db Sf-el keveritek?
azok voltak a töröttek
- 8 years ago
#10640
2,7-2,8-ért tartod fixeb, akkor lejjebb is vagy, fix is az ár, senkinek nem lehet panasza. Abban sztem megegyezhetünk, hogy jól hangzanak az extrák, de amint felszereled, nem rak hozzá százezreket, akármennyit költöttél rá... tetszik-nem tetszik, ez van. (Bocs, ez az előzőekhez... ) Nem is azt irtuk hogy sajnáluk az extrákat, csak ki induláss képp mellesleg nyáron pont a full gass nál ténláboktam mikor egy 2013 ast vittel el 2,2 ért s hibátlan volt!
azt még én a tulajánál próbáltam ki Pápa mellett, és akkor ha jól emlékszem a srác kért érte 2,8at, de már akkor is hajlandó lett volna lejjebb menni kicsit, de még így se tudta eladni
utána még párszor hívott, akkor asszem már 2,5 körül volt az ára, de nekem nem kellett, pedig az ár csábító volt, viszont a motor előélete kétes (olasz import), és a hirtelen áresés is kicsit elbizonytalanított
amikor megláttam a full-gasnal 2,2-ért, akkor már csak röhögtem, mert gondolom a srác kapott értem valamit 2 milla alatt, ami már kicsit rablás, szerintem
állítólag nem volt hibátlan én úgy hallottam, hogy az a motor csúnyán össze volt törve, azért is került ennyibe
- 8 years ago
#10639
kérlek minden esetre megvárom az olaszok hátha gyártanak egy új SF et azt majd megveszem jó drágán.
én meg akkor megveszem vmelyik 848-at olcsón kérlek!
- 8 years ago
#10638
Most akkor mint ex pápa csettintek és közlöm,hogy ez a streetfighter topic,úgy hogy motorom sincs!
Vp kérlek minden esetre megvárom az olaszok hátha gyártanak egy új SF et azt majd megveszem jó drágán.
én meg akkor megveszem vmelyik 848-at olcsón
- 8 years ago
#10637
Most akkor mint ex pápa csettintek és közlöm,hogy ez a streetfighter topic,úgy hogy motorom sincs!
Vp kérlek minden esetre megvárom az olaszok hátha gyártanak egy új SF et azt majd megveszem jó drágán.
- 8 years ago
#10636
Most akkor mint ex pápa csettintek és közlöm,hogy ez a streetfighter topic,úgy hogy motorom sincs!
Vp kérlek
- 8 years ago
#10635
Most akkor mint ex pápa csettintek és közlöm,hogy ez a streetfighter topic,úgy hogy motorom sincs!
Vp
Vp
- 8 years ago
#10634
Ciao!
Egy kicsit elkeseredtem de még nem döntöttem el mi lesz a sorsa elkótyavetyélni semmiképp nem szeretném. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy az állapot és a kevés km miatt kitarthatom majd az árát ha arra kerül sor. Tavasszal majd eldől, hogy szükség lesz-e erre a lépésre viszont az aggaszt egy kissé, hogy ez a(z) (ár)kategória nehezen eladható mondjuk szezonban talán kicsit könnyebb mint most télen.... majd meglátjuk azért köszi a kommenteket! 2,7-2,8-ért tartod fixeb, akkor lejjebb is vagy, fix is az ár, senkinek nem lehet panasza. Abban sztem megegyezhetünk, hogy jól hangzanak az extrák, de amint felszereled, nem rak hozzá százezreket, akármennyit költöttél rá... tetszik-nem tetszik, ez van. (Bocs, ez az előzőekhez... ) Nem is azt irtuk hogy sajnáluk az extrákat, csak ki induláss képp mellesleg nyáron pont a full gass nál ténláboktam mikor egy 2013 ast vittel el 2,2 ért s hibátlan volt! ami azt illeti akkor egy Scramblert próbáltam ki, de nem jött be a típus. Ott néztem egy nagyon szép Monster S2R800-at, amit 1,2-re tartottak. De nem vittem el mást. Viszont értem, mire gondolsz .
- 8 years ago
#10633
azt még én a tulajánál próbáltam ki Pápa mellett, és akkor ha jól emlékszem a srác kért érte 2,8at, de már akkor is hajlandó lett volna lejjebb menni kicsit, de még így se tudta eladni
utána még párszor hívott, akkor asszem már 2,5 körül volt az ára, de nekem nem kellett, pedig az ár csábító volt, viszont a motor előélete kétes (olasz import), és a hirtelen áresés is kicsit elbizonytalanított
amikor megláttam a full-gasnal 2,2-ért, akkor már csak röhögtem, mert gondolom a srác kapott értem valamit 2 milla alatt, ami már kicsit rablás, szerintem
állítólag nem volt hibátlan
ezt egy kicsit túlreagáltad *crazy*..
- 8 years ago
#10632
nem éppen, de mint tudjik sokan hoznak be kintröl motort üzleti szándékkal és egy magyar motornak az előélete könnyebben ellenőrizhető mint egy külföldi gépnek. Ehhez tegyük hozzá, hogy a sérülésmentes szervízkönyves kevés kilóméteres darabok ott még drágábbak mint nálunk. Mellesleg egyik olasz ismerősömtől sem vennék semmit nem hogy motort. Az olasz cimborám, ott kiabált a szervízben, hogy azonnal garancában cseréljenek motort az x5-ben aztán odasúgták, hogy elment 130ezret olajcsere nélkül ilyen barbárokból itthon is van akit említettél. A legtöbb motor üzleti szándékkal jön, az egyértelmű, de a legnyagyobb része az olyan hogy elcsúsztak vele, pár elem festés kormány tükör csere, azt kb ennyi.. A magyar előéletről meg ugyan úgy nem lehet biztos senki.. Pályáznak utángyártott idommal, aztán 5-6 évesen van benne 8000km, és karcmentes a motor.. Vagy sokan csinálják hogy műszaki vizsa előtt, visszatekerik, meg minden második olajcserét maguk csinálják otthon aztán szintén visszatekerik és a következőt a szakszervizbe.. Stb... Szóval csak azt akartam ezzel mondani hogy kategórikusan nem lehet kijelenteni hogy az olasz egy szar. Sokszor a magyar se külömb..Nekem volt több olasz motorom és konkrétan semmi bajom nem volt velük, beleraktam 10000-et hiba nélkül. Persze tudtam hogy festett motor volt.. a külföldinen több a lutri lehetőség mint az itthoniban lássuk be. Az oldalán csúszott motorral nincs nagy baj kivéve ha 5 percet járt az oldalán olajnyomás nélkül, abból később érhet kár
A pályázóa motorral nincs bajom, gyakrabban van benne olajcsere mint bármi másban, csak tükör sima aszfaltot látott, kevés benne km a tükörsima aszfalt az ok, nem mintha nem dolgozna rajta legalább úgy a futómű a féktávok borítgatások kigyorsítások miatt, mint a közúton. Az sürűbb olajcsere nyilván elengedhetetlen is, mivel a folyamatos magasabb rordulatszám, váltogatá, visszaváltás, meg is eszi.. Nehogy azt mond hogy a motor és a vàltó nincs 3-4 szer nagyobb igénybevételnek kitéve mint egy utcai motornak.. Nem baj ha pályáznak egy motorral, de azért nem is előny. Viszont amire utaltam az az, hogy magamnak nem kivánnék egy olyan motort amivel az első 3-4 évében csak pályàn jártak, aztán visszarakják a gyári idomokat, és teli áron mert magyar és leinformálható...
- 8 years ago
#10631
Nem is azt irtuk hogy sajnáluk az extrákat, csak ki induláss képp mellesleg nyáron pont a full gass nál ténláboktam mikor egy 2013 ast vittel el 2,2 ért s hibátlan volt!
azt még én a tulajánál próbáltam ki Pápa mellett, és akkor ha jól emlékszem a srác kért érte 2,8at, de már akkor is hajlandó lett volna lejjebb menni kicsit, de még így se tudta eladni
utána még párszor hívott, akkor asszem már 2,5 körül volt az ára, de nekem nem kellett, pedig az ár csábító volt, viszont a motor előélete kétes (olasz import), és a hirtelen áresés is kicsit elbizonytalanított
amikor megláttam a full-gasnal 2,2-ért, akkor már csak röhögtem, mert gondolom a srác kapott értem valamit 2 milla alatt, ami már kicsit rablás, szerintem
állítólag nem volt hibátlan
ezt egy kicsit túlreagáltad *crazy*
- 8 years ago
#10630
nem éppen, de mint tudjik sokan hoznak be kintröl motort üzleti szándékkal és egy magyar motornak az előélete könnyebben ellenőrizhető mint egy külföldi gépnek. Ehhez tegyük hozzá, hogy a sérülésmentes szervízkönyves kevés kilóméteres darabok ott még drágábbak mint nálunk. Mellesleg egyik olasz ismerősömtől sem vennék semmit nem hogy motort. Az olasz cimborám, ott kiabált a szervízben, hogy azonnal garancában cseréljenek motort az x5-ben aztán odasúgták, hogy elment 130ezret olajcsere nélkül ilyen barbárokból itthon is van akit említettél. A legtöbb motor üzleti szándékkal jön, az egyértelmű, de a legnyagyobb része az olyan hogy elcsúsztak vele, pár elem festés kormány tükör csere, azt kb ennyi.. A magyar előéletről meg ugyan úgy nem lehet biztos senki.. Pályáznak utángyártott idommal, aztán 5-6 évesen van benne 8000km, és karcmentes a motor.. Vagy sokan csinálják hogy műszaki vizsa előtt, visszatekerik, meg minden második olajcserét maguk csinálják otthon aztán szintén visszatekerik és a következőt a szakszervizbe.. Stb... Szóval csak azt akartam ezzel mondani hogy kategórikusan nem lehet kijelenteni hogy az olasz egy szar. Sokszor a magyar se külömb..Nekem volt több olasz motorom és konkrétan semmi bajom nem volt velük, beleraktam 10000-et hiba nélkül. Persze tudtam hogy festett motor volt.. a külföldinen több a lutri lehetőség mint az itthoniban lássuk be. Az oldalán csúszott motorral nincs nagy baj kivéve ha 5 percet járt az oldalán olajnyomás nélkül, abból később érhet kár
A pályázóa motorral nincs bajom, gyakrabban van benne olajcsere mint bármi másban, csak tükör sima aszfaltot látott, kevés benne km
- 8 years ago
#10629
azt még én a tulajánál próbáltam ki Pápa mellett, és akkor ha jól emlékszem a srác kért érte 2,8at, de már akkor is hajlandó lett volna lejjebb menni kicsit, de még így se tudta eladni
utána még párszor hívott, akkor asszem már 2,5 körül volt az ára, de nekem nem kellett, pedig az ár csábító volt, viszont a motor előélete kétes (olasz import), és a hirtelen áresés is kicsit elbizonytalanított
amikor megláttam a full-gasnal 2,2-ért, akkor már csak röhögtem, mert gondolom a srác kapott értem valamit 2 milla alatt, ami már kicsit rablás, szerintem
állítólag nem volt hibátlan nem éppen, de mint tudjik sokan hoznak be kintröl motort üzleti szándékkal és egy magyar motornak az előélete könnyebben ellenőrizhető mint egy külföldi gépnek. Ehhez tegyük hozzá, hogy a sérülésmentes szervízkönyves kevés kilóméteres darabok ott még drágábbak mint nálunk. Mellesleg egyik olasz ismerősömtől sem vennék semmit nem hogy motort. Az olasz cimborám, ott kiabált a szervízben, hogy azonnal garancában cseréljenek motort az x5-ben aztán odasúgták, hogy elment 130ezret olajcsere nélkül ilyen barbárokból itthon is van akit említettél. A legtöbb motor üzleti szándékkal jön, az egyértelmű, de a legnyagyobb része az olyan hogy elcsúsztak vele, pár elem festés kormány tükör csere, azt kb ennyi.. A magyar előéletről meg ugyan úgy nem lehet biztos senki.. Pályáznak utángyártott idommal, aztán 5-6 évesen van benne 8000km, és karcmentes a motor.. Vagy sokan csinálják hogy műszaki vizsa előtt, visszatekerik, meg minden második olajcserét maguk csinálják otthon aztán szintén visszatekerik és a következőt a szakszervizbe.. Stb... Szóval csak azt akartam ezzel mondani hogy kategórikusan nem lehet kijelenteni hogy az olasz egy szar. Sokszor a magyar se külömb..Nekem volt több olasz motorom és konkrétan semmi bajom nem volt velük, beleraktam 10000-et hiba nélkül. Persze tudtam hogy festett motor volt..
- 8 years ago
#10628
Nem is azt irtuk hogy sajnáluk az extrákat, csak ki induláss képp mellesleg nyáron pont a full gass nál ténláboktam mikor egy 2013 ast vittel el 2,2 ért s hibátlan volt!
azt még én a tulajánál próbáltam ki Pápa mellett, és akkor ha jól emlékszem a srác kért érte 2,8at, de már akkor is hajlandó lett volna lejjebb menni kicsit, de még így se tudta eladni
utána még párszor hívott, akkor asszem már 2,5 körül volt az ára, de nekem nem kellett, pedig az ár csábító volt, viszont a motor előélete kétes (olasz import), és a hirtelen áresés is kicsit elbizonytalanított
amikor megláttam a full-gasnal 2,2-ért, akkor már csak röhögtem, mert gondolom a srác kapott értem valamit 2 milla alatt, ami már kicsit rablás, szerintem
állítólag nem volt hibátlan nem éppen, de mint tudjik sokan hoznak be kintröl motort üzleti szándékkal és egy magyar motornak az előélete könnyebben ellenőrizhető mint egy külföldi gépnek. Ehhez tegyük hozzá, hogy a sérülésmentes szervízkönyves kevés kilóméteres darabok ott még drágábbak mint nálunk. Mellesleg egyik olasz ismerősömtől sem vennék semmit nem hogy motort. Az olasz cimborám, ott kiabált a szervízben, hogy azonnal garancában cseréljenek motort az x5-ben aztán odasúgták, hogy elment 130ezret olajcsere nélkül
- 8 years ago
#10627
2,7-2,8-ért tartod fixeb, akkor lejjebb is vagy, fix is az ár, senkinek nem lehet panasza. Abban sztem megegyezhetünk, hogy jól hangzanak az extrák, de amint felszereled, nem rak hozzá százezreket, akármennyit költöttél rá... tetszik-nem tetszik, ez van. (Bocs, ez az előzőekhez... ) Nem is azt irtuk hogy sajnáluk az extrákat, csak ki induláss képp mellesleg nyáron pont a full gass nál ténláboktam mikor egy 2013 ast vittel el 2,2 ért s hibátlan volt!
azt még én a tulajánál próbáltam ki Pápa mellett, és akkor ha jól emlékszem a srác kért érte 2,8at, de már akkor is hajlandó lett volna lejjebb menni kicsit, de még így se tudta eladni
utána még párszor hívott, akkor asszem már 2,5 körül volt az ára, de nekem nem kellett, pedig az ár csábító volt, viszont a motor előélete kétes (olasz import), és a hirtelen áresés is kicsit elbizonytalanított
amikor megláttam a full-gasnal 2,2-ért, akkor már csak röhögtem, mert gondolom a srác kapott értem valamit 2 milla alatt, ami már kicsit rablás, szerintem
állítólag nem volt hibátlan
- 8 years ago
#10626
Ciao!
Egy kicsit elkeseredtem de még nem döntöttem el mi lesz a sorsa elkótyavetyélni semmiképp nem szeretném. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy az állapot és a kevés km miatt kitarthatom majd az árát ha arra kerül sor. Tavasszal majd eldől, hogy szükség lesz-e erre a lépésre viszont az aggaszt egy kissé, hogy ez a(z) (ár)kategória nehezen eladható mondjuk szezonban talán kicsit könnyebb mint most télen.... majd meglátjuk azért köszi a kommenteket! 2,7-2,8-ért tartod fixeb, akkor lejjebb is vagy, fix is az ár, senkinek nem lehet panasza. Abban sztem megegyezhetünk, hogy jól hangzanak az extrák, de amint felszereled, nem rak hozzá százezreket, akármennyit költöttél rá... tetszik-nem tetszik, ez van. (Bocs, ez az előzőekhez... ) Nem is azt irtuk hogy sajnáluk az extrákat, csak ki induláss képp mellesleg nyáron pont a full gass nál ténláboktam mikor egy 2013 ast vittel el 2,2 ért s hibátlan volt!
azt még én a tulajánál próbáltam ki Pápa mellett, és akkor ha jól emlékszem a srác kért érte 2,8at, de már akkor is hajlandó lett volna lejjebb menni kicsit, de még így se tudta eladni
utána még párszor hívott, akkor asszem már 2,5 körül volt az ára, de nekem nem kellett, pedig az ár csábító volt, viszont a motor előélete kétes (olasz import), és a hirtelen áresés is kicsit elbizonytalanított
amikor megláttam a full-gasnal 2,2-ért, akkor már csak röhögtem, mert gondolom a srác kapott értem valamit 2 milla alatt, ami már kicsit rablás, szerintem
állítólag nem volt hibátlan
- 8 years ago
#10625
Ciao!
Egy kicsit elkeseredtem de még nem döntöttem el mi lesz a sorsa elkótyavetyélni semmiképp nem szeretném. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy az állapot és a kevés km miatt kitarthatom majd az árát ha arra kerül sor. Tavasszal majd eldől, hogy szükség lesz-e erre a lépésre viszont az aggaszt egy kissé, hogy ez a(z) (ár)kategória nehezen eladható mondjuk szezonban talán kicsit könnyebb mint most télen.... majd meglátjuk azért köszi a kommenteket! 2,7-2,8-ért tartod fixeb, akkor lejjebb is vagy, fix is az ár, senkinek nem lehet panasza. Abban sztem megegyezhetünk, hogy jól hangzanak az extrák, de amint felszereled, nem rak hozzá százezreket, akármennyit költöttél rá... tetszik-nem tetszik, ez van. (Bocs, ez az előzőekhez... ) Nem is azt irtuk hogy sajnáluk az extrákat, csak ki induláss képp mellesleg nyáron pont a full gass nál ténláboktam mikor egy 2013 ast vittel el 2,2 ért s hibátlan volt!
- 8 years ago
#10624
a 96454611B rendszer lehet hogy az USA verzió?
a hozzá tartozó ECU kódja 96520611B, ezt ebben az esetben át lehetne írni európai verzióra, mármint a programot? aha át
ez az aha át az jelenti, hogy aha, amcsi, és át lehet programozni
kérdés 2: ehhez is jár akkor az EU-s műbizonylat vajon?
vagy ezt külön is belehet szerezni?
- 8 years ago
#10623
a 96454611B rendszer lehet hogy az USA verzió?
a hozzá tartozó ECU kódja 96520611B, ezt ebben az esetben át lehetne írni európai verzióra, mármint a programot? aha át
- 8 years ago
#10622
a 96454611B rendszer lehet hogy az USA verzió?
a hozzá tartozó ECU kódja 96520611B, ezt ebben az esetben át lehetne írni európai verzióra, mármint a programot?
a hozzá tartozó ECU kódja 96520611B, ezt ebben az esetben át lehetne írni európai verzióra, mármint a programot?
- 8 years ago
#10621
Ciao!
Egy kicsit elkeseredtem de még nem döntöttem el mi lesz a sorsa elkótyavetyélni semmiképp nem szeretném. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy az állapot és a kevés km miatt kitarthatom majd az árát ha arra kerül sor. Tavasszal majd eldől, hogy szükség lesz-e erre a lépésre viszont az aggaszt egy kissé, hogy ez a(z) (ár)kategória nehezen eladható mondjuk szezonban talán kicsit könnyebb mint most télen.... majd meglátjuk azért köszi a kommenteket! 2,7-2,8-ért tartod fixeb, akkor lejjebb is vagy, fix is az ár, senkinek nem lehet panasza. Abban sztem megegyezhetünk, hogy jól hangzanak az extrák, de amint felszereled, nem rak hozzá százezreket, akármennyit költöttél rá... tetszik-nem tetszik, ez van. (Bocs, ez az előzőekhez... )
- 8 years ago
#10620
Ciao!
Egy kicsit elkeseredtem de még nem döntöttem el mi lesz a sorsa elkótyavetyélni semmiképp nem szeretném. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy az állapot és a kevés km miatt kitarthatom majd az árát ha arra kerül sor. Tavasszal majd eldől, hogy szükség lesz-e erre a lépésre viszont az aggaszt egy kissé, hogy ez a(z) (ár)kategória nehezen eladható mondjuk szezonban talán kicsit könnyebb mint most télen.... majd meglátjuk azért köszi a kommenteket!
Egy kicsit elkeseredtem de még nem döntöttem el mi lesz a sorsa elkótyavetyélni semmiképp nem szeretném. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy az állapot és a kevés km miatt kitarthatom majd az árát ha arra kerül sor. Tavasszal majd eldől, hogy szükség lesz-e erre a lépésre viszont az aggaszt egy kissé, hogy ez a(z) (ár)kategória nehezen eladható mondjuk szezonban talán kicsit könnyebb mint most télen.... majd meglátjuk azért köszi a kommenteket!
- 8 years ago
#10619
Az igy igaz s vevőt is laszóval kell fogni az én S verzióm egy év hirdetés után német gazdát kapott s teljes nagyrendszer volt rajta meg pár egyedi csecsbecse mindez 3 m ért szóval jól beszél a 76 os kolléga! én s-emet is 3ért vették meg, azon annyi extra volt mint égen a csillag lehet az extrákkal b@sztuk el!
- 8 years ago
#10618
Az igy igaz s vevőt is laszóval kell fogni az én S verzióm egy év hirdetés után német gazdát kapott s teljes nagyrendszer volt rajta meg pár egyedi csecsbecse mindez 3 m ért szóval jól beszél a 76 os kolléga! én s-emet is 3ért vették meg, azon annyi extra volt mint égen a csillag
- 8 years ago
#10617
Az igy igaz s vevőt is laszóval kell fogni az én S verzióm egy év hirdetés után német gazdát kapott s teljes nagyrendszer volt rajta meg pár egyedi csecsbecse mindez 3 m ért szóval jól beszél a 76 os kolléga!
- 8 years ago
#10616
Ciao!
Sajna fájó szívvel de lehet,hogy tavasszal meg kell válnom Sf 848-tól prózai okból ami egy nemrég vásárolt kertes-ház felújításának költségvetése.
Biztos jártatok már hasonló cipőben amikor valamit fel kell áldozni egy cél érdekében hát úgy tűnik ha kicsúszunk a keretből akkor a mocit árúba kell bocsájtanom....
Azért még bizakodom, hogy nem kerül rá sor de jobb felkészülten várni a tavaszt.
A kérdésem a következő: mi az az ár amit reálisan várhatok az eladásból?
2012 évjáratú, újonnan a Ducati Ceglédnél vettem, jelenleg 8600 km van benne. Nagy extrák nincsenek inkább apróságok: pár Rizoma cucc, Performance gyári rendszámtartó, karbonozott sárvédő+tankfedél, nemrég cserélt olaj+hátsó gumi, egyedileg átépített első-hátsó ülés+hátsó üléstakaró nagyjából ennyi. Én úgy 3-3,2 milla körül gondoltam ez mennyire reális szerintetek?
Még egyszer hangsúlyozom EGYENLŐRE NEM ELADÓ csak számolgatom a lehetőségeket tehát kérem konkrét vételi szándékkal NE KERESSETEK köszönöm! Ha tetőt (tetőcserepet vagy palát) is cserélsz vagy felújítasz, akkor abban tudok kedvezménnyel segíteni!
- 8 years ago
#10615
Egész jól felmentek az árak ahhoz képest,hogy én a 1098sf 2011-est 2014-ben 2790 adtam el teli extrákkal!kb 16000km volt benne. Az akkor jó eladásának számított!
Hát 3m biztos nem vennék 848-ast!
Hát 3m biztos nem vennék 848-ast!
- 8 years ago
#10614
én 2.8 körül tenném a reális tippemet, úgyhogy a 3 jó irány hirdetni, mert alkudni akarnak majd. a kevés km nagyon előnyös, itthon ez sokkal fontosabb mint pl. az állapot... dibosco 3,4-ért árul egy 1800km-est, elég régóta, sajna ez hazai szemmel szép jelentős összeg, nem az a pörög a piac kategória. én még a 2,8-at is optimistának tartom de ne legyen igazam a kevés km miatt mertem betippelni, és azért nem 2.5öt írtam viszont 2012-es és jövőre 2016 lesz
- 8 years ago
#10613
Ciao!
Sajna fájó szívvel de lehet,hogy tavasszal meg kell válnom Sf 848-tól prózai okból ami egy nemrég vásárolt kertes-ház felújításának költségvetése.
Biztos jártatok már hasonló cipőben amikor valamit fel kell áldozni egy cél érdekében hát úgy tűnik ha kicsúszunk a keretből akkor a mocit árúba kell bocsájtanom....
Azért még bizakodom, hogy nem kerül rá sor de jobb felkészülten várni a tavaszt.
A kérdésem a következő: mi az az ár amit reálisan várhatok az eladásból?
2012 évjáratú, újonnan a Ducati Ceglédnél vettem, jelenleg 8600 km van benne. Nagy extrák nincsenek inkább apróságok: pár Rizoma cucc, Performance gyári rendszámtartó, karbonozott sárvédő+tankfedél, nemrég cserélt olaj+hátsó gumi, egyedileg átépített első-hátsó ülés+hátsó üléstakaró nagyjából ennyi. Én úgy 3-3,2 milla körül gondoltam ez mennyire reális szerintetek?
Még egyszer hangsúlyozom EGYENLŐRE NEM ELADÓ csak számolgatom a lehetőségeket tehát kérem konkrét vételi szándékkal NE KERESSETEK köszönöm! én 2.8 körül tenném a reális tippemet, úgyhogy a 3 jó irány hirdetni, mert alkudni akarnak majd. a kevés km nagyon előnyös, itthon ez sokkal fontosabb mint pl. az állapot... dibosco 3,4-ért árul egy 1800km-est, elég régóta, sajna ez hazai szemmel szép jelentős összeg, nem az a pörög a piac kategória. én még a 2,8-at is optimistának tartom de ne legyen igazam a kevés km miatt mertem betippelni, és azért nem 2.5öt írtam
- 8 years ago
#10612
Ciao!
Sajna fájó szívvel de lehet,hogy tavasszal meg kell válnom Sf 848-tól prózai okból ami egy nemrég vásárolt kertes-ház felújításának költségvetése.
Biztos jártatok már hasonló cipőben amikor valamit fel kell áldozni egy cél érdekében hát úgy tűnik ha kicsúszunk a keretből akkor a mocit árúba kell bocsájtanom....
Azért még bizakodom, hogy nem kerül rá sor de jobb felkészülten várni a tavaszt.
A kérdésem a következő: mi az az ár amit reálisan várhatok az eladásból?
2012 évjáratú, újonnan a Ducati Ceglédnél vettem, jelenleg 8600 km van benne. Nagy extrák nincsenek inkább apróságok: pár Rizoma cucc, Performance gyári rendszámtartó, karbonozott sárvédő+tankfedél, nemrég cserélt olaj+hátsó gumi, egyedileg átépített első-hátsó ülés+hátsó üléstakaró nagyjából ennyi. Én úgy 3-3,2 milla körül gondoltam ez mennyire reális szerintetek?
Még egyszer hangsúlyozom EGYENLŐRE NEM ELADÓ csak számolgatom a lehetőségeket tehát kérem konkrét vételi szándékkal NE KERESSETEK köszönöm! én 2.8 körül tenném a reális tippemet, úgyhogy a 3 jó irány hirdetni, mert alkudni akarnak majd. a kevés km nagyon előnyös, itthon ez sokkal fontosabb mint pl. az állapot... dibosco 3,4-ért árul egy 1800km-est, elég régóta, sajna ez hazai szemmel szép jelentős összeg, nem az a pörög a piac kategória. én még a 2,8-at is optimistának tartom de ne legyen igazam
- 8 years ago
#10611
Ciao!
Sajna fájó szívvel de lehet,hogy tavasszal meg kell válnom Sf 848-tól prózai okból ami egy nemrég vásárolt kertes-ház felújításának költségvetése.
Biztos jártatok már hasonló cipőben amikor valamit fel kell áldozni egy cél érdekében hát úgy tűnik ha kicsúszunk a keretből akkor a mocit árúba kell bocsájtanom....
Azért még bizakodom, hogy nem kerül rá sor de jobb felkészülten várni a tavaszt.
A kérdésem a következő: mi az az ár amit reálisan várhatok az eladásból?
2012 évjáratú, újonnan a Ducati Ceglédnél vettem, jelenleg 8600 km van benne. Nagy extrák nincsenek inkább apróságok: pár Rizoma cucc, Performance gyári rendszámtartó, karbonozott sárvédő+tankfedél, nemrég cserélt olaj+hátsó gumi, egyedileg átépített első-hátsó ülés+hátsó üléstakaró nagyjából ennyi. Én úgy 3-3,2 milla körül gondoltam ez mennyire reális szerintetek?
Még egyszer hangsúlyozom EGYENLŐRE NEM ELADÓ csak számolgatom a lehetőségeket tehát kérem konkrét vételi szándékkal NE KERESSETEK köszönöm! én 2.8 körül tenném a reális tippemet, úgyhogy a 3 jó irány hirdetni, mert alkudni akarnak majd. a kevés km nagyon előnyös, itthon ez sokkal fontosabb mint pl. az állapot... dibosco 3,4-ért árul egy 1800km-est, elég régóta, sajna ez hazai szemmel szép jelentős összeg, nem az a pörög a piac kategória.
- 8 years ago
#10610
Ciao!
Sajna fájó szívvel de lehet,hogy tavasszal meg kell válnom Sf 848-tól prózai okból ami egy nemrég vásárolt kertes-ház felújításának költségvetése.
Biztos jártatok már hasonló cipőben amikor valamit fel kell áldozni egy cél érdekében hát úgy tűnik ha kicsúszunk a keretből akkor a mocit árúba kell bocsájtanom....
Azért még bizakodom, hogy nem kerül rá sor de jobb felkészülten várni a tavaszt.
A kérdésem a következő: mi az az ár amit reálisan várhatok az eladásból?
2012 évjáratú, újonnan a Ducati Ceglédnél vettem, jelenleg 8600 km van benne. Nagy extrák nincsenek inkább apróságok: pár Rizoma cucc, Performance gyári rendszámtartó, karbonozott sárvédő+tankfedél, nemrég cserélt olaj+hátsó gumi, egyedileg átépített első-hátsó ülés+hátsó üléstakaró nagyjából ennyi. Én úgy 3-3,2 milla körül gondoltam ez mennyire reális szerintetek?
Még egyszer hangsúlyozom EGYENLŐRE NEM ELADÓ csak számolgatom a lehetőségeket tehát kérem konkrét vételi szándékkal NE KERESSETEK köszönöm!
Sajna fájó szívvel de lehet,hogy tavasszal meg kell válnom Sf 848-tól prózai okból ami egy nemrég vásárolt kertes-ház felújításának költségvetése.
Biztos jártatok már hasonló cipőben amikor valamit fel kell áldozni egy cél érdekében hát úgy tűnik ha kicsúszunk a keretből akkor a mocit árúba kell bocsájtanom....
Azért még bizakodom, hogy nem kerül rá sor de jobb felkészülten várni a tavaszt.
A kérdésem a következő: mi az az ár amit reálisan várhatok az eladásból?
2012 évjáratú, újonnan a Ducati Ceglédnél vettem, jelenleg 8600 km van benne. Nagy extrák nincsenek inkább apróságok: pár Rizoma cucc, Performance gyári rendszámtartó, karbonozott sárvédő+tankfedél, nemrég cserélt olaj+hátsó gumi, egyedileg átépített első-hátsó ülés+hátsó üléstakaró nagyjából ennyi. Én úgy 3-3,2 milla körül gondoltam ez mennyire reális szerintetek?
Még egyszer hangsúlyozom EGYENLŐRE NEM ELADÓ csak számolgatom a lehetőségeket tehát kérem konkrét vételi szándékkal NE KERESSETEK köszönöm!
- 8 years ago
#10609
Használ valaki sf-n plexit?? Az érdekelne mennyire csapja el a menetszelet. Nélküle sztem szebb a motor, de ha húzod neki, hasznos lehet . A kérdés, hogy van-e értelme?! szinte alig észrevehető, csak nagy tempónál, ha hasalsz a tankon a szél nem rángatja a sisakot, egyébként semmi.
- 8 years ago
#10608
Használ valaki sf-n plexit?? Az érdekelne mennyire csapja el a menetszelet. Nélküle sztem szebb a motor, de ha húzod neki, hasznos lehet . A kérdés, hogy van-e értelme?!
- 8 years ago
#10605
azt meg tudjátok mondani, hogy a 848 sf mennyire megbízható? Elvileg mindenhonnan azt hallom, hogy nem szokott vele gond lenni, de hátha itt van ellenvélemény. Köszi szépen. fasza motor, mindenki dícséri.
köszi szépen.
más: milyen tanktáskát ajánlanátok az sf-re?
fontos szempont, hogy férjen is bele egy kevés cucc, de ormótlan nagy se legyen, és a tetején átlátszó legyen, hogy a telómat tudjam használni gps-ként.
köszi a segítséget. nekem egy bagster tanbőr van és azon van a táska. Az a jó benne, hogy nincs szopás a tankolásnál. Ja és pont eladó is
- 8 years ago
#10604
azt meg tudjátok mondani, hogy a 848 sf mennyire megbízható? Elvileg mindenhonnan azt hallom, hogy nem szokott vele gond lenni, de hátha itt van ellenvélemény. Köszi szépen. fasza motor, mindenki dícséri.
köszi szépen.
más: milyen tanktáskát ajánlanátok az sf-re?
fontos szempont, hogy férjen is bele egy kevés cucc, de ormótlan nagy se legyen, és a tetején átlátszó legyen, hogy a telómat tudjam használni gps-ként.
köszi a segítséget.
- 8 years ago
#10603
azt meg tudjátok mondani, hogy a 848 sf mennyire megbízható? Elvileg mindenhonnan azt hallom, hogy nem szokott vele gond lenni, de hátha itt van ellenvélemény. Köszi szépen. fasza motor, mindenki dícséri.
- 8 years ago
#10602
azt meg tudjátok mondani, hogy a 848 sf mennyire megbízható? Elvileg mindenhonnan azt hallom, hogy nem szokott vele gond lenni, de hátha itt van ellenvélemény. Köszi szépen.
- 8 years ago
#10601
mi nem a legjobb? szerintem 180 fölötti emberkének kitörik a nyaka idő után a széltől mert nagyon egyenesen s magasan ülsz a kormányt szinte a hasad melett fogod. Ez egy kompromissum motor, Én szerettem. 293-at mentem vele óra szerint az megvolt itt is sőt a kilónyiolcvan 3 ban egykeréken. De a 293 hoz a sisakom a tankon volt.
- 8 years ago
#10600
Ha 180 magas vagy szetintem nem a legszerencsésebb választás. mi nem a legjobb? szerintem 180 fölötti emberkének kitörik a nyaka idő után a széltől mert nagyon egyenesen s magasan ülsz a kormányt szinte a hasad melett fogod. Ez egy kompromissum motor, Én szerettem. 293-at mentem vele óra szerint
- 8 years ago
#10599
Ha 180 magas vagy szetintem nem a legszerencsésebb választás. mi nem a legjobb? szerintem 180 fölötti emberkének kitörik a nyaka idő után a széltől mert nagyon egyenesen s magasan ülsz a kormányt szinte a hasad melett fogod. Ez egy kompromissum motor, Én szerettem.
- 8 years ago
#10596
én 203 centi vagyok, de az 1098 sf olyan kényelmes volt, hogy azt hittem álmodok. ha még a lábtartók, pedálok pozícióját is lehet állítani faszán a 848-on, akkor nincs mit tenni, fel kell törni a malacperselyt.
- 8 years ago
#10594
sziasztok, 848-as streetfightert vennék, de előtte lenne kérdésem: a lábtartót, fékpedál, illetve kuplungpedál helyét lehet-e változtatni? Elég magas vagyok, tudom, hogy az 1098-ason nagyon kényelmesen elfértem, de már nem emlékszem, hogy milyen volt annak a lábaknál a kialakítása.
A 848-at mennyire lehet testre szabni? Ülésmagasság állítás, pedálok, stb? Köszi szépen a választ! nekem idáig az 1098sf volt a legkényelmesebb motorom,szerintem utana mar csak a Hyper és Multi lehet kényelmesebb. 848 magasabban van a kormány igy meg jobb.
Elődei
Cbr600f4
R6
696
Az sf magasan ülsz.
184-185 lehetek.
Kisfeher a szelvedelemre gondolhat.....
A Kékszalagra is jó! szélvédelem szar rajta de hát naked. A lábat sem kell annyira összehajtani rajta mint a monstern meg 1098sbk-n abszolut kényelmes. Komfortüléssel az egész még 2cm magasabb
- 8 years ago
#10593
sziasztok, 848-as streetfightert vennék, de előtte lenne kérdésem: a lábtartót, fékpedál, illetve kuplungpedál helyét lehet-e változtatni? Elég magas vagyok, tudom, hogy az 1098-ason nagyon kényelmesen elfértem, de már nem emlékszem, hogy milyen volt annak a lábaknál a kialakítása.
A 848-at mennyire lehet testre szabni? Ülésmagasság állítás, pedálok, stb? Köszi szépen a választ! nekem idáig az 1098sf volt a legkényelmesebb motorom,szerintem utana mar csak a Hyper és Multi lehet kényelmesebb. 848 magasabban van a kormány igy meg jobb.
Elődei
Cbr600f4
R6
696
Az sf magasan ülsz.
184-185 lehetek.
Kisfeher a szelvedelemre gondolhat.....
A Kékszalagra is jó!
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]