Avatar
 jaws46
#22569
Szia!

Nem tom még kell-e az infó, de azért leírom:
Én mindkettő tulajával beszéltem.
Az inkább gyári állapotú valamivel olcsóbb sf az egy szegedi úriemberé, zömében Franciaországban motorozott vele, inkább túrázásra használta és Franciaországban is vette. Pár hiba van rajta, egyszer eldőlt álló helyzetben. Moto Rossoban járt vele.
A másik olaszból lett behozva, e-bayes kipuf van rajta, meg a srác maga matricázta fel a kerekeket. Kb. egy éve van nála . . .

Remélem tudtam segíteni.
Avatar
 76
#10887
Dino igazat szólt!
+ sf1098 nál grátiszban lefosod a bokád!
én állandóan felfostam a hátamra!
nekem
Mondod?
Szélárnyékban voltam! :)
#10884
Sziasztok!
7 év RSV mille és 4 év 999 birtoklás után megfogalmazódott bennem a stílusváltás. Valami kényelmesebbre gondoltam, de szeretném, ha a sportosság megmaradna (tudom, ezek ellentétes igények). Azért nem Multistrada-szerű kényelemre gondoltam, és az idomokról is hajlandó vagyok lemondani - utánaolvasás alapján a StreetFighter akár jó is lehet számomra. A következő kérdésekkel fordulnék hozzátok:
- a SF848 elég erős lenne a 999 után?
- a SF848 utcai használatra valóban sokkal alkalmasabb, mint a SF1098?
- Mennyivel kényelmesebbek a 999-től?
- Milyen a SF848 vezetési élménye összehasonlítva egy Monster 821-el, vagy egy SuperSport 939-el?

- a SF848 elég erős lenne a 999 után?
szerintem igen
- a SF848 utcai használatra valóban sokkal alkalmasabb, mint a SF1098?
könnyebben kezelhető a villaszög miatt 24,5 vs 24 fok
- Mennyivel kényelmesebbek a 999-től?
mérföldekkel
- Milyen a SF848 vezetési élménye összehasonlítva egy Monster 821-el, vagy egy SuperSport 939-el?
teljesen más, motorja sokkal erősebb, nekem kényelmesebb is mert a lábat nem kell anyira felhúzni, és sokkal jobban fordul. Supersporton nem ültem

Köszi a részletes választ :)
Supersport nekem elég kényelmes volt, de az még túl fiatal a SF-ekhez képest.
Avatar
 dino74
#10883
Sziasztok!
7 év RSV mille és 4 év 999 birtoklás után megfogalmazódott bennem a stílusváltás. Valami kényelmesebbre gondoltam, de szeretném, ha a sportosság megmaradna (tudom, ezek ellentétes igények). Azért nem Multistrada-szerű kényelemre gondoltam, és az idomokról is hajlandó vagyok lemondani - utánaolvasás alapján a StreetFighter akár jó is lehet számomra. A következő kérdésekkel fordulnék hozzátok:
- a SF848 elég erős lenne a 999 után?
- a SF848 utcai használatra valóban sokkal alkalmasabb, mint a SF1098?
- Mennyivel kényelmesebbek a 999-től?
- Milyen a SF848 vezetési élménye összehasonlítva egy Monster 821-el, vagy egy SuperSport 939-el?

- a SF848 elég erős lenne a 999 után?
szerintem igen
- a SF848 utcai használatra valóban sokkal alkalmasabb, mint a SF1098?
könnyebben kezelhető a villaszög miatt 24,5 vs 24 fok
- Mennyivel kényelmesebbek a 999-től?
mérföldekkel
- Milyen a SF848 vezetési élménye összehasonlítva egy Monster 821-el, vagy egy SuperSport 939-el?
teljesen más, motorja sokkal erősebb, nekem kényelmesebb is mert a lábat nem kell anyira felhúzni, és sokkal jobban fordul. Supersporton nem ültem
#10882
Sziasztok!
7 év RSV mille és 4 év 999 birtoklás után megfogalmazódott bennem a stílusváltás. Valami kényelmesebbre gondoltam, de szeretném, ha a sportosság megmaradna (tudom, ezek ellentétes igények). Azért nem Multistrada-szerű kényelemre gondoltam, és az idomokról is hajlandó vagyok lemondani - utánaolvasás alapján a StreetFighter akár jó is lehet számomra. A következő kérdésekkel fordulnék hozzátok:
- a SF848 elég erős lenne a 999 után?
- a SF848 utcai használatra valóban sokkal alkalmasabb, mint a SF1098?
- Mennyivel kényelmesebbek a 999-től?
- Milyen a SF848 vezetési élménye összehasonlítva egy Monster 821-el, vagy egy SuperSport 939-el?
Avatar
 Dani
#10881

Köszi a gyors választ, amit viszont nem értek, hogy az Aksi töltése nem emelkedik ! Mert azt olvastam , hogy az egy jel a feszültségszabályozóra.
De igen szerviz lessz a vége én is úgy érzem :)


Jogos! most h mondod én is emlékszem, h ez volt a hibajelenség kezdete!
Viszont azt is érdemes megnézni, hogy nem rázkódott e szét valahol csatlakozó! Nekem idomtartó csavar is esett ki! :D

Jövő héten lessz időm szét szedni ! Ha netán mégse az van, hogy szétrázkodtak a csatlakozók akkor mit tanácsolsz hova vigyem !? Ezt azért kérdezem mert nemrég került hozzám a kicsike és ducatival még nincs szerviz tapasztalatom !
Előre is köszi


Motorosso, Budapest
én is oda hordom, és ahogy nézem földiek vagyunk :)
#10880

Szia! a műszerfal és világítás kikapcsolása hibajelenség nálam is volt! A fesszabályzó szállt el, elvileg gyári visszahívásban kellett volna cserélni, illetve kapnia kellett volna egy hővédőt! Lehet nálad sem csinálták ezt meg! Mindenképpen érdemes szervizbe vinni, mert kicsinálja az új aksit! Remélem hamar megoldódik a gondod!

Köszi a gyors választ, amit viszont nem értek, hogy az Aksi töltése nem emelkedik ! Mert azt olvastam , hogy az egy jel a feszültségszabályozóra.
De igen szerviz lessz a vége én is úgy érzem :)


Jogos! most h mondod én is emlékszem, h ez volt a hibajelenség kezdete!
Viszont azt is érdemes megnézni, hogy nem rázkódott e szét valahol csatlakozó! Nekem idomtartó csavar is esett ki! :D

Jövő héten lessz időm szét szedni ! Ha netán mégse az van, hogy szétrázkodtak a csatlakozók akkor mit tanácsolsz hova vigyem !? Ezt azért kérdezem mert nemrég került hozzám a kicsike és ducatival még nincs szerviz tapasztalatom !
Előre is köszi
Avatar
 hbruce
#10879
Sziasztok!
Egy kis segítségre volna szükségem, a szeretett 2008 as Ducati 848 mocim,néha azt a jelenséget produkálja,hogy elmegy a kijelző háttér világítása és nincs index, ezt megelőzi azt,hogy felvillan egy röpke pillanatra a kijelzőn a borostyán sárga lámpa,de ha megállok,és teszek egy ürest neki megjavul az esetek nagy részében,illetve volt,hogy menet közben megint villant egyet a kijelzőn a sárga lámpa és visszajött minden. Új aksi van benne. Tudna nekem ebben valaki tippet adni,hogy mi lehet?
Köszi srácok,és csajok:)

Szia! a műszerfal és világítás kikapcsolása hibajelenség nálam is volt! A fesszabályzó szállt el, elvileg gyári visszahívásban kellett volna cserélni, illetve kapnia kellett volna egy hővédőt! Lehet nálad sem csinálták ezt meg! Mindenképpen érdemes szervizbe vinni, mert kicsinálja az új aksit! Remélem hamar megoldódik a gondod!

Köszi a gyors választ, amit viszont nem értek, hogy az Aksi töltése nem emelkedik ! Mert azt olvastam , hogy az egy jel a feszültségszabályozóra.
De igen szerviz lessz a vége én is úgy érzem :)


Jogos! most h mondod én is emlékszem, h ez volt a hibajelenség kezdete!
Viszont azt is érdemes megnézni, hogy nem rázkódott e szét valahol csatlakozó! Nekem idomtartó csavar is esett ki! :D
#10878
Sziasztok!
Egy kis segítségre volna szükségem, a szeretett 2008 as Ducati 848 mocim,néha azt a jelenséget produkálja,hogy elmegy a kijelző háttér világítása és nincs index, ezt megelőzi azt,hogy felvillan egy röpke pillanatra a kijelzőn a borostyán sárga lámpa,de ha megállok,és teszek egy ürest neki megjavul az esetek nagy részében,illetve volt,hogy menet közben megint villant egyet a kijelzőn a sárga lámpa és visszajött minden. Új aksi van benne. Tudna nekem ebben valaki tippet adni,hogy mi lehet?
Köszi srácok,és csajok:)

Szia! a műszerfal és világítás kikapcsolása hibajelenség nálam is volt! A fesszabályzó szállt el, elvileg gyári visszahívásban kellett volna cserélni, illetve kapnia kellett volna egy hővédőt! Lehet nálad sem csinálták ezt meg! Mindenképpen érdemes szervizbe vinni, mert kicsinálja az új aksit! Remélem hamar megoldódik a gondod!

Köszi a gyors választ, amit viszont nem értek, hogy az Aksi töltése nem emelkedik ! Mert azt olvastam , hogy az egy jel a feszültségszabályozóra.
De igen szerviz lessz a vége én is úgy érzem :)
Avatar
 hbruce
#10877
Sziasztok!
Egy kis segítségre volna szükségem, a szeretett 2008 as Ducati 848 mocim,néha azt a jelenséget produkálja,hogy elmegy a kijelző háttér világítása és nincs index, ezt megelőzi azt,hogy felvillan egy röpke pillanatra a kijelzőn a borostyán sárga lámpa,de ha megállok,és teszek egy ürest neki megjavul az esetek nagy részében,illetve volt,hogy menet közben megint villant egyet a kijelzőn a sárga lámpa és visszajött minden. Új aksi van benne. Tudna nekem ebben valaki tippet adni,hogy mi lehet?
Köszi srácok,és csajok:)

Szia! a műszerfal és világítás kikapcsolása hibajelenség nálam is volt! A fesszabályzó szállt el, elvileg gyári visszahívásban kellett volna cserélni, illetve kapnia kellett volna egy hővédőt! Lehet nálad sem csinálták ezt meg! Mindenképpen érdemes szervizbe vinni, mert kicsinálja az új aksit! Remélem hamar megoldódik a gondod!
#10876
Sziasztok!
Egy kis segítségre volna szükségem, a szeretett 2008 as Ducati 848 mocim,néha azt a jelenséget produkálja,hogy elmegy a kijelző háttér világítása és nincs index, ezt megelőzi azt,hogy felvillan egy röpke pillanatra a kijelzőn a borostyán sárga lámpa,de ha megállok,és teszek egy ürest neki megjavul az esetek nagy részében,illetve volt,hogy menet közben megint villant egyet a kijelzőn a sárga lámpa és visszajött minden. Új aksi van benne. Tudna nekem ebben valaki tippet adni,hogy mi lehet?
Köszi srácok,és csajok:)
Avatar
 negga
#10875
Köszi megnézem.Tegnap néztem egyébként a műszerfalon lévő gyári akksi mérőt ott 13,5 v volt állandóan.Ja és raktam bele másik égőt próbálgattam,de az még idáig világít.
Nekem pont igy ment szet a fesszabalyzom. Amikor elkezdte pukkantani az izzokat meg villogott az uzemanyag szint jelzo mentem.meg mil lampa hol beugrott meg hol kialudt. Mentem meg 1000 kilometert vele. Aztan kiforralta az akksibol a szusszt es varos szelen lerohadtam...
Helló.
rámértem 14 és 13,7 körül mozog a feszkó.
az tokeletes! Amikor kibassza az izzot meg felvillan a motor check lampa akkor figyelgesd a feszkot. 15 felett kell ahhoz lennie hogy igy megszivasson
Avatar
 Norbi
#10874
Fogsz egy mezei digital multimetert. Beallitod egyenfesz meresre 20 volt merestartomanyban. Es jaro motornal ramersz az akku sarukra. Merest alapjaraton es emelt alapjaraton mondjuk 3000 ezres fordulaton is vegezd el. Ha 14.5 Voltnal tobbet mersz akkor baj van, de akkor is ha 13 voltnal kevesebbet.
Köszi megnézem.Tegnap néztem egyébként a műszerfalon lévő gyári akksi mérőt ott 13,5 v volt állandóan.Ja és raktam bele másik égőt próbálgattam,de az még idáig világít.
Nekem pont igy ment szet a fesszabalyzom. Amikor elkezdte pukkantani az izzokat meg villogott az uzemanyag szint jelzo mentem.meg mil lampa hol beugrott meg hol kialudt. Mentem meg 1000 kilometert vele. Aztan kiforralta az akksibol a szusszt es varos szelen lerohadtam...
Helló.
rámértem 14 és 13,7 körül mozog a feszkó.
Avatar
 negga
#10873
Rendben ,de mennyinek kell lenni,mert már mindenhol kerestem de nem találok rá semmit.
Fogsz egy mezei digital multimetert. Beallitod egyenfesz meresre 20 volt merestartomanyban. Es jaro motornal ramersz az akku sarukra. Merest alapjaraton es emelt alapjaraton mondjuk 3000 ezres fordulaton is vegezd el. Ha 14.5 Voltnal tobbet mersz akkor baj van, de akkor is ha 13 voltnal kevesebbet.
Köszi megnézem.Tegnap néztem egyébként a műszerfalon lévő gyári akksi mérőt ott 13,5 v volt állandóan.Ja és raktam bele másik égőt próbálgattam,de az még idáig világít.
Nekem pont igy ment szet a fesszabalyzom. Amikor elkezdte pukkantani az izzokat meg villogott az uzemanyag szint jelzo mentem.meg mil lampa hol beugrott meg hol kialudt. Mentem meg 1000 kilometert vele. Aztan kiforralta az akksibol a szusszt es varos szelen lerohadtam...
Avatar
 Norbi
#10872
Feszültségszabályzó kezd megdögleni és túl sok feszkót ad le. Mérd le, és ha sok ,akkor cseréld mielőtt az út szélén maradsz....
Rendben ,de mennyinek kell lenni,mert már mindenhol kerestem de nem találok rá semmit.
Fogsz egy mezei digital multimetert. Beallitod egyenfesz meresre 20 volt merestartomanyban. Es jaro motornal ramersz az akku sarukra. Merest alapjaraton es emelt alapjaraton mondjuk 3000 ezres fordulaton is vegezd el. Ha 14.5 Voltnal tobbet mersz akkor baj van, de akkor is ha 13 voltnal kevesebbet.
Köszi megnézem.Tegnap néztem egyébként a műszerfalon lévő gyári akksi mérőt ott 13,5 v volt állandóan.Ja és raktam bele másik égőt próbálgattam,de az még idáig világít.
Avatar
 negga
#10871
Sziasztok!
valakinek volt már tapasztalata 1098 sf-el tompított izzót megeszi, állandóan és amikor elmegy a világítás ,akkor a motorkontroll és a benzin tank lámpa villog egy párszor majd eltűnik ,akkor újból világít az égő ,de most a második izzót is megette ,és így nem villannak fel a kontroll lámpák.a kontroll lámpák csak néha idulás után szoktak felvillanni nem mindig.miért van ez?Tapasztalat?
Feszültségszabályzó kezd megdögleni és túl sok feszkót ad le. Mérd le, és ha sok ,akkor cseréld mielőtt az út szélén maradsz....
Rendben ,de mennyinek kell lenni,mert már mindenhol kerestem de nem találok rá semmit.
Fogsz egy mezei digital multimetert. Beallitod egyenfesz meresre 20 volt merestartomanyban. Es jaro motornal ramersz az akku sarukra. Merest alapjaraton es emelt alapjaraton mondjuk 3000 ezres fordulaton is vegezd el. Ha 14.5 Voltnal tobbet mersz akkor baj van, de akkor is ha 13 voltnal kevesebbet.
Avatar
 Norbi
#10870
Sziasztok!
valakinek volt már tapasztalata 1098 sf-el tompított izzót megeszi, állandóan és amikor elmegy a világítás ,akkor a motorkontroll és a benzin tank lámpa villog egy párszor majd eltűnik ,akkor újból világít az égő ,de most a második izzót is megette ,és így nem villannak fel a kontroll lámpák.a kontroll lámpák csak néha idulás után szoktak felvillanni nem mindig.miért van ez?Tapasztalat?
Feszültségszabályzó kezd megdögleni és túl sok feszkót ad le. Mérd le, és ha sok ,akkor cseréld mielőtt az út szélén maradsz....
Rendben ,de mennyinek kell lenni,mert már mindenhol kerestem de nem találok rá semmit.
Avatar
 negga
#10869
Sziasztok!
valakinek volt már tapasztalata 1098 sf-el tompított izzót megeszi, állandóan és amikor elmegy a világítás ,akkor a motorkontroll és a benzin tank lámpa villog egy párszor majd eltűnik ,akkor újból világít az égő ,de most a második izzót is megette ,és így nem villannak fel a kontroll lámpák.a kontroll lámpák csak néha idulás után szoktak felvillanni nem mindig.miért van ez?Tapasztalat?
Feszültségszabályzó kezd megdögleni és túl sok feszkót ad le. Mérd le, és ha sok ,akkor cseréld mielőtt az út szélén maradsz....
Avatar
 Norbi
#10868
Sziasztok!
valakinek volt már tapasztalata 1098 sf-el tompított izzót megeszi, állandóan és amikor elmegy a világítás ,akkor a motorkontroll és a benzin tank lámpa villog egy párszor majd eltűnik ,akkor újból világít az égő ,de most a második izzót is megette ,és így nem villannak fel a kontroll lámpák.a kontroll lámpák csak néha idulás után szoktak felvillanni nem mindig.miért van ez?Tapasztalat?
Avatar
 LM
#10867


sajnos én is erre jutottam, pedig a képeken ez van
és csak azért nem mertem eddig megvenni, mivel attól tartok, hogy nem e a Sbk 848-hoz tartozik
Nekem is előfordult már, hogy a motorról levett idomról lenézett gyári számmal akartam másikat keresni, de nem egyezett a szám. A gyári alkatrészábra szerint is más volt a szám. :( Lehetséges, hogy ez a szám egy beszállítói kód. Formára nem tudod beazonosítani?

http://www.ebay.de/itm/152407770140?ul_noapp=true

ez az

vélemény?
Én sajnos ennyire nem ismerem a típust, de nincs meg a tiedről a gyári elem? Azon meg tudnád nézni, hogy egyezik-e a szám a képen lévővel. A gyári alkatrész katalógus a 483.2.075.1AT számot hozza a Dark Stealth-re.
Avatar
 Dani
#10866
Szia Dani! Sajnos ez alapján a cikkszám alapján nem található. Ajánlom figyelmedbe, hasznos oldal: https://www.bike-parts-ducati.com/

Ezen az oldalon gyári szám alapján is és motor/évjárat alapján is lehet keresni, a teljes robbantott ábrák fent vannak.


sajnos én is erre jutottam, pedig a képeken ez van
és csak azért nem mertem eddig megvenni, mivel attól tartok, hogy nem e a Sbk 848-hoz tartozik
Nekem is előfordult már, hogy a motorról levett idomról lenézett gyári számmal akartam másikat keresni, de nem egyezett a szám. A gyári alkatrészábra szerint is más volt a szám. :( Lehetséges, hogy ez a szám egy beszállítói kód. Formára nem tudod beazonosítani?

http://www.ebay.de/itm/152407770140?ul_noapp=true

ez az

vélemény?
Avatar
 LM
#10865
48330782A

a fenti kóddal ellátott faridom 848 Sf matt fekete faridomja?

tudna ebben valaki segíteni?

thx
Szia Dani! Sajnos ez alapján a cikkszám alapján nem található. Ajánlom figyelmedbe, hasznos oldal: https://www.bike-parts-ducati.com/

Ezen az oldalon gyári szám alapján is és motor/évjárat alapján is lehet keresni, a teljes robbantott ábrák fent vannak.


sajnos én is erre jutottam, pedig a képeken ez van
és csak azért nem mertem eddig megvenni, mivel attól tartok, hogy nem e a Sbk 848-hoz tartozik
Nekem is előfordult már, hogy a motorról levett idomról lenézett gyári számmal akartam másikat keresni, de nem egyezett a szám. A gyári alkatrészábra szerint is más volt a szám. :( Lehetséges, hogy ez a szám egy beszállítói kód. Formára nem tudod beazonosítani?
Avatar
 Dani
#10864
48330782A

a fenti kóddal ellátott faridom 848 Sf matt fekete faridomja?

tudna ebben valaki segíteni?

thx
Szia Dani! Sajnos ez alapján a cikkszám alapján nem található. Ajánlom figyelmedbe, hasznos oldal: https://www.bike-parts-ducati.com/

Ezen az oldalon gyári szám alapján is és motor/évjárat alapján is lehet keresni, a teljes robbantott ábrák fent vannak.


sajnos én is erre jutottam, pedig a képeken ez van
és csak azért nem mertem eddig megvenni, mivel attól tartok, hogy nem e a Sbk 848-hoz tartozik
Avatar
 LM
#10863
48330782A

a fenti kóddal ellátott faridom 848 Sf matt fekete faridomja?

tudna ebben valaki segíteni?

thx
Szia Dani! Sajnos ez alapján a cikkszám alapján nem található. Ajánlom figyelmedbe, hasznos oldal: https://www.bike-parts-ducati.com/

Ezen az oldalon gyári szám alapján is és motor/évjárat alapján is lehet keresni, a teljes robbantott ábrák fent vannak.
#10862
48330782A

a fenti kóddal ellátott faridom 848 Sf matt fekete faridomja?

tudna ebben valaki segíteni?

thx
Este megnèzem...de sejtem hogy az lesz!
Avatar
 dino74
#10860
Én számíttattam be Bogláron a Streetfighter-t. A Dino nem jól emlékszik, 38.000 km-rel vettem a Dolce-tól, ami előtte a Dinoé volt. A motor teljesen rendben van, én fényeztettem át a vázat és a kerekeket, mert nekem nem tetszett a színe. Egyáltalán nem gányolták össze!!! Ercsiben csak szétszedték és összerakták, nem ők festették. Szerintem nagyon is jó munkát végeztek (egy családi ház aljában, nem egy sufniban szerelnek!!!!!). A Dinonak személyes problémái vannak a srácokkal Ercsiben, ezért ír ilyeneket róluk. Ha bárkinek bármi kérdese van a motorral kapcsolatban szívesen válaszolok.
személyes tapasztalatból írtam, a családiház garázsa meg hmm :D
Avatar
 szoszi
#10859
Az egyik első féktárcsa valóban zörög rajta, pedig a Dino már egyszer lecserélte, mert már neki is zörgött az előző. A gumikat is le kell cserélni, mert Supercorsa, és mint tudjuk az maximum 6000 km-t megy el (a hátsóban kb 5000 van, amúgy meg nem egy vadonatúj motorról beszélünk, amire csak rá kell ülni, és nem is annyiba kerül). EgyéBként nálam a kontroll lámpa még nem égett, én 6000-ként olajat cseréltettem rajta a Rosso-ban(szervizkönyvben dokumentálva.) Az Öhlins szervizben az első teleszkóp szimeringek és olaj ki lett cserélve, új gyertyák és üzemanyag szűrő van benne. A fékolajak is újak. A motort nekem 2,7-be számították be, ennek tudatában aki komolyan gondolja biztosan meg tud velük egyezni.
#10858
Én a télen megnéztem egy barátom akarta megvenni, első féktárcsák kuka, gumik szintúgy! Valamint a motor kontroll lámpa folyamatosan égett! Persze magyarázat volt
rá! Minden esetre mi nem hoztuk el! Egyépként egyben van! A váz festés minden esetre árcsökenést eredményez!
Avatar
 szoszi
#10856
Én számíttattam be Bogláron a Streetfighter-t. A Dino nem jól emlékszik, 38.000 km-rel vettem a Dolce-tól, ami előtte a Dinoé volt. A motor teljesen rendben van, én fényeztettem át a vázat és a kerekeket, mert nekem nem tetszett a színe. Egyáltalán nem gányolták össze!!! Ercsiben csak szétszedték és összerakták, nem ők festették. Szerintem nagyon is jó munkát végeztek (egy családi ház aljában, nem egy sufniban szerelnek!!!!!). A Dinonak személyes problémái vannak a srácokkal Ercsiben, ezért ír ilyeneket róluk. Ha bárkinek bármi kérdese van a motorral kapcsolatban szívesen válaszolok.
Avatar
 dino74
#10855
Sziasztok!
A fullgas oldalán lévő 1098 streetfighter az Dino motorja volt?Esetleg tudnál valamit mondani róla Dino ,mert úgy látom teljesen át van festve a moci.52000km az nem sok??Te mennyivel adtad el?nem volt vele gond?Egy 1098 sbk-ra cserélném,mert az már egy kicsit kényelmetlen.
Szia én 45el adtam el, csapágycserevolt rajta. A srác aki megvette ő fényeztette le mert nem tetszett neki, de elég kontár szar meló, ráadásul ercsiben egy sufniban csinálták.
Avatar
 Norbi
#10854
Sziasztok!
A fullgas oldalán lévő 1098 streetfighter az Dino motorja volt?Esetleg tudnál valamit mondani róla Dino ,mert úgy látom teljesen át van festve a moci.52000km az nem sok??Te mennyivel adtad el?nem volt vele gond?Egy 1098 sbk-ra cserélném,mert az már egy kicsit kényelmetlen.
Avatar
 76
#10853

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!

gizi bebi !

1 / a te töltöd egy olom-sav akku, regi akkukhoz valo töltö-ezt irja a prospektusod<.Olvasd:
Das MXS 5.0 ist eine fortschrittliche mikroprozessorgesteuerte Ladegerät mit integrierter automatischer Temperaturkompensation, die unschlagbare Leistung von Blei-Säure-Batterien von 1,2 Ah bis 110 Ah bietet.

itt a hömerseklet kiegyenlites senkit nem kell hogy erdekeljen, nem svedorszagi jegekben elünk, ahol telen az utcan allnak a kocsik- - - -stabilabb, masszivabb olom -savas akkukkal !


2/ neked modernebb motorod = Akkud van, gondolom lehet Lithium, Lithium - Eisenphosphat , esetleg rezgesallo Gel , es ehhez nem az MXS 5,0 Test Charger, hanem egy Lithium XS töltö kellene , amin van egy "erhaltungs Funktio, IS !! = azaz eletbentartasos müködes = (telen csöpögteti a finom ampereket )

3/ neked mar latom is tehat , ez kellett volna :
Lithium XS
ezzel a sokkal fontosabb reszevel:
BATTERIEKAPAZITÄT: 5-60 Ah Erhaltungsladung bis 120 Ah
erhaltungs-ladung = funktio ! ez a lenyeg

bocs hogy irtam
Ilyen van benne!
akinek nem yuasaja van,az is ....... :D

Szép lassan mindenkiről kiderül itt minden!
Avatar
 76
#10851
A férfiak nyeregben ülve töltik az akksit!

Aki akksit tölt az olyan mint aki motoros bulira csajt hoz! :D

Gizi mindig is tudtam,hogy bébike vagy! :)
 Vendég
#10849
Na vegre! Az olaj es gumi tema utan van mar toltoszakink is! :)

ertelek
ezekszerint barmit eddig beirtam, gunyolodni lehet rajta .

dehogyenezenmiertnemtudokcsodalkozni ?? :))
Avatar
 gizi
#10847

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!

gizi bebi !

1 / a te töltöd egy olom-sav akku, regi akkukhoz valo töltö-ezt irja a prospektusod<.Olvasd:
Das MXS 5.0 ist eine fortschrittliche mikroprozessorgesteuerte Ladegerät mit integrierter automatischer Temperaturkompensation, die unschlagbare Leistung von Blei-Säure-Batterien von 1,2 Ah bis 110 Ah bietet.

itt a hömerseklet kiegyenlites senkit nem kell hogy erdekeljen, nem svedorszagi jegekben elünk, ahol telen az utcan allnak a kocsik- - - -stabilabb, masszivabb olom -savas akkukkal !


2/ neked modernebb motorod = Akkud van, gondolom lehet Lithium, Lithium - Eisenphosphat , esetleg rezgesallo Gel , es ehhez nem az MXS 5,0 Test Charger, hanem egy Lithium XS töltö kellene , amin van egy "erhaltungs Funktio, IS !! = azaz eletbentartasos müködes = (telen csöpögteti a finom ampereket )

3/ neked mar latom is tehat , ez kellett volna :
Lithium XS
ezzel a sokkal fontosabb reszevel:
BATTERIEKAPAZITÄT: 5-60 Ah Erhaltungsladung bis 120 Ah
erhaltungs-ladung = funktio ! ez a lenyeg

bocs hogy irtam
Ilyen van benne!
Csatolmányok:
img_6971.jpg
img_6971.jpg (611.47 KiB) Megtekintve 15019 alkalommal
img_6969.jpg
img_6969.jpg (946.89 KiB) Megtekintve 15019 alkalommal
Avatar
 dino74
#10846

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!

gizi bebi !

1 / a te töltöd egy olom-sav akku, regi akkukhoz valo töltö-ezt irja a prospektusod<.Olvasd:
Das MXS 5.0 ist eine fortschrittliche mikroprozessorgesteuerte Ladegerät mit integrierter automatischer Temperaturkompensation, die unschlagbare Leistung von Blei-Säure-Batterien von 1,2 Ah bis 110 Ah bietet.

itt a hömerseklet kiegyenlites senkit nem kell hogy erdekeljen, nem svedorszagi jegekben elünk, ahol telen az utcan allnak a kocsik- - - -stabilabb, masszivabb olom -savas akkukkal !


2/ neked modernebb motorod = Akkud van, gondolom lehet Lithium, Lithium - Eisenphosphat , esetleg rezgesallo Gel , es ehhez nem az MXS 5,0 Test Charger, hanem egy Lithium XS töltö kellene , amin van egy "erhaltungs Funktio, IS !! = azaz eletbentartasos müködes = (telen csöpögteti a finom ampereket )

3/ neked mar latom is tehat , ez kellett volna :
Lithium XS
ezzel a sokkal fontosabb reszevel:
BATTERIEKAPAZITÄT: 5-60 Ah Erhaltungsladung bis 120 Ah
erhaltungs-ladung = funktio ! ez a lenyeg

bocs hogy irtam
kapaszkodj meg cimbora de jó ersősen, mert ugyan ezek az akuk gondozásmentesk, de úgyanúgy ólom savas akumlator mint bármelyik targoncában! Emellett ha megszerezted a leírást láthatod, hogy 1,2Ah-tól 110Ah-ig használható, amib a motorok kb 10Ah körüli teljesítménye bőven belefér. A szintentartó funkció meg csepptöltéssel tölt. De miután többen használjuk több éve elég jó tapasztalatokkal nem értem miért okoskodsz
 Vendég
#10845
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.

sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !

1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt

telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal

2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle

3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,

üdvözöllek

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!

gizi bebi !

1 / a te töltöd egy olom-sav akku, regi akkukhoz valo töltö-ezt irja a prospektusod<.Olvasd:
Das MXS 5.0 ist eine fortschrittliche mikroprozessorgesteuerte Ladegerät mit integrierter automatischer Temperaturkompensation, die unschlagbare Leistung von Blei-Säure-Batterien von 1,2 Ah bis 110 Ah bietet.

itt a hömerseklet kiegyenlites senkit nem kell hogy erdekeljen, nem svedorszagi jegekben elünk, ahol telen az utcan allnak a kocsik- - - -stabilabb, masszivabb olom -savas akkukkal !


2/ neked modernebb motorod = Akkud van, gondolom lehet Lithium, Lithium - Eisenphosphat , esetleg rezgesallo Gel , es ehhez nem az MXS 5,0 Test Charger, hanem egy Lithium XS töltö kellene , amin van egy "erhaltungs Funktio, IS !! = azaz eletbentartasos müködes = (telen csöpögteti a finom ampereket )

3/ neked mar latom is tehat , ez kellett volna :
Lithium XS
ezzel a sokkal fontosabb reszevel:
BATTERIEKAPAZITÄT: 5-60 Ah Erhaltungsladung bis 120 Ah
erhaltungs-ladung = funktio ! ez a lenyeg

bocs hogy irtam

Avatar
 76
#10843

Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!
léci ne fűrészeld a fingot! :D
Te meg ne vágd magad alatt a fejszét!
rajtad meg ne legyen feszület!
Az a baj,hogy erre nekem agyilag van szemem! :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]