- 8 years ago
#10842
sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !
1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt
telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal
2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle
3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,
üdvözöllek
Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz! léci ne fűrészeld a fingot!Te meg ne vágd magad alatt a fejszét!
- 8 years ago
#10841
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !
1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt
telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal
2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle
3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,
üdvözöllek
Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz! léci ne fűrészeld a fingot!
- 8 years ago
#10840
1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi
2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad)
de te csak töltsd ahogy akarod,
svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !
1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt
telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal
2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle
3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,
üdvözöllek
Kedves Péter!
Látom nem tudod elengedni, de tudod mit, neked van igazad!
Szervusz!
- 8 years ago
#10839
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!
1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi
2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad)
de te csak töltsd ahogy akarod,
svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
sanyi, vagy joska ? mindegy szevasz komam !
1/ beraktal egy Fotot ami egy rendkivül tudomanyos, SVED gyari kezi keszülekröl keszült, amin 12 V / 5 Amper van rairva, amivel dolgozik = tölt
telen -nyaron, hidegben-melegben, ejjel es nappal
2/ Kesz , ennyi vita nincs . ne füreszeld a fingot, mar mas is megirta a josagot neked , tanulj belöle
3/ ne ertesits soha semmiröl,-----
inkabb örülj, ha valaszolnak, senki nem teszi meregböl, rossz szandekbol,
üdvözöllek
- 8 years ago
#10838
1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi
2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad)
de te csak töltsd ahogy akarod,
svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban. Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja. Én is ilyet használok már 3 éve egész télen töltőn van az aksi kutya baja.....
- 8 years ago
#10837
Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban. Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja.
Szerény véleményem szerint, ha induláskor kiválasztod a kis akkumulátortöltési módot, akkor később a hideg idő programban sem fog rossz töltéssel dolgozni, de előfordulhat, hogy tévedek!
Úgy érzed, hogy ez a cég legyárt és forgalomba küld egy olyan eszközt, ami csak a motorososokkal cseszik ki és csak nekik tesz rosszat?
Ez már összeesküvés elmélet!
További problémák megoldása: http://www.ctek.com/se/sv Nem feltételeztem, hogy ki akarna cseszni a motorosokkal, csupán az általad lentebb belinkelt user manulból vontam le logikus következtetést. Sajnos a magyar manula volt szar. Nincs itt összesküvés elmélet, csak szar dokumentum.
Kikerestem svédek honlapján az eredeti manulat és ott már normálisan ír a 0,8-0,4A-es töltésről.
http://www.ctek.com/Archive/ProductManu ... rge_EN.pdf
Én is keresek töltőt télre, így akkor ezt választom.
Csatolmányok:
ctec_charge.jpg (282.48 KiB) Megtekintve 19827 alkalommal
- 8 years ago
#10836
1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi
2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad)
de te csak töltsd ahogy akarod,
svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban. Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja.
Szerény véleményem szerint, ha induláskor kiválasztod a kis akkumulátortöltési módot, akkor később a hideg idő programban sem fog rossz töltéssel dolgozni, de előfordulhat, hogy tévedek!
Úgy érzed, hogy ez a cég legyárt és forgalomba küld egy olyan eszközt, ami csak a motorososokkal cseszik ki és csak nekik tesz rosszat?
Ez már összeesküvés elmélet!
További problémák megoldása: http://www.ctek.com/se/sv
- 8 years ago
#10835
igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!
1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi
2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad)
de te csak töltsd ahogy akarod,
svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban. Nem ismerem ezt a töltőt, de a leírás alapján a hidegidő programban 5 A-el tölt elvileg, csak a 8-as pulzáló stádiumban ugrál 5A és 2A között, ami egy 10-12 Ah-ás akkunak hosszú távon lehet hogy sok, mert 14-160 Ah-s akkuhoz ajánlja a kézikönyv. Nem lehet, hogy a motorhoz kis akkumulátor program célszerűbb lenne 0,8A-es töltéssel? Azt -20 és 50 fokig ajánlja.
- 8 years ago
#10834
Ez amúgy hogy van? Rákötöd a motorra, akkura, kijelölöd, hogy motor, nyomsz egy startot és végzi a dolgát? Pontosan.
- 8 years ago
#10833
Ez amúgy hogy van? Rákötöd a motorra, akkura, kijelölöd, hogy motor, nyomsz egy startot és végzi a dolgát?
- 8 years ago
#10832
5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan) igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!
1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi
2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad)
de te csak töltsd ahogy akarod,
svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok Elnézést kérek rosszul fogalmaztam, impulzustöltésről váltott át hideg idő programra a készülék, mert lecsökkent a hőmérséklet a garázsomban. Illetve, én soha nem írtam, hogy a töltő 5 amperrel tölt.
Ezért és, hogy tisztábban láss, mellékelek erről a SZERINTEM remek készülékről egy kézikönyvet, és egy oldal címet, kérlek, olvasgasd! Megtalálsz benne mindent, ami szélesíti a látóköröd ebben a témában.
http://www.nteam.hu/adatlapok/08941_b.pdf
http://www.akkumulator.net/ctek_MXS_5.0TC_tech.html
A porszívóm és a házam miatt kérlek, ne aggódj, nem fog leégni, de ha mégis megtörténik, te leszel az első, akit értesíteni fogok, hogy elmondhasd: - Én megmondtam!
Ezek után, ha mégis problémáid akadnak, kérlek ne az oldalt és Ducatis társaid terheld a gondjaiddal, hívj bátran! A számom megtalálod a profilomban.
- 8 years ago
#10831
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba! 5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan) igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!
1/ alapjaban veve az akku kapazitasanak az 1/10-evel kell tölteni
ha több töltöarammal töltesz , tönkremehet az akksi
2/amennyire tudom a Motorrad töltök -nek van 2,5 ampere, de ha nincs tulterheleses vedelem, vagy tulhevülesi vedelem problemahoz vezet
leeg a porszivod, vagy a hazad)
de te csak töltsd ahogy akarod,
svedek? tenyleg hülyek, de az vigasztal, hogy a magyarok nem azok
- 8 years ago
#10830
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220![]()
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba! 5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan) igazad van!Hülyék ezek a svédek!!!
- 8 years ago
#10829
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220![]()
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba! 5 amperrel allitolag nem OK motor akksit tölteni
van valami alapszabaly amivel lehet
meg ezt az egeszet sem ertem, hogy atallta csepptöltesröl, teli üzemre ?
Ugy tudom a csepptöltes a jo telre, ezt szabalyozza a töltö önalloan - tudomanyosan)
- 8 years ago
#10828
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220![]()
ha kemény vagy csuklóból töltöd!
- 8 years ago
#10827
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220![]()
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba! én is erre gondoltam
- 8 years ago
#10826
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220![]()
Helló mi!?
Én, ezt használom, mindent automatikusan elvégez, most például átállt téli üzemre csepptöltésről mert hideg lett a garázsba!Csatolmányok:
img_6966.jpg (1.03 MiB) Megtekintve 19827 alkalommalimg_6965.jpg (1.08 MiB) Megtekintve 19827 alkalommalimg_6967.jpg (1.13 MiB) Megtekintve 19827 alkalommal
- 8 years ago
#10825
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220![]()
az sfnél nincs értelme, vegyél sima ctec töltőt sokkal jobb uannyiert. Leveszed a műanyagot és töltöd. Monsternél főleg 696 meg idomosoknál szopás de az ctecnek van adaptere
- 8 years ago
#10824
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220![]()
![]()
igen, nekem van az a bizonyos Orig. Ducati "Csepptöltös töltöm " az externe dugorol töltök vele, de csak ha közeledik a faszlengetö majus .
1-2 hetre radugom es gyaaaaaaa))
- 8 years ago
#10823
Szevasztok!
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220
Tél közelettével egy szezonális kérdésem adódott: Ducati akksi töltőt már próbált valaki? Netán van bárkinek? Ahogy néztem, az akksit nem egyszerű kioperálni a farokrészből, ezért szívesebben tölteném a csatiról...Az már csak a következő problematika, hogy a garázsban nincs 220


- 9 years ago
#10822
Találtam egy kurvajó összefoglalót a DTC-ről, ha esetleg valaki mást is érdekel majd: https://issuu.com/hellforleather/docs/d ... 15/2734612
30km/h alatt nem üzemel, lehet vele kerózni és burnoutolni is. Első és hátsó kerék forgáskülönbségét nézik a szenzorok. Elvileg előre és hátra kell 1-1, meg a dtc modul. No meg az ECU frissítés... csak semmi buzulás!
Ne tedd tönkre,léci,léci ok-okDe ettől csak több lesz a moci. Ha jól értem ki lehet kapcsolni ha szar, vagy kislányos lenne.
De összességében kicsit elment a kedv, ez igaz
- 9 years ago
#10821
Találtam egy kurvajó összefoglalót a DTC-ről, ha esetleg valaki mást is érdekel majd: https://issuu.com/hellforleather/docs/d ... 15/2734612
30km/h alatt nem üzemel, lehet vele kerózni és burnoutolni is. Első és hátsó kerék forgáskülönbségét nézik a szenzorok. Elvileg előre és hátra kell 1-1, meg a dtc modul. No meg az ECU frissítés... csak semmi buzulás!
Ne tedd tönkre,léci,léci
- 9 years ago
#10820
nem tom de nekem csak kikapcsoltan engedte a hosszanti kerekezést vagy 1 es álásban s 2. fokozatban kis kuplungból vetted föl akkor engedte mert forgott az első kerék is. de a bornutot biztos csak off ban ez tapasztalat.
- 9 years ago
#10819
Találtam egy kurvajó összefoglalót a DTC-ről, ha esetleg valaki mást is érdekel majd: https://issuu.com/hellforleather/docs/d ... 15/2734612
30km/h alatt nem üzemel, lehet vele kerózni és burnoutolni is. Első és hátsó kerék forgáskülönbségét nézik a szenzorok. Elvileg előre és hátra kell 1-1, meg a dtc modul. No meg az ECU frissítés... burnout nem megy vele!
- 9 years ago
#10818
Találtam egy kurvajó összefoglalót a DTC-ről, ha esetleg valaki mást is érdekel majd: https://issuu.com/hellforleather/docs/d ... 15/2734612
30km/h alatt nem üzemel, lehet vele kerózni és burnoutolni is. Első és hátsó kerék forgáskülönbségét nézik a szenzorok. Elvileg előre és hátra kell 1-1, meg a dtc modul. No meg az ECU frissítés...
30km/h alatt nem üzemel, lehet vele kerózni és burnoutolni is. Első és hátsó kerék forgáskülönbségét nézik a szenzorok. Elvileg előre és hátra kell 1-1, meg a dtc modul. No meg az ECU frissítés...
- 9 years ago
#10817
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra.Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl
eredeti témához visszatérve kell egy elsőkerék szenzor, 2db első féktárcsa, kábelköteg és ha szerencséd van a 1098s programmot rá lehet tenni. Hátra nem kell szenzor ott a sebességmérő jelet használja. Gyakorlatilag a két kerék forgáskülönbségét figyeli. Nekem 4-esen volt mert én kurva vagyok
Köszi szépen!
- 9 years ago
#10815
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra.Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl
eredeti témához visszatérve kell egy elsőkerék szenzor, 2db első féktárcsa, kábelköteg és ha szerencséd van a 1098s programmot rá lehet tenni. Hátra nem kell szenzor ott a sebességmérő jelet használja. Gyakorlatilag a két kerék forgáskülönbségét figyeli. Nekem 4-esen volt mert én kurva vagyok
- 9 years ago
#10814
haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez.az heti egy voupity!
Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors!Sanci Te még nem is mentél soha multival.... wdw2012
+lattam a ricsit ringen 748,utana idén multival az s4r nyeregből. Azt hittem csak erosen bekavezott,de nem.
Ezekből gondolom.
- 9 years ago
#10813
haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez.az heti egy voupity!
Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors!Sanci Te még nem is mentél soha multival....
- 9 years ago
#10812
haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez.az heti egy voupity!
Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors!![]()
I G A Z 100% !
- 9 years ago
#10811
haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez.az heti egy voupity!
Dtc utan a következő ugrás a Multi,azzal mindenki gyors!
- 9 years ago
#10810
Egyet kell értenem 76 kolégával enyémen volt de mindig az off verziót használtam az sf csak a nélül hű a nevéhez!
- 9 years ago
#10809
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra.Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl
amit én ismerek aftermatket dtc-t, az nem szenzorokkal, hanem fordulatszám figyeléssel oldja meg a dolgot.
mondjuk ez 30k helyett majdnem 300k
http://bazzaz.net/index.php/traction-co ... l-overview Az nem szar cucc. EGy picit biztos jobb mint a gyári DTC, mondjuk nem hiszem hogy 10xEnnyit azért nem dobnék rá, de ha 60-80 körül tudnék pattintatni rá, lehet elgondolkozom rajta...
- 9 years ago
#10808
haha. Hát én heti egyszer megrázom a seggét, és már várom mikor lesz, hogy ledob magáról... :/
Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez.

Ezek szerint a gyári DTC-t még senki nem pattintotta fel? Olyanok érdekelnének pl, hogy csak rádugom az ECU-ra, érzékeli és majd egyből tudom állítani? (Ha gyári sf1098S-t teszem fel) Vagy esetleg kell frissíteni a szoftverét? Jó tudom...menjek Tökiékhez.

- 9 years ago
#10807
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra.Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl
miért akarsz egy férfias motorból nőit csinálni?
Sima 1098fs-re rátenni dtc-t olyan mintha kasztrálnád!
Dtc csak a sírós pityogosok használnak!(Lindát idéztem)
- 9 years ago
#10806
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra.Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl
amit én ismerek aftermatket dtc-t, az nem szenzorokkal, hanem fordulatszám figyeléssel oldja meg a dolgot.
mondjuk ez 30k helyett majdnem 300k
http://bazzaz.net/index.php/traction-co ... l-overview
- 9 years ago
#10805
Srácok, DTC-t pakolt már fel valaki utólag bármilyen bringára? Mennyire macerás? Ahogy nézem maga a modult meg lehet már venni 30-50k körül, de gondolom még szenzorok is kellenek hozzá minimum hátra.
Mennyire van egy ilyennek realitása? Én azt gondolnám, hogy dtc-nek még utcán is lehet értelme, egy izgalmasabb csúszósabb körforgaromba 1-2be pl


- 9 years ago
#10804
Végül rászántam maga, és örökbe fogadtam @G.B és @76 fiókáját. Széles utat srácok! Szeva! Te kószálsz a XI kerben a Móricz felé ezzel a döggel? Hali! Ahham. Mikor gurulunk?háhhá
. Micsoda véletlen! Láttalak már csörögni - duruzsolni néhány hete meg ma a is kocsmából
. Írtam PM-et.
- 9 years ago
#10803
Végül rászántam maga, és örökbe fogadtam @G.B és @76 fiókáját. Széles utat srácok! Szeva! Te kószálsz a XI kerben a Móricz felé ezzel a döggel? Hali! Ahham. Mikor gurulunk?
- 9 years ago
#10802
Végül rászántam maga, és örökbe fogadtam @G.B és @76 fiókáját. Széles utat srácok! Szeva! Te kószálsz a XI kerben a Móricz felé ezzel a döggel?
- 9 years ago
#10800
Üdv mindenkinek!
Tudnátok infót adni a használtautón található fekete 848-as streetfighterről?
Köszönöm! A piros vázas,Davicsek klubtársunk tulajdona volt.Őt keresd!
- 9 years ago
#10799
Üdv mindenkinek!
Tudnátok infót adni a használtautón található fekete 848-as streetfighterről?
Köszönöm!
Tudnátok infót adni a használtautón található fekete 848-as streetfighterről?
Köszönöm!
- 9 years ago
#10798
848 SF kormany?
Mint ez? Ezek sajnos szélesebbek mint a gyári
A gyári 848as ilyen: kemény vagy és nem félsz a víztől!
- 9 years ago
#10797
848 SF kormany?
Mint ez? Ezek sajnos szélesebbek mint a gyári
A gyári 848as ilyen: ugye nem kell mondanom, a Csabinak vancsak 1098as van
- 9 years ago
#10796
848 SF kormany?
Mint ez? Ezek sajnos szélesebbek mint a gyári
A gyári 848as ilyen: ugye nem kell mondanom, a Csabinak van
- 9 years ago
#10795
848 SF kormany?
Mint ez? Ezek sajnos szélesebbek mint a gyári
A gyári 848as ilyen:Csatolmányok:
_12.jpg (25.75 KiB) Megtekintve 19827 alkalommal
- 9 years ago
#10794
_12.jpg (91.57 KiB) Megtekintve 19827 alkalommal
848 SF kormany?
Mint ez?
Mint ez?
Csatolmányok:
- 9 years ago
#10793
@76 Köszi a nyomólap cserét!
Úgy néz ki, lesz egy fekete első sárvédőm , ha valakit majd érdekel dobjon egy üzit...
848 kormány viszont továbbra is wanted, ha netán bárki-bárhol tudna azt nagyon megköszönném. szívesen
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]