Oldal: 16 / 91

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 9:53 pm
Szerző: negga
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 9:50 pm
Szerző: Istvánxxx
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 9:41 pm
Szerző: dino74


Oláh Józsi szervizelte Debrecenben, 2 hete hoztam el tőle.
Rendbe rakott rajta mindent.
Ami a motort illeti: a teljes vezérlés le lett cserélve, szelephézagok ellenőrizve, pillangószelep hangolás, új gyertyák, friss olaj + az összes szűrő cserélve (olaj-, levegő-, benzin szűrő).
Szóval ez a része szerintem rendben van.
Kompressziót nem mértünk.
48.000 km-t mutat az óra, nem tudom, ez valós-e.
Könnyen indul a gép, nem füstöl, olajfogyás 500 km alatt nem látható, szerintem nagy baja nem lehet motorikusan.
A durrogást csak a nyitott dobbal csinálja (ez valami kisipari, teljesen nyitott dob), a gyárival teljesen rendben működik.
A lánckereket megnézem délután, hogy a gyári méretű-e.

Arra gondolok én is, hogy valami beállítás gondja lehet, azért nem akar magas fordulaton menni. 5-6 ezres fordulatig szépen tol, utána várnám, hogy meglódul még jobban, de inkább csak gyengül.
6 ezer fölött ezek a "kis" Monsterek inkább már gyengülnek mint meglódulnak! ;) Ideális tartomány ahol nekem megy az 3500 és 6000 között van. Én ha jól emlékszem a sajátommal 170-nél nem mentem többet, ott már olyan lassan megy felfele az óra, hogy nem volt időm kivárni. :D Áttételen kívül én megnézném még a helyedben, hogy a gyárival megegyező gumik vannak-e rajta, mert ahol méri a sebességet és nagyobb a gumi méret akkor kevesebbet is mutathat 5-10 km/h-val az óra, persze csak ha a tiéd is ott mér ahol az én 600-asom.

Megnéztem a lánckereket: elől 15, hátul 46, úgyhogy ez akkor a gyári méret.
A gumi gyári méret szintén, de nem is az érdekel elsősorban, hogy mennyit mutat az óra, hanem hogy 4.-ikben nem akar 7000 fölé menni a fordulat, 5.-ikben meg pláne.
Valóban 3500-től 6000-ig szépen tol, nem is akarom én szétforgatni állandóan, csak ki akartam próbálni mit megy, aztán csodálkoztam, hogy nem akart menni.
ha el van cseszve az áttétel akkor sem tudod leforgatni, mert nincs benne annyi erő

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 9:41 pm
Szerző: dino74

Megnéztem a lánckereket: elől 15, hátul 46, úgyhogy ez akkor a gyári méret.
A gumi gyári méret szintén, de nem is az érdekel elsősorban, hogy mennyit mutat az óra, hanem hogy 4.-ikben nem akar 7000 fölé menni a fordulat, 5.-ikben meg pláne.
Valóban 3500-től 6000-ig szépen tol, nem is akarom én szétforgatni állandóan, csak ki akartam próbálni mit megy, aztán csodálkoztam, hogy nem akart menni.
Én óra szerint 220 at mendtem egyszer, 200 lazán mennie kell, valami nem kerek akkor.

620-as Monsterrel mentél annyit?
én 695össel mentem 2 személlyel 210-et

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 9:30 pm
Szerző: Istvánxxx
6 ezer fölött ezek a "kis" Monsterek inkább már gyengülnek mint meglódulnak! ;) Ideális tartomány ahol nekem megy az 3500 és 6000 között van. Én ha jól emlékszem a sajátommal 170-nél nem mentem többet, ott már olyan lassan megy felfele az óra, hogy nem volt időm kivárni. :D Áttételen kívül én megnézném még a helyedben, hogy a gyárival megegyező gumik vannak-e rajta, mert ahol méri a sebességet és nagyobb a gumi méret akkor kevesebbet is mutathat 5-10 km/h-val az óra, persze csak ha a tiéd is ott mér ahol az én 600-asom.

Megnéztem a lánckereket: elől 15, hátul 46, úgyhogy ez akkor a gyári méret.
A gumi gyári méret szintén, de nem is az érdekel elsősorban, hogy mennyit mutat az óra, hanem hogy 4.-ikben nem akar 7000 fölé menni a fordulat, 5.-ikben meg pláne.
Valóban 3500-től 6000-ig szépen tol, nem is akarom én szétforgatni állandóan, csak ki akartam próbálni mit megy, aztán csodálkoztam, hogy nem akart menni.
Én óra szerint 220 at mendtem egyszer, 200 lazán mennie kell, valami nem kerek akkor.

620-as Monsterrel mentél annyit?

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 7:53 pm
Szerző: PETTI


Oláh Józsi szervizelte Debrecenben, 2 hete hoztam el tőle.
Rendbe rakott rajta mindent.
Ami a motort illeti: a teljes vezérlés le lett cserélve, szelephézagok ellenőrizve, pillangószelep hangolás, új gyertyák, friss olaj + az összes szűrő cserélve (olaj-, levegő-, benzin szűrő).
Szóval ez a része szerintem rendben van.
Kompressziót nem mértünk.
48.000 km-t mutat az óra, nem tudom, ez valós-e.
Könnyen indul a gép, nem füstöl, olajfogyás 500 km alatt nem látható, szerintem nagy baja nem lehet motorikusan.
A durrogást csak a nyitott dobbal csinálja (ez valami kisipari, teljesen nyitott dob), a gyárival teljesen rendben működik.
A lánckereket megnézem délután, hogy a gyári méretű-e.

Arra gondolok én is, hogy valami beállítás gondja lehet, azért nem akar magas fordulaton menni. 5-6 ezres fordulatig szépen tol, utána várnám, hogy meglódul még jobban, de inkább csak gyengül.
6 ezer fölött ezek a "kis" Monsterek inkább már gyengülnek mint meglódulnak! ;) Ideális tartomány ahol nekem megy az 3500 és 6000 között van. Én ha jól emlékszem a sajátommal 170-nél nem mentem többet, ott már olyan lassan megy felfele az óra, hogy nem volt időm kivárni. :D Áttételen kívül én megnézném még a helyedben, hogy a gyárival megegyező gumik vannak-e rajta, mert ahol méri a sebességet és nagyobb a gumi méret akkor kevesebbet is mutathat 5-10 km/h-val az óra, persze csak ha a tiéd is ott mér ahol az én 600-asom.

Megnéztem a lánckereket: elől 15, hátul 46, úgyhogy ez akkor a gyári méret.
A gumi gyári méret szintén, de nem is az érdekel elsősorban, hogy mennyit mutat az óra, hanem hogy 4.-ikben nem akar 7000 fölé menni a fordulat, 5.-ikben meg pláne.
Valóban 3500-től 6000-ig szépen tol, nem is akarom én szétforgatni állandóan, csak ki akartam próbálni mit megy, aztán csodálkoztam, hogy nem akart menni.
Én óra szerint 220 at mendtem egyszer, 200 lazán mennie kell, valami nem kerek akkor.

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 5:49 pm
Szerző: Istvánxxx
Ha már negyedikben sem pörög ki akkor elment a csúcst teljesítményed kirándulni.
Volt szervízben? Meg kéne nézni a szelephézagokat, szelep fokolás is elcsúszhatott. Kompressziót is nézess, lehet olaj nélkül használták stb...
Ha puffog durrog, akkor szegény a keverék azért nincs erőd, ennek meg rengeteg oka lehet...


Oláh Józsi szervizelte Debrecenben, 2 hete hoztam el tőle.
Rendbe rakott rajta mindent.
Ami a motort illeti: a teljes vezérlés le lett cserélve, szelephézagok ellenőrizve, pillangószelep hangolás, új gyertyák, friss olaj + az összes szűrő cserélve (olaj-, levegő-, benzin szűrő).
Szóval ez a része szerintem rendben van.
Kompressziót nem mértünk.
48.000 km-t mutat az óra, nem tudom, ez valós-e.
Könnyen indul a gép, nem füstöl, olajfogyás 500 km alatt nem látható, szerintem nagy baja nem lehet motorikusan.
A durrogást csak a nyitott dobbal csinálja (ez valami kisipari, teljesen nyitott dob), a gyárival teljesen rendben működik.
A lánckereket megnézem délután, hogy a gyári méretű-e.

Arra gondolok én is, hogy valami beállítás gondja lehet, azért nem akar magas fordulaton menni. 5-6 ezres fordulatig szépen tol, utána várnám, hogy meglódul még jobban, de inkább csak gyengül.
6 ezer fölött ezek a "kis" Monsterek inkább már gyengülnek mint meglódulnak! ;) Ideális tartomány ahol nekem megy az 3500 és 6000 között van. Én ha jól emlékszem a sajátommal 170-nél nem mentem többet, ott már olyan lassan megy felfele az óra, hogy nem volt időm kivárni. :D Áttételen kívül én megnézném még a helyedben, hogy a gyárival megegyező gumik vannak-e rajta, mert ahol méri a sebességet és nagyobb a gumi méret akkor kevesebbet is mutathat 5-10 km/h-val az óra, persze csak ha a tiéd is ott mér ahol az én 600-asom.

Megnéztem a lánckereket: elől 15, hátul 46, úgyhogy ez akkor a gyári méret.
A gumi gyári méret szintén, de nem is az érdekel elsősorban, hogy mennyit mutat az óra, hanem hogy 4.-ikben nem akar 7000 fölé menni a fordulat, 5.-ikben meg pláne.
Valóban 3500-től 6000-ig szépen tol, nem is akarom én szétforgatni állandóan, csak ki akartam próbálni mit megy, aztán csodálkoztam, hogy nem akart menni.

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 5:28 pm
Szerző: EchoPeti1

Tudom, hogy van 5. fokozat is. :-) Sőt, kerestem volna a 6.-at is. :-)
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok.
Ha már negyedikben sem pörög ki akkor elment a csúcst teljesítményed kirándulni.
Volt szervízben? Meg kéne nézni a szelephézagokat, szelep fokolás is elcsúszhatott. Kompressziót is nézess, lehet olaj nélkül használták stb...
Ha puffog durrog, akkor szegény a keverék azért nincs erőd, ennek meg rengeteg oka lehet...


Oláh Józsi szervizelte Debrecenben, 2 hete hoztam el tőle.
Rendbe rakott rajta mindent.
Ami a motort illeti: a teljes vezérlés le lett cserélve, szelephézagok ellenőrizve, pillangószelep hangolás, új gyertyák, friss olaj + az összes szűrő cserélve (olaj-, levegő-, benzin szűrő).
Szóval ez a része szerintem rendben van.
Kompressziót nem mértünk.
48.000 km-t mutat az óra, nem tudom, ez valós-e.
Könnyen indul a gép, nem füstöl, olajfogyás 500 km alatt nem látható, szerintem nagy baja nem lehet motorikusan.
A durrogást csak a nyitott dobbal csinálja (ez valami kisipari, teljesen nyitott dob), a gyárival teljesen rendben működik.
A lánckereket megnézem délután, hogy a gyári méretű-e.

Arra gondolok én is, hogy valami beállítás gondja lehet, azért nem akar magas fordulaton menni. 5-6 ezres fordulatig szépen tol, utána várnám, hogy meglódul még jobban, de inkább csak gyengül.
6 ezer fölött ezek a "kis" Monsterek inkább már gyengülnek mint meglódulnak! ;) Ideális tartomány ahol nekem megy az 3500 és 6000 között van. Én ha jól emlékszem a sajátommal 170-nél nem mentem többet, ott már olyan lassan megy felfele az óra, hogy nem volt időm kivárni. :D Áttételen kívül én megnézném még a helyedben, hogy a gyárival megegyező gumik vannak-e rajta, mert ahol méri a sebességet és nagyobb a gumi méret akkor kevesebbet is mutathat 5-10 km/h-val az óra, persze csak ha a tiéd is ott mér ahol az én 600-asom.

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 3:01 pm
Szerző: Istvánxxx
5 ?

Tudom, hogy van 5. fokozat is. :-) Sőt, kerestem volna a 6.-at is. :-)
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok.
Ha már negyedikben sem pörög ki akkor elment a csúcst teljesítményed kirándulni.
Volt szervízben? Meg kéne nézni a szelephézagokat, szelep fokolás is elcsúszhatott. Kompressziót is nézess, lehet olaj nélkül használták stb...
Ha puffog durrog, akkor szegény a keverék azért nincs erőd, ennek meg rengeteg oka lehet...


Oláh Józsi szervizelte Debrecenben, 2 hete hoztam el tőle.
Rendbe rakott rajta mindent.
Ami a motort illeti: a teljes vezérlés le lett cserélve, szelephézagok ellenőrizve, pillangószelep hangolás, új gyertyák, friss olaj + az összes szűrő cserélve (olaj-, levegő-, benzin szűrő).
Szóval ez a része szerintem rendben van.
Kompressziót nem mértünk.
48.000 km-t mutat az óra, nem tudom, ez valós-e.
Könnyen indul a gép, nem füstöl, olajfogyás 500 km alatt nem látható, szerintem nagy baja nem lehet motorikusan.
A durrogást csak a nyitott dobbal csinálja (ez valami kisipari, teljesen nyitott dob), a gyárival teljesen rendben működik.
A lánckereket megnézem délután, hogy a gyári méretű-e.

Arra gondolok én is, hogy valami beállítás gondja lehet, azért nem akar magas fordulaton menni. 5-6 ezres fordulatig szépen tol, utána várnám, hogy meglódul még jobban, de inkább csak gyengül.


 

Elküldve: Tue May 23, 2017 2:07 pm
Szerző: negga
Sziasztok!

A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen :-)
5 ?

Tudom, hogy van 5. fokozat is. :-) Sőt, kerestem volna a 6.-at is. :-)
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok.
Ha már negyedikben sem pörög ki akkor elment a csúcst teljesítményed kirándulni.
Volt szervízben? Meg kéne nézni a szelephézagokat, szelep fokolás is elcsúszhatott. Kompressziót is nézess, lehet olaj nélkül használták stb...
Ha puffog durrog, akkor szegény a keverék azért nincs erőd, ennek meg rengeteg oka lehet...

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 12:56 pm
Szerző: PETTI
Sziasztok!

A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen :-)
5 ?

Tudom, hogy van 5. fokozat is. :-) Sőt, kerestem volna a 6.-at is. :-)
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok.
Nem lehet, hogy nem gyári a lánckerék méret? 15/46 a gyári

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 11:47 am
Szerző: Istvánxxx
Sziasztok!

A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen :-)
5 ?

Tudom, hogy van 5. fokozat is. :-) Sőt, kerestem volna a 6.-at is. :-)
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok.

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 11:20 am
Szerző: PETTI
Sziasztok!

A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen :-)
5 ?

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 10:29 am
Szerző: Istvánxxx
Sziasztok!

A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen :-)

 

Elküldve: Sun May 21, 2017 8:45 am
Szerző: dino74
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata?
vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt
És a kesztyűt is szétbassza, én visszaálltam gyárira...
ha kötöttkesztyűben tolod.... :D

 

Elküldve: Sat May 20, 2017 6:31 pm
Szerző: wolvesmonster93
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata?
vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt
És a kesztyűt is szétbassza, én visszaálltam gyárira...

 

Elküldve: Sat May 20, 2017 1:31 pm
Szerző: PistaFR
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata?
vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt
Csopper boltban van vastagabb.
Azért koponyást meg vaskeresztest nem szeretnék :) Lehet azok közt, ami jó a Ducatira? Nem tudom, hogy vannak ezek a markolatok, gondolom nem egyencucc mind.

 

Elküldve: Sat May 20, 2017 8:39 am
Szerző: mts
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata?
vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt
Csopper boltban van vastagabb.

 

Elküldve: Sat May 20, 2017 1:48 am
Szerző: PistaFR
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata?
vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt
Ez nem hangzik jól. :( Köszi a választ.

 

Elküldve: Fri May 19, 2017 9:07 pm
Szerző: dino74
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata?
vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt

 

Elküldve: Fri May 19, 2017 2:57 pm
Szerző: PistaFR
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata?

 

Elküldve: Fri May 19, 2017 1:49 pm
Szerző: 146
Sziasztok, csak gondoltam, beköszönök :)

XGab régi 600as Monsterével barátkozom három hete.

Én voltam ma reggel, aki a Hungárián töketlenkedett és nem találta az M5-öt :)) és egy kolléga egy szép piros 796? Monsterrel megállt megkérdezni, minden oké-e, ami ezúton is köszönök.

Na de, első jogosítvány, első motor, lesz ez még sokkal jobb is :)
Ügyes voltál és bátor! Főleg, hogy a Kakucson is be mertél menni a pályára kanyarogni vele! Csak így tovább...
Kösziii :)

 

Elküldve: Fri May 19, 2017 1:22 pm
Szerző: XGab
Sziasztok, csak gondoltam, beköszönök :)

XGab régi 600as Monsterével barátkozom három hete.

Én voltam ma reggel, aki a Hungárián töketlenkedett és nem találta az M5-öt :)) és egy kolléga egy szép piros 796? Monsterrel megállt megkérdezni, minden oké-e, ami ezúton is köszönök.

Na de, első jogosítvány, első motor, lesz ez még sokkal jobb is :)
Ügyes voltál és bátor! Főleg, hogy a Kakucson is be mertél menni a pályára kanyarogni vele! Csak így tovább...

 

Elküldve: Thu May 18, 2017 8:54 pm
Szerző: 146
Sziasztok, csak gondoltam, beköszönök :)

XGab régi 600as Monsterével barátkozom három hete.

Én voltam ma reggel, aki a Hungárián töketlenkedett és nem találta az M5-öt :)) és egy kolléga egy szép piros 796? Monsterrel megállt megkérdezni, minden oké-e, ami ezúton is köszönök.

Na de, első jogosítvány, első motor, lesz ez még sokkal jobb is :)


 

Elküldve: Thu May 18, 2017 12:11 pm
Szerző: pinteri
Sziasztok,
Ma reggel elhányta magát a feszültségszabályzóm (1998 Monster 900S) Valakinek esetleg bontásból megmaradt cucc? Megyek érte bárhova, bármikor.... Előre is köszi..

 

Elküldve: Wed May 17, 2017 10:20 pm
Szerző: Istvánxxx
Sziasztok!

Fényszóró üveget vagy fényszórót keresek 2001es 600as monsteremhez! Sajna az enyém betört, és kövi héten műszaki lesz!!
Ha van valakinek eladó írjon! Vagy ha tudtok olyat ahol érdemes érdeklődni azt is szívesen veszem!

Vagy ha más nem marad - tudom nagy kérés - műszaki idejére valaki kölcsönadná az övét, természetesen addig lerakom az árát, vagy kitalálnánk rá valamit! Székesfehérvár-Sárbogárd-Dunaújváros vonalon sokat mozgok!

Köszönöm!


Szerintem próbálkozz itt:
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/m ... 0-bontodik

 

Elküldve: Mon May 15, 2017 5:22 pm
Szerző: Stex
Sziasztok!

Fényszóró üveget vagy fényszórót keresek 2001es 600as monsteremhez! Sajna az enyém betört, és kövi héten műszaki lesz!!
Ha van valakinek eladó írjon! Vagy ha tudtok olyat ahol érdemes érdeklődni azt is szívesen veszem!

Vagy ha más nem marad - tudom nagy kérés - műszaki idejére valaki kölcsönadná az övét, természetesen addig lerakom az árát, vagy kitalálnánk rá valamit! Székesfehérvár-Sárbogárd-Dunaújváros vonalon sokat mozgok!

Köszönöm!


 

Elküldve: Sat May 13, 2017 11:36 am
Szerző: Gaben
Sziasztok! :) 2004es 1000S Monsterembe, az akksi fekvő állapotban van, az ülés alatt ugyebár. Tudtok ajánlani hozzá akksit, hogy milyent és hol érdemes venni, rendelni?! Ma nézegettük, és nagyon kevés olyan akksi van amelyik bírja a fekvő, /használatot. Segítségeket előre is köszi! :)
http://vartamintabolt.hu/banner-motorke ... kp-agm-sla
Köszi szépen! :)

 

Elküldve: Sat May 13, 2017 10:20 am
Szerző: Warpig
Sziasztok! :) 2004es 1000S Monsterembe, az akksi fekvő állapotban van, az ülés alatt ugyebár. Tudtok ajánlani hozzá akksit, hogy milyent és hol érdemes venni, rendelni?! Ma nézegettük, és nagyon kevés olyan akksi van amelyik bírja a fekvő, /használatot. Segítségeket előre is köszi! :)
http://vartamintabolt.hu/banner-motorke ... kp-agm-sla

 

Elküldve: Sat May 13, 2017 7:37 am
Szerző: Gaben
Sziasztok! :) 2004es 1000S Monsterembe, az akksi fekvő állapotban van, az ülés alatt ugyebár. Tudtok ajánlani hozzá akksit, hogy milyent és hol érdemes venni, rendelni?! Ma nézegettük, és nagyon kevés olyan akksi van amelyik bírja a fekvő, /használatot. Segítségeket előre is köszi! :)
Szia!Bármelyik gondozásmentes zárt rendszerü akksi jó erre a célra,zselés akksinak is mondják.Nekem 2003 as ezres van,tank alatt van az akkumulátor.JP moto a neve,tök jól működik.
Köszönöm szépen! :)

 

Elküldve: Fri May 12, 2017 9:26 pm
Szerző: Golenya Gábor
Sziasztok! :) 2004es 1000S Monsterembe, az akksi fekvő állapotban van, az ülés alatt ugyebár. Tudtok ajánlani hozzá akksit, hogy milyent és hol érdemes venni, rendelni?! Ma nézegettük, és nagyon kevés olyan akksi van amelyik bírja a fekvő, /használatot. Segítségeket előre is köszi! :)
Szia!Bármelyik gondozásmentes zárt rendszerü akksi jó erre a célra,zselés akksinak is mondják.Nekem 2003 as ezres van,tank alatt van az akkumulátor.JP moto a neve,tök jól működik.

 

Elküldve: Fri May 12, 2017 9:03 pm
Szerző: Gaben
Sziasztok! :) 2004es 1000S Monsterembe, az akksi fekvő állapotban van, az ülés alatt ugyebár. Tudtok ajánlani hozzá akksit, hogy milyent és hol érdemes venni, rendelni?! Ma nézegettük, és nagyon kevés olyan akksi van amelyik bírja a fekvő, /használatot. Segítségeket előre is köszi! :)

 

Elküldve: Tue May 09, 2017 9:51 am
Szerző: jaws46
Sziasztok!

Egyik cimborám keres jó állapotú eladó Monster 696-ost, ha tudnátok ilyent ajánlani akkor mindenképp írjatok nekem, vagy ide a fórumba!

Előre is köszi! :)

 

Elküldve: Sun May 07, 2017 11:16 pm
Szerző: XGab
Sziasztok ... uj arc vok .... es vettem 1, 696 monstert ... alap kerdes , mert 3 verziot hallotam haveroktol ... milyen motorolaj kell bele ? :D
96.oldal 15w50
https://www.manualslib.com/manual/81048 ... r-696.html

 

Elküldve: Sun May 07, 2017 10:39 pm
Szerző: Csöri
Sziasztok ... uj arc vok .... es vettem 1, 696 monstert ... alap kerdes , mert 3 verziot hallotam haveroktol ... milyen motorolaj kell bele ? :D
Vagy 15W50

 

Elküldve: Sun May 07, 2017 1:46 pm
Szerző: Golenya Gábor
olajshop.hu shell advence ultra 10w40 a ducati jóváhagyásával 2290ft/l.Én most rendeltem meg.

 

Elküldve: Sun May 07, 2017 11:48 am
Szerző: Carloa
Sziasztok ... uj arc vok .... es vettem 1, 696 monstert ... alap kerdes , mert 3 verziot hallotam haveroktol ... milyen motorolaj kell bele ? :D

 

Elküldve: Fri May 05, 2017 6:20 pm
Szerző: angel911
Valaki mondja már meg mi a francért "pókhálósodik" be a műszerek plexije???
Tavaly álltó helyben a fordulatszámmérő,most meg a km óra csíkozódott be!
Vagy ez is egy újabb típusbetegség?
ezek ilyenek....

 

Elküldve: Fri May 05, 2017 5:06 pm
Szerző: Kajakman
Valaki mondja már meg mi a francért "pókhálósodik" be a műszerek plexije???
Tavaly álltó helyben a fordulatszámmérő,most meg a km óra csíkozódott be!
Vagy ez is egy újabb típusbetegség?
tűző nap pl. Én mindig ráraktam pl a kesztyűm, ha nem tudtam árnyékban parkolni, és meleg volt

 

Elküldve: Fri May 05, 2017 5:04 pm
Szerző: harpi
Valaki mondja már meg mi a francért "pókhálósodik" be a műszerek plexije???
Tavaly álltó helyben a fordulatszámmérő,most meg a km óra csíkozódott be!
Vagy ez is egy újabb típusbetegség?

 

Elküldve: Thu May 04, 2017 1:13 pm
Szerző: Betonkeverő
Üdv. Segítségre lenne szükségem. "Dark" Monster színkódját tudja valaki esetleg? Illetve matrica adattáblát hogy tudnám pótolni? (fele lekopott az idők során ami az ülés alatt a vázon található)
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni.
Üdv !
Hasonló problémával álltam szemben én is nekem a Nagy Laci segített ebben!!! (MOTOROSSO: 06705283852)

 

Elküldve: Tue May 02, 2017 6:54 pm
Szerző: Robuss
Sziasztok,segítségre lenne szükségem, bérelnék vagy ha olcsón van vásárolnék kettő gyári Kipufogó dobot 620 as monsteremre forgalomba helyezés ideéig. Nagyon nagy segítség lenne ha valaki tudná egy hétre mellőzni a garázsban porosodó Kipufogóit:D ezer hála előre is, főleg ha még budapesti is az illető. // Nem tudom törölni a bejegyzést szóval itt írom, Facebook ducatis csoportban kaptam segítséget szóval nem aktuális már a segítség kérésem :)

 

Elküldve: Sun Apr 30, 2017 10:01 am
Szerző: hanzi320
Üdv. Segítségre lenne szükségem. "Dark" Monster színkódját tudja valaki esetleg? Illetve matrica adattáblát hogy tudnám pótolni? (fele lekopott az idők során ami az ülés alatt a vázon található)
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni.

 

Elküldve: Thu Apr 27, 2017 7:35 pm
Szerző: robymonster
http://www.telgesparts.de/brembo-oem-oe ... ]Sziasztok! Keresek brembo ps12-es javító szettet kuplung munkahengerhez és gumiharangot, vagy jó áron komplett cylindert
köszi, igen itt már néztem (bár ha a kép a csomag tartalmát mutatja akkor köze nincs a most benne lévőhöz) :-) sajnos gumiharangot itt sem találtam :-( ezért gondoltam kellene egy komplett cylinder.[/quote] az hogy hogy néz ki szerintem mindegy lényeg hogy a méretek stimmeljenek

 

Elküldve: Thu Apr 27, 2017 1:25 pm
Szerző: ricsi
Sziasztok! Új vagyok itt,először is üdvözlök mindenkit! Monster 821-et szeretnék venni, tudnátok segíteni előnyök és hátrányok terén? Köszönöm
menjünk át ide: http://www.ducatiklub.hu/forum/ducatit- ... -dontesben és folytassuk ott

 

Elküldve: Thu Apr 27, 2017 1:11 pm
Szerző: danymeister
Sziasztok! Új vagyok itt,először is üdvözlök mindenkit! Monster 821-et szeretnék venni, tudnátok segíteni előnyök és hátrányok terén? Köszönöm
legfőbb hátránya, hogy gyengébb, mint az 1200-es :)

@Kajakman az nem baj,amúgy is kezdő vagyok még,3éve volt egy yamaha fz6-n s2-őm az is épp elég volt,viszont ez az olasz elrabolta a szívem! :)

 

Elküldve: Thu Apr 27, 2017 1:00 pm
Szerző: Kajakman
Sziasztok! Új vagyok itt,először is üdvözlök mindenkit! Monster 821-et szeretnék venni, tudnátok segíteni előnyök és hátrányok terén? Köszönöm
legfőbb hátránya, hogy gyengébb, mint az 1200-es :)

 

Elküldve: Thu Apr 27, 2017 12:23 pm
Szerző: danymeister
Sziasztok! Új vagyok itt,először is üdvözlök mindenkit! Monster 821-et szeretnék venni, tudnátok segíteni előnyök és hátrányok terén? Köszönöm

 

Elküldve: Thu Apr 27, 2017 7:46 am
Szerző: Styka
http://www.telgesparts.de/brembo-oem-oe ... ]Sziasztok! Keresek brembo ps12-es javító szettet kuplung munkahengerhez és gumiharangot, vagy jó áron komplett cylindert
[/quote] köszi, igen itt már néztem (bár ha a kép a csomag tartalmát mutatja akkor köze nincs a most benne lévőhöz) :-) sajnos gumiharangot itt sem találtam :-( ezért gondoltam kellene egy komplett cylinder.

 

Elküldve: Wed Apr 26, 2017 9:17 pm
Szerző: robymonster
http://www.telgesparts.de/brembo-oem-oe ... ]Sziasztok! Keresek brembo ps12-es javító szettet kuplung munkahengerhez és gumiharangot, vagy jó áron komplett cylindert [/quote]