Oldal: 15 / 91

 

Elküldve: Mon Jun 12, 2017 10:33 am
Szerző: EchoPeti1
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.

Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem.
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.

 

Elküldve: Sun Jun 11, 2017 5:56 pm
Szerző: lion-st2-
Monster 620, néha olyat csinál, h mikor inditóznál nem indit azonnal, hanem csak teker egy picit majd semmi. majd megint, majd megint semmi. párszor eljátsza és utana elindul rendesen.

Valakinek tapasztalat ezzel?

Onindito relere tippelnek , akkumulator ? Saruk nem lazultak le?

 

Elküldve: Sun Jun 11, 2017 9:55 am
Szerző: Deli Zsolt Mark
Monster 620, néha olyat csinál, h mikor inditóznál nem indit azonnal, hanem csak teker egy picit majd semmi. majd megint, majd megint semmi. párszor eljátsza és utana elindul rendesen.

Valakinek tapasztalat ezzel?

 

Elküldve: Sun Jun 11, 2017 9:53 am
Szerző: Deli Zsolt Mark
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.

Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem.

 

Elküldve: Fri Jun 09, 2017 9:51 am
Szerző: EchoPeti1
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.

 

Elküldve: Thu Jun 08, 2017 4:35 pm
Szerző: Gabor85
Köszi! Om-et már próbáltam. Az tömítés nincsen fent, a másikat pedig csak karbirátorral együtt lehet kapni.

 

Elküldve: Thu Jun 08, 2017 3:56 pm
Szerző: PETTI
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, h honnan lehet beszerezni az alábbi alkatrészeket;
- karbin lévő műanyag izé, amibe csatlakozik a gázbowden
-horizontális henger vezérműszíj fedél por védő gumi tömítése

Monster 620ie (2004)

Csatolok képet

Köszi!
http://oem-parts.hu/hu/ vagy ebay

 

Elküldve: Thu Jun 08, 2017 12:50 pm
Szerző: Gabor85
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, h honnan lehet beszerezni az alábbi alkatrészeket;
- karbin lévő műanyag izé, amibe csatlakozik a gázbowden
-horizontális henger vezérműszíj fedél por védő gumi tömítése

Monster 620ie (2004)

Csatolok képet

Köszi!

 

Elküldve: Tue Jun 06, 2017 3:34 pm
Szerző: harpi
@harpi
Ilyenkor mi a protokoll? Új rendszámot kapsz és akkor új forgalmi is kell,vagy újra nyomják csak simán a régit. Mennyi idő volt míg megkaptad az új rendszámot?

Bemész a kormányhivatalba,és tizenvalahány ezer forintért kezedbe nyomják az új rendszámot és a forgalmi!

 

Elküldve: Tue Jun 06, 2017 8:03 am
Szerző: Warpig
@harpi
Ilyenkor mi a protokoll? Új rendszámot kapsz és akkor új forgalmi is kell,vagy újra nyomják csak simán a régit. Mennyi idő volt míg megkaptad az új rendszámot?
http://kormanyablak.hu/hu/feladatkorok/75/OKMIR00074
Jópénzért kapsz egy régi-új rendszámot.

 

Elküldve: Tue Jun 06, 2017 7:08 am
Szerző: danymeister
@harpi
Ilyenkor mi a protokoll? Új rendszámot kapsz és akkor új forgalmi is kell,vagy újra nyomják csak simán a régit. Mennyi idő volt míg megkaptad az új rendszámot?

 

Elküldve: Tue Jun 06, 2017 6:40 am
Szerző: danymeister
@harpi hát igen,nekem is az lesz
az első lépés hogy rendesen rögzítem,még egy ilyen ne történjen,hogy itt a jó idő a bestia pedig bennt pihen rendszám nélkül.

 

Elküldve: Sun Jun 04, 2017 11:15 pm
Szerző: harpi
Sziasztok!
A mai napon elvesztettem a rendszámom UHE-694 Enying-Simontornya-Dombóvár vonalon,ha esetleg valaki észreveszi,rátalál vagy hall róla megköszönném ha jelezné! Jutalom is jár a megtalálónak,sok esélyt nem látok rá,hogy meglesz,de hátha itt Pünkösd tájékán motorozik arra valaki,én sajnos nem találtam meg!
Köszönöm

Részvétem!!!
Én tavaly két rendszámomat hagytam el! Az első kirázkódott a műanyag tartóból,a második sárvédővel-tartóval együtt tűnt el a 4-es út forgatagában!
Mondanom sem kell egyik sem lett meg!
A mostani rendszámot már felszegeltem az általam gyártott sárvédőre!Így már tuti megmarad!

 

Elküldve: Sat Jun 03, 2017 10:46 pm
Szerző: danymeister
Sziasztok!
A mai napon elvesztettem a rendszámom UHE-694 Enying-Simontornya-Dombóvár vonalon,ha esetleg valaki észreveszi,rátalál vagy hall róla megköszönném ha jelezné! Jutalom is jár a megtalálónak,sok esélyt nem látok rá,hogy meglesz,de hátha itt Pünkösd tájékán motorozik arra valaki,én sajnos nem találtam meg!
Köszönöm

 

Elküldve: Fri Jun 02, 2017 11:15 pm
Szerző: negga
Ma a kilóméter órám egyszer mutatott egyszer nem. Első ötlet, hogy a jeladó szenzor halt meg. Fizikálisan nem látok sérülést.
Már korábban valki írt ebben a témában, de nem derült ki, hogy a szenzor volt-e a ludas. Ki tudom valahogy mérni, hogy tényleg roggyant-e a szenzor vagy csak megrendeled a szenzort és reménykedsz hogy az volt a szar eshetőség van? :S

 

Elküldve: Fri Jun 02, 2017 9:15 am
Szerző: smihalyi
Mágneskapcsoló tekercs szakadás is lehet,hidegen van kontakt de mikor üzem meleg a motor a tekercs kitágul és nem húz be.Meg kell kocogtatni.Ha gombnyomásra kattog akkor nem az a rossz.Indítómotor szénkefe is szokott rakoncátlankodni.
melegen nem kattog semmi. Estére megnézem. Köszönöm.

 

Elküldve: Thu Jun 01, 2017 11:50 am
Szerző: ricsi
Sziasztok!

A fiam Monstere rendetlenkedik.
Hidegen az első pöccre indul, ellenben ha bemelegszik, se kép, se hang. Meg sem mozdul az önindító, az égvilágon semmit nem csinál. Többször kipróbáltuk, 10- 15 perc után, ha leállírjuk, meg sem mozdul semmi. Ha kihűlt, semmi gond, beindul.
Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget.
nagyon régen a 620asom ugyanezt csinálta, valami relébaszt kellett cserélni, sajna nem nagyon emlékszem a részleteket. ráadásul az enyém le is állt, nem csak nem indult el leállítás után.

 

Elküldve: Wed May 31, 2017 9:27 pm
Szerző: negga
Sziasztok!

A fiam Monstere rendetlenkedik.
Hidegen az első pöccre indul, ellenben ha bemelegszik, se kép, se hang. Meg sem mozdul az önindító, az égvilágon semmit nem csinál. Többször kipróbáltuk, 10- 15 perc után, ha leállírjuk, meg sem mozdul semmi. Ha kihűlt, semmi gond, beindul.
Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget.
Milyen monster milyen evjarat? Akku allapot es akku toltes rendben van? Lemertetek multimeterel? Ez a nulladik lepes minden inditasi paranal

 

Elküldve: Wed May 31, 2017 9:00 pm
Szerző: Golenya Gábor
Mágneskapcsoló tekercs szakadás is lehet,hidegen van kontakt de mikor üzem meleg a motor a tekercs kitágul és nem húz be.Meg kell kocogtatni.Ha gombnyomásra kattog akkor nem az a rossz.Indítómotor szénkefe is szokott rakoncátlankodni.

 

Elküldve: Wed May 31, 2017 8:51 pm
Szerző: Golenya Gábor
hello!Meg kellene direktbe bikázni az inditómotort,hogy kiküszöböld működik-e.Ha forgatja akkor az ok.A mágneskapcsoló sem kattog?

 

Elküldve: Wed May 31, 2017 8:09 pm
Szerző: smihalyi
Sziasztok!

A fiam Monstere rendetlenkedik.
Hidegen az első pöccre indul, ellenben ha bemelegszik, se kép, se hang. Meg sem mozdul az önindító, az égvilágon semmit nem csinál. Többször kipróbáltuk, 10- 15 perc után, ha leállírjuk, meg sem mozdul semmi. Ha kihűlt, semmi gond, beindul.
Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget.

 

Elküldve: Wed May 31, 2017 5:15 pm
Szerző: 146
Most látom mit írtál :-( Új Yuasa akksit 2015 tavaszán tettem bele, talán a sok indítózástól merülhetett le. Szerintem ne vegyél új akksit, amíg ezt nem töltöd fel. Ha sokat indítózol, főleg, ha a szívató is rajta van, beköpi a gyertyákat és lemerül az akksi.
Én is jártam így, mélygarázsból akartam kijönni, lefulladt, nem akart beindulni utána. Az akksit feltöltöttem, utána indult szépen. Gondolom ha az akksi nem teljesen töltött az indítózások miatt, akkor a beköpött, vagy már gyengélkedő gyertyának nem tud elég áramot produkálni, ezért nem indul. Utána egyéb okból kifolyólag kivettem a gyertyákat, a fekvő hengeré eléggé olajos volt, gondolom emiatt is lehetett. Cseréltem mindkettőt, kíváncsi leszek, hogy van-e egyéb ok is, vagy csak simán halódott az a gyertya.
A 600-ason gyertyát kellett pucolni és most boldogság van :)

 

Elküldve: Wed May 31, 2017 2:37 pm
Szerző: syke
Nincs valakinek veletlenul egy elado nyitott kuplungfedele?

 

Elküldve: Tue May 30, 2017 6:03 pm
Szerző: PistaFR
Most látom mit írtál :-( Új Yuasa akksit 2015 tavaszán tettem bele, talán a sok indítózástól merülhetett le. Szerintem ne vegyél új akksit, amíg ezt nem töltöd fel. Ha sokat indítózol, főleg, ha a szívató is rajta van, beköpi a gyertyákat és lemerül az akksi.
Én is jártam így, mélygarázsból akartam kijönni, lefulladt, nem akart beindulni utána. Az akksit feltöltöttem, utána indult szépen. Gondolom ha az akksi nem teljesen töltött az indítózások miatt, akkor a beköpött, vagy már gyengélkedő gyertyának nem tud elég áramot produkálni, ezért nem indul. Utána egyéb okból kifolyólag kivettem a gyertyákat, a fekvő hengeré eléggé olajos volt, gondolom emiatt is lehetett. Cseréltem mindkettőt, kíváncsi leszek, hogy van-e egyéb ok is, vagy csak simán halódott az a gyertya.

 

Elküldve: Tue May 30, 2017 1:01 am
Szerző: XGab
Most látom mit írtál :-( Új Yuasa akksit 2015 tavaszán tettem bele, talán a sok indítózástól merülhetett le. Szerintem ne vegyél új akksit, amíg ezt nem töltöd fel. Ha sokat indítózol, főleg, ha a szívató is rajta van, beköpi a gyertyákat és lemerül az akksi.

 

Elküldve: Mon May 29, 2017 7:46 pm
Szerző: balage
Lehet valamit kezdeni a pontatlan órával a műszeregységen? Pár perc/nap nem zavarna annyira, de pár óra... :)
hosszan nyomod valamelyik gombot és be lehet állítani
az megvan, de reggel beállítom, estére már nem pontos.

 

Elküldve: Mon May 29, 2017 7:29 pm
Szerző: PETTI
Lehet valamit kezdeni a pontatlan órával a műszeregységen? Pár perc/nap nem zavarna annyira, de pár óra... :)
hosszan nyomod valamelyik gombot és be lehet állítani

 

Elküldve: Mon May 29, 2017 7:08 pm
Szerző: balage
Lehet valamit kezdeni a pontatlan órával a műszeregységen? Pár perc/nap nem zavarna annyira, de pár óra... :)

 

Elküldve: Sun May 28, 2017 8:50 pm
Szerző: 146
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta :((

Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?

A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...

Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort? :)
Cseréld ki az akksit, de utána feszültségszabályzót is le kell mérni. Ha tönkremegy túltolja a feszültség az kicsapkodja az izzókat. Vagy indexrelé, de akkor elvileg egyik index sem megy... biztosítéktáblát nézd végig persze nem pukkant-e el valamelyik.
Na az indexproblémának egészen banális "megoldása" lett... megigazgattam a vezetékeket és jó lett :D

 

Elküldve: Sun May 28, 2017 7:27 pm
Szerző: ERipley
Üdv mindenkinek !
1998-as Monster 600-at szeretnék rendbekapni, és ehhez keresek többek között "műszerfalat".
Az eBay sem sokat segített, 1 db új és 1db bontott (mindkettő mph) találattal.
Tudna e nekem valaki segíteni?

 

Elküldve: Sat May 27, 2017 10:58 pm
Szerző: 146
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta :((

Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?

A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...

Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort? :)
Cseréld ki az akksit, de utána feszültségszabályzót is le kell mérni. Ha tönkremegy túltolja a feszültség az kicsapkodja az izzókat. Vagy indexrelé, de akkor elvileg egyik index sem megy... biztosítéktáblát nézd végig persze nem pukkant-e el valamelyik.
Köszi!

 

Elküldve: Sat May 27, 2017 10:40 pm
Szerző: Istvánxxx
Az enyémen nincs ilyen lemezke.
Csináltam egy fotót gáz nélkül, utána teljes gázzal. Szerintem itt nincs semmi korlátozó:
Látszólag kinyit teljesen. Másik ötlet az a fojtás a pillangószalep előtt és vagy a kipufogó leömlőnél. Vedd le a légszűrőt és nézz bele hogy szelepnyitásnál nincs-e valmai szűkítve.
Ha ez sincs,akkor ECU-n valami butitott program.
Feltételzve hogy nincs semmi mechanikus hiba, mert a szerelő jól átnézte...


Rendben, holnap megnézem, köszi az infót!

 

Elküldve: Sat May 27, 2017 10:14 pm
Szerző: negga
Az enyémen nincs ilyen lemezke.
Csináltam egy fotót gáz nélkül, utána teljes gázzal. Szerintem itt nincs semmi korlátozó:
Látszólag kinyit teljesen. Másik ötlet az a fojtás a pillangószalep előtt és vagy a kipufogó leömlőnél. Vedd le a légszűrőt és nézz bele hogy szelepnyitásnál nincs-e valmai szűkítve.
Ha ez sincs,akkor ECU-n valami butitott program.
Feltételzve hogy nincs semmi mechanikus hiba, mert a szerelő jól átnézte...

 

Elküldve: Sat May 27, 2017 10:04 pm
Szerző: negga
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta :((

Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?

A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...

Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort? :)
Cseréld ki az akksit, de utána feszültségszabályzót is le kell mérni. Ha tönkremegy túltolja a feszültség az kicsapkodja az izzókat. Vagy indexrelé, de akkor elvileg egyik index sem megy... biztosítéktáblát nézd végig persze nem pukkant-e el valamelyik.

 

Elküldve: Sat May 27, 2017 4:22 pm
Szerző: Istvánxxx
5 ?

Tudom, hogy van 5. fokozat is. :-) Sőt, kerestem volna a 6.-at is. :-)
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok.
Nálam van 6. fokozat. Az hogy lehet? :)

Az enyém 2002-es évjárat, a tiéd biztos későbbi évjárat.

 

Elküldve: Sat May 27, 2017 3:35 pm
Szerző: 146
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta :((

Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?

A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...

Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort? :)

 

Elküldve: Sat May 27, 2017 5:55 am
Szerző: balage
Sziasztok!

A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen :-)
5 ?

Tudom, hogy van 5. fokozat is. :-) Sőt, kerestem volna a 6.-at is. :-)
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok.
Nálam van 6. fokozat. Az hogy lehet? :)

 

Elküldve: Thu May 25, 2017 7:21 pm
Szerző: Istvánxxx
Az enyémen nincs ilyen lemezke.
Csináltam egy fotót gáz nélkül, utána teljes gázzal. Szerintem itt nincs semmi korlátozó:

 

Elküldve: Thu May 25, 2017 4:25 pm
Szerző: angel911
Itt azt írják a hozzászólók, hogy mechanikai fojtás van ezekben, nem elektronikai:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216

Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki:
És a tiedben hogy néz ki?
Azt mondtad leszervizeltetted itthon. Ha ezt nem sikerült észrevenni , fojtószelep szinkron állításnál akkor .... hmm
Ha viszont direkt hagyta ott, akkor mi magyarok is szabálykövetőek vagyunk, nem csak az olaszok ;)

Délután megnézem az enyémet.
Az előbb csatolt képen mi az, ami korlátozza a gázadást?
szerintem az a feliratos, kampós lemezke....

 

Elküldve: Thu May 25, 2017 11:32 am
Szerző: Istvánxxx
Itt azt írják a hozzászólók, hogy mechanikai fojtás van ezekben, nem elektronikai:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216

Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki:
És a tiedben hogy néz ki?
Azt mondtad leszervizeltetted itthon. Ha ezt nem sikerült észrevenni , fojtószelep szinkron állításnál akkor .... hmm
Ha viszont direkt hagyta ott, akkor mi magyarok is szabálykövetőek vagyunk, nem csak az olaszok ;)

Délután megnézem az enyémet.
Az előbb csatolt képen mi az, ami korlátozza a gázadást?

 

Elküldve: Thu May 25, 2017 10:50 am
Szerző: negga
Itt azt írják a hozzászólók, hogy mechanikai fojtás van ezekben, nem elektronikai:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216

Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki:
És a tiedben hogy néz ki?
Azt mondtad leszervizeltetted itthon. Ha ezt nem sikerült észrevenni , fojtószelep szinkron állításnál akkor .... hmm
Ha viszont direkt hagyta ott, akkor mi magyarok is szabálykövetőek vagyunk, nem csak az olaszok ;)

 

Elküldve: Thu May 25, 2017 10:36 am
Szerző: Istvánxxx
Itt azt írják a hozzászólók, hogy mechanikai fojtás van ezekben, nem elektronikai:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216

Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki:

 

Elküldve: Thu May 25, 2017 9:04 am
Szerző: ricsi
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.
biztos, hogy a 620-as monster nem progival van fojtva, hanem szűkítővel vagy gázállásszabályzóval
Ez kit hol van beépítve? Folytószelep előtt meg kipuf leömlőben?
néha olyant is csinálnak, hogy a gázbowdenre raknak egy ütközőt, és simán nem tudod fullra húzni. jobboldalt a váznál látod a bowden mozgat egy fekete baszt, az elé szokták.

 

Elküldve: Thu May 25, 2017 12:12 am
Szerző: negga
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.
biztos, hogy a 620-as monster nem progival van fojtva, hanem szűkítővel vagy gázállásszabályzóval
Ez kit hol van beépítve? Folytószelep előtt meg kipuf leömlőben?

 

Elküldve: Wed May 24, 2017 11:21 pm
Szerző: oNe

Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.)
Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.

Remélem tényleg ez lesz a megoldás. Meglátjuk. Azt hittem, ezeket már a szalonból úgy adják el, hogy kiütik a korlátozást. Bár lehet, hogy az olaszok ennyire szabálytisztelők... :-)

Valami ilyesmi:
http://www.zietech.de/motorrad-teile/tu ... /a-601239/

 

Elküldve: Wed May 24, 2017 8:56 pm
Szerző: dino74
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.
biztos, hogy a 620-as monster nem progival van fojtva, hanem szűkítővel vagy gázállásszabályzóval

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 10:27 pm
Szerző: negga

Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.)
Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.

Remélem tényleg ez lesz a megoldás. Meglátjuk. Azt hittem, ezeket már a szalonból úgy adják el, hogy kiütik a korlátozást. Bár lehet, hogy az olaszok ennyire szabálytisztelők... :-)
Bezzeg itthon! A szalonban minusz húszezerre visszatekerve az órát és rögtön katalizátort kiflexelve adják az EU6-os dízeleket... Persze ingyen és bérmentve...
Arra nem gondoltál, hogy ha az olasz hölgy teljesítményre és egykerekezésre vágyott volna akkor nem korlátozott motorjogsit tesz le és élből nagyobb motort is vett volna....

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 10:15 pm
Szerző: Istvánxxx
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.

Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.)
Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.

Remélem tényleg ez lesz a megoldás. Meglátjuk. Azt hittem, ezeket már a szalonból úgy adják el, hogy kiütik a korlátozást. Bár lehet, hogy az olaszok ennyire szabálytisztelők... :-)

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 10:04 pm
Szerző: negga
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.

Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.)
Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.

 

Elküldve: Tue May 23, 2017 10:01 pm
Szerző: Istvánxxx
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.

Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.)