Oldal: 14 / 91

 

Elküldve: Sun Jun 25, 2017 11:13 am
Szerző: Tomasz
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta :D A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb?
Szia! Nagyban attól függ, hogy elég-e a 600-as, hogy mire akarod használni, azaz hol akarsz vele motorozni.
Az autópályán nagyon kevés lesz, a Bükkben meg még 2 év múlva is sok (kivéve, ha sokat nyomod szűk, kanyargós utakon). Dönsd el, hogy milyen irányba mozdulsz ês próbálj ki különböző vasakat.

Nem az autópálya az elsődleges cél, és nem a 160 fölötti motorozás, akkor valami speed motort néznék. Alapvetően túrázásra, és városi ride-okra kellene, de azért jó lenne, ha egyenes szakaszokon nagyobb tempóról is ki lehetne ugrani 1-1 előzésre.

 

Elküldve: Sat Jun 24, 2017 10:26 pm
Szerző: Bandita
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta :D A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb?
Szia! Nagyban attól függ, hogy elég-e a 600-as, hogy mire akarod használni, azaz hol akarsz vele motorozni.
Az autópályán nagyon kevés lesz, a Bükkben meg még 2 év múlva is sok (kivéve, ha sokat nyomod szűk, kanyargós utakon). Dönsd el, hogy milyen irányba mozdulsz ês próbálj ki különböző vasakat.

 

Elküldve: Sat Jun 24, 2017 9:59 pm
Szerző: 76
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta :D A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb?
Szia.
Ha 600ccm környéken én a 695 ajánlanám,kezes és a 160 hátsó gumi Eger fele csak + jelent. :)
Ha valóban van önkontroll akkor az s2r1000-et.
Viszont szerintem abból jót nem könnyű beszerezni.
Új monsterbol meg mehet a legerősebb,az Xbox mindent megold!

 

Elküldve: Sat Jun 24, 2017 7:36 pm
Szerző: Tomasz
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta :D A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb?

 

Elküldve: Sat Jun 24, 2017 5:15 pm
Szerző: balage
Sziasztok!

Van a 620-amon egy majdnem egyenes kormány. Elég vaddisznó így, de hosszú úton azért már nyögök rajta :). Kipróbálnék egy gyárit is, ha lenne valakinek eladó...


üdv
Balage

 

Elküldve: Wed Jun 21, 2017 1:23 pm
Szerző: Kajakman
Sziasztok! Monster 821-re vett esetleg már valaki sport kipufogót? érdekelne,hogy megéri-e,mert így is bitang hangja van,de ugye sosem elég az ami van :)
ha van rá keret, akkor megéri :) Termi, Db killer nélkül

 

Elküldve: Wed Jun 21, 2017 12:33 pm
Szerző: danymeister
Sziasztok! Monster 821-re vett esetleg már valaki sport kipufogót? érdekelne,hogy megéri-e,mert így is bitang hangja van,de ugye sosem elég az ami van :)

 

Elküldve: Tue Jun 20, 2017 4:24 pm
Szerző: gonosz
Hello. Ki mivel vedi a motorjat lopas ellen? Pesten ki mennyire hagyja magara a motorjat? Azt is hallottam, hogy a ducatikat nem niagyon lopjak, de nem szeretnek bukosisakban hazametrozni..
Nem napi szinten hagynam utcan es nem is mindig ugyanott, csak idonkent ha el kell intezni valamit vagy moziba megyek akkor szivesen mennek motorrral. Szoval eleg egy 10ezres tarcsazar? Mozgaserzekelos riaszto? (Ugyse hallom, masok meg leszarjak) Gps nyomkoveto? A lanc/ulakat nem igazan tetszik, mert baromi nehez, taska kell neki es lepisaljak a kutyak.
Én rendszeresen használom Bp-en, de nekem melóban is van zárt parkoló. Akkor hagyom utcán, ha rálátok vagy ha csak egy-két órára kell bemennem valahová. Tárcsazárat használok, láncokat én sem tudom hova tenni. A tárcsazárból viszont simát (Abus), nincs benne riasztó, az sztem fölösleges.

 

Elküldve: Tue Jun 20, 2017 12:40 pm
Szerző: 146
Hello. Ki mivel vedi a motorjat lopas ellen? Pesten ki mennyire hagyja magara a motorjat? Azt is hallottam, hogy a ducatikat nem niagyon lopjak, de nem szeretnek bukosisakban hazametrozni..
Nem napi szinten hagynam utcan es nem is mindig ugyanott, csak idonkent ha el kell intezni valamit vagy moziba megyek akkor szivesen mennek motorrral. Szoval eleg egy 10ezres tarcsazar? Mozgaserzekelos riaszto? (Ugyse hallom, masok meg leszarjak) Gps nyomkoveto? A lanc/ulakat nem igazan tetszik, mert baromi nehez, taska kell neki es lepisaljak a kutyak.
nem tudom, merre laksz, meg merre jársz, a belvárosban (konkrétabban, a "bulinegyedben") én biztos nem hagynám kinn az utcán éjszaka... mondjuk máshol se. Nappal azért néhány órára nem gáz szerintem, de azért tárcsafékzárral minimum és olyan helyen, ahol nem özönlenek a bulituristák (ez az én saját parám, hallottam már ezt-azt a legénybúcsúzó ifjakról, meg napi szinten kerülgetem a nyomaikat). Ha moziba mész, akkor meg állj be a bevásárlóközpont parkolójába :)

 

Elküldve: Tue Jun 20, 2017 12:20 pm
Szerző: András Szivák
Hello. Ki mivel vedi a motorjat lopas ellen? Pesten ki mennyire hagyja magara a motorjat? Azt is hallottam, hogy a ducatikat nem niagyon lopjak, de nem szeretnek bukosisakban hazametrozni..
Nem napi szinten hagynam utcan es nem is mindig ugyanott, csak idonkent ha el kell intezni valamit vagy moziba megyek akkor szivesen mennek motorrral. Szoval eleg egy 10ezres tarcsazar? Mozgaserzekelos riaszto? (Ugyse hallom, masok meg leszarjak) Gps nyomkoveto? A lanc/ulakat nem igazan tetszik, mert baromi nehez, taska kell neki es lepisaljak a kutyak.

 

Elküldve: Mon Jun 19, 2017 1:25 pm
Szerző: Warpig
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
A nagyobb furatba egy M6-os szegecsanyát kell húzni

Ezer köszönet! Megy is gyártásba!
A kisebb furatba milyen rögzítő való?
Az megy a blokk megfelelő csavarjához, ott pedig lerögzíted.

 

Elküldve: Mon Jun 19, 2017 11:06 am
Szerző: Pohi
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
A nagyobb furatba egy M6-os szegecsanyát kell húzni

Ezer köszönet! Megy is gyártásba!
A kisebb furatba milyen rögzítő való?

 

Elküldve: Sat Jun 17, 2017 2:49 pm
Szerző: Trade7
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
A nagyobb furatba egy M6-os szegecsanyát kell húzni

 

Elküldve: Fri Jun 16, 2017 1:09 pm
Szerző: negga
shox
Most hogy látom a kormány leszorító pántodat amin van egy nyíl felvetődött bennem a kérdés, hogy annak magad felé vagy előre kell-e mutatnia? :)
tök mindegy merre mutat, az a lényeg, hogy amerre a nyíl van azt kell koppra húzni a másikat meg nyomatékra. Nekem 3 gyári új monsterem volt, mindkettőn felém mutatott. Gondolom nem a részegeknek találták ki, hogy tudják merre van a motor eleje
Kösz a felvilágosítást :). Bevallom tegnap úgy helyben hagyott két gixxeres gyerek Dobogokőn hogy kellett néznem a nyilat, hogy mere van az eleje meg a hátulja. Egyébként vigyázzatok mert kibasztak egy piros lampat is hajtűkanyar közepére a munkások.

 

Elküldve: Fri Jun 16, 2017 12:50 pm
Szerző: dino74
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
shox
Most hogy látom a kormány leszorító pántodat amin van egy nyíl felvetődött bennem a kérdés, hogy annak magad felé vagy előre kell-e mutatnia? :)
tök mindegy merre mutat, az a lényeg, hogy amerre a nyíl van azt kell koppra húzni a másikat meg nyomatékra. Nekem 3 gyári új monsterem volt, mindkettőn felém mutatott. Gondolom nem a részegeknek találták ki, hogy tudják merre van a motor eleje

 

Elküldve: Fri Jun 16, 2017 12:25 am
Szerző: Pohi
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
Gál Tomi, Cegléd.

Köszi, elérhetőséget tudsz küldeni?

 

Elküldve: Thu Jun 15, 2017 10:13 pm
Szerző: PistaFR
shox
Azt lehet tudni, hogy a két ránézésre azonos töltő közt mi a különbség? A tiéd melyik?

http://www.shox.hu/csatlakozo-kabel-tolto
Semmi különbség , a drágábbat vedd mert az jobb :)
Ha nincs különbség, akkor kizárt... 4 sör ára... ;)

 

Elküldve: Thu Jun 15, 2017 7:25 pm
Szerző: kopi
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
shox
Azt lehet tudni, hogy a két ránézésre azonos töltő közt mi a különbség? A tiéd melyik?

http://www.shox.hu/csatlakozo-kabel-tolto
Semmi különbség , a drágábbat vedd mert az jobb :)

 

Elküldve: Thu Jun 15, 2017 6:57 pm
Szerző: Warpig
1000-es Monster hátsó kerék csavarját mekkora nyomatékkal kell lehúzni? Kérdeztem már, elfelejtettem, vissza keresni nem lehet.

 

Elküldve: Thu Jun 15, 2017 3:30 pm
Szerző: PistaFR
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
shox
Azt lehet tudni, hogy a két ránézésre azonos töltő közt mi a különbség? A tiéd melyik?

http://www.shox.hu/csatlakozo-kabel-tolto

 

Elküldve: Thu Jun 15, 2017 2:23 pm
Szerző: Warpig
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
Gál Tomi, Cegléd.

 

Elküldve: Thu Jun 15, 2017 12:59 pm
Szerző: Pohi
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi

 

Elküldve: Thu Jun 15, 2017 10:37 am
Szerző: negga
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
shox
Most hogy látom a kormány leszorító pántodat amin van egy nyíl felvetődött bennem a kérdés, hogy annak magad felé vagy előre kell-e mutatnia? :)

 

Elküldve: Thu Jun 15, 2017 10:15 am
Szerző: pzsolti
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
Szia! Nézz szét biciklis boltokban is, ott is vannak víz6lan telefon tartó tokot. pl: ridebike.hu
Jóval olcsóbban, mint a motoros boltokban.
Ilyet használok már kb 3 éve, hibátlan.

 

Elküldve: Thu Jun 15, 2017 9:58 am
Szerző: 76
2-300eft telefont nem szívesen tennék olcsó motoros ki tudja milyen tokba,azért ez nem fólia!

 

Elküldve: Thu Jun 15, 2017 8:52 am
Szerző: dino74
Es egy ilyen ali expresszes tok mennyire megbizhato? Amit eddig kinabol rendeltem azok minosege altalaban hagyott nemi kivanni valot maga mogott.
akkor miért nem sétálsz el a shox-ba és veszed meg ott?

 

Elküldve: Thu Jun 15, 2017 8:02 am
Szerző: Kajakman
Veletlenul ketszer kuldte el.
Szoval nem szeretnem ha egy bukkanonal elhagynam a telefont..
12V-ra gondoltam mert hogy az akksi 12Vos. Azt hittem hogy a kis usb ketyere csinal belole majd 5-ot. Ezek szerint ezek 5Voltosak es ha az akksira kotom akkor megsutom a telefonom:)
12V-os hálózatra kötöd rá, USB kimeneten 5V-ot ad le. Vegyél akkor itthon motoros boltban, ott segítenek is szívesen hogyan/hova kösd be.

 

Elküldve: Wed Jun 14, 2017 11:03 pm
Szerző: András Szivák
Es egy ilyen ali expresszes tok mennyire megbizhato? Amit eddig kinabol rendeltem azok minosege altalaban hagyott nemi kivanni valot maga mogott.

 

Elküldve: Wed Jun 14, 2017 11:03 pm
Szerző: András Szivák
Veletlenul ketszer kuldte el.
Szoval nem szeretnem ha egy bukkanonal elhagynam a telefont..
12V-ra gondoltam mert hogy az akksi 12Vos. Azt hittem hogy a kis usb ketyere csinal belole majd 5-ot. Ezek szerint ezek 5Voltosak es ha az akksira kotom akkor megsutom a telefonom:)

 

Elküldve: Wed Jun 14, 2017 10:29 pm
Szerző: 76
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
shox

 

Elküldve: Wed Jun 14, 2017 9:56 pm
Szerző: Kajakman
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
hali

ilyeneket nézz: Nekem mindkét féléből volt, tette a dolgát. Az USB töltőt én a monster lámpa helyzetjelzőjének lábára kötöttem, mert ott nem kellett forrasztani, ennél mondjuk csak jobb megoldás van, de ez is működött :)
https://www.aliexpress.com/item/Adjusta ... fc23d13f79

töltőnél gondolom 5V-ra gondolhattál, mert az az USB szabvány
https://www.aliexpress.com/item/Waterpr ... 8a3f84c261

 

Elküldve: Wed Jun 14, 2017 5:25 pm
Szerző: András Szivák
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..

 

Elküldve: Tue Jun 13, 2017 8:04 pm
Szerző: stafford
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
a 748 nem volt Senna, csak 916 volt limitált Senna kiadás meg mv agusta 750 meg talán 1000
valoban, azt beneztem

 

Elküldve: Tue Jun 13, 2017 7:50 pm
Szerző: dino74
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
a 748 nem volt Senna, csak 916 volt limitált Senna kiadás meg mv agusta 750 meg talán 1000
Senna színkombó volt monster 620, 800, s4, s4r, 748, st4

 

Elküldve: Tue Jun 13, 2017 7:46 pm
Szerző: dino74
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! :)
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
a 748 nem volt Senna, csak 916 volt limitált Senna kiadás meg mv agusta 750 meg talán 1000

 

Elküldve: Tue Jun 13, 2017 3:15 pm
Szerző: EchoPeti1
Azt hiszem, megvan a válasz. Metallized dark grey PPG0017

https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =73#manual
Tehát akkor az S4R létezik Senna szín összeállításban de mégsem Senna. Köszönöm! :D
Nem, az S4 létezik Senna színben, de nem Senna. Az S4R csak hasonló, más a szürke is és a kerék pirosa is a kezelési szerint.
Köszönöm! Tehát szinte úgy néz ki mint egy Senna, de másak az árnyalatok és csak egy sima S4R. Nem baj nekem Senna. :D

 

Elküldve: Tue Jun 13, 2017 3:02 pm
Szerző: PistaFR
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Azt hiszem, megvan a válasz. Metallized dark grey PPG0017

https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =73#manual
Tehát akkor az S4R létezik Senna szín összeállításban de mégsem Senna. Köszönöm! :D
Nem, az S4 létezik Senna színben, de nem Senna. Az S4R csak hasonló, más a szürke is és a kerék pirosa is a kezelési szerint.

 

Elküldve: Tue Jun 13, 2017 11:12 am
Szerző: eizol
Sziasztok!
A következő probléma felderítésében kérném a segítségeteket : A kuplung teljesen felkeményedett. Melegen alig emel ki. Hidegen még működik, de már ott sem lehet teljesen behúzni. Ez a hiba kb. 1 hónapja jelentkezett és folyamatosan romlik a helyzet. Létezhet hogy a lamellák koptak el?
Előre is köszönöm a segítséget.

Bocsánat azt elfelejtettem írni,, hogy egy 750-es olajos kuplungos monsterről lenne szó

 

Elküldve: Tue Jun 13, 2017 10:19 am
Szerző: eizol
Sziasztok!
A következő probléma felderítésében kérném a segítségeteket : A kuplung teljesen felkeményedett. Melegen alig emel ki. Hidegen még működik, de már ott sem lehet teljesen behúzni. Ez a hiba kb. 1 hónapja jelentkezett és folyamatosan romlik a helyzet. Létezhet hogy a lamellák koptak el?
Előre is köszönöm a segítséget.

 

Elküldve: Tue Jun 13, 2017 9:08 am
Szerző: EchoPeti1
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Azt hiszem, megvan a válasz. Metallized dark grey PPG0017

https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =73#manual
Tehát akkor az S4R létezik Senna szín összeállításban de mégsem Senna. Köszönöm! :D

 

Elküldve: Mon Jun 12, 2017 10:26 pm
Szerző: PistaFR
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Azt hiszem, megvan a válasz. Metallized dark grey PPG0017

https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =73#manual

 

Elküldve: Mon Jun 12, 2017 10:11 pm
Szerző: stafford
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
Akkor az S4 csak létezett abban a színben, de nem volt Senna?

https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =63#manual
hivatalos Senna verziot nem adtak ki. Monsterbol Foggy volt csak.

 

Elküldve: Mon Jun 12, 2017 10:03 pm
Szerző: PistaFR
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! :)
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
Akkor az S4 csak létezett abban a színben, de nem volt Senna?

https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =63#manual

 

Elküldve: Mon Jun 12, 2017 9:34 pm
Szerző: stafford
Gyanús hogy a Senna... :D
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! :)
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)


Senna modellek:

916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)

 

Elküldve: Mon Jun 12, 2017 9:20 pm
Szerző: PistaFR
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Gyanús hogy a Senna... :D
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! :)
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?

Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett. ;)

 

Elküldve: Mon Jun 12, 2017 6:37 pm
Szerző: gizi
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Gyanús hogy a Senna... :D
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! :)

 

Elküldve: Mon Jun 12, 2017 2:43 pm
Szerző: EchoPeti1
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Ott a pont! :D

 

Elküldve: Mon Jun 12, 2017 2:24 pm
Szerző: wolvesmonster93
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D
Gyanús hogy a Senna... :D

 

Elküldve: Mon Jun 12, 2017 2:22 pm
Szerző: EchoPeti1

Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem.
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. :D

 

Elküldve: Mon Jun 12, 2017 2:21 pm
Szerző: PistaFR
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.

Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem.
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.