Oldal: 12 / 91

 

Elküldve: Fri Aug 04, 2017 10:06 am
Szerző: Kajakman
Darabosra tört a csuklóm de egesz jol osszeraktak, hnap ki is engednek. Viszont buntetoeljaras indul az autos ellen, iden ebbol motor nem lesz....
Mielőbbi gyógyulást!!

 

Elküldve: Fri Aug 04, 2017 9:49 am
Szerző: wolvesmonster93
Darabosra tört a csuklóm de egesz jol osszeraktak, hnap ki is engednek. Viszont buntetoeljaras indul az autos ellen, iden ebbol motor nem lesz....
Jobbulást kívánok!!!

 

Elküldve: Fri Aug 04, 2017 9:17 am
Szerző: Akos.grg
Darabosra tört a csuklóm de egesz jol osszeraktak, hnap ki is engednek. Viszont buntetoeljaras indul az autos ellen, iden ebbol motor nem lesz....

 

Elküldve: Fri Aug 04, 2017 9:13 am
Szerző: Akos.grg
Sziasztok, friss tag vagyok. Abban szeretném véleményeteket kérni, hogy melyik slip-onnal szól legjobban (szubjektív) a 821-es? Van köztetek valaki, akinek esetleg Termin kívül más van a Monsteren? :) Sc project Cr-t és Competition werkes ami leginkább izgat, hadd énekeljen :)
nem erre ugye?
de de erre

 

Elküldve: Thu Aug 03, 2017 9:31 am
Szerző: Warpig
nem erre ugye?
ez nem s4r sztem...
821-es, és Ő volt sajna...csuklótörés, amúgy jól van
Bazzz! Szerencsétlen! Jobbulást!

 

Elküldve: Thu Aug 03, 2017 7:33 am
Szerző: Dani
821-es, és Ő volt sajna...csuklótörés, amúgy jól van

mi történt?
eléfordultak...

A szokásos .... Pff ....

 

Elküldve: Wed Aug 02, 2017 9:39 pm
Szerző: angel911
ez nem s4r sztem...
821-es, és Ő volt sajna...csuklótörés, amúgy jól van

mi történt?
eléfordultak...

 

Elküldve: Wed Aug 02, 2017 9:11 pm
Szerző: Dani
nem erre ugye?
ez nem s4r sztem...
821-es, és Ő volt sajna...csuklótörés, amúgy jól van

mi történt?

 

Elküldve: Wed Aug 02, 2017 9:11 pm
Szerző: stafford
Jobbulast!

 

Elküldve: Wed Aug 02, 2017 9:09 pm
Szerző: angel911
Sziasztok, friss tag vagyok. Abban szeretném véleményeteket kérni, hogy melyik slip-onnal szól legjobban (szubjektív) a 821-es? Van köztetek valaki, akinek esetleg Termin kívül más van a Monsteren? :) Sc project Cr-t és Competition werkes ami leginkább izgat, hadd énekeljen :)
nem erre ugye?
ez nem s4r sztem...
821-es, és Ő volt sajna...csuklótörés, amúgy jól van

 

Elküldve: Wed Aug 02, 2017 8:49 pm
Szerző: Norba
Sziasztok, friss tag vagyok. Abban szeretném véleményeteket kérni, hogy melyik slip-onnal szól legjobban (szubjektív) a 821-es? Van köztetek valaki, akinek esetleg Termin kívül más van a Monsteren? :) Sc project Cr-t és Competition werkes ami leginkább izgat, hadd énekeljen :)
nem erre ugye?
ez nem s4r sztem...

 

Elküldve: Wed Aug 02, 2017 5:42 pm
Szerző: angel911
Sziasztok, friss tag vagyok. Abban szeretném véleményeteket kérni, hogy melyik slip-onnal szól legjobban (szubjektív) a 821-es? Van köztetek valaki, akinek esetleg Termin kívül más van a Monsteren? :) Sc project Cr-t és Competition werkes ami leginkább izgat, hadd énekeljen :)
nem erre ugye?

 

Elküldve: Tue Aug 01, 2017 5:14 pm
Szerző: Akos.grg
Sziasztok, friss tag vagyok. Abban szeretném véleményeteket kérni, hogy melyik slip-onnal szól legjobban (szubjektív) a 821-es? Van köztetek valaki, akinek esetleg Termin kívül más van a Monsteren? :) Sc project Cr-t és Competition werkes ami leginkább izgat, hadd énekeljen :)

 

Elküldve: Mon Jul 31, 2017 1:30 pm
Szerző: Penge
Sziasztok,
Szükségem lenne egy s4r(996) víz hűtő radiatorra és egy első lampára.. Lehet, h még egy fejidom is érdekelne..( még nem tudom, h javítható)
Ebay és subito-n túl vagyok...
Mi történt?
sérült. Nekimentem egy ároknak

 

Elküldve: Mon Jul 31, 2017 10:13 am
Szerző: skinner
Sziasztok,
Szükségem lenne egy s4r(996) víz hűtő radiatorra és egy első lampára.. Lehet, h még egy fejidom is érdekelne..( még nem tudom, h javítható)
Ebay és subito-n túl vagyok...
Mi történt?

 

Elküldve: Mon Jul 31, 2017 8:42 am
Szerző: Penge
Sziasztok,
Szükségem lenne egy s4r(996) víz hűtő radiatorra és egy első lampára.. Lehet, h még egy fejidom is érdekelne..( még nem tudom, h javítható)
Ebay és subito-n túl vagyok...

 

Elküldve: Sun Jul 23, 2017 9:23 pm
Szerző: gonosz
Persze mindenképp, hiába volt vezetett szervízkönyve sajna csak összeg van ráírva(a legutolsó szervízelésre) meg annyi, hogy motorszerelési költség, ebből sajnos nem tudtam kideríteni mit szervízeltek rajta 10e km-el ezelőtt. Esetleg még annyit informálódnék, hogy mennyi lehet így a szervíz költsége a vezérlés cserének ? Mert ha jól láttam 32ezer körül van a szíj így hátha kitudom következtetni mit cserélhettek rajta de mindenképp megnézetem!
sztem kb. egy 100 körül olajcserével együtt. De majd a többiek megerősítik vagy cáfolják. Az enyém eddig a Rossoban javult, most egy kicsit más a helyzet, így a pontos árat nem tudom, de kb. ennyit mindenképp tegyél rá félre.

 

Elküldve: Sun Jul 23, 2017 8:56 pm
Szerző: kgeri93
Persze mindenképp, hiába volt vezetett szervízkönyve sajna csak összeg van ráírva(a legutolsó szervízelésre) meg annyi, hogy motorszerelési költség, ebből sajnos nem tudtam kideríteni mit szervízeltek rajta 10e km-el ezelőtt. Esetleg még annyit informálódnék, hogy mennyi lehet így a szervíz költsége a vezérlés cserének ? Mert ha jól láttam 32ezer körül van a szíj így hátha kitudom következtetni mit cserélhettek rajta de mindenképp megnézetem!

 

Elküldve: Sun Jul 23, 2017 8:50 pm
Szerző: gonosz
@gonosz Az olajszinten nem érzékelhető, legalábbis nem láttam változást mióta elhoztam(azóta 300km-t raktam bele), a motor alatt nincs olajfolt. Többször is ellenőriztem már azóta, a biztonság kedvéért vettem hozzá olajat. Holnap letakarítom az egészet és akkor már pontosabban fogom látni a mennyiségét az olajnak. Azóta utána néztem és a hengertalp tömítésnél szivárog, ezzel a problémával mindenképp szerelőhöz viszem mivel a blokkot én saját kezűleg nem akarom megbontani. De a kérdésem még mindig fenn áll, hogy hagyjam pihenni vagy használhatom még így 2 hétig ? :)
én nem izgulnék a helyedben. Gondolom vezérlést cserélni fogsz, azt mindenképp kell, ha csak nem ismerőstől vetted és tudod, hogy valóban milyen sűrűn lett cserélve, így a tömítést is lecseréltetheted egyhuzamban, ha már úgy is szervizben lesz.

 

Elküldve: Sun Jul 23, 2017 8:43 pm
Szerző: kgeri93
@gonosz Az olajszinten nem érzékelhető, legalábbis nem láttam változást mióta elhoztam(azóta 300km-t raktam bele), a motor alatt nincs olajfolt. Többször is ellenőriztem már azóta, a biztonság kedvéért vettem hozzá olajat. Holnap letakarítom az egészet és akkor már pontosabban fogom látni a mennyiségét az olajnak. Azóta utána néztem és a hengertalp tömítésnél szivárog, ezzel a problémával mindenképp szerelőhöz viszem mivel a blokkot én saját kezűleg nem akarom megbontani. De a kérdésem még mindig fenn áll, hogy hagyjam pihenni vagy használhatom még így 2 hétig ? :)

 

Elküldve: Sun Jul 23, 2017 5:47 pm
Szerző: gonosz
Sziasztok!

Péntek óta boldog tulajdonosa vagyok egy 600-as Monsternek :)
Olyan kérdésem lenne, hogy folyik az olaj a függőleges hengerház és a blokk közötti tömítésnél(remélem érthető mire gondolok, nagyon laikus vagyok:D), viszont szerelőhöz csak következő hónapba tud menni :/. Addig gondoltam bekenem tömítő pasztával, hogy azért járhassak a motorral, esetleg véleményeket tudnátok róla mondani, hogy ne csináljam, várjam meg a szerelőt vele vagy esetleg más dolog ?

Köszönöm előre is!
Üdv: Geri
csak gyöngyözik vagy konkrétan folyik és érzékelhető az olajszinten?

 

Elküldve: Sun Jul 23, 2017 10:32 am
Szerző: kgeri93
Sziasztok!

Péntek óta boldog tulajdonosa vagyok egy 600-as Monsternek :)
Olyan kérdésem lenne, hogy folyik az olaj a függőleges hengerház és a blokk közötti tömítésnél(remélem érthető mire gondolok, nagyon laikus vagyok:D), viszont szerelőhöz csak következő hónapba tud menni :/. Addig gondoltam bekenem tömítő pasztával, hogy azért járhassak a motorral, esetleg véleményeket tudnátok róla mondani, hogy ne csináljam, várjam meg a szerelőt vele vagy esetleg más dolog ?

Köszönöm előre is!
Üdv: Geri

 

Elküldve: Sat Jul 22, 2017 10:53 pm
Szerző: XGab
Vízhűtéses motorban tudok csak gondolkodni :).
ott meg van valami specko hűtőfolyadék amitől nem melegszik úgy mint a sima fagyállóval,nevét sajnos nem tudom és azt se,hogy mennyivel maróbb hatású mint a sima,versenyzők biztos tudják a nevét.
+ mondjuk még pl a samco csövek ami még segíthetnek az ideális motorhőmérséklet eléréséhez pályán.


A legrosszabb hűtés az,ha a fagyálló már hűti az olajat! :D
Megmondom én mi az a speckó folyadék: a sima víz. Az sokkal jobb hővezető, mint a fagyálló. Ezért írja azt a gyári könyv is, hogy 35-40% fagyálló és víz keverékét kell beletenni. Ez a speckó így együtt.
Ezzel a 749 pályán 80 fokos, városban toporogva megy fel 102-re, amikor bekapcsol a második venti és egybesüti a lábamat a nadrággal, mert pont a vádlimra nyomja a forró levegőt. Nem szabad toporogni vele :-)

 

Elküldve: Sat Jul 22, 2017 10:48 pm
Szerző: XGab
Én 1 embert ismerek aki azért adta el az s2r1000 mert össze vissza melegedett,mondjuk nem tudtam neki elmagyarázni hogy az az olaj és nem a víz.
Az újabb monstereken a gyár már javított és nem a hőfokot csak a rublikakat látod így nincs ideg.
Nekem a 696 3-4 állt 33000km adtam el minden baj nélkül!
Tehát az 111-160 terjedő tartomány!
Rómába 40 fok felett se ment tovább!
Norbi hibátlan a motorod! ;)
Amit esetleg megtehetsz az a jó olaj és annak is a 6000km cseréje.
Vízhűtéses motorban tudok csak gondolkodni :).
ott meg van valami specko hűtőfolyadék amitől nem melegszik úgy mint a sima fagyállóval,nevét sajnos nem tudom és azt se,hogy mennyivel maróbb hatású mint a sima,versenyzők biztos tudják a nevét.
+ mondjuk még pl a samco csövek ami még segíthetnek az ideális motorhőmérséklet eléréséhez pályán.


A legrosszabb hűtés az,ha a fagyálló már hűti az olajat! :D
Megmondom én mi az a speckó folyadék: a sima víz. Az sokkal jobb hővezető, mint a fagyálló. Ezért írja azt a gyári könyv is, hogy 35-40% fagyálló és víz keverékét kell beletenni. Ez a speckó így együtt.

 

Elküldve: Wed Jul 19, 2017 7:54 pm
Szerző: smilingnorbi
Igen, én is mindenhol 10w40et találtam, külföldi fúrumokon és gyári könyvben is.
Majd elválik, beszámolok amint lesz módom tesztelni, nyilván nem szó szerint csodákat várok:)
Csak annyi, hogy ne melegedjen már 110fölé autópályán autópálya tempóban.
Ha autopalyan 110 fok felett.kozlekedsz akkor ott valami nincs rendben. En nem jartam levegis monsterrel de ez kurva sok. Hosszu tavon mechanikailag karositod a motort. Tuti fix hogy egy masik olajjal nem fogsz 10-20 fokkal kevesebbel jarni.
Nem.jarsz nagyon szegeny keverekkel? Nem.puffog, durrog idonkent? Esetleg szar hofokszenzor.

Nem szerencsére nem durrog sem a légszűrő házba vissza, sem a sportdob nem rendetlenkedik(még db killer nélkül is ok a Termi Shorty-val)
Hétvégén a végére járok, a meleg környezeti hőmérséklet adott lesz egy jó kis olaj melegedés teszthez:)

 

Elküldve: Wed Jul 19, 2017 12:09 pm
Szerző: 76
Én 1 embert ismerek aki azért adta el az s2r1000 mert össze vissza melegedett,mondjuk nem tudtam neki elmagyarázni hogy az az olaj és nem a víz.
Az újabb monstereken a gyár már javított és nem a hőfokot csak a rublikakat látod így nincs ideg.
Nekem a 696 3-4 állt 33000km adtam el minden baj nélkül!
Tehát az 111-160 terjedő tartomány!
Rómába 40 fok felett se ment tovább!
Norbi hibátlan a motorod! ;)
Amit esetleg megtehetsz az a jó olaj és annak is a 6000km cseréje.
Vízhűtéses motorban tudok csak gondolkodni :).
ott meg van valami specko hűtőfolyadék amitől nem melegszik úgy mint a sima fagyállóval,nevét sajnos nem tudom és azt se,hogy mennyivel maróbb hatású mint a sima,versenyzők biztos tudják a nevét.
+ mondjuk még pl a samco csövek ami még segíthetnek az ideális motorhőmérséklet eléréséhez pályán.


A legrosszabb hűtés az,ha a fagyálló már hűti az olajat! :D

 

Elküldve: Wed Jul 19, 2017 10:39 am
Szerző: negga
Én 1 embert ismerek aki azért adta el az s2r1000 mert össze vissza melegedett,mondjuk nem tudtam neki elmagyarázni hogy az az olaj és nem a víz.
Az újabb monstereken a gyár már javított és nem a hőfokot csak a rublikakat látod így nincs ideg.
Nekem a 696 3-4 állt 33000km adtam el minden baj nélkül!
Tehát az 111-160 terjedő tartomány!
Rómába 40 fok felett se ment tovább!
Norbi hibátlan a motorod! ;)
Amit esetleg megtehetsz az a jó olaj és annak is a 6000km cseréje.
Vízhűtéses motorban tudok csak gondolkodni :).

 

Elküldve: Wed Jul 19, 2017 10:11 am
Szerző: 76
Én 1 embert ismerek aki azért adta el az s2r1000 mert össze vissza melegedett,mondjuk nem tudtam neki elmagyarázni hogy az az olaj és nem a víz.
Az újabb monstereken a gyár már javított és nem a hőfokot csak a rublikakat látod így nincs ideg.
Nekem a 696 3-4 állt 33000km adtam el minden baj nélkül!
Tehát az 111-160 terjedő tartomány!
Rómába 40 fok felett se ment tovább!
Norbi hibátlan a motorod! ;)
Amit esetleg megtehetsz az a jó olaj és annak is a 6000km cseréje.

 

Elküldve: Wed Jul 19, 2017 8:23 am
Szerző: negga
Igen, én is mindenhol 10w40et találtam, külföldi fúrumokon és gyári könyvben is.
Majd elválik, beszámolok amint lesz módom tesztelni, nyilván nem szó szerint csodákat várok:)
Csak annyi, hogy ne melegedjen már 110fölé autópályán autópálya tempóban.
Ha autopalyan 110 fok felett.kozlekedsz akkor ott valami nincs rendben. En nem jartam levegis monsterrel de ez kurva sok. Hosszu tavon mechanikailag karositod a motort. Tuti fix hogy egy masik olajjal nem fogsz 10-20 fokkal kevesebbel jarni.
Nem.jarsz nagyon szegeny keverekkel? Nem.puffog, durrog idonkent? Esetleg szar hofokszenzor.

 

Elküldve: Tue Jul 18, 2017 7:35 pm
Szerző: smilingnorbi
Igen, én is mindenhol 10w40et találtam, külföldi fúrumokon és gyári könyvben is.
Majd elválik, beszámolok amint lesz módom tesztelni, nyilván nem szó szerint csodákat várok:)
Csak annyi, hogy ne melegedjen már 110fölé autópályán autópálya tempóban.

 

Elküldve: Tue Jul 18, 2017 2:43 pm
Szerző: negga

105-110 c szoktam mérni!

Köszi a választ. Annyira beáll fixre? nekem ment volna 112fölé is mikor hoztam elő, bár valami 10w50es Repsol olaj volt benne, amit most Motul 7100 10w40re cseréltem. Ettöl csodákat várok majd, csak legyen időm kipróbálni:)
Én speciel nem tudom miféle csodára vársz az új olajtól :) Némi különbséget tapasztalhatsz majd, de inkább "nüansznyi", mintsem "csoda" jelzőt prognosztizálok, de majd számolj be azért :)
Hát csodákat tényleg nincs értelme várni :) :). Nekem előző tulaj 15W50-el használta, én 10w40-el. Az volt a városi legenda hogy a gyárival majd szarabb lesz a váltó, de semmit nem éreztem .
Annyi hogy 30k-nál szelephézagot kellett állítani,ami elég ritka dolog, de ez pont 15-50 es olajnál történt. Lehet persze véletlen egybeesés, de lehet direkt hatás is.
Én tuti maradok a gyárinál ezentúl. 90 fok fölé most már nem is tudom szinte fel tolni a motort, felesleges a nagyobb fokozat...

 

Elküldve: Tue Jul 18, 2017 2:43 pm
Szerző: 76
léghűtésesbe áll 15-50 ír a gyár.
r6 tapasztalat pályán vízhőfok alacsonyabb pár fokkal ha motult használsz,pringen ajánlották és úgy is van!
Nekem castrolhoz képest!

 

Elküldve: Tue Jul 18, 2017 10:25 am
Szerző: Kajakman
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?

105-110 c szoktam mérni!

Köszi a választ. Annyira beáll fixre? nekem ment volna 112fölé is mikor hoztam elő, bár valami 10w50es Repsol olaj volt benne, amit most Motul 7100 10w40re cseréltem. Ettöl csodákat várok majd, csak legyen időm kipróbálni:)
Én speciel nem tudom miféle csodára vársz az új olajtól :) Némi különbséget tapasztalhatsz majd, de inkább "nüansznyi", mintsem "csoda" jelzőt prognosztizálok, de majd számolj be azért :)

 

Elküldve: Tue Jul 18, 2017 9:58 am
Szerző: EchoPeti1
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?

105-110 c szoktam mérni!

Köszi a választ. Annyira beáll fixre? nekem ment volna 112fölé is mikor hoztam elő, bár valami 10w50es Repsol olaj volt benne, amit most Motul 7100 10w40re cseréltem. Ettöl csodákat várok majd, csak legyen időm kipróbálni:)
Én speciel a léghűtésesbe legalább 50-es olajat tennék/tettem.

 

Elküldve: Tue Jul 18, 2017 9:43 am
Szerző: ricsi
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?

105-110 c szoktam mérni!

Köszi a választ. Annyira beáll fixre? nekem ment volna 112fölé is mikor hoztam elő, bár valami 10w50es Repsol olaj volt benne, amit most Motul 7100 10w40re cseréltem. Ettöl csodákat várok majd, csak legyen időm kipróbálni:)
nagyon függ az időjárástól meg a használattól, városban felmegy, hegyekben lemegy, esőben meg pláne.

 

Elküldve: Mon Jul 17, 2017 9:53 pm
Szerző: smilingnorbi
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?

105-110 c szoktam mérni!

Köszi a választ. Annyira beáll fixre? nekem ment volna 112fölé is mikor hoztam elő, bár valami 10w50es Repsol olaj volt benne, amit most Motul 7100 10w40re cseréltem. Ettöl csodákat várok majd, csak legyen időm kipróbálni:)

 

Elküldve: Mon Jul 17, 2017 9:12 pm
Szerző: harpi
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?

105-110 c szoktam mérni!

 

Elküldve: Mon Jul 17, 2017 7:34 pm
Szerző: smilingnorbi
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?

 

Elküldve: Fri Jul 14, 2017 9:23 pm
Szerző: pzsolti
köszi az infókat! végül egy csepeli mesterhez, Szabolcshoz vittem el. Profi munkát végez, alapos, lelkiismeretes és kedvező áron dolgozik! :)

 

Elküldve: Wed Jul 12, 2017 5:55 pm
Szerző: kopi
Sikerült lerúgnom a hátsó indexet.... :-/ tudtok ajánlani műanyagost aki megjavítja, hegeszti Bp-n?

Akik Hajokat javitanak - Csonakhaz ? valahol a Dunan, ott mügyantaznak egesz biztos .
Vagy Google
A műgyanta egy idő után leválik erről a fajta műanyagról . Ezt olyan szakemberhez kell vinni aki hegeszti a műanyagot .

 

Elküldve: Wed Jul 12, 2017 5:25 pm
Szerző: PistaFR
Sikerült lerúgnom a hátsó indexet.... :-/ tudtok ajánlani műanyagost aki megjavítja, hegeszti Bp-n?
Hüllő kft Pesterzsébeten vagy Angyalföldön.

 

Elküldve: Wed Jul 12, 2017 4:05 pm
Szerző: Vendég
Sikerült lerúgnom a hátsó indexet.... :-/ tudtok ajánlani műanyagost aki megjavítja, hegeszti Bp-n?

Akik Hajokat javitanak - Csonakhaz ? valahol a Dunan, ott mügyantaznak egesz biztos .
Vagy Google

 

Elküldve: Wed Jul 12, 2017 12:09 pm
Szerző: pzsolti
Sikerült lerúgnom a hátsó indexet.... :-/ tudtok ajánlani műanyagost aki megjavítja, hegeszti Bp-n?

 

Elküldve: Tue Jul 11, 2017 5:53 pm
Szerző: hegyesgabor
Hello MDK tagok.

Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi
Itt van 2:

https://www.italo-shop.com/Parts-for-al ... 15:12.html

német bolt
Köszi @hegysgabor . A sima kiálló hengerhez képest mennyivel jobb egy ilyen? https://www.italo-shop.com/Hypermotard/ ... :6155.html

Volt aki azt javasolta, hogy több ponton feltámaszkodót nézzek. mert az nem rongálja majd a vázat, ha eldől a motor. Ebből a több ponton felfekvőből viszont nem látok kifejeztten Monsterre valót. Vagy elég az, hogy csővázra való és akkor illeszkedni fog?
Kérdezd meg őket. Nekem 1 óra alatt válaszoltak. Mármint a shoppot.

 

Elküldve: Tue Jul 11, 2017 5:07 pm
Szerző: ricsi
Hello MDK tagok.

Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi
Itt van 2:

https://www.italo-shop.com/Parts-for-al ... 15:12.html

német bolt
Köszi @hegysgabor . A sima kiálló hengerhez képest mennyivel jobb egy ilyen? https://www.italo-shop.com/Hypermotard/ ... :6155.html

Volt aki azt javasolta, hogy több ponton feltámaszkodót nézzek. mert az nem rongálja majd a vázat, ha eldől a motor. Ebből a több ponton felfekvőből viszont nem látok kifejeztten Monsterre valót. Vagy elég az, hogy csővázra való és akkor illeszkedni fog?
elméletileg ez azért jobb, mert nagyobb részen fekszik fel a vázra. a kiálló hengeressel az szokott lenni a para, hogyha eldobod a típust és csúszás közben beakad valahova, akkor szépen el tudja tekerni a vázat - és akkor nagyobb a kár mint amit megvédett.
hogy létezik-e monsterre ilyen, az jó kérdés.

 

Elküldve: Tue Jul 11, 2017 5:05 pm
Szerző: hegyesgabor
Hello MDK tagok.

Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi
Itt van 2:

https://www.italo-shop.com/Parts-for-al ... 15:12.html

német bolt
Köszi @hegysgabor . A sima kiálló hengerhez képest mennyivel jobb egy ilyen? https://www.italo-shop.com/Hypermotard/ ... :6155.html

Volt aki azt javasolta, hogy több ponton feltámaszkodót nézzek. mert az nem rongálja majd a vázat, ha eldől a motor. Ebből a több ponton felfekvőből viszont nem látok kifejeztten Monsterre valót. Vagy elég az, hogy csővázra való és akkor illeszkedni fog?
nem értek hozzá, sorry

 

Elküldve: Tue Jul 11, 2017 4:32 pm
Szerző: F.Balint
Hello MDK tagok.

Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi
Itt van 2:

https://www.italo-shop.com/Parts-for-al ... 15:12.html

német bolt
Köszi @hegysgabor . A sima kiálló hengerhez képest mennyivel jobb egy ilyen? https://www.italo-shop.com/Hypermotard/ ... :6155.html

Volt aki azt javasolta, hogy több ponton feltámaszkodót nézzek. mert az nem rongálja majd a vázat, ha eldől a motor. Ebből a több ponton felfekvőből viszont nem látok kifejeztten Monsterre valót. Vagy elég az, hogy csővázra való és akkor illeszkedni fog?

 

Elküldve: Mon Jul 10, 2017 9:32 pm
Szerző: hegyesgabor
Hello MDK tagok.

Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi
Itt van 2:

https://www.italo-shop.com/Parts-for-al ... 15:12.html

német bolt

 

Elküldve: Mon Jul 10, 2017 8:21 pm
Szerző: F.Balint
Hello MDK tagok.

Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi

 

Elküldve: Wed Jul 05, 2017 9:33 pm
Szerző: dani_87
Látom zajlik itt az élet... Elnézést kívánok, de úgy tele vagyok melóval, hogy mostanában nem tudom követni mik történnek itt, de igyekszem visszaolvasni. :)

Addig is ezt csak úgy itt hagyom, már rég adós voltam vele:
Nem vernek meg ezért a kipufogóért a járókelők? :) Vagy van benne db killer? :D

Hááát.... Ami azt illeti eléggé megijednek amikor beindítom. De eddig még csak dicsérték ha hozzá szóltak. :)
De amúgy k*rva hangos... Nekem tetszik, hogy 160-as szélzaj mellett is kb tisztán hallok minden egyes gyújtást, de szerintem a rendőrök nem biztos, hogy ezen a véleményen vannak. :D
Úgyhogy Marseillben kb. 5-Ben alapjáraton pöfogök mindenhol, a gázhoz nem szabad nyúlni, különben leomlanak a falak. :D
Viszont a hasznos oldala, hogy már két kereszteződéssel előttem is félre húzódnak, és még akkor is elengednek inkább ha pirosom van. :D

Viszont szerintem visszapattintom a gyári carbont mielőtt megyek haza szabira augusztusban vele. Ezzel otthon nem jutnék messzire keresztre feszítés nélkül. :)