Oldal: 10 / 91

 

Elküldve: Tue Sep 19, 2017 3:42 pm
Szerző: F.Balint
Felkerült azóta a lámpa? :)
Igen. Az teljesen jól működik. Talán a konzollal kellett valamit plusszban csinálni.

Pénteken mehettem a gépért. Sajnos 3km után hívnom kellett a Rossot, mert valami nem volt rendben a motorral. Én úgy érzetem, hogy a kuplunggal van valami. A kuplungkart teljesen behúzva is lassult a motor, lefulladt. Végül nem tudtam újra beindítani és hiába tettem üresbe (a lámpa szerint), nem tudtam tolni a motort. Tegnap hívtam őket, azt mondják valószínűleg elektronikai para. Még nem tudni pontosan mi. Ilyesmi parája volt már valakinek?

VIssza a lámpára. Szóval ha beugrasz a Rosso-ba, akkor most meg tudod nézni élőben. Fekete S4 csutka kormánnyal.
Hát ha üresben nem tudod tolni a motort akkor nincs igazából üresben. Váltóban-kuplungban valami nem old ki. több mint valószínű mechanikai hiba és nem elektronika....
Én is a kuplungra tippeltem, de hétfőn annyit mondtak a telefonban, hogy valami elektronikai para. Miután állt fél órát a motor és Laciék megérkeztek, akkor ő már üresbe tudta tenni. Szóval vagy én voltam balfék és ijedtségemben nem tudtam üresbe tenni, hiába jelezte a lámpa, hogy ott van, vagy kihűlt és már üresbe lehetett tenni (dugó volt aznap, szóval használatban volt a kuplung rendesen). Amúgy akkor Laci egyből be tudta indítani elsőre. Utánna viszont megint nem indult. Ha jól láttam az immobilizer gyorsan pislákolt ekkor. Ha jól tudom ezt gyakran problémás rész S4-eseknél. Szóval lehet két külön próbléma is van.

Amiben reménykedek, hogy amikor a kormánycserénél újraszerelték a karokat, akkor levegő vagy víz kerülhetett a rendszerbe és azért nem oldott szét. Ezt talán a legegyszerűbb kijavítani. Ilyesmi történt már veletek?

 

Elküldve: Tue Sep 19, 2017 3:30 pm
Szerző: F.Balint
Kisebb, mint az eredeti? Vagy miért kéne igazítani a konzolon?
Ha jól emlékszem a csutkakormány miatt kellett a konzollal variálniuk (vagy a lámpa, vagy a kilométeróra konzoljával). Mivel nekem felpakolták, ezért nem kérdezgettem bele pontosabban.
A sebességmérő spirál elfér kényelmesen mögötte? A gyári lámpa hátulja asszimetrikus emiatt, de ez teljesen szimmetrikus. Nem lehet, hogy a lámpát kellett valahogy előrébb helyezni? Másrészt, nem szedted szét véletlenül a lámpát? Az érdekelne, hogy belül mennyi hely van, LED izzó elférhet?
Most ahogy mondod furán távol van a lámpa a sebességmérőtől. Csatoltam az egyetlen képet, amit csináltam róla. Előtte fejidom is volt rajta ami eltakarta, ezért nem tudom ezt biztosra. Szóval valószínűleg eltart.

Szét nem szedtem. Egyből a szervizbe vitte a futár. Ha Pesten vagy, akkor szerintem ugorj be Laciékhoz. Említette, hogy többen érdeklődtek már nála a lámpám miatt. Te is köztük voltál? :)

 

Elküldve: Tue Sep 19, 2017 1:56 pm
Szerző: PistaFR
Igen. Az teljesen jól működik. Talán a konzollal kellett valamit plusszban csinálni.

Pénteken mehettem a gépért. Sajnos 3km után hívnom kellett a Rossot, mert valami nem volt rendben a motorral. Én úgy érzetem, hogy a kuplunggal van valami. A kuplungkart teljesen behúzva is lassult a motor, lefulladt. Végül nem tudtam újra beindítani és hiába tettem üresbe (a lámpa szerint), nem tudtam tolni a motort. Tegnap hívtam őket, azt mondják valószínűleg elektronikai para. Még nem tudni pontosan mi. Ilyesmi parája volt már valakinek?

VIssza a lámpára. Szóval ha beugrasz a Rosso-ba, akkor most meg tudod nézni élőben. Fekete S4 csutka kormánnyal.
Kisebb, mint az eredeti? Vagy miért kéne igazítani a konzolon?
Ha jól emlékszem a csutkakormány miatt kellett a konzollal variálniuk (vagy a lámpa, vagy a kilométeróra konzoljával). Mivel nekem felpakolták, ezért nem kérdezgettem bele pontosabban.
A sebességmérő spirál elfér kényelmesen mögötte? A gyári lámpa hátulja asszimetrikus emiatt, de ez teljesen szimmetrikus. Nem lehet, hogy a lámpát kellett valahogy előrébb helyezni? Másrészt, nem szedted szét véletlenül a lámpát? Az érdekelne, hogy belül mennyi hely van, LED izzó elférhet?

 

Elküldve: Tue Sep 19, 2017 1:33 pm
Szerző: F.Balint
Felkerült azóta a lámpa? :)
Igen. Az teljesen jól működik. Talán a konzollal kellett valamit plusszban csinálni.

Pénteken mehettem a gépért. Sajnos 3km után hívnom kellett a Rossot, mert valami nem volt rendben a motorral. Én úgy érzetem, hogy a kuplunggal van valami. A kuplungkart teljesen behúzva is lassult a motor, lefulladt. Végül nem tudtam újra beindítani és hiába tettem üresbe (a lámpa szerint), nem tudtam tolni a motort. Tegnap hívtam őket, azt mondják valószínűleg elektronikai para. Még nem tudni pontosan mi. Ilyesmi parája volt már valakinek?

VIssza a lámpára. Szóval ha beugrasz a Rosso-ba, akkor most meg tudod nézni élőben. Fekete S4 csutka kormánnyal.
Kisebb, mint az eredeti? Vagy miért kéne igazítani a konzolon?
Ha jól emlékszem a csutkakormány miatt kellett a konzollal variálniuk (vagy a lámpa, vagy a kilométeróra konzoljával). Mivel nekem felpakolták, ezért nem kérdezgettem bele pontosabban.

 

Elküldve: Tue Sep 19, 2017 12:02 pm
Szerző: danymeister
Sziasztok! A hétvégén felraktam az SC-Project CR-T kipufogót Monster 821-esemre,a hangja brutális,de mintha olyan érzésem lenne,hogy nem megy úgy a gép,mint gyári dobbal,tapasztalta valaki ugyanezt,továbbá a dobot az összekötő csőhoz csak 3 rugó fogja,de nekem a rugók lazák ez is érdekes.
hozzá kell húzni az elektronikát (üzemanyag befecskendezés). Akitől vetted a dobot, pontosan kéne tudnia miről beszélek, ha rákérdezel.
A hivatalos Sc-Project oldalról rendeltem a dobot olaszból,úgyhogy ezek szerint kell keresnem valakit aki nekem ezt belövi.

 

Elküldve: Tue Sep 19, 2017 11:25 am
Szerző: negga
Okés :)
Felkerült azóta a lámpa? :)
Igen. Az teljesen jól működik. Talán a konzollal kellett valamit plusszban csinálni.

Pénteken mehettem a gépért. Sajnos 3km után hívnom kellett a Rossot, mert valami nem volt rendben a motorral. Én úgy érzetem, hogy a kuplunggal van valami. A kuplungkart teljesen behúzva is lassult a motor, lefulladt. Végül nem tudtam újra beindítani és hiába tettem üresbe (a lámpa szerint), nem tudtam tolni a motort. Tegnap hívtam őket, azt mondják valószínűleg elektronikai para. Még nem tudni pontosan mi. Ilyesmi parája volt már valakinek?

VIssza a lámpára. Szóval ha beugrasz a Rosso-ba, akkor most meg tudod nézni élőben. Fekete S4 csutka kormánnyal.
Hát ha üresben nem tudod tolni a motort akkor nincs igazából üresben. Váltóban-kuplungban valami nem old ki. több mint valószínű mechanikai hiba és nem elektronika....

 

Elküldve: Tue Sep 19, 2017 10:58 am
Szerző: Kajakman
Sziasztok! A hétvégén felraktam az SC-Project CR-T kipufogót Monster 821-esemre,a hangja brutális,de mintha olyan érzésem lenne,hogy nem megy úgy a gép,mint gyári dobbal,tapasztalta valaki ugyanezt,továbbá a dobot az összekötő csőhoz csak 3 rugó fogja,de nekem a rugók lazák ez is érdekes.
hozzá kell húzni az elektronikát (üzemanyag befecskendezés). Akitől vetted a dobot, pontosan kéne tudnia miről beszélek, ha rákérdezel.

 

Elküldve: Tue Sep 19, 2017 10:56 am
Szerző: danymeister
Sziasztok! A hétvégén felraktam az SC-Project CR-T kipufogót Monster 821-esemre,a hangja brutális,de mintha olyan érzésem lenne,hogy nem megy úgy a gép,mint gyári dobbal,tapasztalta valaki ugyanezt,továbbá a dobot az összekötő csőhoz csak 3 rugó fogja,de nekem a rugók lazák ez is érdekes.

 

Elküldve: Tue Sep 19, 2017 9:55 am
Szerző: Warpig
Okés :)
Felkerült azóta a lámpa? :)
Igen. Az teljesen jól működik. Talán a konzollal kellett valamit plusszban csinálni.

Pénteken mehettem a gépért. Sajnos 3km után hívnom kellett a Rossot, mert valami nem volt rendben a motorral. Én úgy érzetem, hogy a kuplunggal van valami. A kuplungkart teljesen behúzva is lassult a motor, lefulladt. Végül nem tudtam újra beindítani és hiába tettem üresbe (a lámpa szerint), nem tudtam tolni a motort. Tegnap hívtam őket, azt mondják valószínűleg elektronikai para. Még nem tudni pontosan mi. Ilyesmi parája volt már valakinek?

VIssza a lámpára. Szóval ha beugrasz a Rosso-ba, akkor most meg tudod nézni élőben. Fekete S4 csutka kormánnyal.
Kisebb, mint az eredeti? Vagy miért kéne igazítani a konzolon?

 

Elküldve: Tue Sep 19, 2017 9:41 am
Szerző: F.Balint
Majd írd már meg a tapasztalataidat, köszi!
Okés :)
Felkerült azóta a lámpa? :)
Igen. Az teljesen jól működik. Talán a konzollal kellett valamit plusszban csinálni.

Pénteken mehettem a gépért. Sajnos 3km után hívnom kellett a Rossot, mert valami nem volt rendben a motorral. Én úgy érzetem, hogy a kuplunggal van valami. A kuplungkart teljesen behúzva is lassult a motor, lefulladt. Végül nem tudtam újra beindítani és hiába tettem üresbe (a lámpa szerint), nem tudtam tolni a motort. Tegnap hívtam őket, azt mondják valószínűleg elektronikai para. Még nem tudni pontosan mi. Ilyesmi parája volt már valakinek?

VIssza a lámpára. Szóval ha beugrasz a Rosso-ba, akkor most meg tudod nézni élőben. Fekete S4 csutka kormánnyal.

 

Elküldve: Mon Sep 18, 2017 7:04 pm
Szerző: Warpig
Még nem, de szerintem nem lesz vele para.
Majd írd már meg a tapasztalataidat, köszi!
Okés :)
Felkerült azóta a lámpa? :)

 

Elküldve: Mon Sep 18, 2017 9:22 am
Szerző: 146
.

 

Elküldve: Thu Sep 07, 2017 7:19 am
Szerző: Trade7
Sziasztok!

Egy 796-os monsterrel, az a gondom, hogy rendszeresen beáll a hátsó fék.
Van tippetek mi okozhatja?
Laci is megnézte, vmit a munkahengeren állított, de újra beállt.

Amikor kihűl minden rendben...

A munkahengert cserélték már.

Köszönöm előre is.
Nálam akkor fordult elő, mikor túl kicsire állítottam a pedál holtjátékát.

 

Elküldve: Wed Sep 06, 2017 6:24 pm
Szerző: Begdown
@Stex köszönöm szépen!

 

Elküldve: Wed Sep 06, 2017 6:21 pm
Szerző: Tamas Zoltan
Sziasztok!

Egy 796-os monsterrel, az a gondom, hogy rendszeresen beáll a hátsó fék.
Van tippetek mi okozhatja?
Laci is megnézte, vmit a munkahengeren állított, de újra beállt.

Amikor kihűl minden rendben...

A munkahengert cserélték már.

Köszönöm előre is.
Nekem az ezresen az volt a megoldás, hogy hiányzott egy csavar a visszahúzó rugónál. Nem tudom, hogy a tiéden mivel más az a rész, de hátha segítség az ötlet.
köszönöm szépen!

 

Elküldve: Wed Sep 06, 2017 6:19 pm
Szerző: Warpig
Sziasztok!

Egy 796-os monsterrel, az a gondom, hogy rendszeresen beáll a hátsó fék.
Van tippetek mi okozhatja?
Laci is megnézte, vmit a munkahengeren állított, de újra beállt.

Amikor kihűl minden rendben...

A munkahengert cserélték már.

Köszönöm előre is.
Nekem az ezresen az volt a megoldás, hogy hiányzott egy csavar a visszahúzó rugónál. Nem tudom, hogy a tiéden mivel más az a rész, de hátha segítség az ötlet.

 

Elküldve: Wed Sep 06, 2017 4:58 pm
Szerző: Stex
Sziasztok, en ezt keresem nem tudjatok esetleg hol tudok ilyet venni? Km/h spiral es nem mutatja a sebbeseget
Hello, első találat a google-ben:
http://alkatresz.robogowebshop.hu/websh ... er-600-900
remélem tudtam segíteni, üdv

 

Elküldve: Wed Sep 06, 2017 4:29 pm
Szerző: Begdown
Sziasztok, en ezt keresem nem tudjatok esetleg hol tudok ilyet venni? Km/h spiral es nem mutatja a sebbeseget

 

Elküldve: Wed Sep 06, 2017 4:24 pm
Szerző: Tamas Zoltan
Sziasztok!

Egy 796-os monsterrel, az a gondom, hogy rendszeresen beáll a hátsó fék.
Van tippetek mi okozhatja?
Laci is megnézte, vmit a munkahengeren állított, de újra beállt.

Amikor kihűl minden rendben...

A munkahengert cserélték már.

Köszönöm előre is.

 

Elküldve: Wed Sep 06, 2017 3:58 pm
Szerző: Papajohn
#szerelo
szia,ajánlom figyelmedbe Taschner garaget nem Budapesten van hanem Mányon nagyon jo szerelő facebookon meg tudod nezni a videoit is!

:D

 

Elküldve: Wed Sep 06, 2017 1:49 pm
Szerző: Begdown
#szerelo
szia,ajánlom figyelmedbe Taschner garaget nem Budapesten van hanem Mányon nagyon jo szerelő facebookon meg tudod nezni a videoit is!

 

Elküldve: Wed Sep 06, 2017 11:41 am
Szerző: Karcsi
#hengefej
Sziasztok,
Valószínűleg hengerfejes lett a pár hete vásárol 2000-es mosnter 600 A30-om. Fehér füst száll fel az egyik kipufogóból a hangjáról meg ne is beszéljünk. Tud valaki ajánlani olyan szeretlőt, aki nem normálsi áron dolgozik? Esetleg eltudja vinni utánfutón? Nem merném megkockáztatni már az utat a szerelőig. Előre is köszi a segítségett!

 

Elküldve: Mon Sep 04, 2017 4:09 pm
Szerző: ERipley
Sziasztok!
Tud valaki eladó gyári farokidomot (az a hátsó műanyag elem, plusz ami a rendszámot tartja) 2002-es Monster 750-re?
Csatoltam egy képet, bekereteztem pirossal, amire gondolok, így könnyebb megérteni, mire is gondolok :)

Szeretném visszaépíteni a gyári kinézetére, eddig kétszer hagytam már el a rendszámomat, szerencsére mindkétszer meglett :)
Valahogy az átépített rendszámtáblatartók nem igazán bizonyultak tartósnak, legutóbb egy fém konzol tört el, szétrázta a motor...
Előre is köszi!
Hello!
Ha az 1998-as M600 farokidom csereszabatos, akkor nekem van egy. Csak az idom van meg, rendszámtartó nincs.

 

Elküldve: Sun Sep 03, 2017 6:05 pm
Szerző: dino74
Sziasztok!
Tud valaki eladó gyári farokidomot (az a hátsó műanyag elem, plusz ami a rendszámot tartja) 2002-es Monster 750-re?
Csatoltam egy képet, bekereteztem pirossal, amire gondolok, így könnyebb megérteni, mire is gondolok :)

Szeretném visszaépíteni a gyári kinézetére, eddig kétszer hagytam már el a rendszámomat, szerencsére mindkétszer meglett :)
Valahogy az átépített rendszámtáblatartók nem igazán bizonyultak tartósnak, legutóbb egy fém konzol tört el, szétrázta a motor...
Előre is köszi!
ha le van vágva a váz vége és nincs meg a darab nehéz lesz. Nézd meg vagy tegyél fel képet mielőtt bármit is veszel

 

Elküldve: Sun Sep 03, 2017 7:40 am
Szerző: jani
Sziasztok!
Tud valaki eladó gyári farokidomot (az a hátsó műanyag elem, plusz ami a rendszámot tartja) 2002-es Monster 750-re?
Csatoltam egy képet, bekereteztem pirossal, amire gondolok, így könnyebb megérteni, mire is gondolok :)

Szeretném visszaépíteni a gyári kinézetére, eddig kétszer hagytam már el a rendszámomat, szerencsére mindkétszer meglett :)
Valahogy az átépített rendszámtáblatartók nem igazán bizonyultak tartósnak, legutóbb egy fém konzol tört el, szétrázta a motor...
Előre is köszi!

 

Elküldve: Sat Sep 02, 2017 1:25 pm
Szerző: PeterTatarek
Hello! Sajnos csere, ha azt is akarod, hogy szép legyen (miért ne akarnád). Utána érdemes letakarni pl a kesztyűvel ha sokáig napon kell parkolnod, a tűző napon felforrósodik, bereped a legtöbb. Van aki nagyon precíz és varr rá vízhatlan anyagból takarót, az még a beázástól is megvédi.
köszönöm !akkor kezdek kutatni utána!
Az otthoni szerelők topicban június 10-én leírtam, én hogyan oldottam meg. Azóta is tökéletes, nem párásodik.
Elolvastam,tényleg szép munka.Nekem S4 van mechanikus órával.Egy kicsit más,de szezon végén megpróbálom szétszedni.Addig meg jó így ahogy most van.Nem olyan vészes,de engem eléggé zavar.

 

Elküldve: Sat Sep 02, 2017 1:05 pm
Szerző: PeterTatarek
Hello! Sajnos csere, ha azt is akarod, hogy szép legyen (miért ne akarnád). Utána érdemes letakarni pl a kesztyűvel ha sokáig napon kell parkolnod, a tűző napon felforrósodik, bereped a legtöbb. Van aki nagyon precíz és varr rá vízhatlan anyagból takarót, az még a beázástól is megvédi.
köszönöm !akkor kezdek kutatni utána!
Az otthoni szerelők topicban június 10-én leírtam, én hogyan oldottam meg. Azóta is tökéletes, nem párásodik.
köszi a választ,megnézem!

 

Elküldve: Sat Sep 02, 2017 8:03 am
Szerző: Trade7
Sziasztok!
Szeretnélek titeket megkérdezni,van-e valakinek ötlete repedt fordulatszámméröre?
Komplett csere,vagy lehet esetleg javítani?
Köszi!
Hello! Sajnos csere, ha azt is akarod, hogy szép legyen (miért ne akarnád). Utána érdemes letakarni pl a kesztyűvel ha sokáig napon kell parkolnod, a tűző napon felforrósodik, bereped a legtöbb. Van aki nagyon precíz és varr rá vízhatlan anyagból takarót, az még a beázástól is megvédi.
köszönöm !akkor kezdek kutatni utána!
Az otthoni szerelők topicban június 10-én leírtam, én hogyan oldottam meg. Azóta is tökéletes, nem párásodik.

 

Elküldve: Fri Sep 01, 2017 10:02 am
Szerző: PeterTatarek
Sziasztok!
Szeretnélek titeket megkérdezni,van-e valakinek ötlete repedt fordulatszámméröre?
Komplett csere,vagy lehet esetleg javítani?
Köszi!
Hello! Sajnos csere, ha azt is akarod, hogy szép legyen (miért ne akarnád). Utána érdemes letakarni pl a kesztyűvel ha sokáig napon kell parkolnod, a tűző napon felforrósodik, bereped a legtöbb. Van aki nagyon precíz és varr rá vízhatlan anyagból takarót, az még a beázástól is megvédi.
köszönöm !akkor kezdek kutatni utána!

 

Elküldve: Fri Sep 01, 2017 7:07 am
Szerző: Kajakman
Sziasztok!
Szeretnélek titeket megkérdezni,van-e valakinek ötlete repedt fordulatszámméröre?
Komplett csere,vagy lehet esetleg javítani?
Köszi!
Hello! Sajnos csere, ha azt is akarod, hogy szép legyen (miért ne akarnád). Utána érdemes letakarni pl a kesztyűvel ha sokáig napon kell parkolnod, a tűző napon felforrósodik, bereped a legtöbb. Van aki nagyon precíz és varr rá vízhatlan anyagból takarót, az még a beázástól is megvédi.

 

Elküldve: Thu Aug 31, 2017 7:34 pm
Szerző: PeterTatarek
Sziasztok!
Szeretnélek titeket megkérdezni,van-e valakinek ötlete repedt fordulatszámméröre?
Komplett csere,vagy lehet esetleg javítani?
Köszi!

 

Elküldve: Thu Aug 31, 2017 7:21 pm
Szerző: tittadili
Nem találok, csak az újabb Monsterre valót, ez butább a kipufogó elvezetése miatt. De méretben ugyanaz mint a másik.

nem szép
kibaszott ronda
Köszönöm a véleményeket. Akkor lemondok róla.

 

Elküldve: Thu Aug 31, 2017 7:19 pm
Szerző: dino74
rakj fel képet az összképről is, nagyban segítene
Nem találok, csak az újabb Monsterre valót, ez butább a kipufogó elvezetése miatt. De méretben ugyanaz mint a másik.

nem szép
kibaszott ronda

 

Elküldve: Thu Aug 31, 2017 10:57 am
Szerző: Papajohn
Szerintetek milyen ez a hasidom? Tetszik valakinek? Gondolkodom rajta, hogy gyártásba veszem.
rakj fel képet az összképről is, nagyban segítene
Nem találok, csak az újabb Monsterre valót, ez butább a kipufogó elvezetése miatt. De méretben ugyanaz mint a másik.

nem szép

 

Elküldve: Thu Aug 31, 2017 10:45 am
Szerző: Istvánxxx
Szerintetek milyen ez a hasidom? Tetszik valakinek? Gondolkodom rajta, hogy gyártásba veszem.
rakj fel képet az összképről is, nagyban segítene
Nem találok, csak az újabb Monsterre valót, ez butább a kipufogó elvezetése miatt. De méretben ugyanaz mint a másik.

Szerintem ez nagyon nagy. Nekem a rövidebbek jobban bejönnek.
Bár olajcserénél hasznos lehet, mert simán megáll benne a 3 liter olaj ami lecsöpög, aztán csak ki kell önteni belőle. :-)

 

Elküldve: Thu Aug 31, 2017 9:10 am
Szerző: tittadili
Szerintetek milyen ez a hasidom? Tetszik valakinek? Gondolkodom rajta, hogy gyártásba veszem.
rakj fel képet az összképről is, nagyban segítene
Nem találok, csak az újabb Monsterre valót, ez butább a kipufogó elvezetése miatt. De méretben ugyanaz mint a másik.

 

Elküldve: Thu Aug 31, 2017 8:02 am
Szerző: Kajakman
Szerintetek milyen ez a hasidom? Tetszik valakinek? Gondolkodom rajta, hogy gyártásba veszem.
rakj fel képet az összképről is, nagyban segítene

 

Elküldve: Thu Aug 31, 2017 7:00 am
Szerző: tittadili
Szerintetek milyen ez a hasidom? Tetszik valakinek? Gondolkodom rajta, hogy gyártásba veszem.

 

Elküldve: Wed Aug 30, 2017 4:18 pm
Szerző: PETTI
Hekkkertámadás érte az oldalt?

 

Elküldve: Wed Aug 30, 2017 9:02 am
Szerző: Stex
Hali
Enyembol mar eleg sok hianyzik. Ezert van kavedaralo hangja egy bizony fordulatszam felett? Vagy milyen hangra gondoltal?
Udv
Z

Helló!

Épp három napja pótoltam az enyémből hiányzó darabokat, tehát az összeset, mert már eléggé zavart ez a "kávédaráló" effektus :)
Ráment 3 órám mire kész lett. Teljesen nem sikerült elnémítani, de hallhatóan javult a helyzet, összességében elégedett vagyok!

üdv
Ez a kvdaráló effekt nálam is megvan...akkor lehet nekem is kellene. Honnan szerezted be ezeket az izéket? :)
Sajnos az 'izéket' nem találtam meg sehol, ezért helyettesítő megoldást kerestem. Élőszőr szilikon szalagot néztem hogy azzal pótolóm, illetve gumilapot, de egyenlőre maradt a könnyebben méretre vágható megoldás a 10mm átmérőjű vastag falú benzincső (kb 1500Ft). Autószerelőmnél vettem, azt monda ez bírja az ott keletkező hőt.
Ezután méretre vágtam és benyomkodtam a helyére. 100km mentem kb azóta, nem rázkódtak ki, uh jónak tűnik a dolog!
Egy próbát mindenképpen megért!

üdv

 

Elküldve: Wed Aug 30, 2017 8:13 am
Szerző: gonosz
maximum bizonyos fordulatoknál furcsa hangokat hallasz a motor felől
Hali
Enyembol mar eleg sok hianyzik. Ezert van kavedaralo hangja egy bizony fordulatszam felett? Vagy milyen hangra gondoltal?
Udv
Z

Helló!

Épp három napja pótoltam az enyémből hiányzó darabokat, tehát az összeset, mert már eléggé zavart ez a "kávédaráló" effektus :)
Ráment 3 órám mire kész lett. Teljesen nem sikerült elnémítani, de hallhatóan javult a helyzet, összességében elégedett vagyok!

üdv
Ez a kvdaráló effekt nálam is megvan...akkor lehet nekem is kellene. Honnan szerezted be ezeket az izéket? :)

 

Elküldve: Tue Aug 29, 2017 11:01 pm
Szerző: dino74
maximum bizonyos fordulatoknál furcsa hangokat hallasz a motor felől
Hali
Enyembol mar eleg sok hianyzik. Ezert van kavedaralo hangja egy bizony fordulatszam felett? Vagy milyen hangra gondoltal?
Udv
Z
pontosan nem tudom megmondani de nem kávédaráló hanem inkább rezgő zizegő hang
én egy 750esre emlékszem annak kolompoló hangja volt, kongott. Ha valaki emlékszik a Béciére

 

Elküldve: Tue Aug 29, 2017 10:05 pm
Szerző: kopi
Szépen lassan kiesik az összes.A hőingadozás miatt elfáradnak, de nyugalom nem fognak letörni a hűtőbordák! :)
maximum bizonyos fordulatoknál furcsa hangokat hallasz a motor felől
Hali
Enyembol mar eleg sok hianyzik. Ezert van kavedaralo hangja egy bizony fordulatszam felett? Vagy milyen hangra gondoltal?
Udv
Z
pontosan nem tudom megmondani de nem kávédaráló hanem inkább rezgő zizegő hang

 

Elküldve: Tue Aug 29, 2017 4:52 pm
Szerző: Stex
Szépen lassan kiesik az összes.A hőingadozás miatt elfáradnak, de nyugalom nem fognak letörni a hűtőbordák! :)
maximum bizonyos fordulatoknál furcsa hangokat hallasz a motor felől
Hali
Enyembol mar eleg sok hianyzik. Ezert van kavedaralo hangja egy bizony fordulatszam felett? Vagy milyen hangra gondoltal?
Udv
Z

Helló!

Épp három napja pótoltam az enyémből hiányzó darabokat, tehát az összeset, mert már eléggé zavart ez a "kávédaráló" effektus :)
Ráment 3 órám mire kész lett. Teljesen nem sikerült elnémítani, de hallhatóan javult a helyzet, összességében elégedett vagyok!

üdv

 

Elküldve: Tue Aug 29, 2017 12:10 pm
Szerző: steam
Szépen lassan kiesik az összes.A hőingadozás miatt elfáradnak, de nyugalom nem fognak letörni a hűtőbordák! :)
maximum bizonyos fordulatoknál furcsa hangokat hallasz a motor felől
Hali
Enyembol mar eleg sok hianyzik. Ezert van kavedaralo hangja egy bizony fordulatszam felett? Vagy milyen hangra gondoltal?
Udv
Z

 

Elküldve: Sat Aug 26, 2017 1:46 pm
Szerző: 76
Ezek Ducati magok!
Gizi ez a termése?

 

Elküldve: Fri Aug 25, 2017 8:06 pm
Szerző: kopi
Szépen lassan kiesik az összes.A hőingadozás miatt elfáradnak, de nyugalom nem fognak letörni a hűtőbordák! :)
maximum bizonyos fordulatoknál furcsa hangokat hallasz a motor felől

 

Elküldve: Fri Aug 25, 2017 4:22 pm
Szerző: gizi
Szépen lassan kiesik az összes.A hőingadozás miatt elfáradnak, de nyugalom nem fognak letörni a hűtőbordák! :)

 

Elküldve: Fri Aug 25, 2017 4:00 pm
Szerző: András Szivák
Hello, ez a kis fekete korong a motorom (620i) mellett volt a garazsban a foldon. Tudja valaki hogy ez vajon a motor egy alkatresze vagy nincs koze hozza? Koszi
rezgéscsillapító a henger hűtő bordái között asszem, ez ilyen hulló izé
szoval nem hianyzik onnan ahonnan kiesett? Mondjuk ennel jobban mar hogy rezegne? :D

 

Elküldve: Fri Aug 25, 2017 1:50 pm
Szerző: PETTI
Hello, ez a kis fekete korong a motorom (620i) mellett volt a garazsban a foldon. Tudja valaki hogy ez vajon a motor egy alkatresze vagy nincs koze hozza? Koszi
rezgéscsillapító a henger hűtő bordái között asszem, ez ilyen hulló izé