Oldal: 90 / 91

 

Elküldve: Sat Jan 11, 2014 11:12 am
Szerző: ricsi
az elején még túl gyorsak és vakmerőek voltunk, most meg már túl lassúak vagyunk :) vannak igények, amit nem lehet kielégíteni :)

 

Elküldve: Sat Jan 11, 2014 10:27 am
Szerző: MihalyZotya
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .

3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső
Kishavernek nem az 1000-es volt az első motorja, hanem egy GS500 és már vagy 30000 km-t tett bele balesetmentesen, hatalmas örömmel.!
Igaz,de suzuki nem számít:D

 

Elküldve: Sat Jan 11, 2014 10:21 am
Szerző: TorzsiMTS
1000-essel nem lenne érdemes bárkinek is kezdeni,szerintem jobban megtanul motorozni az aki végigjárt egy pár fokozatot. Sokkal magabiztosabb lesz és jobban fogja kezelni majd idővel a nagyobb ménest,mint aki egyből belecsap a lecsóba.

 

Elküldve: Sat Jan 11, 2014 9:40 am
Szerző: sarkany
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .

3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső
Kishavernek nem az 1000-es volt az első motorja, hanem egy GS500 és már vagy 30000 km-t tett bele balesetmentesen, hatalmas örömmel.!

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 10:35 pm
Szerző: dino74
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .

3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső
Bélabának 800 volt, SQ s4r-jét is kipróbálta

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 5:00 pm
Szerző: MihalyZotya
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .

3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 4:59 pm
Szerző: PETTI
:D Akkor mind1, csak segíteni akartam, onnan meg nem vették le ezek szerint...

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 4:56 pm
Szerző: mts
Nem tudtam hova írjam Kecsónak szól: Ez a sárvédő jó lenne neked?
ha a 749r-re kell neki akkor nem, mert nem passzol.
Ez 696 sárvédő nem?
Ez Multi sárvédő és már az én motoromon van!

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 4:55 pm
Szerző: PETTI
Multi sárvédőt írtak, a hirdetés alá azért nem írtam, mert már írtam egy másikhoz is, és nem reagáltak rá...jelez az a hirdetőnek ha oda írok, vagy csak ha ránéz akkor látja?

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 4:34 pm
Szerző: dino74
Nem tudtam hova írjam Kecsónak szól: Ez a sárvédő jó lenne neked?
ha a 749r-re kell neki akkor nem, mert nem passzol.
Ez 696 sárvédő nem?

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 12:43 pm
Szerző: ricsi
Nem tudtam hova írjam Kecsónak szól: Ez a sárvédő jó lenne neked?
hát írd az apróhirdetésébe :)

 

Elküldve: Fri Jan 10, 2014 12:38 pm
Szerző: PETTI
Nem tudtam hova írjam Kecsónak szól: Ez a sárvédő jó lenne neked?

 

Elküldve: Thu Jan 09, 2014 10:17 pm
Szerző: Tamas88
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .
Én is most vettem kb. 2 hete Monstert. Én 600-as karburátorost vettem, de direkt olyan akartam, nem injektorost. Nekem jobban tetszik a hagyományos karburátoros, meg olcsóbb valamivel a 620-as injektorosnál.
Egyszerűség, és a kevesebb elektronika miatt is jobban tetszik ez.

" a karbis darabosabb, főleg ha nincs rendesen bekarburálva"

Az enyémnek is nehezen adagolható a gáz, nagyon érzékeny rá, főleg egyesben, nem lehet vele lassan óvatosan kanyarodni, mert rángat. 620-assal nem tudom összehasonlítani, mert olyannal még nem mentem.

 

Elküldve: Thu Jan 09, 2014 12:11 pm
Szerző: dudu
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .

 

Elküldve: Thu Jan 09, 2014 8:31 am
Szerző: Devy
Én 620-szal kezdtem a Ducatis pályafutásom! Kawa Z750 után minden egyes kilométer élmény volt vele! Ez az amit nehéz megmagyarázni, de a Ducati az valahogy más! Első Ducatinak tökéletes volt, sőt, most is az a kedvenc motorom, imádtam. Nekem valami rejtélyes oknál fogva egy tárcsás volt, de még így is kenterbe verte a Kawa dupla tárcsás fékrendszerét!

 

Elküldve: Wed Jan 08, 2014 10:46 pm
Szerző: dino74
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem. :)
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben :D )
legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.

És a karbi-injektor között menetteljesítmény szempontjából érezni különbséget? Vagy a szerviz meg a fogyasztás miatt ajánlod inkább az injektorosat?
a karbis darabosabb, főleg ha nincs rendesen bekarburálva

 

Elküldve: Wed Jan 08, 2014 9:26 pm
Szerző: ricsi
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem. :)
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben :D )
legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.

És a karbi-injektor között menetteljesítmény szempontjából érezni különbséget? Vagy a szerviz meg a fogyasztás miatt ajánlod inkább az injektorosat?
sose mentem 600-assal, szóval nincs összehasonlítási alapom. karbantartás, szerviz miatt ajánlom + később ha eladnád, könnyebb talán.

 

Elküldve: Wed Jan 08, 2014 9:07 pm
Szerző: dudu
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem. :)
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben :D )
legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.

És a karbi-injektor között menetteljesítmény szempontjából érezni különbséget? Vagy a szerviz meg a fogyasztás miatt ajánlod inkább az injektorosat?

 

Elküldve: Wed Jan 08, 2014 8:48 pm
Szerző: ricsi
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem. :)
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben :D )
legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.

 

Elküldve: Wed Jan 08, 2014 8:17 pm
Szerző: dudu
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem. :)
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben :D )

 

Elküldve: Wed Jan 08, 2014 5:53 pm
Szerző: tittadili
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.


Köszönöm......igen nézegettem őket , tényleg sok van fent.....nem kell hozzá fúrni faragni?
(Mint mondottam nem vagyok egy agysebész :) , tehát én a plug & play dolgokat tudom csak abszolválni... :D )
848-1098-as első új, üvegszálas sárvédőt tudok küldeni, 5 pénz, plusz posta. Nekem a 2001-es 750 SS ie-n az van.

 

Elküldve: Wed Jan 08, 2014 4:42 pm
Szerző: sarkany
Nagyon köszönöm a segítséget....utánajárok...!
Esetlegesen a másik két felvetésemre is ha lenne ötlet , megköszönném...!
Nem találom a hozzászólásodat.....

 

Elküldve: Wed Jan 08, 2014 4:31 pm
Szerző: sarkany
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
A következőt próbáljad ki...gyorskötözővel rögzítsed a kuplungkart kiemelt állapotban sebességbe rakva. Ha pár perc múlva nem tudod a hátsókereket elforgatni, akkor a felső munkahengered szivárog, enged. Csere! A tied radiális munkahengeres? Ha igen akkor a felső légtelenítőnél is légtelenítsél.

 

Elküldve: Wed Jan 08, 2014 8:13 am
Szerző: dani104
Nagyon köszönöm a segítséget....utánajárok...!
Esetlegesen a másik két felvetésemre is ha lenne ötlet , megköszönném...!


 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 11:13 pm
Szerző: dino74
A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá.
így van, csak az öhlinseshez jó a 749/999, és ha karbon és újabb fajta ami kerek a villánál akkor le kell venni a kereket mert nem enged annyit. Ha jól emlékszem a 998/1098 sem jó rá, csak a sajátja illetve van egy ducati performance diversion ami szoktak utángyártani. Ebayen vagy Desmodoki
Eszembe jutott...már tettem fel S4R-re 748-998 első sárvédőt. Az jó rá és így néz ki vele..interneten lőttem a képet
tényleg :)

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 10:11 pm
Szerző: imike
Szerintem a 748-998 és az SS első sarvedo ugyanaz volt. SS bontottat talán könnyebb találni. Vagy nem?

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 9:47 pm
Szerző: sarkany
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá.
így van, csak az öhlinseshez jó a 749/999, és ha karbon és újabb fajta ami kerek a villánál akkor le kell venni a kereket mert nem enged annyit. Ha jól emlékszem a 998/1098 sem jó rá, csak a sajátja illetve van egy ducati performance diversion ami szoktak utángyártani. Ebayen vagy Desmodoki
Eszembe jutott...már tettem fel S4R-re 748-998 első sárvédőt. Az jó rá és így néz ki vele..interneten lőttem a képet

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 9:39 pm
Szerző: dino74
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá.
így van, csak az öhlinseshez jó a 749/999, és ha karbon és újabb fajta ami kerek a villánál akkor le kell venni a kereket mert nem enged annyit. Ha jól emlékszem a 998/1098 sem jó rá, csak a sajátja illetve van egy ducati performance diversion ami szoktak utángyártani. Ebayen vagy Desmodoki

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 9:33 pm
Szerző: angel911
Üdv!

Valaki segítene abban, hogy hány szemes a 620-as Monster lánca?
Köszi!
106, ha gyári áttétellel használod (15-48)

Köszi,azzal,valami ilyesmi rémlett nekem is!

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 8:41 pm
Szerző: sarkany
Üdv!

Valaki segítene abban, hogy hány szemes a 620-as Monster lánca?
Köszi!
106, ha gyári áttétellel használod (15-48)

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 8:23 pm
Szerző: sarkany
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá.

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 5:22 pm
Szerző: angel911
Üdv!

Valaki segítene abban, hogy hány szemes a 620-as Monster lánca?
Köszi!

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 2:01 pm
Szerző: stafford
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.


Köszönöm......igen nézegettem őket , tényleg sok van fent.....nem kell hozzá fúrni faragni?
(Mint mondottam nem vagyok egy agysebész :) , tehát én a plug & play dolgokat tudom csak abszolválni... :D )
Ha jol tudom nem kell faragni semmit. Dino regebben emlitette, hogy S4RS-nel maceras volt a ki/be szereles, de majd ha feljon az oldalra biztos okosit

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 1:56 pm
Szerző: dani104
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.


Köszönöm......igen nézegettem őket , tényleg sok van fent.....nem kell hozzá fúrni faragni?
(Mint mondottam nem vagyok egy agysebész :) , tehát én a plug & play dolgokat tudom csak abszolválni... :D )

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 1:52 pm
Szerző: stafford
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.

 

Elküldve: Tue Jan 07, 2014 1:33 pm
Szerző: dani104
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani

 

Elküldve: Sun Jan 05, 2014 2:35 pm
Szerző: 76
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!
ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni :(
Értem, köszönöm a választ!
Már az is segítség lenne ha találnék valami magyar nyelvű általános leírást, fékolaj csere, fékbetét csere meg ilyesmikről, ami az újabb Ducatin is nagyjából ugyanaz. Csak úgy nem akarok nekiállni semminek se, lehet rájönnék, de az is lehet hogy csak rosszabb lenne. Vannak oktató videók is, de azokban se magyarul beszélnek.
Torig! :D

 

Elküldve: Sun Jan 05, 2014 1:20 pm
Szerző: Tamas88
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!
ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni :(
Értem, köszönöm a választ!
Már az is segítség lenne ha találnék valami magyar nyelvű általános leírást, fékolaj csere, fékbetét csere meg ilyesmikről, ami az újabb Ducatin is nagyjából ugyanaz. Csak úgy nem akarok nekiállni semminek se, lehet rájönnék, de az is lehet hogy csak rosszabb lenne. Vannak oktató videók is, de azokban se magyarul beszélnek.

 

Elküldve: Sun Jan 05, 2014 12:34 pm
Szerző: ricsi
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!
ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni :(

 

Elküldve: Sat Jan 04, 2014 7:53 pm
Szerző: Tamas88
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!

 

Elküldve: Fri Jan 03, 2014 4:25 pm
Szerző: Iván
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
Győriek,Pap úr mesélt egy 696-ról ami 6000 km után nem vette be csak az egyest,olajat cseréltek benne és megoldodott a probléma.Castrol volt benne.Olajat cseréltetek?
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
hól csináltattad? Légtelenítve volt?
Köszi srácok. Olajcsere nem volt, akkor azt kérem elsőnek, hátha.

A légtelenítést nem tudom, nem értek hozzá, remélem csinálták! Mit kell légteleníteni?:)

Budaörsön a diBosco csinálta, még garisan jött elő a probléma.


 

Elküldve: Thu Jan 02, 2014 5:30 pm
Szerző: Tomi
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
hól csináltattad? Légtelenítve volt?

 

Elküldve: Thu Jan 02, 2014 5:14 pm
Szerző: 76
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
Győriek,Pap úr mesélt egy 696-ról ami 6000 km után nem vette be csak az egyest,olajat cseréltek benne és megoldodott a probléma.Castrol volt benne.Olajat cseréltetek?

 

Elküldve: Thu Jan 02, 2014 3:59 pm
Szerző: Iván
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván

 

Elküldve: Wed Jan 01, 2014 9:43 pm
Szerző: ricsi
Sziasztok. Az lenne a kérdésem :bele lehet e tenni a 900-as blokkot a 600-as monsterbe
eggyeznek e a felfogatási pontok,meg ijesmi, ha lehet ne találgassatok,csak olyan válaszoljon
aki biztos az állításában.
Köszönöm
bele lehet. biztosan. nem plug'and'play, de meglehet.

 

Elküldve: Wed Jan 01, 2014 9:42 pm
Szerző: Tamas88
Semmi esetben sem indítsd be amíg nem orvosoltad a hibát mert ha átugrik a vezérlés nagy gondok lesznek !!! Vidd szerelőhöz aki ért hozzá ! Lehetőleg cseréltesd ki a vezérműszíjakat .
Értem, hát kénytelen leszek, csak nem értem hogy mért van ez az egész hogy le akar menni a szíj a görgőkről meg a bordás kerékről. Hosszútávon se lenne ez jó mert elkoptatja a fedelet.

Egyébként a szíjnak nincs semmi baja, nincs elöregedve vagy megkopva, csak simán annyi hogy nem rendesen a görgőn meg a keréken fut, hanem le akar róla futni, csak a műanyag fedél nem engedi, így azon súrlódik a szíj széle és koptatja a fedelet. Nem gondolnám hogy ez miatt átugrana, inkább csak tönkreteszi a műanyagot... Másnál nem fordult még elő ilyen probléma?

 

Elküldve: Wed Jan 01, 2014 7:30 pm
Szerző: kopi
Semmi esetben sem indítsd be amíg nem orvosoltad a hibát mert ha átugrik a vezérlés nagy gondok lesznek !!! Vidd szerelőhöz aki ért hozzá ! Lehetőleg cseréltesd ki a vezérműszíjakat .

 

Elküldve: Wed Jan 01, 2014 7:25 pm
Szerző: Tamas88
Egy olyan problémám van még, hogy az első hengernek a vezérműszíja valamiért úgy fut, hogy lelóg a görgőkről meg a bordás kerékről pár millimétert. Így végig hozzáér a műanyag fedélhez és elég jól belevág, a függőleges hengernél nincs ilyen probléma. Ez valami típus hiba, vagy másnál is van ilyen probléma? mit lehet vele csinálni?
Előre is kösz!

 

Elküldve: Wed Jan 01, 2014 6:24 pm
Szerző: Attila
Sziasztok. Az lenne a kérdésem :bele lehet e tenni a 900-as blokkot a 600-as monsterbe
eggyeznek e a felfogatási pontok,meg ijesmi, ha lehet ne találgassatok,csak olyan válaszoljon
aki biztos az állításában.
Köszönöm

 

Elküldve: Wed Jan 01, 2014 12:29 pm
Szerző: TorzsiMTS
http://www.ebay.com/itm/Marvin-Krummer- ... 2833718%26

Ha valakinek S4R-es van és katalizátor kiváltó csövet venne,most megy egy licit még egy hétig eBay-en.
Jelenleg 10 600Ft-on áll+4700Ft a posta. Ha valakit érdekel tudok neki licitálni,elér üzenetben. Ciao