- 10 years ago
#2861
Sziasztok.
A régi oldalon regisztrálva voltam, viszont az új oldalra még csak most sikerült.
Büszke Monster 800 tulajdonos vagyok, viszont elérkezettnek látom (és a szerelő is) az időt, hogy kuplung csere történjen a szörnyön. Nagyobb fordulaton csúszik. Lehet, hogy az olaj is befolyásol valamit ( Castrol ) de szerintem nem igazából csak simán elkopott. Lassan 44e km van benne.
Ki és mit tudna nekem javasolni kuplung tárcsa ügyben, hol érdeklődjek, mennyire számítsak kb?
Köszönöm előre is a segítséget!
Szia,
A szerelőd nem tanácsol semmit ?
Mármint milyen szerelő akkor ő ?
- 10 years ago
#2860
Sziasztok.
A régi oldalon regisztrálva voltam, viszont az új oldalra még csak most sikerült.
Büszke Monster 800 tulajdonos vagyok, viszont elérkezettnek látom (és a szerelő is) az időt, hogy kuplung csere történjen a szörnyön. Nagyobb fordulaton csúszik. Lehet, hogy az olaj is befolyásol valamit ( Castrol ) de szerintem nem igazából csak simán elkopott. Lassan 44e km van benne.
Ki és mit tudna nekem javasolni kuplung tárcsa ügyben, hol érdeklődjek, mennyire számítsak kb?
Köszönöm előre is a segítséget!
A régi oldalon regisztrálva voltam, viszont az új oldalra még csak most sikerült.
Büszke Monster 800 tulajdonos vagyok, viszont elérkezettnek látom (és a szerelő is) az időt, hogy kuplung csere történjen a szörnyön. Nagyobb fordulaton csúszik. Lehet, hogy az olaj is befolyásol valamit ( Castrol ) de szerintem nem igazából csak simán elkopott. Lassan 44e km van benne.
Ki és mit tudna nekem javasolni kuplung tárcsa ügyben, hol érdeklődjek, mennyire számítsak kb?
Köszönöm előre is a segítséget!
- 10 years ago
#2859
Üdv!
Egy megosztó kérdést tennék fel akkuval kapcsolatban.
Ki milyet ajánlana (Ah) egy 600 Monster-hez.
A mostani az besz*rt és gyanítom a gyári Ah-hoz nem sok köze volt.
Ami a szervizkönyv szerint elvileg 16 Ah.
Ötletek?Tapasztalatok?
Kiindulópont a Yuasa, de k. drága, így a Moto Rosso -sokkal és sok fórum olvasás után a Yuasa almárkája a TOPLITE mellett döntöttem, vagy 40-50% -al olcsóbb és az elmondások szerint (és az eddigi tapasztalataim szerint), teljesen oké. a yuasa -t most néztem,26500,toplite nem tudom
Figylej oda mert a magyar boltok a Toplite -ot is Yuasa -nak adják simán, mivel kvázi az, de mégsem.
19 környékén meg kéne úsznod a Toplite by Yuasa -t, ha jól emlékszem.
- 10 years ago
#2858
Üdv!
Egy megosztó kérdést tennék fel akkuval kapcsolatban.
Ki milyet ajánlana (Ah) egy 600 Monster-hez.
A mostani az besz*rt és gyanítom a gyári Ah-hoz nem sok köze volt.
Ami a szervizkönyv szerint elvileg 16 Ah.
Ötletek?Tapasztalatok?
Kiindulópont a Yuasa, de k. drága, így a Moto Rosso -sokkal és sok fórum olvasás után a Yuasa almárkája a TOPLITE mellett döntöttem, vagy 40-50% -al olcsóbb és az elmondások szerint (és az eddigi tapasztalataim szerint), teljesen oké. a yuasa -t most néztem,26500,toplite nem tudom
- 10 years ago
#2857
kb. 1 hete elmélkedtünk az S4R Testa lánckerék kérdésen, tegnap feltettem előre egy 14-est és tök jó lett, sokkal könnyeben kezelhető, nem rezeg annyira így most 14/42, Szóval csak ajánlani tudom, ha valki hasonló cipőben jár. há mondtam
- 10 years ago
#2856
Üdv!
Egy megosztó kérdést tennék fel akkuval kapcsolatban.
Ki milyet ajánlana (Ah) egy 600 Monster-hez.
A mostani az besz*rt és gyanítom a gyári Ah-hoz nem sok köze volt.
Ami a szervizkönyv szerint elvileg 16 Ah.
Ötletek?Tapasztalatok?
Kiindulópont a Yuasa, de k. drága, így a Moto Rosso -sokkal és sok fórum olvasás után a Yuasa almárkája a TOPLITE mellett döntöttem, vagy 40-50% -al olcsóbb és az elmondások szerint (és az eddigi tapasztalataim szerint), teljesen oké.
- 10 years ago
#2855
kb. 1 hete elmélkedtünk az S4R Testa lánckerék kérdésen, tegnap feltettem előre egy 14-est és tök jó lett, sokkal könnyeben kezelhető, nem rezeg annyira így most 14/42, Szóval csak ajánlani tudom, ha valki hasonló cipőben jár.
Király, ha nem lett hangja akkor meg még királyabb
- 10 years ago
#2854
Készülnek a dugók !
Csatolmányok:
fenykep-0099.jpg (1 MiB) Megtekintve 8394 alkalommal
- 10 years ago
#2853
kb. 1 hete elmélkedtünk az S4R Testa lánckerék kérdésen, tegnap feltettem előre egy 14-est és tök jó lett, sokkal könnyeben kezelhető, nem rezeg annyira így most 14/42, Szóval csak ajánlani tudom, ha valki hasonló cipőben jár.
- 10 years ago
#2852
oké. Nagyságrendi kérdések már nem tántoríthatnak el
Ha ilyen vagy: Akkor vedd meg, sorolom:
D.U.C.A.T.I = Erre a motorra úgy kell vágynod, mint HánSzóló Prének az Ezeréves sólyomra, és Csubakkára... )) ...mert mindig az utat akarod!
Bárkit kitörölnél a tér idő kontinuumból, ha megakadályoz, hogy újra vigyorogva cibáld a gázkart!
Hallani akarod azt a bizonyos csörgést kiengedett kuplungnál, azt, ami másnak egy ilyesztő és bizonytalan zaj... És aszonnya: "Hé! valami baj van a motoroddal! höhöhö" De te csak elmosolyodsz és ahogy zöld a lámpa, állva hagyod és reménykedsz, hogy a fülét még rendbe lehet hozni, mert közel volt a letekert ablakból kilógó okos kis feje a kipufogódhoz...
Nem cifrázom: Akkor vedd meg, ha vágysz rá... A részletek miatt nem aggódnék a helyedben... Itt nem az a kérdés, hogy milyen Monster, hanem, hogy mikor?
ui.: Debrecenben sok Ducati van, simán tudunk sokan segíteni ha meg kell nézni valamit!
igen igazad van... amikor meglátok egy monstert tiszta libabőr vagyok - ez tuti szerelem
(ui. téged amúgy ismerlek ) Kíváncsi vagyok arra a libabőrre !
- 10 years ago
#2851
Nyitott légszűrőháznál lehet gond az esőben motorozással? ha nem papírszűrővel használod akkor nem, legalább is nekem a 8év alatt nem volt. Lehet torig tudna valami negatívumot guglizni, de nekem nem volt Dino melyik szűrő vált be a moshatóak közül?
http://www.knfilters.com/search/product ... od=DU-9001 Ezzel a típussal gondolom nem lövök nagyon mellé. pont ez
- 10 years ago
#2850
Nyitott légszűrőháznál lehet gond az esőben motorozással? ha nem papírszűrővel használod akkor nem, legalább is nekem a 8év alatt nem volt. Lehet torig tudna valami negatívumot guglizni, de nekem nem volt Dino melyik szűrő vált be a moshatóak közül?
http://www.knfilters.com/search/product ... od=DU-9001 Ezzel a típussal gondolom nem lövök nagyon mellé. Szia!
Nekem is ilyen van és bevált, de én ebayon vettem az általad belinkelt ár kb. feléért.
üdv
- 10 years ago
#2849
Nyitott légszűrőháznál lehet gond az esőben motorozással? ha nem papírszűrővel használod akkor nem, legalább is nekem a 8év alatt nem volt. Lehet torig tudna valami negatívumot guglizni, de nekem nem volt Dino melyik szűrő vált be a moshatóak közül?
http://www.knfilters.com/search/product ... od=DU-9001 Ezzel a típussal gondolom nem lövök nagyon mellé. Ilyen van nekem is. Előző motoromon is ilyen volt. Nekem bevált. Egy hátránya van: kurv@ drága...
- 10 years ago
#2848
Nyitott légszűrőháznál lehet gond az esőben motorozással? ha nem papírszűrővel használod akkor nem, legalább is nekem a 8év alatt nem volt. Lehet torig tudna valami negatívumot guglizni, de nekem nem volt Dino melyik szűrő vált be a moshatóak közül?
http://www.knfilters.com/search/product ... od=DU-9001 Ezzel a típussal gondolom nem lövök nagyon mellé.
- 10 years ago
#2847
Üdv!
Egy megosztó kérdést tennék fel akkuval kapcsolatban.
Ki milyet ajánlana (Ah) egy 600 Monster-hez.
A mostani az besz*rt és gyanítom a gyári Ah-hoz nem sok köze volt.
Ami a szervizkönyv szerint elvileg 16 Ah.
Ötletek?Tapasztalatok?
Egy megosztó kérdést tennék fel akkuval kapcsolatban.
Ki milyet ajánlana (Ah) egy 600 Monster-hez.
A mostani az besz*rt és gyanítom a gyári Ah-hoz nem sok köze volt.
Ami a szervizkönyv szerint elvileg 16 Ah.
Ötletek?Tapasztalatok?
- 10 years ago
#2846
Ez hülyeség. Vizsgáznod is nagyon hasonló paraméterekkel rendelkező motoron kellett (elvileg)... Ez a lány pl akkora mint Te: https://www.facebook.com/virag.palkokeresztes oké. Nagyságrendi kérdések már nem tántoríthatnak el
Ha ilyen vagy: Akkor vedd meg, sorolom:
D.U.C.A.T.I = Erre a motorra úgy kell vágynod, mint HánSzóló Prének az Ezeréves sólyomra, és Csubakkára... )) ...mert mindig az utat akarod!
Bárkit kitörölnél a tér idő kontinuumból, ha megakadályoz, hogy újra vigyorogva cibáld a gázkart!
Hallani akarod azt a bizonyos csörgést kiengedett kuplungnál, azt, ami másnak egy ilyesztő és bizonytalan zaj... És aszonnya: "Hé! valami baj van a motoroddal! höhöhö" De te csak elmosolyodsz és ahogy zöld a lámpa, állva hagyod és reménykedsz, hogy a fülét még rendbe lehet hozni, mert közel volt a letekert ablakból kilógó okos kis feje a kipufogódhoz...
Nem cifrázom: Akkor vedd meg, ha vágysz rá... A részletek miatt nem aggódnék a helyedben... Itt nem az a kérdés, hogy milyen Monster, hanem, hogy mikor?
ui.: Debrecenben sok Ducati van, simán tudunk sokan segíteni ha meg kell nézni valamit!
igen igazad van... amikor meglátok egy monstert tiszta libabőr vagyok - ez tuti szerelem
(ui. téged amúgy ismerlek )
- 10 years ago
#2845
Nyitott légszűrőháznál lehet gond az esőben motorozással? ha nem papírszűrővel használod akkor nem, legalább is nekem a 8év alatt nem volt. Lehet torig tudna valami negatívumot guglizni, de nekem nem volt
- 10 years ago
#2843
Most már csak az injektor vs. karburátor doldon rágódok. Az egyszerűség híve vagyok, az elektronika meg minden gépezetben meghibásodik Murphy törvénye alapján... érvek? ellenérvek? Szia, anno pár éve amikor Dukit kerestem akkor végül nem az volt nálam a szempont, hogy injektoros vagy karbis a 600-as, hanem hogy milyen állapotú. Így végül megnéztem kb 6 motort és a karbis volt gyári állapotban, szervízelve, azt vettem meg. Én nem bántam meg, sok örömet okozott, nulla bosszúsággal. Pöccre indul ma is. Viszont én úgy érzem, hogy nekem már kicsi, vennék nagyobbat. Adatlapomon vannak képek, ha érdekel írj privátban üzenetet.
- 10 years ago
#2842
Pontosan... ill. Minek ilyen kicsi lánynak ekkora gép... pedig nyilván nem a nyúl viszi a vadász puskát... Ez hülyeség. Vizsgáznod is nagyon hasonló paraméterekkel rendelkező motoron kellett (elvileg)... Ez a lány pl akkora mint Te: https://www.facebook.com/virag.palkokeresztes oké. Nagyságrendi kérdések már nem tántoríthatnak el
Ha ilyen vagy: Akkor vedd meg, sorolom:
D.U.C.A.T.I = Erre a motorra úgy kell vágynod, mint HánSzóló Prének az Ezeréves sólyomra, és Csubakkára... )) ...mert mindig az utat akarod!
Bárkit kitörölnél a tér idő kontinuumból, ha megakadályoz, hogy újra vigyorogva cibáld a gázkart!
Hallani akarod azt a bizonyos csörgést kiengedett kuplungnál, azt, ami másnak egy ilyesztő és bizonytalan zaj... És aszonnya: "Hé! valami baj van a motoroddal! höhöhö" De te csak elmosolyodsz és ahogy zöld a lámpa, állva hagyod és reménykedsz, hogy a fülét még rendbe lehet hozni, mert közel volt a letekert ablakból kilógó okos kis feje a kipufogódhoz...
Nem cifrázom: Akkor vedd meg, ha vágysz rá... A részletek miatt nem aggódnék a helyedben... Itt nem az a kérdés, hogy milyen Monster, hanem, hogy mikor?
ui.: Debrecenben sok Ducati van, simán tudunk sokan segíteni ha meg kell nézni valamit!
- 10 years ago
#2841
A 620 ba nem csak az injektor más, hanem javítottak pár hibát ami a 600-ba gyakrabban előfordult, ilyen pl. a gyújtás jeladó, amivel mi is most szembesültünk. A 620 egy picit finomabb is, kezdésnek jobb..... elsőnek vegyél i.e.-t, ha azon megtanultál mindent, utána jöhet a karbis... köszönöm
- 10 years ago
#2840
A 620 ba nem csak az injektor más, hanem javítottak pár hibát ami a 600-ba gyakrabban előfordult, ilyen pl. a gyújtás jeladó, amivel mi is most szembesültünk. A 620 egy picit finomabb is, kezdésnek jobb..... elsőnek vegyél i.e.-t, ha azon megtanultál mindent, utána jöhet a karbis...
- 10 years ago
#2838
Most már csak az injektor vs. karburátor doldon rágódok. Az egyszerűség híve vagyok, az elektronika meg minden gépezetben meghibásodik Murphy törvénye alapján... érvek? ellenérvek?
- 10 years ago
#2837
csak sejtem,mert nem japán!
Pontosan... ill. Minek ilyen kicsi lánynak ekkora gép... pedig nyilván nem a nyúl viszi a vadász puskát... Ez hülyeség. Vizsgáznod is nagyon hasonló paraméterekkel rendelkező motoron kellett (elvileg)... Ez a lány pl akkora mint Te: https://www.facebook.com/virag.palkokeresztes oké. Nagyságrendi kérdések már nem tántoríthatnak el
- 10 years ago
#2836
köszönöm köszönöm nem zárkózok el a 620tól sem, még egyelőre a gondolkodás fázisában vagyok, könnyen lebeszélhető és rábeszélhető Szerintem is legjobb választás egy Monster! Anno a párom is rajongott érte, és jól is állt neki, 160 magas, nem volt gond vele! (y)
- 10 years ago
#2835
"első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... "
..ezt nem értem. Mivel indokolták?? csak sejtem,mert nem japán!
Pontosan... ill. Minek ilyen kicsi lánynak ekkora gép... pedig nyilván nem a nyúl viszi a vadász puskát... Ez hülyeség. Vizsgáznod is nagyon hasonló paraméterekkel rendelkező motoron kellett (elvileg)... Ez a lány pl akkora mint Te: https://www.facebook.com/virag.palkokeresztes
- 10 years ago
#2834
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is. "első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... "
..ezt nem értem. Mivel indokolták?? csak sejtem,mert nem japán!
Pontosan... ill. Minek ilyen kicsi lánynak ekkora gép... pedig nyilván nem a nyúl viszi a vadász puskát...
- 10 years ago
#2833
a 620-as biztos jó kezdőmotor, én a 600-ast is ajánlom, mindenképp ideális a magasságodhoz, ha pedig erős vagy, gond nem lehet:)
- 10 years ago
#2832
Sokat ne gondolkodj! Monsteren a helyed.
Nézz meg egyet élőben és tuti az elveszés
... első látásra szerelem volt, az kétségtelen (ha meg lesz tutira beviszem télire a szobámba ) Atyavilág... Az ideális nő! Nem elég, hogy megengedi a motor szobában tárolását, még mellétolja az övét!
- 10 years ago
#2831
köszönöm köszönöm nem zárkózok el a 620tól sem, még egyelőre a gondolkodás fázisában vagyok, könnyen lebeszélhető és rábeszélhető ha teheted, én mindenképp a 620 felé noszogatlak! hmmmm....noszogatod........azt elhiszem...
- 10 years ago
#2830
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is. "első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... "
..ezt nem értem. Mivel indokolták?? csak sejtem,mert nem japán!
- 10 years ago
#2829
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is. ő 157cm és 695 és elbír vele de jól áll neki!! csini!
- 10 years ago
#2828
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is. "első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... "
..ezt nem értem. Mivel indokolták??
- 10 years ago
#2827
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is. Hali!
Nekem is első motor volt a 620,5 éve meg van.
Sztem ugyanolyan kezes és jóindulatú,mint amiken tanultam,gs500 és er5n,csak nyomatékosabb,amikor motorfékezel ,az összes csávó(és csaj) utánad néz,az tuti.
Arról nem beszélve,ha hülye az ember,akkor biciklivel is képes meghalni,szóval ne gatyázz!!
620 valamivel drágább,de fiatalabb is ,erősebb is,értéktartóbb is,és nem kell vesződni a karburátorral.
- 10 years ago
#2826
köszönöm köszönöm nem zárkózok el a 620tól sem, még egyelőre a gondolkodás fázisában vagyok, könnyen lebeszélhető és rábeszélhető ha teheted, én mindenképp a 620 felé noszogatlak!
- 10 years ago
#2825
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is. Szia,az én párom 2007-ben egy 695-tel kezdte a motoros pályafutását....
Meglátta....megszerette.....imádta....elbírta.....naggggyon jól állt neki...
Szóval csak hajrá .... !
- 10 years ago
#2824
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is. ő 157cm és 695 és elbír vele
oké meggyőztél
- 10 years ago
#2823
Sokat ne gondolkodj! Monsteren a helyed.
Nézz meg egyet élőben és tuti az elveszés
... első látásra szerelem volt, az kétségtelen (ha meg lesz tutira beviszem télire a szobámba )
- 10 years ago
#2822
Sokat ne gondolkodj! Monsteren a helyed.
Nézz meg egyet élőben és tuti az elveszés
Nézz meg egyet élőben és tuti az elveszés
- 10 years ago
#2820
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is. ő 157cm és 695 és elbír veleCsatolmányok:
image.jpg (135.72 KiB) Megtekintve 8375 alkalommal
- 10 years ago
#2819
köszönöm köszönöm nem zárkózok el a 620tól sem, még egyelőre a gondolkodás fázisában vagyok, könnyen lebeszélhető és rábeszélhető
- 10 years ago
#2818
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is. az én tanácsom, hogy remek választás lesz
- 10 years ago
#2817
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is.
620 -as inkább ? az már injektoros.
- 10 years ago
#2816
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is.
Ez èppen egy debreceni hírdetès
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... 00-7844360
- 10 years ago
#2815
Sziasztok! Nagy szükségem lenne a segítségetekre, első motoromnak egy 600as monsterre gondoltam, de 10 emberből 10 azt mondja hogy nem vagyok normális... nincs a környékemen (vagy legalábbis nem tudok róla) olyan ember aki monsterrel rendelkezne... nem vagyok egy magas ember a (160cm) de erős vagyok nem mintha nem a saját akaratomat helyezném előtérbe, de e téren tapasztalatlanságomból adódóan kénytelen vagyok másokra hallgatni. Remélem valaki tud valami hasznos tanácsot adni köszi előre is.
- 10 years ago
#2814
Akkor marad a 14-es első, holnap azért megkérdezem a Rossosokat, mit szolnak hozzá. Köszi a segítséget.
- 10 years ago
#2813
Vicctor, dino köszi az infókat, az ilyen gyakorlati tapasztalatokra lettem volna kíváncsi, gondoltam hátha lesz valami egybehangzó vélemény és nem lesz a történet végén egy lánckerék gyűjteményem. Szívem szerint én is a hátsót cserélném, meg én is olvastam a külföldi oldalakon mindenféle rosszat az első 14-esről. Holnap megyek a Rossosokhoz, majd megkérdezem őket is. a hátsóval az van, hogy ha felteszel 44est akkor ez a lánc nem biztos hogy jó, és az sxr-nél ha jól tudom a 46 ami már talán beleér a lengővillába.
Vicctor igazad van, nekem is fenntartásaim voltak kisebb első lánckerékkel, pontosan azért amit te is említettél
Ez így van, nekem is éppenhogy nem volt jó a gyári asszem 102 szemes lánc 104 -es kellett a 44-es kerékhez.
- 10 years ago
#2812
Vicctor, dino köszi az infókat, az ilyen gyakorlati tapasztalatokra lettem volna kíváncsi, gondoltam hátha lesz valami egybehangzó vélemény és nem lesz a történet végén egy lánckerék gyűjteményem. Szívem szerint én is a hátsót cserélném, meg én is olvastam a külföldi oldalakon mindenféle rosszat az első 14-esről. Holnap megyek a Rossosokhoz, majd megkérdezem őket is. a hátsóval az van, hogy ha felteszel 44est akkor ez a lánc nem biztos hogy jó, és az sxr-nél ha jól tudom a 46 ami már talán beleér a lengővillába.
Vicctor igazad van, nekem is fenntartásaim voltak kisebb első lánckerékkel, pontosan azért amit te is említettél
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]