Oldal: 71 / 91

 

Elküldve: Sun Jun 01, 2014 4:44 pm
Szerző: gonosz
Sziasztok!

Van egy kis mechanikus problémám. Ha visszaveszem a gázt, akkor is marad a fordulat magasan egy ideig. Majd visszaáll magától a normálra. Volt valakinek hasonló? Azt gyanítom, hogy a markolatban lehet valami, de gondoltam érdeklődöm....

Üdv:g.

 

Elküldve: Sun Jun 01, 2014 12:10 pm
Szerző: Trade7
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, a 600-as Darkommal, hogy felkapcsolt lámpával az elülső indexek hol működnek, hol csak halványan villognak, de akkor mindkettő egyszerre, illetve a müszerfal is jelzi a hibát. Kb. 70%-ban van ez a helyzet. A hátsókkal nincs gond. LED-es indexek vannak elől-hátul.
A benne lévő akksi az alábbi:
http://vartamintabolt.hu/banner-51001-mkp-agm-sla
Szia! Test probléma lesz. Nézd át az indexek vezetékeit. Keress nem megfelően szigetelt részeket.

 

Elküldve: Sat May 31, 2014 11:07 pm
Szerző: rigo
aaaaa bowdenes kuplung
Ahogy a reklám is mondja: "Kár, hogy azokból a régi jó dolgokból nem maradt már semmi..." :)

 

Elküldve: Sat May 31, 2014 9:32 pm
Szerző: ricsi
aaaaa bowdenes kuplung

 

Elküldve: Sat May 31, 2014 8:08 pm
Szerző: menthix
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, a 600-as Darkommal, hogy felkapcsolt lámpával az elülső indexek hol működnek, hol csak halványan villognak, de akkor mindkettő egyszerre, illetve a müszerfal is jelzi a hibát. Kb. 70%-ban van ez a helyzet. A hátsókkal nincs gond. LED-es indexek vannak elől-hátul.
A benne lévő akksi az alábbi:
http://vartamintabolt.hu/banner-51001-mkp-agm-sla

 

Elküldve: Sat May 31, 2014 2:59 pm
Szerző: XGab
Most hoztam haza a 600-ast, a Motorosso éves nagyszervízből. Meg kell mondjam, hogy a lánckerék csere miatt teljesen más feeling volt vele közlekedni. Eddig 43/14 volt rajta, nekem az nagyon rövidnek tűnt, pedig az 3,07, majdnem ugyanannyi mint a gyári 46/15, ami 3,066. Most 15/43 került rá, azaz 2,86, nem gondoltam volna, hogy ennyire más lesz. Ez nekem sokkal jobban tetszik :))

 

Elküldve: Fri May 30, 2014 4:28 pm
Szerző: Laci
Most ilyen műszerfal világítás vírus van a levegőben az enyémmel is ez van, 2 hét múlva viszem a Full-Gas-ba
Megoldódott a műszerfal kérdés, levettem kiszárítottam (bár semmi nyomát nem láttam víznek) vissza raktam és működik

 

Elküldve: Fri May 30, 2014 2:35 pm
Szerző: Dani

 

Elküldve: Fri May 30, 2014 5:26 am
Szerző: Másszi
Isten is azt akarja,hogy ott legyél! :)
Amen !

 

Elküldve: Thu May 29, 2014 3:51 pm
Szerző: 76
Isten is azt akarja,hogy ott legyél! :)

 

Elküldve: Thu May 29, 2014 11:37 am
Szerző: Ringu84
Ma a motorom úgy döntött, hogy nem akarja hogy eladjam. Hazafelé a budai alsórakparton behalt a gép. Egy lendületes lassítás közben durrant 2-3 rohadt nagyot majd a kuplungkar benyomása után leállt. Először nem is akart beindulni, félretoltuk, majd amikor végre beindult olyan kattogó hangot produkált, hogy inkább azonnal leállítottam.
Itt is köszönöm a Moto Rosso-nak, hogy olyan gyorsan ki tudtak jönni a motorért.
Holnap még a Dokihoz is el lesz juttatva a motor, majd ott kiderül mennyire kuka a gép.
A jövő heti találkozó így valószínűleg ki fog maradni. :(
Van, kocsi, vonat, busz stb. Egy ducatis mindig legyen felkészülve alternatív közlekedési eszközzel
Akkor valahogy megoldom, de ott leszek. :)
Ha másért nem, hogy eltemessük az S4-est.

 

Elküldve: Thu May 29, 2014 7:34 am
Szerző: dino74
Ma a motorom úgy döntött, hogy nem akarja hogy eladjam. Hazafelé a budai alsórakparton behalt a gép. Egy lendületes lassítás közben durrant 2-3 rohadt nagyot majd a kuplungkar benyomása után leállt. Először nem is akart beindulni, félretoltuk, majd amikor végre beindult olyan kattogó hangot produkált, hogy inkább azonnal leállítottam.
Itt is köszönöm a Moto Rosso-nak, hogy olyan gyorsan ki tudtak jönni a motorért.
Holnap még a Dokihoz is el lesz juttatva a motor, majd ott kiderül mennyire kuka a gép.
A jövő heti találkozó így valószínűleg ki fog maradni. :(
Van, kocsi, vonat, busz stb. Egy ducatis mindig legyen felkészülve alternatív közlekedési eszközzel

 

Elküldve: Wed May 28, 2014 11:23 pm
Szerző: stafford
baszki. Beszart a pápamobil... hogy lesz ebből konklávé?
a konklave pont emiatt lesz!

 

Elküldve: Wed May 28, 2014 11:07 pm
Szerző: Jipii
baszki. Beszart a pápamobil... hogy lesz ebből konklávé?

 

Elküldve: Wed May 28, 2014 9:47 pm
Szerző: Ringu84
Ma a motorom úgy döntött, hogy nem akarja hogy eladjam. Hazafelé a budai alsórakparton behalt a gép. Egy lendületes lassítás közben durrant 2-3 rohadt nagyot majd a kuplungkar benyomása után leállt. Először nem is akart beindulni, félretoltuk, majd amikor végre beindult olyan kattogó hangot produkált, hogy inkább azonnal leállítottam.
Itt is köszönöm a Moto Rosso-nak, hogy olyan gyorsan ki tudtak jönni a motorért.
Holnap még a Dokihoz is el lesz juttatva a motor, majd ott kiderül mennyire kuka a gép.
A jövő heti találkozó így valószínűleg ki fog maradni. :(

 

Elküldve: Wed May 28, 2014 8:43 pm
Szerző: gonosz
Most ilyen műszerfal világítás vírus van a levegőben az enyémmel is ez van, 2 hét múlva viszem a Full-Gas-ba
jah...az enyém is vacakol...amúgy:P

 

Elküldve: Wed May 28, 2014 4:53 pm
Szerző: PETTI
halli délután menet közbe elment a müszerfalam világitás meg minden de a motor nem ált le pont lenéztem a müszerfalra és azt csinálta mint amikor rá adom a gyujtást utána megfeküt leálitodtam de vissza nem indult egy 2002 monster röl van szó. levitem most szerelöhöz de nem ducati szakértö azért szeretném megkérdezni töletek h valaki járt már igy??
Biztosíték?

 

Elküldve: Wed May 28, 2014 3:14 pm
Szerző: Laci
Most ilyen műszerfal világítás vírus van a levegőben az enyémmel is ez van, 2 hét múlva viszem a Full-Gas-ba

 

Elküldve: Wed May 28, 2014 9:47 am
Szerző: Jipii
akksi jó? esetleg valami ellenállás a műszerfalban? Ha az akksi kizárt, én a Motorossoba vinném. Laci átnézi, leméri

 

Elküldve: Tue May 27, 2014 10:35 pm
Szerző: csaszibá
halli délután menet közbe elment a müszerfalam világitás meg minden de a motor nem ált le pont lenéztem a müszerfalra és azt csinálta mint amikor rá adom a gyujtást utána megfeküt leálitodtam de vissza nem indult egy 2002 monster röl van szó. levitem most szerelöhöz de nem ducati szakértö azért szeretném megkérdezni töletek h valaki járt már igy??

 

Elküldve: Tue May 27, 2014 11:58 am
Szerző: PETTI
Hali!

Egyszerű kérdésem lesz, végre bekerült a xenon a motoromba, és úgy tűnik szépen kirajzolja az ívet a foncsor, át fog menni a műszakin, vagy illik visszatenni a sima H4-et?
Köszi!
Üdv: Cs.
Elvileg nem fogják engedni, de sose tudni....nekem még a kormányba is belekötöttek.....

 

Elküldve: Tue May 27, 2014 11:33 am
Szerző: ScoDo
Hali!

Egyszerű kérdésem lesz, végre bekerült a xenon a motoromba, és úgy tűnik szépen kirajzolja az ívet a foncsor, át fog menni a műszakin, vagy illik visszatenni a sima H4-et?
Köszi!
Üdv: Cs.

 

Elküldve: Mon May 26, 2014 11:58 pm
Szerző: dino74
Koszi a tippeket, betoltuk, beindult, tenyleg csak az aksi lesz szar. Holnap meg azer ramerek a feszszabalyzora.
de szeretitek az egyszerűbb utat választani....

 

Elküldve: Mon May 26, 2014 11:36 pm
Szerző: BlooD2oo1
Koszi a tippeket, betoltuk, beindult, tenyleg csak az aksi lesz szar. Holnap meg azer ramerek a feszszabalyzora.

 

Elküldve: Mon May 26, 2014 9:51 pm
Szerző: sarkany
Hali!
Tanacsot szeretnek kerni egy 2002es 620 ie darkhoz.
Par hete vettem, elso motor, imadom, eddig kb 1000Km-t tettem bele. Egyszer ketszer mar elofordult, hogy csak masodikra indult, dehat oreg mar szegeny gondoltam nem gaz, ugyis meg csak baratkozunk. Tegnap viszont megadta magat :( Az onindito forgat, de a moci nem indul. Kivettem az egyik gyertyat, allapota teljesen jo, benzines volt kicsit, de szikrazni nem szikrazik. Inditozaskor az aksifesz 10.8 - 11Vra esik vissza ami gondolom meg teljesen jo. Biztositekok is jok.
Tudom, buta dolog igy tanacsot kerni, de nincs esetleg valami tipikus dolog amire azt lehet mondani hogy na 90% hogy ez lesz a baj? Trackeljem tovabb, hogy hol 'fogy el' az aram, meg fujkaljak be minden csatit vd40-el?
Ha van tipp azt megkoszonnem.

Elso motor, ugyhogy most meglepeteskent er hogy hat ezt nem vontatom be 50km-re a szervizbe:)

Edit: vagy lehet h csak az imobilizer szivat? Ha igen, az imo hagyja forgatni a bendixet, csak gyujtast nem ad?
Szia! Néha az enyém is csinálta, olyankor egyszerűen betoltam. Tolásra mindig azonnal indult, a kis motor miatt egyedül is simán ment.
A szabadonfutó csapágy rugója kezd kilazulni. Ha nem cseréled a csapágyad, akkor előbb-utóbb a fogaskerekedet is meg fogja zabálni, az pedig már nem lesz olcsó. És ne feledkezzünk meg, hogy fogaskerékről leváló fémforgácsok bekerülnek az olajtérbe és jobb esetben csak a hajtókarcsapágyat fogja elkoptatni.

 

Elküldve: Mon May 26, 2014 2:54 pm
Szerző: Trade7
Hali!
Tanacsot szeretnek kerni egy 2002es 620 ie darkhoz.
Par hete vettem, elso motor, imadom, eddig kb 1000Km-t tettem bele. Egyszer ketszer mar elofordult, hogy csak masodikra indult, dehat oreg mar szegeny gondoltam nem gaz, ugyis meg csak baratkozunk. Tegnap viszont megadta magat :( Az onindito forgat, de a moci nem indul. Kivettem az egyik gyertyat, allapota teljesen jo, benzines volt kicsit, de szikrazni nem szikrazik. Inditozaskor az aksifesz 10.8 - 11Vra esik vissza ami gondolom meg teljesen jo. Biztositekok is jok.
Tudom, buta dolog igy tanacsot kerni, de nincs esetleg valami tipikus dolog amire azt lehet mondani hogy na 90% hogy ez lesz a baj? Trackeljem tovabb, hogy hol 'fogy el' az aram, meg fujkaljak be minden csatit vd40-el?
Ha van tipp azt megkoszonnem.

Elso motor, ugyhogy most meglepeteskent er hogy hat ezt nem vontatom be 50km-re a szervizbe:)

Edit: vagy lehet h csak az imobilizer szivat? Ha igen, az imo hagyja forgatni a bendixet, csak gyujtast nem ad?
Szia! Néha az enyém is csinálta, olyankor egyszerűen betoltam. Tolásra mindig azonnal indult, a kis motor miatt egyedül is simán ment.

 

Elküldve: Mon May 26, 2014 2:50 pm
Szerző: zsolt24
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz
servo eliminatorra kerss ra :)
ahhoz szükséged van full rendszer ecu flashre mert ha csak simán kikötöd és fixálod bután fog viselkedni a motor
igen, en vagyok hozza nem erto, es hulyen fogalmazo. Dinonak lesz igaza, pont errol van szo, hogy ha kap uj programot, akkor mit es hogy kell tenni, hogy ne vilagitson az "engine failure" folyamatosan...

 

Elküldve: Mon May 26, 2014 1:03 pm
Szerző: Ton-up
Hali!
Tanacsot szeretnek kerni egy 2002es 620 ie darkhoz.
Par hete vettem, elso motor, imadom, eddig kb 1000Km-t tettem bele. Egyszer ketszer mar elofordult, hogy csak masodikra indult, dehat oreg mar szegeny gondoltam nem gaz, ugyis meg csak baratkozunk. Tegnap viszont megadta magat :( Az onindito forgat, de a moci nem indul. Kivettem az egyik gyertyat, allapota teljesen jo, benzines volt kicsit, de szikrazni nem szikrazik. Inditozaskor az aksifesz 10.8 - 11Vra esik vissza ami gondolom meg teljesen jo. Biztositekok is jok.
Tudom, buta dolog igy tanacsot kerni, de nincs esetleg valami tipikus dolog amire azt lehet mondani hogy na 90% hogy ez lesz a baj? Trackeljem tovabb, hogy hol 'fogy el' az aram, meg fujkaljak be minden csatit vd40-el?
Ha van tipp azt megkoszonnem.

Elso motor, ugyhogy most meglepeteskent er hogy hat ezt nem vontatom be 50km-re a szervizbe:)

Edit: vagy lehet h csak az imobilizer szivat? Ha igen, az imo hagyja forgatni a bendixet, csak gyujtast nem ad?
Az immobiliser teljesen letilt. Szerintem cserélj gyertyát, lehetőleg champion-t rakj bele.

 

Elküldve: Mon May 26, 2014 1:01 pm
Szerző: Warpig
Hali!
Tanacsot szeretnek kerni egy 2002es 620 ie darkhoz.
Par hete vettem, elso motor, imadom, eddig kb 1000Km-t tettem bele. Egyszer ketszer mar elofordult, hogy csak masodikra indult, dehat oreg mar szegeny gondoltam nem gaz, ugyis meg csak baratkozunk. Tegnap viszont megadta magat :( Az onindito forgat, de a moci nem indul. Kivettem az egyik gyertyat, allapota teljesen jo, benzines volt kicsit, de szikrazni nem szikrazik. Inditozaskor az aksifesz 10.8 - 11Vra esik vissza ami gondolom meg teljesen jo. Biztositekok is jok.
Tudom, buta dolog igy tanacsot kerni, de nincs esetleg valami tipikus dolog amire azt lehet mondani hogy na 90% hogy ez lesz a baj? Trackeljem tovabb, hogy hol 'fogy el' az aram, meg fujkaljak be minden csatit vd40-el?
Ha van tipp azt megkoszonnem.

Elso motor, ugyhogy most meglepeteskent er hogy hat ezt nem vontatom be 50km-re a szervizbe:)

Edit: vagy lehet h csak az imobilizer szivat? Ha igen, az imo hagyja forgatni a bendixet, csak gyujtast nem ad?
Szerintem az aksi halála lesz a megoldás. Próbáld ki egy kölcsön darabbal esetleg, mielőtt beruháznál.

 

Elküldve: Mon May 26, 2014 11:18 am
Szerző: BlooD2oo1
Hali!
Tanacsot szeretnek kerni egy 2002es 620 ie darkhoz.
Par hete vettem, elso motor, imadom, eddig kb 1000Km-t tettem bele. Egyszer ketszer mar elofordult, hogy csak masodikra indult, dehat oreg mar szegeny gondoltam nem gaz, ugyis meg csak baratkozunk. Tegnap viszont megadta magat :( Az onindito forgat, de a moci nem indul. Kivettem az egyik gyertyat, allapota teljesen jo, benzines volt kicsit, de szikrazni nem szikrazik. Inditozaskor az aksifesz 10.8 - 11Vra esik vissza ami gondolom meg teljesen jo. Biztositekok is jok.
Tudom, buta dolog igy tanacsot kerni, de nincs esetleg valami tipikus dolog amire azt lehet mondani hogy na 90% hogy ez lesz a baj? Trackeljem tovabb, hogy hol 'fogy el' az aram, meg fujkaljak be minden csatit vd40-el?
Ha van tipp azt megkoszonnem.

Elso motor, ugyhogy most meglepeteskent er hogy hat ezt nem vontatom be 50km-re a szervizbe:)

Edit: vagy lehet h csak az imobilizer szivat? Ha igen, az imo hagyja forgatni a bendixet, csak gyujtast nem ad?

 

Elküldve: Sun May 25, 2014 10:11 pm
Szerző: stafford
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz
servo eliminatorra kerss ra :)
ahhoz szükséged van full rendszer ecu flashre mert ha csak simán kikötöd és fixálod bután fog viselkedni a motor
a szelepet kiiktato cuccra kerdezett ra :)

 

Elküldve: Sun May 25, 2014 4:36 pm
Szerző: dino74
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz
servo eliminatorra kerss ra :)
ahhoz szükséged van full rendszer ecu flashre mert ha csak simán kikötöd és fixálod bután fog viselkedni a motor

 

Elküldve: Fri May 23, 2014 9:33 pm
Szerző: stafford
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz
servo eliminatorra kerss ra :)

 

Elküldve: Fri May 23, 2014 9:19 pm
Szerző: zsolt24
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz
lehet meg is van, exhaust valve, bonyolult ez a nyelv :-) mi a jó módszer ennek a kiiktatására?

 

Elküldve: Fri May 23, 2014 9:11 pm
Szerző: zsolt24
Hello, tudja valaki, hogy mi az angol neve annak a szelepnek, vagy minek a kipufogóban, amit az elektronika szabályoz? Igazából magyarul se tudom, sőt nem is értek hozzá, de Ti biztos. ;-) kösz

 

Elküldve: Fri May 23, 2014 5:06 pm
Szerző: Warpig
Létezik Monsterhez ilyen kormánylefogó (vagy mi a pontos neve :)?
http://technomotortrend.files.wordpress ... -small.jpg

 

Elküldve: Fri May 23, 2014 10:58 am
Szerző: PETTI
Ámokfutó BMW gázolt motorost (ducati)

http://www.szon.hu/amokfuto-bmw-gazolt-motorost/2559880

 

Elküldve: Fri May 23, 2014 8:41 am
Szerző: Reznor
Sziasztok!
Nincsen valakinek egy felesleges Monster 620 kormánya, amitől szívesen megválna?
Köszi előre is ha valaki hozzá tudna juttatni egyhez!

 

Elküldve: Thu May 22, 2014 1:46 pm
Szerző: dino74
Sziasztok!
Én informatikus vagyok és nem vagyok egy motorszakértő.
Szeretnék pár ötletet kapni egy problémával kapcsolatban ami a a következő:
Adott egy 1999 es monster dark 600 as , adott egy 100kg 185 cm Én...
A probléma, hogy a motor 140 ig megy mint a szél... (4.dik fokozatban illetve 5. ben is) ott megáll a tudomány... hátul kisebb lánckerék van a gyárinál 3 foggal. A motor most lett újraépítve festés után de a blokkban csak olaj meg vezérlés lett cserélve )
Ez mitől lehet? Vegyek 1000 es monstert és kész? :)
Vagy ez ennyit tud? Esetleg valami gond lehet a a motorral de akkor mi?
Örülnék ha valaki tudna nekem segíteni ,mielőtt elviszem szerelőhöz.
Köszönöm!
ahogy gizi mondja, ezáltal nincs benne elég erő, hogy leforogjon magasabb fokozatokban vagy nagy tempónál ahol már küszködik az elemekkel mint pl légellenállás. Tegyél előre 1el kisebbet, most nem tudom pontosan milyen a 600-es gyári áttétele de az kompenzálni fogja kb a hátsó 3 foggal kisebbet. Ha még mindig nem jó tegyél vissza gyárit hátra és hagyd a kisebbet elöl

 

Elküldve: Thu May 22, 2014 12:35 pm
Szerző: ricsi
játszhatsz áttétellel, végsebesség-dinamika között, de nem nagyon fogja a tényt megváltoztatni, hogy ez egy 600-as blokk.
Esetleg megpróbálhatsz 750-es hengerfejeket feleszkábálni (valami már csinált ilyent de meg nem mondom ki), de a legjobb megoldás az erősebb motor :(

 

Elküldve: Thu May 22, 2014 11:55 am
Szerző: gizi
Az eredeti lánckerék sokat segítene a végsebességen de ez által a rugalmasságából veszíteni fog...

 

Elküldve: Thu May 22, 2014 11:45 am
Szerző: experte
Sziasztok!
Én informatikus vagyok és nem vagyok egy motorszakértő.
Szeretnék pár ötletet kapni egy problémával kapcsolatban ami a a következő:
Adott egy 1999 es monster dark 600 as , adott egy 100kg 185 cm Én...
A probléma, hogy a motor 140 ig megy mint a szél... (4.dik fokozatban illetve 5. ben is) ott megáll a tudomány... hátul kisebb lánckerék van a gyárinál 3 foggal. A motor most lett újraépítve festés után de a blokkban csak olaj meg vezérlés lett cserélve )
Ez mitől lehet? Vegyek 1000 es monstert és kész? :)
Vagy ez ennyit tud? Esetleg valami gond lehet a a motorral de akkor mi?
Örülnék ha valaki tudna nekem segíteni ,mielőtt elviszem szerelőhöz.
Köszönöm!

 

Elküldve: Thu May 22, 2014 10:27 am
Szerző: 76
En holnap megyek az unokaocsemhez vizsgaztatni! :) lehet felrakok egy slicket! :D

 

Elküldve: Thu May 22, 2014 9:04 am
Szerző: Warpig
Tegnap voltam műszakin, még a kormány-lengéscsillapítót is levetették :)
Akkor oda ne menj többet ;)

 

Elküldve: Thu May 22, 2014 8:19 am
Szerző: Kajakman
Tegnap voltam műszakin, még a kormány-lengéscsillapítót is levetették :)
Én úgy műszakiztattam, hogy vittük az autó csomagtartójában a gyári rendszert, az új gumikat amiket fel terveztem rakni (a rajta lévő tükör volt), az utas lábtartókat ÉS 1 LITER UNICUMOT! :)
átment :)

 

Elküldve: Thu May 22, 2014 8:08 am
Szerző: PETTI
Tegnap voltam műszakin, még a kormány-lengéscsillapítót is levetették :)

 

Elküldve: Wed May 21, 2014 6:29 pm
Szerző: Dani
Ennyire ne gondold túl ezt a felszerelést! Adja magát, de esetleg egy képet tudok küldeni, hogy néz ki a helyén.


Az jó lenne. Thx
Sok minden nem látszik, de talán segít picit!
Köszönöm!

sikerült felszerelni :)

 

Elküldve: Wed May 21, 2014 2:40 pm
Szerző: Devy


Azt láttam, hogy lesz ilyen csavar a fiókban, csak kíváncsi voltam, hogy mivel van eredetileg rögzítve.

Tud esetleg nekem adni valaki egy gyári szerelési útmutatót ehhez a plexihez?
Ennyire ne gondold túl ezt a felszerelést! Adja magát, de esetleg egy képet tudok küldeni, hogy néz ki a helyén.


Az jó lenne. Thx
Sok minden nem látszik, de talán segít picit!

 

Elküldve: Wed May 21, 2014 11:33 am
Szerző: Dani
Nem olyan csavarral van felfogatva, mint a gyári, de nem specifikus. szerintem találsz megfelelőt a fiókban! ;)


Azt láttam, hogy lesz ilyen csavar a fiókban, csak kíváncsi voltam, hogy mivel van eredetileg rögzítve.

Tud esetleg nekem adni valaki egy gyári szerelési útmutatót ehhez a plexihez?
Ennyire ne gondold túl ezt a felszerelést! Adja magát, de esetleg egy képet tudok küldeni, hogy néz ki a helyén.


Az jó lenne. Thx

 

Elküldve: Wed May 21, 2014 11:28 am
Szerző: Devy
Nekem is lenne egy hasonló kérdésem.
Vettem az S2R-re egy DP karbon "plexit" használtan jópénzért :) , viszont nem volt hozzá semmilyen csavar.
A kérdés, hogy ugyanolyan csavar kell hozzá, mint a normál "plexihez"?
Nem olyan csavarral van felfogatva, mint a gyári, de nem specifikus. szerintem találsz megfelelőt a fiókban! ;)


Azt láttam, hogy lesz ilyen csavar a fiókban, csak kíváncsi voltam, hogy mivel van eredetileg rögzítve.

Tud esetleg nekem adni valaki egy gyári szerelési útmutatót ehhez a plexihez?
Ennyire ne gondold túl ezt a felszerelést! Adja magát, de esetleg egy képet tudok küldeni, hogy néz ki a helyén.