Oldal: 3 / 91

 

Elküldve: Wed Oct 31, 2018 2:27 pm
Szerző: Vendég
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt pár napja, hogy le sem merem írni...
Viszont ennek kapcsán tennék fel már megint kérdéseket. :)
Tudja esetleg valaki, hogy a 620-as tankba épített benzin pumpája mekkora nyomással küldi a naftát?
Illetve a 600-asban mi az üzemi olajnyomás és olajhőmérséklet?

itt böven olvashatsz a kerdesedre, forditgatni se igazan kell ertehtöen irja a gyerek
van masik Duc Forum is, ha meg tajekozodni akasrz
Tömören: 0,5 Bar alapjaraton--Olaj Viskozitas is befolyasolo

1100-1300 rpm - 2,5 bar
3500-4000 rpm - 5,0 bar
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Öldruck bei kaltem Motor:
1100-1300 U/min = 2,5bar
3500-4000 U/min = 4,9bar

Öldruck bei warmem Motor:
1100-1300 U/min = 1,5 bar
3500-4000 U/min = 4,0 bar

Olajhö max 120 C° felette csökken az olajfilm-

Benzinpumpe nyomasrol nem talaltam Infot, de ugy gondolom 1 Bar lehet
Googlezd ki , raersz , keresgelj , masnak is idöbe tellik a keresgeles :)))

 

Elküldve: Tue Oct 30, 2018 9:40 pm
Szerző: dani_87
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt pár napja, hogy le sem merem írni...
Viszont ennek kapcsán tennék fel már megint kérdéseket. :)
Tudja esetleg valaki, hogy a 620-as tankba épített benzin pumpája mekkora nyomással küldi a naftát?
Illetve a 600-asban mi az üzemi olajnyomás és olajhőmérséklet?

Ennyire ne tolakodjatok.... :D

 

Elküldve: Fri Oct 26, 2018 6:11 pm
Szerző: dani_87
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt pár napja, hogy le sem merem írni...
Viszont ennek kapcsán tennék fel már megint kérdéseket. :)
Tudja esetleg valaki, hogy a 620-as tankba épített benzin pumpája mekkora nyomással küldi a naftát?
Illetve a 600-asban mi az üzemi olajnyomás és olajhőmérséklet?

 

Elküldve: Tue Oct 16, 2018 9:47 am
Szerző: Kajakman
Sziasztok, hány fokon kellene bekapcsolni a hűtő ventilátoroknak (Monster S4R)?
A 104 vagy a 107 rémlik nekem, de megmondom őszintén elég ritkán volt rá alkalom. (az is nyáron városban max)
Ok, köszi, akkor még kiengedem 107-ig
Nem biztos, hogy jó ötlet csak úgy tesztelgetni, forralni a vizet. Mi van ha egyszerűen elhiszed, hogy akkor kapcsol és kész? Nekem 2 ducatival kb 40.000 km alatt 2x kellett bekapcsolnia a hűtőnek, de az biztos nem használ a motornak, olajnak. Ígyekeztem kerülni azokat a helyzeteket, ezzel nem károsítani a motort, motorolajat.

 

Elküldve: Mon Oct 15, 2018 9:46 pm
Szerző: Rini
Sziasztok, hány fokon kellene bekapcsolni a hűtő ventilátoroknak (Monster S4R)?
A 104 vagy a 107 rémlik nekem, de megmondom őszintén elég ritkán volt rá alkalom. (az is nyáron városban max)
Ok, köszi, akkor még kiengedem 107-ig

 

Elküldve: Mon Oct 15, 2018 9:45 pm
Szerző: Rini
Sziasztok, hány fokon kellene bekapcsolni a hűtő ventilátoroknak (Monster S4R)?
Az S4 asszem 104°C-on kapcsolja mindkettőt egyszerre, talán az R is ugyanannyin.
A felhasználók közt megtalálod ;)
Köszi! Majdnem eladtam a gépet az időhiány miatt, de végül úgy döntött én, hogy 2 évig még megtartom. Az első telók rugózásával nem voltam megelégedve. Elvittem a villákat Wilbers rugó cserére. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz? Valakinek van tapasztalata a Wilbers futómű tuninggal?
Nm
Oké köszi, nekem tegnap bemelegedett 103-ra de nem indult még be a hűtés.

 

Elküldve: Mon Oct 15, 2018 9:25 am
Szerző: EchoPeti1
Sziasztok, hány fokon kellene bekapcsolni a hűtő ventilátoroknak (Monster S4R)?
A 104 vagy a 107 rémlik nekem, de megmondom őszintén elég ritkán volt rá alkalom. (az is nyáron városban max)

 

Elküldve: Mon Oct 15, 2018 9:23 am
Szerző: Kajakman
Eltüntettem a Desmo doki számát. Egyeztetni akarok vele egy nagy szervízt. Fel tudnátok dobni az elérhetőségét? Köszi.
A felhasználók közt megtalálod ;)
Köszi! Majdnem eladtam a gépet az időhiány miatt, de végül úgy döntött én, hogy 2 évig még megtartom. Az első telók rugózásával nem voltam megelégedve. Elvittem a villákat Wilbers rugó cserére. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz? Valakinek van tapasztalata a Wilbers futómű tuninggal?
személyes tapasztalat nincs, de csak jót hallottam róla. majd valaki hátha ír személyeset is, de csak ajánlotta eddig mindenki.

 

Elküldve: Sun Oct 14, 2018 9:47 pm
Szerző: PistaFR
Sziasztok, hány fokon kellene bekapcsolni a hűtő ventilátoroknak (Monster S4R)?
Az S4 asszem 104°C-on kapcsolja mindkettőt egyszerre, talán az R is ugyanannyin.
Eltüntettem a Desmo doki számát. Egyeztetni akarok vele egy nagy szervízt. Fel tudnátok dobni az elérhetőségét? Köszi.
A felhasználók közt megtalálod ;)
Köszi! Majdnem eladtam a gépet az időhiány miatt, de végül úgy döntött én, hogy 2 évig még megtartom. Az első telók rugózásával nem voltam megelégedve. Elvittem a villákat Wilbers rugó cserére. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz? Valakinek van tapasztalata a Wilbers futómű tuninggal?
Nm

 

Elküldve: Sun Oct 14, 2018 9:44 pm
Szerző: Rini
Sziasztok, hány fokon kellene bekapcsolni a hűtő ventilátoroknak (Monster S4R)?

 

Elküldve: Sun Oct 14, 2018 8:57 pm
Szerző: Bandita
Eltüntettem a Desmo doki számát. Egyeztetni akarok vele egy nagy szervízt. Fel tudnátok dobni az elérhetőségét? Köszi.
A felhasználók közt megtalálod ;)
Köszi! Majdnem eladtam a gépet az időhiány miatt, de végül úgy döntött én, hogy 2 évig még megtartom. Az első telók rugózásával nem voltam megelégedve. Elvittem a villákat Wilbers rugó cserére. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz? Valakinek van tapasztalata a Wilbers futómű tuninggal?

 

Elküldve: Sun Oct 14, 2018 12:39 pm
Szerző: PistaFR
Eltüntettem a Desmo doki számát. Egyeztetni akarok vele egy nagy szervízt. Fel tudnátok dobni az elérhetőségét? Köszi.
A felhasználók közt megtalálod ;)

 

Elküldve: Sat Oct 13, 2018 10:56 am
Szerző: Bandita
Eltüntettem a Desmo doki számát. Egyeztetni akarok vele egy nagy szervízt. Fel tudnátok dobni az elérhetőségét? Köszi.

 

Elküldve: Wed Oct 10, 2018 11:00 am
Szerző: Reznor
Sziasztok,

nem tudjátok véletlenül, hogy 620-ason hogyan lehet törölni a kötelező karbantartás esedékességét jelző "MAINT" figyelmeztetést? Természetesen a gép már megkapta, ami járt neki! :)

Köszi a segítséget!
Elvileg: Tartsd lenyomva a bal oldali gombot a műszerfalon, add rá a gyújtást, várj addig míg el nem tűnik a MAINT felirat, engedd fel a gombot, vedd le a gyújtást. Ha így nem megy próbáld meg a másik gombbal, ha így sem megy akkor a tiédnél nem ez a megoldás, rá kell dugni gépre. ;)
Köszi, csekkolom! :)

 

Elküldve: Wed Oct 10, 2018 9:51 am
Szerző: EchoPeti1
Sziasztok,

nem tudjátok véletlenül, hogy 620-ason hogyan lehet törölni a kötelező karbantartás esedékességét jelző "MAINT" figyelmeztetést? Természetesen a gép már megkapta, ami járt neki! :)

Köszi a segítséget!
Elvileg: Tartsd lenyomva a bal oldali gombot a műszerfalon, add rá a gyújtást, várj addig míg el nem tűnik a MAINT felirat, engedd fel a gombot, vedd le a gyújtást. Ha így nem megy próbáld meg a másik gombbal, ha így sem megy akkor a tiédnél nem ez a megoldás, rá kell dugni gépre. ;)

 

Elküldve: Wed Oct 10, 2018 9:04 am
Szerző: Reznor
Sziasztok,

nem tudjátok véletlenül, hogy 620-ason hogyan lehet törölni a kötelező karbantartás esedékességét jelző "MAINT" figyelmeztetést? Természetesen a gép már megkapta, ami járt neki! :)

Köszi a segítséget!

 

Elküldve: Tue Oct 09, 2018 9:51 pm
Szerző: XGab
Koszonom a valaszokat.
Kiprobalok egyet. Mivel a dark hoz en sem lattam gyari kiegeszitot, ezert gondolom eleg butan fog kinezni egy sima fekete.
De a kommentek alapjan akkor nem varok nagy valtozast.
Albumomban van egy képem a régi fekete 600-as Darkom fejidommal. 100ig semmi difi, felette a mellkasomra nem ment szél, de a fejemre sokkal több. Be kellett volna bújni mögé. de az nekem nem ment, nem fértem el rajta, mögötte. Szerintem jobban is nézett ki nélküle.

 

Elküldve: Mon Sep 17, 2018 2:05 pm
Szerző: ricsi
Sziasztok! Gyári színkódokat hol tudok nézni? Az én kisMonsterem a 797 fehérjére van festve, matt fekete vázzal...most az üléspúpot is hozzá fújatnám. Ha jól emlékszem a szerelési manualt ajánlottátok...esetleg van kimondott színtáblázat valakinél? Köszi, üdv!
a gyári szervízkönyvben csak a piros és a szürke színkódjai vannak bent :(

 

Elküldve: Mon Sep 17, 2018 10:12 am
Szerző: gonosz
Sziasztok! Gyári színkódokat hol tudok nézni? Az én kisMonsterem a 797 fehérjére van festve, matt fekete vázzal...most az üléspúpot is hozzá fújatnám. Ha jól emlékszem a szerelési manualt ajánlottátok...esetleg van kimondott színtáblázat valakinél? Köszi, üdv!

 

Elküldve: Sun Sep 16, 2018 5:26 pm
Szerző: lekogy
Bejönne még a feketére szinterezett első villa, meg a 796/1100 egyoldalú hátsóvillája is, ezek mennyire költséges és bonyolult átalakítások?

 

Elküldve: Sun Sep 16, 2018 5:24 pm
Szerző: lekogy
Sziasztok!
Már 5 éve meg van a 696-osom, gondolkodtam, hogy lecserélem, de annyira rendben van, hibamentes (csak kopó dolgokat kellett eddig cserélnem, lekopogom), hogy inkább megtartom! Viszont kicsit csiszolnék a megjelenésén! Új fékkarok, olajtartályok, indexek, hátsó lámpa, stb. Most piros-piros a gép, de a piros váz, fekete tank és a piros váz, fehér tank kombó is nagyon bejön! Szerintetek? Amúgy honnan érdemes az új kütyüket beszerezni? Főleg a műanyagborításokat találom nehéz ügynek!
Idomokat az ebayen nézz.
az utángyártott kinai idom vajon mennyire méretpontos?, valakinek tapasztalat?

 

Elküldve: Sun Sep 16, 2018 3:37 pm
Szerző: Warpig
Sziasztok!
Már 5 éve meg van a 696-osom, gondolkodtam, hogy lecserélem, de annyira rendben van, hibamentes (csak kopó dolgokat kellett eddig cserélnem, lekopogom), hogy inkább megtartom! Viszont kicsit csiszolnék a megjelenésén! Új fékkarok, olajtartályok, indexek, hátsó lámpa, stb. Most piros-piros a gép, de a piros váz, fekete tank és a piros váz, fehér tank kombó is nagyon bejön! Szerintetek? Amúgy honnan érdemes az új kütyüket beszerezni? Főleg a műanyagborításokat találom nehéz ügynek!
Idomokat az ebayen nézz.

 

Elküldve: Sun Sep 16, 2018 3:35 pm
Szerző: lekogy
Sziasztok!
Már 5 éve meg van a 696-osom, gondolkodtam, hogy lecserélem, de annyira rendben van, hibamentes (csak kopó dolgokat kellett eddig cserélnem, lekopogom), hogy inkább megtartom! Viszont kicsit csiszolnék a megjelenésén! Új fékkarok, olajtartályok, indexek, hátsó lámpa, stb. Most piros-piros a gép, de a piros váz, fekete tank és a piros váz, fehér tank kombó is nagyon bejön! Szerintetek? Amúgy honnan érdemes az új kütyüket beszerezni? Főleg a műanyagborításokat találom nehéz ügynek!

 

Elküldve: Sun Sep 16, 2018 3:39 am
Szerző: Hobo
Sziasztok! Mi a véleményetek erről a szettről? https://m.ebay.com/itm/DUCATI-S4-MONSTE ... SwR2RaFYpl
DiD 525 HV a gyári szerelés S4-re a kezelési szerint.

Köszi az infót!

 

Elküldve: Sun Sep 16, 2018 2:04 am
Szerző: PistaFR
Sziasztok! Mi a véleményetek erről a szettről? https://m.ebay.com/itm/DUCATI-S4-MONSTE ... SwR2RaFYpl
DiD 525 HV a gyári szerelés S4-re a kezelési szerint.

 

Elküldve: Sun Sep 16, 2018 1:49 am
Szerző: Hobo
Sziasztok! Mi a véleményetek erről a szettről? https://m.ebay.com/itm/DUCATI-S4-MONSTE ... SwR2RaFYpl

 

Elküldve: Thu Sep 13, 2018 9:57 am
Szerző: EchoPeti1
160 alatt én semmi különbséget nem veszek észre, de afölött már szeretek bebújni mögé. 200 fölött meg örülök neki, hogy van valami előttem. :D

 

Elküldve: Wed Sep 12, 2018 8:48 pm
Szerző: dino74
Koszonom a valaszokat.
Kiprobalok egyet. Mivel a dark hoz en sem lattam gyari kiegeszitot, ezert gondolom eleg butan fog kinezni egy sima fekete.
De a kommentek alapjan akkor nem varok nagy valtozast.
Ha nem vagy 185 feletti, szerintem igenis sokkal komfortosabb, elsősorban autópályán 160 felett.
és sokkal rondább is :D

 

Elküldve: Wed Sep 12, 2018 5:13 pm
Szerző: PistaFR
Koszonom a valaszokat.
Kiprobalok egyet. Mivel a dark hoz en sem lattam gyari kiegeszitot, ezert gondolom eleg butan fog kinezni egy sima fekete.
De a kommentek alapjan akkor nem varok nagy valtozast.
Ha nem vagy 185 feletti, szerintem igenis sokkal komfortosabb, elsősorban autópályán 160 felett.
Akkor itt lehet a kutya elásva, én 192 vagyok :D

 

Elküldve: Wed Sep 12, 2018 1:16 pm
Szerző: Trade7
Koszonom a valaszokat.
Kiprobalok egyet. Mivel a dark hoz en sem lattam gyari kiegeszitot, ezert gondolom eleg butan fog kinezni egy sima fekete.
De a kommentek alapjan akkor nem varok nagy valtozast.
Ha nem vagy 185 feletti, szerintem igenis sokkal komfortosabb, elsősorban autópályán 160 felett.

 

Elküldve: Tue Sep 11, 2018 7:49 pm
Szerző: kajtorpeter
Koszonom a valaszokat.
Kiprobalok egyet. Mivel a dark hoz en sem lattam gyari kiegeszitot, ezert gondolom eleg butan fog kinezni egy sima fekete.
De a kommentek alapjan akkor nem varok nagy valtozast.

 

Elküldve: Tue Sep 11, 2018 6:11 pm
Szerző: Dani
A gyári nagyjából semmit sem ér, de jól néz ki legalább :D


én nekem performance karbon volt, azt utáltam
hangosabb lett a menetzaj :(

nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem a Dark-hoz nem is volt gyári, színre fújt
Nekem a sima gyári van, néha felrakom, néha leszedem, az égvilágon semmi különbséget nem vettem észre.


gondolom test magasság függő

 

Elküldve: Mon Sep 10, 2018 6:30 pm
Szerző: PistaFR
Sziasztok!

Elgondolkodtam, hogy a praktikumot reszesitem elonyben a szepseggel szemben, es fejidomot teszek a monsteremre (800 dark).
Tapasztalatok, velemenyek erdekelnenek.
Amiket aktualisan talalltam, azokrol nem vagyok biztos, hogy legalabb kozepesen jol mutatnanak. Ha van idomod a monstereden, kerlek kuldj egy kepet. Jo lenne latnom az osszkepet.
Az adott temaban eleg szukos a felhozatal. Ha van valakinek tippje, hogy kitol erdemes venni, azt szivesen fogadom.
Ha eppen eladnad vmiert...

koszi:
Peter
A gyári nagyjából semmit sem ér, de jól néz ki legalább :D


én nekem performance karbon volt, azt utáltam
hangosabb lett a menetzaj :(

nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem a Dark-hoz nem is volt gyári, színre fújt
Nekem a sima gyári van, néha felrakom, néha leszedem, az égvilágon semmi különbséget nem vettem észre.

 

Elküldve: Mon Sep 10, 2018 8:12 am
Szerző: Dani
Sziasztok!

Elgondolkodtam, hogy a praktikumot reszesitem elonyben a szepseggel szemben, es fejidomot teszek a monsteremre (800 dark).
Tapasztalatok, velemenyek erdekelnenek.
Amiket aktualisan talalltam, azokrol nem vagyok biztos, hogy legalabb kozepesen jol mutatnanak. Ha van idomod a monstereden, kerlek kuldj egy kepet. Jo lenne latnom az osszkepet.
Az adott temaban eleg szukos a felhozatal. Ha van valakinek tippje, hogy kitol erdemes venni, azt szivesen fogadom.
Ha eppen eladnad vmiert...

koszi:
Peter
A gyári nagyjából semmit sem ér, de jól néz ki legalább :D


én nekem performance karbon volt, azt utáltam
hangosabb lett a menetzaj :(

nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem a Dark-hoz nem is volt gyári, színre fújt

 

Elküldve: Sun Sep 09, 2018 8:39 pm
Szerző: PistaFR
Sziasztok!

Elgondolkodtam, hogy a praktikumot reszesitem elonyben a szepseggel szemben, es fejidomot teszek a monsteremre (800 dark).
Tapasztalatok, velemenyek erdekelnenek.
Amiket aktualisan talalltam, azokrol nem vagyok biztos, hogy legalabb kozepesen jol mutatnanak. Ha van idomod a monstereden, kerlek kuldj egy kepet. Jo lenne latnom az osszkepet.
Az adott temaban eleg szukos a felhozatal. Ha van valakinek tippje, hogy kitol erdemes venni, azt szivesen fogadom.
Ha eppen eladnad vmiert...

koszi:
Peter
A gyári nagyjából semmit sem ér, de jól néz ki legalább :D

 

Elküldve: Sun Sep 09, 2018 6:26 pm
Szerző: kajtorpeter
Sziasztok!

Elgondolkodtam, hogy a praktikumot reszesitem elonyben a szepseggel szemben, es fejidomot teszek a monsteremre (800 dark).
Tapasztalatok, velemenyek erdekelnenek.
Amiket aktualisan talalltam, azokrol nem vagyok biztos, hogy legalabb kozepesen jol mutatnanak. Ha van idomod a monstereden, kerlek kuldj egy kepet. Jo lenne latnom az osszkepet.
Az adott temaban eleg szukos a felhozatal. Ha van valakinek tippje, hogy kitol erdemes venni, azt szivesen fogadom.
Ha eppen eladnad vmiert...

koszi:
Peter

 

Elküldve: Sun Sep 09, 2018 4:04 pm
Szerző: pentang
Sziasztok,900-as már injektoros monstrremmel akadt egy kis gondom. Szóval néha vacakol az alapjárat,hajlamos lefulladni ha lámpánál állok vagy kis fordulattal lassan kanyarodok illetve egyszer dadogott menet közben is. De olyan egyszer jó egyszer nem. Valakinek nem volt hasonló problémája?

 

Elküldve: Fri Aug 31, 2018 2:50 pm
Szerző: Laczkó85
Üdv Urak!
Valaki nem tudja véletlenül hogy a 600-as kismonstereket milyen elsővillákkal szerelték?
El van csesződve a km-óra meghajtóm és akarok hozzá venni egy megfelelőt.
Elvileg ez a vastagvillás.
A vékonyabbé egyáltallán nem kompatibilis a naggyal? és mi annak a mérete?
Csak hogy megtudjam különböztetni és ne vásároljak félre.
Kösz a helpet!
Bár az enyém 750-es én az alkatrészek cikkszámait innen szoktam levenni. Évjárat-típus szerint megkeresheted a robbantott ábrán az alkatrészt:
https://oem-parts.hu/hu/
Rendeltem is tőlük kilométeróra spirált nemrég, plug&play volt a cucc, hibátlanul passzolt, nem volt dráma az ára sem.

 

Elküldve: Fri Aug 31, 2018 11:36 am
Szerző: pola26
Üdv Urak!
Valaki nem tudja véletlenül hogy a 600-as kismonstereket milyen elsővillákkal szerelték?
El van csesződve a km-óra meghajtóm és akarok hozzá venni egy megfelelőt.
Elvileg ez a vastagvillás.
A vékonyabbé egyáltallán nem kompatibilis a naggyal? és mi annak a mérete?
Csak hogy megtudjam különböztetni és ne vásároljak félre.
Kösz a helpet!

 

Elküldve: Tue Aug 28, 2018 5:26 pm
Szerző: PistaFR
Sziasztok, keresem azt a fórumtársat, aki az LSL csőkormányhoz való felső villahidat árulta, sajnos nem emlékszek a nevére.

 

Elküldve: Thu Aug 23, 2018 3:04 pm
Szerző: Tamas Zoltan
796 :D
Nekem 696 van egykarossal!!!! :) :) :)
De Zoltan azt irta 696-ot vett, de nem :)
Elbastarinóztam:-D =)/-os Csupa nagy betűvel:-D

 

Elküldve: Wed Aug 15, 2018 11:19 am
Szerző: stafford
Izlések és pofonok, én 696-ot vettem, mert szerelem volt az első látásra. Azt vedd ami tetszik! Azon jobban fogod magad érezni.
Nálam az egy oldali lengő villa volt amiről nem tudtam levenni a szemem.
796 :D
Nekem 696 van egykarossal!!!! :) :) :)
De Zoltan azt irta 696-ot vett, de nem :)

 

Elküldve: Wed Aug 15, 2018 9:36 am
Szerző: jaws46
@Pohi

Köszönöm a válaszokat én is ezen a véleményen vagyok. 695 felé húzok nagyon, mert a 696 nem jobb annyival, mint amennyivel drágább. Ráadásul a 695 formai világa jobban bejön.
Izlések és pofonok, én 696-ot vettem, mert szerelem volt az első látásra. Azt vedd ami tetszik! Azon jobban fogod magad érezni.
Nálam az egy oldali lengő villa volt amiről nem tudtam levenni a szemem.
796 :D
Nekem 696 van egykarossal!!!! :) :) :)

 

Elküldve: Tue Aug 14, 2018 8:43 pm
Szerző: geri13
SZia Hobo nekem van egy hibátlan 695-ös bármi kérdés szívesen válaszolok.

 

Elküldve: Tue Aug 14, 2018 6:56 pm
Szerző: stafford
@Pohi

Köszönöm a válaszokat én is ezen a véleményen vagyok. 695 felé húzok nagyon, mert a 696 nem jobb annyival, mint amennyivel drágább. Ráadásul a 695 formai világa jobban bejön.
Izlések és pofonok, én 696-ot vettem, mert szerelem volt az első látásra. Azt vedd ami tetszik! Azon jobban fogod magad érezni.
Nálam az egy oldali lengő villa volt amiről nem tudtam levenni a szemem.
796 :D

 

Elküldve: Tue Aug 14, 2018 3:22 pm
Szerző: Tamas Zoltan
@Pohi

Köszönöm a válaszokat én is ezen a véleményen vagyok. 695 felé húzok nagyon, mert a 696 nem jobb annyival, mint amennyivel drágább. Ráadásul a 695 formai világa jobban bejön.
Izlések és pofonok, én 696-ot vettem, mert szerelem volt az első látásra. Azt vedd ami tetszik! Azon jobban fogod magad érezni.
Nálam az egy oldali lengő villa volt amiről nem tudtam levenni a szemem.

 

Elküldve: Sun Aug 12, 2018 8:42 pm
Szerző: Hobo
@Pohi

Köszönöm a válaszokat én is ezen a véleményen vagyok. 695 felé húzok nagyon, mert a 696 nem jobb annyival, mint amennyivel drágább. Ráadásul a 695 formai világa jobban bejön.

 

Elküldve: Sat Aug 11, 2018 12:48 pm
Szerző: Pohi
Sziasztok! 695-el mik a tapasztalatok? Érdemesebb ebben gondolkodni, mint mondjuk 600-620-ban? Gondolok itt az ár-érték arányra, illetve arra a plusz 12 lóerőre. 1-1200000 sok egy ilyen korú (2007-2008) motorért? Vagy akkor inkább már 696? A régebbi Monsterek formavilága tetszik jobban ( körlámpa, analóg óra), ezért nézegettem ezeket. S4R is lenne kicsivel többért, de nehezen szoknám meg a szárazkuplung hangját és egy kicsit erős lenne az a gép. Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia Hobo!
Tavaly ugyan ebben a cipőben jártam mint te, de tényleg minden pontjában...
1. 600-620-695 --> egyértelműen 695! Ha találsz jót mert ez azért ritka Magyarországon szerintem, hát még ami jó... (nekem tavaly nagy mákom volt amikor kifogtam a saját 695-met).
2. 695 vs 696.. igen jó kérdés ... technológiiailag jobb a 696-os de nem annyival szerintem...
Ami nálam egyértelműen döntött:
- régi forma (szerintem sokkal szebb a 695-s mint a 696-os...)
- analóg műszerfal (ugye ezt nem kell magyaráznom)
- árban azért jobb (de sztem pont ezért mert kevesebb 695-s van az utakn ennek az ára jobban értéktartó lesz ha vigyázol rá)

Pár válasz még a kérdéseidre:
- ár: amit írtál szerintem abszolút nem sok, minden fillért megér!!! (tényleg)
- S4R sztem erős lenne neked ahogy így leveszem az írásodból a tapasztalatod de nagyon jó gép (fennt is van az apróban egy piros S4R Testastretta - nah az valami állat.. No1.)

Ha bármi kérdésed van még akkor szívesen írok!

 

Elküldve: Sat Aug 11, 2018 9:13 am
Szerző: Hobo
Sziasztok! 695-el mik a tapasztalatok? Érdemesebb ebben gondolkodni, mint mondjuk 600-620-ban? Gondolok itt az ár-érték arányra, illetve arra a plusz 12 lóerőre. 1-1200000 sok egy ilyen korú (2007-2008) motorért? Vagy akkor inkább már 696? A régebbi Monsterek formavilága tetszik jobban ( körlámpa, analóg óra), ezért nézegettem ezeket. S4R is lenne kicsivel többért, de nehezen szoknám meg a szárazkuplung hangját és egy kicsit erős lenne az a gép. Előre is köszönöm a válaszokat!

 

Elküldve: Thu Aug 09, 2018 10:40 pm
Szerző: revel
Sziasztok műszakira kéne majd vinnem a 900 ast esetleg valakinek gyári dobja lenne kölibe Tatabánya környéke? Kicsit le kéne halkítanom a szörnyet. Előre is köszönöm.