o.imi írta: ↑5 years ago
Sziasztok
Szeretnék informálódni a 821/1200 és 1100 Monsterekről.
A héten sikerült eladnom az előző motoromat és kipróbálni egy 821-est a fullgasnál ami ki is ejtette az összes többi kinézett típust. Kezd körvonalazódni bennem, hogy a keretembe a 821 és 1100 férne bele ezért főként ezekről szeretnék kérdezni:
-Esetleges típushibák
-Fokozott figyelmet/karbantartást igénylő részek
-Vételnél plusz odafigyelést igénylő részek
-Jelenleg eladó példányok (Ha a HaHu kínálatban lévő valamelyik motorról van plusz infótok az is érdekelne)
-Később szervizelés miatt melyik műhelybe érdemes mennyi (a Motorissohoz vezetett eddig az önálló keresés)
Előző motorommal (Yamaha FZ1) nem tudtam békülni az állandó pörgetés miatt és, hogy csak nagyon magas fordulaton volt benne erő valamint a nagyon egyenes üléshelyzet miatt. Hiányzik a régi SV650S karaktere, de annál erősebb motort szeretnék jobb futóművel. Remélem jó helyen járok. Főként rövidebb egynapos motorozásokra használnám egyedül és rövidebb túrákra barátnőmmel.
A segítségeteket előre is köszönöm.
Szia,
szerintem a 821 és az 1100 között elég nagy különbség van, a 821 egy "kortárs" technika, az 1100 meg már 10 éves. a 821 vízhűtéses, az 1100 léghűtéses.
provát véleményem szerint a 821-et pörgetni kell, ha konkrétan ez zavart korábban, akkor azért figyelj rá. típushibák nem nagyon vannak, az 1100 eléggé előrecsúszós üléspozis, sokan mondják, hogy nyomja a szerszámot, de ez tényleg csak preferencia.
az 1100 még szárazkuplungos (ez az utolsó, az őt követő 1100 EVO már olajos), ami meg tudja viccelni az embert. ráadásul az 1100-ből még van nem ABS-es modell is, ami szerintem 2019ben már eléggé elvárt extra.
én tuti a 821-et nézegetném sokkal modernebb csomagot kapsz, bár szerintem az ára is sokkal több - ebből facelifteset érdemes venni, az első széria basic kijelzőjét színesre, a törpelábuaknak tervezett lábtartót rendesre, valamint a teljes farokidomot pofásabbra cserélték. ráadásul az már gyorsváltót is támogat nem túl drága pénzért