Szia. Attól függ, hogy mit vársz tőle. Én nagyon szeretem az S2R-t, de be kell valljam ebben a félkarú lengővilla is nagy szerepet játszik.... Ha megyek, akkor kanyargós úton tolom, így elég a motorerő is.
Mik a tapasztalataitok a 800-as Monsterral? Erősen nézegetem az S2R 800-ast, de bevallom őszintén, még csak most jutott el a tudatomig, hogy "sima" 800-as és 800 ie is van a piacon, így mondjuk duplájára nő a lehetőségek száma...lehet már 4 db eladó is lehet Magyarországon! Kíváncsi lennék, hogy akiknek volt/van, mi a véleménye a motorról. Én 600-ról ülnék át.
Kedves Ducatistik! Összeégett a 1098-asom bal első izzó foglalata. Lehet hogy a Monsterekben is ugyanaz a típus van? Hol tudnék ilyet venni? Tud valaki ebben segíteni?
Szia,
Nemtom boltban árulják-e, de szervízben megtudod rendelni, mondjuk MotoRosso, Motorrad, Ducati Cegléd. Esetleg interneten, oem-parts.hu oldalon pl.!
Kedves Ducatistik! Összeégett a 1098-asom bal első izzó foglalata. Lehet hogy a Monsterekben is ugyanaz a típus van? Hol tudnék ilyet venni? Tud valaki ebben segíteni?
Csatolmányok:
2017-may-27-1-1230-1300-img_5446.jpg (171.51 KiB) Megtekintve 10258 alkalommal
akarnék fejleszteni a témában, de rohadt nehéz. Minőségi legyen jól nézzen ki, kényelmes legyen, ne legyen alacsonyabb profil mint a gyári.
Ducati performance elvileg alacsinyabb?! Én a kényelmem és az esztétika érdekében egyedileg csináltatnám.
Üllőn van egy jó szakember és még szerintem megfizethető áron is dolgozik.
Nem a reklám miatt, de több ülést csináltak nekem vagy barátaimnak eddig. Xt-n pl teljesen újra szivacsozta és kérésemre más formájúra a motorhoz igazította az ülést nagyon profin. "kárpitozás" egyedileg, nagyon jó minőségű anyagokkal dolgozik és garanciát is vállal rá!
A referenciáinál a Multistrada is nekem készült abba zselé került uj huzat plusz hímzés.
Honlap: http://bergermotor.hu/sportgaleria1.html Nekem ezek nagyon bejönnek. Milyen áron csinálta neked a Multihoz az ülést? 18 a zselé 40 körül m a huzat a hímzéssel. kb 2 éve volt egyébként függ hogy hány anyag szivacs mekkora átalakítást igényel stb.
akarnék fejleszteni a témában, de rohadt nehéz. Minőségi legyen jól nézzen ki, kényelmes legyen, ne legyen alacsonyabb profil mint a gyári.
Ducati performance elvileg alacsinyabb?! Én a kényelmem és az esztétika érdekében egyedileg csináltatnám.
Üllőn van egy jó szakember és még szerintem megfizethető áron is dolgozik.
Nem a reklám miatt, de több ülést csináltak nekem vagy barátaimnak eddig. Xt-n pl teljesen újra szivacsozta és kérésemre más formájúra a motorhoz igazította az ülést nagyon profin. "kárpitozás" egyedileg, nagyon jó minőségű anyagokkal dolgozik és garanciát is vállal rá!
A referenciáinál a Multistrada is nekem készült abba zselé került uj huzat plusz hímzés.
akarnék fejleszteni a témában, de rohadt nehéz. Minőségi legyen jól nézzen ki, kényelmes legyen, ne legyen alacsonyabb profil mint a gyári.
Ducati performance elvileg alacsinyabb?! Én a kényelmem és az esztétika érdekében egyedileg csináltatnám.
Üllőn van egy jó szakember és még szerintem megfizethető áron is dolgozik.
Nem a reklám miatt, de több ülést csináltak nekem vagy barátaimnak eddig. Xt-n pl teljesen újra szivacsozta és kérésemre más formájúra a motorhoz igazította az ülést nagyon profin. "kárpitozás" egyedileg, nagyon jó minőségű anyagokkal dolgozik és garanciát is vállal rá!
A referenciáinál a Multistrada is nekem készült abba zselé került uj huzat plusz hímzés.
akarnék fejleszteni a témában, de rohadt nehéz. Minőségi legyen jól nézzen ki, kényelmes legyen, ne legyen alacsonyabb profil mint a gyári.
Ducati performance elvileg alacsinyabb?! ronda
akarnék fejleszteni a témában, de rohadt nehéz. Minőségi legyen jól nézzen ki, kényelmes legyen, ne legyen alacsonyabb profil mint a gyári.
Ducati performance elvileg alacsinyabb?! Én a kényelmem és az esztétika érdekében egyedileg csináltatnám.
Üllőn van egy jó szakember és még szerintem megfizethető áron is dolgozik.
Nem a reklám miatt, de több ülést csináltak nekem vagy barátaimnak eddig. Xt-n pl teljesen újra szivacsozta és kérésemre más formájúra a motorhoz igazította az ülést nagyon profin. "kárpitozás" egyedileg, nagyon jó minőségű anyagokkal dolgozik és garanciát is vállal rá!
A referenciáinál a Multistrada is nekem készült abba zselé került uj huzat plusz hímzés.
akarnék fejleszteni a témában, de rohadt nehéz. Minőségi legyen jól nézzen ki, kényelmes legyen, ne legyen alacsonyabb profil mint a gyári.
Ducati performance elvileg alacsinyabb?! http://www.corbin.com/ducati/monster7.shtml
akarnék fejleszteni a témában, de rohadt nehéz. Minőségi legyen jól nézzen ki, kényelmes legyen, ne legyen alacsonyabb profil mint a gyári.
Ducati performance elvileg alacsinyabb?!
620-as Monsterre milyen gumit ajánlotok?
Pályára, autópályára még véletlenül sem tévednék, tisztán országúti-városi kanyarvadászathoz.
Azért vagyok kiváncsi a véleményetekre / tapasztalatotokra, mert inkább a közepes árkategóriából válogatnék - nem érzem úgy, hogy érdemes lenne "a legdrágább úgyis a legjobb" alapon neki futnom a cserének. Nem hinném, hogy ki tudnám motorozni a legjobb és egy erős közepes gumi közötti különbséget...
Köszi a válaszokat!
szerintem okosakat mond, ez segíthet dönteni, némelyikből van már újabb, de mivel mondtad h az ár is fontos tényező, ezért ezek jók lehetnek. Hétfőn vidéken voltam, telefon jelzett, hogy jön a vihar, a pályán húztam neki ahogy a csövön kifért, de sajnos nem értem haza időben, Bpest határában elkapott a felhőszakadás. A Michelin Pilot Road4 tényleg nagyon jó vízes úton, örültem, hogy ez volt rajta. Még jobban, mikor hazaértem....
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy 2015 Monster 821 kapcsolatban. A motor számolja visszafelé a kilométert olajcseréig, az olaj cserét meg csináltam viszont sehol nem találtam arra infot hogy kell "lenullázni" ill. mi történik ha vissza számlálás túllépném? Itt gondolok teljesitmény korlátozásra, motor hiba kódra vagy letiltásra.
Elkerülhetetlen a ducati szerviz? semmi nem fog történni, ugyanúgy megy a motor, csak stresszelni fog hogy cserélj olajat.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy 2015 Monster 821 kapcsolatban. A motor számolja visszafelé a kilométert olajcseréig, az olaj cserét meg csináltam viszont sehol nem találtam arra infot hogy kell "lenullázni" ill. mi történik ha vissza számlálás túllépném? Itt gondolok teljesitmény korlátozásra, motor hiba kódra vagy letiltásra.
Elkerülhetetlen a ducati szerviz? Szis! Kinullázni csak a gyári Ducati műszerrel lehet, a motoron nem lehetséges.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy 2015 Monster 821 kapcsolatban. A motor számolja visszafelé a kilométert olajcseréig, az olaj cserét meg csináltam viszont sehol nem találtam arra infot hogy kell "lenullázni" ill. mi történik ha vissza számlálás túllépném? Itt gondolok teljesitmény korlátozásra, motor hiba kódra vagy letiltásra.
Elkerülhetetlen a ducati szerviz?
Sziasztok
Kivel találkoztam ma a Solti körforgóba?
Egy fekete 695-ös Monsterral volt ami piros vázú fekete színű volt és egy robogós hölgyet kísért. Valld be, hogy csak a robogós hölgy miatt kérdezed! Nem csak szimpla kíváncsiság
Sziasztok
Kivel találkoztam ma a Solti körforgóba?
Egy fekete 695-ös Monsterral volt ami piros vázú fekete színű volt és egy robogós hölgyet kísért. Valld be, hogy csak a robogós hölgy miatt kérdezed!
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni fék ügyben.
1. Adott egy monster 620 ie dark 2005(eleje), amin elméletileg még első generációs féknek kellene lenni az évjáratból itélve, de második generációs található rajta (a féknyereg formájából és fékpofa felfogatásából vontam le ezt a következtetést). A fenti eltérés nem tünt fel addig, amíg első főfékhengert nem kezdtem el keresni, mert sérült a jelenlegi ami rajta van. Nem tudom, hogy korábban valami oknál fogva cserélték csak a féknyergeket(fékrendszert?) vagy simán lehet, hogy a második generációssal gurult ki a gyárból? Tanácstalan vagyok, hogy első vagy második szériás fékmunkahengert kellene rendelnem hozzá. Ezeket esetleg fel lehet cserélni vagy adott fék generációhoz csak a hozzá illőt szabad? Ha csak hozzá illőt akkor, honnan tudom megkülönböztetni őket (kódszámot leszámítva, azt nem találtam kívülről ráírva)? A két generációnak nagyon alkatrésze megegyezik pl. kémlelőablak, fékolajtartály sapka és gumi tömítés.
Köszönöm szépen hogy végig olvastad!
úszó nyerges kisfékes? Mikori? Sajnos nem tudom meg mondani, hogy úszónyerges vagy nem, mert nem tudom mit jelent. De dupla tárcsás, és 2005-ös. (csatoltam képet róla, hogy milyen hátha ezzel segítek) Ez úszónyerges. Ez azt jelenti, hogy csak az egyik oldalon vannak benne munkahengerek, és maga a nyereg két csapon el tud modulni keresztirányban. Fékezéskor az egyik oldali betétet a dugattyúk közvetlenül, a másikat a nyereg az elmozdulás révén nyomja a tárcsához.
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni fék ügyben.
1. Adott egy monster 620 ie dark 2005(eleje), amin elméletileg még első generációs féknek kellene lenni az évjáratból itélve, de második generációs található rajta (a féknyereg formájából és fékpofa felfogatásából vontam le ezt a következtetést). A fenti eltérés nem tünt fel addig, amíg első főfékhengert nem kezdtem el keresni, mert sérült a jelenlegi ami rajta van. Nem tudom, hogy korábban valami oknál fogva cserélték csak a féknyergeket(fékrendszert?) vagy simán lehet, hogy a második generációssal gurult ki a gyárból? Tanácstalan vagyok, hogy első vagy második szériás fékmunkahengert kellene rendelnem hozzá. Ezeket esetleg fel lehet cserélni vagy adott fék generációhoz csak a hozzá illőt szabad? Ha csak hozzá illőt akkor, honnan tudom megkülönböztetni őket (kódszámot leszámítva, azt nem találtam kívülről ráírva)? A két generációnak nagyon alkatrésze megegyezik pl. kémlelőablak, fékolajtartály sapka és gumi tömítés.
Köszönöm szépen hogy végig olvastad!
úszó nyerges kisfékes? Mikori? Sajnos nem tudom meg mondani, hogy úszónyerges vagy nem, mert nem tudom mit jelent. De dupla tárcsás, és 2005-ös. (csatoltam képet róla, hogy milyen hátha ezzel segítek)
Csatolmányok:
wqfe.jpeg (105.67 KiB) Megtekintve 9945 alkalommal
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni fék ügyben.
1. Adott egy monster 620 ie dark 2005(eleje), amin elméletileg még első generációs féknek kellene lenni az évjáratból itélve, de második generációs található rajta (a féknyereg formájából és fékpofa felfogatásából vontam le ezt a következtetést). A fenti eltérés nem tünt fel addig, amíg első főfékhengert nem kezdtem el keresni, mert sérült a jelenlegi ami rajta van. Nem tudom, hogy korábban valami oknál fogva cserélték csak a féknyergeket(fékrendszert?) vagy simán lehet, hogy a második generációssal gurult ki a gyárból? Tanácstalan vagyok, hogy első vagy második szériás fékmunkahengert kellene rendelnem hozzá. Ezeket esetleg fel lehet cserélni vagy adott fék generációhoz csak a hozzá illőt szabad? Ha csak hozzá illőt akkor, honnan tudom megkülönböztetni őket (kódszámot leszámítva, azt nem találtam kívülről ráírva)? A két generációnak nagyon alkatrésze megegyezik pl. kémlelőablak, fékolajtartály sapka és gumi tömítés.
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni fék ügyben.
1. Adott egy monster 620 ie dark 2005(eleje), amin elméletileg még első generációs féknek kellene lenni az évjáratból itélve, de második generációs található rajta (a féknyereg formájából és fékpofa felfogatásából vontam le ezt a következtetést). A fenti eltérés nem tünt fel addig, amíg első főfékhengert nem kezdtem el keresni, mert sérült a jelenlegi ami rajta van. Nem tudom, hogy korábban valami oknál fogva cserélték csak a féknyergeket(fékrendszert?) vagy simán lehet, hogy a második generációssal gurult ki a gyárból? Tanácstalan vagyok, hogy első vagy második szériás fékmunkahengert kellene rendelnem hozzá. Ezeket esetleg fel lehet cserélni vagy adott fék generációhoz csak a hozzá illőt szabad? Ha csak hozzá illőt akkor, honnan tudom megkülönböztetni őket (kódszámot leszámítva, azt nem találtam kívülről ráírva)? A két generációnak nagyon alkatrésze megegyezik pl. kémlelőablak, fékolajtartály sapka és gumi tömítés.
620-as Monsterre milyen gumit ajánlotok?
Pályára, autópályára még véletlenül sem tévednék, tisztán országúti-városi kanyarvadászathoz.
Azért vagyok kiváncsi a véleményetekre / tapasztalatotokra, mert inkább a közepes árkategóriából válogatnék - nem érzem úgy, hogy érdemes lenne "a legdrágább úgyis a legjobb" alapon neki futnom a cserének. Nem hinném, hogy ki tudnám motorozni a legjobb és egy erős közepes gumi közötti különbséget...
Köszi a válaszokat!
Egy általam ismeretlen (rájöttem, hogy ez így hülyén hangzik, szóval általam nem próbált ) gumit ajánlanék a figyelmedbe, szerintem nézz utána a Dunlop GPR 300-nak. Pár éves fejlesztés, kifejezetten középkategóriás gépekre, olcsó árfekvésben. Amikor érdeklődtem utána, azt mondta az R17-es srác (gumiguru a hegylakók.hu-n), hogy még nincs róla tapasztalat, de azóta eltelt 1,5 év, érdemes lehet megkérdezni, hogy milyenek a vásárlói visszajelzések. 1 oka van, hogy nem ilyen van a motoromon, hogy nem volt szivem ledobni róla a teljesen jó első gumit, így csak egy ugyanolyan típusút (ami messze a tudásom felett van amúgy ) kapott hátra, így valamivel olcsóbban jöttem ki.
Kösz a tippet. Lehet, hogy bepróbálom!
BTW mindenkinek köszönöm, hogy segítettetek kicsit képbe helyeznem magam!
620-as Monsterre milyen gumit ajánlotok?
Pályára, autópályára még véletlenül sem tévednék, tisztán országúti-városi kanyarvadászathoz.
Azért vagyok kiváncsi a véleményetekre / tapasztalatotokra, mert inkább a közepes árkategóriából válogatnék - nem érzem úgy, hogy érdemes lenne "a legdrágább úgyis a legjobb" alapon neki futnom a cserének. Nem hinném, hogy ki tudnám motorozni a legjobb és egy erős közepes gumi közötti különbséget...
Köszi a válaszokat!
Pirelli Angel ST vagy GT, túrázáshoz és utcai kanyarvadászathoz is jó! st-t inkább nem, mert sok jót nem olvastam róla, a gt meg nem közepes árkategória
620-as Monsterre milyen gumit ajánlotok?
Pályára, autópályára még véletlenül sem tévednék, tisztán országúti-városi kanyarvadászathoz.
Azért vagyok kiváncsi a véleményetekre / tapasztalatotokra, mert inkább a közepes árkategóriából válogatnék - nem érzem úgy, hogy érdemes lenne "a legdrágább úgyis a legjobb" alapon neki futnom a cserének. Nem hinném, hogy ki tudnám motorozni a legjobb és egy erős közepes gumi közötti különbséget...
Köszi a válaszokat!
Egy általam ismeretlen (rájöttem, hogy ez így hülyén hangzik, szóval általam nem próbált ) gumit ajánlanék a figyelmedbe, szerintem nézz utána a Dunlop GPR 300-nak. Pár éves fejlesztés, kifejezetten középkategóriás gépekre, olcsó árfekvésben. Amikor érdeklődtem utána, azt mondta az R17-es srác (gumiguru a hegylakók.hu-n), hogy még nincs róla tapasztalat, de azóta eltelt 1,5 év, érdemes lehet megkérdezni, hogy milyenek a vásárlói visszajelzések. 1 oka van, hogy nem ilyen van a motoromon, hogy nem volt szivem ledobni róla a teljesen jó első gumit, így csak egy ugyanolyan típusút (ami messze a tudásom felett van amúgy ) kapott hátra, így valamivel olcsóbban jöttem ki.
620-as Monsterre milyen gumit ajánlotok?
Pályára, autópályára még véletlenül sem tévednék, tisztán országúti-városi kanyarvadászathoz.
Azért vagyok kiváncsi a véleményetekre / tapasztalatotokra, mert inkább a közepes árkategóriából válogatnék - nem érzem úgy, hogy érdemes lenne "a legdrágább úgyis a legjobb" alapon neki futnom a cserének. Nem hinném, hogy ki tudnám motorozni a legjobb és egy erős közepes gumi közötti különbséget...
Köszi a válaszokat!
szerintem okosakat mond, ez segíthet dönteni, némelyikből van már újabb, de mivel mondtad h az ár is fontos tényező, ezért ezek jók lehetnek.
Amúgy ez a gumi ajánlós téma is olyan, hogy ajánljatok egy jó motort.... Mindenki fog neked különböző márkákból ajánlani neked valót, aztán majd úgyis te döntöd el, hogy mit szeretnél. Személyes tapasztalat: Anno Monster 600-on nekem Pirelli Angel ST volt, sosem volt baj a tapadással és a futás teljesítménnyel mivel ez inkább egy túrásabb gumi jó tapadással, azóta kijött már régebben az utódja az Angel GT ami elvileg kicsit sportosabb felhasználásra is jó, de ha nincs igazam kövezzetek meg. Most az S4R-en Pirelli Diablo Rosso III van fent, brutál a tapadása, de az neked már túl sok lenne. (nekem is bőven túl sok)
Ez neked mindenképpen jó választás lehet: https://www.r17.hu/termek/4615/12060r17 ... umi-parban
620-as Monsterre milyen gumit ajánlotok?
Pályára, autópályára még véletlenül sem tévednék, tisztán országúti-városi kanyarvadászathoz.
Azért vagyok kiváncsi a véleményetekre / tapasztalatotokra, mert inkább a közepes árkategóriából válogatnék - nem érzem úgy, hogy érdemes lenne "a legdrágább úgyis a legjobb" alapon neki futnom a cserének. Nem hinném, hogy ki tudnám motorozni a legjobb és egy erős közepes gumi közötti különbséget...
Köszi a válaszokat!
Én Michelin power pilot 2ct-t használok. Én gyenge vagyok de a gumi jó. Sokkal több van benne mint amit ki tudok motorozni. Sokan használják ezt a gumit. Nézd meg a teszteket ott is jól szerepel.
620-as Monsterre milyen gumit ajánlotok?
Pályára, autópályára még véletlenül sem tévednék, tisztán országúti-városi kanyarvadászathoz.
Azért vagyok kiváncsi a véleményetekre / tapasztalatotokra, mert inkább a közepes árkategóriából válogatnék - nem érzem úgy, hogy érdemes lenne "a legdrágább úgyis a legjobb" alapon neki futnom a cserének. Nem hinném, hogy ki tudnám motorozni a legjobb és egy erős közepes gumi közötti különbséget...
Köszi a válaszokat!
Pirelli Angel ST vagy GT, túrázáshoz és utcai kanyarvadászathoz is jó!
620-as Monsterre milyen gumit ajánlotok?
Pályára, autópályára még véletlenül sem tévednék, tisztán országúti-városi kanyarvadászathoz.
Azért vagyok kiváncsi a véleményetekre / tapasztalatotokra, mert inkább a közepes árkategóriából válogatnék - nem érzem úgy, hogy érdemes lenne "a legdrágább úgyis a legjobb" alapon neki futnom a cserének. Nem hinném, hogy ki tudnám motorozni a legjobb és egy erős közepes gumi közötti különbséget...
Szia! Nekem ugyan 600-as van, de egy MIVV GP van fenn (csak slip on), nagyon jó hangja van, egy kolléga Giannellit használ, az nagyon szépen szól a 620-asán, de a Remus (gyári, korabeli Ducati performance) és a Termi is szépen muzsikál! Azt hiszem ebből van választék....miben gondolkodsz?
szia
ebben gondolkodom https://www.mivv.com/prodotti/d-018-lx1 ... 20-2002-2/
te hol vetted a tiedet? Én itt, a fórumon láttam és Desmodokitól vettem, szóval az egy egyszeri alkalom volt. Viszont állat hangja lett.
Szia! Nekem ugyan 600-as van, de egy MIVV GP van fenn (csak slip on), nagyon jó hangja van, egy kolléga Giannellit használ, az nagyon szépen szól a 620-asán, de a Remus (gyári, korabeli Ducati performance) és a Termi is szépen muzsikál! Azt hiszem ebből van választék....miben gondolkodsz?
szia
ebben gondolkodom https://www.mivv.com/prodotti/d-018-lx1 ... 20-2002-2/
te hol vetted a tiedet? A 600-asomon MIVV GP dobok voltak, nézz szét ebay-en, én ott vettem Olaszországból motor bolttól.
Ki milyen kipuffot használ Monster 620-on?
Nagyon kellene már beújítanom egyet.... Szia! Nekem ugyan 600-as van, de egy MIVV GP van fenn (csak slip on), nagyon jó hangja van, egy kolléga Giannellit használ, az nagyon szépen szól a 620-asán, de a Remus (gyári, korabeli Ducati performance) és a Termi is szépen muzsikál! Azt hiszem ebből van választék....miben gondolkodsz?
szia
ebben gondolkodom https://www.mivv.com/prodotti/d-018-lx1 ... 20-2002-2/
te hol vetted a tiedet? Én itt, a fórumon láttam és Desmodokitól vettem, szóval az egy egyszeri alkalom volt. Viszont állat hangja lett.
Sziasztok egy kérdésem lenne miszerint szeretnek rendelni egy alátámasztó és szerelő állvány (https://www.szerszamkell.hu/motorkerekp ... 40kg_16321 ) csak nem tudom a hátsó villa szélességét a linken található állvány jo lenne a Monster 696osomhoz? Előre is köszönöm a segítséget
A 600-asomon MIVV GP dobok voltak, nézz szét ebay-en, én ott vettem Olaszországból motor bolttól.
Például: https://www.ebay.com/itm/Mivv-Ducati-Mo ... gw&vxp=mtr Jól értem, hogy párban ennyi? Ez az a bolt, ahonnan te is vetted? Párban ennyi, én csak belinkeltem egy lehetséges alternatívát, nem ettől az eladótól rendeltem, de hasonló áron volt 2 évvel ezelőtt is és ugyan így Olaszországból. Ok, köszi.
te hol vetted a tiedet? A 600-asomon MIVV GP dobok voltak, nézz szét ebay-en, én ott vettem Olaszországból motor bolttól.
Például: https://www.ebay.com/itm/Mivv-Ducati-Mo ... gw&vxp=mtr Jól értem, hogy párban ennyi? Ez az a bolt, ahonnan te is vetted? Párban ennyi, én csak belinkeltem egy lehetséges alternatívát, nem ettől az eladótól rendeltem, de hasonló áron volt 2 évvel ezelőtt is és ugyan így Olaszországból.
Szia! Nekem ugyan 600-as van, de egy MIVV GP van fenn (csak slip on), nagyon jó hangja van, egy kolléga Giannellit használ, az nagyon szépen szól a 620-asán, de a Remus (gyári, korabeli Ducati performance) és a Termi is szépen muzsikál! Azt hiszem ebből van választék....miben gondolkodsz?
szia
ebben gondolkodom https://www.mivv.com/prodotti/d-018-lx1 ... 20-2002-2/
te hol vetted a tiedet? A 600-asomon MIVV GP dobok voltak, nézz szét ebay-en, én ott vettem Olaszországból motor bolttól.
Ki milyen kipuffot használ Monster 620-on?
Nagyon kellene már beújítanom egyet.... Szia! Nekem ugyan 600-as van, de egy MIVV GP van fenn (csak slip on), nagyon jó hangja van, egy kolléga Giannellit használ, az nagyon szépen szól a 620-asán, de a Remus (gyári, korabeli Ducati performance) és a Termi is szépen muzsikál! Azt hiszem ebből van választék....miben gondolkodsz?
szia
ebben gondolkodom https://www.mivv.com/prodotti/d-018-lx1 ... 20-2002-2/
te hol vetted a tiedet? A 600-asomon MIVV GP dobok voltak, nézz szét ebay-en, én ott vettem Olaszországból motor bolttól.
Ki milyen kipuffot használ Monster 620-on?
Nagyon kellene már beújítanom egyet.... Szia! Nekem ugyan 600-as van, de egy MIVV GP van fenn (csak slip on), nagyon jó hangja van, egy kolléga Giannellit használ, az nagyon szépen szól a 620-asán, de a Remus (gyári, korabeli Ducati performance) és a Termi is szépen muzsikál! Azt hiszem ebből van választék....miben gondolkodsz?
szia
ebben gondolkodom https://www.mivv.com/prodotti/d-018-lx1 ... 20-2002-2/
Ki milyen kipuffot használ Monster 620-on?
Nagyon kellene már beújítanom egyet.... Szia! Nekem ugyan 600-as van, de egy MIVV GP van fenn (csak slip on), nagyon jó hangja van, egy kolléga Giannellit használ, az nagyon szépen szól a 620-asán, de a Remus (gyári, korabeli Ducati performance) és a Termi is szépen muzsikál! Azt hiszem ebből van választék....miben gondolkodsz?
Gyárilag jelent meg Monster 696 ebben a színösszeállításban? A gazdája szerint igen, de nem találtam meg biztosan a választ a neten.
https://www.hasznaltauto.hu/galeria/206 ... 31-0-0-0-0 Szia! A piros színűnek (piros műanyag idomokra gondolok) piros a váza is. Nekem legalábbis ilyen volt gyárilag. A fehér, matt fekete jött ki matt fekete vázzal. De ezeken a Monstereken a műanyag burkolatokat ízlés szerint lehet cserélgetni, a tankot is műanyag burkolja kétoldalról.