Hát azt hiszem igazatok van, hogy nem a legjobb az a kar, majd lehet cserélem...
Az A2-es jogsiról pedig annyit hogy az 35kW-ig jó és vannak 600-as Monsterek, amik azt hiszem gyárilag 25kW-os papírral vannak. A rendőr meg úgyse tudja megmondani hogy igazából milyen erős, csak annyit lát hogy papíron 25kW. Meg a rendőrök többsége amúgy se valami intelligens, nem kell sokat várni tőlük... Azért is vettem ilyent, főleg karburátorost mert azok úgyis vissza vannak alakítva rendesre, szóval csak papíron akkorák. Ugyanígy a 620 Injektorosból is van 25kW-os papíros.
A2 jogsinál van még egy olyan a 35kW max. teljesítmény mellett, hogy 0.2 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt se haladhatja meg. Ebbe is bőven belefér még így a motor.
Mondom, vékony jégen jársz, ez már nem az MZ125 amire legyintenek a rendőrök szerintem, meg nem az 50 -es robogó 70 -re felfúrva.
Monster 600 az 53 Le azaz 38-39 kW, a Monster 400 -as az ami beleférne hivatalosan a jogsidba ami 43 Le és 31-32kW. 25kw -os 600 -as monster hivatalosan tudomásom szerint nem létezik, de ha mégois majd itt kijavítanak a többiek és Mea Culpa.
Te kockáztatsz nem én, de csak képzelj el egy balesetet ami személyi sérüléssel jár és ezáltal komolyabb vizsgálat lesz, tökmindegy te voltál -e a hunyó ha kiderül, hogy nem is vezethetted volna azt a motort a jogosítványoddal, akkor kvázi ott sem kellettél volna hoyg legyél felelősség szerint, tuti börtön és egy életre véged.... Én azt mondom, nem jó ezzel játszani, de lelked rajta. Hát nem akarok szabálytalankodni, így vezetni se szoktam ha iszok.
Tudtommal 600-as Monstereket rendesen gyárilag 25kW-os papírokkal is csinálnak, szóval (remélem) nem valami hamis papír. Szóval nem lehet probléma. 400-as Monster is jó lett volna csak az is nagyon ritka nem nagyon találtam, meg hát ha van 600-as ból is amit lehet A2-es jogsival, akkor miért ne.
Nem tartana sokáig megcsinálni a korlátlant, csak az a baj hogy ahhoz még kéne várnom pár évet.