- 11 years ago
#2162
vennék használt suzuki swift gumiakt a motoromra, szerintetek, jó lesz? kicsit szélesebb, de szerintem nem lesz para!!!
Na jó itt nem arról van szó hogy teljesen mást vettem, rá is van írva a csomagolására hogy Ducati 500 600 750, meg néztük a boltosokkal, azt mondták hogy jó lesz.
Még utána is érdeklődtek. Ilyent tudtak rendelni, attól hogy olcsóbb elvileg nem lehet szar, minőségi szíj ez is.
- 11 years ago
#2161
vennék használt suzuki swift gumiakt a motoromra, szerintetek, jó lesz? kicsit szélesebb, de szerintem nem lesz para!!! 6os felnire ramegy, de kicsit dorzsol majd
- 11 years ago
#2160
vennék használt suzuki swift gumiakt a motoromra, szerintetek, jó lesz? kicsit szélesebb, de szerintem nem lesz para!!!
- 11 years ago
#2159
Csak érzésre . Na ennyit erről. Mégis kibírt 20 ezret....
Szerintem se olyan érzékeny a feszességre, lényeg hogy hidegen kicsit laza legyen, mert ha eléri az üzemi hőfokot, akkor elég sokat tágul az egész blokk, mivel hogy alu öntvény, így jobban megfeszül a szíj. Elvileg a szíj nem nyúlik, így ha túlfeszül képes elszakadni. Ha kicsit laza hidegen akkor se ugrik át, hideg motort meg alapból nem kell nagyon pörgetni..
Ilyen szíjat vettem bele, csak én 3800-ért.
http://www.robogowebshop.hu/motorblokk- ... 0761%C2%A0
Kicsit nyugtalan vagyok, mert más a profilja, sokkal kisebbek rajta a fogak, meg szögletesek és a közepükön van egy kis horony hosszába. Viszont akárhogy is nézem, nem tud átugrani. Az rendben van, hogy Te kicseréled, de, hogy nem megfelelő szíjat veszel...az már gáz. Ezen ne spórolj ! ne dumalj mar bele! Ha sokat okoskodsz csavarokkal fogsz almodni!!! Vagy te nem varosi gyerek vagy?
- 11 years ago
#2158
Akkor nem csak én vagyok ilyen "elvetemült".
Milyen módszerrel állítottad a feszességet? Imbuszos módszerrel, vagy csak érzésre kézzel? Csak érzésre . Na ennyit erről. Mégis kibírt 20 ezret....
Szerintem se olyan érzékeny a feszességre, lényeg hogy hidegen kicsit laza legyen, mert ha eléri az üzemi hőfokot, akkor elég sokat tágul az egész blokk, mivel hogy alu öntvény, így jobban megfeszül a szíj. Elvileg a szíj nem nyúlik, így ha túlfeszül képes elszakadni. Ha kicsit laza hidegen akkor se ugrik át, hideg motort meg alapból nem kell nagyon pörgetni..
Ilyen szíjat vettem bele, csak én 3800-ért.
http://www.robogowebshop.hu/motorblokk- ... 0761%C2%A0
Kicsit nyugtalan vagyok, mert más a profilja, sokkal kisebbek rajta a fogak, meg szögletesek és a közepükön van egy kis horony hosszába. Viszont akárhogy is nézem, nem tud átugrani. Az rendben van, hogy Te kicseréled, de, hogy nem megfelelő szíjat veszel...az már gáz. Ezen ne spórolj !
- 11 years ago
#2156
Hány éve használja a Ducati ezt a módot a szíjfeszesség beállítására ? Valaki tudja ? 2005 óta
- 11 years ago
#2155
Én is magam cseréltem ki a vezérműszijakat három éve és csodák csodájára semmi baja a gépnek , pedig nem pengettem és a csavarokat sem nyomatékkulcsal húztam meg . Tavaszra cserélem megint mert nem bízok semmit a véletlenre , kb 20 ezret mentem vele csere óta és ránézésre semmi baja . Akkor nem csak én vagyok ilyen "elvetemült".
Milyen módszerrel állítottad a feszességet? Imbuszos módszerrel, vagy csak érzésre kézzel? Csak érzésre . Na ennyit erről. Mégis kibírt 20 ezret....
Szerintem se olyan érzékeny a feszességre, lényeg hogy hidegen kicsit laza legyen, mert ha eléri az üzemi hőfokot, akkor elég sokat tágul az egész blokk, mivel hogy alu öntvény, így jobban megfeszül a szíj. Elvileg a szíj nem nyúlik, így ha túlfeszül képes elszakadni. Ha kicsit laza hidegen akkor se ugrik át, hideg motort meg alapból nem kell nagyon pörgetni..
Ilyen szíjat vettem bele, csak én 3800-ért.
http://www.robogowebshop.hu/motorblokk- ... 0761%C2%A0
Kicsit nyugtalan vagyok, mert más a profilja, sokkal kisebbek rajta a fogak, meg szögletesek és a közepükön van egy kis horony hosszába. Viszont akárhogy is nézem, nem tud átugrani.
- 11 years ago
#2154
Hány éve használja a Ducati ezt a módot a szíjfeszesség beállítására ? Valaki tudja ?
- 11 years ago
#2153
Kiváncsi volnék, hogy egy gitárhangoló géppel, mennyire lehet eltalálni korrekten a feszességet.
Ha jól tudom a gyári motyó az egy piezzos cucc amit a blokkhoz valahova kell tenni amikor megpengeted.
Érdekes volna egy összehasonlítás, netán valaki csinált már ilyen keresztpróbát ?
Hát a pontossággal nincs baj, inkább azzal, hogy kiszűrni a háttérzajokat, hogy csak azt mutassa ami a lényeg. Illetve pengetés után a szíj nagyon rövid ideig rezeg, az a másik gond. Amilyen programot most találtam az kiírja az amplitúdó frekvenciáját is többek közt, ami a szíj rezgése, ha nincs nagyon háttérzaj. Van néhány állítási lehetőség csak mivel angol a program ezért nem sokat értek belőle
Tudok majd legalább kísérletezni vele, kipróbálok több programot meg megoldást is.
Én olyant olvastam a gyári cuccról, hogy optikai rezgés mérő, de nem tudom, nem láttam még ilyent. Tamás,
"Én olyant olvastam a gyári cuccról, hogy optikai rezgés mérő, de nem tudom, nem láttam még ilyent."
Na látod, nekem pont ez a bajom mióta 1-2 éve ezeket az eszmefuttatásokat olvasom itt a fórumon...
Ha valaki azt írná, hogy kölcsönkéri a gyári műszert, hazaviszi és azzal otthon beállítja, azt mondom okés, meg lehet tanulni és csinálni.
De ezekkel a gitárhangolós, "mikrohullámú-sütős" stb. próbálkozásokról mindig ez jut eszembe: Fel kéne mászni valami magas helyre, nekifutni, leugrani és csapkodni jó gyorsan a kezünkkel... elvileg nem olyan nagy dolog, láttam hogy a madarak is így csinálják... lehet hogy összejön
Az meg a másik, hogy én abszolút nem vagyok technikai zseni, de azért mert kézzel "ötösben" körbe-tekered és nem akad össze, szerintem nem biztos, hogy minden szinkronban úgy jár, mint ahogyan a gyárban "elképzelték"... (de lehet hogy én nem értek hozzá).
Szóval, csak okosan, körbetekintően, megfontoltan!!! Nekem van lehetőségem összehasonlítani és már említettem is itt a fórumon, hogy értékre megegyezik a netről letölthető mikrofonos és a gyári tecnomotor szíjfeszességmérő által mért értékek. Csak! Valóban a mikrofonosnál a háttérzaj bekavar, de kiolvasható, míg a gyári szépen beáll.
- 11 years ago
#2152
Én is magam cseréltem ki a vezérműszijakat három éve és csodák csodájára semmi baja a gépnek , pedig nem pengettem és a csavarokat sem nyomatékkulcsal húztam meg . Tavaszra cserélem megint mert nem bízok semmit a véletlenre , kb 20 ezret mentem vele csere óta és ránézésre semmi baja . Akkor nem csak én vagyok ilyen "elvetemült".
Milyen módszerrel állítottad a feszességet? Imbuszos módszerrel, vagy csak érzésre kézzel? Csak érzésre .
- 11 years ago
#2151
Én is magam cseréltem ki a vezérműszijakat három éve és csodák csodájára semmi baja a gépnek , pedig nem pengettem és a csavarokat sem nyomatékkulcsal húztam meg . Tavaszra cserélem megint mert nem bízok semmit a véletlenre , kb 20 ezret mentem vele csere óta és ránézésre semmi baja . Akkor nem csak én vagyok ilyen "elvetemült".
Milyen módszerrel állítottad a feszességet? Imbuszos módszerrel, vagy csak érzésre kézzel?
- 11 years ago
#2149
Kiváncsi volnék, hogy egy gitárhangoló géppel, mennyire lehet eltalálni korrekten a feszességet.
Ha jól tudom a gyári motyó az egy piezzos cucc amit a blokkhoz valahova kell tenni amikor megpengeted.
Érdekes volna egy összehasonlítás, netán valaki csinált már ilyen keresztpróbát ?
Hát a pontossággal nincs baj, inkább azzal, hogy kiszűrni a háttérzajokat, hogy csak azt mutassa ami a lényeg. Illetve pengetés után a szíj nagyon rövid ideig rezeg, az a másik gond. Amilyen programot most találtam az kiírja az amplitúdó frekvenciáját is többek közt, ami a szíj rezgése, ha nincs nagyon háttérzaj. Van néhány állítási lehetőség csak mivel angol a program ezért nem sokat értek belőle
Tudok majd legalább kísérletezni vele, kipróbálok több programot meg megoldást is.
Én olyant olvastam a gyári cuccról, hogy optikai rezgés mérő, de nem tudom, nem láttam még ilyent. Tamás,
"Én olyant olvastam a gyári cuccról, hogy optikai rezgés mérő, de nem tudom, nem láttam még ilyent."
Na látod, nekem pont ez a bajom mióta 1-2 éve ezeket az eszmefuttatásokat olvasom itt a fórumon...
Ha valaki azt írná, hogy kölcsönkéri a gyári műszert, hazaviszi és azzal otthon beállítja, azt mondom okés, meg lehet tanulni és csinálni.
De ezekkel a gitárhangolós, "mikrohullámú-sütős" stb. próbálkozásokról mindig ez jut eszembe: Fel kéne mászni valami magas helyre, nekifutni, leugrani és csapkodni jó gyorsan a kezünkkel... elvileg nem olyan nagy dolog, láttam hogy a madarak is így csinálják... lehet hogy összejön
Az meg a másik, hogy én abszolút nem vagyok technikai zseni, de azért mert kézzel "ötösben" körbe-tekered és nem akad össze, szerintem nem biztos, hogy minden szinkronban úgy jár, mint ahogyan a gyárban "elképzelték"... (de lehet hogy én nem értek hozzá).
Szóval, csak okosan, körbetekintően, megfontoltan!!!
Ha lenne módom kölcsönkérni egy gyári műszert, akkor már meg is csináltatnám a beállítást. Mivel nincs a közelbe senki, akinek lenne gyári műszere így azzal nem tudom.
Nem értem mi a baj a gitárhangolóval, egyébként nem csak az létezik, hanem léteznek egész komoly oszcilloszkóp program, bárki letöltheti. Csomó beállítás van benne, nagyon pontosan meg lehet vele mérni, szűrni a jelszinteket, zajokat.
Ma beindítottam, igaz nem mentem vele mert nagy a sár és nem akarom összekenni, meg elesni se. Teljesen jó, hangja is, ugyanúgy viselkedik ahogy eddig. Tehát nem rontottam el. Rendeltem csapágyakat a feszítőre, holnap ha megjön akkor kicserélem azt is, mert ez egy kicsit kopott már.
" de azért mert kézzel "ötösben" körbe-tekered és nem akad össze "
Ezt csak azért csináltam, hogy ne élesben derüljön ki, ha már önindítózok, hogy esetleg belever a dugattyú a szelepbe.
Egyébként én sem vagyok Ducati szerelő, sőt, motorszerelő se. Csak valamilyen szinten értek hozzá.
Petti: Van valami abban is amit írtál, nyilván valahogy rá kell venni az embereket, hogy menjenek el szervizbe, és ne egy olcsóbb szerelővel csináltassák meg, mert akkor tönkremennének a szervizek.
http://www.torig.hu/index.html/index.ph ... -csere-top
- 11 years ago
#2148
Én is magam cseréltem ki a vezérműszijakat három éve és csodák csodájára semmi baja a gépnek , pedig nem pengettem és a csavarokat sem nyomatékkulcsal húztam meg . Tavaszra cserélem megint mert nem bízok semmit a véletlenre , kb 20 ezret mentem vele csere óta és ránézésre semmi baja .
- 11 years ago
#2147
Ime a legelso Monster 1200. Ekkor még a quality nem vette észre, hogy az első sárvédő lemaradt? Egy marék csavar is maradt, két hétig keresik majd honnan maradt ki ..... a lényeg kész az első
- 11 years ago
#2146
Ime a legelso Monster 1200. Ekkor még a quality nem vette észre, hogy az első sárvédő lemaradt? a szemuveges hulyegeyerek azert vigyorog ennyire mert mar az oltozoszekrenyeben van
- 11 years ago
#2145
Ime a legelso Monster 1200. Ekkor még a quality nem vette észre, hogy az első sárvédő lemaradt?
- 11 years ago
#2144
Ime a legelso Monster 1200.
Csatolmányok:
m1200.jpg (102.5 KiB) Megtekintve 18063 alkalommal
- 11 years ago
#2143
Az én monsterem még soha nem látott ducati szervizt, tavaly év elején volt cserélve a vezérműszíj, speciális ducati gitárhangoló nélkül, és semmi baja....más járművön is van vezérműszíj, másnál se mindegy, hogy hogy rakod fel, meg hogy milyen feszes, mégsem kell agyontrükközni. Szerintem a ducati felől ezek a speciális dolgok csak vakítás, hogy vidd szervizbe, mert ha tudnád, hogy más olcsóbban is megcsinálja nem vinnéd oda, nekik meg nem lenne bevétel, de mivel azt mondják, hogy csak a gyári szerviz tud ilyen meg olyan dolgokat, oda viszed....
Ha jól emlékszem már régebben kormánycsapággyal is ez volt, szervizbe 30-40 e. vagy több, otthon meg 6000Ft+pár óra........
http://www.tassell.co.uk/belt_change.htm
Ha jól emlékszem már régebben kormánycsapággyal is ez volt, szervizbe 30-40 e. vagy több, otthon meg 6000Ft+pár óra........
http://www.tassell.co.uk/belt_change.htm
- 11 years ago
#2142
En mar lattam eloben, gyari szerszammal allitast es bizony "pengetni" kell, a Ducati feliratu muszer pedig rezges-szamot jelez ki.
- 11 years ago
#2141
Nincs omlett anélkül,hogy feltörnénk pár tojást!
Az ő motorja és remélem sikerül neki!Mondjuk ismerek egy srácot egy 900ss-szel aki állítólag otthon cserélte ki a szíjat!Nem kérdeztem meg tőle,hogy hogy s mint és hogy jó lett-e akkor,de azt tudom,hogy azóta is használja a gépet!
Nem én voltam, de én hasonlóan csinálnám:
- 11 years ago
#2140
Nincs omlett anélkül,hogy feltörnénk pár tojást!
Az ő motorja és remélem sikerül neki!Mondjuk ismerek egy srácot egy 900ss-szel aki állítólag otthon cserélte ki a szíjat!Nem kérdeztem meg tőle,hogy hogy s mint és hogy jó lett-e akkor,de azt tudom,hogy azóta is használja a gépet!
Az ő motorja és remélem sikerül neki!Mondjuk ismerek egy srácot egy 900ss-szel aki állítólag otthon cserélte ki a szíjat!Nem kérdeztem meg tőle,hogy hogy s mint és hogy jó lett-e akkor,de azt tudom,hogy azóta is használja a gépet!
- 11 years ago
#2139
Szijfeszesseget hogy allitottad be?
Kiváncsi volnék, hogy egy gitárhangoló géppel, mennyire lehet eltalálni korrekten a feszességet.
Ha jól tudom a gyári motyó az egy piezzos cucc amit a blokkhoz valahova kell tenni amikor megpengeted.
Érdekes volna egy összehasonlítás, netán valaki csinált már ilyen keresztpróbát ?
Hát a pontossággal nincs baj, inkább azzal, hogy kiszűrni a háttérzajokat, hogy csak azt mutassa ami a lényeg. Illetve pengetés után a szíj nagyon rövid ideig rezeg, az a másik gond. Amilyen programot most találtam az kiírja az amplitúdó frekvenciáját is többek közt, ami a szíj rezgése, ha nincs nagyon háttérzaj. Van néhány állítási lehetőség csak mivel angol a program ezért nem sokat értek belőle
Tudok majd legalább kísérletezni vele, kipróbálok több programot meg megoldást is.
Én olyant olvastam a gyári cuccról, hogy optikai rezgés mérő, de nem tudom, nem láttam még ilyent. Tamás,
"Én olyant olvastam a gyári cuccról, hogy optikai rezgés mérő, de nem tudom, nem láttam még ilyent."
Na látod, nekem pont ez a bajom mióta 1-2 éve ezeket az eszmefuttatásokat olvasom itt a fórumon...
Ha valaki azt írná, hogy kölcsönkéri a gyári műszert, hazaviszi és azzal otthon beállítja, azt mondom okés, meg lehet tanulni és csinálni.
De ezekkel a gitárhangolós, "mikrohullámú-sütős" stb. próbálkozásokról mindig ez jut eszembe: Fel kéne mászni valami magas helyre, nekifutni, leugrani és csapkodni jó gyorsan a kezünkkel... elvileg nem olyan nagy dolog, láttam hogy a madarak is így csinálják... lehet hogy összejön
Az meg a másik, hogy én abszolút nem vagyok technikai zseni, de azért mert kézzel "ötösben" körbe-tekered és nem akad össze, szerintem nem biztos, hogy minden szinkronban úgy jár, mint ahogyan a gyárban "elképzelték"... (de lehet hogy én nem értek hozzá).
Szóval, csak okosan, körbetekintően, megfontoltan!!!
- 11 years ago
#2138
Szijfeszesseget hogy allitottad be?
Kiváncsi volnék, hogy egy gitárhangoló géppel, mennyire lehet eltalálni korrekten a feszességet.
Ha jól tudom a gyári motyó az egy piezzos cucc amit a blokkhoz valahova kell tenni amikor megpengeted.
Érdekes volna egy összehasonlítás, netán valaki csinált már ilyen keresztpróbát ? vannak PC mikrofon + mindenféle program kísérletek a neten, volt aki az oldalon is próbálgatott ilyent, de nem ért el túl nagy sikereket, nagy volt a háttérzaj, nem mért pontosan.
Gitárhangoló géppel kellene próbálni, mert azt fél centire oda lehet rakni, erre van italálva optimalizálva, egy csöndes garázsban kéne mennie szépen.
Az enyém a szoba másik végéből kiszűri a gitárhúrt ha megpengetem, persze lehet hogy egy vezérműszíjjal kevésbé boldogulna )
- 11 years ago
#2137
Egyetértek veletek.
Ezért is vettem vettem 600-as Monstert, nem 620-ast, mert ez még karburátoros, hagyományos, viszonylag egyszerű. Aki valamilyen szinten ért hozzá az egész sok mindent meg tud csinálni rajta.
Egy injektoroshoz már otthon tényleg nem érdemes hozzá nyúlni, tele van az egész elektronikával.
Én is csak azokhoz a részekhez nyúlok hozzá, amivel nem fogom elrontani a motort, Csináltam ledes lámpát hátra, kijavítottam rajta pár elektromos hibát, idomot ragasztottam, folyadékokat cseréltem, meg egy csomó apróságot megcsináltam eddig. Csináltam egy motoremelőt is.
A szíjat ma cseréltem le, azért mertem mert ha odafigyelek ezt se tudom elrontani. Be kell pozicionálni mind a három bordás kereket, vannak rajta gyári jelölések és nem lehet nagy gond, le lehet cserélni. A feszességre is figyelni kell.
Persze mindent nem csinálnék meg, nem állnék neki beállítani a szelephézagot, mert azt úgyse tudnám megcsinálni, csak elrontani tudnám vele, akkor meg tényleg ott tartunk hogy szerelőhöz kell vinni és cserélni az egész vezérlést...
Hozzá merek nyúlni, mert ha elrontom akkor nem másét teszem tönkre.
A másik meg az, hogy jobb egy olyan motorral menni, aminek ismerem a működését.
Vicctor: Köszönöm a videót, már láttam ezt is, utána néztem azért elég rendesen mielőtt nekiálltam Szijfeszesseget hogy allitottad be?
Kiváncsi volnék, hogy egy gitárhangoló géppel, mennyire lehet eltalálni korrekten a feszességet.
Ha jól tudom a gyári motyó az egy piezzos cucc amit a blokkhoz valahova kell tenni amikor megpengeted.
Érdekes volna egy összehasonlítás, netán valaki csinált már ilyen keresztpróbát ?
Hát a pontossággal nincs baj, inkább azzal, hogy kiszűrni a háttérzajokat, hogy csak azt mutassa ami a lényeg. Illetve pengetés után a szíj nagyon rövid ideig rezeg, az a másik gond. Amilyen programot most találtam az kiírja az amplitúdó frekvenciáját is többek közt, ami a szíj rezgése, ha nincs nagyon háttérzaj. Van néhány állítási lehetőség csak mivel angol a program ezért nem sokat értek belőle
Tudok majd legalább kísérletezni vele, kipróbálok több programot meg megoldást is.
Én olyant olvastam a gyári cuccról, hogy optikai rezgés mérő, de nem tudom, nem láttam még ilyent.
- 11 years ago
#2136
Hangoljatok egy picit lejjebb mint a Guns vagy a U2!
De azért ne vigyétek túlzásba mert lehangoló lesz!
De azért ne vigyétek túlzásba mert lehangoló lesz!
- 11 years ago
#2135
Egyetértek veletek.
Ezért is vettem vettem 600-as Monstert, nem 620-ast, mert ez még karburátoros, hagyományos, viszonylag egyszerű. Aki valamilyen szinten ért hozzá az egész sok mindent meg tud csinálni rajta.
Egy injektoroshoz már otthon tényleg nem érdemes hozzá nyúlni, tele van az egész elektronikával.
Én is csak azokhoz a részekhez nyúlok hozzá, amivel nem fogom elrontani a motort, Csináltam ledes lámpát hátra, kijavítottam rajta pár elektromos hibát, idomot ragasztottam, folyadékokat cseréltem, meg egy csomó apróságot megcsináltam eddig. Csináltam egy motoremelőt is.
A szíjat ma cseréltem le, azért mertem mert ha odafigyelek ezt se tudom elrontani. Be kell pozicionálni mind a három bordás kereket, vannak rajta gyári jelölések és nem lehet nagy gond, le lehet cserélni. A feszességre is figyelni kell.
Persze mindent nem csinálnék meg, nem állnék neki beállítani a szelephézagot, mert azt úgyse tudnám megcsinálni, csak elrontani tudnám vele, akkor meg tényleg ott tartunk hogy szerelőhöz kell vinni és cserélni az egész vezérlést...
Hozzá merek nyúlni, mert ha elrontom akkor nem másét teszem tönkre.
A másik meg az, hogy jobb egy olyan motorral menni, aminek ismerem a működését.
Vicctor: Köszönöm a videót, már láttam ezt is, utána néztem azért elég rendesen mielőtt nekiálltam Szijfeszesseget hogy allitottad be?
Kiváncsi volnék, hogy egy gitárhangoló géppel, mennyire lehet eltalálni korrekten a feszességet.
Ha jól tudom a gyári motyó az egy piezzos cucc amit a blokkhoz valahova kell tenni amikor megpengeted.
Érdekes volna egy összehasonlítás, netán valaki csinált már ilyen keresztpróbát ? vannak PC mikrofon + mindenféle program kísérletek a neten, volt aki az oldalon is próbálgatott ilyent, de nem ért el túl nagy sikereket, nagy volt a háttérzaj, nem mért pontosan.
- 11 years ago
#2134
Egyetértek veletek.
Ezért is vettem vettem 600-as Monstert, nem 620-ast, mert ez még karburátoros, hagyományos, viszonylag egyszerű. Aki valamilyen szinten ért hozzá az egész sok mindent meg tud csinálni rajta.
Egy injektoroshoz már otthon tényleg nem érdemes hozzá nyúlni, tele van az egész elektronikával.
Én is csak azokhoz a részekhez nyúlok hozzá, amivel nem fogom elrontani a motort, Csináltam ledes lámpát hátra, kijavítottam rajta pár elektromos hibát, idomot ragasztottam, folyadékokat cseréltem, meg egy csomó apróságot megcsináltam eddig. Csináltam egy motoremelőt is.
A szíjat ma cseréltem le, azért mertem mert ha odafigyelek ezt se tudom elrontani. Be kell pozicionálni mind a három bordás kereket, vannak rajta gyári jelölések és nem lehet nagy gond, le lehet cserélni. A feszességre is figyelni kell.
Persze mindent nem csinálnék meg, nem állnék neki beállítani a szelephézagot, mert azt úgyse tudnám megcsinálni, csak elrontani tudnám vele, akkor meg tényleg ott tartunk hogy szerelőhöz kell vinni és cserélni az egész vezérlést...
Hozzá merek nyúlni, mert ha elrontom akkor nem másét teszem tönkre.
A másik meg az, hogy jobb egy olyan motorral menni, aminek ismerem a működését.
Vicctor: Köszönöm a videót, már láttam ezt is, utána néztem azért elég rendesen mielőtt nekiálltam Szijfeszesseget hogy allitottad be?
Kiváncsi volnék, hogy egy gitárhangoló géppel, mennyire lehet eltalálni korrekten a feszességet.
Ha jól tudom a gyári motyó az egy piezzos cucc amit a blokkhoz valahova kell tenni amikor megpengeted.
Érdekes volna egy összehasonlítás, netán valaki csinált már ilyen keresztpróbát ?
- 11 years ago
#2133
Egyetértek veletek.
Ezért is vettem vettem 600-as Monstert, nem 620-ast, mert ez még karburátoros, hagyományos, viszonylag egyszerű. Aki valamilyen szinten ért hozzá az egész sok mindent meg tud csinálni rajta.
Egy injektoroshoz már otthon tényleg nem érdemes hozzá nyúlni, tele van az egész elektronikával.
Én is csak azokhoz a részekhez nyúlok hozzá, amivel nem fogom elrontani a motort, Csináltam ledes lámpát hátra, kijavítottam rajta pár elektromos hibát, idomot ragasztottam, folyadékokat cseréltem, meg egy csomó apróságot megcsináltam eddig. Csináltam egy motoremelőt is.
A szíjat ma cseréltem le, azért mertem mert ha odafigyelek ezt se tudom elrontani. Be kell pozicionálni mind a három bordás kereket, vannak rajta gyári jelölések és nem lehet nagy gond, le lehet cserélni. A feszességre is figyelni kell.
Persze mindent nem csinálnék meg, nem állnék neki beállítani a szelephézagot, mert azt úgyse tudnám megcsinálni, csak elrontani tudnám vele, akkor meg tényleg ott tartunk hogy szerelőhöz kell vinni és cserélni az egész vezérlést...
Hozzá merek nyúlni, mert ha elrontom akkor nem másét teszem tönkre.
A másik meg az, hogy jobb egy olyan motorral menni, aminek ismerem a működését.
Vicctor: Köszönöm a videót, már láttam ezt is, utána néztem azért elég rendesen mielőtt nekiálltam Szijfeszesseget hogy allitottad be?
Még sehogy, csak kb.
Úgyis cserélek még csapágyat a feszítőn, meg szétment kicsit az egyik csavar fej (nagyon be volt rágódva) aztán veszek másikat holnap, nem akarom visszatenni, hátha legközelebb nem lehet fellazítani.
Simán imbuszos módszerrel, vízszintes hengerhez 5 ös, függőlegeshez 6 os imbusz. Még úgyse használom így, csak átpörgettem párszor ötösben a hátsó kereket hogy biztos nem akad-e össze a vezérlés.
Amúgy pengetéssel csinálom majd, frekvenciára. Ahhoz viszont úgy olvastam olyan 20 fok körüli hőmérséklet az ideális. Mert ugye minél nagyobb a hőmérséklet annál jobban feszül állítólag.
- 11 years ago
#2132
Egyetértek veletek.
Ezért is vettem vettem 600-as Monstert, nem 620-ast, mert ez még karburátoros, hagyományos, viszonylag egyszerű. Aki valamilyen szinten ért hozzá az egész sok mindent meg tud csinálni rajta.
Egy injektoroshoz már otthon tényleg nem érdemes hozzá nyúlni, tele van az egész elektronikával.
Én is csak azokhoz a részekhez nyúlok hozzá, amivel nem fogom elrontani a motort, Csináltam ledes lámpát hátra, kijavítottam rajta pár elektromos hibát, idomot ragasztottam, folyadékokat cseréltem, meg egy csomó apróságot megcsináltam eddig. Csináltam egy motoremelőt is.
A szíjat ma cseréltem le, azért mertem mert ha odafigyelek ezt se tudom elrontani. Be kell pozicionálni mind a három bordás kereket, vannak rajta gyári jelölések és nem lehet nagy gond, le lehet cserélni. A feszességre is figyelni kell.
Persze mindent nem csinálnék meg, nem állnék neki beállítani a szelephézagot, mert azt úgyse tudnám megcsinálni, csak elrontani tudnám vele, akkor meg tényleg ott tartunk hogy szerelőhöz kell vinni és cserélni az egész vezérlést...
Hozzá merek nyúlni, mert ha elrontom akkor nem másét teszem tönkre.
A másik meg az, hogy jobb egy olyan motorral menni, aminek ismerem a működését.
Vicctor: Köszönöm a videót, már láttam ezt is, utána néztem azért elég rendesen mielőtt nekiálltam Szijfeszesseget hogy allitottad be?
- 11 years ago
#2131
Egyetértek veletek.
Ezért is vettem vettem 600-as Monstert, nem 620-ast, mert ez még karburátoros, hagyományos, viszonylag egyszerű. Aki valamilyen szinten ért hozzá az egész sok mindent meg tud csinálni rajta.
Egy injektoroshoz már otthon tényleg nem érdemes hozzá nyúlni, tele van az egész elektronikával.
Én is csak azokhoz a részekhez nyúlok hozzá, amivel nem fogom elrontani a motort, Csináltam ledes lámpát hátra, kijavítottam rajta pár elektromos hibát, idomot ragasztottam, folyadékokat cseréltem, meg egy csomó apróságot megcsináltam eddig. Csináltam egy motoremelőt is.
A szíjat ma cseréltem le, azért mertem mert ha odafigyelek ezt se tudom elrontani. Be kell pozicionálni mind a három bordás kereket, vannak rajta gyári jelölések és nem lehet nagy gond, le lehet cserélni. A feszességre is figyelni kell.
Persze mindent nem csinálnék meg, nem állnék neki beállítani a szelephézagot, mert azt úgyse tudnám megcsinálni, csak elrontani tudnám vele, akkor meg tényleg ott tartunk hogy szerelőhöz kell vinni és cserélni az egész vezérlést...
Hozzá merek nyúlni, mert ha elrontom akkor nem másét teszem tönkre.
A másik meg az, hogy jobb egy olyan motorral menni, aminek ismerem a működését.
Vicctor: Köszönöm a videót, már láttam ezt is, utána néztem azért elég rendesen mielőtt nekiálltam
Ezért is vettem vettem 600-as Monstert, nem 620-ast, mert ez még karburátoros, hagyományos, viszonylag egyszerű. Aki valamilyen szinten ért hozzá az egész sok mindent meg tud csinálni rajta.
Egy injektoroshoz már otthon tényleg nem érdemes hozzá nyúlni, tele van az egész elektronikával.
Én is csak azokhoz a részekhez nyúlok hozzá, amivel nem fogom elrontani a motort, Csináltam ledes lámpát hátra, kijavítottam rajta pár elektromos hibát, idomot ragasztottam, folyadékokat cseréltem, meg egy csomó apróságot megcsináltam eddig. Csináltam egy motoremelőt is.
A szíjat ma cseréltem le, azért mertem mert ha odafigyelek ezt se tudom elrontani. Be kell pozicionálni mind a három bordás kereket, vannak rajta gyári jelölések és nem lehet nagy gond, le lehet cserélni. A feszességre is figyelni kell.
Persze mindent nem csinálnék meg, nem állnék neki beállítani a szelephézagot, mert azt úgyse tudnám megcsinálni, csak elrontani tudnám vele, akkor meg tényleg ott tartunk hogy szerelőhöz kell vinni és cserélni az egész vezérlést...
Hozzá merek nyúlni, mert ha elrontom akkor nem másét teszem tönkre.
A másik meg az, hogy jobb egy olyan motorral menni, aminek ismerem a működését.
Vicctor: Köszönöm a videót, már láttam ezt is, utána néztem azért elég rendesen mielőtt nekiálltam
- 11 years ago
#2130
A kézikönyv szerint van helyzetjelző kapcsoló a jobb oldalon, viszont nekem csak letakart hely van. Youtube-on is ilyet láttam. Ez vmi facelift eredménye?
- 11 years ago
#2129
Azt se felejtsük el hogy "régen" a motorosok szerelők is voltak . Csak amióta úgymond tömegcikk és tele van pakolva elektronikával azóta egyre kevesebb az "igazi" motoros .
- 11 years ago
#2128
Nincs is baj,ha az ember maga szereli és ÉRT hozzá!Végül is mindenki azt csinál a motorjával amit akar!
Van egy haverom aki vett egy 2009-ben egy vadonatúj Hayabusát,kölcsönre,első komoly nagymotorként(Uralok után)és 3szor karambolózott vele.Ő meg nagyon "ért" a motorokhoz szerelgette,javítgatta.A motor ment vagy 5ezer kilómétert és azóta a garázsában állt szétszedve,mert ez nem lett jó rajta az nem.Tavaly elege lett belőle és darabokba eladta ami még megvolt.Persze ő cseszte szép az egészet,mert ő szeret bütykölni rajta.Aztán a farokidom nem tetszett neki majd a fejidom aztán az egész vezetékelésnek mennie kellett.Ha elviszi a pár milliós motorját a szerelőhöz és nem a garázsban játszik vele akkor pár hónap alatt visszakapta volna a gépet és nem lesz egy nagy alkatrészkupac.A mai napig fizeti a kölcsönt,mert persze Svájci frankra vette fel.
Én is szeretném szerelni a motoromat,de szerintem ez nem olyan,hogy autodidakta módon tanuljuk meg!Ez az én véleményem,de én nem is értek a motorokhoz.Én inkább használom és elviszem szerelőhöz,ha szükséges.Így biztos leszek benne,hogy jó,mint hogy a hülyeségem miatt bajt okozzak!
Én nem ítélem el az illetőt aki a saját motorját szereli!Sőt elismerésre méltó a bátorsága ,hite és önbizalma.Gondolom ő tudja,hogy mennyit tud és ő sem akarja,hogy baj legyen.
Végül is annál jobb dolog nincs is(motorokról beszélek)amikor az ember minden csavarját ismeri a motorjának/autójának!
Kéz és lábtörést hozzá és sok örvendetes kilómétert hozzá neki!
Van egy haverom aki vett egy 2009-ben egy vadonatúj Hayabusát,kölcsönre,első komoly nagymotorként(Uralok után)és 3szor karambolózott vele.Ő meg nagyon "ért" a motorokhoz szerelgette,javítgatta.A motor ment vagy 5ezer kilómétert és azóta a garázsában állt szétszedve,mert ez nem lett jó rajta az nem.Tavaly elege lett belőle és darabokba eladta ami még megvolt.Persze ő cseszte szép az egészet,mert ő szeret bütykölni rajta.Aztán a farokidom nem tetszett neki majd a fejidom aztán az egész vezetékelésnek mennie kellett.Ha elviszi a pár milliós motorját a szerelőhöz és nem a garázsban játszik vele akkor pár hónap alatt visszakapta volna a gépet és nem lesz egy nagy alkatrészkupac.A mai napig fizeti a kölcsönt,mert persze Svájci frankra vette fel.
Én is szeretném szerelni a motoromat,de szerintem ez nem olyan,hogy autodidakta módon tanuljuk meg!Ez az én véleményem,de én nem is értek a motorokhoz.Én inkább használom és elviszem szerelőhöz,ha szükséges.Így biztos leszek benne,hogy jó,mint hogy a hülyeségem miatt bajt okozzak!
Én nem ítélem el az illetőt aki a saját motorját szereli!Sőt elismerésre méltó a bátorsága ,hite és önbizalma.Gondolom ő tudja,hogy mennyit tud és ő sem akarja,hogy baj legyen.
Végül is annál jobb dolog nincs is(motorokról beszélek)amikor az ember minden csavarját ismeri a motorjának/autójának!
Kéz és lábtörést hozzá és sok örvendetes kilómétert hozzá neki!
- 11 years ago
#2127
Az önszereléssel szerintem csak az a baj,hogy ha az ember nem jól csinálja meg és tönkremegy,mint például,ha a vezérműszíj leugrik,akkor több lesz a költség,mintha elvitte volna egy Ducati szerelőhöz!
Megértem,hogy szeret bütykölni és nagyon jó érzés mikor az ember maga csinálja meg a dolgait,de én biztos nem esnék neki csak,mert letöltöttem a netről,hogy hogyan kell.Azon felül meg valahol el kell kezdeni,mert senki nem született Ducati szerelőnek!
Olajat meg még a feleségem is tud cserélni,hiszen csak egy csavart és a szűrőt kell leszedni,ahhoz meg tényleg nem kell tudomány.
Villany szerelés sem nagy dolog,ha tudod mit csinálsz,de egy híres utolsó mondta volt ez"Drágám majd én megcsinálom nem kell szerelőt hívni"
Azért azt tegyük hozzá hogy nem atomfizikáról beszélünk csak mert Ducati.
Mármint, ha valaki egy jó motorszerelő, beszerzi a célszerszámokat és eszközöket, és lelkiismeretes akkor abból egy jó Ducati szerelő is lesz.
És ez pont ugyanígy igaz fordítva is egy ducati szerelő akinek megvan mindene attól még lehet trehány is.
Én szeretem szerelni a motoromat, és értek is hozzá (még papírom is van róla ) ), de olyan pontoknál megálllok ahol a felelősségvállalás is fontos vagy netán nem rendelkezek elég tapasztalattal.
Ezt úgy értem, hogy annak ellenére hogy ki tudnám cserélni én is a vezérműszíjat, mégsem teszem, átugrik és szétcseszem a blokkot akkor nézhetek bambán a tükörbe, de ha ugyanez egy szervíz hibájából történik akkor már rájuk nézek morcosan és benyújtom nekik a számlát.
- 11 years ago
#2126
Főleg ha a célszerszámok is adottak!
Csatolmányok:
img_3557.jpg (741.53 KiB) Megtekintve 18062 alkalommal
- 11 years ago
#2125
Az önszereléssel szerintem csak az a baj,hogy ha az ember nem jól csinálja meg és tönkremegy,mint például,ha a vezérműszíj leugrik,akkor több lesz a költség,mintha elvitte volna egy Ducati szerelőhöz!
Megértem,hogy szeret bütykölni és nagyon jó érzés mikor az ember maga csinálja meg a dolgait,de én biztos nem esnék neki csak,mert letöltöttem a netről,hogy hogyan kell.Azon felül meg valahol el kell kezdeni,mert senki nem született Ducati szerelőnek!
Olajat meg még a feleségem is tud cserélni,hiszen csak egy csavart és a szűrőt kell leszedni,ahhoz meg tényleg nem kell tudomány.
Villany szerelés sem nagy dolog,ha tudod mit csinálsz,de egy híres utolsó mondta volt ez"Drágám majd én megcsinálom nem kell szerelőt hívni"
Megértem,hogy szeret bütykölni és nagyon jó érzés mikor az ember maga csinálja meg a dolgait,de én biztos nem esnék neki csak,mert letöltöttem a netről,hogy hogyan kell.Azon felül meg valahol el kell kezdeni,mert senki nem született Ducati szerelőnek!
Olajat meg még a feleségem is tud cserélni,hiszen csak egy csavart és a szűrőt kell leszedni,ahhoz meg tényleg nem kell tudomány.
Villany szerelés sem nagy dolog,ha tudod mit csinálsz,de egy híres utolsó mondta volt ez"Drágám majd én megcsinálom nem kell szerelőt hívni"
- 11 years ago
#2124
ha veled geciznék akkor azt mondtam volna, hogy feltákoltuk a lancod, mert nem fizetsz szerelőt, és utána elvittük a rossoba viszem a gázórád is!
2 hétre adtak időpontot,azért gciztünk!
2 hét Vp nélkül nyáron? és nem esett le horvátból hazafelé:p Ja igen, már benne van a rutin a kezemben,4-szer cseréltem,és nem ömlött az olaj Erdélybe odafele! :p
Látod,direkt nem hozom fel erre.........
És akkor még az akksi sarukról nem is beszéltünk!
- 11 years ago
#2123
te most velem gcizel?
Leszedem a vízórád! ha veled geciznék akkor azt mondtam volna, hogy feltákoltuk a lancod, mert nem fizetsz szerelőt, és utána elvittük a rossoba viszem a gázórád is!
2 hétre adtak időpontot,azért gciztünk!
2 hét Vp nélkül nyáron? és nem esett le horvátból hazafelé:p
- 11 years ago
#2122
nem lenne ajánlatos lassan elvinni egy szerelőhöz?
sose gondoltam volna, hogy ezt mondom, de egyetértek kopival... az ilyenekből lesz a "szar a ducati"
De ajánlatos lenne, csak körülményes lenne, mert még nincs rajta rendszám így messzire nem mehetek vele. Aki talán ért hozzá az meg messzebb van, és a motort meg csak úgy tudom szállítani ha berakjuk a kocsiba, ami meg elég körülményes, elég volt 1x szállítani amikor hazahoztuk.
Tönkretenni nem fogom, annyira azért nem vagyok balfasz. Nem egy városi vagyok aki azt se tudja hogy kell betekerni egy csavart.
Csak azért írtam le meg kérdeztem hátha valaki járt már így és tudja mi a gond.
Egyébként nem fogom leszólni a Ducatit attól hogy van valami baja. Bármi tönkre tud menni, attól még nem kell leszólni egy márkát sem. Főleg akkor nem fogom leszarozni, ha az én hibámból adódik.
Ha már le fel teszegeted a vezérműszíjat, ez hasznos lehet:
- 11 years ago
#2121
De ajánlatos lenne, csak körülményes lenne, mert még nincs rajta rendszám így messzire nem mehetek vele. Aki talán ért hozzá az meg messzebb van, és a motort meg csak úgy tudom szállítani ha berakjuk a kocsiba, ami meg elég körülményes, elég volt 1x szállítani amikor hazahoztuk.
Tönkretenni nem fogom, annyira azért nem vagyok balfasz. Nem egy városi vagyok aki azt se tudja hogy kell betekerni egy csavart.
Csak azért írtam le meg kérdeztem hátha valaki járt már így és tudja mi a gond.
Egyébként nem fogom leszólni a Ducatit attól hogy van valami baja. Bármi tönkre tud menni, attól még nem kell leszólni egy márkát sem. Főleg akkor nem fogom leszarozni, ha az én hibámból adódik. desmodoki és a motorosso is vállal szállítást, ezen nem múlik. a vezérlés azért nem egy csavarbetekerés kaliber, ha leveszed a szíjat és csak egy foggal arrébb rakod fel, megvan a baj. ráadásul felrakáskor a feszességet be kell lőni, a ducatinál nem nyomatékra megy az ilyen.
persze ha úgy érzed, hogy lekezeled, akkor hajrá.
Igen, megyünk Balatonlellére úgyis minden évben többször nyaralni, Bogláron ott van pont egy Ducati szerviz, oda mindenképp elviszem hogy nézzék meg a vezérlést, meg a karburátor szinkront. (addigra már úgyis lesz rendszám)
A szíj csere se túl nagy dolog, főleg hogy ez csak 2 szelepes. Be kell állítani a bordás kerekeket hogy a jelen legyenek, össze jelölni a szíjat a kerékkel, áttenni a jelet az új szíjra, így nem fog elmászni a vezérlés. Szíjcsere után úgyis átpörgetem a kereket, kiderül hogy összeakad-e, vagy jó. Feszesség beállítást meg rezgésre be lehet laptopra szedtem le programot, van mikrofonom, próbáltam is már.Szóval szerintem ezt meg tudom oldani, ha nem lesz jó akkor szerelő egyértelműen... ne nagyon tervezz, bogláron ducati "szalon" van, szerviz nincs, felhozzák onnan Bpestre a motorokat... mondjuk én ezt a megoldást sem ajánlom, de csendben maradok
- 11 years ago
#2120
Hú bazz, neked nincs egy kishaver nevű rokonod vagy cimbid? Vagy csak szimplán benned reinkarnálódott? te most velem gcizel?
Leszedem a vízórád! ha veled geciznék akkor azt mondtam volna, hogy feltákoltuk a lancod, mert nem fizetsz szerelőt, és utána elvittük a rossoba viszem a gázórád is!
2 hétre adtak időpontot,azért gciztünk!
2 hét Vp nélkül nyáron?
- 11 years ago
#2119
Hú bazz, neked nincs egy kishaver nevű rokonod vagy cimbid? Vagy csak szimplán benned reinkarnálódott? te most velem gcizel?
Leszedem a vízórád! ha veled geciznék akkor azt mondtam volna, hogy feltákoltuk a lancod, mert nem fizetsz szerelőt, és utána elvittük a rossoba
- 11 years ago
#2118
Hú bazz, neked nincs egy kishaver nevű rokonod vagy cimbid? Vagy csak szimplán benned reinkarnálódott? te most velem gcizel?
Leszedem a vízórád!
- 11 years ago
#2117
Hú bazz, neked nincs egy kishaver nevű rokonod vagy cimbid? Vagy csak szimplán benned reinkarnálódott?
- 11 years ago
#2116
Igaz,én is szeretek otthon szerelni.Már sikerült megkerülni mind a villany mind a gázórát!Egy zsák pénzt spóroltam,szerelőkre ráment volna a gatyám!
- 11 years ago
#2115
desmodoki és a motorosso is vállal szállítást, ezen nem múlik. a vezérlés azért nem egy csavarbetekerés kaliber, ha leveszed a szíjat és csak egy foggal arrébb rakod fel, megvan a baj. ráadásul felrakáskor a feszességet be kell lőni, a ducatinál nem nyomatékra megy az ilyen.
persze ha úgy érzed, hogy lekezeled, akkor hajrá.
Igen, megyünk Balatonlellére úgyis minden évben többször nyaralni, Bogláron ott van pont egy Ducati szerviz, oda mindenképp elviszem hogy nézzék meg a vezérlést, meg a karburátor szinkront. (addigra már úgyis lesz rendszám)
A szíj csere se túl nagy dolog, főleg hogy ez csak 2 szelepes. Be kell állítani a bordás kerekeket hogy a jelen legyenek, össze jelölni a szíjat a kerékkel, áttenni a jelet az új szíjra, így nem fog elmászni a vezérlés. Szíjcsere után úgyis átpörgetem a kereket, kiderül hogy összeakad-e, vagy jó. Feszesség beállítást meg rezgésre be lehet laptopra szedtem le programot, van mikrofonom, próbáltam is már.Szóval szerintem ezt meg tudom oldani, ha nem lesz jó akkor szerelő egyértelműen...
Vezérműszíj vezető görgő:
http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... 4-st2.html A fix görgőket Maráczi Zsoltinál (Maleducati) 14 100Ft/db áron meg tudod venni. A feszítőknek 4800Ft/db az ára (mondjuk abból 4db kell).
Nincs egy hónapja,hogy kérdeztem
- 11 years ago
#2114
Nem is tudtam,hogy városon ilyen bénák az emberek,hogy még egy csavart sem tudnak behajtani!
Nem azt akarom mondani hogy mindenki béna. Sokan tényleg nagyon hülyék, sok helyen szereltünk már villanyt, sok emberrel találkozok és néhánynak tényleg semmi műszaki tudása nincs. Egyébként úgy vagyok vele, hogy amit meg tudok csinálni, azt megcsinálom, mert nem megy olyan jól hogy mindent szerelővel csináltassak. Pl.: olajcseréket meg ilyeneket is simán meg lehet otthon csinálni. Elektromos hibák is voltak benne, hibakeresésre elmenne a szerelőnek egy csomó idő, én meg otthon szabadidőmben szeretek ilyesmit csinálni.
PETTI: Kösz a linket, ha nem nem tudnak a boltba adni vagy rendelni akkor megrendelem innen.
- 11 years ago
#2113
De ajánlatos lenne, csak körülményes lenne, mert még nincs rajta rendszám így messzire nem mehetek vele. Aki talán ért hozzá az meg messzebb van, és a motort meg csak úgy tudom szállítani ha berakjuk a kocsiba, ami meg elég körülményes, elég volt 1x szállítani amikor hazahoztuk.
Tönkretenni nem fogom, annyira azért nem vagyok balfasz. Nem egy városi vagyok aki azt se tudja hogy kell betekerni egy csavart.
Csak azért írtam le meg kérdeztem hátha valaki járt már így és tudja mi a gond.
Egyébként nem fogom leszólni a Ducatit attól hogy van valami baja. Bármi tönkre tud menni, attól még nem kell leszólni egy márkát sem. Főleg akkor nem fogom leszarozni, ha az én hibámból adódik. desmodoki és a motorosso is vállal szállítást, ezen nem múlik. a vezérlés azért nem egy csavarbetekerés kaliber, ha leveszed a szíjat és csak egy foggal arrébb rakod fel, megvan a baj. ráadásul felrakáskor a feszességet be kell lőni, a ducatinál nem nyomatékra megy az ilyen.
persze ha úgy érzed, hogy lekezeled, akkor hajrá.
Igen, megyünk Balatonlellére úgyis minden évben többször nyaralni, Bogláron ott van pont egy Ducati szerviz, oda mindenképp elviszem hogy nézzék meg a vezérlést, meg a karburátor szinkront. (addigra már úgyis lesz rendszám)
A szíj csere se túl nagy dolog, főleg hogy ez csak 2 szelepes. Be kell állítani a bordás kerekeket hogy a jelen legyenek, össze jelölni a szíjat a kerékkel, áttenni a jelet az új szíjra, így nem fog elmászni a vezérlés. Szíjcsere után úgyis átpörgetem a kereket, kiderül hogy összeakad-e, vagy jó. Feszesség beállítást meg rezgésre be lehet laptopra szedtem le programot, van mikrofonom, próbáltam is már.Szóval szerintem ezt meg tudom oldani, ha nem lesz jó akkor szerelő egyértelműen...
Vezérműszíj vezető görgő:
http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... 4-st2.html
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]