- 7 years ago
#5811
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.
Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem. Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.Csatolmányok:
19030186_1672235729471402_1907697742414608162_n.jpg (444.02 KiB) Megtekintve 11031 alkalommal
- 7 years ago
#5810
Monster 620, néha olyat csinál, h mikor inditóznál nem indit azonnal, hanem csak teker egy picit majd semmi. majd megint, majd megint semmi. párszor eljátsza és utana elindul rendesen.
Valakinek tapasztalat ezzel?
Onindito relere tippelnek , akkumulator ? Saruk nem lazultak le?
- 7 years ago
#5809
Monster 620, néha olyat csinál, h mikor inditóznál nem indit azonnal, hanem csak teker egy picit majd semmi. majd megint, majd megint semmi. párszor eljátsza és utana elindul rendesen.
Valakinek tapasztalat ezzel?
Valakinek tapasztalat ezzel?
- 7 years ago
#5808
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.
Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem.
- 7 years ago
#5807
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.
- 7 years ago
#5806
Köszi! Om-et már próbáltam. Az tömítés nincsen fent, a másikat pedig csak karbirátorral együtt lehet kapni.
- 7 years ago
#5805
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, h honnan lehet beszerezni az alábbi alkatrészeket;
- karbin lévő műanyag izé, amibe csatlakozik a gázbowden
-horizontális henger vezérműszíj fedél por védő gumi tömítése
Monster 620ie (2004)
Csatolok képet
Köszi! http://oem-parts.hu/hu/ vagy ebay
- 7 years ago
#5804
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, h honnan lehet beszerezni az alábbi alkatrészeket;
- karbin lévő műanyag izé, amibe csatlakozik a gázbowden
-horizontális henger vezérműszíj fedél por védő gumi tömítése
Monster 620ie (2004)
Csatolok képet
Köszi!
- karbin lévő műanyag izé, amibe csatlakozik a gázbowden
-horizontális henger vezérműszíj fedél por védő gumi tömítése
Monster 620ie (2004)
Csatolok képet
Köszi!
Csatolmányok:
img_6100.jpg (1007.57 KiB) Megtekintve 8815 alkalommal
img_6098.jpg (1.08 MiB) Megtekintve 8815 alkalommal
- 7 years ago
#5803
@harpi
Ilyenkor mi a protokoll? Új rendszámot kapsz és akkor új forgalmi is kell,vagy újra nyomják csak simán a régit. Mennyi idő volt míg megkaptad az új rendszámot?
Bemész a kormányhivatalba,és tizenvalahány ezer forintért kezedbe nyomják az új rendszámot és a forgalmi!
- 7 years ago
#5802
@harpi
Ilyenkor mi a protokoll? Új rendszámot kapsz és akkor új forgalmi is kell,vagy újra nyomják csak simán a régit. Mennyi idő volt míg megkaptad az új rendszámot? http://kormanyablak.hu/hu/feladatkorok/75/OKMIR00074
Jópénzért kapsz egy régi-új rendszámot.
- 7 years ago
#5801
@harpi
Ilyenkor mi a protokoll? Új rendszámot kapsz és akkor új forgalmi is kell,vagy újra nyomják csak simán a régit. Mennyi idő volt míg megkaptad az új rendszámot?
Ilyenkor mi a protokoll? Új rendszámot kapsz és akkor új forgalmi is kell,vagy újra nyomják csak simán a régit. Mennyi idő volt míg megkaptad az új rendszámot?
- 7 years ago
#5800
@harpi hát igen,nekem is az lesz
az első lépés hogy rendesen rögzítem,még egy ilyen ne történjen,hogy itt a jó idő a bestia pedig bennt pihen rendszám nélkül.
az első lépés hogy rendesen rögzítem,még egy ilyen ne történjen,hogy itt a jó idő a bestia pedig bennt pihen rendszám nélkül.
- 7 years ago
#5799
Sziasztok!
A mai napon elvesztettem a rendszámom UHE-694 Enying-Simontornya-Dombóvár vonalon,ha esetleg valaki észreveszi,rátalál vagy hall róla megköszönném ha jelezné! Jutalom is jár a megtalálónak,sok esélyt nem látok rá,hogy meglesz,de hátha itt Pünkösd tájékán motorozik arra valaki,én sajnos nem találtam meg!
Köszönöm
Részvétem!!!
Én tavaly két rendszámomat hagytam el! Az első kirázkódott a műanyag tartóból,a második sárvédővel-tartóval együtt tűnt el a 4-es út forgatagában!
Mondanom sem kell egyik sem lett meg!
A mostani rendszámot már felszegeltem az általam gyártott sárvédőre!Így már tuti megmarad!
- 7 years ago
#5798
Sziasztok!
A mai napon elvesztettem a rendszámom UHE-694 Enying-Simontornya-Dombóvár vonalon,ha esetleg valaki észreveszi,rátalál vagy hall róla megköszönném ha jelezné! Jutalom is jár a megtalálónak,sok esélyt nem látok rá,hogy meglesz,de hátha itt Pünkösd tájékán motorozik arra valaki,én sajnos nem találtam meg!
Köszönöm
A mai napon elvesztettem a rendszámom UHE-694 Enying-Simontornya-Dombóvár vonalon,ha esetleg valaki észreveszi,rátalál vagy hall róla megköszönném ha jelezné! Jutalom is jár a megtalálónak,sok esélyt nem látok rá,hogy meglesz,de hátha itt Pünkösd tájékán motorozik arra valaki,én sajnos nem találtam meg!
Köszönöm
- 7 years ago
#5797
Ma a kilóméter órám egyszer mutatott egyszer nem. Első ötlet, hogy a jeladó szenzor halt meg. Fizikálisan nem látok sérülést.
Már korábban valki írt ebben a témában, de nem derült ki, hogy a szenzor volt-e a ludas. Ki tudom valahogy mérni, hogy tényleg roggyant-e a szenzor vagy csak megrendeled a szenzort és reménykedsz hogy az volt a szar eshetőség van? :S
Már korábban valki írt ebben a témában, de nem derült ki, hogy a szenzor volt-e a ludas. Ki tudom valahogy mérni, hogy tényleg roggyant-e a szenzor vagy csak megrendeled a szenzort és reménykedsz hogy az volt a szar eshetőség van? :S
- 7 years ago
#5796
Mágneskapcsoló tekercs szakadás is lehet,hidegen van kontakt de mikor üzem meleg a motor a tekercs kitágul és nem húz be.Meg kell kocogtatni.Ha gombnyomásra kattog akkor nem az a rossz.Indítómotor szénkefe is szokott rakoncátlankodni. melegen nem kattog semmi. Estére megnézem. Köszönöm.
- 7 years ago
#5795
Sziasztok!
A fiam Monstere rendetlenkedik.
Hidegen az első pöccre indul, ellenben ha bemelegszik, se kép, se hang. Meg sem mozdul az önindító, az égvilágon semmit nem csinál. Többször kipróbáltuk, 10- 15 perc után, ha leállírjuk, meg sem mozdul semmi. Ha kihűlt, semmi gond, beindul.
Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget. nagyon régen a 620asom ugyanezt csinálta, valami relébaszt kellett cserélni, sajna nem nagyon emlékszem a részleteket. ráadásul az enyém le is állt, nem csak nem indult el leállítás után.
- 7 years ago
#5794
Sziasztok!
A fiam Monstere rendetlenkedik.
Hidegen az első pöccre indul, ellenben ha bemelegszik, se kép, se hang. Meg sem mozdul az önindító, az égvilágon semmit nem csinál. Többször kipróbáltuk, 10- 15 perc után, ha leállírjuk, meg sem mozdul semmi. Ha kihűlt, semmi gond, beindul.
Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget. Milyen monster milyen evjarat? Akku allapot es akku toltes rendben van? Lemertetek multimeterel? Ez a nulladik lepes minden inditasi paranal
- 7 years ago
#5793
Mágneskapcsoló tekercs szakadás is lehet,hidegen van kontakt de mikor üzem meleg a motor a tekercs kitágul és nem húz be.Meg kell kocogtatni.Ha gombnyomásra kattog akkor nem az a rossz.Indítómotor szénkefe is szokott rakoncátlankodni.
- 7 years ago
#5792
hello!Meg kellene direktbe bikázni az inditómotort,hogy kiküszöböld működik-e.Ha forgatja akkor az ok.A mágneskapcsoló sem kattog?
- 7 years ago
#5791
Sziasztok!
A fiam Monstere rendetlenkedik.
Hidegen az első pöccre indul, ellenben ha bemelegszik, se kép, se hang. Meg sem mozdul az önindító, az égvilágon semmit nem csinál. Többször kipróbáltuk, 10- 15 perc után, ha leállírjuk, meg sem mozdul semmi. Ha kihűlt, semmi gond, beindul.
Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget.
A fiam Monstere rendetlenkedik.
Hidegen az első pöccre indul, ellenben ha bemelegszik, se kép, se hang. Meg sem mozdul az önindító, az égvilágon semmit nem csinál. Többször kipróbáltuk, 10- 15 perc után, ha leállírjuk, meg sem mozdul semmi. Ha kihűlt, semmi gond, beindul.
Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget.
- 7 years ago
#5790
Most látom mit írtál Új Yuasa akksit 2015 tavaszán tettem bele, talán a sok indítózástól merülhetett le. Szerintem ne vegyél új akksit, amíg ezt nem töltöd fel. Ha sokat indítózol, főleg, ha a szívató is rajta van, beköpi a gyertyákat és lemerül az akksi. Én is jártam így, mélygarázsból akartam kijönni, lefulladt, nem akart beindulni utána. Az akksit feltöltöttem, utána indult szépen. Gondolom ha az akksi nem teljesen töltött az indítózások miatt, akkor a beköpött, vagy már gyengélkedő gyertyának nem tud elég áramot produkálni, ezért nem indul. Utána egyéb okból kifolyólag kivettem a gyertyákat, a fekvő hengeré eléggé olajos volt, gondolom emiatt is lehetett. Cseréltem mindkettőt, kíváncsi leszek, hogy van-e egyéb ok is, vagy csak simán halódott az a gyertya. A 600-ason gyertyát kellett pucolni és most boldogság van
- 7 years ago
#5788
Most látom mit írtál Új Yuasa akksit 2015 tavaszán tettem bele, talán a sok indítózástól merülhetett le. Szerintem ne vegyél új akksit, amíg ezt nem töltöd fel. Ha sokat indítózol, főleg, ha a szívató is rajta van, beköpi a gyertyákat és lemerül az akksi. Én is jártam így, mélygarázsból akartam kijönni, lefulladt, nem akart beindulni utána. Az akksit feltöltöttem, utána indult szépen. Gondolom ha az akksi nem teljesen töltött az indítózások miatt, akkor a beköpött, vagy már gyengélkedő gyertyának nem tud elég áramot produkálni, ezért nem indul. Utána egyéb okból kifolyólag kivettem a gyertyákat, a fekvő hengeré eléggé olajos volt, gondolom emiatt is lehetett. Cseréltem mindkettőt, kíváncsi leszek, hogy van-e egyéb ok is, vagy csak simán halódott az a gyertya.
- 7 years ago
#5787
Most látom mit írtál Új Yuasa akksit 2015 tavaszán tettem bele, talán a sok indítózástól merülhetett le. Szerintem ne vegyél új akksit, amíg ezt nem töltöd fel. Ha sokat indítózol, főleg, ha a szívató is rajta van, beköpi a gyertyákat és lemerül az akksi.
- 7 years ago
#5786
Lehet valamit kezdeni a pontatlan órával a műszeregységen? Pár perc/nap nem zavarna annyira, de pár óra... hosszan nyomod valamelyik gombot és be lehet állítani az megvan, de reggel beállítom, estére már nem pontos.
- 7 years ago
#5785
Lehet valamit kezdeni a pontatlan órával a műszeregységen? Pár perc/nap nem zavarna annyira, de pár óra... hosszan nyomod valamelyik gombot és be lehet állítani
- 7 years ago
#5784
Lehet valamit kezdeni a pontatlan órával a műszeregységen? Pár perc/nap nem zavarna annyira, de pár óra...
- 7 years ago
#5783
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta (
Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?
A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...
Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort? Cseréld ki az akksit, de utána feszültségszabályzót is le kell mérni. Ha tönkremegy túltolja a feszültség az kicsapkodja az izzókat. Vagy indexrelé, de akkor elvileg egyik index sem megy... biztosítéktáblát nézd végig persze nem pukkant-e el valamelyik. Na az indexproblémának egészen banális "megoldása" lett... megigazgattam a vezetékeket és jó lett
- 7 years ago
#5782
Üdv mindenkinek !
1998-as Monster 600-at szeretnék rendbekapni, és ehhez keresek többek között "műszerfalat".
Az eBay sem sokat segített, 1 db új és 1db bontott (mindkettő mph) találattal.
Tudna e nekem valaki segíteni?
1998-as Monster 600-at szeretnék rendbekapni, és ehhez keresek többek között "műszerfalat".
Az eBay sem sokat segített, 1 db új és 1db bontott (mindkettő mph) találattal.
Tudna e nekem valaki segíteni?
Csatolmányok:
img_3019.jpg (475.11 KiB) Megtekintve 8199 alkalommal
- 7 years ago
#5781
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta (
Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?
A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...
Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort? Cseréld ki az akksit, de utána feszültségszabályzót is le kell mérni. Ha tönkremegy túltolja a feszültség az kicsapkodja az izzókat. Vagy indexrelé, de akkor elvileg egyik index sem megy... biztosítéktáblát nézd végig persze nem pukkant-e el valamelyik. Köszi!
- 7 years ago
#5780
Az enyémen nincs ilyen lemezke.
Csináltam egy fotót gáz nélkül, utána teljes gázzal. Szerintem itt nincs semmi korlátozó: Látszólag kinyit teljesen. Másik ötlet az a fojtás a pillangószalep előtt és vagy a kipufogó leömlőnél. Vedd le a légszűrőt és nézz bele hogy szelepnyitásnál nincs-e valmai szűkítve.
Ha ez sincs,akkor ECU-n valami butitott program.
Feltételzve hogy nincs semmi mechanikus hiba, mert a szerelő jól átnézte...
Rendben, holnap megnézem, köszi az infót!
- 7 years ago
#5779
Az enyémen nincs ilyen lemezke.
Csináltam egy fotót gáz nélkül, utána teljes gázzal. Szerintem itt nincs semmi korlátozó: Látszólag kinyit teljesen. Másik ötlet az a fojtás a pillangószalep előtt és vagy a kipufogó leömlőnél. Vedd le a légszűrőt és nézz bele hogy szelepnyitásnál nincs-e valmai szűkítve.
Ha ez sincs,akkor ECU-n valami butitott program.
Feltételzve hogy nincs semmi mechanikus hiba, mert a szerelő jól átnézte...
- 7 years ago
#5778
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta (
Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?
A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...
Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort? Cseréld ki az akksit, de utána feszültségszabályzót is le kell mérni. Ha tönkremegy túltolja a feszültség az kicsapkodja az izzókat. Vagy indexrelé, de akkor elvileg egyik index sem megy... biztosítéktáblát nézd végig persze nem pukkant-e el valamelyik.
- 7 years ago
#5777
5 ?
Tudom, hogy van 5. fokozat is. Sőt, kerestem volna a 6.-at is.
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok. Nálam van 6. fokozat. Az hogy lehet?
Az enyém 2002-es évjárat, a tiéd biztos későbbi évjárat.
- 7 years ago
#5776
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta (
Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?
A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...
Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort?
Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?
A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...
Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort?
- 7 years ago
#5775
Sziasztok!
A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen 5 ?
Tudom, hogy van 5. fokozat is. Sőt, kerestem volna a 6.-at is.
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok. Nálam van 6. fokozat. Az hogy lehet?
- 7 years ago
#5774
Az enyémen nincs ilyen lemezke.
Csináltam egy fotót gáz nélkül, utána teljes gázzal. Szerintem itt nincs semmi korlátozó:
Csináltam egy fotót gáz nélkül, utána teljes gázzal. Szerintem itt nincs semmi korlátozó:
Csatolmányok:
p1050756.jpg (1.14 MiB) Megtekintve 8197 alkalommal
p1050755.jpg (1.28 MiB) Megtekintve 8197 alkalommal
- 7 years ago
#5773
Itt azt írják a hozzászólók, hogy mechanikai fojtás van ezekben, nem elektronikai:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216
Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki: És a tiedben hogy néz ki?
Azt mondtad leszervizeltetted itthon. Ha ezt nem sikerült észrevenni , fojtószelep szinkron állításnál akkor .... hmm
Ha viszont direkt hagyta ott, akkor mi magyarok is szabálykövetőek vagyunk, nem csak az olaszok
Délután megnézem az enyémet.
Az előbb csatolt képen mi az, ami korlátozza a gázadást? szerintem az a feliratos, kampós lemezke....
- 7 years ago
#5772
Itt azt írják a hozzászólók, hogy mechanikai fojtás van ezekben, nem elektronikai:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216
Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki: És a tiedben hogy néz ki?
Azt mondtad leszervizeltetted itthon. Ha ezt nem sikerült észrevenni , fojtószelep szinkron állításnál akkor .... hmm
Ha viszont direkt hagyta ott, akkor mi magyarok is szabálykövetőek vagyunk, nem csak az olaszok
Délután megnézem az enyémet.
Az előbb csatolt képen mi az, ami korlátozza a gázadást?
- 7 years ago
#5771
Itt azt írják a hozzászólók, hogy mechanikai fojtás van ezekben, nem elektronikai:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216
Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki: És a tiedben hogy néz ki?
Azt mondtad leszervizeltetted itthon. Ha ezt nem sikerült észrevenni , fojtószelep szinkron állításnál akkor .... hmm
Ha viszont direkt hagyta ott, akkor mi magyarok is szabálykövetőek vagyunk, nem csak az olaszok
- 7 years ago
#5770
Itt azt írják a hozzászólók, hogy mechanikai fojtás van ezekben, nem elektronikai:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216
Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216
Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki:
Csatolmányok:
restrictor.jpg (560.98 KiB) Megtekintve 8197 alkalommal
- 7 years ago
#5769
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....
Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival. biztos, hogy a 620-as monster nem progival van fojtva, hanem szűkítővel vagy gázállásszabályzóval Ez kit hol van beépítve? Folytószelep előtt meg kipuf leömlőben? néha olyant is csinálnak, hogy a gázbowdenre raknak egy ütközőt, és simán nem tudod fullra húzni. jobboldalt a váznál látod a bowden mozgat egy fekete baszt, az elé szokták.
- 7 years ago
#5768
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg? Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....
Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival. biztos, hogy a 620-as monster nem progival van fojtva, hanem szűkítővel vagy gázállásszabályzóval Ez kit hol van beépítve? Folytószelep előtt meg kipuf leömlőben?
- 7 years ago
#5767
Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.) Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.
Remélem tényleg ez lesz a megoldás. Meglátjuk. Azt hittem, ezeket már a szalonból úgy adják el, hogy kiütik a korlátozást. Bár lehet, hogy az olaszok ennyire szabálytisztelők...
Valami ilyesmi:
http://www.zietech.de/motorrad-teile/tu ... /a-601239/
- 7 years ago
#5766
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg? Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....
Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival. biztos, hogy a 620-as monster nem progival van fojtva, hanem szűkítővel vagy gázállásszabályzóval
- 7 years ago
#5765
Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.) Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.
Remélem tényleg ez lesz a megoldás. Meglátjuk. Azt hittem, ezeket már a szalonból úgy adják el, hogy kiütik a korlátozást. Bár lehet, hogy az olaszok ennyire szabálytisztelők... Bezzeg itthon! A szalonban minusz húszezerre visszatekerve az órát és rögtön katalizátort kiflexelve adják az EU6-os dízeleket... Persze ingyen és bérmentve...
Arra nem gondoltál, hogy ha az olasz hölgy teljesítményre és egykerekezésre vágyott volna akkor nem korlátozott motorjogsit tesz le és élből nagyobb motort is vett volna....
- 7 years ago
#5764
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....
Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.
Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.) Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.
Remélem tényleg ez lesz a megoldás. Meglátjuk. Azt hittem, ezeket már a szalonból úgy adják el, hogy kiütik a korlátozást. Bár lehet, hogy az olaszok ennyire szabálytisztelők...
- 7 years ago
#5763
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg? Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....
Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.
Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.) Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.
- 7 years ago
#5762
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg? Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....
Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.
Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.)
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]