Avatar
 gonosz
#6311
Eljött az idő, hogy kicsit kicsinosítsam a Monstert. Lassan 19 éves, és egy sima mosástól nem lesz az az igazi szépség, sajnos néhány csavar feje rozsdafoltos, az alumíniumok, kipufogók oxidáltak, nincs rossz állapotban, de az összkép nem szívderítő. Mivel elég nagy feladatnak tűnik, így sok kérdés merül fel, és a régóta dédelgetett "farok eltávolítást is megejteném". Egy két apró optikai dolgot már elkövettem, ledes hátsólámpa, ami egyben index is, illetve előre pici ledes indexet kapott. Ezekben E jelzés ugyan nincsen, de teszik a dolgukat, talán nem akadok meg a vizsgán, majd előre érdeklődök, vagy végső esetben egy napra visszapakolom, a gyáribb kinézetű, szintén jelzés nélküli cuccokat. (ezzel vettem anno, a kipufogómban sincs semmi jel, de eddig nem akadékoskodott senki).

A nagyobb kérdés a hátsó rész eltávolítása, mivel az egy irreverzibilis folyamat, nehéz visszaragasztani, azzal akadékoskodott valakinél a vizsgabiztos/rendőr?

A műszaki kérdés pedig a következő, szintén a hátsó részhez, nekem az ülésrögzítő bowdenje a farokban van elvezetve, hátrafelé, ha levágom, akkor vagy egy s kanyart-kell tennem vele az ülés alatt, vagy rövidebbet kell gyártatnom. Az újabb monsterek farokrész kialakítása nem érinti ezt a bowdent. Van aki már csinált ilyesmit, ötlet, javaslat a problémára? Hátha van egyszerű megoldás, csak nem jutott eszembe:)
Szia! Nekem egy 97-es 600-as van, már rövidítetten vettem, viszont amikor az indexet szereltem rajta, akkor lefotóztam a hátsó részt, majd megkeresem és átküldöm a képet. A vizsgán eddig sosem volt gond, pedig semmi E nincs a lámpámban sem (igaz, csak simán ledes, index nélkül), a hátsó résznél pedig csak a rendszám felfogatása, és világítása volt a lényeg. De ha olyan lámpád van, mint nekem, akkor az egyben rendszám világítást is ad. Azzal nem lesz bajod.
Avatar
 gonosz
#6310
Eljött az idő, hogy kicsit kicsinosítsam a Monstert. Lassan 19 éves, és egy sima mosástól nem lesz az az igazi szépség, sajnos néhány csavar feje rozsdafoltos, az alumíniumok, kipufogók oxidáltak, nincs rossz állapotban, de az összkép nem szívderítő. Mivel elég nagy feladatnak tűnik, így sok kérdés merül fel, és a régóta dédelgetett "farok eltávolítást is megejteném". Egy két apró optikai dolgot már elkövettem, ledes hátsólámpa, ami egyben index is, illetve előre pici ledes indexet kapott. Ezekben E jelzés ugyan nincsen, de teszik a dolgukat, talán nem akadok meg a vizsgán, majd előre érdeklődök, vagy végső esetben egy napra visszapakolom, a gyáribb kinézetű, szintén jelzés nélküli cuccokat. (ezzel vettem anno, a kipufogómban sincs semmi jel, de eddig nem akadékoskodott senki).

A nagyobb kérdés a hátsó rész eltávolítása, mivel az egy irreverzibilis folyamat, nehéz visszaragasztani, azzal akadékoskodott valakinél a vizsgabiztos/rendőr?

A műszaki kérdés pedig a következő, szintén a hátsó részhez, nekem az ülésrögzítő bowdenje a farokban van elvezetve, hátrafelé, ha levágom, akkor vagy egy s kanyart-kell tennem vele az ülés alatt, vagy rövidebbet kell gyártatnom. Az újabb monsterek farokrész kialakítása nem érinti ezt a bowdent. Van aki már csinált ilyesmit, ötlet, javaslat a problémára? Hátha van egyszerű megoldás, csak nem jutott eszembe:)
Szia! Nekem egy 97-es 600-as van, már rövidítetten vettem, viszont amikor az indexet szereltem rajta, akkor lefotóztam a hátsó részt, majd megkeresem és átküldöm a képet. A vizsgán eddig sosem volt gond, pedig semmi E nincs a lámpámban sem (igaz, csak simán ledes, index nélkül), a hátsó résznél pedig csak a rendszám felfogatása, és világítása volt a lényeg. De ha olyan lámpád van, mint nekem, akkor az egyben rendszám világítást is ad. Azzal nem lesz bajod.
Avatar
 PistaFR
#6309
Sziasztok!
Ezt a kommentet már írtam egy másik helyre is, de most vettem észre hogy van Monsteres fórum is,így ide is írok hátha valaki hasonló helyzetben van vagy volt. :)
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat és tanácsokat előre is. Üdv mindenkinek! :)
192 centi, 95 kiló, Monster S4, napi 600 km is kibírható, csak autópályán nem az igazi. 696/796/1100 vonalat szinte csak képeken láttam, ugyhogy nem tudom milyen, viszont tavasszal a szalonban felültem egy 821-re (asszem :D ) baromi nagynak tűnik az "ős" Monsterekhez képest.
Ezt a napi 600km ert saját tapasztalatból írtad? :) Majd valamikor kipróbálok egyet ha lesz lehetőségem.Jövőre tervezek egyet keresni,nagyon bejönnek.De gondoltam előtte körbeérdeklődöm, van e valaki aki hasonló magassággal mint én valamilyen Monstert hajt . Köszi
szépen a választ! :)
Igen, saját tapasztalat. ;) Péntek/szombat/vasárnap 400/600/600 km Budapest-Párizs. Természetesen nem rohanás volt, a pénteki etap 14-20h között volt, a másik kettő 8-20h, szóval sok megállás volt benne :)
Avatar
 Laczkó85
#6308
Eljött az idő, hogy kicsit kicsinosítsam a Monstert. Lassan 19 éves, és egy sima mosástól nem lesz az az igazi szépség, sajnos néhány csavar feje rozsdafoltos, az alumíniumok, kipufogók oxidáltak, nincs rossz állapotban, de az összkép nem szívderítő. Mivel elég nagy feladatnak tűnik, így sok kérdés merül fel, és a régóta dédelgetett "farok eltávolítást is megejteném". Egy két apró optikai dolgot már elkövettem, ledes hátsólámpa, ami egyben index is, illetve előre pici ledes indexet kapott. Ezekben E jelzés ugyan nincsen, de teszik a dolgukat, talán nem akadok meg a vizsgán, majd előre érdeklődök, vagy végső esetben egy napra visszapakolom, a gyáribb kinézetű, szintén jelzés nélküli cuccokat. (ezzel vettem anno, a kipufogómban sincs semmi jel, de eddig nem akadékoskodott senki).

A nagyobb kérdés a hátsó rész eltávolítása, mivel az egy irreverzibilis folyamat, nehéz visszaragasztani, azzal akadékoskodott valakinél a vizsgabiztos/rendőr?

A műszaki kérdés pedig a következő, szintén a hátsó részhez, nekem az ülésrögzítő bowdenje a farokban van elvezetve, hátrafelé, ha levágom, akkor vagy egy s kanyart-kell tennem vele az ülés alatt, vagy rövidebbet kell gyártatnom. Az újabb monsterek farokrész kialakítása nem érinti ezt a bowdent. Van aki már csinált ilyesmit, ötlet, javaslat a problémára? Hátha van egyszerű megoldás, csak nem jutott eszembe:)
Saját tapasztalat: A levágott hátsó farokért senki nem szól egy szót sem még műszakin sem. Műszaki: Itt Hajdú-Biharban nálunk szívás van, mindennek gyárinak kell lennie, gyári index, gyári hátsó lámpa, gyári fék és kuplung kar, gyári kipufogó, zárt kuplung, gyári tükrök, rendszámtábla világítás és rendszám alá prizma, szóval minden kell. Hiába e betűs a ledes lámpád vagy indexed, ha anno nem ezzel jött ki azt sem engedik át...
Az azért kemény, elnézve, hogy milyen munkásbuszok - Barkas állapotban - crúzolnak a városban, szomorú, hogy ilyesmikre pörögnek. Nyugaton meg olyan motorokat, autókat építenek, hogy ránézésre is életveszély egy egyszerű kanyar is velük, lásd pl. OCC chopperek olyan villaszöggel, hogy az első villa nem is húzásra kapja az igénybevételt, hanem kapásból hajlításra, hátul meg egyenesen merev vázas.
Kíváncsi lennék a reakciókra, mikor begördülök egy ilyen null kilométeres vassal a Mozaik utcába, hogy erre kérek tisztelettel egy vizsgát:)
Avatar
 Istvánxxx
#6307
Eljött az idő, hogy kicsit kicsinosítsam a Monstert. Lassan 19 éves, és egy sima mosástól nem lesz az az igazi szépség, sajnos néhány csavar feje rozsdafoltos, az alumíniumok, kipufogók oxidáltak, nincs rossz állapotban, de az összkép nem szívderítő. Mivel elég nagy feladatnak tűnik, így sok kérdés merül fel, és a régóta dédelgetett "farok eltávolítást is megejteném". Egy két apró optikai dolgot már elkövettem, ledes hátsólámpa, ami egyben index is, illetve előre pici ledes indexet kapott. Ezekben E jelzés ugyan nincsen, de teszik a dolgukat, talán nem akadok meg a vizsgán, majd előre érdeklődök, vagy végső esetben egy napra visszapakolom, a gyáribb kinézetű, szintén jelzés nélküli cuccokat. (ezzel vettem anno, a kipufogómban sincs semmi jel, de eddig nem akadékoskodott senki).

A nagyobb kérdés a hátsó rész eltávolítása, mivel az egy irreverzibilis folyamat, nehéz visszaragasztani, azzal akadékoskodott valakinél a vizsgabiztos/rendőr?

A műszaki kérdés pedig a következő, szintén a hátsó részhez, nekem az ülésrögzítő bowdenje a farokban van elvezetve, hátrafelé, ha levágom, akkor vagy egy s kanyart-kell tennem vele az ülés alatt, vagy rövidebbet kell gyártatnom. Az újabb monsterek farokrész kialakítása nem érinti ezt a bowdent. Van aki már csinált ilyesmit, ötlet, javaslat a problémára? Hátha van egyszerű megoldás, csak nem jutott eszembe:)

Én is azt tudom mondani, amit EchoPeti, igaz én is Hajdú-Bihari vagyok. Szerintem fogalma sincs a vizsgáztatóknak, hogyan kellene kinéznie a hátsó résznek. Ha normálisan van megcsinálva, tuti nem fog nekik feltűnni, hogy gyárilag nem ilyen volt. Legyen rendesen megoldva a rendszertábla rögzítés és a hátsó lámpa/indexek rögzítése.
Nekem is egyben indexes hátsó lámpám volt tavaly - azonnal hazazavartak vele a műszaki vizsgáról, nem gyári kipuff. szintén azonnal bukó mifelénk. Mindenbe belekötöttek, de a tail chop nem zavarta őket, gondolom nem tűnt fel nekik. :-)
Eddig 3 helyen voltam műszakin 3 különböző motorral, mindenhol kérték a prizmát, szigorúbban vették, mint a fékeket/gumikat. :-)
Avatar
 EchoPeti1
#6306
Eljött az idő, hogy kicsit kicsinosítsam a Monstert. Lassan 19 éves, és egy sima mosástól nem lesz az az igazi szépség, sajnos néhány csavar feje rozsdafoltos, az alumíniumok, kipufogók oxidáltak, nincs rossz állapotban, de az összkép nem szívderítő. Mivel elég nagy feladatnak tűnik, így sok kérdés merül fel, és a régóta dédelgetett "farok eltávolítást is megejteném". Egy két apró optikai dolgot már elkövettem, ledes hátsólámpa, ami egyben index is, illetve előre pici ledes indexet kapott. Ezekben E jelzés ugyan nincsen, de teszik a dolgukat, talán nem akadok meg a vizsgán, majd előre érdeklődök, vagy végső esetben egy napra visszapakolom, a gyáribb kinézetű, szintén jelzés nélküli cuccokat. (ezzel vettem anno, a kipufogómban sincs semmi jel, de eddig nem akadékoskodott senki).

A nagyobb kérdés a hátsó rész eltávolítása, mivel az egy irreverzibilis folyamat, nehéz visszaragasztani, azzal akadékoskodott valakinél a vizsgabiztos/rendőr?

A műszaki kérdés pedig a következő, szintén a hátsó részhez, nekem az ülésrögzítő bowdenje a farokban van elvezetve, hátrafelé, ha levágom, akkor vagy egy s kanyart-kell tennem vele az ülés alatt, vagy rövidebbet kell gyártatnom. Az újabb monsterek farokrész kialakítása nem érinti ezt a bowdent. Van aki már csinált ilyesmit, ötlet, javaslat a problémára? Hátha van egyszerű megoldás, csak nem jutott eszembe:)
Saját tapasztalat: A levágott hátsó farokért senki nem szól egy szót sem még műszakin sem. Műszaki: Itt Hajdú-Biharban nálunk szívás van, mindennek gyárinak kell lennie, gyári index, gyári hátsó lámpa, gyári fék és kuplung kar, gyári kipufogó, zárt kuplung, gyári tükrök, rendszámtábla világítás és rendszám alá prizma, szóval minden kell. Hiába e betűs a ledes lámpád vagy indexed, ha anno nem ezzel jött ki azt sem engedik át...
Avatar
 Laczkó85
#6305
Eljött az idő, hogy kicsit kicsinosítsam a Monstert. Lassan 19 éves, és egy sima mosástól nem lesz az az igazi szépség, sajnos néhány csavar feje rozsdafoltos, az alumíniumok, kipufogók oxidáltak, nincs rossz állapotban, de az összkép nem szívderítő. Mivel elég nagy feladatnak tűnik, így sok kérdés merül fel, és a régóta dédelgetett "farok eltávolítást is megejteném". Egy két apró optikai dolgot már elkövettem, ledes hátsólámpa, ami egyben index is, illetve előre pici ledes indexet kapott. Ezekben E jelzés ugyan nincsen, de teszik a dolgukat, talán nem akadok meg a vizsgán, majd előre érdeklődök, vagy végső esetben egy napra visszapakolom, a gyáribb kinézetű, szintén jelzés nélküli cuccokat. (ezzel vettem anno, a kipufogómban sincs semmi jel, de eddig nem akadékoskodott senki).

A nagyobb kérdés a hátsó rész eltávolítása, mivel az egy irreverzibilis folyamat, nehéz visszaragasztani, azzal akadékoskodott valakinél a vizsgabiztos/rendőr?

A műszaki kérdés pedig a következő, szintén a hátsó részhez, nekem az ülésrögzítő bowdenje a farokban van elvezetve, hátrafelé, ha levágom, akkor vagy egy s kanyart-kell tennem vele az ülés alatt, vagy rövidebbet kell gyártatnom. Az újabb monsterek farokrész kialakítása nem érinti ezt a bowdent. Van aki már csinált ilyesmit, ötlet, javaslat a problémára? Hátha van egyszerű megoldás, csak nem jutott eszembe:)
Avatar
 gabor991
#6304
Sziasztok!
Ezt a kommentet már írtam egy másik helyre is, de most vettem észre hogy van Monsteres fórum is,így ide is írok hátha valaki hasonló helyzetben van vagy volt. :)
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat és tanácsokat előre is. Üdv mindenkinek! :)
Nekem a Monster S4R 180 centivel és 90 kilóval teljesen tökéletes, ha ez segít valamit :D
Köszi! :)
Avatar
 gabor991
#6303
Sziasztok!
Ezt a kommentet már írtam egy másik helyre is, de most vettem észre hogy van Monsteres fórum is,így ide is írok hátha valaki hasonló helyzetben van vagy volt. :)
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat és tanácsokat előre is. Üdv mindenkinek! :)
192 centi, 95 kiló, Monster S4, napi 600 km is kibírható, csak autópályán nem az igazi. 696/796/1100 vonalat szinte csak képeken láttam, ugyhogy nem tudom milyen, viszont tavasszal a szalonban felültem egy 821-re (asszem :D ) baromi nagynak tűnik az "ős" Monsterekhez képest.
Ezt a napi 600km ert saját tapasztalatból írtad? :) Majd valamikor kipróbálok egyet ha lesz lehetőségem.Jövőre tervezek egyet keresni,nagyon bejönnek.De gondoltam előtte körbeérdeklődöm, van e valaki aki hasonló magassággal mint én valamilyen Monstert hajt . Köszi
szépen a választ! :)
Avatar
 PistaFR
#6302
Sziasztok!
Ezt a kommentet már írtam egy másik helyre is, de most vettem észre hogy van Monsteres fórum is,így ide is írok hátha valaki hasonló helyzetben van vagy volt. :)
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat és tanácsokat előre is. Üdv mindenkinek! :)
192 centi, 95 kiló, Monster S4, napi 600 km is kibírható, csak autópályán nem az igazi. 696/796/1100 vonalat szinte csak képeken láttam, ugyhogy nem tudom milyen, viszont tavasszal a szalonban felültem egy 821-re (asszem :D ) baromi nagynak tűnik az "ős" Monsterekhez képest.
Avatar
 EchoPeti1
#6301
Sziasztok!
Ezt a kommentet már írtam egy másik helyre is, de most vettem észre hogy van Monsteres fórum is,így ide is írok hátha valaki hasonló helyzetben van vagy volt. :)
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat és tanácsokat előre is. Üdv mindenkinek! :)
Nekem a Monster S4R 180 centivel és 90 kilóval teljesen tökéletes, ha ez segít valamit :D
Avatar
 gabor991
#6300
Sziasztok!
Ezt a kommentet már írtam egy másik helyre is, de most vettem észre hogy van Monsteres fórum is,így ide is írok hátha valaki hasonló helyzetben van vagy volt. :)
Monster 1100 ast szeretnék venni. 185cm magas 95kg vagyok.Szerintetek kényelmes lenne nekem? Nem vagyok túl magas a motor 810mm es ülésmagasságához? Nem néznék úgy ki rajt mint egy gyerekbiciklin? :D Sajnos még nem volt lehetőségem ülni egy ilyenen,ezért vagyok tanácstalan .
Köszönöm a válaszokat és tanácsokat előre is. Üdv mindenkinek! :)
Avatar
 Laczkó85
#6299
Sziasztok! 98as évjáratú 600as monsterhez keresnék tankrögzítő csatot előre! Segítségeteket előre is köszönöm!
Hali! Csak egy tipp, ha nem ragaszkodsz az újhoz. Jófogáson van egy Ducati, most bontódik, Szilasligeten, én arról vettem magamnak féklámpa kapcsolót, ha jól láttam akkor rajta van a csat, GLS-el küldik. Bár a gép 620-as 2004-es de szerintem a csatnak ugyanannak kéne lennie.
Avatar
 Ozsvartk
#6298
Sziasztok! 98as évjáratú 600as monsterhez keresnék tankrögzítő csatot előre! Segítségeteket előre is köszönöm!
Avatar
 ricsi
#6297
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, hogy a 2005-ös monster S4R-en hol találom a borulás kapcsolót?
Köszi
a borulás kapcsoló alatt a vészleállítót érted, akkor a gázkar melett piros kétállású kapcsoló az
Nem arra gondoltam, az megvan. Sok típusnál van olyan kapcsoló, hogy amikor a motor vízszintes (felborult) helyzetben van, leállítja a motort, hogy ne okozzon további balesetet. Ezt keresném, ha van ilyen a 2005-ös S4R-ben.
sajna ilyen nincs, még a legújabb ducatikban sem
 PETTI
#6296
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, hogy a 2005-ös monster S4R-en hol találom a borulás kapcsolót?
Köszi
a borulás kapcsoló alatt a vészleállítót érted, akkor a gázkar melett piros kétállású kapcsoló az
Nem arra gondoltam, az megvan. Sok típusnál van olyan kapcsoló, hogy amikor a motor vízszintes (felborult) helyzetben van, leállítja a motort, hogy ne okozzon további balesetet. Ezt keresném, ha van ilyen a 2005-ös S4R-ben.
Az kocsikban van, ütközésre az ac tól elveszi az áramot, de az sincs mindegyikben.
Avatar
 Rini
#6295
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, hogy a 2005-ös monster S4R-en hol találom a borulás kapcsolót?
Köszi
a borulás kapcsoló alatt a vészleállítót érted, akkor a gázkar melett piros kétállású kapcsoló az
Nem arra gondoltam, az megvan. Sok típusnál van olyan kapcsoló, hogy amikor a motor vízszintes (felborult) helyzetben van, leállítja a motort, hogy ne okozzon további balesetet. Ezt keresném, ha van ilyen a 2005-ös S4R-ben.
Avatar
 ricsi
#6294
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, hogy a 2005-ös monster S4R-en hol találom a borulás kapcsolót?
Köszi
a borulás kapcsoló alatt a vészleállítót érted, akkor a gázkar melett piros kétállású kapcsoló az
Avatar
 dani_87
#6293
Sziasztok!
Ahogy szokás csak akkor esz ide a fene "ha kell valami", mint például most. :)
Tudnék persze kifogást találni jó sokat, hogy miért nem írtam 200 éve, de gondolom senki sem kíváncsi a sírásra, úgyhogy rá is térnék arra, hogy "mi kell". :)
A csajom elfektette a monstert, úgyhogy "meggörbült" itt-ott. Mára viszont csak a tank cseréje maradt mint utolsó simítás, ez ügyben kérném a segítségeteket...
Sikerült vennem egy bontóból egy műanyag tankot pont olyan színben amilyenben kell, szép is meg minden. Csak az enyém fém volt, és felfogatás szempontjából az nem ugyanaz. És sajnos kizárólag a magyar OEM parts-nál találtam rá arra a supportra amire szükségem lenne hozzá. Ami annyiban bonyolítja a helyzetet, hogy Franciaországban vagyok és még Magyarországra sem tudnak semmi biztatót mondani a szállítás tekintetében. Amúgy egy filléres, faék egyszerűségű alkatrész amit ha otthon lennék a garázsomban magam is legyártanék, de nem vagyok. :)

Az alábbi képen a 18-as számú alkatrészről van szó:
http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... k-seat.png

Amennyiben bárki bármilyen megoldással tudna szolgálni, hogy miként tehetek szert relatíve gyorsan egy ilyenre, kérem szépen jelezze. :)

Köszönöm
Szia! Ha tudod a cikkszámot az alkatrésznek akkor innen tudod online rendelni: www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-s ... pare-parts
Ha nem tudod, akkor ki kellene keresned előszőr a cikkszámot mondjuk innen, de tőlük is tudsz rendelni:
https://www.bike-parts-ducati.com

Köszönöm szépen. :)
Avatar
 Rini
#6292
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, hogy a 2005-ös monster S4R-en hol találom a borulás kapcsolót?
Köszi
Avatar
 LM
#6291
Sziasztok!
Ahogy szokás csak akkor esz ide a fene "ha kell valami", mint például most. :)
Tudnék persze kifogást találni jó sokat, hogy miért nem írtam 200 éve, de gondolom senki sem kíváncsi a sírásra, úgyhogy rá is térnék arra, hogy "mi kell". :)
A csajom elfektette a monstert, úgyhogy "meggörbült" itt-ott. Mára viszont csak a tank cseréje maradt mint utolsó simítás, ez ügyben kérném a segítségeteket...
Sikerült vennem egy bontóból egy műanyag tankot pont olyan színben amilyenben kell, szép is meg minden. Csak az enyém fém volt, és felfogatás szempontjából az nem ugyanaz. És sajnos kizárólag a magyar OEM parts-nál találtam rá arra a supportra amire szükségem lenne hozzá. Ami annyiban bonyolítja a helyzetet, hogy Franciaországban vagyok és még Magyarországra sem tudnak semmi biztatót mondani a szállítás tekintetében. Amúgy egy filléres, faék egyszerűségű alkatrész amit ha otthon lennék a garázsomban magam is legyártanék, de nem vagyok. :)

Az alábbi képen a 18-as számú alkatrészről van szó:
http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... k-seat.png

Amennyiben bárki bármilyen megoldással tudna szolgálni, hogy miként tehetek szert relatíve gyorsan egy ilyenre, kérem szépen jelezze. :)

Köszönöm
Szia! Ha tudod a cikkszámot az alkatrésznek akkor innen tudod online rendelni: www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-s ... pare-parts
Ha nem tudod, akkor ki kellene keresned előszőr a cikkszámot mondjuk innen, de tőlük is tudsz rendelni:
https://www.bike-parts-ducati.com
Avatar
 Tamas Zoltan
#6290
Sziasztok!
796 on hol világít az első lámpa hol nem. Közben vissza jelez hogy refin van. Ötlet valakinek?

Reggel meg is lett, ha esetleg másnál is előjön a nyaknál a bal oldalon, van egy nikotin fehér csati, az ázott be vagy mozdult ki, és hülyült meg a világítás.

#6288
Sziasztok!
kis segítség kellene. nem vagyok egy műszaki/szerelő típus. 2016 októberében vettem egy
620 darkot. 2017 tavaszán a Rossóban mindent átnéztek (nagyszervíz) jövő tavasszal megy újra
ilyenre. addig is mire figyeljek? gondolok ilyenre mint olajat nézni 1000km-enként, gumi kopás..
és még? sorry az amatőr kérdésért :)
Olajszint ellenőrzés, lánc gondozás, és néha nézd körbe a motort, hogy megvan-e minden csavarja. :D
köszi :)
Avatar
 EchoPeti1
#6287
Sziasztok!
kis segítség kellene. nem vagyok egy műszaki/szerelő típus. 2016 októberében vettem egy
620 darkot. 2017 tavaszán a Rossóban mindent átnéztek (nagyszervíz) jövő tavasszal megy újra
ilyenre. addig is mire figyeljek? gondolok ilyenre mint olajat nézni 1000km-enként, gumi kopás..
és még? sorry az amatőr kérdésért :)
Olajszint ellenőrzés, lánc gondozás, és néha nézd körbe a motort, hogy megvan-e minden csavarja. :D
#6286
Sziasztok!
kis segítség kellene. nem vagyok egy műszaki/szerelő típus. 2016 októberében vettem egy
620 darkot. 2017 tavaszán a Rossóban mindent átnéztek (nagyszervíz) jövő tavasszal megy újra
ilyenre. addig is mire figyeljek? gondolok ilyenre mint olajat nézni 1000km-enként, gumi kopás..
és még? sorry az amatőr kérdésért :)
Avatar
 Laczkó85
#6285
Sziasztok!

Elég érdekes problémába futottam bele, mostanában egyre többet, hosszabbat túrázunk a párommal, a Monster 750 nyergében. A probléma a csomagokkal van. A hátizsák, tanktáska kombó kis raktérfogattal van, az asszony meg nagy igényekkel, plusz engem zavar a hegyomlás a mellkasomnál, az asszonynak meg leszakad a válla. Vettem hát oldaltáskát, szép is jó is, de az asszony kapaszkodója ezzel ugrott. A tankig nem ér el a keze, fékezéskor mindig koccolunk, és nekem sincs így meg a biztonságérzetem az indulásokkor. A tankra erősíthető kapaszkodó is felejtős, azt se éri el... szerintem amúgy hobbit a szentem:). Felmerült a doboz gondolata, de nem találok megfelelő konzolt, ami jó a mocira. Úgy le se esne kapaszkodni is tudna. Tudom, tudom, szentségtörés a Monsterre a doboz, de csak túrákra kapná meg.
Ki hogy oldja meg a problémát? Az utolsó ötletem a konzol tervezése AutoCaddel, gyártatás, porfestés, de hátha van értelmesebb, könnyebb megoldás. Ha valaki csinált már ilyesmit a rögzítési pontok, komplett terv is jól jönne.
Előre is Köszönöm a segítséget!
A táskadologhoz nem tudok hozzászólni, és én mostanában saját keréken járok, de én is kb. akkora vagyok, mint egy közepesre nőtt hobbit és korábban sose kapaszkodtam a hátsó kapaszkodóba, mert szerintem az se nem kényelmes, se nem túl biztonságos, a tankot meg meg se próbáltam elérni :D

Nekem bejött az a kapaszkodási módszer, hogy az urat fogom körbe mindkét karommal a derekán, de sokszor elég volt csak a vállánál tartani magam egy kézzel (persze ugye ez sebesség- és bátorságfüggő).
Bátorságfüggő, meg erőkifejtés kérdése, a drágám, nem elég határozott, ha engem fog motorozás közben, mondhatni elég laza. Közben kigurultam a Sima teamhez, akik vállalják egy gyorsan felcsattintható egyedi konzol tervezését legyártását, kapaszkodóval. Az lesz a tuti. Többnapos túrára felkerül, rövidebbekre meg a hátizsák tök jó lesz.
Avatar
 dani_87
#6284
Sziasztok!
Ahogy szokás csak akkor esz ide a fene "ha kell valami", mint például most. :)
Tudnék persze kifogást találni jó sokat, hogy miért nem írtam 200 éve, de gondolom senki sem kíváncsi a sírásra, úgyhogy rá is térnék arra, hogy "mi kell". :)
A csajom elfektette a monstert, úgyhogy "meggörbült" itt-ott. Mára viszont csak a tank cseréje maradt mint utolsó simítás, ez ügyben kérném a segítségeteket...
Sikerült vennem egy bontóból egy műanyag tankot pont olyan színben amilyenben kell, szép is meg minden. Csak az enyém fém volt, és felfogatás szempontjából az nem ugyanaz. És sajnos kizárólag a magyar OEM parts-nál találtam rá arra a supportra amire szükségem lenne hozzá. Ami annyiban bonyolítja a helyzetet, hogy Franciaországban vagyok és még Magyarországra sem tudnak semmi biztatót mondani a szállítás tekintetében. Amúgy egy filléres, faék egyszerűségű alkatrész amit ha otthon lennék a garázsomban magam is legyártanék, de nem vagyok. :)

Az alábbi képen a 18-as számú alkatrészről van szó:
http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... k-seat.png

Amennyiben bárki bármilyen megoldással tudna szolgálni, hogy miként tehetek szert relatíve gyorsan egy ilyenre, kérem szépen jelezze. :)

Köszönöm
Csatolmányok:
699148-fuel-tank-tank-seat.png
699148-fuel-tank-tank-seat.png (76.44 KiB) Megtekintve 8753 alkalommal
Avatar
 EchoPeti1
#6283
Sziasztok!

Mik a tapasztalataitok a 800-as Monsterral? Erősen nézegetem az S2R 800-ast, de bevallom őszintén, még csak most jutott el a tudatomig, hogy "sima" 800-as és 800 ie is van a piacon, így mondjuk duplájára nő a lehetőségek száma...lehet már 4 db eladó is lehet Magyarországon! :D Kíváncsi lennék, hogy akiknek volt/van, mi a véleménye a motorról. Én 600-ról ülnék át.
Barátomnak 1 éve megvan és nagyon szereti, ő is 600-asról ült át. Én személy szerint inkább 1000-esre ülnék már át. :D

Az én ezresem épp eladó. Nem érdekel? :)
Ajánlásnak szántam, múlt évben én már átültem egy S4R-re. ;)
Avatar
 top01
#6282
Sziasztok!

Mik a tapasztalataitok a 800-as Monsterral? Erősen nézegetem az S2R 800-ast, de bevallom őszintén, még csak most jutott el a tudatomig, hogy "sima" 800-as és 800 ie is van a piacon, így mondjuk duplájára nő a lehetőségek száma...lehet már 4 db eladó is lehet Magyarországon! :D Kíváncsi lennék, hogy akiknek volt/van, mi a véleménye a motorról. Én 600-ról ülnék át.
Barátomnak 1 éve megvan és nagyon szereti, ő is 600-asról ült át. Én személy szerint inkább 1000-esre ülnék már át. :D

Az én ezresem épp eladó. Nem érdekel? :)
 PETTI
#6281
Hölgyek/Urak kérdésem a következő lenne 98as evjaratu monsterem lánca cserére érett oem-partson neztem hozza lancot CHAIN DID 520VL2X100 fajtat 56 ezer forintba kerul nem tudom hogy ez tul lenne arazva vagy ez az ar realis es ez jo fajta lancnak mondhato vagy van sokkal jobb ettol jobb aron megprobalok minnel jobbat adni a motornak elore is koszi a valaszt
Üdv
vagy google be beírod, biztos kidob olcsóbban, kb 50 be fogaskerékkel veszel x gyűrüset máshol.
Avatar
 Warpig
#6280
Hölgyek/Urak kérdésem a következő lenne 98as evjaratu monsterem lánca cserére érett oem-partson neztem hozza lancot CHAIN DID 520VL2X100 fajtat 56 ezer forintba kerul nem tudom hogy ez tul lenne arazva vagy ez az ar realis es ez jo fajta lancnak mondhato vagy van sokkal jobb ettol jobb aron megprobalok minnel jobbat adni a motornak elore is koszi a valaszt
Üdv
Nézd meg a motoralkatresz.eu oldalon is.
Avatar
 Begdown
#6279
Hölgyek/Urak kérdésem a következő lenne 98as evjaratu monsterem lánca cserére érett oem-partson neztem hozza lancot CHAIN DID 520VL2X100 fajtat 56 ezer forintba kerul nem tudom hogy ez tul lenne arazva vagy ez az ar realis es ez jo fajta lancnak mondhato vagy van sokkal jobb ettol jobb aron megprobalok minnel jobbat adni a motornak elore is koszi a valaszt
Üdv
Avatar
 146
#6278
Sziasztok!

Elég érdekes problémába futottam bele, mostanában egyre többet, hosszabbat túrázunk a párommal, a Monster 750 nyergében. A probléma a csomagokkal van. A hátizsák, tanktáska kombó kis raktérfogattal van, az asszony meg nagy igényekkel, plusz engem zavar a hegyomlás a mellkasomnál, az asszonynak meg leszakad a válla. Vettem hát oldaltáskát, szép is jó is, de az asszony kapaszkodója ezzel ugrott. A tankig nem ér el a keze, fékezéskor mindig koccolunk, és nekem sincs így meg a biztonságérzetem az indulásokkor. A tankra erősíthető kapaszkodó is felejtős, azt se éri el... szerintem amúgy hobbit a szentem:). Felmerült a doboz gondolata, de nem találok megfelelő konzolt, ami jó a mocira. Úgy le se esne kapaszkodni is tudna. Tudom, tudom, szentségtörés a Monsterre a doboz, de csak túrákra kapná meg.
Ki hogy oldja meg a problémát? Az utolsó ötletem a konzol tervezése AutoCaddel, gyártatás, porfestés, de hátha van értelmesebb, könnyebb megoldás. Ha valaki csinált már ilyesmit a rögzítési pontok, komplett terv is jól jönne.
Előre is Köszönöm a segítséget!
A táskadologhoz nem tudok hozzászólni, és én mostanában saját keréken járok, de én is kb. akkora vagyok, mint egy közepesre nőtt hobbit és korábban sose kapaszkodtam a hátsó kapaszkodóba, mert szerintem az se nem kényelmes, se nem túl biztonságos, a tankot meg meg se próbáltam elérni :D

Nekem bejött az a kapaszkodási módszer, hogy az urat fogom körbe mindkét karommal a derekán, de sokszor elég volt csak a vállánál tartani magam egy kézzel (persze ugye ez sebesség- és bátorságfüggő).
Avatar
 Laczkó85
#6277
Közben fejlemény lett a kuplunggal kapcsolatban. Egyszer csak felpuhult, de durván, és hirtelen, alig emelt ki. Kigurultam vele az Aszalós-féle műhelybe Dunakeszire, és ott tudatosult, hogy a hidraulika olaj a csizmámon van. Szerencsére rögtön orvosolva lett a probléma, nagyon gyorsak voltak a srácok, kaptam új munkahengert. Most nem annyira kemény a kuplung, de legalább működik.
Az alacsony sebesség mellett fellépő torpanásra, majd robbanásszerű ugrásra közepes sebességen a tipp a karbi tisztítás (ezt nagyon meg akartam úszni, de muszáj lesz).
Sajnos hazafelé jövet még egy érdekeset vettem észre, a kormányom balkanyart véve néha megakad picit. Szerintem lesz egy kormánycsapágyam is.
Avatar
 Laczkó85
#6276
Sziasztok!

Elég érdekes problémába futottam bele, mostanában egyre többet, hosszabbat túrázunk a párommal, a Monster 750 nyergében. A probléma a csomagokkal van. A hátizsák, tanktáska kombó kis raktérfogattal van, az asszony meg nagy igényekkel, plusz engem zavar a hegyomlás a mellkasomnál, az asszonynak meg leszakad a válla. Vettem hát oldaltáskát, szép is jó is, de az asszony kapaszkodója ezzel ugrott. A tankig nem ér el a keze, fékezéskor mindig koccolunk, és nekem sincs így meg a biztonságérzetem az indulásokkor. A tankra erősíthető kapaszkodó is felejtős, azt se éri el... szerintem amúgy hobbit a szentem:). Felmerült a doboz gondolata, de nem találok megfelelő konzolt, ami jó a mocira. Úgy le se esne kapaszkodni is tudna. Tudom, tudom, szentségtörés a Monsterre a doboz, de csak túrákra kapná meg.
Ki hogy oldja meg a problémát? Az utolsó ötletem a konzol tervezése AutoCaddel, gyártatás, porfestés, de hátha van értelmesebb, könnyebb megoldás. Ha valaki csinált már ilyesmit a rögzítési pontok, komplett terv is jól jönne.
Előre is Köszönöm a segítséget!
ehhez inkább nem szólok :)
Tudtam, hogy láttam valakinek a motorján itt a fórumon dobozt... Amúgy WOW... szép nagy box. Nagyobb mint a Puntom csomagtere. Tudnál esetleg pár közeli fotót lőni róla alkalomadtán?

Hamár neked is 750-ed van, és bejöttél a csőbe kérdeznék valamit, sőt rögtön kettőt. Iszonyat kemény a kuplungom, országúton nem baj, de reggelente Pesten fájdalmas, a te gépeden is ilyen? Lehet ezen segíteni?
A második kérdésem egy mai tapasztalat, bemelegszik a motor, szívató visszatol, majd gázadásra nem pörög fel, mintha fulladna, egyszer csak elkapja és megindul mint a meszes. Városban ez is kellemetlen. A gyertyákra tippelek, de azok viszonylag újak. Ötlet?
Avatar
 Reznor
#6275
Sziasztok,

itt is megkérdezem, hátha így előbb választ kapok:
Nem tudja valaki a győri Szabó Gergő elérhetőségét?
A Totalbike-on a Csikós Zsolt sem keveset dícsérte a szerelőt - gondoltam érdemes lenne tenni vele egy próbát.

Köszi!
Avatar
 kopi
#6274
Sziasztok!

Elég érdekes problémába futottam bele, mostanában egyre többet, hosszabbat túrázunk a párommal, a Monster 750 nyergében. A probléma a csomagokkal van. A hátizsák, tanktáska kombó kis raktérfogattal van, az asszony meg nagy igényekkel, plusz engem zavar a hegyomlás a mellkasomnál, az asszonynak meg leszakad a válla. Vettem hát oldaltáskát, szép is jó is, de az asszony kapaszkodója ezzel ugrott. A tankig nem ér el a keze, fékezéskor mindig koccolunk, és nekem sincs így meg a biztonságérzetem az indulásokkor. A tankra erősíthető kapaszkodó is felejtős, azt se éri el... szerintem amúgy hobbit a szentem:). Felmerült a doboz gondolata, de nem találok megfelelő konzolt, ami jó a mocira. Úgy le se esne kapaszkodni is tudna. Tudom, tudom, szentségtörés a Monsterre a doboz, de csak túrákra kapná meg.
Ki hogy oldja meg a problémát? Az utolsó ötletem a konzol tervezése AutoCaddel, gyártatás, porfestés, de hátha van értelmesebb, könnyebb megoldás. Ha valaki csinált már ilyesmit a rögzítési pontok, komplett terv is jól jönne.
Előre is Köszönöm a segítséget!
ehhez inkább nem szólok :)
Avatar
 Laczkó85
#6273
Láttam már valahol Monstert úgy megcsinálva, hogy 2 oldaldoboz, egy nagy hátsó doboz, azon még henger táska is volt+vezető és utas. Azon kívül, hogy irtó rondán nézett ki, csodálkoztam, hogy az a hátsó vázrész ennyi mindent elbír.
Közben méricskéltem kicsit, valami szükségmegoldást sikerült kiagyalni, a puding próbája meg az evés lesz. Abban biztos vagyok, hogy pusztulat ronda lesz dobozzal.
A tervem az oldalsó kis idomka tartócsavarjaival fogni a konzol alját a felső részt meg a kapaszkodóhoz toldani egy u alakú rögzítővel. A rögzítéseket szerszámmentesre megcsinálni, szárnyas anyával, vagy gyors szorítóval. Ha nem kell akkor felakasztom a garázs falára, vagy inkább a paneléra mert garázs az nincs. Sajnos egyik motoron se áll jól a doboz, de valahová el kell rakni 3-4 napi cuccot két embernek, akkor nincs más megoldás. Illetve van még egy, de az nagyon vad... lehet venni kapaszkodót amit rám.... ismétlem rám kell szíjazni, és akkor mehet az oldaltáska. Nem vicc...:
https://citybike.hu/Utas-kapaszkodo-OXFORD

Minimum a borda repedés... :)
Szia elméletileg van nekem egy 900 monsterhez készített doboztartó platnival (givi talán)
Nem tudom hogy 750 hez jo vagy sem! Bár az igazt megvalva a 900 ashoz sem tudom hogy milyen mert sosem volt rajta

Röviden a sztor:i a barátom motorjához adták de sosem került felrakásra és a már a motor sincs meg szóval nem is fog ha esetleg érdekel akkor szerintem biztos megválna tőle!
Igen, persze, hogy érdekelne, ha esetleg privátban kaphatnék valami elérhetőséget, vagy pár fotót az eszközről, az hatalmas segítség lenne. Ha 900-hoz volt az elméletileg nálam is működőképes kéne hogy legyen. Tudtommal a vázak megegyeznek.
Előre is köszönöm!
Avatar
 gonosz
#6272
Nézegettem korábban ezt a videót, aztán arra gondoltam nekem is jó lenne egy ilyen óraegység... végül is ez is 600-ason van, szóval működhet.Látott már valamelyikőtök ilyet élőben (Koso RX2)?

Avatar
 Szmoli
#6271
A küllemért fáj a szívem nekem is, szóval Plug&Play megoldáson töröm a fejem. Túra előtt gyorsan felrakom, ahogy a plexit, meg a telefontartót is szoktam, 20 perc szerelés előtte, túra, aztán 20 perc alatt visszacsupaszítom. Le biztosan nem cserélem, mert a városban munkába járni ezzel a legjobb, túra endúróval, vagy sporttúra géppel csak szívnék minden nap, a használat összetétele meg 80% város 20% túra. Arról nem is beszélve, hogy márkát kéne váltanom, mert Ducatiban jelenleg nincs a pénztárcához illeszkedő gép, ezt meg rendbe szedtem, megcsináltam a nyűgjeit. Egy doboz miatt nem váltok az fix.
Láttam már valahol Monstert úgy megcsinálva, hogy 2 oldaldoboz, egy nagy hátsó doboz, azon még henger táska is volt+vezető és utas. Azon kívül, hogy irtó rondán nézett ki, csodálkoztam, hogy az a hátsó vázrész ennyi mindent elbír.
Közben méricskéltem kicsit, valami szükségmegoldást sikerült kiagyalni, a puding próbája meg az evés lesz. Abban biztos vagyok, hogy pusztulat ronda lesz dobozzal.
A tervem az oldalsó kis idomka tartócsavarjaival fogni a konzol alját a felső részt meg a kapaszkodóhoz toldani egy u alakú rögzítővel. A rögzítéseket szerszámmentesre megcsinálni, szárnyas anyával, vagy gyors szorítóval. Ha nem kell akkor felakasztom a garázs falára, vagy inkább a paneléra mert garázs az nincs. Sajnos egyik motoron se áll jól a doboz, de valahová el kell rakni 3-4 napi cuccot két embernek, akkor nincs más megoldás. Illetve van még egy, de az nagyon vad... lehet venni kapaszkodót amit rám.... ismétlem rám kell szíjazni, és akkor mehet az oldaltáska. Nem vicc...:
https://citybike.hu/Utas-kapaszkodo-OXFORD

Minimum a borda repedés... :)
Szia elméletileg van nekem egy 900 monsterhez készített doboztartó platnival (givi talán)
Nem tudom hogy 750 hez jo vagy sem! Bár az igazt megvalva a 900 ashoz sem tudom hogy milyen mert sosem volt rajta

Röviden a sztor:i a barátom motorjához adták de sosem került felrakásra és a már a motor sincs meg szóval nem is fog ha esetleg érdekel akkor szerintem biztos megválna tőle!
Avatar
 Laczkó85
#6270
motorcserével :) Szerintem ilyen szinten egyszerűen csak gányolás az egész, küllemre hazavágod az egészet, a monster egyszerűen nem a célodnak legmegfelelőbb motor.
A küllemért fáj a szívem nekem is, szóval Plug&Play megoldáson töröm a fejem. Túra előtt gyorsan felrakom, ahogy a plexit, meg a telefontartót is szoktam, 20 perc szerelés előtte, túra, aztán 20 perc alatt visszacsupaszítom. Le biztosan nem cserélem, mert a városban munkába járni ezzel a legjobb, túra endúróval, vagy sporttúra géppel csak szívnék minden nap, a használat összetétele meg 80% város 20% túra. Arról nem is beszélve, hogy márkát kéne váltanom, mert Ducatiban jelenleg nincs a pénztárcához illeszkedő gép, ezt meg rendbe szedtem, megcsináltam a nyűgjeit. Egy doboz miatt nem váltok az fix.
Láttam már valahol Monstert úgy megcsinálva, hogy 2 oldaldoboz, egy nagy hátsó doboz, azon még henger táska is volt+vezető és utas. Azon kívül, hogy irtó rondán nézett ki, csodálkoztam, hogy az a hátsó vázrész ennyi mindent elbír.
Közben méricskéltem kicsit, valami szükségmegoldást sikerült kiagyalni, a puding próbája meg az evés lesz. Abban biztos vagyok, hogy pusztulat ronda lesz dobozzal.
A tervem az oldalsó kis idomka tartócsavarjaival fogni a konzol alját a felső részt meg a kapaszkodóhoz toldani egy u alakú rögzítővel. A rögzítéseket szerszámmentesre megcsinálni, szárnyas anyával, vagy gyors szorítóval. Ha nem kell akkor felakasztom a garázs falára, vagy inkább a paneléra mert garázs az nincs. Sajnos egyik motoron se áll jól a doboz, de valahová el kell rakni 3-4 napi cuccot két embernek, akkor nincs más megoldás. Illetve van még egy, de az nagyon vad... lehet venni kapaszkodót amit rám.... ismétlem rám kell szíjazni, és akkor mehet az oldaltáska. Nem vicc...:
https://citybike.hu/Utas-kapaszkodo-OXFORD

Minimum a borda repedés... :)
Avatar
 EchoPeti1
#6269
Sziasztok!

Elég érdekes problémába futottam bele, mostanában egyre többet, hosszabbat túrázunk a párommal, a Monster 750 nyergében. A probléma a csomagokkal van. A hátizsák, tanktáska kombó kis raktérfogattal van, az asszony meg nagy igényekkel, plusz engem zavar a hegyomlás a mellkasomnál, az asszonynak meg leszakad a válla. Vettem hát oldaltáskát, szép is jó is, de az asszony kapaszkodója ezzel ugrott. A tankig nem ér el a keze, fékezéskor mindig koccolunk, és nekem sincs így meg a biztonságérzetem az indulásokkor. A tankra erősíthető kapaszkodó is felejtős, azt se éri el... szerintem amúgy hobbit a szentem:). Felmerült a doboz gondolata, de nem találok megfelelő konzolt, ami jó a mocira. Úgy le se esne kapaszkodni is tudna. Tudom, tudom, szentségtörés a Monsterre a doboz, de csak túrákra kapná meg.
Ki hogy oldja meg a problémát? Az utolsó ötletem a konzol tervezése AutoCaddel, gyártatás, porfestés, de hátha van értelmesebb, könnyebb megoldás. Ha valaki csinált már ilyesmit a rögzítési pontok, komplett terv is jól jönne.
Előre is Köszönöm a segítséget!
motorcserével :) Szerintem ilyen szinten egyszerűen csak gányolás az egész, küllemre hazavágod az egészet, a monster egyszerűen nem a célodnak legmegfelelőbb motor.
A küllemért fáj a szívem nekem is, szóval Plug&Play megoldáson töröm a fejem. Túra előtt gyorsan felrakom, ahogy a plexit, meg a telefontartót is szoktam, 20 perc szerelés előtte, túra, aztán 20 perc alatt visszacsupaszítom. Le biztosan nem cserélem, mert a városban munkába járni ezzel a legjobb, túra endúróval, vagy sporttúra géppel csak szívnék minden nap, a használat összetétele meg 80% város 20% túra. Arról nem is beszélve, hogy márkát kéne váltanom, mert Ducatiban jelenleg nincs a pénztárcához illeszkedő gép, ezt meg rendbe szedtem, megcsináltam a nyűgjeit. Egy doboz miatt nem váltok az fix.
Láttam már valahol Monstert úgy megcsinálva, hogy 2 oldaldoboz, egy nagy hátsó doboz, azon még henger táska is volt+vezető és utas. Azon kívül, hogy irtó rondán nézett ki, csodálkoztam, hogy az a hátsó vázrész ennyi mindent elbír.
Avatar
 Laczkó85
#6268
Sziasztok!

Elég érdekes problémába futottam bele, mostanában egyre többet, hosszabbat túrázunk a párommal, a Monster 750 nyergében. A probléma a csomagokkal van. A hátizsák, tanktáska kombó kis raktérfogattal van, az asszony meg nagy igényekkel, plusz engem zavar a hegyomlás a mellkasomnál, az asszonynak meg leszakad a válla. Vettem hát oldaltáskát, szép is jó is, de az asszony kapaszkodója ezzel ugrott. A tankig nem ér el a keze, fékezéskor mindig koccolunk, és nekem sincs így meg a biztonságérzetem az indulásokkor. A tankra erősíthető kapaszkodó is felejtős, azt se éri el... szerintem amúgy hobbit a szentem:). Felmerült a doboz gondolata, de nem találok megfelelő konzolt, ami jó a mocira. Úgy le se esne kapaszkodni is tudna. Tudom, tudom, szentségtörés a Monsterre a doboz, de csak túrákra kapná meg.
Ki hogy oldja meg a problémát? Az utolsó ötletem a konzol tervezése AutoCaddel, gyártatás, porfestés, de hátha van értelmesebb, könnyebb megoldás. Ha valaki csinált már ilyesmit a rögzítési pontok, komplett terv is jól jönne.
Előre is Köszönöm a segítséget!
motorcserével :) Szerintem ilyen szinten egyszerűen csak gányolás az egész, küllemre hazavágod az egészet, a monster egyszerűen nem a célodnak legmegfelelőbb motor.
A küllemért fáj a szívem nekem is, szóval Plug&Play megoldáson töröm a fejem. Túra előtt gyorsan felrakom, ahogy a plexit, meg a telefontartót is szoktam, 20 perc szerelés előtte, túra, aztán 20 perc alatt visszacsupaszítom. Le biztosan nem cserélem, mert a városban munkába járni ezzel a legjobb, túra endúróval, vagy sporttúra géppel csak szívnék minden nap, a használat összetétele meg 80% város 20% túra. Arról nem is beszélve, hogy márkát kéne váltanom, mert Ducatiban jelenleg nincs a pénztárcához illeszkedő gép, ezt meg rendbe szedtem, megcsináltam a nyűgjeit. Egy doboz miatt nem váltok az fix.
Avatar
 Kajakman
#6267
Sziasztok!

Elég érdekes problémába futottam bele, mostanában egyre többet, hosszabbat túrázunk a párommal, a Monster 750 nyergében. A probléma a csomagokkal van. A hátizsák, tanktáska kombó kis raktérfogattal van, az asszony meg nagy igényekkel, plusz engem zavar a hegyomlás a mellkasomnál, az asszonynak meg leszakad a válla. Vettem hát oldaltáskát, szép is jó is, de az asszony kapaszkodója ezzel ugrott. A tankig nem ér el a keze, fékezéskor mindig koccolunk, és nekem sincs így meg a biztonságérzetem az indulásokkor. A tankra erősíthető kapaszkodó is felejtős, azt se éri el... szerintem amúgy hobbit a szentem:). Felmerült a doboz gondolata, de nem találok megfelelő konzolt, ami jó a mocira. Úgy le se esne kapaszkodni is tudna. Tudom, tudom, szentségtörés a Monsterre a doboz, de csak túrákra kapná meg.
Ki hogy oldja meg a problémát? Az utolsó ötletem a konzol tervezése AutoCaddel, gyártatás, porfestés, de hátha van értelmesebb, könnyebb megoldás. Ha valaki csinált már ilyesmit a rögzítési pontok, komplett terv is jól jönne.
Előre is Köszönöm a segítséget!
motorcserével :) Szerintem ilyen szinten egyszerűen csak gányolás az egész, küllemre hazavágod az egészet, a monster egyszerűen nem a célodnak legmegfelelőbb motor.
Avatar
 Laczkó85
#6266
Sziasztok!

Elég érdekes problémába futottam bele, mostanában egyre többet, hosszabbat túrázunk a párommal, a Monster 750 nyergében. A probléma a csomagokkal van. A hátizsák, tanktáska kombó kis raktérfogattal van, az asszony meg nagy igényekkel, plusz engem zavar a hegyomlás a mellkasomnál, az asszonynak meg leszakad a válla. Vettem hát oldaltáskát, szép is jó is, de az asszony kapaszkodója ezzel ugrott. A tankig nem ér el a keze, fékezéskor mindig koccolunk, és nekem sincs így meg a biztonságérzetem az indulásokkor. A tankra erősíthető kapaszkodó is felejtős, azt se éri el... szerintem amúgy hobbit a szentem:). Felmerült a doboz gondolata, de nem találok megfelelő konzolt, ami jó a mocira. Úgy le se esne kapaszkodni is tudna. Tudom, tudom, szentségtörés a Monsterre a doboz, de csak túrákra kapná meg.
Ki hogy oldja meg a problémát? Az utolsó ötletem a konzol tervezése AutoCaddel, gyártatás, porfestés, de hátha van értelmesebb, könnyebb megoldás. Ha valaki csinált már ilyesmit a rögzítési pontok, komplett terv is jól jönne.
Előre is Köszönöm a segítséget!
Avatar
 EchoPeti1
#6265
Sziasztok!

Mik a tapasztalataitok a 800-as Monsterral? Erősen nézegetem az S2R 800-ast, de bevallom őszintén, még csak most jutott el a tudatomig, hogy "sima" 800-as és 800 ie is van a piacon, így mondjuk duplájára nő a lehetőségek száma...lehet már 4 db eladó is lehet Magyarországon! :D Kíváncsi lennék, hogy akiknek volt/van, mi a véleménye a motorról. Én 600-ról ülnék át.
Barátomnak 1 éve megvan és nagyon szereti, ő is 600-asról ült át. Én személy szerint inkább 1000-esre ülnék már át. :D
Vagy S4R-re :P
600-ról én S4R-re ültem át, és nem bántam meg! :D
Avatar
 PistaFR
#6264
Sziasztok!

Mik a tapasztalataitok a 800-as Monsterral? Erősen nézegetem az S2R 800-ast, de bevallom őszintén, még csak most jutott el a tudatomig, hogy "sima" 800-as és 800 ie is van a piacon, így mondjuk duplájára nő a lehetőségek száma...lehet már 4 db eladó is lehet Magyarországon! :D Kíváncsi lennék, hogy akiknek volt/van, mi a véleménye a motorról. Én 600-ról ülnék át.
Barátomnak 1 éve megvan és nagyon szereti, ő is 600-asról ült át. Én személy szerint inkább 1000-esre ülnék már át. :D
Vagy S4R-re :P
Avatar
 EchoPeti1
#6263
Sziasztok!

Mik a tapasztalataitok a 800-as Monsterral? Erősen nézegetem az S2R 800-ast, de bevallom őszintén, még csak most jutott el a tudatomig, hogy "sima" 800-as és 800 ie is van a piacon, így mondjuk duplájára nő a lehetőségek száma...lehet már 4 db eladó is lehet Magyarországon! :D Kíváncsi lennék, hogy akiknek volt/van, mi a véleménye a motorról. Én 600-ról ülnék át.
Barátomnak 1 éve megvan és nagyon szereti, ő is 600-asról ült át. Én személy szerint inkább 1000-esre ülnék már át. :D
 Vendég
#6262
Sziasztok!

Mik a tapasztalataitok a 800-as Monsterral? Erősen nézegetem az S2R 800-ast, de bevallom őszintén, még csak most jutott el a tudatomig, hogy "sima" 800-as és 800 ie is van a piacon, így mondjuk duplájára nő a lehetőségek száma...lehet már 4 db eladó is lehet Magyarországon! :D Kíváncsi lennék, hogy akiknek volt/van, mi a véleménye a motorról. Én 600-ról ülnék át.

Index--Nepitelet--ugy emlekszem, irtam rola 100 evvel ezelött --keresd ki .

megvalami:
Nagyon jo gep volt, de a 696-os sokkal elvezhetőbb volt, ha ősszehasonlitanam . . .
mindegyikkel mentem pont 20-20,000.- km-t
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]