Avatar
 EchoPeti1
#5811
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.

Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem.
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém.
Csatolmányok:
19030186_1672235729471402_1907697742414608162_n.jpg
19030186_1672235729471402_1907697742414608162_n.jpg (444.02 KiB) Megtekintve 10782 alkalommal
Avatar
 lion-st2-
#5810
Monster 620, néha olyat csinál, h mikor inditóznál nem indit azonnal, hanem csak teker egy picit majd semmi. majd megint, majd megint semmi. párszor eljátsza és utana elindul rendesen.

Valakinek tapasztalat ezzel?

Onindito relere tippelnek , akkumulator ? Saruk nem lazultak le?
#5809
Monster 620, néha olyat csinál, h mikor inditóznál nem indit azonnal, hanem csak teker egy picit majd semmi. majd megint, majd megint semmi. párszor eljátsza és utana elindul rendesen.

Valakinek tapasztalat ezzel?
#5808
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.

Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem.
Avatar
 EchoPeti1
#5807
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.
Avatar
 Gabor85
#5806
Köszi! Om-et már próbáltam. Az tömítés nincsen fent, a másikat pedig csak karbirátorral együtt lehet kapni.
 PETTI
#5805
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, h honnan lehet beszerezni az alábbi alkatrészeket;
- karbin lévő műanyag izé, amibe csatlakozik a gázbowden
-horizontális henger vezérműszíj fedél por védő gumi tömítése

Monster 620ie (2004)

Csatolok képet

Köszi!
http://oem-parts.hu/hu/ vagy ebay
Avatar
 Gabor85
#5804
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, h honnan lehet beszerezni az alábbi alkatrészeket;
- karbin lévő műanyag izé, amibe csatlakozik a gázbowden
-horizontális henger vezérműszíj fedél por védő gumi tömítése

Monster 620ie (2004)

Csatolok képet

Köszi!
Csatolmányok:
img_6100.jpg
img_6100.jpg (1007.57 KiB) Megtekintve 8566 alkalommal
img_6098.jpg
img_6098.jpg (1.08 MiB) Megtekintve 8566 alkalommal
Avatar
 harpi
#5803
@harpi
Ilyenkor mi a protokoll? Új rendszámot kapsz és akkor új forgalmi is kell,vagy újra nyomják csak simán a régit. Mennyi idő volt míg megkaptad az új rendszámot?

Bemész a kormányhivatalba,és tizenvalahány ezer forintért kezedbe nyomják az új rendszámot és a forgalmi!
Avatar
 danymeister
#5801
@harpi
Ilyenkor mi a protokoll? Új rendszámot kapsz és akkor új forgalmi is kell,vagy újra nyomják csak simán a régit. Mennyi idő volt míg megkaptad az új rendszámot?
Avatar
 danymeister
#5800
@harpi hát igen,nekem is az lesz
az első lépés hogy rendesen rögzítem,még egy ilyen ne történjen,hogy itt a jó idő a bestia pedig bennt pihen rendszám nélkül.
Avatar
 harpi
#5799
Sziasztok!
A mai napon elvesztettem a rendszámom UHE-694 Enying-Simontornya-Dombóvár vonalon,ha esetleg valaki észreveszi,rátalál vagy hall róla megköszönném ha jelezné! Jutalom is jár a megtalálónak,sok esélyt nem látok rá,hogy meglesz,de hátha itt Pünkösd tájékán motorozik arra valaki,én sajnos nem találtam meg!
Köszönöm

Részvétem!!!
Én tavaly két rendszámomat hagytam el! Az első kirázkódott a műanyag tartóból,a második sárvédővel-tartóval együtt tűnt el a 4-es út forgatagában!
Mondanom sem kell egyik sem lett meg!
A mostani rendszámot már felszegeltem az általam gyártott sárvédőre!Így már tuti megmarad!
Avatar
 danymeister
#5798
Sziasztok!
A mai napon elvesztettem a rendszámom UHE-694 Enying-Simontornya-Dombóvár vonalon,ha esetleg valaki észreveszi,rátalál vagy hall róla megköszönném ha jelezné! Jutalom is jár a megtalálónak,sok esélyt nem látok rá,hogy meglesz,de hátha itt Pünkösd tájékán motorozik arra valaki,én sajnos nem találtam meg!
Köszönöm
Avatar
 negga
#5797
Ma a kilóméter órám egyszer mutatott egyszer nem. Első ötlet, hogy a jeladó szenzor halt meg. Fizikálisan nem látok sérülést.
Már korábban valki írt ebben a témában, de nem derült ki, hogy a szenzor volt-e a ludas. Ki tudom valahogy mérni, hogy tényleg roggyant-e a szenzor vagy csak megrendeled a szenzort és reménykedsz hogy az volt a szar eshetőség van? :S
Avatar
 smihalyi
#5796
Mágneskapcsoló tekercs szakadás is lehet,hidegen van kontakt de mikor üzem meleg a motor a tekercs kitágul és nem húz be.Meg kell kocogtatni.Ha gombnyomásra kattog akkor nem az a rossz.Indítómotor szénkefe is szokott rakoncátlankodni.
melegen nem kattog semmi. Estére megnézem. Köszönöm.
Avatar
 ricsi
#5795
Sziasztok!

A fiam Monstere rendetlenkedik.
Hidegen az első pöccre indul, ellenben ha bemelegszik, se kép, se hang. Meg sem mozdul az önindító, az égvilágon semmit nem csinál. Többször kipróbáltuk, 10- 15 perc után, ha leállírjuk, meg sem mozdul semmi. Ha kihűlt, semmi gond, beindul.
Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget.
nagyon régen a 620asom ugyanezt csinálta, valami relébaszt kellett cserélni, sajna nem nagyon emlékszem a részleteket. ráadásul az enyém le is állt, nem csak nem indult el leállítás után.
Avatar
 negga
#5794
Sziasztok!

A fiam Monstere rendetlenkedik.
Hidegen az első pöccre indul, ellenben ha bemelegszik, se kép, se hang. Meg sem mozdul az önindító, az égvilágon semmit nem csinál. Többször kipróbáltuk, 10- 15 perc után, ha leállírjuk, meg sem mozdul semmi. Ha kihűlt, semmi gond, beindul.
Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget.
Milyen monster milyen evjarat? Akku allapot es akku toltes rendben van? Lemertetek multimeterel? Ez a nulladik lepes minden inditasi paranal
#5793
Mágneskapcsoló tekercs szakadás is lehet,hidegen van kontakt de mikor üzem meleg a motor a tekercs kitágul és nem húz be.Meg kell kocogtatni.Ha gombnyomásra kattog akkor nem az a rossz.Indítómotor szénkefe is szokott rakoncátlankodni.
#5792
hello!Meg kellene direktbe bikázni az inditómotort,hogy kiküszöböld működik-e.Ha forgatja akkor az ok.A mágneskapcsoló sem kattog?
Avatar
 smihalyi
#5791
Sziasztok!

A fiam Monstere rendetlenkedik.
Hidegen az első pöccre indul, ellenben ha bemelegszik, se kép, se hang. Meg sem mozdul az önindító, az égvilágon semmit nem csinál. Többször kipróbáltuk, 10- 15 perc után, ha leállírjuk, meg sem mozdul semmi. Ha kihűlt, semmi gond, beindul.
Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget.
Avatar
 146
#5790
Most látom mit írtál :-( Új Yuasa akksit 2015 tavaszán tettem bele, talán a sok indítózástól merülhetett le. Szerintem ne vegyél új akksit, amíg ezt nem töltöd fel. Ha sokat indítózol, főleg, ha a szívató is rajta van, beköpi a gyertyákat és lemerül az akksi.
Én is jártam így, mélygarázsból akartam kijönni, lefulladt, nem akart beindulni utána. Az akksit feltöltöttem, utána indult szépen. Gondolom ha az akksi nem teljesen töltött az indítózások miatt, akkor a beköpött, vagy már gyengélkedő gyertyának nem tud elég áramot produkálni, ezért nem indul. Utána egyéb okból kifolyólag kivettem a gyertyákat, a fekvő hengeré eléggé olajos volt, gondolom emiatt is lehetett. Cseréltem mindkettőt, kíváncsi leszek, hogy van-e egyéb ok is, vagy csak simán halódott az a gyertya.
A 600-ason gyertyát kellett pucolni és most boldogság van :)
Avatar
 PistaFR
#5788
Most látom mit írtál :-( Új Yuasa akksit 2015 tavaszán tettem bele, talán a sok indítózástól merülhetett le. Szerintem ne vegyél új akksit, amíg ezt nem töltöd fel. Ha sokat indítózol, főleg, ha a szívató is rajta van, beköpi a gyertyákat és lemerül az akksi.
Én is jártam így, mélygarázsból akartam kijönni, lefulladt, nem akart beindulni utána. Az akksit feltöltöttem, utána indult szépen. Gondolom ha az akksi nem teljesen töltött az indítózások miatt, akkor a beköpött, vagy már gyengélkedő gyertyának nem tud elég áramot produkálni, ezért nem indul. Utána egyéb okból kifolyólag kivettem a gyertyákat, a fekvő hengeré eléggé olajos volt, gondolom emiatt is lehetett. Cseréltem mindkettőt, kíváncsi leszek, hogy van-e egyéb ok is, vagy csak simán halódott az a gyertya.
Avatar
 XGab
#5787
Most látom mit írtál :-( Új Yuasa akksit 2015 tavaszán tettem bele, talán a sok indítózástól merülhetett le. Szerintem ne vegyél új akksit, amíg ezt nem töltöd fel. Ha sokat indítózol, főleg, ha a szívató is rajta van, beköpi a gyertyákat és lemerül az akksi.
Avatar
 balage
#5786
Lehet valamit kezdeni a pontatlan órával a műszeregységen? Pár perc/nap nem zavarna annyira, de pár óra... :)
hosszan nyomod valamelyik gombot és be lehet állítani
az megvan, de reggel beállítom, estére már nem pontos.
 PETTI
#5785
Lehet valamit kezdeni a pontatlan órával a műszeregységen? Pár perc/nap nem zavarna annyira, de pár óra... :)
hosszan nyomod valamelyik gombot és be lehet állítani
Avatar
 balage
#5784
Lehet valamit kezdeni a pontatlan órával a műszeregységen? Pár perc/nap nem zavarna annyira, de pár óra... :)
Avatar
 146
#5783
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta :((

Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?

A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...

Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort? :)
Cseréld ki az akksit, de utána feszültségszabályzót is le kell mérni. Ha tönkremegy túltolja a feszültség az kicsapkodja az izzókat. Vagy indexrelé, de akkor elvileg egyik index sem megy... biztosítéktáblát nézd végig persze nem pukkant-e el valamelyik.
Na az indexproblémának egészen banális "megoldása" lett... megigazgattam a vezetékeket és jó lett :D
Avatar
 ERipley
#5782
Üdv mindenkinek !
1998-as Monster 600-at szeretnék rendbekapni, és ehhez keresek többek között "műszerfalat".
Az eBay sem sokat segített, 1 db új és 1db bontott (mindkettő mph) találattal.
Tudna e nekem valaki segíteni?
Csatolmányok:
img_3019.jpg
img_3019.jpg (475.11 KiB) Megtekintve 7950 alkalommal
Avatar
 146
#5781
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta :((

Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?

A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...

Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort? :)
Cseréld ki az akksit, de utána feszültségszabályzót is le kell mérni. Ha tönkremegy túltolja a feszültség az kicsapkodja az izzókat. Vagy indexrelé, de akkor elvileg egyik index sem megy... biztosítéktáblát nézd végig persze nem pukkant-e el valamelyik.
Köszi!
Avatar
 Istvánxxx
#5780
Az enyémen nincs ilyen lemezke.
Csináltam egy fotót gáz nélkül, utána teljes gázzal. Szerintem itt nincs semmi korlátozó:
Látszólag kinyit teljesen. Másik ötlet az a fojtás a pillangószalep előtt és vagy a kipufogó leömlőnél. Vedd le a légszűrőt és nézz bele hogy szelepnyitásnál nincs-e valmai szűkítve.
Ha ez sincs,akkor ECU-n valami butitott program.
Feltételzve hogy nincs semmi mechanikus hiba, mert a szerelő jól átnézte...


Rendben, holnap megnézem, köszi az infót!
Avatar
 negga
#5779
Az enyémen nincs ilyen lemezke.
Csináltam egy fotót gáz nélkül, utána teljes gázzal. Szerintem itt nincs semmi korlátozó:
Látszólag kinyit teljesen. Másik ötlet az a fojtás a pillangószalep előtt és vagy a kipufogó leömlőnél. Vedd le a légszűrőt és nézz bele hogy szelepnyitásnál nincs-e valmai szűkítve.
Ha ez sincs,akkor ECU-n valami butitott program.
Feltételzve hogy nincs semmi mechanikus hiba, mert a szerelő jól átnézte...
Avatar
 negga
#5778
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta :((

Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?

A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...

Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort? :)
Cseréld ki az akksit, de utána feszültségszabályzót is le kell mérni. Ha tönkremegy túltolja a feszültség az kicsapkodja az izzókat. Vagy indexrelé, de akkor elvileg egyik index sem megy... biztosítéktáblát nézd végig persze nem pukkant-e el valamelyik.
Avatar
 Istvánxxx
#5777
5 ?

Tudom, hogy van 5. fokozat is. :-) Sőt, kerestem volna a 6.-at is. :-)
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok.
Nálam van 6. fokozat. Az hogy lehet? :)

Az enyém 2002-es évjárat, a tiéd biztos későbbi évjárat.
Avatar
 146
#5776
Ejh ma le akartam menni a Velencei-tóhoz, de a Kisasszony (600-as) máshogy gondolta :((

Garázsból kiálltamban lefulladt, aztán már nem is indult többet. Egy idő után még csak nem is kerregett, amikor indítani próbáltam, gondolom, az akkumulátor lesz ez? Egy hetes állás csak nem gond neki, szóval én vagyok a béna?

A bal első index is megadta magát (a hátsó nem villog gyorsan)...

Mi lehet ilyenkor? Vettemvón' japánmotort? :)
Avatar
 balage
#5775
Sziasztok!

A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen :-)
5 ?

Tudom, hogy van 5. fokozat is. :-) Sőt, kerestem volna a 6.-at is. :-)
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok.
Nálam van 6. fokozat. Az hogy lehet? :)
Avatar
 Istvánxxx
#5774
Az enyémen nincs ilyen lemezke.
Csináltam egy fotót gáz nélkül, utána teljes gázzal. Szerintem itt nincs semmi korlátozó:
Csatolmányok:
p1050756.jpg
p1050756.jpg (1.14 MiB) Megtekintve 7948 alkalommal
p1050755.jpg
p1050755.jpg (1.28 MiB) Megtekintve 7948 alkalommal
 angel911
#5773
Itt azt írják a hozzászólók, hogy mechanikai fojtás van ezekben, nem elektronikai:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216

Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki:
És a tiedben hogy néz ki?
Azt mondtad leszervizeltetted itthon. Ha ezt nem sikerült észrevenni , fojtószelep szinkron állításnál akkor .... hmm
Ha viszont direkt hagyta ott, akkor mi magyarok is szabálykövetőek vagyunk, nem csak az olaszok ;)

Délután megnézem az enyémet.
Az előbb csatolt képen mi az, ami korlátozza a gázadást?
szerintem az a feliratos, kampós lemezke....
Avatar
 Istvánxxx
#5772
Itt azt írják a hozzászólók, hogy mechanikai fojtás van ezekben, nem elektronikai:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216

Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki:
És a tiedben hogy néz ki?
Azt mondtad leszervizeltetted itthon. Ha ezt nem sikerült észrevenni , fojtószelep szinkron állításnál akkor .... hmm
Ha viszont direkt hagyta ott, akkor mi magyarok is szabálykövetőek vagyunk, nem csak az olaszok ;)

Délután megnézem az enyémet.
Az előbb csatolt képen mi az, ami korlátozza a gázadást?
Avatar
 negga
#5771
Itt azt írják a hozzászólók, hogy mechanikai fojtás van ezekben, nem elektronikai:
http://www.ducatimonster.org/forums/oz- ... ost2174216

Ha jól értem, a gázállás van lekorlátozva.
Az egyikük csatolt is egy képet, hogy az övében hogy nézett ki:
És a tiedben hogy néz ki?
Azt mondtad leszervizeltetted itthon. Ha ezt nem sikerült észrevenni , fojtószelep szinkron állításnál akkor .... hmm
Ha viszont direkt hagyta ott, akkor mi magyarok is szabálykövetőek vagyunk, nem csak az olaszok ;)
Avatar
 ricsi
#5769
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.
biztos, hogy a 620-as monster nem progival van fojtva, hanem szűkítővel vagy gázállásszabályzóval
Ez kit hol van beépítve? Folytószelep előtt meg kipuf leömlőben?
néha olyant is csinálnak, hogy a gázbowdenre raknak egy ütközőt, és simán nem tudod fullra húzni. jobboldalt a váznál látod a bowden mozgat egy fekete baszt, az elé szokták.
Avatar
 negga
#5768
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.
biztos, hogy a 620-as monster nem progival van fojtva, hanem szűkítővel vagy gázállásszabályzóval
Ez kit hol van beépítve? Folytószelep előtt meg kipuf leömlőben?
Avatar
 oNe
#5767

Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.)
Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.

Remélem tényleg ez lesz a megoldás. Meglátjuk. Azt hittem, ezeket már a szalonból úgy adják el, hogy kiütik a korlátozást. Bár lehet, hogy az olaszok ennyire szabálytisztelők... :-)

Valami ilyesmi:
http://www.zietech.de/motorrad-teile/tu ... /a-601239/
Avatar
 dino74
#5766
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.
biztos, hogy a 620-as monster nem progival van fojtva, hanem szűkítővel vagy gázállásszabályzóval
Avatar
 negga
#5765

Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.)
Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.

Remélem tényleg ez lesz a megoldás. Meglátjuk. Azt hittem, ezeket már a szalonból úgy adják el, hogy kiütik a korlátozást. Bár lehet, hogy az olaszok ennyire szabálytisztelők... :-)
Bezzeg itthon! A szalonban minusz húszezerre visszatekerve az órát és rögtön katalizátort kiflexelve adják az EU6-os dízeleket... Persze ingyen és bérmentve...
Arra nem gondoltál, hogy ha az olasz hölgy teljesítményre és egykerekezésre vágyott volna akkor nem korlátozott motorjogsit tesz le és élből nagyobb motort is vett volna....
Avatar
 Istvánxxx
#5764
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.

Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.)
Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.

Remélem tényleg ez lesz a megoldás. Meglátjuk. Azt hittem, ezeket már a szalonból úgy adják el, hogy kiütik a korlátozást. Bár lehet, hogy az olaszok ennyire szabálytisztelők... :-)
Avatar
 negga
#5763
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.

Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.)
Azt én nem tudom hogy ki mit csinált a motorodon az elmúlt 15 évben. Az olasz csajnak nyilván 25 kW-ig volt csak jogsija.
Ha akarod a rendes teljesítményét a motornak akkor az elektronikát vissza kell okosítanod.
Avatar
 Istvánxxx
#5762
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?
Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....

Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.

Ez egy 2002-es motor. 15 éves. Létezhet, hogy ennyi idő alatt senki nem nyúlt hozzá?
(2014-ben vette az előző tulaj, előtte egy olasz csajé volt.)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]