- 8 years ago
#4461
Sziasztok!
Valaki tud megbízható, szépen dolgozó műhelyt, ahol szintereznek motor felniket is? ( Bp)
Homokfúvás+porfestés+lakk mutatvány mennyit kóstál kb? 12-15 körül gondolnám / kerék.
A fehér gyári nekem nem tetszik és elég kényes is lehet, cél a fekete
Előre is köszönöm a válaszokat! Miért nem próbálod elcserélni? Hátha vki fehéret kíván!
Köszi! Egy próbát megér
Tudtommal ezekkel passzol : 748 916 996 998 Monster S2R S4R 800 1000
Egy megerősítés jó lenne én nem szinterezném hanem fényezném mert sokkal szebb lesz, később könnyebben javítható és nem mint ha gyakran előfordulna de ha esetleg megrepedne a felnid nem veszed észre. És a monsterek felnije nem azonos a 998 felnikkel. Felmegy ugyan de más
- 8 years ago
#4460
Sziasztok!
Valaki tud megbízható, szépen dolgozó műhelyt, ahol szintereznek motor felniket is? ( Bp)
Homokfúvás+porfestés+lakk mutatvány mennyit kóstál kb? 12-15 körül gondolnám / kerék.
A fehér gyári nekem nem tetszik és elég kényes is lehet, cél a fekete
Előre is köszönöm a válaszokat! Miért nem próbálod elcserélni? Hátha vki fehéret kíván!
Köszi! Egy próbát megér
Tudtommal ezekkel passzol : 748 916 996 998 Monster S2R S4R 800 1000
Egy megerősítés jó lenne
- 8 years ago
#4459
Sziasztok!
Valaki tud megbízható, szépen dolgozó műhelyt, ahol szintereznek motor felniket is? ( Bp)
Homokfúvás+porfestés+lakk mutatvány mennyit kóstál kb? 12-15 körül gondolnám / kerék.
A fehér gyári nekem nem tetszik és elég kényes is lehet, cél a fekete
Előre is köszönöm a válaszokat! Miért nem próbálod elcserélni? Hátha vki fehéret kíván!
- 8 years ago
#4458
Sziasztok!
Valaki tud megbízható, szépen dolgozó műhelyt, ahol szintereznek motor felniket is? ( Bp)
Homokfúvás+porfestés+lakk mutatvány mennyit kóstál kb? 12-15 körül gondolnám / kerék.
A fehér gyári nekem nem tetszik és elég kényes is lehet, cél a fekete
Előre is köszönöm a válaszokat!
Valaki tud megbízható, szépen dolgozó műhelyt, ahol szintereznek motor felniket is? ( Bp)
Homokfúvás+porfestés+lakk mutatvány mennyit kóstál kb? 12-15 körül gondolnám / kerék.
A fehér gyári nekem nem tetszik és elég kényes is lehet, cél a fekete
Előre is köszönöm a válaszokat!
- 8 years ago
#4457
Csak úgy beszélgetés szintjén.... Nem érdekel valakit egy MT 01 Puzzle edition? Lehet elcserélném valami Ducira. Monster 1000, S4, 999, esetleg ST4+ kis pénz. Nekem millka felett van már, de még van vele kis munka és némi költség is. Néha elfogy a kedv és ilyeneken gondolkozom. az mit jelent? Most rakod össze? Igen, az eleje sérült, meg a blokkon pár rész, kipufogó könyök, generátor dekni. 6 dugattyús radiális R1 elejét vettem, Diavel lámpát, csutkakormányt, egyedire szeretném, másik hátsó rész, Gp stílusú alsó kipufogót, laposabb más formájú karbon tank, stb, csak hetente elfogy az ambíció.
- 8 years ago
#4456
Csak úgy beszélgetés szintjén.... Nem érdekel valakit egy MT 01 Puzzle edition? Lehet elcserélném valami Ducira. Monster 1000, S4, 999, esetleg ST4+ kis pénz. Nekem millka felett van már, de még van vele kis munka és némi költség is. Néha elfogy a kedv és ilyeneken gondolkozom. az mit jelent? Most rakod össze?
- 8 years ago
#4455
Csak úgy beszélgetés szintjén.... Nem érdekel valakit egy MT 01 Puzzle edition? Lehet elcserélném valami Ducira. Monster 1000, S4, 999, esetleg ST4+ kis pénz. Nekem millka felett van már, de még van vele kis munka és némi költség is. Néha elfogy a kedv és ilyeneken gondolkozom.
- 8 years ago
#4454
annak sincs előnye
Hány hónap állás után mondanád, hogy na most azért már egyszer indítsuk be és melegítsük be rendesen ? Szerintem nincs ilyen általános vélekedés 2 ember nem mondana egyformát, de egy idő után feltétlenül árt ha csak áll és rohad anélkül hogy "átolajoznád". Én azt mondom hogy 3-4 hónap állás alatt egyszer rendesen bemelegíteni ártani nem árt, de simán elfogadom ha azt mondod hogy 1 év volna az az idő szerinted, ez már inkább hit kérdése. nem tudom, én letámasztottam novemberben és legközelebb akkor indítom be amikor kell vele mennem vagy valaki meg akarja hallgatni a hangját. Indítgasd nyugodtan nem fog attól tavaszra tönkremenni, de egy biztos, hogy nekem pl az akumlátorok furcsamód sokat bírnak, ha csak ennyit segít nekem már megéri
Isten ments hogy indítgassam. Én azt mondtam hogy a téli állás alatt egy száraz napon legalább egyszer elmegyek vele egy cirka 20-25 perces körre. Ennyi.
Ahogy néztem a többi hozzászólásodat ebben egyet is értünk hogy ez rendben van.
- 8 years ago
#4452
Hetente valóban semmi értelme, de én azért legalább egyszer a télen egy száraz napon megyek a motorral 20-25 percet rendesen átmelegítve hagy járja át az olaj rendesen mindenhol, hagy legyen meg az a kis olaj film takaró újra, ennyi szerintem oké. annak sincs előnye
Hány hónap állás után mondanád, hogy na most azért már egyszer indítsuk be és melegítsük be rendesen ? Szerintem nincs ilyen általános vélekedés 2 ember nem mondana egyformát, de egy idő után feltétlenül árt ha csak áll és rohad anélkül hogy "átolajoznád". Én azt mondom hogy 3-4 hónap állás alatt egyszer rendesen bemelegíteni ártani nem árt, de simán elfogadom ha azt mondod hogy 1 év volna az az idő szerinted, ez már inkább hit kérdése. nem tudom, én letámasztottam novemberben és legközelebb akkor indítom be amikor kell vele mennem vagy valaki meg akarja hallgatni a hangját. Indítgasd nyugodtan nem fog attól tavaszra tönkremenni, de egy biztos, hogy nekem pl az akumlátorok furcsamód sokat bírnak, ha csak ennyit segít nekem már megéri
- 8 years ago
#4451
annak sincs előnye
Hány hónap állás után mondanád, hogy na most azért már egyszer indítsuk be és melegítsük be rendesen ? Szerintem nincs ilyen általános vélekedés 2 ember nem mondana egyformát, de egy idő után feltétlenül árt ha csak áll és rohad anélkül hogy "átolajoznád". Én azt mondom hogy 3-4 hónap állás alatt egyszer rendesen bemelegíteni ártani nem árt, de simán elfogadom ha azt mondod hogy 1 év volna az az idő szerinted, ez már inkább hit kérdése. szerintem se baj ha beindítod néha. Miért lenne baj? Kicsit túl van misztifikálva ez az egész. Pl: tegnap 10fok volt, és tél volt.. Akkor most nem szabad beindítani? És aki télen is motorral jár? Ezek után már reggel be se merek ülni kocsimba.. Inkább megyek busszal.. ha mész vele akor van értelme, de ha csak leugrasz hetente a garázsba, hogy beindítsd és járasd 10 percig értelmetlen
- 8 years ago
#4450
Hány hónap állás után mondanád, hogy na most azért már egyszer indítsuk be és melegítsük be rendesen ? Szerintem nincs ilyen általános vélekedés 2 ember nem mondana egyformát, de egy idő után feltétlenül árt ha csak áll és rohad anélkül hogy "átolajoznád". Én azt mondom hogy 3-4 hónap állás alatt egyszer rendesen bemelegíteni ártani nem árt, de simán elfogadom ha azt mondod hogy 1 év volna az az idő szerinted, ez már inkább hit kérdése. szerintem se baj ha beindítod néha. Miért lenne baj? Kicsit túl van misztifikálva ez az egész. Pl: tegnap 10fok volt, és tél volt.. Akkor most nem szabad beindítani? És aki télen is motorral jár? Ezek után már reggel be se merek ülni kocsimba.. Inkább megyek busszal.. Az én véleményem, hogy beindítani és a garázsban berregtetni értelmetlen. Viszont, ha engedi az idő és lehet gurulni minimum 20 percet, fél órát, akkor már elér egy olyan hőfokot, hogy a kipufogóból is elpárolog a kondenzvíz... nem a garázsra értettem hogy ott forgatom mint egy nemnormális.
- 8 years ago
#4449
annak sincs előnye
Hány hónap állás után mondanád, hogy na most azért már egyszer indítsuk be és melegítsük be rendesen ? Szerintem nincs ilyen általános vélekedés 2 ember nem mondana egyformát, de egy idő után feltétlenül árt ha csak áll és rohad anélkül hogy "átolajoznád". Én azt mondom hogy 3-4 hónap állás alatt egyszer rendesen bemelegíteni ártani nem árt, de simán elfogadom ha azt mondod hogy 1 év volna az az idő szerinted, ez már inkább hit kérdése. szerintem se baj ha beindítod néha. Miért lenne baj? Kicsit túl van misztifikálva ez az egész. Pl: tegnap 10fok volt, és tél volt.. Akkor most nem szabad beindítani? És aki télen is motorral jár? Ezek után már reggel be se merek ülni kocsimba.. Inkább megyek busszal.. Az én véleményem, hogy beindítani és a garázsban berregtetni értelmetlen. Viszont, ha engedi az idő és lehet gurulni minimum 20 percet, fél órát, akkor már elér egy olyan hőfokot, hogy a kipufogóból is elpárolog a kondenzvíz...
- 8 years ago
#4448
Hány hónap állás után mondanád, hogy na most azért már egyszer indítsuk be és melegítsük be rendesen ? Szerintem nincs ilyen általános vélekedés 2 ember nem mondana egyformát, de egy idő után feltétlenül árt ha csak áll és rohad anélkül hogy "átolajoznád". Én azt mondom hogy 3-4 hónap állás alatt egyszer rendesen bemelegíteni ártani nem árt, de simán elfogadom ha azt mondod hogy 1 év volna az az idő szerinted, ez már inkább hit kérdése. szerintem se baj ha beindítod néha. Miért lenne baj? Kicsit túl van misztifikálva ez az egész. Pl: tegnap 10fok volt, és tél volt.. Akkor most nem szabad beindítani? És aki télen is motorral jár? Ezek után már reggel be se merek ülni kocsimba.. Inkább megyek busszal.. Igen ez a téliesítés szerintem hülyeség, tegnap 150 km-t raktam a motorba, Debrecen, 10 fok, felhőtlen idő....Aki téliesíti a motorját az ilyenkor azt mondja magának, hogy na szépen elraktam nem vehetem elő a motort? az komoly! hogy ekkorát gurultál. én már 15 fok alatt nem nagyon megyek sehova, max egy rövid kört.. Amikor friss jogsis voltam én is mentem, még 5fokba is.. Ami meg a motorokat illeti, a motor van értem és nem fordítva. Ha kedvem van berúgom kicsit, ha esőbe ha napsütésbe megyek vele, pályázni is elviszem néha (oda való) , sőt még le is forgatom tiltásig nem egyszer, ha széthullik akkor meg majd összerakjuk. erre való ez a játékszer!
- 8 years ago
#4447
annak sincs előnye
Hány hónap állás után mondanád, hogy na most azért már egyszer indítsuk be és melegítsük be rendesen ? Szerintem nincs ilyen általános vélekedés 2 ember nem mondana egyformát, de egy idő után feltétlenül árt ha csak áll és rohad anélkül hogy "átolajoznád". Én azt mondom hogy 3-4 hónap állás alatt egyszer rendesen bemelegíteni ártani nem árt, de simán elfogadom ha azt mondod hogy 1 év volna az az idő szerinted, ez már inkább hit kérdése. szerintem se baj ha beindítod néha. Miért lenne baj? Kicsit túl van misztifikálva ez az egész. Pl: tegnap 10fok volt, és tél volt.. Akkor most nem szabad beindítani? És aki télen is motorral jár? Ezek után már reggel be se merek ülni kocsimba.. Inkább megyek busszal.. Igen ez a téliesítés szerintem hülyeség, tegnap 150 km-t raktam a motorba, Debrecen, 10 fok, felhőtlen idő....Aki téliesíti a motorját az ilyenkor azt mondja magának, hogy na szépen elraktam nem vehetem elő a motort?
- 8 years ago
#4446
Hetente valóban semmi értelme, de én azért legalább egyszer a télen egy száraz napon megyek a motorral 20-25 percet rendesen átmelegítve hagy járja át az olaj rendesen mindenhol, hagy legyen meg az a kis olaj film takaró újra, ennyi szerintem oké. annak sincs előnye
Hány hónap állás után mondanád, hogy na most azért már egyszer indítsuk be és melegítsük be rendesen ? Szerintem nincs ilyen általános vélekedés 2 ember nem mondana egyformát, de egy idő után feltétlenül árt ha csak áll és rohad anélkül hogy "átolajoznád". Én azt mondom hogy 3-4 hónap állás alatt egyszer rendesen bemelegíteni ártani nem árt, de simán elfogadom ha azt mondod hogy 1 év volna az az idő szerinted, ez már inkább hit kérdése. szerintem se baj ha beindítod néha. Miért lenne baj? Kicsit túl van misztifikálva ez az egész. Pl: tegnap 10fok volt, és tél volt.. Akkor most nem szabad beindítani? És aki télen is motorral jár? Ezek után már reggel be se merek ülni kocsimba.. Inkább megyek busszal..
- 8 years ago
#4445
Azzal, hogy beindítod hetente egyszer és járatod nagyobb kárt okozol mintha állna egész télen, hidegen a legnagyobb a kopása a motornak...
Hetente valóban semmi értelme, de én azért legalább egyszer a télen egy száraz napon megyek a motorral 20-25 percet rendesen átmelegítve hagy járja át az olaj rendesen mindenhol, hagy legyen meg az a kis olaj film takaró újra, ennyi szerintem oké. annak sincs előnye
Hány hónap állás után mondanád, hogy na most azért már egyszer indítsuk be és melegítsük be rendesen ? Szerintem nincs ilyen általános vélekedés 2 ember nem mondana egyformát, de egy idő után feltétlenül árt ha csak áll és rohad anélkül hogy "átolajoznád". Én azt mondom hogy 3-4 hónap állás alatt egyszer rendesen bemelegíteni ártani nem árt, de simán elfogadom ha azt mondod hogy 1 év volna az az idő szerinted, ez már inkább hit kérdése.
- 8 years ago
#4444
Akkor mit csináljak vele télen? Azzal, hogy beindítod hetente egyszer és járatod nagyobb kárt okozol mintha állna egész télen, hidegen a legnagyobb a kopása a motornak...
Hetente valóban semmi értelme, de én azért legalább egyszer a télen egy száraz napon megyek a motorral 20-25 percet rendesen átmelegítve hagy járja át az olaj rendesen mindenhol, hagy legyen meg az a kis olaj film takaró újra, ennyi szerintem oké. annak sincs előnye
- 8 years ago
#4443
Tedd be a szobába az ágy mellé. azt tenném csak panelba lakok a másodikon . Amúgy érdekelne még hogy valaki tudja-e hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni a kuplung lamella csere után a csavarokat a deknin meg azt a 6 csavart ami rögzíti a lamellákat? 5nm Ezt az értéket a dekni csavarjaira érted vagy a 6 csavarra amik a rugó segítségével odaszorítják a lamellákra a fedőlapot ? Az általad adott értéket hány részletbe kell meghúzni ?
- 8 years ago
#4442
A kipufogó bedugózásának van értelme? Csak kérdezem....
Ártani biztos nem árt ha esetleg nyitva maradt a kipu szelep épp.
Max az történik veled mint velem egyszer az asszony motorjával, hogy tavasszal az istennek nem akart beindulni, aztán 10 perc után rájöttem hogy elfelejtettem kivenni a rongyokat a kipuból Ilyen vibrátorra gondoltam, ez azért látszik, hogy ott van.
Ilyet is árulnak ? Bexarok.
Ahogy mondtam, bajod biztos nem lesz belőle.
- 8 years ago
#4441
így van, arról nem is beszélve, hogy csak a pára csapódik le benne újra és újra a hőingadozás miatt (mielőtt megkérded akkor is ha száraz helyen van) és mint tudjuk a pára víz és felületi rozsda keletkezik ami minden indításnál lekopik ugyan, de addig is csiszolgatja a doldokat A kipufogó bedugózásának van értelme? Csak kérdezem....
Ártani biztos nem árt ha esetleg nyitva maradt a kipu szelep épp.
Max az történik veled mint velem egyszer az asszony motorjával, hogy tavasszal az istennek nem akart beindulni, aztán 10 perc után rájöttem hogy elfelejtettem kivenni a rongyokat a kipuból Ilyen vibrátorra gondoltam, ez azért látszik, hogy ott van.Csatolmányok:
8.streetfighter_nap_sz_r_lap_2.old_._027.jpg (286.38 KiB) Megtekintve 7873 alkalommal
- 8 years ago
#4440
ne járasd feleslegesen, nem tesz neki jót Akkor mit csináljak vele télen? Azzal, hogy beindítod hetente egyszer és járatod nagyobb kárt okozol mintha állna egész télen, hidegen a legnagyobb a kopása a motornak...
Hetente valóban semmi értelme, de én azért legalább egyszer a télen egy száraz napon megyek a motorral 20-25 percet rendesen átmelegítve hagy járja át az olaj rendesen mindenhol, hagy legyen meg az a kis olaj film takaró újra, ennyi szerintem oké.
- 8 years ago
#4439
Azzal, hogy beindítod hetente egyszer és járatod nagyobb kárt okozol mintha állna egész télen, hidegen a legnagyobb a kopása a motornak... így van, arról nem is beszélve, hogy csak a pára csapódik le benne újra és újra a hőingadozás miatt (mielőtt megkérded akkor is ha száraz helyen van) és mint tudjuk a pára víz és felületi rozsda keletkezik ami minden indításnál lekopik ugyan, de addig is csiszolgatja a doldokat A kipufogó bedugózásának van értelme? Csak kérdezem....
Ártani biztos nem árt ha esetleg nyitva maradt a kipu szelep épp.
Max az történik veled mint velem egyszer az asszony motorjával, hogy tavasszal az istennek nem akart beindulni, aztán 10 perc után rájöttem hogy elfelejtettem kivenni a rongyokat a kipuból
- 8 years ago
#4438
Azzal, hogy beindítod hetente egyszer és járatod nagyobb kárt okozol mintha állna egész télen, hidegen a legnagyobb a kopása a motornak... így van, arról nem is beszélve, hogy csak a pára csapódik le benne újra és újra a hőingadozás miatt (mielőtt megkérded akkor is ha száraz helyen van) és mint tudjuk a pára víz és felületi rozsda keletkezik ami minden indításnál lekopik ugyan, de addig is csiszolgatja a doldokat A kipufogó bedugózásának van értelme? Csak kérdezem.... szerintem nincs, legalább is 4ütrmünél még nem hallottam. Bár gyakorlatilag ott is nyitva maradhat úgy a szelep. Nem tudom
- 8 years ago
#4437
Akkor mit csináljak vele télen? Azzal, hogy beindítod hetente egyszer és járatod nagyobb kárt okozol mintha állna egész télen, hidegen a legnagyobb a kopása a motornak... így van, arról nem is beszélve, hogy csak a pára csapódik le benne újra és újra a hőingadozás miatt (mielőtt megkérded akkor is ha száraz helyen van) és mint tudjuk a pára víz és felületi rozsda keletkezik ami minden indításnál lekopik ugyan, de addig is csiszolgatja a doldokat A kipufogó bedugózásának van értelme? Csak kérdezem....
- 8 years ago
#4436
Akkor mit csináljak vele télen? Tedd be a szobába az ágy mellé. azt tenném csak panelba lakok a másodikon . Amúgy érdekelne még hogy valaki tudja-e hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni a kuplung lamella csere után a csavarokat a deknin meg azt a 6 csavart ami rögzíti a lamellákat? 5nm
- 8 years ago
#4435
ne járasd feleslegesen, nem tesz neki jót Akkor mit csináljak vele télen? Azzal, hogy beindítod hetente egyszer és járatod nagyobb kárt okozol mintha állna egész télen, hidegen a legnagyobb a kopása a motornak... így van, arról nem is beszélve, hogy csak a pára csapódik le benne újra és újra a hőingadozás miatt (mielőtt megkérded akkor is ha száraz helyen van) és mint tudjuk a pára víz és felületi rozsda keletkezik ami minden indításnál lekopik ugyan, de addig is csiszolgatja a doldokat
- 8 years ago
#4434
ne járasd feleslegesen, nem tesz neki jót Akkor mit csináljak vele télen? Tedd be a szobába az ágy mellé. azt tenném csak panelba lakok a másodikon . Amúgy érdekelne még hogy valaki tudja-e hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni a kuplung lamella csere után a csavarokat a deknin meg azt a 6 csavart ami rögzíti a lamellákat?
- 8 years ago
#4433
Egyrészt le kellett mennem tankolni mert néha napján elindítom hogy járjon egy kicsit. Másrészt meg részt vettem egy motoros mikulásos rendezvényen még dec. 4.-én azt tiszta sár volt meg bogár aztán piszkálta a fantáziámat. ne járasd feleslegesen, nem tesz neki jót Akkor mit csináljak vele télen? Tedd be a szobába az ágy mellé.
- 8 years ago
#4432
Egyrészt le kellett mennem tankolni mert néha napján elindítom hogy járjon egy kicsit. Másrészt meg részt vettem egy motoros mikulásos rendezvényen még dec. 4.-én azt tiszta sár volt meg bogár aztán piszkálta a fantáziámat. ne járasd feleslegesen, nem tesz neki jót Akkor mit csináljak vele télen? Azzal, hogy beindítod hetente egyszer és járatod nagyobb kárt okozol mintha állna egész télen, hidegen a legnagyobb a kopása a motornak...
- 8 years ago
#4431
Egyrészt le kellett mennem tankolni mert néha napján elindítom hogy járjon egy kicsit. Másrészt meg részt vettem egy motoros mikulásos rendezvényen még dec. 4.-én azt tiszta sár volt meg bogár aztán piszkálta a fantáziámat. ne járasd feleslegesen, nem tesz neki jót Akkor mit csináljak vele télen? Nézegesd, simogasd.
- 8 years ago
#4430
Lehet hogy kicsit beázott a lelkem, gyújtókábel mondjuk egyik hengernél...stb ahogy lerírod az egyik henger kihagyott kissé.
Ha megszáradt és most jó akkor ne törődj vele nem a mosóban kell szépen járnia
Mondjuk mi a francnak mosol motort 5 fokban benzinkúton ? Egyrészt le kellett mennem tankolni mert néha napján elindítom hogy járjon egy kicsit. Másrészt meg részt vettem egy motoros mikulásos rendezvényen még dec. 4.-én azt tiszta sár volt meg bogár aztán piszkálta a fantáziámat. ne járasd feleslegesen, nem tesz neki jót Akkor mit csináljak vele télen?
- 8 years ago
#4429
Újból volna egy kérdésem. A történet ott kezdődik hogy elvittem a motort lemosni a helyi benzinkútra. Lemostam szépen megtörölgettem és mikor elindítottam furán járt a motor. Azt hittem csak kihűlt és kevés a szívató. Ráhúztam teljesen és akkor jobbnak tűnt. Elindultam vele és kegyetlen módon elkezdett rángatni mintha kihagyna a motor. Megálltam visszatoltam a motort a kútra teletankoltam utána fokozatosan csillapodott a probléma majd a végén elmúlt. Arra gyanakodtam hogy kifogyott a benzin de a lámpa nem jelezte viszont ha ráadom a gyújtást akkor az elején szokás szerint világít mint a többi tehát elvben a lámpa jó. Kérdés az mi lehetett a baja ?
Lehet hogy kicsit beázott a lelkem, gyújtókábel mondjuk egyik hengernél...stb ahogy lerírod az egyik henger kihagyott kissé.
Ha megszáradt és most jó akkor ne törődj vele nem a mosóban kell szépen járnia
Mondjuk mi a francnak mosol motort 5 fokban benzinkúton ? Egyrészt le kellett mennem tankolni mert néha napján elindítom hogy járjon egy kicsit. Másrészt meg részt vettem egy motoros mikulásos rendezvényen még dec. 4.-én azt tiszta sár volt meg bogár aztán piszkálta a fantáziámat. ne járasd feleslegesen, nem tesz neki jót
- 8 years ago
#4427
Lehet hogy kicsit beázott a lelkem, gyújtókábel mondjuk egyik hengernél...stb ahogy lerírod az egyik henger kihagyott kissé.
Ha megszáradt és most jó akkor ne törődj vele nem a mosóban kell szépen járnia
Mondjuk mi a francnak mosol motort 5 fokban benzinkúton ? Egyrészt le kellett mennem tankolni mert néha napján elindítom hogy járjon egy kicsit. Másrészt meg részt vettem egy motoros mikulásos rendezvényen még dec. 4.-én azt tiszta sár volt meg bogár aztán piszkálta a fantáziámat. Én a magam részéről csak a kerekeket, hátsó/alsó részt szoktam mosóban lecsapatni, a többit csak kézzel, akkor tuti nem lesz gond...másrészt nem lehetséges, hogy rajta hagytad a szívatót, miután elindultál, mert azt nem szereti.... Mikor ráhúztam akkor pont hogy javult a helyzet de nem szokott ilyet csinálni máskor is rajta felejtettem a szívatót olyankor durrog csattog de nem rángat.
- 8 years ago
#4426
Újból volna egy kérdésem. A történet ott kezdődik hogy elvittem a motort lemosni a helyi benzinkútra. Lemostam szépen megtörölgettem és mikor elindítottam furán járt a motor. Azt hittem csak kihűlt és kevés a szívató. Ráhúztam teljesen és akkor jobbnak tűnt. Elindultam vele és kegyetlen módon elkezdett rángatni mintha kihagyna a motor. Megálltam visszatoltam a motort a kútra teletankoltam utána fokozatosan csillapodott a probléma majd a végén elmúlt. Arra gyanakodtam hogy kifogyott a benzin de a lámpa nem jelezte viszont ha ráadom a gyújtást akkor az elején szokás szerint világít mint a többi tehát elvben a lámpa jó. Kérdés az mi lehetett a baja ?
Lehet hogy kicsit beázott a lelkem, gyújtókábel mondjuk egyik hengernél...stb ahogy lerírod az egyik henger kihagyott kissé.
Ha megszáradt és most jó akkor ne törődj vele nem a mosóban kell szépen járnia
Mondjuk mi a francnak mosol motort 5 fokban benzinkúton ? Egyrészt le kellett mennem tankolni mert néha napján elindítom hogy járjon egy kicsit. Másrészt meg részt vettem egy motoros mikulásos rendezvényen még dec. 4.-én azt tiszta sár volt meg bogár aztán piszkálta a fantáziámat. Én a magam részéről csak a kerekeket, hátsó/alsó részt szoktam mosóban lecsapatni, a többit csak kézzel, akkor tuti nem lesz gond...másrészt nem lehetséges, hogy rajta hagytad a szívatót, miután elindultál, mert azt nem szereti....
- 8 years ago
#4425
Újból volna egy kérdésem. A történet ott kezdődik hogy elvittem a motort lemosni a helyi benzinkútra. Lemostam szépen megtörölgettem és mikor elindítottam furán járt a motor. Azt hittem csak kihűlt és kevés a szívató. Ráhúztam teljesen és akkor jobbnak tűnt. Elindultam vele és kegyetlen módon elkezdett rángatni mintha kihagyna a motor. Megálltam visszatoltam a motort a kútra teletankoltam utána fokozatosan csillapodott a probléma majd a végén elmúlt. Arra gyanakodtam hogy kifogyott a benzin de a lámpa nem jelezte viszont ha ráadom a gyújtást akkor az elején szokás szerint világít mint a többi tehát elvben a lámpa jó. Kérdés az mi lehetett a baja ?
Lehet hogy kicsit beázott a lelkem, gyújtókábel mondjuk egyik hengernél...stb ahogy lerírod az egyik henger kihagyott kissé.
Ha megszáradt és most jó akkor ne törődj vele nem a mosóban kell szépen járnia
Mondjuk mi a francnak mosol motort 5 fokban benzinkúton ? Egyrészt le kellett mennem tankolni mert néha napján elindítom hogy járjon egy kicsit. Másrészt meg részt vettem egy motoros mikulásos rendezvényen még dec. 4.-én azt tiszta sár volt meg bogár aztán piszkálta a fantáziámat.
- 8 years ago
#4424
Újból volna egy kérdésem. A történet ott kezdődik hogy elvittem a motort lemosni a helyi benzinkútra. Lemostam szépen megtörölgettem és mikor elindítottam furán járt a motor. Azt hittem csak kihűlt és kevés a szívató. Ráhúztam teljesen és akkor jobbnak tűnt. Elindultam vele és kegyetlen módon elkezdett rángatni mintha kihagyna a motor. Megálltam visszatoltam a motort a kútra teletankoltam utána fokozatosan csillapodott a probléma majd a végén elmúlt. Arra gyanakodtam hogy kifogyott a benzin de a lámpa nem jelezte viszont ha ráadom a gyújtást akkor az elején szokás szerint világít mint a többi tehát elvben a lámpa jó. Kérdés az mi lehetett a baja ?
Lehet hogy kicsit beázott a lelkem, gyújtókábel mondjuk egyik hengernél...stb ahogy lerírod az egyik henger kihagyott kissé.
Ha megszáradt és most jó akkor ne törődj vele nem a mosóban kell szépen járnia
Mondjuk mi a francnak mosol motort 5 fokban benzinkúton ?
- 8 years ago
#4423
Újból volna egy kérdésem. A történet ott kezdődik hogy elvittem a motort lemosni a helyi benzinkútra. Lemostam szépen megtörölgettem és mikor elindítottam furán járt a motor. Azt hittem csak kihűlt és kevés a szívató. Ráhúztam teljesen és akkor jobbnak tűnt. Elindultam vele és kegyetlen módon elkezdett rángatni mintha kihagyna a motor. Megálltam visszatoltam a motort a kútra teletankoltam utána fokozatosan csillapodott a probléma majd a végén elmúlt. Arra gyanakodtam hogy kifogyott a benzin de a lámpa nem jelezte viszont ha ráadom a gyújtást akkor az elején szokás szerint világít mint a többi tehát elvben a lámpa jó. Kérdés az mi lehetett a baja ?
- 8 years ago
#4422
Köszönöm szépen mindenkinek hogy ilyen segítőkész nézelődök aztán majd csak lesz valami.
- 8 years ago
#4421
Ilyen plexit keresek! Kinek van eladó vagy esetleg hol tudom beszerezni ? http://www.kepesmotor.hu/elektronika_mu ... &st=ducati
- 8 years ago
#4420
Ilyen plexit keresek! Kinek van eladó vagy esetleg hol tudom beszerezni ?
Én Ebay -en vettem egy karcosat ami más színű is volt fillérekért (nem volt 10.000 Ft), aztán szépen elvittem fényezőhöz aki színkód alapján szépen korrekten lefényezte a megfelelő fényesfeketére. 16 körül megállt az egész ha jól emlékszem.
- 8 years ago
#4419
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 695-ös Monstereknek a kuplungja olajos vagy száraz? Egyébként műszakilag sok eltérés van a 696-os és a 695-ös változatok között?
Köszi!
Olajos, és tudomásom szerint nagy különbség nincsen, teljesítmény tekintetében semmiképp.
- 8 years ago
#4418
látszik a fedélből is, de azért avatatlan szemnek nem annyira egyértelmű.
általános igazság:
900ccm alatt mindig olajos, kivéve a superbike-ok (748,749) - kicsi sbk-k 848től olajosak
monsterek 1100EVO-tól, Hyper a 796,821-től, SF 848
sportlcassicoknál ami együléses az száraz a kétülésesek olajosak
multik 1100-től olajosak
általános igazság:
900ccm alatt mindig olajos, kivéve a superbike-ok (748,749) - kicsi sbk-k 848től olajosak
monsterek 1100EVO-tól, Hyper a 796,821-től, SF 848
sportlcassicoknál ami együléses az száraz a kétülésesek olajosak
multik 1100-től olajosak
- 8 years ago
#4417
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 695-ös Monstereknek a kuplungja olajos vagy száraz? Egyébként műszakilag sok eltérés van a 696-os és a 695-ös változatok között?
Köszi! Gyárilag olajos.
Nem találtam sehol egyértelmű írást róla (mondjuk sokat nem keresgéltem) csak annyit, hogy "olajos rásegítés"... ebből nekem egyértelműen nem jött le, hogy ez mit jelent, de köszi a megerősítést!
Köszönöm Mindenkinek a segítő válaszokat és az információkat. Egyúttal kívánok minden Ducati tulajnak Kellemes Ünnepeket egy kis ünnepi sörrel!
Üdv,
SzS Ha képeket is nézel róla a kuplung oldalról látszik, hogy a fedele nem olyan mint egy száraz kuplungosnak, sokkal masszívabb és a csavarok nem a külső peremen vannak hanem bentebb, tehát ez olajos kuplungos, de kövezzetek meg ha nincs igazam.
- 8 years ago
#4416
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 695-ös Monstereknek a kuplungja olajos vagy száraz? Egyébként műszakilag sok eltérés van a 696-os és a 695-ös változatok között?
Köszi! Gyárilag olajos.
Nem találtam sehol egyértelmű írást róla (mondjuk sokat nem keresgéltem) csak annyit, hogy "olajos rásegítés"... ebből nekem egyértelműen nem jött le, hogy ez mit jelent, de köszi a megerősítést!
Köszönöm Mindenkinek a segítő válaszokat és az információkat. Egyúttal kívánok minden Ducati tulajnak Kellemes Ünnepeket egy kis ünnepi sörrel!
Üdv,
SzSCsatolmányok:
imag1997_1.jpg (746.14 KiB) Megtekintve 7873 alkalommal
- 8 years ago
#4415
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 695-ös Monstereknek a kuplungja olajos vagy száraz? Egyébként műszakilag sok eltérés van a 696-os és a 695-ös változatok között?
Köszi! Gyárilag olajos.
- 8 years ago
#4414
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 695-ös Monstereknek a kuplungja olajos vagy száraz? Egyébként műszakilag sok eltérés van a 696-os és a 695-ös változatok között?
Köszi!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 695-ös Monstereknek a kuplungja olajos vagy száraz? Egyébként műszakilag sok eltérés van a 696-os és a 695-ös változatok között?
Köszi!
- 8 years ago
#4413
Ilyen plexit keresek! Kinek van eladó vagy esetleg hol tudom beszerezni ? Jófogáson láttam hirdetve nem rég, meg talán itt is, nézz utána
- 8 years ago
#4412
Ilyen plexit keresek! Kinek van eladó vagy esetleg hol tudom beszerezni ? én anno 35000-ért vettem a Gál Tomitól (desmodoki) hibátlan használtat. Kopletten idommal együtt. Újan dupla ár kb..
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]