Avatar
 ERipley
#6111
Üdv!
600-as Monster kuplungja milyen olajat igényel? (nem feltétlen konkrét márka csak a típus érdekel)
Előre is köszönöm a segítséget!
Avatar
 LM
#6110
Lenne egy olyan kérdésem hogy a napokban mentem egy frissen aszfaltozott úton és tele van a motorom ilyen kis fekete szuryokkal ami sikeresen ráégett és a mosó kevés hozzá hogy eltüntesse. Ki mit javasol mivel lehet eltüntetni ?
Üzletekben, hypermarketekben lehet kapni kátrány oldót, az lehozza. Lehet még benzinnel vagy petróleummal is próbálkozni, de jobb a kátrányoldó spray+rongy kombó.
Avatar
 negga
#6109
Lenne egy olyan kérdésem hogy a napokban mentem egy frissen aszfaltozott úton és tele van a motorom ilyen kis fekete szuryokkal ami sikeresen ráégett és a mosó kevés hozzá hogy eltüntesse. Ki mit javasol mivel lehet eltüntetni ?
aceton, ha leszedte utána féktisztító, utána mosás....

más. Egy buta kérdés. Leszedtem tankot, gondoltam tudni fogom melyik benzin cső melyik csatlakozóba megy de nem... Az egyiken van egy fehér gyűrű. az a nyomó vagy visszavezető ág?
Avatar
 Betonkeverő
#6108
Lenne egy olyan kérdésem hogy a napokban mentem egy frissen aszfaltozott úton és tele van a motorom ilyen kis fekete szuryokkal ami sikeresen ráégett és a mosó kevés hozzá hogy eltüntesse. Ki mit javasol mivel lehet eltüntetni ?
Avatar
 kopi
#6107
Sziasztok!

Az apróhirdetések között találtam egy termignonikipufogót, ST4-ST4S 1999-2005 ig.
Szerintetek ez passzolhat egy Monster 695-höz? Régóta keresek kipufogót hozzá és kinézetre én úgy látom /mint laikus/, hogy akár jó is lehet?!
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv
Pohi
Ha átalakíttatod a csatlakozást a leömlőhöz akkor jó lehet .
Avatar
 PistaFR
#6106
Sziasztok!

Az apróhirdetések között találtam egy termignonikipufogót, ST4-ST4S 1999-2005 ig.
Szerintetek ez passzolhat egy Monster 695-höz? Régóta keresek kipufogót hozzá és kinézetre én úgy látom /mint laikus/, hogy akár jó is lehet?!
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv
Pohi
Fotók alapján azt mondanám, hogy nem.
Avatar
 orsi_k
#6104
Sziasztok!

Tud valaki motorvasarlashoz (Monster) mobilis szerelot ajanlani Pest kornyeken?
A motort csak a helyszinen lehet atnezetni.

Pete
Szia!

Nekem őt ajánlották: https://www.facebook.com/vitaly007

Nagyon jó fej, korábban Ducati szervizben dolgozott.

Orsi
Avatar
 kajtorpeter
#6103
Sziasztok!

Tud valaki motorvasarlashoz (Monster) mobilis szerelot ajanlani Pest kornyeken?
A motort csak a helyszinen lehet atnezetni.

Pete
Avatar
 Pohi
#6102
Sziasztok!

Az apróhirdetések között találtam egy termignonikipufogót, ST4-ST4S 1999-2005 ig.
Szerintetek ez passzolhat egy Monster 695-höz? Régóta keresek kipufogót hozzá és kinézetre én úgy látom /mint laikus/, hogy akár jó is lehet?!
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv
Pohi
Csatolmányok:
img_0315.jpg
img_0315.jpg (216.55 KiB) Megtekintve 9369 alkalommal
Avatar
 ricsi
#6101
Sziasztok,

nincsen véletlenül valakinek otthon felesleges első lámpája vagy csak lámpaüvege Monster 620-hoz? Sikerült a hétvégén beszopnom egy kavicsot az enyémbe úgyhogy vevő lennék rá!

Köszi
elméletileg valami bmw lámpa pont ugyanez, de nem akarok hülyeséget mondani, mert nagyon rég votl már róla szó
Avatar
 Reznor
#6100
Sziasztok,

nincsen véletlenül valakinek otthon felesleges első lámpája vagy csak lámpaüvege Monster 620-hoz? Sikerült a hétvégén beszopnom egy kavicsot az enyémbe úgyhogy vevő lennék rá!

Köszi
Avatar
 orsi_k
#6098
Sziasztok,

Szégyen a futás, de hasznos- tartja a mondás. Lehet páran a bukógombákról is gondolkoznak :)
Tőletek kérdezném, hogy milyen gyártó gombáját használjátok a drágaságotok védelmére?
Egy 620i.e (dark) -ra szeretném feltenni (blokkhoz és hátsó tengelyhez), de nem találtam túl nagy kínálatot az olyan gyártókból, akik ehhez a típushoz készítenek csodagombát.

Lehet csak jó marketingje van, meg szép színei, de én a Valter Moto termékeivel szemezgettem, csak hát úgy tűnik hiába, mert a 620as nem szerepel a listájukon...

Előre is megköszönöm a tippeket, javaslatokat.

Üdv,Orsi
Az szokott lenni a tanács Monster-gomba ügyben, hogy ne tegyél fel. Mivel, ha bukás van, elhúzza a vázat. Nehezen javítható a dolog.
Nagyon köszönöm, erről még nem is hallottam, olvastam.
Avatar
 Warpig
#6097
Sziasztok,

Szégyen a futás, de hasznos- tartja a mondás. Lehet páran a bukógombákról is gondolkoznak :)
Tőletek kérdezném, hogy milyen gyártó gombáját használjátok a drágaságotok védelmére?
Egy 620i.e (dark) -ra szeretném feltenni (blokkhoz és hátsó tengelyhez), de nem találtam túl nagy kínálatot az olyan gyártókból, akik ehhez a típushoz készítenek csodagombát.

Lehet csak jó marketingje van, meg szép színei, de én a Valter Moto termékeivel szemezgettem, csak hát úgy tűnik hiába, mert a 620as nem szerepel a listájukon...

Előre is megköszönöm a tippeket, javaslatokat.

Üdv,Orsi
Az szokott lenni a tanács Monster-gomba ügyben, hogy ne tegyél fel. Mivel, ha bukás van, elhúzza a vázat. Nehezen javítható a dolog.
Avatar
 orsi_k
#6096
Sziasztok,

Szégyen a futás, de hasznos- tartja a mondás. Lehet páran a bukógombákról is gondolkoznak :)
Tőletek kérdezném, hogy milyen gyártó gombáját használjátok a drágaságotok védelmére?
Egy 620i.e (dark) -ra szeretném feltenni (blokkhoz és hátsó tengelyhez), de nem találtam túl nagy kínálatot az olyan gyártókból, akik ehhez a típushoz készítenek csodagombát.

Lehet csak jó marketingje van, meg szép színei, de én a Valter Moto termékeivel szemezgettem, csak hát úgy tűnik hiába, mert a 620as nem szerepel a listájukon...

Előre is megköszönöm a tippeket, javaslatokat.

Üdv,Orsi
Szia,

Akkor most megvetted a 620-as Monstert, mert eddig csak nézelődés szinten volt?
Én nem használok semmilyen gombát. Próbálok nem elesni, és balesetbe kerülni sem. Eddig sikerült, le is kopogom: kop - kop - kop! :)

Hali,
Pali
Remélem a jövőben is kitart a szerencse (bár gondolom azért nem csak annak a kérdése). Kopogok én!

És igen, is meg nem is a válasz a kérdésedre. Papíron még ugyan nem vagyok tulaj, de már megvan a kiszemelt, sőt le is van foglalózva... tehát már csak (rövid) idő kérdése :)
Avatar
 jaws46
#6095
Sziasztok,

Szégyen a futás, de hasznos- tartja a mondás. Lehet páran a bukógombákról is gondolkoznak :)
Tőletek kérdezném, hogy milyen gyártó gombáját használjátok a drágaságotok védelmére?
Egy 620i.e (dark) -ra szeretném feltenni (blokkhoz és hátsó tengelyhez), de nem találtam túl nagy kínálatot az olyan gyártókból, akik ehhez a típushoz készítenek csodagombát.

Lehet csak jó marketingje van, meg szép színei, de én a Valter Moto termékeivel szemezgettem, csak hát úgy tűnik hiába, mert a 620as nem szerepel a listájukon...

Előre is megköszönöm a tippeket, javaslatokat.

Üdv,Orsi
Szia,

Akkor most megvetted a 620-as Monstert, mert eddig csak nézelődés szinten volt?
Én nem használok semmilyen gombát. Próbálok nem elesni, és balesetbe kerülni sem. Eddig sikerült, le is kopogom: kop - kop - kop! :)

Hali,
Pali
Avatar
 orsi_k
#6094
Sziasztok,

Szégyen a futás, de hasznos- tartja a mondás. Lehet páran a bukógombákról is gondolkoznak :)
Tőletek kérdezném, hogy milyen gyártó gombáját használjátok a drágaságotok védelmére?
Egy 620i.e (dark) -ra szeretném feltenni (blokkhoz és hátsó tengelyhez), de nem találtam túl nagy kínálatot az olyan gyártókból, akik ehhez a típushoz készítenek csodagombát.

Lehet csak jó marketingje van, meg szép színei, de én a Valter Moto termékeivel szemezgettem, csak hát úgy tűnik hiába, mert a 620as nem szerepel a listájukon...

Előre is megköszönöm a tippeket, javaslatokat.

Üdv,Orsi
Avatar
 Pohi
#6093
Sziasztok,
Sajnos ma reggel nem indult a motorom, pedig este meg lenyomta vele pár km-t...
Gondoltam biztos akksi a probléma...
Indítanák reggel, motor bepörög majd leáll ... megint indítom de már csönd van...ahhh gondoltam akksi...el is mentem a közeli nagykerbe, vettem is egy zsír új akkumulátort.
Berakom, már örülnek hogy végre indulhatok, de megint semmi...még az önindító sem kattog...
(Reggel az első indításkor meg kattogott de már utána sem...)
Mi lehet a probléma? Volt már valakinek ilyen?
Jó lenne SOS megoldás rá mert kocsi is szervizben van meg egy jó ideig így most nagyon meg vagyok lőve ....
Avatar
 ricsi
#6091
696-hoz a termi rendszer miben különbözik egy ABS és egy nem ABS verziónál? Illetve ezek a slip on dobok szűrő és ECU nélkül mennyire használhatóak?
a rendszer semmiben, max az ECU lehet más. használhatóak, ECU nélkül abszolút, szűrő nélkül is, de azt szerintem nem érdemes kispórolni.
Avatar
 damonster
#6090
696-hoz a termi rendszer miben különbözik egy ABS és egy nem ABS verziónál? Illetve ezek a slip on dobok szűrő és ECU nélkül mennyire használhatóak?
Avatar
 orsi_k
#6089
Nem értem miért fél mindenki a karbis Monsterektől, 25 ezret mentem az előző motorommal hiba mentesen. Barátom 620-as Monstere is hiba nélkül tette a dolgát évekig! Kérdés, hogy te mit szeretnél, elég a 600-as elől 1 tárcsával vagy kell a dupla tárcsás 620-as. (neked szerintem elég lenne a 600-as is, szerintem itt az fog dönteni, hogy melyik típusból találsz jó állapotút reális áron ;) )
Köszönöm a választ mindkét Petinek.
Gyanítom az egy tárcsa is elég lesz előre (persze ki tudja, lehet kiderül, hogy egy vadállat vagyok :) )
Keresek, kutatok, remélem találok is...
Én minden alkalommal leírom és a jövőben is le fogom, az érdeklődnek - a karbis kisMonsterek védelmében - a 600-as nagyon kezelhető, jó kis gép. KArbitól nem kell félni, csak normális helyre kell hordani szerelőhöz. Rendszeres szelephézag állítás, szinkron, minden kötelező szerviz meglegyen és gond nem lesz. Az enyém még törve is volt előző életében és köszöni szépen jól van. Nekem meg folyamatos a vigyor a sisak alatt...egy ideig még árultam is, de meggondoltam magam. :) Hajrá! Egyébként pedig ezzel az egy tárcsával is vígan fejre állsz, ha berántod, úgyhogy csak óvatosan! :)
Nagy eséllyel 600as lesz a választott, hacsak nem találok egy szép állapotút a 620as-ból, a pénztárcámhoz mérve...
A karburátoros rendszertől eddig nem féltem, igaz veterán autókon, de van némi tapasztalatom vele, egyfajta játék minden indítás :)
És az infót elraktároztam, egy tárcsás első féket sem rángatni ész nélkül. :)
Avatar
 EchoPeti1
#6088
Nem értem miért fél mindenki a karbis Monsterektől, 25 ezret mentem az előző motorommal hiba mentesen. Barátom 620-as Monstere is hiba nélkül tette a dolgát évekig! Kérdés, hogy te mit szeretnél, elég a 600-as elől 1 tárcsával vagy kell a dupla tárcsás 620-as. (neked szerintem elég lenne a 600-as is, szerintem itt az fog dönteni, hogy melyik típusból találsz jó állapotút reális áron ;) )
Köszönöm a választ mindkét Petinek.
Gyanítom az egy tárcsa is elég lesz előre (persze ki tudja, lehet kiderül, hogy egy vadállat vagyok :) )
Keresek, kutatok, remélem találok is...
Én minden alkalommal leírom és a jövőben is le fogom, az érdeklődnek - a karbis kisMonsterek védelmében - a 600-as nagyon kezelhető, jó kis gép. KArbitól nem kell félni, csak normális helyre kell hordani szerelőhöz. Rendszeres szelephézag állítás, szinkron, minden kötelező szerviz meglegyen és gond nem lesz. Az enyém még törve is volt előző életében és köszöni szépen jól van. Nekem meg folyamatos a vigyor a sisak alatt...egy ideig még árultam is, de meggondoltam magam. :) Hajrá! Egyébként pedig ezzel az egy tárcsával is vígan fejre állsz, ha berántod, úgyhogy csak óvatosan! :)
Ahhoz a teljesítményhez bőven elég az 1 tárcsa, nincs alul tervezve.
Avatar
 gonosz
#6087
Sziasztok!

Az injektoros vs karburátoros kérdésben hálás lennék némi iránymutatásért.
Nagy segítség lenne, ha a személyes tapasztalattal rendelkezők meg tudnák velem azt osztani.

Jelenleg egy 600as karburátoros Monster-ben gondolkozom (a kisebb teljesítmény esetemben kifejezetten előny, mert nem rendelkezem tapasztalattal, és persze az alacsonyabb vételár is pozitívum).

A karburátoros ellen csupán a régebbi technika szól? Gondos gazda mellett is törvényszerű, hogy sok a gond vele?

Előre is köszönök bármilyen tippet, iránymutatást.
Üdv,Orsi
Nem értem miért fél mindenki a karbis Monsterektől, 25 ezret mentem az előző motorommal hiba mentesen. Barátom 620-as Monstere is hiba nélkül tette a dolgát évekig! Kérdés, hogy te mit szeretnél, elég a 600-as elől 1 tárcsával vagy kell a dupla tárcsás 620-as. (neked szerintem elég lenne a 600-as is, szerintem itt az fog dönteni, hogy melyik típusból találsz jó állapotút reális áron ;) )
Köszönöm a választ mindkét Petinek.
Gyanítom az egy tárcsa is elég lesz előre (persze ki tudja, lehet kiderül, hogy egy vadállat vagyok :) )
Keresek, kutatok, remélem találok is...
Én minden alkalommal leírom és a jövőben is le fogom, az érdeklődnek - a karbis kisMonsterek védelmében - a 600-as nagyon kezelhető, jó kis gép. KArbitól nem kell félni, csak normális helyre kell hordani szerelőhöz. Rendszeres szelephézag állítás, szinkron, minden kötelező szerviz meglegyen és gond nem lesz. Az enyém még törve is volt előző életében és köszöni szépen jól van. Nekem meg folyamatos a vigyor a sisak alatt...egy ideig még árultam is, de meggondoltam magam. :) Hajrá! Egyébként pedig ezzel az egy tárcsával is vígan fejre állsz, ha berántod, úgyhogy csak óvatosan! :)
Avatar
 EchoPeti1
#6086
Sziasztok!

Az injektoros vs karburátoros kérdésben hálás lennék némi iránymutatásért.
Nagy segítség lenne, ha a személyes tapasztalattal rendelkezők meg tudnák velem azt osztani.

Jelenleg egy 600as karburátoros Monster-ben gondolkozom (a kisebb teljesítmény esetemben kifejezetten előny, mert nem rendelkezem tapasztalattal, és persze az alacsonyabb vételár is pozitívum).

A karburátoros ellen csupán a régebbi technika szól? Gondos gazda mellett is törvényszerű, hogy sok a gond vele?

Előre is köszönök bármilyen tippet, iránymutatást.
Üdv,Orsi
Nem értem miért fél mindenki a karbis Monsterektől, 25 ezret mentem az előző motorommal hiba mentesen. Barátom 620-as Monstere is hiba nélkül tette a dolgát évekig! Kérdés, hogy te mit szeretnél, elég a 600-as elől 1 tárcsával vagy kell a dupla tárcsás 620-as. (neked szerintem elég lenne a 600-as is, szerintem itt az fog dönteni, hogy melyik típusból találsz jó állapotút reális áron ;) )
620-as az nem karbis :)
Tudom, most látom félreérthetően fogalmaztam, úgy értettem, hogy nekem a karbis is, és haveromnak az injektoros is hiba mentesen működött! ;)
Avatar
 146
#6085
Sziasztok!

Az injektoros vs karburátoros kérdésben hálás lennék némi iránymutatásért.
Nagy segítség lenne, ha a személyes tapasztalattal rendelkezők meg tudnák velem azt osztani.

Jelenleg egy 600as karburátoros Monster-ben gondolkozom (a kisebb teljesítmény esetemben kifejezetten előny, mert nem rendelkezem tapasztalattal, és persze az alacsonyabb vételár is pozitívum).

A karburátoros ellen csupán a régebbi technika szól? Gondos gazda mellett is törvényszerű, hogy sok a gond vele?

Előre is köszönök bármilyen tippet, iránymutatást.
Üdv,Orsi
Nem értem miért fél mindenki a karbis Monsterektől, 25 ezret mentem az előző motorommal hiba mentesen. Barátom 620-as Monstere is hiba nélkül tette a dolgát évekig! Kérdés, hogy te mit szeretnél, elég a 600-as elől 1 tárcsával vagy kell a dupla tárcsás 620-as. (neked szerintem elég lenne a 600-as is, szerintem itt az fog dönteni, hogy melyik típusból találsz jó állapotút reális áron ;) )
Nekem személy szerint a motorfék is elég szokott lenni az esetek többségében :-))
Avatar
 orsi_k
#6084
Sziasztok!

Az injektoros vs karburátoros kérdésben hálás lennék némi iránymutatásért.
Nagy segítség lenne, ha a személyes tapasztalattal rendelkezők meg tudnák velem azt osztani.

Jelenleg egy 600as karburátoros Monster-ben gondolkozom (a kisebb teljesítmény esetemben kifejezetten előny, mert nem rendelkezem tapasztalattal, és persze az alacsonyabb vételár is pozitívum).

A karburátoros ellen csupán a régebbi technika szól? Gondos gazda mellett is törvényszerű, hogy sok a gond vele?

Előre is köszönök bármilyen tippet, iránymutatást.
Üdv,Orsi
Nem értem miért fél mindenki a karbis Monsterektől, 25 ezret mentem az előző motorommal hiba mentesen. Barátom 620-as Monstere is hiba nélkül tette a dolgát évekig! Kérdés, hogy te mit szeretnél, elég a 600-as elől 1 tárcsával vagy kell a dupla tárcsás 620-as. (neked szerintem elég lenne a 600-as is, szerintem itt az fog dönteni, hogy melyik típusból találsz jó állapotút reális áron ;) )
Köszönöm a választ mindkét Petinek.
Gyanítom az egy tárcsa is elég lesz előre (persze ki tudja, lehet kiderül, hogy egy vadállat vagyok :) )
Keresek, kutatok, remélem találok is...
Avatar
 Kajakman
#6083
Sziasztok!

Az injektoros vs karburátoros kérdésben hálás lennék némi iránymutatásért.
Nagy segítség lenne, ha a személyes tapasztalattal rendelkezők meg tudnák velem azt osztani.

Jelenleg egy 600as karburátoros Monster-ben gondolkozom (a kisebb teljesítmény esetemben kifejezetten előny, mert nem rendelkezem tapasztalattal, és persze az alacsonyabb vételár is pozitívum).

A karburátoros ellen csupán a régebbi technika szól? Gondos gazda mellett is törvényszerű, hogy sok a gond vele?

Előre is köszönök bármilyen tippet, iránymutatást.
Üdv,Orsi
Nem értem miért fél mindenki a karbis Monsterektől, 25 ezret mentem az előző motorommal hiba mentesen. Barátom 620-as Monstere is hiba nélkül tette a dolgát évekig! Kérdés, hogy te mit szeretnél, elég a 600-as elől 1 tárcsával vagy kell a dupla tárcsás 620-as. (neked szerintem elég lenne a 600-as is, szerintem itt az fog dönteni, hogy melyik típusból találsz jó állapotút reális áron ;) )
620-as az nem karbis :)
Avatar
 EchoPeti1
#6082
Sziasztok!

Az injektoros vs karburátoros kérdésben hálás lennék némi iránymutatásért.
Nagy segítség lenne, ha a személyes tapasztalattal rendelkezők meg tudnák velem azt osztani.

Jelenleg egy 600as karburátoros Monster-ben gondolkozom (a kisebb teljesítmény esetemben kifejezetten előny, mert nem rendelkezem tapasztalattal, és persze az alacsonyabb vételár is pozitívum).

A karburátoros ellen csupán a régebbi technika szól? Gondos gazda mellett is törvényszerű, hogy sok a gond vele?

Előre is köszönök bármilyen tippet, iránymutatást.
Üdv,Orsi
Nem értem miért fél mindenki a karbis Monsterektől, 25 ezret mentem az előző motorommal hiba mentesen. Barátom 620-as Monstere is hiba nélkül tette a dolgát évekig! Kérdés, hogy te mit szeretnél, elég a 600-as elől 1 tárcsával vagy kell a dupla tárcsás 620-as. (neked szerintem elég lenne a 600-as is, szerintem itt az fog dönteni, hogy melyik típusból találsz jó állapotút reális áron ;) )
 PETTI
#6081
Sziasztok!

Az injektoros vs karburátoros kérdésben hálás lennék némi iránymutatásért.
Nagy segítség lenne, ha a személyes tapasztalattal rendelkezők meg tudnák velem azt osztani.

Jelenleg egy 600as karburátoros Monster-ben gondolkozom (a kisebb teljesítmény esetemben kifejezetten előny, mert nem rendelkezem tapasztalattal, és persze az alacsonyabb vételár is pozitívum).

A karburátoros ellen csupán a régebbi technika szól? Gondos gazda mellett is törvényszerű, hogy sok a gond vele?

Előre is köszönök bármilyen tippet, iránymutatást.
Üdv,Orsi
A 620 injektorosba kijavítottak pár hibát, ami a 600 nál előfordul
Avatar
 orsi_k
#6080
Sziasztok!

Az injektoros vs karburátoros kérdésben hálás lennék némi iránymutatásért.
Nagy segítség lenne, ha a személyes tapasztalattal rendelkezők meg tudnák velem azt osztani.

Jelenleg egy 600as karburátoros Monster-ben gondolkozom (a kisebb teljesítmény esetemben kifejezetten előny, mert nem rendelkezem tapasztalattal, és persze az alacsonyabb vételár is pozitívum).

A karburátoros ellen csupán a régebbi technika szól? Gondos gazda mellett is törvényszerű, hogy sok a gond vele?

Előre is köszönök bármilyen tippet, iránymutatást.
Üdv,Orsi
Avatar
 dino74
#6079
Felső fordulatszám tartományban igen, de alsó fordulaton simán veszthetett a nyomatékból, és szerintem ő pont erre panaszkodik. Erre egyébként küldöldi oldalakon számos példa van, lambdás gépen is. Miután a rendszerhez állítják a befecskendezést, onnantól fasza(ább mint a gyári fojtott). Mondjuk nem lenne baj, h pontosan leírta volna mit tapasztalt.
ok, hogy a külföldi oldalakról ilyen tájékozott vagy, viszont nekem személyes tapasztalatom, hogy a slipon-tól érezhetően semmi sem változik a hangot leszámítva. Szűrővel vagy decat csővel oké.
821-en a dob maga a katalizátor is, nem úgy mint a régi monstereken(blokk mögött a tőgy), így ezesetben a slip-on egyben decat is. Amire Te gondolsz, az a klasszikus monsterekre (S4RS pl) abszolút igaz. Én így gondolom, aztán simán lehet hogy tévedek, nekem ezek a tapasztalataim.
pillangószelep van a kipuban a monsteren is
Avatar
 mesty
#6078
Sziasztok.
A 695-ös monsterem most játszotta el velem harmadszor, h nem indult. A tünet a következő: Gyújtáskor nem lehet hallani a benzinszívattyú hangját, tehát nem szív, emiatt nyilván el sem indul, v röviddel indulás után megáll...
Kaptam olyan tanácsot, h előfordulhat, h letapadt, rángassam meg a motort, talán megoldja a problémát. Ez kétszer bejött. Most harmadjára már nem. Menet közben soha nem volt probléma. "Hozzáértők" azt mondják, a szivattyú nem így megy tönkre, az vagy meghal, vagy nem...
Mielőtt szervízbe vinném, esetleg van ötletetek, hogy miböl fakadhat a probléma, hogy néha működik, néha nem? Köszii
Avatar
 Kajakman
#6077
Azért szarabbul nem mehet egy nyitott kiputól, főleg egy lambdás nem.
Felső fordulatszám tartományban igen, de alsó fordulaton simán veszthetett a nyomatékból, és szerintem ő pont erre panaszkodik. Erre egyébként küldöldi oldalakon számos példa van, lambdás gépen is. Miután a rendszerhez állítják a befecskendezést, onnantól fasza(ább mint a gyári fojtott). Mondjuk nem lenne baj, h pontosan leírta volna mit tapasztalt.
ok, hogy a külföldi oldalakról ilyen tájékozott vagy, viszont nekem személyes tapasztalatom, hogy a slipon-tól érezhetően semmi sem változik a hangot leszámítva. Szűrővel vagy decat csővel oké.
821-en a dob maga a katalizátor is, nem úgy mint a régi monstereken(blokk mögött a tőgy), így ezesetben a slip-on egyben decat is. Amire Te gondolsz, az a klasszikus monsterekre (S4RS pl) abszolút igaz. Én így gondolom, aztán simán lehet hogy tévedek, nekem ezek a tapasztalataim.
Avatar
 dino74
#6076
hozzá kell húzni az elektronikát (üzemanyag befecskendezés). Akitől vetted a dobot, pontosan kéne tudnia miről beszélek, ha rákérdezel.
Azért szarabbul nem mehet egy nyitott kiputól, főleg egy lambdás nem.
Felső fordulatszám tartományban igen, de alsó fordulaton simán veszthetett a nyomatékból, és szerintem ő pont erre panaszkodik. Erre egyébként küldöldi oldalakon számos példa van, lambdás gépen is. Miután a rendszerhez állítják a befecskendezést, onnantól fasza(ább mint a gyári fojtott). Mondjuk nem lenne baj, h pontosan leírta volna mit tapasztalt.
ok, hogy a külföldi oldalakról ilyen tájékozott vagy, viszont nekem személyes tapasztalatom, hogy a slipon-tól érezhetően semmi sem változik a hangot leszámítva. Szűrővel vagy decat csővel oké.
Avatar
 danymeister
#6073
hozzá kell húzni az elektronikát (üzemanyag befecskendezés). Akitől vetted a dobot, pontosan kéne tudnia miről beszélek, ha rákérdezel.
Azért szarabbul nem mehet egy nyitott kiputól, főleg egy lambdás nem.
Felső fordulatszám tartományban igen, de alsó fordulaton simán veszthetett a nyomatékból, és szerintem ő pont erre panaszkodik. Erre egyébként küldöldi oldalakon számos példa van, lambdás gépen is. Miután a rendszerhez állítják a befecskendezést, onnantól fasza(ább mint a gyári fojtott). Mondjuk nem lenne baj, h pontosan leírta volna mit tapasztalt.
Igen pont ezt tapasztaltam,hogy alul vesztett a nyomatékból és nem gyorsult úgy mint a gyári dobbal. Felső tartományban nincs különbség,de ahogy írtad alul bizony gyengébb,
Avatar
 Kajakman
#6072
Sziasztok! A hétvégén felraktam az SC-Project CR-T kipufogót Monster 821-esemre,a hangja brutális,de mintha olyan érzésem lenne,hogy nem megy úgy a gép,mint gyári dobbal,tapasztalta valaki ugyanezt,továbbá a dobot az összekötő csőhoz csak 3 rugó fogja,de nekem a rugók lazák ez is érdekes.
hozzá kell húzni az elektronikát (üzemanyag befecskendezés). Akitől vetted a dobot, pontosan kéne tudnia miről beszélek, ha rákérdezel.
Azért szarabbul nem mehet egy nyitott kiputól, főleg egy lambdás nem.
Felső fordulatszám tartományban igen, de alsó fordulaton simán veszthetett a nyomatékból, és szerintem ő pont erre panaszkodik. Erre egyébként küldöldi oldalakon számos példa van, lambdás gépen is. Miután a rendszerhez állítják a befecskendezést, onnantól fasza(ább mint a gyári fojtott). Mondjuk nem lenne baj, h pontosan leírta volna mit tapasztalt.
Avatar
 ricsi
#6070
A hivatalos Sc-Project oldalról rendeltem a dobot olaszból,úgyhogy ezek szerint kell keresnem valakit aki nekem ezt belövi.
ha nem megy, az nagy avlószínűséggel azért van, mert kinyitottad a rendszert hátul, de elöl hagytál mindent a gyárin = nem kap levegőt a csórikám. sportlégszűrő szinte kötelező a nyitott dobokhoz.
+ahogy kajak mondja érdemes a co-t hozzállítani, viszont akitől vetted nem fogja tudni, mer ez egy ducati specialista dolga, nem egy kipufogókereskedőé :)
Áhámm már értem,és mi történik ha csak sportlégszűrőt veszek hozzá,de nem állítom hozzá a co-t,akkor lehet baja későbbiekben a motornak,illetve,ezt a co állítást Balatonbogláron a full gasnál vajon meg tudják-e csinálni?
nem lesz baja. bogláron meg tudják csinálni, szűrőt is tudsz ott venni.
Avatar
 dino74
#6069
Sziasztok! A hétvégén felraktam az SC-Project CR-T kipufogót Monster 821-esemre,a hangja brutális,de mintha olyan érzésem lenne,hogy nem megy úgy a gép,mint gyári dobbal,tapasztalta valaki ugyanezt,továbbá a dobot az összekötő csőhoz csak 3 rugó fogja,de nekem a rugók lazák ez is érdekes.
hozzá kell húzni az elektronikát (üzemanyag befecskendezés). Akitől vetted a dobot, pontosan kéne tudnia miről beszélek, ha rákérdezel.
Azért szarabbul nem mehet egy nyitott kiputól, főleg egy lambdás nem.
Avatar
 Warpig
#6068
A hivatalos Sc-Project oldalról rendeltem a dobot olaszból,úgyhogy ezek szerint kell keresnem valakit aki nekem ezt belövi.
ha nem megy, az nagy avlószínűséggel azért van, mert kinyitottad a rendszert hátul, de elöl hagytál mindent a gyárin = nem kap levegőt a csórikám. sportlégszűrő szinte kötelező a nyitott dobokhoz.
+ahogy kajak mondja érdemes a co-t hozzállítani, viszont akitől vetted nem fogja tudni, mer ez egy ducati specialista dolga, nem egy kipufogókereskedőé :)
Áhámm már értem,és mi történik ha csak sportlégszűrőt veszek hozzá,de nem állítom hozzá a co-t,akkor lehet baja későbbiekben a motornak,illetve,ezt a co állítást Balatonbogláron a full gasnál vajon meg tudják-e csinálni?
Szerintem simán megcsinálják ott.
Avatar
 F.Balint
#6067
Nem találtam olyan fotót az enyémről, amin pont ugyanez a szög, de hasonlót igen. Talán egy kicsit lejjebb van a tiéd, mint a gyári, de előrébb nincs szerintem. Megnyugtató, hogy elfér a spirál :) Jobban néz ki, mint a gyári, a fénye is jobb? Vagy a 3km nem sötétben volt? :) Ha 1600km-nél egy "kicsit" közelebb lennék, akkor benéznék hozzájuk. ;)
Hát akkor még nem volt sötét és leginkább a hasalós pózt próbáltam megszokni :)
Ahogy belegondolok, nem lehet túl kényelmes, nem kéne hátrébb helyezni a lábtartót vagy 10 centivel?
Nem mentem vele annyit, hogy ezt biztosra tudjam. Majd próbálgatom ha végre elkészül és gondolom kialakul :)
Avatar
 danymeister
#6066
hozzá kell húzni az elektronikát (üzemanyag befecskendezés). Akitől vetted a dobot, pontosan kéne tudnia miről beszélek, ha rákérdezel.
A hivatalos Sc-Project oldalról rendeltem a dobot olaszból,úgyhogy ezek szerint kell keresnem valakit aki nekem ezt belövi.
ha nem megy, az nagy avlószínűséggel azért van, mert kinyitottad a rendszert hátul, de elöl hagytál mindent a gyárin = nem kap levegőt a csórikám. sportlégszűrő szinte kötelező a nyitott dobokhoz.
+ahogy kajak mondja érdemes a co-t hozzállítani, viszont akitől vetted nem fogja tudni, mer ez egy ducati specialista dolga, nem egy kipufogókereskedőé :)
Áhámm már értem,és mi történik ha csak sportlégszűrőt veszek hozzá,de nem állítom hozzá a co-t,akkor lehet baja későbbiekben a motornak,illetve,ezt a co állítást Balatonbogláron a full gasnál vajon meg tudják-e csinálni?
Avatar
 PistaFR
#6065
Most ahogy mondod furán távol van a lámpa a sebességmérőtől. Csatoltam az egyetlen képet, amit csináltam róla. Előtte fejidom is volt rajta ami eltakarta, ezért nem tudom ezt biztosra. Szóval valószínűleg eltart.

Szét nem szedtem. Egyből a szervizbe vitte a futár. Ha Pesten vagy, akkor szerintem ugorj be Laciékhoz. Említette, hogy többen érdeklődtek már nála a lámpám miatt. Te is köztük voltál? :)
Nem találtam olyan fotót az enyémről, amin pont ugyanez a szög, de hasonlót igen. Talán egy kicsit lejjebb van a tiéd, mint a gyári, de előrébb nincs szerintem. Megnyugtató, hogy elfér a spirál :) Jobban néz ki, mint a gyári, a fénye is jobb? Vagy a 3km nem sötétben volt? :) Ha 1600km-nél egy "kicsit" közelebb lennék, akkor benéznék hozzájuk. ;)
Hát akkor még nem volt sötét és leginkább a hasalós pózt próbáltam megszokni :)
Ahogy belegondolok, nem lehet túl kényelmes, nem kéne hátrébb helyezni a lábtartót vagy 10 centivel?
Avatar
 F.Balint
#6064
A sebességmérő spirál elfér kényelmesen mögötte? A gyári lámpa hátulja asszimetrikus emiatt, de ez teljesen szimmetrikus. Nem lehet, hogy a lámpát kellett valahogy előrébb helyezni? Másrészt, nem szedted szét véletlenül a lámpát? Az érdekelne, hogy belül mennyi hely van, LED izzó elférhet?
Most ahogy mondod furán távol van a lámpa a sebességmérőtől. Csatoltam az egyetlen képet, amit csináltam róla. Előtte fejidom is volt rajta ami eltakarta, ezért nem tudom ezt biztosra. Szóval valószínűleg eltart.

Szét nem szedtem. Egyből a szervizbe vitte a futár. Ha Pesten vagy, akkor szerintem ugorj be Laciékhoz. Említette, hogy többen érdeklődtek már nála a lámpám miatt. Te is köztük voltál? :)
Nem találtam olyan fotót az enyémről, amin pont ugyanez a szög, de hasonlót igen. Talán egy kicsit lejjebb van a tiéd, mint a gyári, de előrébb nincs szerintem. Megnyugtató, hogy elfér a spirál :) Jobban néz ki, mint a gyári, a fénye is jobb? Vagy a 3km nem sötétben volt? :) Ha 1600km-nél egy "kicsit" közelebb lennék, akkor benéznék hozzájuk. ;)
Hát akkor még nem volt sötét és leginkább a hasalós pózt próbáltam megszokni :)
Avatar
 PistaFR
#6063
Ha jól emlékszem a csutkakormány miatt kellett a konzollal variálniuk (vagy a lámpa, vagy a kilométeróra konzoljával). Mivel nekem felpakolták, ezért nem kérdezgettem bele pontosabban.
A sebességmérő spirál elfér kényelmesen mögötte? A gyári lámpa hátulja asszimetrikus emiatt, de ez teljesen szimmetrikus. Nem lehet, hogy a lámpát kellett valahogy előrébb helyezni? Másrészt, nem szedted szét véletlenül a lámpát? Az érdekelne, hogy belül mennyi hely van, LED izzó elférhet?
Most ahogy mondod furán távol van a lámpa a sebességmérőtől. Csatoltam az egyetlen képet, amit csináltam róla. Előtte fejidom is volt rajta ami eltakarta, ezért nem tudom ezt biztosra. Szóval valószínűleg eltart.

Szét nem szedtem. Egyből a szervizbe vitte a futár. Ha Pesten vagy, akkor szerintem ugorj be Laciékhoz. Említette, hogy többen érdeklődtek már nála a lámpám miatt. Te is köztük voltál? :)
Nem találtam olyan fotót az enyémről, amin pont ugyanez a szög, de hasonlót igen. Talán egy kicsit lejjebb van a tiéd, mint a gyári, de előrébb nincs szerintem. Megnyugtató, hogy elfér a spirál :) Jobban néz ki, mint a gyári, a fénye is jobb? Vagy a 3km nem sötétben volt? :) Ha 1600km-nél egy "kicsit" közelebb lennék, akkor benéznék hozzájuk. ;)
Csatolmányok:
img_20170906_191528.jpg
img_20170906_191528.jpg (1.14 MiB) Megtekintve 9369 alkalommal
Avatar
 ricsi
#6062
Sziasztok! A hétvégén felraktam az SC-Project CR-T kipufogót Monster 821-esemre,a hangja brutális,de mintha olyan érzésem lenne,hogy nem megy úgy a gép,mint gyári dobbal,tapasztalta valaki ugyanezt,továbbá a dobot az összekötő csőhoz csak 3 rugó fogja,de nekem a rugók lazák ez is érdekes.
hozzá kell húzni az elektronikát (üzemanyag befecskendezés). Akitől vetted a dobot, pontosan kéne tudnia miről beszélek, ha rákérdezel.
A hivatalos Sc-Project oldalról rendeltem a dobot olaszból,úgyhogy ezek szerint kell keresnem valakit aki nekem ezt belövi.
ha nem megy, az nagy avlószínűséggel azért van, mert kinyitottad a rendszert hátul, de elöl hagytál mindent a gyárin = nem kap levegőt a csórikám. sportlégszűrő szinte kötelező a nyitott dobokhoz.
+ahogy kajak mondja érdemes a co-t hozzállítani, viszont akitől vetted nem fogja tudni, mer ez egy ducati specialista dolga, nem egy kipufogókereskedőé :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]