- 8 years ago
#4511
Sziasztok!
Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?
Előre is köszönöm az ötleteket!
R 100 % ban egyforma . Köszönöm! Közben én is kigúgliztam, hogy 2001-ig a 600-asok és a 750-esek egyformák.
Már csak egy kérdésem lenne, hogy szerintetek, le lehet valahogy papírozni egy vázcserét egy darab adásvételivel?
- 8 years ago
#4510
Sziasztok!
Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?
Előre is köszönöm az ötleteket!
R 100 % ban egyforma .
- 8 years ago
#4509
Sziasztok!
Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?
Előre is köszönöm az ötleteket!
R
Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?
Előre is köszönöm az ötleteket!
R
Csatolmányok:
2010_12_15_bikepics-2114115-full.jpg (1.11 MiB) Megtekintve 8225 alkalommal
wp_20151201_11_07_57_pro.jpg (973.6 KiB) Megtekintve 8225 alkalommal
- 8 years ago
#4508
Kis fék upgrade
A 300mm-es tárcsa és kis minkahengerek helyett 620ie 320mm-es tárcsa, 998s 4 fékbetétes nyereg a hozzá tartotó felső fék és kuplungmunkahengerrel.
-Végre most már Patyi is meg tud állni... )
Ilyen lesz majd a következő?!Csatolmányok:
motorom_009.jpg (914.4 KiB) Megtekintve 8217 alkalommal
- 8 years ago
#4507
Kis fék upgrade
A 300mm-es tárcsa és kis minkahengerek helyett 620ie 320mm-es tárcsa, 998s 4 fékbetétes nyereg a hozzá tartotó felső fék és kuplungmunkahengerrel.
A 300mm-es tárcsa és kis minkahengerek helyett 620ie 320mm-es tárcsa, 998s 4 fékbetétes nyereg a hozzá tartotó felső fék és kuplungmunkahengerrel.
Csatolmányok:
image.jpeg (707.44 KiB) Megtekintve 8225 alkalommal
image.jpeg (1.12 MiB) Megtekintve 8225 alkalommal
- 8 years ago
#4506
Alakul az asztalkám látom most a szinterezés a menő. Én most így állok!Csatolmányok:
sam_1235.jpg (1.13 MiB) Megtekintve 8217 alkalommal
- 8 years ago
#4505
Kérdés: bontódik egy 2000-es 750-es monster, melyen van hátsó sárvédő. Az vajon jó e egy 1997-es monster 900s-re?
- 8 years ago
#4503
Valami info van-e valakinek?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515
- 8 years ago
#4502
Vettem egy 600 vázat, le lett szinterezve, egy barátom csinálta a lakatos munkát a talpnak és a tartónak, én meg bebőröztem. Távtartóval lehet a magasságot állitani. Csak hobbiból csinálom magamnak, rendelésre nem. örülök, ha magamnak van időm megcsinálni.
- 8 years ago
#4500
Alakul az asztalkám
Úúúú ez király.
De hogy ?
Mármint szereztél egy vázat valahonnan ?
Hogyan oldod meg hogy nem egyforma magas a két vége ?
- 8 years ago
#4498
Alakul az asztalkám
Csatolmányok:
20160103_124751.jpg (909.16 KiB) Megtekintve 8174 alkalommal
- 8 years ago
#4497
Az említett típusok alapján 3 típus ami tetszik. 900 ie, 1000 ie, S2R1000.
A most futó hirdetésekből az jött le hogy ezek között nagyságrendileg 20%-os árlépcső van. Nyilván a kor is közrejátszik. Szigorúan műszaki szemmel nézve is így követik egymást? technikailag az s2r 1000 ugye egykarú lengővillás, ráadásul erősebb is a sima 1000ie-nél ha jól emlékszem. Komolyabb motor Így van, 15 lóerő az előnye. El kell döntenie, hogy ér-e ennyit az említett árkülönbözet!
- 8 years ago
#4496
Az említett típusok alapján 3 típus ami tetszik. 900 ie, 1000 ie, S2R1000.
A most futó hirdetésekből az jött le hogy ezek között nagyságrendileg 20%-os árlépcső van. Nyilván a kor is közrejátszik. Szigorúan műszaki szemmel nézve is így követik egymást? technikailag az s2r 1000 ugye egykarú lengővillás, ráadásul erősebb is a sima 1000ie-nél ha jól emlékszem. Komolyabb motor
- 8 years ago
#4495
1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát? Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok. Leengedni a Multit úgy ahogy elképzeled értelmetlen...fejre áll az egész geometria,főleg,ha még rádobsz egy csutkakormányt is...a Multi vonalat engedd el
- 8 years ago
#4494
Az említett típusok alapján 3 típus ami tetszik. 900 ie, 1000 ie, S2R1000.
A most futó hirdetésekből az jött le hogy ezek között nagyságrendileg 20%-os árlépcső van. Nyilván a kor is közrejátszik. Szigorúan műszaki szemmel nézve is így követik egymást?
A most futó hirdetésekből az jött le hogy ezek között nagyságrendileg 20%-os árlépcső van. Nyilván a kor is közrejátszik. Szigorúan műszaki szemmel nézve is így követik egymást?
- 8 years ago
#4493
Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok. egyetértek: ha sportos Ducatira vágysz SS-t kell venned, azzal még hosszabb távon is lehet boldogulni, sztem a 999-es sorozat már kicsit hard. 1000-rest szeretnék. Plusz az SS váz nem tetszik annyira. A Monster meg a Multi váz hasonló, csak a hátsó rész más meg a lábtartó. A 750-est eladtam még tavaly, jelenleg nincs Ducatim. Egy mandellói V2-esem van, ami olasz. te tényleg tittadili vagy.
- 8 years ago
#4492
Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok. egyetértek: ha sportos Ducatira vágysz SS-t kell venned, azzal még hosszabb távon is lehet boldogulni, sztem a 999-es sorozat már kicsit hard. 1000-rest szeretnék. Plusz az SS váz nem tetszik annyira. A Monster meg a Multi váz hasonló, csak a hátsó rész más meg a lábtartó. A 750-est eladtam még tavaly, jelenleg nincs Ducatim. Egy mandellói V2-esem van, ami olasz.
- 8 years ago
#4491
ha maradna az SS irány, a mostaninál feljebb (750 -> 900) pont eladó Imike motorja:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412
- 8 years ago
#4490
1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát? Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok. egyetértek: ha sportos Ducatira vágysz SS-t kell venned, azzal még hosszabb távon is lehet boldogulni, sztem a 999-es sorozat már kicsit hard.
- 8 years ago
#4489
1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát? Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok. vegyél inkább ss-t vagy 9est azokból lehet a legjobbat faragni, esetleg 8-ast de azok már drágák
- 8 years ago
#4488
Ez kb. ugyanakkora előnye is. 1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát? Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok.
- 8 years ago
#4487
A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monster Ez kb. ugyanakkora előnye is. 1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát? Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm
- 8 years ago
#4486
Multistrada 1000ds A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monster Ez kb. ugyanakkora előnye is. 1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát?
- 8 years ago
#4485
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. Multistrada 1000ds A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monster Ez kb. ugyanakkora előnye is.
- 8 years ago
#4484
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. Multistrada 1000ds A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monster
- 8 years ago
#4483
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. Multistrada 1000ds
- 8 years ago
#4482
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. 1000-es Monster lesz ebből! vagy 900ie
- 8 years ago
#4481
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. 1000-es Monster lesz ebből! Azt lehet tudni miben fejlődött, netalántán visszafejlődött a 900-ashoz képest, Ha mindkettőből befecskendezőset nézünk? A másik kérdés hogy a típusjelzés végén lévő Dark, Spacial, S, M4 és hasonló betűjelek pontosan mit takarnak? Köszönöm!
- 8 years ago
#4480
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne. 1000-es Monster lesz ebből!
- 8 years ago
#4479
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező
Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne.
- 8 years ago
#4478
Az ott nem a ,,vodka úr,, ?! )
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ... de, a nigger meg dolgozik a piros dzsekiben
albínó ? *mamba* albino nigger rabszolga kötözte el a fenevadat
- 8 years ago
#4477
Rskiller
Az ott nem a ,,vodka úr,, ?! )
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ... de, a nigger meg dolgozik a piros dzsekiben
albínó ? *mamba*
- 8 years ago
#4476
szóval akkor megveted ? ?? Rskiller
Az ott nem a ,,vodka úr,, ?! )
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ... de, a nigger meg dolgozik a piros dzsekiben
- 8 years ago
#4474
ismerem, ismerem az új tulaját is
szóval akkor megveted ? ?? Rskiller
Az ott nem a ,,vodka úr,, ?! )
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ...Csatolmányok:
wp_20151230_001.jpg (900.83 KiB) Megtekintve 8174 alkalommal
- 8 years ago
#4473
Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is
szóval akkor megveted ? ?? Rskiller
- 8 years ago
#4472
Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is
szóval akkor megveted ? ??
- 8 years ago
#4471
Kinek volt S4RS-e Hajdú-Biharban? Klubtaghoz került? Valami debreceni fitness edző srác. Nyigodjon mindenki le a picsába! Fogjátok látni Valami dereng...fehér,piros csíkkal? igen, konkrétan berettyóújfalui de a motor bakonszegen volt
- 8 years ago
#4470
ismerem, ismerem az új tulaját is Kinek volt S4RS-e Hajdú-Biharban? Klubtaghoz került? Valami debreceni fitness edző srác. Nyigodjon mindenki le a picsába! Fogjátok látni Valami dereng...fehér,piros csíkkal?
- 8 years ago
#4469
Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is Kinek volt S4RS-e Hajdú-Biharban? Klubtaghoz került? Valami debreceni fitness edző srác. Nyigodjon mindenki le a picsába! Fogjátok látni
- 8 years ago
#4468
Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is Kinek volt S4RS-e Hajdú-Biharban? Klubtaghoz került?
- 8 years ago
#4467
Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is
Már el is adták? Pedig 25. én lett meghirdetve!!
Elég ritkán látni rs-t! Aha el. Nincs sok azért kelendő
- 8 years ago
#4466
Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is
Már el is adták? Pedig 25. én lett meghirdetve!!
Elég ritkán látni rs-t!
- 8 years ago
#4465
Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a járgányt?
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Ducat ... 760490.htm ismerem, ismerem az új tulaját is
- 8 years ago
#4464
- 8 years ago
#4463
Miért nem próbálod elcserélni? Hátha vki fehéret kíván!
Köszi! Egy próbát megér
Tudtommal ezekkel passzol : 748 916 996 998 Monster S2R S4R 800 1000
Egy megerősítés jó lenne én nem szinterezném hanem fényezném mert sokkal szebb lesz, később könnyebben javítható és nem mint ha gyakran előfordulna de ha esetleg megrepedne a felnid nem veszed észre. És a monsterek felnije nem azonos a 998 felnikkel. Felmegy ugyan de más
Köszönöm ismét a segítséget! Az egyik auto tuning fan ismerősöm ajánlott egy szépen dolgozó szakit, akit lefényezi majd. Megnéztem egy - két munkáját és úgy látom rábízhatom nyugodt szívvel
- 8 years ago
#4462
Sziasztok! Addig még nem jutottam, hogy a gyári kuplungkosár és lamellaszett mennyibe van, de ilyeneket találtam:
http://www.ebay.de/itm/Ducati-Monster-S ... Sw4UtWTdmE
Van valakinek tapasztalata vele? Köszi!
http://www.ebay.de/itm/Ducati-Monster-S ... Sw4UtWTdmE
Van valakinek tapasztalata vele? Köszi!
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]