Avatar
 Ruckus
#4511
Sziasztok!

Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?

Előre is köszönöm az ötleteket!

R
100 % ban egyforma .
Köszönöm! Közben én is kigúgliztam, hogy 2001-ig a 600-asok és a 750-esek egyformák. :)

Már csak egy kérdésem lenne, hogy szerintetek, le lehet valahogy papírozni egy vázcserét egy darab adásvételivel?
Avatar
 kopi
#4510
Sziasztok!

Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?

Előre is köszönöm az ötleteket!

R
100 % ban egyforma .
Avatar
 Ruckus
#4509
Sziasztok!

Van arra valakinek valami ötlete, hogy a 2001-es 600-as és a 2000-es 750-es váza mennyire lehet kompatibilis egymással? Át tudom-e építeni a 750-es vázát a 600-asba, vagy van méretbeli eltérés?

Előre is köszönöm az ötleteket!

R
Csatolmányok:
2010_12_15_bikepics-2114115-full.jpg
2010_12_15_bikepics-2114115-full.jpg (1.11 MiB) Megtekintve 8225 alkalommal
wp_20151201_11_07_57_pro.jpg
wp_20151201_11_07_57_pro.jpg (973.6 KiB) Megtekintve 8225 alkalommal
Avatar
 kecsó
#4508
Kis fék upgrade
A 300mm-es tárcsa és kis minkahengerek helyett 620ie 320mm-es tárcsa, 998s 4 fékbetétes nyereg a hozzá tartotó felső fék és kuplungmunkahengerrel.

-Végre most már Patyi is meg tud állni... :-))
Ilyen lesz majd a következő?!
Csatolmányok:
motorom_009.jpg
motorom_009.jpg (914.4 KiB) Megtekintve 8217 alkalommal
Avatar
 dino74
#4507
Kis fék upgrade
A 300mm-es tárcsa és kis minkahengerek helyett 620ie 320mm-es tárcsa, 998s 4 fékbetétes nyereg a hozzá tartotó felső fék és kuplungmunkahengerrel.
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (707.44 KiB) Megtekintve 8225 alkalommal
image.jpeg
image.jpeg (1.12 MiB) Megtekintve 8225 alkalommal
Avatar
 cs.dzsordzso
#4506
Alakul az asztalkám ;)
látom most a szinterezés a menő. Én most így állok! :)
Csatolmányok:
sam_1235.jpg
sam_1235.jpg (1.13 MiB) Megtekintve 8217 alkalommal
Avatar
 cs.dzsordzso
#4505
Kérdés: bontódik egy 2000-es 750-es monster, melyen van hátsó sárvédő. Az vajon jó e egy 1997-es monster 900s-re?
Avatar
 Snake
#4502
Vettem egy 600 vázat, le lett szinterezve, egy barátom csinálta a lakatos munkát a talpnak és a tartónak, én meg bebőröztem. Távtartóval lehet a magasságot állitani. Csak hobbiból csinálom magamnak, rendelésre nem. örülök, ha magamnak van időm megcsinálni. :)
Avatar
 Vicctor
#4500
Alakul az asztalkám ;)

Úúúú ez király.
De hogy ?
Mármint szereztél egy vázat valahonnan ?
Hogyan oldod meg hogy nem egyforma magas a két vége ?
Avatar
 Snake
#4498
Alakul az asztalkám ;)
Csatolmányok:
20160103_124751.jpg
20160103_124751.jpg (909.16 KiB) Megtekintve 8174 alkalommal
Avatar
 Warpig
#4497
Az említett típusok alapján 3 típus ami tetszik. 900 ie, 1000 ie, S2R1000.
A most futó hirdetésekből az jött le hogy ezek között nagyságrendileg 20%-os árlépcső van. Nyilván a kor is közrejátszik. Szigorúan műszaki szemmel nézve is így követik egymást?
technikailag az s2r 1000 ugye egykarú lengővillás, ráadásul erősebb is a sima 1000ie-nél ha jól emlékszem. Komolyabb motor
Így van, 15 lóerő az előnye. El kell döntenie, hogy ér-e ennyit az említett árkülönbözet!
Avatar
 dino74
#4496
Az említett típusok alapján 3 típus ami tetszik. 900 ie, 1000 ie, S2R1000.
A most futó hirdetésekből az jött le hogy ezek között nagyságrendileg 20%-os árlépcső van. Nyilván a kor is közrejátszik. Szigorúan műszaki szemmel nézve is így követik egymást?
technikailag az s2r 1000 ugye egykarú lengővillás, ráadásul erősebb is a sima 1000ie-nél ha jól emlékszem. Komolyabb motor
Avatar
 TorzsiMTS
#4495
1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát?
Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? :D A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm
Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok.
Leengedni a Multit úgy ahogy elképzeled értelmetlen...fejre áll az egész geometria,főleg,ha még rádobsz egy csutkakormányt is...a Multi vonalat engedd el :D
Avatar
 Vakond
#4494
Az említett típusok alapján 3 típus ami tetszik. 900 ie, 1000 ie, S2R1000.
A most futó hirdetésekből az jött le hogy ezek között nagyságrendileg 20%-os árlépcső van. Nyilván a kor is közrejátszik. Szigorúan műszaki szemmel nézve is így követik egymást?
Avatar
 NagyGábor
#4493
Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok.
egyetértek: ha sportos Ducatira vágysz SS-t kell venned, azzal még hosszabb távon is lehet boldogulni, sztem a 999-es sorozat már kicsit hard.
1000-rest szeretnék. Plusz az SS váz nem tetszik annyira. A Monster meg a Multi váz hasonló, csak a hátsó rész más meg a lábtartó. A 750-est eladtam még tavaly, jelenleg nincs Ducatim. Egy mandellói V2-esem van, ami olasz. :-D
te tényleg tittadili vagy. :D
Avatar
 tittadili
#4492
Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? :D A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm
Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok.
egyetértek: ha sportos Ducatira vágysz SS-t kell venned, azzal még hosszabb távon is lehet boldogulni, sztem a 999-es sorozat már kicsit hard.
1000-rest szeretnék. Plusz az SS váz nem tetszik annyira. A Monster meg a Multi váz hasonló, csak a hátsó rész más meg a lábtartó. A 750-est eladtam még tavaly, jelenleg nincs Ducatim. Egy mandellói V2-esem van, ami olasz. :-D
Avatar
 gonosz
#4490
1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát?
Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? :D A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm
Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok.
egyetértek: ha sportos Ducatira vágysz SS-t kell venned, azzal még hosszabb távon is lehet boldogulni, sztem a 999-es sorozat már kicsit hard.
Avatar
 dino74
#4489
1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát?
Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? :D A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm
Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok.
vegyél inkább ss-t vagy 9est azokból lehet a legjobbat faragni, esetleg 8-ast de azok már drágák
Avatar
 tittadili
#4488
Ez kb. ugyanakkora előnye is.
1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát?
Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? :D A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm
Nem akarok túra enduro stílust, azért szeretném lejjebb tenni az egészet, ha egyszer oda kerülne a sor. Meg sportosabb üléspozíciót, én nem szeretem a normál kormányt, csutka párti vagyok.
Avatar
 TorzsiMTS
#4487
A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monster :)
Ez kb. ugyanakkora előnye is.
1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát?
Ezt a magassági problémát kifejtenéd,hogy mit szeretnél vele elérni? :D A telók gyárilag annyira kilógnak a villahídból,hogy rámenne a csutka,de azzal nagyon nem lenne előnyös a kezelhetősége,főleg a szűkebb visszafordítókban a hegyeken.
Mi a cél? Hasalósabbá tenni a Multit?
A hasmagasság 120mm a Monsteren,az alul elvezetett kipuffal, Multi 186mm
Avatar
 tittadili
#4486
Multistrada 1000ds
A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monster :)
Ez kb. ugyanakkora előnye is.
1000Ds blokkosat tervezek venni én is, ha összejön rá a lóvé. Én úgy látom, persze lehet tévedek, hogy több százezres lépcsők vannak árban a S2R, a Monster 1000ds és a Multi 1000 ds között. Ezért elkezdtem gondolkodni egy Multiban én is. Sokkal magasabb a hasmagassága egy Multinak? Ha tegyük fel kicsit tekerek a hátsó rugóstagon, meg annyit engedek elöl a teleszkópokon, hogy a felső villahíd fölé tegyek egy kormánycsutkát, akkor elérhetem-e egy Monster, vagy SS magasságát?
Avatar
 mts
#4485
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező


Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne.
Multistrada 1000ds
A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monster :)
Ez kb. ugyanakkora előnye is.
Avatar
 Vakond
#4484
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező


Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne.
Multistrada 1000ds
A féloldalas lengőkar nagyon csábító de sajnos nagy hibája hogy nem monster :)
Avatar
 mts
#4483
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező


Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne.
Multistrada 1000ds
Avatar
 dino74
#4482
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező


Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne.
1000-es Monster lesz ebből!
vagy 900ie
Avatar
 Vakond
#4481
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező


Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne.
1000-es Monster lesz ebből!
Azt lehet tudni miben fejlődött, netalántán visszafejlődött a 900-ashoz képest, Ha mindkettőből befecskendezőset nézünk? A másik kérdés hogy a típusjelzés végén lévő Dark, Spacial, S, M4 és hasonló betűjelek pontosan mit takarnak? Köszönöm!
Avatar
 Warpig
#4480
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező


Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne.
1000-es Monster lesz ebből!
Avatar
 Vakond
#4479
Kedves -remélem- leendő márkatársak. Jó ideje elindult bennem a vezérhangya hogy nekem egy monster KELL. Ezzel kezdeném a motorozás megismerését. Azért ide írok és nem a vásárlási tanácsadóba mert konkrét típus sincsen még. Viszont az alábbi "elvárások" merültek fel bennem, kb ebben a prioritási sorrendben. Nyilván mind sajnos nem teljesülhet, de kérlek ajánljatok pár típust ami a legjobban lefedi.
-száraz kuplung
-65-85 Le közötti teljesítmény hogy 2-3 év gyakorlattal se érezze az ember "kicsinek"
-léghűtés
-befecskendező


Amennyiben több típust is felmerülne egy esetleges pro-kontra is érdekelne.
Avatar
 dino74
#4478

Az ott nem a ,,vodka úr,, ?! :-))
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ...
de, a nigger meg dolgozik a piros dzsekiben


albínó ? *mamba*
albino nigger rabszolga kötözte el a fenevadat
Avatar
 Dani
#4477
Rskiller :D

Az ott nem a ,,vodka úr,, ?! :-))
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ...
de, a nigger meg dolgozik a piros dzsekiben


albínó ? *mamba*
Avatar
 dino74
#4476

szóval akkor megveted ? ??
Rskiller :D

Az ott nem a ,,vodka úr,, ?! :-))
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ...
de, a nigger meg dolgozik a piros dzsekiben
Avatar
 kecsó
#4474
ismerem, ismerem az új tulaját is ;)

szóval akkor megveted ? ??
Rskiller :D

Az ott nem a ,,vodka úr,, ?! :-))
Meg egy szomorkás srác meg az asszonka,aki megszabadul ...
Csatolmányok:
wp_20151230_001.jpg
wp_20151230_001.jpg (900.83 KiB) Megtekintve 8174 alkalommal
Avatar
 dino74
#4471
Kinek volt S4RS-e Hajdú-Biharban? :) Klubtaghoz került?
Valami debreceni fitness edző srác. Nyigodjon mindenki le a picsába! Fogjátok látni ;)
Valami dereng...fehér,piros csíkkal?
igen, konkrétan berettyóújfalui de a motor bakonszegen volt
Avatar
 TorzsiMTS
#4470
ismerem, ismerem az új tulaját is ;)
Kinek volt S4RS-e Hajdú-Biharban? :) Klubtaghoz került?
Valami debreceni fitness edző srác. Nyigodjon mindenki le a picsába! Fogjátok látni ;)
Valami dereng...fehér,piros csíkkal?
Avatar
 theczar
#4463
Miért nem próbálod elcserélni? Hátha vki fehéret kíván!

Köszi! Egy próbát megér :)
Tudtommal ezekkel passzol : 748 916 996 998 Monster S2R S4R 800 1000
Egy megerősítés jó lenne :)
én nem szinterezném hanem fényezném mert sokkal szebb lesz, később könnyebben javítható és nem mint ha gyakran előfordulna de ha esetleg megrepedne a felnid nem veszed észre. És a monsterek felnije nem azonos a 998 felnikkel. Felmegy ugyan de más

Köszönöm ismét a segítséget! Az egyik auto tuning fan ismerősöm ajánlott egy szépen dolgozó szakit, akit lefényezi majd. Megnéztem egy - két munkáját és úgy látom rábízhatom nyugodt szívvel :)
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 91

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]