Avatar
 qweras
#5611
Monster 620-hoz állítható kutyacsontja nincs véletlenül valakinek? Le kellene engedni asszony motorját, Monster - Lowrider készül :-))
Ha ezt elolvassa, megöl :-))
http://www.kepesmotor.hu/idomok_plexi/p ... &st=ducati
ott a képeken amit keresel, bár az ügyintézés nem valami gyors...
Köszi, megkérdezem, bár leírás szerint ST cucc... ha jól értelmezem. Na majd utána olvasok, hogy egyezik-e ;-)
Avatar
 qweras
#5609
Monster 620-hoz állítható kutyacsontja nincs véletlenül valakinek? Le kellene engedni asszony motorját, Monster - Lowrider készül :-))
Ha ezt elolvassa, megöl :-))
Avatar
 spz
#5608
Sziasztok!
Érdeklődöm, hogy kinek meddig bírja a kuplung szett? Monster 696-omban 36.000 km van és mintha hirtelen fellépő nagyobb terhelésnél 4. 5. fokozatban egy pillanatra megcsúszna. Lehet, hogy csereérett lesz a kuplung?
Avatar
 balage
#5606
Nem igazán tudtam hova írjam, 620-as monsterre első féktárcsa beszerzésre van valakinek ötlete? A gyári horror áron van.
Avatar
 EchoPeti1
#5605
"Kormány csutkákat" szerelt mar valaki 600-as monsterre?
Tanácsot szeretnek kérni több kérdésben is, kezdve onnan, hogy felső villahid alá vagy fölé jobb-e; magasított-e jobb a 185 cm-es magassagomhoz vagy nem-e; 5 fokos vagy 7 fokos, stb stb....
Ne kerdezzetek miért kell, nem fogok ra tudni racionális választ adni. :D

én már lecseréltem (183 cm) baromira kéynelmetlen volt, 3 perc után fájt mindenem....
Szerintem azért lett a tiéd durván kényelmetlen mert a villahíd alá raktad a csutkákat így sokkal mélyebben lettek a csutkák mint pl az enyémen, legalább 10 centivel. Így én sem érezném magam kényelmesen rajta az tuti. :D
Avatar
 Ste_design
#5604
"Kormány csutkákat" szerelt mar valaki 600-as monsterre?
Tanácsot szeretnek kérni több kérdésben is, kezdve onnan, hogy felső villahid alá vagy fölé jobb-e; magasított-e jobb a 185 cm-es magassagomhoz vagy nem-e; 5 fokos vagy 7 fokos, stb stb....
Ne kerdezzetek miért kell, nem fogok ra tudni racionális választ adni. :D

én már lecseréltem (183 cm) baromira kéynelmetlen volt, 3 perc után fájt mindenem....
Csatolmányok:
img_3179.jpg
img_3179.jpg (423.3 KiB) Megtekintve 8645 alkalommal
Avatar
 qweras
#5603
"Kormány csutkákat" szerelt mar valaki 600-as monsterre?
Tanácsot szeretnek kérni több kérdésben is, kezdve onnan, hogy felső villahid alá vagy fölé jobb-e; magasított-e jobb a 185 cm-es magassagomhoz vagy nem-e; 5 fokos vagy 7 fokos, stb stb....
Ne kerdezzetek miért kell, nem fogok ra tudni racionális választ adni. :D
Novemberben alakítottam át a 600-asomat "csutkássá". Írj rám, szívesen válaszolok a kérdéseidre, küldök képet is ha kell. ;)

Szia!
Én meg az S4-emet szeretném átalakítani normál kormányosra :-)
Nem eladó véletlenül a gyári villahíd? Vagy valakinek esetleg eladó villahíd?? Elsősorban S4R / RS-é...
Desmodokit (Gál Tamás) kérdezd meg, csütörtökön adott el egyet a szemem láttára, szerintem van még neki egy pár :-)
Avatar
 EchoPeti1
#5602
"Kormány csutkákat" szerelt mar valaki 600-as monsterre?
Tanácsot szeretnek kérni több kérdésben is, kezdve onnan, hogy felső villahid alá vagy fölé jobb-e; magasított-e jobb a 185 cm-es magassagomhoz vagy nem-e; 5 fokos vagy 7 fokos, stb stb....
Ne kerdezzetek miért kell, nem fogok ra tudni racionális választ adni. :D
Novemberben alakítottam át a 600-asomat "csutkássá". Írj rám, szívesen válaszolok a kérdéseidre, küldök képet is ha kell. ;)

Szia!
Én meg az S4-emet szeretném átalakítani normál kormányosra :-)
Nem eladó véletlenül a gyári villahíd? Vagy valakinek esetleg eladó villahíd?? Elsősorban S4R / RS-é...
Üdv! A gyári villahíd maradt a motoron, csak a felfogatás változott, a gyári lekerült és a csutkák a villákra mentek rá.
Avatar
 cszsolt
#5601
"Kormány csutkákat" szerelt mar valaki 600-as monsterre?
Tanácsot szeretnek kérni több kérdésben is, kezdve onnan, hogy felső villahid alá vagy fölé jobb-e; magasított-e jobb a 185 cm-es magassagomhoz vagy nem-e; 5 fokos vagy 7 fokos, stb stb....
Ne kerdezzetek miért kell, nem fogok ra tudni racionális választ adni. :D
Novemberben alakítottam át a 600-asomat "csutkássá". Írj rám, szívesen válaszolok a kérdéseidre, küldök képet is ha kell. ;)

Szia!
Én meg az S4-emet szeretném átalakítani normál kormányosra :-)
Nem eladó véletlenül a gyári villahíd? Vagy valakinek esetleg eladó villahíd?? Elsősorban S4R / RS-é...

Avatar
 EchoPeti1
#5600
"Kormány csutkákat" szerelt mar valaki 600-as monsterre?
Tanácsot szeretnek kérni több kérdésben is, kezdve onnan, hogy felső villahid alá vagy fölé jobb-e; magasított-e jobb a 185 cm-es magassagomhoz vagy nem-e; 5 fokos vagy 7 fokos, stb stb....
Ne kerdezzetek miért kell, nem fogok ra tudni racionális választ adni. :D
Novemberben alakítottam át a 600-asomat "csutkássá". Írj rám, szívesen válaszolok a kérdéseidre, küldök képet is ha kell. ;)
Avatar
 dani_87
#5599
"Kormány csutkákat" szerelt mar valaki 600-as monsterre?
Tanácsot szeretnek kérni több kérdésben is, kezdve onnan, hogy felső villahid alá vagy fölé jobb-e; magasított-e jobb a 185 cm-es magassagomhoz vagy nem-e; 5 fokos vagy 7 fokos, stb stb....
Ne kerdezzetek miért kell, nem fogok ra tudni racionális választ adni. :D
 Vendég
#5598
Jól van, van honnan bevásárolni :)

Ducatinál létezik valamilyen egyedi azonosító? Arra gondolok, ami alapján mondjuk valahol meg lehetne nézni, hogy mikor és hol készült, milyen felszereltséggel, stb.

http://www.ducati.com/bikes/archive/ind ... p=1&page=1

jobb fennt a piros vekony nyilnal a Modell evjaratot visszalehet keresni, ha ez erdekel

https://sites.google.com/site/infoage1/ ... tion-table

https://www.autoevolution.com/moto/ducati/monster/


http://www.ducatimeccanica.com/ super jo !!





Avatar
 ricsi
#5597
Jól van, van honnan bevásárolni :)

Ducatinál létezik valamilyen egyedi azonosító? Arra gondolok, ami alapján mondjuk valahol meg lehetne nézni, hogy mikor és hol készült, milyen felszereltséggel, stb.
alvázszám, de csak hivatalos szervizhozzáféréssel lehet megnézni az adatokat az alapján
Avatar
 balage
#5596
Jól van, van honnan bevásárolni :)

Ducatinál létezik valamilyen egyedi azonosító? Arra gondolok, ami alapján mondjuk valahol meg lehetne nézni, hogy mikor és hol készült, milyen felszereltséggel, stb.
Avatar
 EchoPeti1
#5590
Ok, tejesen jogos, meg az arat nem is tudom a cserének, csak érdekel a kérdés. A motor 12 éves és van benne 18ezer KM, igy nem tul sokat méntek vele az biztos....

Köszönöm az informaciot.
Üdv
Ez a 12 év alatt 18 ezer km nekem mindig gyanús. Ha valaki vesz magának egy motort akkor szerintem alig várja, hogy mehessen vele. Vagy csak én vagyok más, hogy majdnem 20 ezret vertem a motorba 1 év alatt? Jó persze időm is volt rá, de akkor is, évente átlag 1000 km irreálisan kevés, főleg 12 éven keresztül! Egyébként amit mondhatok, Ducati vásárlás utáni alap teendő olaj, összes szűrő, fék és kuplung olaj, szíj csere, szelephézag ellenőrzés esetleg állítás, plusz szíj görgő ellenőrzés esetleg csere. Ez az alap, amit mindenféleképpen illő lenne elvégezni állapottól függetlenül.
Valami hasonló érkezik most hozzám is, 14 év 11000 km, szervizkönyv, stb. Biztos léteznek ilyenek is. Volt nálunk a cégnél is egy emberke (góré) S4RS megvolt, de talán 1000 km-t ment vele 3 év alatt. Főnökömnek van két 10 éves motorja (Yamaha) 3500 és 450! km-el állnak ... Tavaly a 450-est kellett életre keltenem :-)
Biztosan vannak ilyen motorok, de azt azert ne mondjatok, hogy 10-bol 8 motor ennyit fut! (bocsi az ekezetek hianyaert de telefonrol irok)
Avatar
 qweras
#5589
Ok, tejesen jogos, meg az arat nem is tudom a cserének, csak érdekel a kérdés. A motor 12 éves és van benne 18ezer KM, igy nem tul sokat méntek vele az biztos....

Köszönöm az informaciot.
Üdv
Ez a 12 év alatt 18 ezer km nekem mindig gyanús. Ha valaki vesz magának egy motort akkor szerintem alig várja, hogy mehessen vele. Vagy csak én vagyok más, hogy majdnem 20 ezret vertem a motorba 1 év alatt? Jó persze időm is volt rá, de akkor is, évente átlag 1000 km irreálisan kevés, főleg 12 éven keresztül! Egyébként amit mondhatok, Ducati vásárlás utáni alap teendő olaj, összes szűrő, fék és kuplung olaj, szíj csere, szelephézag ellenőrzés esetleg állítás, plusz szíj görgő ellenőrzés esetleg csere. Ez az alap, amit mindenféleképpen illő lenne elvégezni állapottól függetlenül.
Valami hasonló érkezik most hozzám is, 14 év 11000 km, szervizkönyv, stb. Biztos léteznek ilyenek is. Volt nálunk a cégnél is egy emberke (góré) S4RS megvolt, de talán 1000 km-t ment vele 3 év alatt. Főnökömnek van két 10 éves motorja (Yamaha) 3500 és 450! km-el állnak ... Tavaly a 450-est kellett életre keltenem :-)
Avatar
 mts
#5588
Ok, tejesen jogos, meg az arat nem is tudom a cserének, csak érdekel a kérdés. A motor 12 éves és van benne 18ezer KM, igy nem tul sokat méntek vele az biztos....

Köszönöm az informaciot.
Üdv
Ez a 12 év alatt 18 ezer km nekem mindig gyanús. Ha valaki vesz magának egy motort akkor szerintem alig várja, hogy mehessen vele. Vagy csak én vagyok más, hogy majdnem 20 ezret vertem a motorba 1 év alatt? Jó persze időm is volt rá, de akkor is, évente átlag 1000 km irreálisan kevés, főleg 12 éven keresztül! Egyébként amit mondhatok, Ducati vásárlás utáni alap teendő olaj, összes szűrő, fék és kuplung olaj, szíj csere, szelephézag ellenőrzés esetleg állítás, plusz szíj görgő ellenőrzés esetleg csere. Ez az alap, amit mindenféleképpen illő lenne elvégezni állapottól függetlenül.
Van egy Ezres Multim. Az utóbbi két évben 520 km-t ment. 13 éves 11000 km van benne. Négyezer-kettöszázzal vettem. Angol import, szervízkönyves. Volt olyan két év, hogy John csak a szervízbe ( 57 mérföld) közlekedett vissza-oda. Ilyen is van.
Avatar
 dino74
#5587
Ok, tejesen jogos, meg az arat nem is tudom a cserének, csak érdekel a kérdés. A motor 12 éves és van benne 18ezer KM, igy nem tul sokat méntek vele az biztos....

Köszönöm az informaciot.
Üdv
Ez a 12 év alatt 18 ezer km nekem mindig gyanús. Ha valaki vesz magának egy motort akkor szerintem alig várja, hogy mehessen vele. Vagy csak én vagyok más, hogy majdnem 20 ezret vertem a motorba 1 év alatt? Jó persze időm is volt rá, de akkor is, évente átlag 1000 km irreálisan kevés, főleg 12 éven keresztül! Egyébként amit mondhatok, Ducati vásárlás utáni alap teendő olaj, összes szűrő, fék és kuplung olaj, szíj csere, szelephézag ellenőrzés esetleg állítás, plusz szíj görgő ellenőrzés esetleg csere. Ez az alap, amit mindenféleképpen illő lenne elvégezni állapottól függetlenül.
nekem van egy 10 éves motorom, amiben 4500km van :) ez még az évi ezertől is messze van
kényszerpihenőn is volt
Avatar
 ricsi
#5586
Ok, tejesen jogos, meg az arat nem is tudom a cserének, csak érdekel a kérdés. A motor 12 éves és van benne 18ezer KM, igy nem tul sokat méntek vele az biztos....

Köszönöm az informaciot.
Üdv
Ez a 12 év alatt 18 ezer km nekem mindig gyanús. Ha valaki vesz magának egy motort akkor szerintem alig várja, hogy mehessen vele. Vagy csak én vagyok más, hogy majdnem 20 ezret vertem a motorba 1 év alatt? Jó persze időm is volt rá, de akkor is, évente átlag 1000 km irreálisan kevés, főleg 12 éven keresztül! Egyébként amit mondhatok, Ducati vásárlás utáni alap teendő olaj, összes szűrő, fék és kuplung olaj, szíj csere, szelephézag ellenőrzés esetleg állítás, plusz szíj görgő ellenőrzés esetleg csere. Ez az alap, amit mindenféleképpen illő lenne elvégezni állapottól függetlenül.
nekem van egy 10 éves motorom, amiben 4500km van :) ez még az évi ezertől is messze van
Avatar
 EchoPeti1
#5585
Ok, tejesen jogos, meg az arat nem is tudom a cserének, csak érdekel a kérdés. A motor 12 éves és van benne 18ezer KM, igy nem tul sokat méntek vele az biztos....

Köszönöm az informaciot.
Üdv
Ez a 12 év alatt 18 ezer km nekem mindig gyanús. Ha valaki vesz magának egy motort akkor szerintem alig várja, hogy mehessen vele. Vagy csak én vagyok más, hogy majdnem 20 ezret vertem a motorba 1 év alatt? Jó persze időm is volt rá, de akkor is, évente átlag 1000 km irreálisan kevés, főleg 12 éven keresztül! Egyébként amit mondhatok, Ducati vásárlás utáni alap teendő olaj, összes szűrő, fék és kuplung olaj, szíj csere, szelephézag ellenőrzés esetleg állítás, plusz szíj görgő ellenőrzés esetleg csere. Ez az alap, amit mindenféleképpen illő lenne elvégezni állapottól függetlenül.
Avatar
 balage
#5584
Sehol se találtam erről infót, körülbelüli árakat tudtok nekem mondani 620-as első fék tárcsa+betétekre?

thx
Avatar
 gonosz
#5583
Ok, tejesen jogos, meg az arat nem is tudom a cserének, csak érdekel a kérdés. A motor 12 éves és van benne 18ezer KM, igy nem tul sokat méntek vele az biztos....

Köszönöm az informaciot.
Üdv
na az tényleg nem sok...ha tényleg annyi. Mindenesetre, ha mellette döntesz, cseréld, azzal nem lőhetsz mellé.
Avatar
 prter
#5582
Ok, tejesen jogos, meg az arat nem is tudom a cserének, csak érdekel a kérdés. A motor 12 éves és van benne 18ezer KM, igy nem tul sokat méntek vele az biztos....

Köszönöm az informaciot.
Üdv
Avatar
 ricsi
#5581
Sziasztok, már nagyon közel állok hogy elhozzam a gépet, de még 2 kérdésem lenne.

1, A csatolt képek a jelenlegi 2 éves vezérműszíjat mutatják. A motor nem áll 20 foknál hidegebben. A tulaj azt mondja, rendkivül jó állapotúak ezek a szíjak, nem kellene őket cserélni. Mit gondoltok?

2, A hátsó futóműben kicserélte a kutyacsontot rövidebbre, de az eredeti még nincs meg.(keresi) az ebayen találok eredetinek tűnőket, de ez egy s2r 800, és 600asokhoz van inkább. Van bármiféle különbség, avagy az elado nem pontosan tünteti fel? pl ez egy S4R, 600 1000-hez valo. Nem lenne jo a 800 s2r-hez?
http://www.ebay.com/itm/04-07-DUCATI-MO ... 1036504289

Nagyon Köszönöm!
fotorol max annyit lehet megallapitani, hogy nincs elszakadva :)

Ti hogyan csinaljatok ezt a szíj cserét? 2év és kész, csere, vagy ránéztek hogy repedezett e, és csak akkor csere hamár vannak aprobb repedések?

Köszönöm.
nem ránézésre cserélünk. a gyéri előírás ugye 20ezer vagy 2 év, én speciel ebből a 20 ezret tartom erősebbnek. ahogy a dino is mondja, ha nem ismered (Vagy nem vagy biztos) a motor előéletében, akkor érdemes lehet cserélni (de ez ugyanúgy vonatkozik olajra, telóolajra és társaira is)
Avatar
 dino74
#5580
Sziasztok, már nagyon közel állok hogy elhozzam a gépet, de még 2 kérdésem lenne.

1, A csatolt képek a jelenlegi 2 éves vezérműszíjat mutatják. A motor nem áll 20 foknál hidegebben. A tulaj azt mondja, rendkivül jó állapotúak ezek a szíjak, nem kellene őket cserélni. Mit gondoltok?

2, A hátsó futóműben kicserélte a kutyacsontot rövidebbre, de az eredeti még nincs meg.(keresi) az ebayen találok eredetinek tűnőket, de ez egy s2r 800, és 600asokhoz van inkább. Van bármiféle különbség, avagy az elado nem pontosan tünteti fel? pl ez egy S4R, 600 1000-hez valo. Nem lenne jo a 800 s2r-hez?
http://www.ebay.com/itm/04-07-DUCATI-MO ... 1036504289

Nagyon Köszönöm!
fotorol max annyit lehet megallapitani, hogy nincs elszakadva :)

Ti hogyan csinaljatok ezt a szíj cserét? 2év és kész, csere, vagy ránéztek hogy repedezett e, és csak akkor csere hamár vannak aprobb repedések?

Köszönöm.
Ha én veszek egy használt motor és ismeretlen az előélete cserélem, ha a tulaj azt mondja 2 éve cserélte cserélem, ha a tulaj azt mondja 1 éve cserélte akkor is cserélem, ha a én kicseréltetem és megyek vele 2 év alatt 10ezeret akkor nyilván nem cseréltetem le 2 év után. A kétszlepes blokkon nem olyan drága mint a testastrettán, tehát nem értem az egészet
#5579
Sziasztok, már nagyon közel állok hogy elhozzam a gépet, de még 2 kérdésem lenne.

1, A csatolt képek a jelenlegi 2 éves vezérműszíjat mutatják. A motor nem áll 20 foknál hidegebben. A tulaj azt mondja, rendkivül jó állapotúak ezek a szíjak, nem kellene őket cserélni. Mit gondoltok?

2, A hátsó futóműben kicserélte a kutyacsontot rövidebbre, de az eredeti még nincs meg.(keresi) az ebayen találok eredetinek tűnőket, de ez egy s2r 800, és 600asokhoz van inkább. Van bármiféle különbség, avagy az elado nem pontosan tünteti fel? pl ez egy S4R, 600 1000-hez valo. Nem lenne jo a 800 s2r-hez?
http://www.ebay.com/itm/04-07-DUCATI-MO ... 1036504289

Nagyon Köszönöm!
fotorol max annyit lehet megallapitani, hogy nincs elszakadva :)

Ti hogyan csinaljatok ezt a szíj cserét? 2év és kész, csere, vagy ránéztek hogy repedezett e, és csak akkor csere hamár vannak aprobb repedések?

Köszönöm.
Részemről két év és kész. Lehet hogy drága, de ha a vezérlés kócolódik össze egy szakadt szíj miatt az biztos drágább...
Avatar
 prter
#5578
Sziasztok, már nagyon közel állok hogy elhozzam a gépet, de még 2 kérdésem lenne.

1, A csatolt képek a jelenlegi 2 éves vezérműszíjat mutatják. A motor nem áll 20 foknál hidegebben. A tulaj azt mondja, rendkivül jó állapotúak ezek a szíjak, nem kellene őket cserélni. Mit gondoltok?

2, A hátsó futóműben kicserélte a kutyacsontot rövidebbre, de az eredeti még nincs meg.(keresi) az ebayen találok eredetinek tűnőket, de ez egy s2r 800, és 600asokhoz van inkább. Van bármiféle különbség, avagy az elado nem pontosan tünteti fel? pl ez egy S4R, 600 1000-hez valo. Nem lenne jo a 800 s2r-hez?
http://www.ebay.com/itm/04-07-DUCATI-MO ... 1036504289

Nagyon Köszönöm!
fotorol max annyit lehet megallapitani, hogy nincs elszakadva :)

Ti hogyan csinaljatok ezt a szíj cserét? 2év és kész, csere, vagy ránéztek hogy repedezett e, és csak akkor csere hamár vannak aprobb repedések?

Köszönöm.
Avatar
 ricsi
#5577
Sziasztok, már nagyon közel állok hogy elhozzam a gépet, de még 2 kérdésem lenne.

1, A csatolt képek a jelenlegi 2 éves vezérműszíjat mutatják. A motor nem áll 20 foknál hidegebben. A tulaj azt mondja, rendkivül jó állapotúak ezek a szíjak, nem kellene őket cserélni. Mit gondoltok?

2, A hátsó futóműben kicserélte a kutyacsontot rövidebbre, de az eredeti még nincs meg.(keresi) az ebayen találok eredetinek tűnőket, de ez egy s2r 800, és 600asokhoz van inkább. Van bármiféle különbség, avagy az elado nem pontosan tünteti fel? pl ez egy S4R, 600 1000-hez valo. Nem lenne jo a 800 s2r-hez?
http://www.ebay.com/itm/04-07-DUCATI-MO ... 1036504289

Nagyon Köszönöm!
fotorol max annyit lehet megallapitani, hogy nincs elszakadva :)
Avatar
 gizi
#5576
Sziasztok,

Lenne ket kerdesem.
1, mi a legjobb motorolaj amit vehetek egy 2005ös S2R monsterbe?
2, lancfesziteshez hogyan es mivel emekitek fel a gepet? Kereket leveszitek az 1 lengőkaros valtozatnal?

Köszönöm,
Kp
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/jGUhgkCViFw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Lehet, hogy 3.500 motor fordul meg nála évente, én akkor is elvárnám, hogy nyomaték kulccsal húzza meg a csavarokat.
Nem a szerelő miatt tettem fel a videót, csak ezt találtam ami rendesen megmutatja a beállítás!!!Ennyi.
Avatar
 Trade7
#5575
Sziasztok,

Lenne ket kerdesem.
1, mi a legjobb motorolaj amit vehetek egy 2005ös S2R monsterbe?
2, lancfesziteshez hogyan es mivel emekitek fel a gepet? Kereket leveszitek az 1 lengőkaros valtozatnal?

Köszönöm,
Kp
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/jGUhgkCViFw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Lehet, hogy 3.500 motor fordul meg nála évente, én akkor is elvárnám, hogy nyomaték kulccsal húzza meg a csavarokat.
Avatar
 prter
#5574
Sziasztok, már nagyon közel állok hogy elhozzam a gépet, de még 2 kérdésem lenne.

1, A csatolt képek a jelenlegi 2 éves vezérműszíjat mutatják. A motor nem áll 20 foknál hidegebben. A tulaj azt mondja, rendkivül jó állapotúak ezek a szíjak, nem kellene őket cserélni. Mit gondoltok?

2, A hátsó futóműben kicserélte a kutyacsontot rövidebbre, de az eredeti még nincs meg.(keresi) az ebayen találok eredetinek tűnőket, de ez egy s2r 800, és 600asokhoz van inkább. Van bármiféle különbség, avagy az elado nem pontosan tünteti fel? pl ez egy S4R, 600 1000-hez valo. Nem lenne jo a 800 s2r-hez?
http://www.ebay.com/itm/04-07-DUCATI-MO ... 1036504289

Nagyon Köszönöm!
Csatolmányok:
img-20170305-wa0001.jpg
img-20170305-wa0001.jpg (655.47 KiB) Megtekintve 8658 alkalommal
img-20170305-wa0000.jpg
img-20170305-wa0000.jpg (619.46 KiB) Megtekintve 8658 alkalommal
Avatar
 Betonkeverő
#5573
Kedves márkatársak !
Nagyon szépen köszönöm a segítséget
Ha valaki találna ilyet nagyon szívesen megvenném tőle
Avatar
 kopi
#5572
Üdv
Volna egy olyan kérdésem hogy mi tévő legyek ha nem akarok 10.000 ft-ot fizetni pár kis vacakért?
A linket innen ajánlotta valaki de ha lenne valahol olyan aminek kedvezőbb az ára vagy valami más megoldás annak örülnék.
Tény hogy ez a pár kis vacak nem ér szinte semmit de ha nem tudod megcsinálni akkor fizetni kell érte .
Avatar
 péter
#5571
Üdv
Volna egy olyan kérdésem hogy mi tévő legyek ha nem akarok 10.000 ft-ot fizetni pár kis vacakért?
A linket innen ajánlotta valaki de ha lenne valahol olyan aminek kedvezőbb az ára vagy valami más megoldás annak örülnék.
Szia!
Lehet, hogy nekem is van ilyenem...
Megnézem.
Avatar
 tombstonehu3
#5570
Üdv
Volna egy olyan kérdésem hogy mi tévő legyek ha nem akarok 10.000 ft-ot fizetni pár kis vacakért?
A linket innen ajánlotta valaki de ha lenne valahol olyan aminek kedvezőbb az ára vagy valami más megoldás annak örülnék.
a hétvégén szétnézek a garázsban lehet hogy még akad vmi a régi monsterből!
jelzek!
Avatar
 Betonkeverő
#5569
Üdv
Volna egy olyan kérdésem hogy mi tévő legyek ha nem akarok 10.000 ft-ot fizetni pár kis vacakért?
A linket innen ajánlotta valaki de ha lenne valahol olyan aminek kedvezőbb az ára vagy valami más megoldás annak örülnék.
Csatolmányok:
nevtelen.png
nevtelen.png (408.05 KiB) Megtekintve 8658 alkalommal
Avatar
 dino74
#5568
Sziasztok,

Lenne ket kerdesem.
1, mi a legjobb motorolaj amit vehetek egy 2005ös S2R monsterbe?
2, lancfesziteshez hogyan es mivel emekitek fel a gepet? Kereket leveszitek az 1 lengőkaros valtozatnal?

Köszönöm,
Kp
pl motul 7100 vagy shell advance 10-40
Avatar
 gizi
#5566
Sziasztok,

Lenne ket kerdesem.
1, mi a legjobb motorolaj amit vehetek egy 2005ös S2R monsterbe?
2, lancfesziteshez hogyan es mivel emekitek fel a gepet? Kereket leveszitek az 1 lengőkaros valtozatnal?

Köszönöm,
Kp
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/jGUhgkCViFw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 angel911
#5565
Sziasztok,

Lenne ket kerdesem.
1, mi a legjobb motorolaj amit vehetek egy 2005ös S2R monsterbe?
2, lancfesziteshez hogyan es mivel emekitek fel a gepet? Kereket leveszitek az 1 lengőkaros valtozatnal?

Köszönöm,
Kp
Az enyém nem egykarú, de ilyennel szokták emelni:
https://www.jofogas.hu/pest/Ducati_moto ... tm?first=1
Az olaj állandó téma. Shell Advance a gyári olaja, én az enyémbe most Motult raktam, talán a váltások mintha puhábbak lennének, de még csak 1-szer mentem vele az idén.
Majd jönnek a szakik.
Üdv!
Avatar
 prter
#5564
Sziasztok,

Lenne ket kerdesem.
1, mi a legjobb motorolaj amit vehetek egy 2005ös S2R monsterbe?
2, lancfesziteshez hogyan es mivel emekitek fel a gepet? Kereket leveszitek az 1 lengőkaros valtozatnal?

Köszönöm,
Kp
Avatar
 dino74
#5563
na nekem ez az utolsó kommentem a témában. senki sem kételkedett, elmondtuk hogy a hőmérsékletet lehet állítani, a km számlálót nem. a fotód is egészen pontosan ezt mutatja.
és ebből hol derül ki, hogy mérfüldet ír?
ebből az derült ki hogy váltás után is ugyanaz a km összegző, és eddig az volt a krízis hogy az mérföldes. ebből következtettem.
vágom csak nem vágom :D
Avatar
 ricsi
#5562
na nekem ez az utolsó kommentem a témában. senki sem kételkedett, elmondtuk hogy a hőmérsékletet lehet állítani, a km számlálót nem. a fotód is egészen pontosan ezt mutatja.
és ebből hol derül ki, hogy mérfüldet ír?
ebből az derült ki hogy váltás után is ugyanaz a km összegző, és eddig az volt a krízis hogy az mérföldes. ebből következtettem.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]