Avatar
 Dani
#2961
Nekem is lenne egy hasonló kérdésem.
Vettem az S2R-re egy DP karbon "plexit" használtan jópénzért :) , viszont nem volt hozzá semmilyen csavar.
A kérdés, hogy ugyanolyan csavar kell hozzá, mint a normál "plexihez"?
Nem olyan csavarral van felfogatva, mint a gyári, de nem specifikus. szerintem találsz megfelelőt a fiókban! ;)


Azt láttam, hogy lesz ilyen csavar a fiókban, csak kíváncsi voltam, hogy mivel van eredetileg rögzítve.

Tud esetleg nekem adni valaki egy gyári szerelési útmutatót ehhez a plexihez?
Avatar
 Devy
#2960
Nekem is lenne egy hasonló kérdésem.
Vettem az S2R-re egy DP karbon "plexit" használtan jópénzért :) , viszont nem volt hozzá semmilyen csavar.
A kérdés, hogy ugyanolyan csavar kell hozzá, mint a normál "plexihez"?
Nem olyan csavarral van felfogatva, mint a gyári, de nem specifikus. szerintem találsz megfelelőt a fiókban! ;)
Avatar
 Dani
#2959
Nekem is lenne egy hasonló kérdésem.
Vettem az S2R-re egy DP karbon "plexit" használtan jópénzért :) , viszont nem volt hozzá semmilyen csavar.
A kérdés, hogy ugyanolyan csavar kell hozzá, mint a normál "plexihez"?
Avatar
 ricsi
#2958
Köszi, akkor jól gondoltam, hogy nem is járt alapból. :( :)

Nekem lenne egy felesleges, amit az S2R Darkomhoz adtak.
Viszont nem tudom, hogy az jó lenne e a te 600-asodhoz, de ezt itt valaki úgy is meg tudja mondani.
620-tól felfele 100% hogy jó mindegyikre, sztem a 600ason is pont ugyanaz az ülés van.
Avatar
 Dani
#2957
Köszi, akkor jól gondoltam, hogy nem is járt alapból. :( :)

Nekem lenne egy felesleges, amit az S2R Darkomhoz adtak.
Viszont nem tudom, hogy az jó lenne e a te 600-asodhoz, de ezt itt valaki úgy is meg tudja mondani.
Avatar
 ricsi
#2955
Sziasztok. 600-as Dark Monsterhez nincs valakinek elfekvőben üléstakarója és hasidomja? Esetleg tipp honnan tudnék beszerezni, e-bayen kívül. :) Ehhez a típushoz egyébként gyárilag járt az üléstakaró?
gyárilag nem, a dark változat fejidom és ülésidom nélküli.
Avatar
 dudu
#2953
Sziasztok. 600-as Dark Monsterhez nincs valakinek elfekvőben üléstakarója és hasidomja? Esetleg tipp honnan tudnék beszerezni, e-bayen kívül. :) Ehhez a típushoz egyébként gyárilag járt az üléstakaró?
Avatar
 dino74
#2952
pecabotot tegyèl fel oldalra, nekem volt ugyanazon a motoron. Indkettő és azon felül, hogy a felső útban van nem is annyira hatékony. Az a baj vele konkrétan, hogy ahhoz hogy a csillapítása elegendő legyen feszesebbre kell állítani mint a pecabotot, ami a városban nehezebb manőverezést eredményez. Álkandóan tekergettem. Aztán felraktam az öhlins pecabotot 20klikkest beállítottam 11re és jó volt pályán, városban, országúton mindenhol
ja és ha esetleg valami faszfej azt mindja hogy tedd fel fordítva mert úgy menet közben tudod állítgatni akkor küld el a gecibe
egyetertek, ezek az okosok meglepodnek majd amikor a terdukbol all ki :)
mondjuk az a rotációs monsteren jó lehet
Avatar
 ricsi
#2951
2004-es 1000 Monsterre milyen kormánygátlót ajánlotok? A gyári az ami a vázhoz van oldalt rögzítve? Láttam rendesen a kormányon lévőt is, az órák alattit. Melyik a jobb?
pecabotot tegyèl fel oldalra, nekem volt ugyanazon a motoron. Indkettő és azon felül, hogy a felső útban van nem is annyira hatékony. Az a baj vele konkrétan, hogy ahhoz hogy a csillapítása elegendő legyen feszesebbre kell állítani mint a pecabotot, ami a városban nehezebb manőverezést eredményez. Álkandóan tekergettem. Aztán felraktam az öhlins pecabotot 20klikkest beállítottam 11re és jó volt pályán, városban, országúton mindenhol
ja és ha esetleg valami faszfej azt mindja hogy tedd fel fordítva mert úgy menet közben tudod állítgatni akkor küld el a gecibe
egyetertek, ezek az okosok meglepodnek majd amikor a terdukbol all ki :)
Avatar
 76
#2950
2004-es 1000 Monsterre milyen kormánygátlót ajánlotok? A gyári az ami a vázhoz van oldalt rögzítve? Láttam rendesen a kormányon lévőt is, az órák alattit. Melyik a jobb?
pecabotot tegyèl fel oldalra, nekem volt ugyanazon a motoron. Indkettő és azon felül, hogy a felső útban van nem is annyira hatékony. Az a baj vele konkrétan, hogy ahhoz hogy a csillapítása elegendő legyen feszesebbre kell állítani mint a pecabotot, ami a városban nehezebb manőverezést eredményez. Álkandóan tekergettem. Aztán felraktam az öhlins pecabotot 20klikkest beállítottam 11re és jó volt pályán, városban, országúton mindenhol
ja és ha esetleg valami faszfej azt mindja hogy tedd fel fordítva mert úgy menet közben tudod állítgatni akkor küld el a gecibe
ez az Papi,csak keményen! :)
Avatar
 dino74
#2949
2004-es 1000 Monsterre milyen kormánygátlót ajánlotok? A gyári az ami a vázhoz van oldalt rögzítve? Láttam rendesen a kormányon lévőt is, az órák alattit. Melyik a jobb?
pecabotot tegyèl fel oldalra, nekem volt ugyanazon a motoron. Indkettő és azon felül, hogy a felső útban van nem is annyira hatékony. Az a baj vele konkrétan, hogy ahhoz hogy a csillapítása elegendő legyen feszesebbre kell állítani mint a pecabotot, ami a városban nehezebb manőverezést eredményez. Álkandóan tekergettem. Aztán felraktam az öhlins pecabotot 20klikkest beállítottam 11re és jó volt pályán, városban, országúton mindenhol
ja és ha esetleg valami faszfej azt mindja hogy tedd fel fordítva mert úgy menet közben tudod állítgatni akkor küld el a gecibe
Avatar
 dino74
#2948
2004-es 1000 Monsterre milyen kormánygátlót ajánlotok? A gyári az ami a vázhoz van oldalt rögzítve? Láttam rendesen a kormányon lévőt is, az órák alattit. Melyik a jobb?
pecabotot tegyèl fel oldalra, nekem volt ugyanazon a motoron. Indkettő és azon felül, hogy a felső útban van nem is annyira hatékony. Az a baj vele konkrétan, hogy ahhoz hogy a csillapítása elegendő legyen feszesebbre kell állítani mint a pecabotot, ami a városban nehezebb manőverezést eredményez. Álkandóan tekergettem. Aztán felraktam az öhlins pecabotot 20klikkest beállítottam 11re és jó volt pályán, városban, országúton mindenhol
Avatar
 kopi
#2947
Lényeg hogy mindkét irányba egyformán fékezzen , ezzel csillapítja a szitálást .
Avatar
 Tomi
#2946
Nekem SLS van , nem tudom hogy no name e de eggyértelműen érezhető amikor állítgatom és vettem is már hasznát .
a nagy sf-en relatív noname van,én öhlinset vettem a 848ra.......minkettő tökéletes! A lényeg,hogy hasznos,a többi pénz,kinézet kérdése.
Avatar
 kopi
#2945
Nekem SLS van , nem tudom hogy no name e de eggyértelműen érezhető amikor állítgatom és vettem is már hasznát .
Avatar
 Ton-up
#2944
Sok esetben jellemzőek az érces poénok a fórumon de az is igaz, hogy vannak olyan fószerek akiknek műszaki rálátasuk zero. Sokan túlzásokba is esnek a márkával kapcsolatban, nem egy japan de valjuk be nem egy űrtechnika.
Nem mintha számítana csak érdekesség képpen vannak felhasználók akiknek a regisztráci időpontja az új oldalon 2013-14-es időszakon kívül esik. WTF? Most kellett újra regelni vagy sem? Leszögezem nem zavar, csak furcsa.
a klubtagoknak a kis kezemmel egyenként beállítottam a régi oldalon történt regisztrációs dátumot.
"eladom a fúróóóót.....megveszem a fúróóóót....beállítom a dátumokat....de az enyémet neeeeeem..." ;) :D
:-D Na ez az. Mi ez diszkrimináció kérem?
Avatar
 dani104
#2943
2004-es 1000 Monsterre milyen kormánygátlót ajánlotok? A gyári az ami a vázhoz van oldalt rögzítve? Láttam rendesen a kormányon lévőt is, az órák alattit. Melyik a jobb?
(ez nem tanács,csak egy tapasztalat ;) )
Szia,nekem a kormányon lévő van s4r-en....sokat nem veszek észre belőle....igaz halvány dunsztom sincs hogy kell beállítani....tekergetem,forgatom,de nem veszek észre különbséget.....mondjuk nem is egy öhlins....
Szóval szerintem ha veszel akkor is valami jobb márkát próbálj meg , mert amúgy sokat számít ha van rajta....
Az oldalsó inkább Ducatisabb....ha számít a kinézet... ;)
akkor vennéd észre,milyen hasznos,ha levennéd egy kőrre. Nekem még a hyperen volt,egyszer kiesett egy csavar és szétesett,akkor éreztem milyen jó is az,szerintem az egyik legértelmesebb extra.
Teljesen egyetértek Veled,mint írtam is nagyon hasznos dolog ,volt olyan motorom amin nem volt és kellemetlen élményeket tudott szerezni főleg kigyorsításoknál.......nem is azt mondtam,hogy nincs értelme,hanem a sajátomnál sajnos nem veszek észre változást,illetve akkora nagy csillapítást.....szerintem ez a noname jellege miatt valószínűsíthető.....vagy csak balf@sz vagyok hozzá... ;)
Avatar
 Tomi
#2942
2004-es 1000 Monsterre milyen kormánygátlót ajánlotok? A gyári az ami a vázhoz van oldalt rögzítve? Láttam rendesen a kormányon lévőt is, az órák alattit. Melyik a jobb?
(ez nem tanács,csak egy tapasztalat ;) )
Szia,nekem a kormányon lévő van s4r-en....sokat nem veszek észre belőle....igaz halvány dunsztom sincs hogy kell beállítani....tekergetem,forgatom,de nem veszek észre különbséget.....mondjuk nem is egy öhlins....
Szóval szerintem ha veszel akkor is valami jobb márkát próbálj meg , mert amúgy sokat számít ha van rajta....
Az oldalsó inkább Ducatisabb....ha számít a kinézet... ;)
akkor vennéd észre,milyen hasznos,ha levennéd egy kőrre. Nekem még a hyperen volt,egyszer kiesett egy csavar és szétesett,akkor éreztem milyen jó is az,szerintem az egyik legértelmesebb extra.
Avatar
 dani104
#2941

Itt nem a tanácsokkal van a probléma, hanem a stílussal...
(és én nem láttam más hozzászólót,aki segített volna ebben a témában az említett úrnak)
Nekem is mindegy kinek milyen ducatija mert lesz*rom, és biztos hogy vannak olyanok egy jó páran, akik álmukból felkeltve is csukott szemmel összeraknák a motorjukat - nem válaszolt senki...szóval a semminél jobb még egy szerinted "laikus Ducatis tanácsa"
Az viszont sokat elárul hogy a fórumon regisztráláshoz és a hozzászólások számából vonsz le következtetéseket...(fogod mindenkinek a kezét és nézed, hogy mennyi kilométert rak bele a akármilyen mociba nem?...főleg úgy hogy a honlap a régi regisztráció megújítását igényli...szóval kezded a 0-ról.
Jó legyen...tedd azt.
És akkor most már én is lezártnak tekintem ezt a beszélgetést.
Sok esetben jellemzőek az érces poénok a fórumon de az is igaz, hogy vannak olyan fószerek akiknek műszaki rálátasuk zero. Sokan túlzásokba is esnek a márkával kapcsolatban, nem egy japan de valjuk be nem egy űrtechnika.
Nem mintha számítana csak érdekesség képpen vannak felhasználók akiknek a regisztráci időpontja az új oldalon 2013-14-es időszakon kívül esik. WTF? Most kellett újra regelni vagy sem? Leszögezem nem zavar, csak furcsa.
a klubtagoknak a kis kezemmel egyenként beállítottam a régi oldalon történt regisztrációs dátumot.
"eladom a fúróóóót.....megveszem a fúróóóót....beállítom a dátumokat....de az enyémet neeeeeem..." ;) :D
Avatar
 dani104
#2940
2004-es 1000 Monsterre milyen kormánygátlót ajánlotok? A gyári az ami a vázhoz van oldalt rögzítve? Láttam rendesen a kormányon lévőt is, az órák alattit. Melyik a jobb?
(ez nem tanács,csak egy tapasztalat ;) )
Szia,nekem a kormányon lévő van s4r-en....sokat nem veszek észre belőle....igaz halvány dunsztom sincs hogy kell beállítani....tekergetem,forgatom,de nem veszek észre különbséget.....mondjuk nem is egy öhlins....
Szóval szerintem ha veszel akkor is valami jobb márkát próbálj meg , mert amúgy sokat számít ha van rajta....
Az oldalsó inkább Ducatisabb....ha számít a kinézet... ;)
Avatar
 TorzsiMTS
#2939
2004-es 1000 Monsterre milyen kormánygátlót ajánlotok? A gyári az ami a vázhoz van oldalt rögzítve? Láttam rendesen a kormányon lévőt is, az órák alattit. Melyik a jobb?
az oldalsóra esküsznek,jobb csillapítást biztosít,mint a kormányra szerelt,de majd megerősítenek a tapasztaltak,de már előkerült a fórumon,azért merem leírni :)
Avatar
 Warpig
#2938
2004-es 1000 Monsterre milyen kormánygátlót ajánlotok? A gyári az ami a vázhoz van oldalt rögzítve? Láttam rendesen a kormányon lévőt is, az órák alattit. Melyik a jobb?
Avatar
 ricsi
#2937
Először is,egy fontos tényt szeretnék lefektetni:nekem tökmindegy,ki mit csinál,vagy hogyan dönt.Ha kevesebbért vesz lomot és rákölt egy zsák pénzt,nekem mindegy.
Ha jobb állapotút vesz(ami drágább,de miért is adná az eladó annyiért,mint a lomokat,ha rendszeresen szakemberrel szervízeltette?),nekem ez is mindegy.
Ami nálam a biztosítékot veri,az az,hogy olyanok(és ezt senki ne vegye magára,egyáltalán nem személyeskedésből írom),akik 2 hónapja a"Ducatit vennék-segítség a döntésben" topickba belinkeltek egy csomó gépet,azok már "segítenek" a döntésben az új kérdezőknek,úgy,hogy 1000 km-t nem tettek még bele Ducatiba.
Értem én,hogy jó dolog a segítő szándék,de nem biztos ,hogy jó tanácsokat adnak.Mi,akik nem értünk hozzá,csak általános dolgokban tudunk segíteni.
De vannak itt olyan fazonok(a teljesség igénye nélkül:Ricsi,Gizi,Sárkány,Staff,Gál Tomi,Nagy Laci és a Töki,de elsősorban Dinó és Rigó,stb),akik többet felejtettek már erről a márkáról,amit mi valaha tanulni is fogunk!Ezekbe a seggekbe több 100.000 km benne van Ducatin,és tipus és évjárat alapján megmondják,hogy milyen színű vázzal jött ki a gép a gyárból,vagy a tankon az eredeti felirat milyen volt!És ez csak a felszín.
A frissen reggelt kérdezőknek meg csak javasolni tudom,hogy a fent említett "Uraktól(:D)",kérdezzenek ,mert a szakmai véleményükre várat lehet építeni.
(Na,ebbe köss bele,részemről lezártnak tekintem)
Üdv

Itt nem a tanácsokkal van a probléma, hanem a stílussal...
(és én nem láttam más hozzászólót,aki segített volna ebben a témában az említett úrnak)
Nekem is mindegy kinek milyen ducatija mert lesz*rom, és biztos hogy vannak olyanok egy jó páran, akik álmukból felkeltve is csukott szemmel összeraknák a motorjukat - nem válaszolt senki...szóval a semminél jobb még egy szerinted "laikus Ducatis tanácsa"
Az viszont sokat elárul hogy a fórumon regisztráláshoz és a hozzászólások számából vonsz le következtetéseket...(fogod mindenkinek a kezét és nézed, hogy mennyi kilométert rak bele a akármilyen mociba nem?...főleg úgy hogy a honlap a régi regisztráció megújítását igényli...szóval kezded a 0-ról.
Jó legyen...tedd azt.
És akkor most már én is lezártnak tekintem ezt a beszélgetést.
Sok esetben jellemzőek az érces poénok a fórumon de az is igaz, hogy vannak olyan fószerek akiknek műszaki rálátasuk zero. Sokan túlzásokba is esnek a márkával kapcsolatban, nem egy japan de valjuk be nem egy űrtechnika.
Nem mintha számítana csak érdekesség képpen vannak felhasználók akiknek a regisztráci időpontja az új oldalon 2013-14-es időszakon kívül esik. WTF? Most kellett újra regelni vagy sem? Leszögezem nem zavar, csak furcsa.
a klubtagoknak a kis kezemmel egyenként beállítottam a régi oldalon történt regisztrációs dátumot.
Avatar
 Ton-up
#2936
Kiválasztottál pont egy olyat, aminél igaz viszont, én nem hiszem, hogy egy 1000-es monsterhez olcsóbbak lennének az alkatrészek mint egy 600-ashoz, de mindegy.
Olajcsere, vizsga meg közel azonos mindenkinek...(légyszíves köss bele ebbe is)

Az kedves leendő ducatis kollega pedig nem arra kíváncsi, hogy hogyan lehet eltünteni a dolgokat, hanem arra hogy mire figyeljen ha vesz egy monstert...
Először is,egy fontos tényt szeretnék lefektetni:nekem tökmindegy,ki mit csinál,vagy hogyan dönt.Ha kevesebbért vesz lomot és rákölt egy zsák pénzt,nekem mindegy.
Ha jobb állapotút vesz(ami drágább,de miért is adná az eladó annyiért,mint a lomokat,ha rendszeresen szakemberrel szervízeltette?),nekem ez is mindegy.
Ami nálam a biztosítékot veri,az az,hogy olyanok(és ezt senki ne vegye magára,egyáltalán nem személyeskedésből írom),akik 2 hónapja a"Ducatit vennék-segítség a döntésben" topickba belinkeltek egy csomó gépet,azok már "segítenek" a döntésben az új kérdezőknek,úgy,hogy 1000 km-t nem tettek még bele Ducatiba.
Értem én,hogy jó dolog a segítő szándék,de nem biztos ,hogy jó tanácsokat adnak.Mi,akik nem értünk hozzá,csak általános dolgokban tudunk segíteni.
De vannak itt olyan fazonok(a teljesség igénye nélkül:Ricsi,Gizi,Sárkány,Staff,Gál Tomi,Nagy Laci és a Töki,de elsősorban Dinó és Rigó,stb),akik többet felejtettek már erről a márkáról,amit mi valaha tanulni is fogunk!Ezekbe a seggekbe több 100.000 km benne van Ducatin,és tipus és évjárat alapján megmondják,hogy milyen színű vázzal jött ki a gép a gyárból,vagy a tankon az eredeti felirat milyen volt!És ez csak a felszín.
A frissen reggelt kérdezőknek meg csak javasolni tudom,hogy a fent említett "Uraktól(:D)",kérdezzenek ,mert a szakmai véleményükre várat lehet építeni.
(Na,ebbe köss bele,részemről lezártnak tekintem)
Üdv

Itt nem a tanácsokkal van a probléma, hanem a stílussal...
(és én nem láttam más hozzászólót,aki segített volna ebben a témában az említett úrnak)
Nekem is mindegy kinek milyen ducatija mert lesz*rom, és biztos hogy vannak olyanok egy jó páran, akik álmukból felkeltve is csukott szemmel összeraknák a motorjukat - nem válaszolt senki...szóval a semminél jobb még egy szerinted "laikus Ducatis tanácsa"
Az viszont sokat elárul hogy a fórumon regisztráláshoz és a hozzászólások számából vonsz le következtetéseket...(fogod mindenkinek a kezét és nézed, hogy mennyi kilométert rak bele a akármilyen mociba nem?...főleg úgy hogy a honlap a régi regisztráció megújítását igényli...szóval kezded a 0-ról.
Jó legyen...tedd azt.
És akkor most már én is lezártnak tekintem ezt a beszélgetést.
Avatar
 Ton-up
#2935
Kiválasztottál pont egy olyat, aminél igaz viszont, én nem hiszem, hogy egy 1000-es monsterhez olcsóbbak lennének az alkatrészek mint egy 600-ashoz, de mindegy.
Olajcsere, vizsga meg közel azonos mindenkinek...(légyszíves köss bele ebbe is)

Az kedves leendő ducatis kollega pedig nem arra kíváncsi, hogy hogyan lehet eltünteni a dolgokat, hanem arra hogy mire figyeljen ha vesz egy monstert...
Először is,egy fontos tényt szeretnék lefektetni:nekem tökmindegy,ki mit csinál,vagy hogyan dönt.Ha kevesebbért vesz lomot és rákölt egy zsák pénzt,nekem mindegy.
Ha jobb állapotút vesz(ami drágább,de miért is adná az eladó annyiért,mint a lomokat,ha rendszeresen szakemberrel szervízeltette?),nekem ez is mindegy.
Ami nálam a biztosítékot veri,az az,hogy olyanok(és ezt senki ne vegye magára,egyáltalán nem személyeskedésből írom),akik 2 hónapja a"Ducatit vennék-segítség a döntésben" topickba belinkeltek egy csomó gépet,azok már "segítenek" a döntésben az új kérdezőknek,úgy,hogy 1000 km-t nem tettek még bele Ducatiba.
Értem én,hogy jó dolog a segítő szándék,de nem biztos ,hogy jó tanácsokat adnak.Mi,akik nem értünk hozzá,csak általános dolgokban tudunk segíteni.
De vannak itt olyan fazonok(a teljesség igénye nélkül:Ricsi,Gizi,Sárkány,Staff,Gál Tomi,Nagy Laci és a Töki,de elsősorban Dinó és Rigó,stb),akik többet felejtettek már erről a márkáról,amit mi valaha tanulni is fogunk!Ezekbe a seggekbe több 100.000 km benne van Ducatin,és tipus és évjárat alapján megmondják,hogy milyen színű vázzal jött ki a gép a gyárból,vagy a tankon az eredeti felirat milyen volt!És ez csak a felszín.
A frissen reggelt kérdezőknek meg csak javasolni tudom,hogy a fent említett "Uraktól(:D)",kérdezzenek ,mert a szakmai véleményükre várat lehet építeni.
(Na,ebbe köss bele,részemről lezártnak tekintem)
Üdv

Itt nem a tanácsokkal van a probléma, hanem a stílussal...
(és én nem láttam más hozzászólót,aki segített volna ebben a témában az említett úrnak)
Nekem is mindegy kinek milyen ducatija mert lesz*rom, és biztos hogy vannak olyanok egy jó páran, akik álmukból felkeltve is csukott szemmel összeraknák a motorjukat - nem válaszolt senki...szóval a semminél jobb még egy szerinted "laikus Ducatis tanácsa"
Az viszont sokat elárul hogy a fórumon regisztráláshoz és a hozzászólások számából vonsz le következtetéseket...(fogod mindenkinek a kezét és nézed, hogy mennyi kilométert rak bele a akármilyen mociba nem?...főleg úgy hogy a honlap a régi regisztráció megújítását igényli...szóval kezded a 0-ról.
Jó legyen...tedd azt.
És akkor most már én is lezártnak tekintem ezt a beszélgetést.
Sok esetben jellemzőek az érces poénok a fórumon de az is igaz, hogy vannak olyan fószerek akiknek műszaki rálátasuk zero. Sokan túlzásokba is esnek a márkával kapcsolatban, nem egy japan de valjuk be nem egy űrtechnika.
Nem mintha számítana csak érdekesség képpen vannak felhasználók akiknek a regisztráci időpontja az új oldalon 2013-14-es időszakon kívül esik. WTF? Most kellett újra regelni vagy sem? Leszögezem nem zavar, csak furcsa.
Avatar
 Magellan69
#2934
a költségeid arányosan nem fognak emelkedni,pl ha s2 800-at vennél,nem lenne több 25 %-al az olajcsere,vezérműszíj,vizsga,stb.
ha kiderül,hogy a vázat javíttatnod kell,már régen kurva nagy szarban vagy
a blokk felfogatásnál az esetleges repedéseket meg olyan szépen kikenik autógittel és leszinterezik ,hogy észre se veszed.
Kér meg egy Szakembert,aki megnézné Neked a motort.
Sok késöbbi kellemetlenségtől óvod meg magad és a pénztárcád
Kiválasztottál pont egy olyat, aminél igaz viszont, én nem hiszem, hogy egy 1000-es monsterhez olcsóbbak lennének az alkatrészek mint egy 600-ashoz, de mindegy.
Olajcsere, vizsga meg közel azonos mindenkinek...(légyszíves köss bele ebbe is)

Az kedves leendő ducatis kollega pedig nem arra kíváncsi, hogy hogyan lehet eltünteni a dolgokat, hanem arra hogy mire figyeljen ha vesz egy monstert...
Először is,egy fontos tényt szeretnék lefektetni:nekem tökmindegy,ki mit csinál,vagy hogyan dönt.Ha kevesebbért vesz lomot és rákölt egy zsák pénzt,nekem mindegy.
Ha jobb állapotút vesz(ami drágább,de miért is adná az eladó annyiért,mint a lomokat,ha rendszeresen szakemberrel szervízeltette?),nekem ez is mindegy.
Ami nálam a biztosítékot veri,az az,hogy olyanok(és ezt senki ne vegye magára,egyáltalán nem személyeskedésből írom),akik 2 hónapja a"Ducatit vennék-segítség a döntésben" topickba belinkeltek egy csomó gépet,azok már "segítenek" a döntésben az új kérdezőknek,úgy,hogy 1000 km-t nem tettek még bele Ducatiba.
Értem én,hogy jó dolog a segítő szándék,de nem biztos ,hogy jó tanácsokat adnak.Mi,akik nem értünk hozzá,csak általános dolgokban tudunk segíteni.
De vannak itt olyan fazonok(a teljesség igénye nélkül:Ricsi,Gizi,Sárkány,Staff,Gál Tomi,Nagy Laci és a Töki,de elsősorban Dinó és Rigó,stb),akik többet felejtettek már erről a márkáról,amit mi valaha tanulni is fogunk!Ezekbe a seggekbe több 100.000 km benne van Ducatin,és tipus és évjárat alapján megmondják,hogy milyen színű vázzal jött ki a gép a gyárból,vagy a tankon az eredeti felirat milyen volt!És ez csak a felszín.
A frissen reggelt kérdezőknek meg csak javasolni tudom,hogy a fent említett "Uraktól(:D)",kérdezzenek ,mert a szakmai véleményükre várat lehet építeni.
(Na,ebbe köss bele,részemről lezártnak tekintem)
Üdv

Itt nem a tanácsokkal van a probléma, hanem a stílussal...
(és én nem láttam más hozzászólót,aki segített volna ebben a témában az említett úrnak)
Nekem is mindegy kinek milyen ducatija mert lesz*rom, és biztos hogy vannak olyanok egy jó páran, akik álmukból felkeltve is csukott szemmel összeraknák a motorjukat - nem válaszolt senki...szóval a semminél jobb még egy szerinted "laikus Ducatis tanácsa"
Az viszont sokat elárul hogy a fórumon regisztráláshoz és a hozzászólások számából vonsz le következtetéseket...(fogod mindenkinek a kezét és nézed, hogy mennyi kilométert rak bele a akármilyen mociba nem?...főleg úgy hogy a honlap a régi regisztráció megújítását igényli...szóval kezded a 0-ról.
Jó legyen...tedd azt.
És akkor most már én is lezártnak tekintem ezt a beszélgetést.
Avatar
 rigo
#2933
azt ne felejtsük el, hogy rigó 50-es átlaggal tette a seggébe a sok kilométert :):):):):):)
Ami igaz, az igaz... már írni akartam a gumis topic-ba, hogy szerintem a Diablo Rosso Corsa elmegy 20 ezer km-t is :)
nekem is volt egy michelin vágott slickem elment hátul 12ezret pedig első gumi volt
Persze vigyázni is kell a gumira! Drága dolog az :))
Avatar
 dino74
#2932
azt ne felejtsük el, hogy rigó 50-es átlaggal tette a seggébe a sok kilométert :):):):):):)
Ami igaz, az igaz... már írni akartam a gumis topic-ba, hogy szerintem a Diablo Rosso Corsa elmegy 20 ezer km-t is :)
nekem is volt egy michelin vágott slickem elment hátul 12ezret pedig első gumi volt
Avatar
 rigo
#2931
azt ne felejtsük el, hogy rigó 50-es átlaggal tette a seggébe a sok kilométert :):):):):):)
Ami igaz, az igaz... már írni akartam a gumis topic-ba, hogy szerintem a Diablo Rosso Corsa elmegy 20 ezer km-t is :)
Avatar
 rigo
#2930
a költségeid arányosan nem fognak emelkedni,pl ha s2 800-at vennél,nem lenne több 25 %-al az olajcsere,vezérműszíj,vizsga,stb.
ha kiderül,hogy a vázat javíttatnod kell,már régen kurva nagy szarban vagy
a blokk felfogatásnál az esetleges repedéseket meg olyan szépen kikenik autógittel és leszinterezik ,hogy észre se veszed.
Kér meg egy Szakembert,aki megnézné Neked a motort.
Sok késöbbi kellemetlenségtől óvod meg magad és a pénztárcád
Kiválasztottál pont egy olyat, aminél igaz viszont, én nem hiszem, hogy egy 1000-es monsterhez olcsóbbak lennének az alkatrészek mint egy 600-ashoz, de mindegy.
Olajcsere, vizsga meg közel azonos mindenkinek...(légyszíves köss bele ebbe is)

Az kedves leendő ducatis kollega pedig nem arra kíváncsi, hogy hogyan lehet eltünteni a dolgokat, hanem arra hogy mire figyeljen ha vesz egy monstert...
Először is,egy fontos tényt szeretnék lefektetni:nekem tökmindegy,ki mit csinál,vagy hogyan dönt.Ha kevesebbért vesz lomot és rákölt egy zsák pénzt,nekem mindegy.
Ha jobb állapotút vesz(ami drágább,de miért is adná az eladó annyiért,mint a lomokat,ha rendszeresen szakemberrel szervízeltette?),nekem ez is mindegy.
Ami nálam a biztosítékot veri,az az,hogy olyanok(és ezt senki ne vegye magára,egyáltalán nem személyeskedésből írom),akik 2 hónapja a"Ducatit vennék-segítség a döntésben" topickba belinkeltek egy csomó gépet,azok már "segítenek" a döntésben az új kérdezőknek,úgy,hogy 1000 km-t nem tettek még bele Ducatiba.
Értem én,hogy jó dolog a segítő szándék,de nem biztos ,hogy jó tanácsokat adnak.Mi,akik nem értünk hozzá,csak általános dolgokban tudunk segíteni.
De vannak itt olyan fazonok(a teljesség igénye nélkül:Ricsi,Gizi,Sárkány,Staff,Gál Tomi,Nagy Laci és a Töki,de elsősorban Dinó és Rigó,stb),akik többet felejtettek már erről a márkáról,amit mi valaha tanulni is fogunk!Ezekbe a seggekbe több 100.000 km benne van Ducatin,és tipus és évjárat alapján megmondják,hogy milyen színű vázzal jött ki a gép a gyárból,vagy a tankon az eredeti felirat milyen volt!És ez csak a felszín.
A frissen reggelt kérdezőknek meg csak javasolni tudom,hogy a fent említett "Uraktól(:D)",kérdezzenek ,mert a szakmai véleményükre várat lehet építeni.
(Na,ebbe köss bele,részemről lezártnak tekintem)
Üdv
Hááát, most egy kicsit zavarba jöttem... izéé, nem is tudom mit mondjak?!?
Akkor most szerintetek indíthatom a rigo.hu-t ? :))
(egyébként valaki élelmes már befoglalta :( )

Zotya igen kedves volt a felsorolással, de magamat mérhetetlen álszerénységgel inkább a "másodsorban" jelzővel illetném az említett társaságban.... :)
Avatar
 Ton-up
#2929
Kész a gép, azt hiszem van még benne Kraft....! :)
Gergő! A gyári állapot nincs meg?
Nincs sajnos, előtte nem mértünk, meg ugye nem is volt gyári már.... Csinált már ilyen motor azzal hasonlítottuk össze, annak odabaszott. :)
Avatar
 MihalyZotya
#2927
azt ne felejtsük el, hogy rigó 50-es átlaggal tette a seggébe a sok kilométert :):):):):):)
és a bal karján támaszkodva aludt ;)
nem aludt,csak a halradart nézte
Avatar
 dino74
#2925
azt ne felejtsük el, hogy rigó 50-es átlaggal tette a seggébe a sok kilométert :):):):):):)
és a bal karján támaszkodva aludt ;)
Avatar
 Tomi
#2924
Pedig én úgy hallottam Rigó amikor motorozik az olyan gép a gépen stílus.....
Avatar
 ricsi
#2923
azt ne felejtsük el, hogy rigó 50-es átlaggal tette a seggébe a sok kilométert :):):):):):)
Avatar
 MihalyZotya
#2922

Én ajánlani tudom neked csak, a vezérlésen kívül elég egyszerű szerkezet szerintem.(bár a blokkhoz én se nyúlok hozzá- más okból:félek tőle- csak szerelő)
Egy személlyel kifejezetten kényelmes, 2-vel tűrhető, de hosszabb úton a mögötted ülő hölgynek kocka segge lesz:)
Ha durvulni akarsz akkor lehet érdemes nagyobbat venni, bár szerintem ez éppen elég és nyomatékból simán tudsz motorozni viszont a költségeid ezzel arányosan fognak feljebb menni.

Ha 600-as mellett döntesz, nézd meg a vázat és a blokk felfogatásait, hogy volt-e törve és esetleg szakszerűen javítva (ha vmi gebasz van a vázzal az fájni fog, de megoldható Pesten foglalkoznak váz javításával.)

Én elfogult vagyok a régi monsterek-kel szóval szerintem próbálj meg egy közel gyári állapotút találni ami nincs széthajtva.
a költségeid arányosan nem fognak emelkedni,pl ha s2 800-at vennél,nem lenne több 25 %-al az olajcsere,vezérműszíj,vizsga,stb.
ha kiderül,hogy a vázat javíttatnod kell,már régen kurva nagy szarban vagy
a blokk felfogatásnál az esetleges repedéseket meg olyan szépen kikenik autógittel és leszinterezik ,hogy észre se veszed.
Kér meg egy Szakembert,aki megnézné Neked a motort.
Sok késöbbi kellemetlenségtől óvod meg magad és a pénztárcád
Kiválasztottál pont egy olyat, aminél igaz viszont, én nem hiszem, hogy egy 1000-es monsterhez olcsóbbak lennének az alkatrészek mint egy 600-ashoz, de mindegy.
Olajcsere, vizsga meg közel azonos mindenkinek...(légyszíves köss bele ebbe is)

Az kedves leendő ducatis kollega pedig nem arra kíváncsi, hogy hogyan lehet eltünteni a dolgokat, hanem arra hogy mire figyeljen ha vesz egy monstert...
Először is,egy fontos tényt szeretnék lefektetni:nekem tökmindegy,ki mit csinál,vagy hogyan dönt.Ha kevesebbért vesz lomot és rákölt egy zsák pénzt,nekem mindegy.
Ha jobb állapotút vesz(ami drágább,de miért is adná az eladó annyiért,mint a lomokat,ha rendszeresen szakemberrel szervízeltette?),nekem ez is mindegy.
Ami nálam a biztosítékot veri,az az,hogy olyanok(és ezt senki ne vegye magára,egyáltalán nem személyeskedésből írom),akik 2 hónapja a"Ducatit vennék-segítség a döntésben" topickba belinkeltek egy csomó gépet,azok már "segítenek" a döntésben az új kérdezőknek,úgy,hogy 1000 km-t nem tettek még bele Ducatiba.
Értem én,hogy jó dolog a segítő szándék,de nem biztos ,hogy jó tanácsokat adnak.Mi,akik nem értünk hozzá,csak általános dolgokban tudunk segíteni.
De vannak itt olyan fazonok(a teljesség igénye nélkül:Ricsi,Gizi,Sárkány,Staff,Gál Tomi,Nagy Laci és a Töki,de elsősorban Dinó és Rigó,stb),akik többet felejtettek már erről a márkáról,amit mi valaha tanulni is fogunk!Ezekbe a seggekbe több 100.000 km benne van Ducatin,és tipus és évjárat alapján megmondják,hogy milyen színű vázzal jött ki a gép a gyárból,vagy a tankon az eredeti felirat milyen volt!És ez csak a felszín.
A frissen reggelt kérdezőknek meg csak javasolni tudom,hogy a fent említett "Uraktól(:D)",kérdezzenek ,mert a szakmai véleményükre várat lehet építeni.
(Na,ebbe köss bele,részemről lezártnak tekintem)
Üdv
Avatar
 Ton-up
#2921
Kész a gép, azt hiszem van még benne Kraft....! :)
Csatolmányok:
n-m.png
n-m.png (51.8 KiB) Megtekintve 8812 alkalommal
hp.jpg
hp.jpg (138.96 KiB) Megtekintve 8812 alkalommal
Avatar
 Magellan69
#2919

Én ajánlani tudom neked csak, a vezérlésen kívül elég egyszerű szerkezet szerintem.(bár a blokkhoz én se nyúlok hozzá- más okból:félek tőle- csak szerelő)
Egy személlyel kifejezetten kényelmes, 2-vel tűrhető, de hosszabb úton a mögötted ülő hölgynek kocka segge lesz:)
Ha durvulni akarsz akkor lehet érdemes nagyobbat venni, bár szerintem ez éppen elég és nyomatékból simán tudsz motorozni viszont a költségeid ezzel arányosan fognak feljebb menni.

Ha 600-as mellett döntesz, nézd meg a vázat és a blokk felfogatásait, hogy volt-e törve és esetleg szakszerűen javítva (ha vmi gebasz van a vázzal az fájni fog, de megoldható Pesten foglalkoznak váz javításával.)

Én elfogult vagyok a régi monsterek-kel szóval szerintem próbálj meg egy közel gyári állapotút találni ami nincs széthajtva.
a költségeid arányosan nem fognak emelkedni,pl ha s2 800-at vennél,nem lenne több 25 %-al az olajcsere,vezérműszíj,vizsga,stb.
ha kiderül,hogy a vázat javíttatnod kell,már régen kurva nagy szarban vagy
a blokk felfogatásnál az esetleges repedéseket meg olyan szépen kikenik autógittel és leszinterezik ,hogy észre se veszed.
Kér meg egy Szakembert,aki megnézné Neked a motort.
Sok késöbbi kellemetlenségtől óvod meg magad és a pénztárcád
Kiválasztottál pont egy olyat, aminél igaz viszont, én nem hiszem, hogy egy 1000-es monsterhez olcsóbbak lennének az alkatrészek mint egy 600-ashoz, de mindegy.
Olajcsere, vizsga meg közel azonos mindenkinek...(légyszíves köss bele ebbe is)

Az kedves leendő ducatis kollega pedig nem arra kíváncsi, hogy hogyan lehet eltünteni a dolgokat, hanem arra hogy mire figyeljen ha vesz egy monstert...
Avatar
 MihalyZotya
#2918

Szép titán kígyó :) :D
költött rá bőséggel.
egyébként tiszta véletlenül van egy ilyen központi kormánytelóm (csak öhlins) eladó, ha valakit érdekel.
arcpirító áron érdekel ;)
Nincs az az ár,amitől Te elpirulnál!:D
Avatar
 dino74
#2917

Szép titán kígyó :) :D
költött rá bőséggel.
egyébként tiszta véletlenül van egy ilyen központi kormánytelóm (csak öhlins) eladó, ha valakit érdekel.
arcpirító áron érdekel ;)
Avatar
 ricsi
#2916

Szép titán kígyó :) :D
költött rá bőséggel.
egyébként tiszta véletlenül van egy ilyen központi kormánytelóm (csak öhlins) eladó, ha valakit érdekel.
Avatar
 lokikukac
#2914
Sziasztok!Ma regisztráltam az oldalon,úgyhogy üdvözlök mindenkit!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Teleszkóp szimeringet szeretnék venni.
Ha valaki cserélte és biztos a méretben a örülnék ha írna.
A motorom Monster M600 94-es.
Előre is köszönöm a segítséget!
Avatar
 Warpig
#2913
Gondolkodok, hogy venni kéne carbon védőt a kipufogó elé. Viszont az a baj, hogy szerintem nem ugyanoda esik a védő elem amiatt, hogy hosszabb a csonkja a Remus Performance kipuffnak.
Mivel a védőt a lábtartó hátuljára kell rakni, így eltér a helye, nem úgy, mint a gyári kipufogó esetén.
Van tapasztalata ezzel valakinek?
Avatar
 Ravic
#2912
Sziasztok!

Szeretném megkurtítani az S4R farkát. Nem tudjátok véletlenül merre lehet hozzá kicsiny hazánkban normális rendszámtábla, h.lámpa és index tartót kapni?
(esetleg elérhetőség ahhoz aki az e-bayen árul ilyet Mo-ról)
Köszi!
Jelenleg minden elfogyott, amint lesz jelezem.
Köszi, akkor várok.
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 91

Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]

The handicap of 3-3.5 in soccer betting refers to […]