Avatar
 Tamas88
#2111
nem lenne ajánlatos lassan elvinni egy szerelőhöz?
sose gondoltam volna, hogy ezt mondom, de egyetértek kopival... az ilyenekből lesz a "szar a ducati"

De ajánlatos lenne, csak körülményes lenne, mert még nincs rajta rendszám így messzire nem mehetek vele. Aki talán ért hozzá az meg messzebb van, és a motort meg csak úgy tudom szállítani ha berakjuk a kocsiba, ami meg elég körülményes, elég volt 1x szállítani amikor hazahoztuk.
Tönkretenni nem fogom, annyira azért nem vagyok balfasz. Nem egy városi vagyok aki azt se tudja hogy kell betekerni egy csavart. :D
Csak azért írtam le meg kérdeztem hátha valaki járt már így és tudja mi a gond.
Egyébként nem fogom leszólni a Ducatit attól hogy van valami baja. Bármi tönkre tud menni, attól még nem kell leszólni egy márkát sem. Főleg akkor nem fogom leszarozni, ha az én hibámból adódik. :)
desmodoki és a motorosso is vállal szállítást, ezen nem múlik. a vezérlés azért nem egy csavarbetekerés kaliber, ha leveszed a szíjat és csak egy foggal arrébb rakod fel, megvan a baj. ráadásul felrakáskor a feszességet be kell lőni, a ducatinál nem nyomatékra megy az ilyen.

persze ha úgy érzed, hogy lekezeled, akkor hajrá.

Igen, megyünk Balatonlellére úgyis minden évben többször nyaralni, Bogláron ott van pont egy Ducati szerviz, oda mindenképp elviszem hogy nézzék meg a vezérlést, meg a karburátor szinkront. (addigra már úgyis lesz rendszám)

A szíj csere se túl nagy dolog, főleg hogy ez csak 2 szelepes. Be kell állítani a bordás kerekeket hogy a jelen legyenek, össze jelölni a szíjat a kerékkel, áttenni a jelet az új szíjra, így nem fog elmászni a vezérlés. Szíjcsere után úgyis átpörgetem a kereket, kiderül hogy összeakad-e, vagy jó. Feszesség beállítást meg rezgésre be lehet laptopra szedtem le programot, van mikrofonom, próbáltam is már.Szóval szerintem ezt meg tudom oldani, ha nem lesz jó akkor szerelő egyértelműen...
Avatar
 ricsi
#2110
nem lenne ajánlatos lassan elvinni egy szerelőhöz?
sose gondoltam volna, hogy ezt mondom, de egyetértek kopival... az ilyenekből lesz a "szar a ducati"

De ajánlatos lenne, csak körülményes lenne, mert még nincs rajta rendszám így messzire nem mehetek vele. Aki talán ért hozzá az meg messzebb van, és a motort meg csak úgy tudom szállítani ha berakjuk a kocsiba, ami meg elég körülményes, elég volt 1x szállítani amikor hazahoztuk.
Tönkretenni nem fogom, annyira azért nem vagyok balfasz. Nem egy városi vagyok aki azt se tudja hogy kell betekerni egy csavart. :D
Csak azért írtam le meg kérdeztem hátha valaki járt már így és tudja mi a gond.
Egyébként nem fogom leszólni a Ducatit attól hogy van valami baja. Bármi tönkre tud menni, attól még nem kell leszólni egy márkát sem. Főleg akkor nem fogom leszarozni, ha az én hibámból adódik. :)
desmodoki és a motorosso is vállal szállítást, ezen nem múlik. a vezérlés azért nem egy csavarbetekerés kaliber, ha leveszed a szíjat és csak egy foggal arrébb rakod fel, megvan a baj. ráadásul felrakáskor a feszességet be kell lőni, a ducatinál nem nyomatékra megy az ilyen.

persze ha úgy érzed, hogy lekezeled, akkor hajrá.
Avatar
 Tamas88
#2109
nem lenne ajánlatos lassan elvinni egy szerelőhöz?
sose gondoltam volna, hogy ezt mondom, de egyetértek kopival... az ilyenekből lesz a "szar a ducati"

De ajánlatos lenne, csak körülményes lenne, mert még nincs rajta rendszám így messzire nem mehetek vele. Aki talán ért hozzá az meg messzebb van, és a motort meg csak úgy tudom szállítani ha berakjuk a kocsiba, ami meg elég körülményes, elég volt 1x szállítani amikor hazahoztuk.
Tönkretenni nem fogom, annyira azért nem vagyok balfasz. Nem egy városi vagyok aki azt se tudja hogy kell betekerni egy csavart. :D
Csak azért írtam le meg kérdeztem hátha valaki járt már így és tudja mi a gond.
Egyébként nem fogom leszólni a Ducatit attól hogy van valami baja. Bármi tönkre tud menni, attól még nem kell leszólni egy márkát sem. Főleg akkor nem fogom leszarozni, ha az én hibámból adódik. :)
Avatar
 Kajakman
#2108
Szerintem egy hidegvágóval és egy kalapáccsal megoldható a dolog! Rá kell ütni egypár keményebbet a rosszul álló görgőre, Olyan lesz mint újkorában, mivel nem lehet csapágyboltban kapni, így tuti tönkre sem mehet.
Azt is hallottam egy igazi szakembertől, olajat is kár cserélni! Csak a nagy cégek találták ki, hogy minnél több fogyjon. A motorban bent mi baja lehet hisz tök sötétben van, nem romlik meg!


így van! Én még annyit csináltam, hogy az olajszintjelzőt is letakartam, így nem mászik be az UV, ami árthat az olajnak, meg a motornak is! Hidegen pedig mindig üvegelem szabályzáson, hogy hamarabb bemelegedjen, ne járjon sokáig hidegen a motor, az is öregíti az olajat, és jobban koptatja a motort ;)
Avatar
 csicseri
#2107
Szerintem egy hidegvágóval és egy kalapáccsal megoldható a dolog! Rá kell ütni egypár keményebbet a rosszul álló görgőre, Olyan lesz mint újkorában, mivel nem lehet csapágyboltban kapni, így tuti tönkre sem mehet.
Azt is hallottam egy igazi szakembertől, olajat is kár cserélni! Csak a nagy cégek találták ki, hogy minnél több fogyjon. A motorban bent mi baja lehet hisz tök sötétben van, nem romlik meg!
Avatar
 ricsi
#2106
nem lenne ajánlatos lassan elvinni egy szerelőhöz?
sose gondoltam volna, hogy ezt mondom, de egyetértek kopival... az ilyenekből lesz a "szar a ducati"
Avatar
 Tamas88
#2105
A fix görgőket is ellenőrizd . Azokkal csak az a baj hogy nem lehet csapágyboltban venni .

A fix görgő az rendben van, megnéztem. Na igen épp azt néztem én is, hogy szerintem ilyent nem lehet venni csapágyboltban, ez nem a rendes csapágy.
Avatar
 kopi
#2104
A fix görgőket is ellenőrizd . Azokkal csak az a baj hogy nem lehet csapágyboltban venni .
Avatar
 Tamas88
#2103
Jól mondja Kopi,hogy ha a szíj átugrik vagy leszalad ,akkor a plexi lesz a legkisebb problémád :D
A feszítő görgők egyébként állíthatóak,a sérült szíjat mindenképp cserélni kell,megelőzve egy későbbi sokkal nagyobb bajt,a feszítő görgőket nem feltétlen,de 2 szíj csere után (40 000km) ildomos.
Amúgy erről az egész sztoriról feltehetnél pár képet Tomi (Tamas88).

Igen tudom ha leszalad akkor baszhatom az egész vezérlést. Csak azért akarok plexit, hogy későbbiekben lássam mindig a szíjat megbontás nélkül, amikor csak akarom, meg szerintem jól néz ki. Azért Monstert vettem, mert tetszik ha látszik az egész blokk és nincs elburkolva semmi :)
Igen állíthatóak, de csak a feszítést lehet állítani, ennek meg egy kis lejtése van, holnap ráteszem a 2 derékszögre és megpróbálom lefényképezni, hogy látszódjon a lejtése.
óra szerint 26 ezer van benne, nem tudom hogy valós állás-e, mert én vagyok az első magyar tulajdonosa, nem lehet tudni a múltját. Holnap teszek fel képet, látsszon is valami az egészből.
Avatar
 TorzsiMTS
#2102
Jól mondja Kopi,hogy ha a szíj átugrik vagy leszalad ,akkor a plexi lesz a legkisebb problémád :D
A feszítő görgők egyébként állíthatóak,a sérült szíjat mindenképp cserélni kell,megelőzve egy későbbi sokkal nagyobb bajt,a feszítő görgőket nem feltétlen,de 2 szíj csere után (40 000km) ildomos.
Amúgy erről az egész sztoriról feltehetnél pár képet Tomi (Tamas88).
Avatar
 Tamas88
#2101
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy hol lehet venni 600-as Monsterre olyan vezérmű burkolatot, aminek az eleje plexi? Láttam neten több helyen is, csak olyan 90 ezer Ft körül van, annyit meg nem ér az egész...
Azért akarom lecserélni a gyárit, mert félre jár a vízszintes henger szíja, és kikoptatta elég jól a burkolatot, és hogy a jövőben többször is rá tudjak nézni a szíjra anélkül, hogy le kéne csavaroznom a burkolatot. Meg jól is néz ki szerintem.

Megmértem a felső görgő és a feszítő közti távolságot (úgy hogy a szíj nem volt rajta) és a végénél kb. 1mm-el többet mértem, mint a tövénél. Ez az 1mm lejtés elég lehet szerintetek, hogy levezesse a szíjat a feszítőről meg a hengerfej felőli bordás kerékről, úgy hogy koptassa a burkolatot? 4-5 mm-t lóg le a szíj kb. a görgőről is meg a bordás kerékről.


Ha a szíj nem elég feszes, gondolom elég neki hogy lejöjjön...
A szíjkerekeknek tudomásom szerint van pereme úgyhogy nem hiszem hogy le tud jönni csak úgy . Viszont ha átugrik egy két fogat akkor lesznek igazán bajok és ekkor jön az hogy a DUCATI k milyen szarok .
Levettem a szíjat meg a feszítőt is. megnéztem a feszítőt két pontos derékszöggel, és arra jutottam hogy van egy kis lejtése, amit már előtte a helyén is mértem. Meg van egy kicsit tekeredve az egész feszítő, vagy csak a csap van egy kicsit megnyílva, amin a 2 csapágy van görgőként. Így ez a lejtés miatt jár le remélem.
Visszatettem, feszítettem rajta, 5.-ben megtekertem a hátsó kereket és a néhány fordulat elég volt, hogy szépen vezesse le a szíjat.

A főtengely felőli bordás keréknek van csak pereme, a görgőknek illetve a hengerfej felőli keréknek viszont nincs, így ott le tud járni róla.
Rendelek másik feszítőt, szíj az már meg van rendelve az új és remélhetőleg jó lesz.
Egyébként nagyon lazának kell lennie szerintem, hogy át tudjon ugorni.
Ha átugrana (de nem fog) akkor se azt mondanám, hogy a Ducatik szarok, mert az csak az én hibám lenne :)
Egyébként a másik szíj is kb. ugyanolyan feszes, de az teljesen normálisan fut, nem mászik le róla.

XGab: Amíg nincs megoldva a félrefutás, addig nem tennék rá plexit. :)
Avatar
 kopi
#2100
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy hol lehet venni 600-as Monsterre olyan vezérmű burkolatot, aminek az eleje plexi? Láttam neten több helyen is, csak olyan 90 ezer Ft körül van, annyit meg nem ér az egész...
Azért akarom lecserélni a gyárit, mert félre jár a vízszintes henger szíja, és kikoptatta elég jól a burkolatot, és hogy a jövőben többször is rá tudjak nézni a szíjra anélkül, hogy le kéne csavaroznom a burkolatot. Meg jól is néz ki szerintem.

Megmértem a felső görgő és a feszítő közti távolságot (úgy hogy a szíj nem volt rajta) és a végénél kb. 1mm-el többet mértem, mint a tövénél. Ez az 1mm lejtés elég lehet szerintetek, hogy levezesse a szíjat a feszítőről meg a hengerfej felőli bordás kerékről, úgy hogy koptassa a burkolatot? 4-5 mm-t lóg le a szíj kb. a görgőről is meg a bordás kerékről.


Ha a szíj nem elég feszes, gondolom elég neki hogy lejöjjön...
A szíjkerekeknek tudomásom szerint van pereme úgyhogy nem hiszem hogy le tud jönni csak úgy . Viszont ha átugrik egy két fogat akkor lesznek igazán bajok és ekkor jön az hogy a DUCATI k milyen szarok .
 PETTI
#2099
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy hol lehet venni 600-as Monsterre olyan vezérmű burkolatot, aminek az eleje plexi? Láttam neten több helyen is, csak olyan 90 ezer Ft körül van, annyit meg nem ér az egész...
Azért akarom lecserélni a gyárit, mert félre jár a vízszintes henger szíja, és kikoptatta elég jól a burkolatot, és hogy a jövőben többször is rá tudjak nézni a szíjra anélkül, hogy le kéne csavaroznom a burkolatot. Meg jól is néz ki szerintem.

Megmértem a felső görgő és a feszítő közti távolságot (úgy hogy a szíj nem volt rajta) és a végénél kb. 1mm-el többet mértem, mint a tövénél. Ez az 1mm lejtés elég lehet szerintetek, hogy levezesse a szíjat a feszítőről meg a hengerfej felőli bordás kerékről, úgy hogy koptassa a burkolatot? 4-5 mm-t lóg le a szíj kb. a görgőről is meg a bordás kerékről.


Ha a szíj nem elég feszes, gondolom elég neki hogy lejöjjön...
Avatar
 Tamas88
#2095
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy hol lehet venni 600-as Monsterre olyan vezérmű burkolatot, aminek az eleje plexi? Láttam neten több helyen is, csak olyan 90 ezer Ft körül van, annyit meg nem ér az egész...
Azért akarom lecserélni a gyárit, mert félre jár a vízszintes henger szíja, és kikoptatta elég jól a burkolatot, és hogy a jövőben többször is rá tudjak nézni a szíjra anélkül, hogy le kéne csavaroznom a burkolatot. Meg jól is néz ki szerintem.

Megmértem a felső görgő és a feszítő közti távolságot (úgy hogy a szíj nem volt rajta) és a végénél kb. 1mm-el többet mértem, mint a tövénél. Ez az 1mm lejtés elég lehet szerintetek, hogy levezesse a szíjat a feszítőről meg a hengerfej felőli bordás kerékről, úgy hogy koptassa a burkolatot? 4-5 mm-t lóg le a szíj kb. a görgőről is meg a bordás kerékről.


Én az enyémet innen vettem:

http://www.dan-moto.com/DM_INT/ducati-m ... t-687.html

Postával együtt kb. 55 e. Huf volt ha jól emlékszem, de az oldalon van posta kalkulátor és ki tudod számolni a pontos összeget!
Ez nagyon jó lenne, mert az egész teteje plexi, szépen látszana minden.
Mondjuk sok szerintem ennyi pénz egy ilyen alkatrészért, nem értem miért ilyen drágák a cuccok hozzá.

Meglátom még mit akarok, az se lenne hülyeség ha vennék valami olcsó akármilyent, kivágnám és megcsinálnám magamnak :)

Egyenlőre a szíj félrefutást kéne megoldanom, remélem feszítő görgő meg szíjcsere megoldja a problémát.
 PETTI
#2094
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy hol lehet venni 600-as Monsterre olyan vezérmű burkolatot, aminek az eleje plexi? Láttam neten több helyen is, csak olyan 90 ezer Ft körül van, annyit meg nem ér az egész...
Azért akarom lecserélni a gyárit, mert félre jár a vízszintes henger szíja, és kikoptatta elég jól a burkolatot, és hogy a jövőben többször is rá tudjak nézni a szíjra anélkül, hogy le kéne csavaroznom a burkolatot. Meg jól is néz ki szerintem.

Megmértem a felső görgő és a feszítő közti távolságot (úgy hogy a szíj nem volt rajta) és a végénél kb. 1mm-el többet mértem, mint a tövénél. Ez az 1mm lejtés elég lehet szerintetek, hogy levezesse a szíjat a feszítőről meg a hengerfej felőli bordás kerékről, úgy hogy koptassa a burkolatot? 4-5 mm-t lóg le a szíj kb. a görgőről is meg a bordás kerékről.


Én az enyémet innen vettem:

http://www.dan-moto.com/DM_INT/ducati-m ... t-687.html

Postával együtt kb. 55 e. Huf volt ha jól emlékszem, de az oldalon van posta kalkulátor és ki tudod számolni a pontos összeget!
Avatar
 NagyGábor
#2093
Sziasztok. Keresnék megvételre monster fejidomot 2005-ös motorra, fekete előnyben, de más szin is jó. Ha valaki tud valamit, megköszönném. Lehet új is érdekelne, attól függ mennyi?
Avatar
 Tamas88
#2092
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy hol lehet venni 600-as Monsterre olyan vezérmű burkolatot, aminek az eleje plexi? Láttam neten több helyen is, csak olyan 90 ezer Ft körül van, annyit meg nem ér az egész...
Azért akarom lecserélni a gyárit, mert félre jár a vízszintes henger szíja, és kikoptatta elég jól a burkolatot, és hogy a jövőben többször is rá tudjak nézni a szíjra anélkül, hogy le kéne csavaroznom a burkolatot. Meg jól is néz ki szerintem.

Megmértem a felső görgő és a feszítő közti távolságot (úgy hogy a szíj nem volt rajta) és a végénél kb. 1mm-el többet mértem, mint a tövénél. Ez az 1mm lejtés elég lehet szerintetek, hogy levezesse a szíjat a feszítőről meg a hengerfej felőli bordás kerékről, úgy hogy koptassa a burkolatot? 4-5 mm-t lóg le a szíj kb. a görgőről is meg a bordás kerékről.
Avatar
 stafford
#2091
Sziasztok!
Immár Monster tulajként kérdeznék párat.
A nyitott kuplung mennyire érzékeny a porra, vízre? Mire kell odafigyelni, ha nyitottá teszem?
Szeretnék rá CNC-s kuplung- és fékkart. Ahogy nézegetem az ebay-en van különbség a sima és az S 1000 karok között. Ez tényleg így van?

A végére még egy oldallal kapcsolatos kérdés: miért nem tudom szerkeszteni a leírásomat?
most probald szerkezzteni a bemutatkozast! Akinek szinten nem megy ez jelezze az oldallal kapcsolatos topicban!
Avatar
 Warpig
#2090
Sziasztok!
Immár Monster tulajként kérdeznék párat.
A nyitott kuplung mennyire érzékeny a porra, vízre? Mire kell odafigyelni, ha nyitottá teszem?
Szeretnék rá CNC-s kuplung- és fékkart. Ahogy nézegetem az ebay-en van különbség a sima és az S 1000 karok között. Ez tényleg így van?

A végére még egy oldallal kapcsolatos kérdés: miért nem tudom szerkeszteni a leírásomat?
Grat :)))
Akkor az 1000-es lett belőle ?
Megnézted a Fehérvári 695-öst is azért vagy első látásra szerelem lett az 1000-es ?
Nem mentem el Fehérvárra végül. Nagyon korrekt volt a ceglédi motor és a srácok is a boltban, így nem hezitáltam. Az idő is sürgetett kicsit, külföldi utazás miatt le akartam zongorázni a dolgot. Remélem nem fogom megbánni :) Eddig nem úgy néz ki szerencsére :)
Avatar
 Vicctor
#2089
Sziasztok!
Immár Monster tulajként kérdeznék párat.
A nyitott kuplung mennyire érzékeny a porra, vízre? Mire kell odafigyelni, ha nyitottá teszem?
Szeretnék rá CNC-s kuplung- és fékkart. Ahogy nézegetem az ebay-en van különbség a sima és az S 1000 karok között. Ez tényleg így van?

A végére még egy oldallal kapcsolatos kérdés: miért nem tudom szerkeszteni a leírásomat?
Grat :)))
Akkor az 1000-es lett belőle ?
Megnézted a Fehérvári 695-öst is azért vagy első látásra szerelem lett az 1000-es ?
Avatar
 stafford
#2088
Sziasztok!
Immár Monster tulajként kérdeznék párat.
A nyitott kuplung mennyire érzékeny a porra, vízre? Mire kell odafigyelni, ha nyitottá teszem?
Szeretnék rá CNC-s kuplung- és fékkart. Ahogy nézegetem az ebay-en van különbség a sima és az S 1000 karok között. Ez tényleg így van?

A végére még egy oldallal kapcsolatos kérdés: miért nem tudom szerkeszteni a leírásomat?
semmi baja nem lesz viztol, portol. Viszont mosas utan vicces tud lenni az elindulas mert osszetapadnak a lamellak es olyan mintha nem emelne ki a kuplung. Nagyobb gazzal gyorsan orvosolhato a jelenseg :)
Avatar
 dino74
#2087
Sziasztok!
Immár Monster tulajként kérdeznék párat.
A nyitott kuplung mennyire érzékeny a porra, vízre? Mire kell odafigyelni, ha nyitottá teszem?
Szeretnék rá CNC-s kuplung- és fékkart. Ahogy nézegetem az ebay-en van különbség a sima és az S 1000 karok között. Ez tényleg így van?

A végére még egy oldallal kapcsolatos kérdés: miért nem tudom szerkeszteni a leírásomat?
kuplung bírja a vizet is meg port is, a sódert viszont nem ;)
A fékkart nem tudom
Avatar
 Warpig
#2086
Sziasztok!
Immár Monster tulajként kérdeznék párat.
A nyitott kuplung mennyire érzékeny a porra, vízre? Mire kell odafigyelni, ha nyitottá teszem?
Szeretnék rá CNC-s kuplung- és fékkart. Ahogy nézegetem az ebay-en van különbség a sima és az S 1000 karok között. Ez tényleg így van?

A végére még egy oldallal kapcsolatos kérdés: miért nem tudom szerkeszteni a leírásomat?
Avatar
 Devy
#2085
az a régihez volt
nem Testastrettahoz valo volt?
nem bizony, de csörögj rá a Sárkányékra nekik van egy a tiedhez való hátha eladják
ok, köszi
Avatar
 dino74
#2084
Igaz! Arrow volt!!! Az jobb lenne!
az a régihez volt
nem Testastrettahoz valo volt?
nem bizony, de csörögj rá a Sárkányékra nekik van egy a tiedhez való hátha eladják
Avatar
 Devy
#2083
Igaz! Arrow volt!!! Az jobb lenne!
az a régihez volt
nem Testastrettahoz valo volt?
Avatar
 76
#2082
Én egyszer vettem rizoma kormányt,kb 10 percig volt fent! Szerintem a gyári a legjobb! De ha cserélni akarsz azzal várd meg a tavaszt! :D
Avatar
 druMPex
#2080
Sziasztok!
Tavaly nyár óta vagyok egy '98-as 600-as -azóta is- nagyon boldog tulajdonosa! 24 ezerrel vettem, egyből be is gurultam vele Budaörsön a Motorossoba átvizsgálásra. Nem volt olcsó, de így nyugodt szívvel ültem rá, hogy hozzáértők nézték át. Ahogyan pár előttem szólónak, nekem is az első nagymotorom, így a tavalyi szezon az ismerkedés jegyében telt.
Idén kezdtem csak el a motor csinosítgatását, indexek, tükör, kipufogó stb.
Nagy segítségemre volt a lejjebb említett ebay mind választékban mint költséghatékonyság tekintetében., a kormánynál viszont elakadtam. A kormánycsutkától idegenkedem (magam sem tudom miért), de a gyári kormányt mégiscsak lecserélném. Valami hasonló elképzelésem lenne:
http://www.suburban-machinery.com/smbpt3-1.jpg
http://www.suburban-machinery.com/DUC696BAR2.jpg
Minden tapasztalatot ötletet szívesen vennék, honnan érdemes nézni, mire figyeljek stb. akinek lenne tapasztalata ez ügyben ne kíméljen!
Előre is köszönöm

(A Monsterről még annyit engedjetek meg, ugyan elég friss motoros vagyok, de ültem azóta a társak gépein is, bandit 600, sv650-en, Hornet 600-on. Hát... eszembe sem jutna bármelyikre is elcserélni!!! Ellenben aki csak kipróbálta a kis monsteremet, mind ezzel a sokat emlegetett vigyorral az arcán szállt le róla, pedig volt aki srad-ról ült át, mégse a lóerők miatt nyávogott)
Avatar
 76
#2078
Ha jól emlékszek a régi oldalon valaki hirdetett titan Termi rendszert S4R-hez. Nem tudjátok ki volt?
arrow?nem szebb?
Avatar
 Devy
#2077
Ha jól emlékszek a régi oldalon valaki hirdetett titan Termi rendszert S4R-hez. Nem tudjátok ki volt?
Avatar
 Tamas88
#2075
szuper! ....De most már neked sincs vészvillogód:)
Hát nincs, de úgy meg nem lehetett kikapcsolni az indexet :D

Egyébként ha valaki tényleg akar csinálni vészvillogót, akkor azt is meg lehet oldani.

Nem tudom hogy működő képes-e az ötlet, mert kétszer akkora áramot vesz fel, és lehet ez befolyásolja az index relé működését, mint amikor kiég az egyik izzó, és gyorsan villog.

Ha mégis működne ez, akkor csak annyi a lényeg, hogy össze kell kötni a jobb és a bal oldali index potizív vezetékét egy kapcsolón keresztül egymással. Ha akarjuk hogy menjen a vészvillogó, akkor csak be kell kapcsolni a kapcsolót, és elindítani az irányjelző valamelyik irányba.
Avatar
 Tamas88
#2073
Sikerült megoldanom a problémát, leírom hátha valakinek hasznos lesz.

A riasztó össze van kötve mind a két oldali index pozitív vezetékével, mert ha ki vagy be kapcsoljuk a riasztót akkor villogtatja.
Amikor indexelek akkor folyik vissza áram ugyanazon a vezetéken a riasztóba, ami ha kikapcsolom az indexet, valamiért megzavarja a riasztó elektronikáját. Így pár másodperc múlva az elkezdi villogtatni mind a 4 lámpát.
A megoldás az volt, hogy ezt a két vezetéket ami megy a riasztóból egyszerűen elvágtam és két nagyobb teljesítményű diódát (azt hiszem még számítógép tápból bontottam) beforrasztottam úgy, hogy csak a riasztótól az indexig engedje át az áramot, visszafelé ne. A diódákat meg le zsugorcsöveztem. Így most működik rendesen a dolog.
Avatar
 Tamas88
#2072
Hát akkor a riasztó lehet a gond. Így vettem, Olaszból behozott motor, de akkor rossz indexel használták??
Vagy lehet eladás előtt tették bele a riasztót. Na mindegy, holnap szétszedem a motort, kiderítem hova mennek a riasztó vezetékei, aztán lekötöm róla próbának, hátha akkor működik. Amúgy is elég gányolás, csak úgy le vannak szigetelő szalagozva a kötések amik utólagosak, aztán a hőtől meg jön le... Legalább le lesz minden rendesen forrasztva meg zsugorcsövezve, ha megcsinálom :)
Ha van még valakinek ötlete hogy mit nézzek meg, hol keressem a hibát akkor az jó lenne.
Esetleg ha sikerül kijavítani, vagy megtalálni a hibát akkor leírom, hogy mi volt.

Spacewalkers: Valamit csináltatok vele, vagy magától megjavult? Mert abban az esetben gondolom hogy valami beázhatott és az okozta. Én nem mentem vele esőbe, garázsba tárolom alapból, maximum pára lecsapódás okozhatta, de nem hinném, mert mindig ilyen.
Avatar
 spacewalkers
#2071
Nálam is az utólag beépített riasztó okozta ezt.
A konkrét hiba okára nem jöttem rá, de azt hiszem egy esős menet után jött elő.
Avatar
 kopi
#2070
Sziasztok!
Monster 600-nál van olyan problémám, hogyha bekapcsolom az indexet valamerre, utána megnyomom a gombot középállásban hogy kikapcsoljon, akkor pár másodperc múlva bekapcsol a vészvillogó. Nem nagyon tudom úgy kikapcsolni, hogy ne kezdjen el villogni mind a 4. Miért van ez?? Hol keressem a hibát? Ennél a motornál még azt se tudom hol van az index relé, illetve hogy van megoldva az egész.
egy olyan funkciót találtál, ami gyárilag nincs is :) legalábbis én régóta hiányolom a vészvillogót, de drága olasz barátaink ilyen luxus extrát nem terveztek, vagy annyira eldugták, hogy soha nem leltem
Tehát nincs is benne elvileg vészvillogó? :O
Hát ez érdekes...

Egyébként néztem a kis könyvébe ami az ülés alatt van, ott is csak annyit láttam az irányjelző kapcsolóról, hogy 3 állású, kikapcsolni úgy lehet hogy közép állásban megnyomjuk. Ilyen funkciót nem találtam benne. (Egyébként van utólag beépített riasztó benne, az rá van kötve az index lámpákra, mert azt is villogtatja ha élesítem vagy kikapcsolom, de nem hiszem hogy ez befolyásolna valamit is.) Ezt ha megnyomom középállásban, akkor vagy kikapcsol, vagy 1-2 másodperc múlva elkezd mind a 4 villogni. Ez ilyen állapotban használhatatlan. Kikapcsolni se egyszerű nyomkodni kell összevissza, leveszem a gyújtást róla és a kulcsot is kiveszem akkor se mindig áll meg...
Mit lehet akkor ezzel csinálni? Nem is értem hogy lehet. Ha esetleg nem hiszitek levideózom :)
Akkor csakis az utólag beépített riasztó a ludas !
Avatar
 MihalyZotya
#2069
Szépen sütött ma a nap,ugyhogy megvolt az első fejkörbenvigyorgásom:D
Csak 30 km,de jó volt.
A vészvillogót én is hiányoltam mindig,de én se tudok róla,hogy lenne.
Biztos a riasztó bekötése miatt vacakolhat
Avatar
 Tamas88
#2068
Sziasztok!
Monster 600-nál van olyan problémám, hogyha bekapcsolom az indexet valamerre, utána megnyomom a gombot középállásban hogy kikapcsoljon, akkor pár másodperc múlva bekapcsol a vészvillogó. Nem nagyon tudom úgy kikapcsolni, hogy ne kezdjen el villogni mind a 4. Miért van ez?? Hol keressem a hibát? Ennél a motornál még azt se tudom hol van az index relé, illetve hogy van megoldva az egész.
egy olyan funkciót találtál, ami gyárilag nincs is :) legalábbis én régóta hiányolom a vészvillogót, de drága olasz barátaink ilyen luxus extrát nem terveztek, vagy annyira eldugták, hogy soha nem leltem
Tehát nincs is benne elvileg vészvillogó? :O
Hát ez érdekes...

Egyébként néztem a kis könyvébe ami az ülés alatt van, ott is csak annyit láttam az irányjelző kapcsolóról, hogy 3 állású, kikapcsolni úgy lehet hogy közép állásban megnyomjuk. Ilyen funkciót nem találtam benne. (Egyébként van utólag beépített riasztó benne, az rá van kötve az index lámpákra, mert azt is villogtatja ha élesítem vagy kikapcsolom, de nem hiszem hogy ez befolyásolna valamit is.) Ezt ha megnyomom középállásban, akkor vagy kikapcsol, vagy 1-2 másodperc múlva elkezd mind a 4 villogni. Ez ilyen állapotban használhatatlan. Kikapcsolni se egyszerű nyomkodni kell összevissza, leveszem a gyújtást róla és a kulcsot is kiveszem akkor se mindig áll meg...
Mit lehet akkor ezzel csinálni? Nem is értem hogy lehet. Ha esetleg nem hiszitek levideózom :)
Avatar
 ricsi
#2067
Sziasztok!
Monster 600-nál van olyan problémám, hogyha bekapcsolom az indexet valamerre, utána megnyomom a gombot középállásban hogy kikapcsoljon, akkor pár másodperc múlva bekapcsol a vészvillogó. Nem nagyon tudom úgy kikapcsolni, hogy ne kezdjen el villogni mind a 4. Miért van ez?? Hol keressem a hibát? Ennél a motornál még azt se tudom hol van az index relé, illetve hogy van megoldva az egész.
egy olyan funkciót találtál, ami gyárilag nincs is :) legalábbis én régóta hiányolom a vészvillogót, de drága olasz barátaink ilyen luxus extrát nem terveztek, vagy annyira eldugták, hogy soha nem leltem
Avatar
 Tamas88
#2066
Sziasztok!
Monster 600-nál van olyan problémám, hogyha bekapcsolom az indexet valamerre, utána megnyomom a gombot középállásban hogy kikapcsoljon, akkor pár másodperc múlva bekapcsol a vészvillogó. Nem nagyon tudom úgy kikapcsolni, hogy ne kezdjen el villogni mind a 4. Miért van ez?? Hol keressem a hibát? Ennél a motornál még azt se tudom hol van az index relé, illetve hogy van megoldva az egész.
Avatar
 dudu
#2065
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .

3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső

Olvastam pár észrevételét a régi fórumon Kishavernak. Nagyobbat nem szeretnék venni a 620-nál pont azért, mert alig van tapasztalatom még ilyen teljesítményekben.
Köszi a részletes leírást! :) Ezt a fejkörbevigyorgást elég gyakran olvasom a fórumokon, meg személyes beszámolókban :D .
Lehet, hogy megkereslek majd a motor miatt, egyenlőre még Győr környékén térképezem fel a lehetőségeket, de úgy érzem BP-t és környékét sem fogom tudni kihagyni... :)
Többieknek is köszi az észrevételeket, csípem, hogy ilyen segítőkész itt mindenki :) .
Avatar
 ricsi
#2064
az elején még túl gyorsak és vakmerőek voltunk, most meg már túl lassúak vagyunk :) vannak igények, amit nem lehet kielégíteni :)
elhasznaltak minket Ricsi :D,azert en megcsodalnam azt a gyorsasagot mert imadok nalam gyorsabb ember utan menni!
hát akkor kösd fel a gatyát, mert üzemi hőmérsékleten nem vagy ellenfél! lapon leszel megkerülve! *DIABLO*
Avatar
 76
#2063
az elején még túl gyorsak és vakmerőek voltunk, most meg már túl lassúak vagyunk :) vannak igények, amit nem lehet kielégíteni :)
elhasznaltak minket Ricsi :D,azert en megcsodalnam azt a gyorsasagot mert imadok nalam gyorsabb ember utan menni!
Avatar
 76
#2062
Azért azt megnéztem volna faterék hogy szedik ki az 1000-es gépet a kerítésből! :D
De ha már ezres akkor legyen rajta rendszer is!
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]