- 7 years ago
#5411
Szokásomhoz híven ismét kérésekkel jövök, bár ezúttal kicsit félve, mert szerepel benne "kínaiság".
Szóval..... Tud-e valaki valamit a Danmoto XG-1 kipufogóról azon kívül, hogy Hong Kongból jön?
Van videó is:
Ugyancsak Danmoto a következő, de ezúttal vezérműszíj fedél:
https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.p ... cts_id=687
Ami kísertetiesen hasonlít a CNC Racing-félére, azt kivéve, hogy jóval olcsóbb. További kérdés még a fedél esetében, hogy ha "bármilyen" vezérműszíj fedelet rendelek akkor azzal kapom a másik felét is amire felcsavarozom (az a valamilyen gumiszerű elég balf*sz találmány)? Mert ez a bizonyos "másik fele" veszélyesen elöregedett/elgyengült állapotban van. Egyik csavarnál talán el is van törve/szakadva és félő, hogy a következő levételt nem bírja ki.
Aztán van még kérdés visszapillantó ügyben is.... Alapvetően nem tetszett már az elején sem ami rajta volt, pedig akkor még le sem törtem a jobboldalit. De aztán miután megtörtént ami megtörtént úgy döntöttem keresek rá valamit ami tetszene is, de egyelőre nem bukkantam a nyomára. Szívem vágya olyan kormányvégre szerelhető tükör ami lehetőleg nem szélesíti meg a motort azaz nem lóg ki egyik irányban sem a kormányvégen túl, vagy csak nagyon minimálisan. Hogy most ez alulra jön ki vagy felülre az mindegy is, csak valahogy úgy kellene működnie, hogy kicsit azért lássak is benne.
Az igazi fontos kérdés viszont a végére kerül:
Emelőt szeretnék nagyon..... Viszont ez esetben pedig azt sem tudom mit keressek, merthogy láttam már olyat is, hogy nem emelőszemekkel működik a dolog, hanem maga az emelő rendelkezik olyan supportokkal, hogy csak be kell tolni a hátsó villa alá aztán gyakorlatilag azzal emel. Ebben tudna esetleg valaki segíteni?
Már az is elég, ha csak a nevét megmondja valaki, hogy mit keressek, google természetesen a barátom.
Előre is köszönöm a segítséget, és elnézést a hosszú posztért. Szia!
A kipufogóról nem nyilatkoznék, de emelőt én innen vettem:
http://www.motorgumizala.hu/piros-haacu ... el337.html
és most rendeltem meg az elsőt is. Ha írsz neki e-mailt, megírod a típusod, megmondja milyet rendelj. A hátsó bevált, stabil, egymagam is fel tudom tenni, mi kell még? Remélem az első is ilyen lesz. Gyorsan válaszol, gyorsan postáz.
- 7 years ago
#5410
Szokásomhoz híven ismét kérésekkel jövök, bár ezúttal kicsit félve, mert szerepel benne "kínaiság".
Szóval..... Tud-e valaki valamit a Danmoto XG-1 kipufogóról azon kívül, hogy Hong Kongból jön?
Van videó is:
Ugyancsak Danmoto a következő, de ezúttal vezérműszíj fedél:
https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.p ... cts_id=687
Ami kísertetiesen hasonlít a CNC Racing-félére, azt kivéve, hogy jóval olcsóbb. További kérdés még a fedél esetében, hogy ha "bármilyen" vezérműszíj fedelet rendelek akkor azzal kapom a másik felét is amire felcsavarozom (az a valamilyen gumiszerű elég balf*sz találmány)? Mert ez a bizonyos "másik fele" veszélyesen elöregedett/elgyengült állapotban van. Egyik csavarnál talán el is van törve/szakadva és félő, hogy a következő levételt nem bírja ki.
Aztán van még kérdés visszapillantó ügyben is.... Alapvetően nem tetszett már az elején sem ami rajta volt, pedig akkor még le sem törtem a jobboldalit. De aztán miután megtörtént ami megtörtént úgy döntöttem keresek rá valamit ami tetszene is, de egyelőre nem bukkantam a nyomára. Szívem vágya olyan kormányvégre szerelhető tükör ami lehetőleg nem szélesíti meg a motort azaz nem lóg ki egyik irányban sem a kormányvégen túl, vagy csak nagyon minimálisan. Hogy most ez alulra jön ki vagy felülre az mindegy is, csak valahogy úgy kellene működnie, hogy kicsit azért lássak is benne.
Az igazi fontos kérdés viszont a végére kerül:
Emelőt szeretnék nagyon..... Viszont ez esetben pedig azt sem tudom mit keressek, merthogy láttam már olyat is, hogy nem emelőszemekkel működik a dolog, hanem maga az emelő rendelkezik olyan supportokkal, hogy csak be kell tolni a hátsó villa alá aztán gyakorlatilag azzal emel. Ebben tudna esetleg valaki segíteni?
Már az is elég, ha csak a nevét megmondja valaki, hogy mit keressek, google természetesen a barátom.
Előre is köszönöm a segítséget, és elnézést a hosszú posztért.
Szóval..... Tud-e valaki valamit a Danmoto XG-1 kipufogóról azon kívül, hogy Hong Kongból jön?
Van videó is:
Ugyancsak Danmoto a következő, de ezúttal vezérműszíj fedél:
https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.p ... cts_id=687
Ami kísertetiesen hasonlít a CNC Racing-félére, azt kivéve, hogy jóval olcsóbb. További kérdés még a fedél esetében, hogy ha "bármilyen" vezérműszíj fedelet rendelek akkor azzal kapom a másik felét is amire felcsavarozom (az a valamilyen gumiszerű elég balf*sz találmány)? Mert ez a bizonyos "másik fele" veszélyesen elöregedett/elgyengült állapotban van. Egyik csavarnál talán el is van törve/szakadva és félő, hogy a következő levételt nem bírja ki.
Aztán van még kérdés visszapillantó ügyben is.... Alapvetően nem tetszett már az elején sem ami rajta volt, pedig akkor még le sem törtem a jobboldalit. De aztán miután megtörtént ami megtörtént úgy döntöttem keresek rá valamit ami tetszene is, de egyelőre nem bukkantam a nyomára. Szívem vágya olyan kormányvégre szerelhető tükör ami lehetőleg nem szélesíti meg a motort azaz nem lóg ki egyik irányban sem a kormányvégen túl, vagy csak nagyon minimálisan. Hogy most ez alulra jön ki vagy felülre az mindegy is, csak valahogy úgy kellene működnie, hogy kicsit azért lássak is benne.
Az igazi fontos kérdés viszont a végére kerül:
Emelőt szeretnék nagyon..... Viszont ez esetben pedig azt sem tudom mit keressek, merthogy láttam már olyat is, hogy nem emelőszemekkel működik a dolog, hanem maga az emelő rendelkezik olyan supportokkal, hogy csak be kell tolni a hátsó villa alá aztán gyakorlatilag azzal emel. Ebben tudna esetleg valaki segíteni?
Már az is elég, ha csak a nevét megmondja valaki, hogy mit keressek, google természetesen a barátom.
Előre is köszönöm a segítséget, és elnézést a hosszú posztért.
- 7 years ago
#5409
Ez a fatduc cucc akkor mire jó? Gyári motoron kicsit dúsítgatni?
Ahogy a kétütemi tunninngos haverjaim mondják: Öblögesééé
Nekem van Fatduc, arra jó hogy ne 800$ -t vedd meg a Performance ECU -t hanem 60$ -ért a Fatduc-ot, nekem kurvára bevált. Nyilván a Performance ECU -val minden mást is tudsz csinálni, meg a flash -elt ECU -val is, de egyébként ha jól tudom az ECU flash -elés is van vagy 60 Rugó.
Pontosan az történik a Fatduc-cal, hogy egy pontosan kalibrált potmétert beépítesz a lamba szonda és az computer közé, amikor állítasz a potin akkor tulajdonképpen behazudod a computernek a túl szegény Lambda jelet és ezáltal automatikusan dúsítani fog a keveréken.
Nagyon érdekes, kell neki egy 15-20 km mire átáll, emlékszem amikor beraktam fokozatosan javult a dolog és 25 km múlva már sima volt alacsony fordulaton mint a picsa, megszűnt a rángatás szenvedés visszaprüszkölés, még a következő hetekben kicsit finomhangoltam de vagy 3-4 éve hozzá sem nyúltam már, azóta úgy van ahova akkor állítottam.
A másik, hogy a fogyasztásom egy decit sem emelkedett emiatt, mig amennyire tudom azért a flash -elt ECU -k miatt meg nyitott rendszer miatt akár litereket is nőhet a fogyasztásod.
Nagyjából ennyi.
- 7 years ago
#5407
Sziasztok! Ducati monster 620ie-n hozzávetőlegesen mennyibe kerül egy vezérműszíj csere? Hol érdemes ezt elvégeztetni? Nagyon köszönöm a segítségeteket, válaszokat! Pesten a motorossoban.
Ha csak vezérműszíjat akarsz cseréltetni az meg van egy órán belül. Én idén cseréltettem akkor azt hiszem 48.000 ft volt az ára. (munkadíj 8000ft/óra azt hiszem )
- 7 years ago
#5406
Sziasztok! Ducati monster 620ie-n hozzávetőlegesen mennyibe kerül egy vezérműszíj csere? Hol érdemes ezt elvégeztetni? Nagyon köszönöm a segítségeteket, válaszokat!
- 7 years ago
#5405
Ez a fatduc cucc akkor mire jó? Gyári motoron kicsit dúsítgatni?
Ahogy a kétütemi tunninngos haverjaim mondják: Öblögesééé
Ahogy a kétütemi tunninngos haverjaim mondják: Öblögesééé
- 7 years ago
#5404
Azt mondjátok meg, hogy a Fatduc kell-e még pluszban, ha tavasszal arrow rendszer felkerül és flasheltetem az ecut? Vagy onnantól fogva már felesleges és az alcsonyfordulati rángás már nem lesz jobb? szerintem nem kell. a testastretta rángatni fog, ez a dolga És tegyük hozzá hogy játszani kell a gázzal, így is, úgy is...
- 7 years ago
#5403
Azt mondjátok meg, hogy a Fatduc kell-e még pluszban, ha tavasszal arrow rendszer felkerül és flasheltetem az ecut? Vagy onnantól fogva már felesleges és az alcsonyfordulati rángás már nem lesz jobb? szerintem nem kell. a testastretta rángatni fog, ez a dolga
- 7 years ago
#5402
Azt mondjátok meg, hogy a Fatduc kell-e még pluszban, ha tavasszal arrow rendszer felkerül és flasheltetem az ecut? Vagy onnantól fogva már felesleges és az alcsonyfordulati rángás már nem lesz jobb?
- 7 years ago
#5401
hát nem tudom, nekem nem rángatott soha az rsv mille sem, a japán sor 4ek meg aztan pláne nem. Kb ki is szerettem mindenből, ahogy remeg ráz csetteg csattog a Ducati azt nagyon élvezem, csak azt nem akarom, hogy valami rendellenes dolog ne tűnjön fel aztán nagyobb baj legyen. Meg hát az sem túl jo, hogy városban kettesben fordulaton játszom a gázzal, mert ha felkapcsolok és tartom akkor majd szétesik úgy rángat, csak rázza a láncot.. ez tuti nem oké így.
Az alacsony fordulatos problémát én a Fatduc O2 manipulátorral oldottam meg, sajna S4-hez nem jó csak
MONSTER 695 (2007 - 2008)
MONSTER S2R1000 (2006 - 2008)
MONSTER S4R & S4RS (2006 - 2008)
típusokhoz,
Illetve fogtam és 2 foggal nagyobb hátsó fogaskereket tettem bele, azóta boldogan fordulgatok 30 -al derékszögü városi kanyarokban 2-esben vagy éppen a Stelvio hágóin és nem rángat kutya baja. De állandó gázon a 695 is rángat kicsit, ez elég általános jelenség 2000 utáni motoroknál amennyire tudom, de majd mások megcáfolnak ha nincs így. még mindig nem értem miért nem egyesben? Ez nem személyautó, a motor váltója úgy van kitalálva, hoy 1-6ig használd. Nem olyan mint a teherautó, hogy az első fokozat csak megmozdítani vagy araszolni kell
Tudom, de 1-esbe visszarakva akkora a motorfék, hogy ha nem muszáj nem rakom vissza. Így boldog kettesben is mert sokkal jobban kezeli az alacsonyabb fordulatot.
- 7 years ago
#5400
A legtöbb motor rángat állandó gázon emiatt ne aggódj, ez főleg a környezetvédelmi normák miatt van. Egy barátom nemrég vett egy vadonatúj 1000 -es GSX-F -et és az is rángat állandó gázon mint a picsa. hát nem tudom, nekem nem rángatott soha az rsv mille sem, a japán sor 4ek meg aztan pláne nem. Kb ki is szerettem mindenből, ahogy remeg ráz csetteg csattog a Ducati azt nagyon élvezem, csak azt nem akarom, hogy valami rendellenes dolog ne tűnjön fel aztán nagyobb baj legyen. Meg hát az sem túl jo, hogy városban kettesben fordulaton játszom a gázzal, mert ha felkapcsolok és tartom akkor majd szétesik úgy rángat, csak rázza a láncot.. ez tuti nem oké így.
Az alacsony fordulatos problémát én a Fatduc O2 manipulátorral oldottam meg, sajna S4-hez nem jó csak
MONSTER 695 (2007 - 2008)
MONSTER S2R1000 (2006 - 2008)
MONSTER S4R & S4RS (2006 - 2008)
típusokhoz,
Illetve fogtam és 2 foggal nagyobb hátsó fogaskereket tettem bele, azóta boldogan fordulgatok 30 -al derékszögü városi kanyarokban 2-esben vagy éppen a Stelvio hágóin és nem rángat kutya baja. De állandó gázon a 695 is rángat kicsit, ez elég általános jelenség 2000 utáni motoroknál amennyire tudom, de majd mások megcáfolnak ha nincs így. még mindig nem értem miért nem egyesben? Ez nem személyautó, a motor váltója úgy van kitalálva, hoy 1-6ig használd. Nem olyan mint a teherautó, hogy az első fokozat csak megmozdítani vagy araszolni kell
- 7 years ago
#5399
Sziasztok!
Szeptemberben összecsuktam a 750-es Monsteremet a Mátrában. Tankot, hátsó lámpát meg az oldalára a műanyagot, amire rá van írva hogy "m750" merre keresgéljek? http://www.motorbonto.hu/bonto.htm
http://www.batszimotor.hu/index.php?uid=..&lapidd=kezd
http://www.autoalkatresz.hu/talalatilis ... GWMT91969Y
- 7 years ago
#5398
Sziasztok!
Szeptemberben összecsuktam a 750-es Monsteremet a Mátrában. Tankot, hátsó lámpát meg az oldalára a műanyagot, amire rá van írva hogy "m750" merre keresgéljek?
Szeptemberben összecsuktam a 750-es Monsteremet a Mátrában. Tankot, hátsó lámpát meg az oldalára a műanyagot, amire rá van írva hogy "m750" merre keresgéljek?
- 7 years ago
#5397
Jézusom ezt olvasom és feláll a szőr a hátamon, amikor arra gondolok, hogy az én s4em is rángat megtartott gázon... Asszem ennek a kivizsgálása lesz az első a télen.
A legtöbb motor rángat állandó gázon emiatt ne aggódj, ez főleg a környezetvédelmi normák miatt van. Egy barátom nemrég vett egy vadonatúj 1000 -es GSX-F -et és az is rángat állandó gázon mint a picsa. hát nem tudom, nekem nem rángatott soha az rsv mille sem, a japán sor 4ek meg aztan pláne nem. Kb ki is szerettem mindenből, ahogy remeg ráz csetteg csattog a Ducati azt nagyon élvezem, csak azt nem akarom, hogy valami rendellenes dolog ne tűnjön fel aztán nagyobb baj legyen. Meg hát az sem túl jo, hogy városban kettesben fordulaton játszom a gázzal, mert ha felkapcsolok és tartom akkor majd szétesik úgy rángat, csak rázza a láncot.. ez tuti nem oké így.
Az alacsony fordulatos problémát én a Fatduc O2 manipulátorral oldottam meg, sajna S4-hez nem jó csak
MONSTER 695 (2007 - 2008)
MONSTER S2R1000 (2006 - 2008)
MONSTER S4R & S4RS (2006 - 2008)
típusokhoz,
Illetve fogtam és 2 foggal nagyobb hátsó fogaskereket tettem bele, azóta boldogan fordulgatok 30 -al derékszögü városi kanyarokban 2-esben vagy éppen a Stelvio hágóin és nem rángat kutya baja. De állandó gázon a 695 is rángat kicsit, ez elég általános jelenség 2000 utáni motoroknál amennyire tudom, de majd mások megcáfolnak ha nincs így.
- 7 years ago
#5396
Jézusom ezt olvasom és feláll a szőr a hátamon, amikor arra gondolok, hogy az én s4em is rángat megtartott gázon... Asszem ennek a kivizsgálása lesz az első a télen.
A legtöbb motor rángat állandó gázon emiatt ne aggódj, ez főleg a környezetvédelmi normák miatt van. Egy barátom nemrég vett egy vadonatúj 1000 -es GSX-F -et és az is rángat állandó gázon mint a picsa. hát nem tudom, nekem nem rángatott soha az rsv mille sem, a japán sor 4ek meg aztan pláne nem. Kb ki is szerettem mindenből, ahogy remeg ráz csetteg csattog a Ducati azt nagyon élvezem, csak azt nem akarom, hogy valami rendellenes dolog ne tűnjön fel aztán nagyobb baj legyen. Meg hát az sem túl jo, hogy városban kettesben fordulaton játszom a gázzal, mert ha felkapcsolok és tartom akkor majd szétesik úgy rángat, csak rázza a láncot.. ez tuti nem oké így.
- 7 years ago
#5395
Vidd le az öreghez szegedre. Profi és nem egy link tróger. ki az az Öreg? Ez az első dukim, még nem jártam végig a szerelők listáját (szerencsére) írsz valami elérhetőséget hozzá? Köszi! www.szucsmotors.com köszi!
- 7 years ago
#5394
Jézusom ezt olvasom és feláll a szőr a hátamon, amikor arra gondolok, hogy az én s4em is rángat megtartott gázon... Asszem ennek a kivizsgálása lesz az első a télen. Vidd le az öreghez szegedre. Profi és nem egy link tróger. ki az az Öreg? Ez az első dukim, még nem jártam végig a szerelők listáját (szerencsére) írsz valami elérhetőséget hozzá? Köszi! www.szucsmotors.com
- 7 years ago
#5393
Jézusom ezt olvasom és feláll a szőr a hátamon, amikor arra gondolok, hogy az én s4em is rángat megtartott gázon... Asszem ennek a kivizsgálása lesz az első a télen.
A legtöbb motor rángat állandó gázon emiatt ne aggódj, ez főleg a környezetvédelmi normák miatt van. Egy barátom nemrég vett egy vadonatúj 1000 -es GSX-F -et és az is rángat állandó gázon mint a picsa.
- 7 years ago
#5392
Jézusom ezt olvasom és feláll a szőr a hátamon, amikor arra gondolok, hogy az én s4em is rángat megtartott gázon... Asszem ennek a kivizsgálása lesz az első a télen. Vidd le az öreghez szegedre. Profi és nem egy link tróger. ki az az Öreg? Ez az első dukim, még nem jártam végig a szerelők listáját (szerencsére) írsz valami elérhetőséget hozzá? Köszi!
- 7 years ago
#5391
Jézusom ezt olvasom és feláll a szőr a hátamon, amikor arra gondolok, hogy az én s4em is rángat megtartott gázon... Asszem ennek a kivizsgálása lesz az első a télen. Vidd le az öreghez szegedre. Profi és nem egy link tróger.
- 7 years ago
#5390
Jézusom ezt olvasom és feláll a szőr a hátamon, amikor arra gondolok, hogy az én s4em is rángat megtartott gázon... Asszem ennek a kivizsgálása lesz az első a télen.
- 7 years ago
#5389
Ez a sztori nagyon kemény...
Nem akarok itt okoskodni, de lehet más is van még. suffnitunningosnak hangzik a dolog, de a márkaszrvizek nem hiszem, hogy aliexpresszes csapágyat tettek bele.
Vezérlést elékelni lehet de nem konstans 8 fokkal, hanem a szívót és a kipufogót különböző módon a szelepösszenyitást növelve nagyobb fordulatszámon. Nagyon kérdéses, hogy ez a motor tényleg jobban ment így 8 fokkal eltolva.
Főtengely nincs-e megköszörülve esetleg mint a régi időkben a trógerek csinálták a könnyebb pörgés miatt, csak ettől meg nincs tömegkiegyenlítés és a csapágyak ledöglenek extrém gyorsan? szabadonfutó törmelék nem kerülhetett a csapágyba? Hengerfal nem sérült? Lehet hogy blokkcserével jobban jártál volna?? :S Henger fal nem sérült. Hajtókar csapágy és főtengely csapágy kapott. Főtengely tavaj lett cserélve amikor hajtókaros lett, szintén a szabadonfutó miatt. akkor az is megdöglött.szerencsére az most megúszta. Akkor vettem egy blokkot, és abból tették át. Most mindent szét szedünk és kidobunk, azt is ami jónak néz ki. Remélhetőleg jó lesz. Atyaég.... drukkolok! köszi
- 7 years ago
#5388
Nem lett merve, egyertelmű volt a dolog. Mastól nem lehetett. Tele volt a jeladóm és az olajam a szabadon futóval. Ha a szar kinai csapágyat tették bele tavaj, akkor simán elpusztulhatott 4 000 km alatt. Szerintem a 8 fok, az több mint sok. Az alapjárati leállásom, az úgy hangzott, mintha erölködne a kipuffogás, a rángatás meg tipikus gyújtás kimaradás volt.
Elméletileg jó kezekben van most a motor Remélem, vissza kapom hamarosan, szép gyári állapotba a kis olasz kurvát, és elfelejtem ezt az egész szopást. És ami biztos, hogy soha többé "márka szervíz", ruppót nem érnek! Ez a sztori nagyon kemény...
Nem akarok itt okoskodni, de lehet más is van még. suffnitunningosnak hangzik a dolog, de a márkaszrvizek nem hiszem, hogy aliexpresszes csapágyat tettek bele.
Vezérlést elékelni lehet de nem konstans 8 fokkal, hanem a szívót és a kipufogót különböző módon a szelepösszenyitást növelve nagyobb fordulatszámon. Nagyon kérdéses, hogy ez a motor tényleg jobban ment így 8 fokkal eltolva.
Főtengely nincs-e megköszörülve esetleg mint a régi időkben a trógerek csinálták a könnyebb pörgés miatt, csak ettől meg nincs tömegkiegyenlítés és a csapágyak ledöglenek extrém gyorsan? szabadonfutó törmelék nem kerülhetett a csapágyba? Hengerfal nem sérült? Lehet hogy blokkcserével jobban jártál volna?? :S Henger fal nem sérült. Hajtókar csapágy és főtengely csapágy kapott. Főtengely tavaj lett cserélve amikor hajtókaros lett, szintén a szabadonfutó miatt. akkor az is megdöglött.szerencsére az most megúszta. Akkor vettem egy blokkot, és abból tették át. Most mindent szét szedünk és kidobunk, azt is ami jónak néz ki. Remélhetőleg jó lesz. Atyaég.... drukkolok!
- 7 years ago
#5387
4000 kilóméterenként csapágyas utcai használat mellett? Művészet ennyire elszúrni. elvileg 8 fokba még nem kéne ennyire belehalnia.
Totál egyenetlenül kell ehhez járnia a motornak. Mértetek kompressziós végnyomást a hengerekbe indítózásnál az elbaszott vezérlés mellett? Mennyi?
Gyújtáskimaradás nincs időnként az egyik hengerben? Vagy amit Dino mondd, túl kicsit a ledkerék. Az amerikai aftermarket könnyített lendkerekek például sokkal kisebbek, mint a hivatalos ducati performace verzió...
Itt van a témában egy elég jó összefoglalás az egyes modellek vezérlési szögeivel való játszadozásnak. Fékpadi mérésekkel validálva.
http://www.bikeboy.org/camtime4v.html Nem lett merve, egyertelmű volt a dolog. Mastól nem lehetett. Tele volt a jeladóm és az olajam a szabadon futóval. Ha a szar kinai csapágyat tették bele tavaj, akkor simán elpusztulhatott 4 000 km alatt. Szerintem a 8 fok, az több mint sok. Az alapjárati leállásom, az úgy hangzott, mintha erölködne a kipuffogás, a rángatás meg tipikus gyújtás kimaradás volt.
Elméletileg jó kezekben van most a motor Remélem, vissza kapom hamarosan, szép gyári állapotba a kis olasz kurvát, és elfelejtem ezt az egész szopást. És ami biztos, hogy soha többé "márka szervíz", ruppót nem érnek! Ez a sztori nagyon kemény...
Nem akarok itt okoskodni, de lehet más is van még. suffnitunningosnak hangzik a dolog, de a márkaszrvizek nem hiszem, hogy aliexpresszes csapágyat tettek bele.
Vezérlést elékelni lehet de nem konstans 8 fokkal, hanem a szívót és a kipufogót különböző módon a szelepösszenyitást növelve nagyobb fordulatszámon. Nagyon kérdéses, hogy ez a motor tényleg jobban ment így 8 fokkal eltolva.
Főtengely nincs-e megköszörülve esetleg mint a régi időkben a trógerek csinálták a könnyebb pörgés miatt, csak ettől meg nincs tömegkiegyenlítés és a csapágyak ledöglenek extrém gyorsan? szabadonfutó törmelék nem kerülhetett a csapágyba? Hengerfal nem sérült? Lehet hogy blokkcserével jobban jártál volna?? :S Henger fal nem sérült. Hajtókar csapágy és főtengely csapágy kapott. Főtengely tavaj lett cserélve amikor hajtókaros lett, szintén a szabadonfutó miatt. akkor az is megdöglött.szerencsére az most megúszta. Akkor vettem egy blokkot, és abból tették át. Most mindent szét szedünk és kidobunk, azt is ami jónak néz ki. Remélhetőleg jó lesz.
- 7 years ago
#5386
Az elektronika volt a találgatás része. Azzal nem jutottunk semmire. A hiba az volt, hogy erölködve indult, 3000 alatt rángatott, alapjáraton befulladt.
Ezt már akkor is csinálta, amikor megvettem. Akkor hajtókar csapágyas lett.
Szét lett szedve, főtengely csere, csapágyak csere. A kiszerelt cuccok között akkor is ott volt a szétesett szabadonfutó.
Össze lett rakva, fulladozás, rángatás megmaradt. Jött a programozás... nem lett jó. Azóta elmotoroztam kb 4000-et vele. Egyre szarabb lett. A probléma most derült ki, hogy szét lett szedve megint. Megint szét kopott a szabadonfutóm, a nehezen indulástól. És ami az egészet okozta, az az, hogy 8 fokos ékkel volt elvezérelve a motor, hogy fent menjen. Agyon volt húzva szerencsétlen és kurva nagy kompresszióval indult.
Szerintem ezt így nem szabadott volna össze rakni, vagy legalább informálni kellett volna, hogy haver, versenyzel, mert ha nem, akkor ne rakjuk így össze, mert ez így nem működik utcán. Most megint csere minden. Hajtókar csapágy, főtengely csapágy, szabadonfutó lendkerékkel, gyári ékek és ha mar végre jó kezekben van, vezérmű csapágak, anyák, szelepszáj szimeringek + az összes szimering és tömítés a blokkban.
Hát röviden enny 4000 kilóméterenként csapágyas utcai használat mellett? Művészet ennyire elszúrni. elvileg 8 fokba még nem kéne ennyire belehalnia.
Totál egyenetlenül kell ehhez járnia a motornak. Mértetek kompressziós végnyomást a hengerekbe indítózásnál az elbaszott vezérlés mellett? Mennyi?
Gyújtáskimaradás nincs időnként az egyik hengerben? Vagy amit Dino mondd, túl kicsit a ledkerék. Az amerikai aftermarket könnyített lendkerekek például sokkal kisebbek, mint a hivatalos ducati performace verzió...
Itt van a témában egy elég jó összefoglalás az egyes modellek vezérlési szögeivel való játszadozásnak. Fékpadi mérésekkel validálva.
http://www.bikeboy.org/camtime4v.html Nem lett merve, egyertelmű volt a dolog. Mastól nem lehetett. Tele volt a jeladóm és az olajam a szabadon futóval. Ha a szar kinai csapágyat tették bele tavaj, akkor simán elpusztulhatott 4 000 km alatt. Szerintem a 8 fok, az több mint sok. Az alapjárati leállásom, az úgy hangzott, mintha erölködne a kipuffogás, a rángatás meg tipikus gyújtás kimaradás volt.
Elméletileg jó kezekben van most a motor Remélem, vissza kapom hamarosan, szép gyári állapotba a kis olasz kurvát, és elfelejtem ezt az egész szopást. És ami biztos, hogy soha többé "márka szervíz", ruppót nem érnek! Ez a sztori nagyon kemény...
Nem akarok itt okoskodni, de lehet más is van még. suffnitunningosnak hangzik a dolog, de a márkaszrvizek nem hiszem, hogy aliexpresszes csapágyat tettek bele.
Vezérlést elékelni lehet de nem konstans 8 fokkal, hanem a szívót és a kipufogót különböző módon a szelepösszenyitást növelve nagyobb fordulatszámon. Nagyon kérdéses, hogy ez a motor tényleg jobban ment így 8 fokkal eltolva.
Főtengely nincs-e megköszörülve esetleg mint a régi időkben a trógerek csinálták a könnyebb pörgés miatt, csak ettől meg nincs tömegkiegyenlítés és a csapágyak ledöglenek extrém gyorsan? szabadonfutó törmelék nem kerülhetett a csapágyba? Hengerfal nem sérült? Lehet hogy blokkcserével jobban jártál volna?? :S
- 7 years ago
#5385
könnyített lendkerék nincs benne? nincs. janés nézzetek meg a vezérműtengelyeket, hogy milyen van benne lehet azért volt elfokolva szet lesz szedve a hengerfej is. Biztos, hogy palyáztak vele valamikor, mert egy komplett super bike öhlins futómű van alatta elöl hátul, radiális fékek, verseny lábtartó, nyitott rendszer... tavaj raktak rá egy másik hengerfejet, a hársó hengerre, az nem lett szét szedve, nem voltak alaposak a rossoba, csak legyen már kész alapon csinálták. Most a régit szeretném vissza rakni, új csapágyakkal és szimeringezve. Van egy bontott blokkom mazsolázni.Csatolmányok:
image-0-02-05-26ee791db4d4da692f7c826f4093916e6203ea6e245c044e2b4f4520a4ec56ae-v.jpg (583.03 KiB) Megtekintve 8790 alkalommal
- 7 years ago
#5384
Az elektronika volt a találgatás része. Azzal nem jutottunk semmire. A hiba az volt, hogy erölködve indult, 3000 alatt rángatott, alapjáraton befulladt.
Ezt már akkor is csinálta, amikor megvettem. Akkor hajtókar csapágyas lett.
Szét lett szedve, főtengely csere, csapágyak csere. A kiszerelt cuccok között akkor is ott volt a szétesett szabadonfutó.
Össze lett rakva, fulladozás, rángatás megmaradt. Jött a programozás... nem lett jó. Azóta elmotoroztam kb 4000-et vele. Egyre szarabb lett. A probléma most derült ki, hogy szét lett szedve megint. Megint szét kopott a szabadonfutóm, a nehezen indulástól. És ami az egészet okozta, az az, hogy 8 fokos ékkel volt elvezérelve a motor, hogy fent menjen. Agyon volt húzva szerencsétlen és kurva nagy kompresszióval indult.
Szerintem ezt így nem szabadott volna össze rakni, vagy legalább informálni kellett volna, hogy haver, versenyzel, mert ha nem, akkor ne rakjuk így össze, mert ez így nem működik utcán. Most megint csere minden. Hajtókar csapágy, főtengely csapágy, szabadonfutó lendkerékkel, gyári ékek és ha mar végre jó kezekben van, vezérmű csapágak, anyák, szelepszáj szimeringek + az összes szimering és tömítés a blokkban.
Hát röviden enny könnyített lendkerék nincs benne? nincs. janés nézzetek meg a vezérműtengelyeket, hogy milyen van benne lehet azért volt elfokolva
- 7 years ago
#5383
Az elektronika volt a találgatás része. Azzal nem jutottunk semmire. A hiba az volt, hogy erölködve indult, 3000 alatt rángatott, alapjáraton befulladt.
Ezt már akkor is csinálta, amikor megvettem. Akkor hajtókar csapágyas lett.
Szét lett szedve, főtengely csere, csapágyak csere. A kiszerelt cuccok között akkor is ott volt a szétesett szabadonfutó.
Össze lett rakva, fulladozás, rángatás megmaradt. Jött a programozás... nem lett jó. Azóta elmotoroztam kb 4000-et vele. Egyre szarabb lett. A probléma most derült ki, hogy szét lett szedve megint. Megint szét kopott a szabadonfutóm, a nehezen indulástól. És ami az egészet okozta, az az, hogy 8 fokos ékkel volt elvezérelve a motor, hogy fent menjen. Agyon volt húzva szerencsétlen és kurva nagy kompresszióval indult.
Szerintem ezt így nem szabadott volna össze rakni, vagy legalább informálni kellett volna, hogy haver, versenyzel, mert ha nem, akkor ne rakjuk így össze, mert ez így nem működik utcán. Most megint csere minden. Hajtókar csapágy, főtengely csapágy, szabadonfutó lendkerékkel, gyári ékek és ha mar végre jó kezekben van, vezérmű csapágak, anyák, szelepszáj szimeringek + az összes szimering és tömítés a blokkban.
Hát röviden enny könnyített lendkerék nincs benne? nincs. akkor mi értelme volt, hogy úgy hangolni, hogy fent menjen? Az is tönkre szokta vágni a szabadonfutót
- 7 years ago
#5382
Legutóbb arra emlékszem, hogy panaszkodtál a rossz flashelésre és elvitted a Dokihoz...
Kifejted, hogy mit jelent a szarul összerakott vezérlés?
Szíj nem a megfelelő fogkiosztásban volt és ergó az egyik henger szelep összenyitása elcsúszott és máshogy járt a két henger és emiatt lüktetett a motor ami egyenetlenül terhelte indítózásnál a fogaskereket? Vagy mi történt?
A vezérlés a flashelés és a szabadonfutó olyan egymástól távoli problémának tűnik, de ha elmondod, akkor okulhatunk belőle... Az elektronika volt a találgatás része. Azzal nem jutottunk semmire. A hiba az volt, hogy erölködve indult, 3000 alatt rángatott, alapjáraton befulladt.
Ezt már akkor is csinálta, amikor megvettem. Akkor hajtókar csapágyas lett.
Szét lett szedve, főtengely csere, csapágyak csere. A kiszerelt cuccok között akkor is ott volt a szétesett szabadonfutó.
Össze lett rakva, fulladozás, rángatás megmaradt. Jött a programozás... nem lett jó. Azóta elmotoroztam kb 4000-et vele. Egyre szarabb lett. A probléma most derült ki, hogy szét lett szedve megint. Megint szét kopott a szabadonfutóm, a nehezen indulástól. És ami az egészet okozta, az az, hogy 8 fokos ékkel volt elvezérelve a motor, hogy fent menjen. Agyon volt húzva szerencsétlen és kurva nagy kompresszióval indult.
Szerintem ezt így nem szabadott volna össze rakni, vagy legalább informálni kellett volna, hogy haver, versenyzel, mert ha nem, akkor ne rakjuk így össze, mert ez így nem működik utcán. Most megint csere minden. Hajtókar csapágy, főtengely csapágy, szabadonfutó lendkerékkel, gyári ékek és ha mar végre jó kezekben van, vezérmű csapágak, anyák, szelepszáj szimeringek + az összes szimering és tömítés a blokkban.
Hát röviden enny könnyített lendkerék nincs benne? nincs.
- 7 years ago
#5381
Legutóbb arra emlékszem, hogy panaszkodtál a rossz flashelésre és elvitted a Dokihoz...
Kifejted, hogy mit jelent a szarul összerakott vezérlés?
Szíj nem a megfelelő fogkiosztásban volt és ergó az egyik henger szelep összenyitása elcsúszott és máshogy járt a két henger és emiatt lüktetett a motor ami egyenetlenül terhelte indítózásnál a fogaskereket? Vagy mi történt?
A vezérlés a flashelés és a szabadonfutó olyan egymástól távoli problémának tűnik, de ha elmondod, akkor okulhatunk belőle... Az elektronika volt a találgatás része. Azzal nem jutottunk semmire. A hiba az volt, hogy erölködve indult, 3000 alatt rángatott, alapjáraton befulladt.
Ezt már akkor is csinálta, amikor megvettem. Akkor hajtókar csapágyas lett.
Szét lett szedve, főtengely csere, csapágyak csere. A kiszerelt cuccok között akkor is ott volt a szétesett szabadonfutó.
Össze lett rakva, fulladozás, rángatás megmaradt. Jött a programozás... nem lett jó. Azóta elmotoroztam kb 4000-et vele. Egyre szarabb lett. A probléma most derült ki, hogy szét lett szedve megint. Megint szét kopott a szabadonfutóm, a nehezen indulástól. És ami az egészet okozta, az az, hogy 8 fokos ékkel volt elvezérelve a motor, hogy fent menjen. Agyon volt húzva szerencsétlen és kurva nagy kompresszióval indult.
Szerintem ezt így nem szabadott volna össze rakni, vagy legalább informálni kellett volna, hogy haver, versenyzel, mert ha nem, akkor ne rakjuk így össze, mert ez így nem működik utcán. Most megint csere minden. Hajtókar csapágy, főtengely csapágy, szabadonfutó lendkerékkel, gyári ékek és ha mar végre jó kezekben van, vezérmű csapágak, anyák, szelepszáj szimeringek + az összes szimering és tömítés a blokkban.
Hát röviden enny 4000 kilóméterenként csapágyas utcai használat mellett? Művészet ennyire elszúrni. elvileg 8 fokba még nem kéne ennyire belehalnia.
Totál egyenetlenül kell ehhez járnia a motornak. Mértetek kompressziós végnyomást a hengerekbe indítózásnál az elbaszott vezérlés mellett? Mennyi?
Gyújtáskimaradás nincs időnként az egyik hengerben? Vagy amit Dino mondd, túl kicsit a ledkerék. Az amerikai aftermarket könnyített lendkerekek például sokkal kisebbek, mint a hivatalos ducati performace verzió...
Itt van a témában egy elég jó összefoglalás az egyes modellek vezérlési szögeivel való játszadozásnak. Fékpadi mérésekkel validálva.
http://www.bikeboy.org/camtime4v.html Nem lett merve, egyertelmű volt a dolog. Mastól nem lehetett. Tele volt a jeladóm és az olajam a szabadon futóval. Ha a szar kinai csapágyat tették bele tavaj, akkor simán elpusztulhatott 4 000 km alatt. Szerintem a 8 fok, az több mint sok. Az alapjárati leállásom, az úgy hangzott, mintha erölködne a kipuffogás, a rángatás meg tipikus gyújtás kimaradás volt.
Elméletileg jó kezekben van most a motor Remélem, vissza kapom hamarosan, szép gyári állapotba a kis olasz kurvát, és elfelejtem ezt az egész szopást. És ami biztos, hogy soha többé "márka szervíz", ruppót nem érnek!
- 7 years ago
#5380
szarul rakták össze a vezérlésem, és elhányta magát a szabadon futóm az erölködéstől.Megint tele szórta a blokkot fémmel. Csapágyazásom kuka lett...
Legutóbb arra emlékszem, hogy panaszkodtál a rossz flashelésre és elvitted a Dokihoz...
Kifejted, hogy mit jelent a szarul összerakott vezérlés?
Szíj nem a megfelelő fogkiosztásban volt és ergó az egyik henger szelep összenyitása elcsúszott és máshogy járt a két henger és emiatt lüktetett a motor ami egyenetlenül terhelte indítózásnál a fogaskereket? Vagy mi történt?
A vezérlés a flashelés és a szabadonfutó olyan egymástól távoli problémának tűnik, de ha elmondod, akkor okulhatunk belőle... Az elektronika volt a találgatás része. Azzal nem jutottunk semmire. A hiba az volt, hogy erölködve indult, 3000 alatt rángatott, alapjáraton befulladt.
Ezt már akkor is csinálta, amikor megvettem. Akkor hajtókar csapágyas lett.
Szét lett szedve, főtengely csere, csapágyak csere. A kiszerelt cuccok között akkor is ott volt a szétesett szabadonfutó.
Össze lett rakva, fulladozás, rángatás megmaradt. Jött a programozás... nem lett jó. Azóta elmotoroztam kb 4000-et vele. Egyre szarabb lett. A probléma most derült ki, hogy szét lett szedve megint. Megint szét kopott a szabadonfutóm, a nehezen indulástól. És ami az egészet okozta, az az, hogy 8 fokos ékkel volt elvezérelve a motor, hogy fent menjen. Agyon volt húzva szerencsétlen és kurva nagy kompresszióval indult.
Szerintem ezt így nem szabadott volna össze rakni, vagy legalább informálni kellett volna, hogy haver, versenyzel, mert ha nem, akkor ne rakjuk így össze, mert ez így nem működik utcán. Most megint csere minden. Hajtókar csapágy, főtengely csapágy, szabadonfutó lendkerékkel, gyári ékek és ha mar végre jó kezekben van, vezérmű csapágak, anyák, szelepszáj szimeringek + az összes szimering és tömítés a blokkban.
Hát röviden enny 4000 kilóméterenként csapágyas utcai használat mellett? Művészet ennyire elszúrni. elvileg 8 fokba még nem kéne ennyire belehalnia.
Totál egyenetlenül kell ehhez járnia a motornak. Mértetek kompressziós végnyomást a hengerekbe indítózásnál az elbaszott vezérlés mellett? Mennyi?
Gyújtáskimaradás nincs időnként az egyik hengerben? Vagy amit Dino mondd, túl kicsit a ledkerék. Az amerikai aftermarket könnyített lendkerekek például sokkal kisebbek, mint a hivatalos ducati performace verzió...
Itt van a témában egy elég jó összefoglalás az egyes modellek vezérlési szögeivel való játszadozásnak. Fékpadi mérésekkel validálva.
http://www.bikeboy.org/camtime4v.html
- 7 years ago
#5379
Szia. Valami átlátszó papírt (skiccppauszt például) fektetnék a tankra, az egyik élét a tank alján a bordához (a két lemez illesztéséhez) fektetném fel, felül meg bejelölném mondjuk a betöltőt. Ez már biztosan pozícionálja, így erre át tudod jelölni a feliratot. Nem kell az egészet átmásolni, elég pár meghatározó pont, csak jegyezd meg melyik betűk melyik pontjait jelölted át. A tank íve miatt nem biztos hogy egy nagy ívre be lehet jelölni mindkét oldalt, lehet hogy külön papírra kell megcsinálnod. a helyzet az hogy próbálkoztam ilyen zsírpapírral ami átlátszik de az a baj vele hogy merev ehez a dologhoz és nem lehet felfektetni a tankra. Ezért egy ilyen folpakkot tettem rá a papír helyett ami jobb de 100% osnak azért nem mondanám Nem értem mi ezzel ekkora probléma, maszkolószalaggal a széleket belövöd és kész, nekem eddig egyikkel sem volt gond. Vagy ha ennyire nem mered megcsinálni, akkor vidd a festőhöz, majd ő felragasztja. már meg van fóliával megoldottam se nagyon nagy szopás volt
- 7 years ago
#5378
azt azért nem de nagyon idegesít a téma hogy ezzel nem tudok mit kezdeni pedig számomra fontos lenne mert nekem a kis apróságok is szúrják a szemeimet Szia. Valami átlátszó papírt (skiccppauszt például) fektetnék a tankra, az egyik élét a tank alján a bordához (a két lemez illesztéséhez) fektetném fel, felül meg bejelölném mondjuk a betöltőt. Ez már biztosan pozícionálja, így erre át tudod jelölni a feliratot. Nem kell az egészet átmásolni, elég pár meghatározó pont, csak jegyezd meg melyik betűk melyik pontjait jelölted át. A tank íve miatt nem biztos hogy egy nagy ívre be lehet jelölni mindkét oldalt, lehet hogy külön papírra kell megcsinálnod. a helyzet az hogy próbálkoztam ilyen zsírpapírral ami átlátszik de az a baj vele hogy merev ehez a dologhoz és nem lehet felfektetni a tankra. Ezért egy ilyen folpakkot tettem rá a papír helyett ami jobb de 100% osnak azért nem mondanám Nem értem mi ezzel ekkora probléma, maszkolószalaggal a széleket belövöd és kész, nekem eddig egyikkel sem volt gond. Vagy ha ennyire nem mered megcsinálni, akkor vidd a festőhöz, majd ő felragasztja.
- 7 years ago
#5377
Csak nehogy úgy csináld, mint az egyik haverom régen... Felragasztotta faszásul a Simson feliratot a motor bal oldalára, úgy hogy az S-el kezdte az első teleszkóptól indulva. . Meg a jobb oldalán is az s-el kezdte a teleszkóptól indulva. . Így született meg a Simson Nosmis. azt azért nem de nagyon idegesít a téma hogy ezzel nem tudok mit kezdeni pedig számomra fontos lenne mert nekem a kis apróságok is szúrják a szemeimet Szia. Valami átlátszó papírt (skiccppauszt például) fektetnék a tankra, az egyik élét a tank alján a bordához (a két lemez illesztéséhez) fektetném fel, felül meg bejelölném mondjuk a betöltőt. Ez már biztosan pozícionálja, így erre át tudod jelölni a feliratot. Nem kell az egészet átmásolni, elég pár meghatározó pont, csak jegyezd meg melyik betűk melyik pontjait jelölted át. A tank íve miatt nem biztos hogy egy nagy ívre be lehet jelölni mindkét oldalt, lehet hogy külön papírra kell megcsinálnod. a helyzet az hogy próbálkoztam ilyen zsírpapírral ami átlátszik de az a baj vele hogy merev ehez a dologhoz és nem lehet felfektetni a tankra. Ezért egy ilyen folpakkot tettem rá a papír helyett ami jobb de 100% osnak azért nem mondanám
- 7 years ago
#5376
A felirat az meg van mert rendeltem egy gyárit. De az a baj hogy nem tudod rendesen kimérni mert nem tudsz mihez viszonyítani. Nincs se egy él vagy egy párhozamos vagy valami amihez tudnál viszonyítani ez az én bajom. természetesen próbálkoztam valamihez viszonyítani de értelmes végeredményre nem jutottam Csak nehogy úgy csináld, mint az egyik haverom régen... Felragasztotta faszásul a Simson feliratot a motor bal oldalára, úgy hogy az S-el kezdte az első teleszkóptól indulva. . Meg a jobb oldalán is az s-el kezdte a teleszkóptól indulva. . Így született meg a Simson Nosmis. azt azért nem de nagyon idegesít a téma hogy ezzel nem tudok mit kezdeni pedig számomra fontos lenne mert nekem a kis apróságok is szúrják a szemeimet Szia. Valami átlátszó papírt (skiccppauszt például) fektetnék a tankra, az egyik élét a tank alján a bordához (a két lemez illesztéséhez) fektetném fel, felül meg bejelölném mondjuk a betöltőt. Ez már biztosan pozícionálja, így erre át tudod jelölni a feliratot. Nem kell az egészet átmásolni, elég pár meghatározó pont, csak jegyezd meg melyik betűk melyik pontjait jelölted át. A tank íve miatt nem biztos hogy egy nagy ívre be lehet jelölni mindkét oldalt, lehet hogy külön papírra kell megcsinálnod.
- 7 years ago
#5375
szarul rakták össze a vezérlésem, és elhányta magát a szabadon futóm az erölködéstől.Megint tele szórta a blokkot fémmel. Csapágyazásom kuka lett...
Legutóbb arra emlékszem, hogy panaszkodtál a rossz flashelésre és elvitted a Dokihoz...
Kifejted, hogy mit jelent a szarul összerakott vezérlés?
Szíj nem a megfelelő fogkiosztásban volt és ergó az egyik henger szelep összenyitása elcsúszott és máshogy járt a két henger és emiatt lüktetett a motor ami egyenetlenül terhelte indítózásnál a fogaskereket? Vagy mi történt?
A vezérlés a flashelés és a szabadonfutó olyan egymástól távoli problémának tűnik, de ha elmondod, akkor okulhatunk belőle... Az elektronika volt a találgatás része. Azzal nem jutottunk semmire. A hiba az volt, hogy erölködve indult, 3000 alatt rángatott, alapjáraton befulladt.
Ezt már akkor is csinálta, amikor megvettem. Akkor hajtókar csapágyas lett.
Szét lett szedve, főtengely csere, csapágyak csere. A kiszerelt cuccok között akkor is ott volt a szétesett szabadonfutó.
Össze lett rakva, fulladozás, rángatás megmaradt. Jött a programozás... nem lett jó. Azóta elmotoroztam kb 4000-et vele. Egyre szarabb lett. A probléma most derült ki, hogy szét lett szedve megint. Megint szét kopott a szabadonfutóm, a nehezen indulástól. És ami az egészet okozta, az az, hogy 8 fokos ékkel volt elvezérelve a motor, hogy fent menjen. Agyon volt húzva szerencsétlen és kurva nagy kompresszióval indult.
Szerintem ezt így nem szabadott volna össze rakni, vagy legalább informálni kellett volna, hogy haver, versenyzel, mert ha nem, akkor ne rakjuk így össze, mert ez így nem működik utcán. Most megint csere minden. Hajtókar csapágy, főtengely csapágy, szabadonfutó lendkerékkel, gyári ékek és ha mar végre jó kezekben van, vezérmű csapágak, anyák, szelepszáj szimeringek + az összes szimering és tömítés a blokkban.
Hát röviden enny könnyített lendkerék nincs benne?
- 7 years ago
#5374
Leméred jelenlegi állapotában, hogy hova esik, majd ha kész ott is odaméred, most nem hiszem, hogy pár mm-eren fennakadsz. Egyébként meg ha jót akarsz csináltass valami ütősebb feliratot, ez a sima ducati felirat a legunalmasabb. A felirat az meg van mert rendeltem egy gyárit. De az a baj hogy nem tudod rendesen kimérni mert nem tudsz mihez viszonyítani. Nincs se egy él vagy egy párhozamos vagy valami amihez tudnál viszonyítani ez az én bajom. természetesen próbálkoztam valamihez viszonyítani de értelmes végeredményre nem jutottam Csak nehogy úgy csináld, mint az egyik haverom régen... Felragasztotta faszásul a Simson feliratot a motor bal oldalára, úgy hogy az S-el kezdte az első teleszkóptól indulva. . Meg a jobb oldalán is az s-el kezdte a teleszkóptól indulva. . Így született meg a Simson Nosmis. azt azért nem de nagyon idegesít a téma hogy ezzel nem tudok mit kezdeni pedig számomra fontos lenne mert nekem a kis apróságok is szúrják a szemeimet
- 7 years ago
#5373
Sziasztok. Új tag vagyok és pár hónapja boldog duci tulaj. Pontosabban Monster 620ie 2002 évjárat.Sok kis apró baját rendbe szettem már de 1él elvéreztem.És eddig senki nem tudott kézen foghatót mondani az orvosolásához. Segítséget kérnék tőletek. Irányjelző probléma... 10s-ént 1villanás. Mikor elhoztam ledes volt rajta,működött pár napig aztán csá. Kapott ellen állást de azzal sem volt tökéletes. Meguntam vettem rá csepp alakú sima izzósat fasza minden 2hétig kb. Azóta ez a jelenség. Hogy tudnám orvosolni.? Köszi a segítséget.
Csatolmányok:
14449039_940249326080460_8185142182010188172_n.jpg (407.71 KiB) Megtekintve 8788 alkalommal
- 7 years ago
#5372
Kifejtenéd kérlek ? Leméred jelenlegi állapotában, hogy hova esik, majd ha kész ott is odaméred, most nem hiszem, hogy pár mm-eren fennakadsz. Egyébként meg ha jót akarsz csináltass valami ütősebb feliratot, ez a sima ducati felirat a legunalmasabb. A felirat az meg van mert rendeltem egy gyárit. De az a baj hogy nem tudod rendesen kimérni mert nem tudsz mihez viszonyítani. Nincs se egy él vagy egy párhozamos vagy valami amihez tudnál viszonyítani ez az én bajom. természetesen próbálkoztam valamihez viszonyítani de értelmes végeredményre nem jutottam Csak nehogy úgy csináld, mint az egyik haverom régen... Felragasztotta faszásul a Simson feliratot a motor bal oldalára, úgy hogy az S-el kezdte az első teleszkóptól indulva. . Meg a jobb oldalán is az s-el kezdte a teleszkóptól indulva. . Így született meg a Simson Nosmis.
- 7 years ago
#5371
Kiméretezed a kép alapján . Kifejtenéd kérlek ? Leméred jelenlegi állapotában, hogy hova esik, majd ha kész ott is odaméred, most nem hiszem, hogy pár mm-eren fennakadsz. Egyébként meg ha jót akarsz csináltass valami ütősebb feliratot, ez a sima ducati felirat a legunalmasabb. A felirat az meg van mert rendeltem egy gyárit. De az a baj hogy nem tudod rendesen kimérni mert nem tudsz mihez viszonyítani. Nincs se egy él vagy egy párhozamos vagy valami amihez tudnál viszonyítani ez az én bajom. természetesen próbálkoztam valamihez viszonyítani de értelmes végeredményre nem jutottam
- 7 years ago
#5370
Kiméretezed a kép alapján . Kifejtenéd kérlek ? Leméred jelenlegi állapotában, hogy hova esik, majd ha kész ott is odaméred, most nem hiszem, hogy pár mm-eren fennakadsz. Egyébként meg ha jót akarsz csináltass valami ütősebb feliratot, ez a sima ducati felirat a legunalmasabb. De egyben a legszebb is...
- 7 years ago
#5369
Kedves Klubtagok!!!
A segítségeteket szeretném kérni. A képen látható tankon volt egy márka felirat. Sajnos a tankot is újra kell fényeztetnem. A kérdés az lenne hogy hogy tudom elérni azt hogy : az újrafestett felületen pontosan ugyan oda kerüljön vissza a Ducati felirat ahol eredetileg volt? A segítőkész válaszokat előre is köszönöm. Kiméretezed a kép alapján . Kifejtenéd kérlek ? Leméred jelenlegi állapotában, hogy hova esik, majd ha kész ott is odaméred, most nem hiszem, hogy pár mm-eren fennakadsz. Egyébként meg ha jót akarsz csináltass valami ütősebb feliratot, ez a sima ducati felirat a legunalmasabb.
- 7 years ago
#5368
Legutóbb arra emlékszem, hogy panaszkodtál a rossz flashelésre és elvitted a Dokihoz...
Kifejted, hogy mit jelent a szarul összerakott vezérlés?
Szíj nem a megfelelő fogkiosztásban volt és ergó az egyik henger szelep összenyitása elcsúszott és máshogy járt a két henger és emiatt lüktetett a motor ami egyenetlenül terhelte indítózásnál a fogaskereket? Vagy mi történt?
A vezérlés a flashelés és a szabadonfutó olyan egymástól távoli problémának tűnik, de ha elmondod, akkor okulhatunk belőle... Az elektronika volt a találgatás része. Azzal nem jutottunk semmire. A hiba az volt, hogy erölködve indult, 3000 alatt rángatott, alapjáraton befulladt.
Ezt már akkor is csinálta, amikor megvettem. Akkor hajtókar csapágyas lett.
Szét lett szedve, főtengely csere, csapágyak csere. A kiszerelt cuccok között akkor is ott volt a szétesett szabadonfutó.
Össze lett rakva, fulladozás, rángatás megmaradt. Jött a programozás... nem lett jó. Azóta elmotoroztam kb 4000-et vele. Egyre szarabb lett. A probléma most derült ki, hogy szét lett szedve megint. Megint szét kopott a szabadonfutóm, a nehezen indulástól. És ami az egészet okozta, az az, hogy 8 fokos ékkel volt elvezérelve a motor, hogy fent menjen. Agyon volt húzva szerencsétlen és kurva nagy kompresszióval indult.
Szerintem ezt így nem szabadott volna össze rakni, vagy legalább informálni kellett volna, hogy haver, versenyzel, mert ha nem, akkor ne rakjuk így össze, mert ez így nem működik utcán. Most megint csere minden. Hajtókar csapágy, főtengely csapágy, szabadonfutó lendkerékkel, gyári ékek és ha mar végre jó kezekben van, vezérmű csapágak, anyák, szelepszáj szimeringek + az összes szimering és tömítés a blokkban.
Hát röviden enny
Szép Sztori, ráköltötted már az árát ? Tavaly 600, idén alkatészek eddig 450.
- 7 years ago
#5367
szarul rakták össze a vezérlésem, és elhányta magát a szabadon futóm az erölködéstől.Megint tele szórta a blokkot fémmel. Csapágyazásom kuka lett...
Legutóbb arra emlékszem, hogy panaszkodtál a rossz flashelésre és elvitted a Dokihoz...
Kifejted, hogy mit jelent a szarul összerakott vezérlés?
Szíj nem a megfelelő fogkiosztásban volt és ergó az egyik henger szelep összenyitása elcsúszott és máshogy járt a két henger és emiatt lüktetett a motor ami egyenetlenül terhelte indítózásnál a fogaskereket? Vagy mi történt?
A vezérlés a flashelés és a szabadonfutó olyan egymástól távoli problémának tűnik, de ha elmondod, akkor okulhatunk belőle... Az elektronika volt a találgatás része. Azzal nem jutottunk semmire. A hiba az volt, hogy erölködve indult, 3000 alatt rángatott, alapjáraton befulladt.
Ezt már akkor is csinálta, amikor megvettem. Akkor hajtókar csapágyas lett.
Szét lett szedve, főtengely csere, csapágyak csere. A kiszerelt cuccok között akkor is ott volt a szétesett szabadonfutó.
Össze lett rakva, fulladozás, rángatás megmaradt. Jött a programozás... nem lett jó. Azóta elmotoroztam kb 4000-et vele. Egyre szarabb lett. A probléma most derült ki, hogy szét lett szedve megint. Megint szét kopott a szabadonfutóm, a nehezen indulástól. És ami az egészet okozta, az az, hogy 8 fokos ékkel volt elvezérelve a motor, hogy fent menjen. Agyon volt húzva szerencsétlen és kurva nagy kompresszióval indult.
Szerintem ezt így nem szabadott volna össze rakni, vagy legalább informálni kellett volna, hogy haver, versenyzel, mert ha nem, akkor ne rakjuk így össze, mert ez így nem működik utcán. Most megint csere minden. Hajtókar csapágy, főtengely csapágy, szabadonfutó lendkerékkel, gyári ékek és ha mar végre jó kezekben van, vezérmű csapágak, anyák, szelepszáj szimeringek + az összes szimering és tömítés a blokkban.
Hát röviden enny
Szép Sztori, ráköltötted már az árát ?
- 7 years ago
#5366
Mi történt nemrég cseréltél blokkot...? szarul rakták össze a vezérlésem, és elhányta magát a szabadon futóm az erölködéstől.Megint tele szórta a blokkot fémmel. Csapágyazásom kuka lett...
Legutóbb arra emlékszem, hogy panaszkodtál a rossz flashelésre és elvitted a Dokihoz...
Kifejted, hogy mit jelent a szarul összerakott vezérlés?
Szíj nem a megfelelő fogkiosztásban volt és ergó az egyik henger szelep összenyitása elcsúszott és máshogy járt a két henger és emiatt lüktetett a motor ami egyenetlenül terhelte indítózásnál a fogaskereket? Vagy mi történt?
A vezérlés a flashelés és a szabadonfutó olyan egymástól távoli problémának tűnik, de ha elmondod, akkor okulhatunk belőle... Az elektronika volt a találgatás része. Azzal nem jutottunk semmire. A hiba az volt, hogy erölködve indult, 3000 alatt rángatott, alapjáraton befulladt.
Ezt már akkor is csinálta, amikor megvettem. Akkor hajtókar csapágyas lett.
Szét lett szedve, főtengely csere, csapágyak csere. A kiszerelt cuccok között akkor is ott volt a szétesett szabadonfutó.
Össze lett rakva, fulladozás, rángatás megmaradt. Jött a programozás... nem lett jó. Azóta elmotoroztam kb 4000-et vele. Egyre szarabb lett. A probléma most derült ki, hogy szét lett szedve megint. Megint szét kopott a szabadonfutóm, a nehezen indulástól. És ami az egészet okozta, az az, hogy 8 fokos ékkel volt elvezérelve a motor, hogy fent menjen. Agyon volt húzva szerencsétlen és kurva nagy kompresszióval indult.
Szerintem ezt így nem szabadott volna össze rakni, vagy legalább informálni kellett volna, hogy haver, versenyzel, mert ha nem, akkor ne rakjuk így össze, mert ez így nem működik utcán. Most megint csere minden. Hajtókar csapágy, főtengely csapágy, szabadonfutó lendkerékkel, gyári ékek és ha mar végre jó kezekben van, vezérmű csapágak, anyák, szelepszáj szimeringek + az összes szimering és tömítés a blokkban.
Hát röviden enny
- 7 years ago
#5365
Kedves Klubtagok!!!
A segítségeteket szeretném kérni. A képen látható tankon volt egy márka felirat. Sajnos a tankot is újra kell fényeztetnem. A kérdés az lenne hogy hogy tudom elérni azt hogy : az újrafestett felületen pontosan ugyan oda kerüljön vissza a Ducati felirat ahol eredetileg volt? A segítőkész válaszokat előre is köszönöm. Kiméretezed a kép alapján . Kifejtenéd kérlek ?
- 7 years ago
#5364
Kedves Klubtagok!!!
A segítségeteket szeretném kérni. A képen látható tankon volt egy márka felirat. Sajnos a tankot is újra kell fényeztetnem. A kérdés az lenne hogy hogy tudom elérni azt hogy : az újrafestett felületen pontosan ugyan oda kerüljön vissza a Ducati felirat ahol eredetileg volt? A segítőkész válaszokat előre is köszönöm. Kiméretezed a kép alapján .
- 7 years ago
#5363
Kedves Klubtagok!!!
A segítségeteket szeretném kérni. A képen látható tankon volt egy márka felirat. Sajnos a tankot is újra kell fényeztetnem. A kérdés az lenne hogy hogy tudom elérni azt hogy : az újrafestett felületen pontosan ugyan oda kerüljön vissza a Ducati felirat ahol eredetileg volt? A segítőkész válaszokat előre is köszönöm.
A segítségeteket szeretném kérni. A képen látható tankon volt egy márka felirat. Sajnos a tankot is újra kell fényeztetnem. A kérdés az lenne hogy hogy tudom elérni azt hogy : az újrafestett felületen pontosan ugyan oda kerüljön vissza a Ducati felirat ahol eredetileg volt? A segítőkész válaszokat előre is köszönöm.
Csatolmányok:
15215785_1260037107373194_1845042030_o.jpg (276.42 KiB) Megtekintve 8788 alkalommal
- 7 years ago
#5362
S4 összes csapágy, szimeringek, tömítések, kuplung, fékek, lánc+lánkerék és sok kis apróság... Mi történt nemrég cseréltél blokkot...? szarul rakták össze a vezérlésem, és elhányta magát a szabadon futóm az erölködéstől.Megint tele szórta a blokkot fémmel. Csapágyazásom kuka lett...
Legutóbb arra emlékszem, hogy panaszkodtál a rossz flashelésre és elvitted a Dokihoz...
Kifejted, hogy mit jelent a szarul összerakott vezérlés?
Szíj nem a megfelelő fogkiosztásban volt és ergó az egyik henger szelep összenyitása elcsúszott és máshogy járt a két henger és emiatt lüktetett a motor ami egyenetlenül terhelte indítózásnál a fogaskereket? Vagy mi történt?
A vezérlés a flashelés és a szabadonfutó olyan egymástól távoli problémának tűnik, de ha elmondod, akkor okulhatunk belőle...
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]